Beoordelingen over NH Düsseldorf City Nord Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Münsterstrasse 230-238, Düsseltal, 40470 Düsseldorf, Duitsland

#29 van de 197 hotels in Düsseldorf

Zeer goed hotel net buiten centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- Duur ontbijt - Locatie is net buiten centrum, maar hebben naar de Altstadt gelopen (ca. 30 min), was op zich goed te doen omdat we halverwege hadden gegeten in de wijk Pempelfort. OV is echter om de hoek vh hotel, en taxi terug was niet duur (max €15), dus bereikbaarheid is goed

- Moderne inrichting, schoon - Prima bed - Geen last van geluiden buiten de kamer - Föhn in de badkamer werkte goed - Parkeergarage onder het hotel, direct toegang tot het hotel - Vanaf snelweg goed te bereiken - Genoeg leuke eettentjes in de buurt, restaurant Mangold is aanrader voor ontbijt/brunch/lunch, avondeten kan ik niet over oordelen

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

Prima hotel, helaas wel slechte airco.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was bloedheet op de kamer, de airco geeft te weinig koeling. Ik had een kamer aan de voorzijde waar tot diep in de nacht vrij veel verkeer voorbij reed. Vrij rumoerig. Er zou volgens de beschrijving een magnetron op de kamer zijn, deze was er echter niet.

De kamer was netjes, goede badkamer, dichtbij station, vriendelijk personeel, schoon.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

Heerlijk verblijf (net als de vorige 6 keren)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Goed hotel, keurige kamers en een goed bed, zeer stil 's nachts. Gunstige ligging, aan de buitenkant van de stad, maar met haltes van 2 tramlijnen vlakbij, de trams rijden in 20 minutn naar de binnenstad; tevens vlakbij is een treinstation.

Prima verblijf en zeker de moeite waard voor een weekend Dusseldorf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

2 van de 3 liften waren defect.

Het ontbijt was lekker en voldoende. Zeer mooie kamers met goede bedden. Parkeergelegenheid (wel tegen betaling) onder het hotel was ook ideaal.

Leuk hotel, vriendelijk personeel, leuke kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt had uitgebreider gekund. Ik miste croissants, en de broodjes waren helemaal niet kraakvers. Ook waren de roerei en het spek aan de koude kant. Das jammer.

De kamers waren ruim en schoon. Ondanks de slechte ligging van het hotel, helemaal geen last van de omgeving. Lagen wel met de kamers achteraan, en niet aan de straatkant. Tram vlakbij het hotel.

Vreselijke service van zowel Booking.com en NH Hotel!

Afspraken zijn niet nagekomen! Betaald voor een superiorkamer die een standaardkamer bleek! Ze gebruiken fotos op de website van hele grote kamers en dat zouden superiorkamers zijn! Service van niets tijdens het bellen vanuit Hotel en klacht via mail word as flop behandeld door Jorrit!

Niets! En jullie service al helemaal niet!

Prima hotel, goede ligging, schone kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vond de parkeerkosten van het hotel prijzig. Het was fijn geweest als ik hierover geïnformeerd was bij het ontvangen van de uitrijkaart.

Vriendelijk personeel, schone ruime kamer en groot bed! Alles vanuit hier goed te bereiken met de S-baan of auto.

Perfect citytrip hotel: absolute aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Er waren geen koffiefaciliteiten op de kamer; we hadden precies gelezen dat dit wel het geval had moeten zijn.

De kamer was netjes en fris; lijkt eerder recent nieuw of gerenoveerd. Er ligt geen tapijt op de grond. Het is er muisstil 's nachts, ondanks dat onze raam openstond. Mooie douche. Ontbijt rijkelijk, inclusief Kaiserschmarren. Ruime ontbijturen: van 6-11u op zondag. Garage is ondergrond; 17€ per 24u. Gemakkelijk om in te rijden. Je moet ook niet lang van de autostrade rijden voor je in het hotel bent: wij hadden geen Umweltplakker en je hebt hem ook niet nodig als je auto aan hotel laat. Met de tram (lijn 701) in minder dan 10 minuten in het centrum. Tram rijdt frequent. Wel te betalen met kleingeld.

De kamer was goed, personeel niet geweldig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer onvriendelijke dame bij inchecken. We zaten in het restaurant, nog een ander tafeltje was bezet, de bediening liep verschillende keren langs. Beide tafels hebben gevraagd of ze de bestelling konden doorgeven. Uiteindelijk vertrokken zonder te eten. Er werkte maar een lift van de drie.

Kamer was oke.

Fijne uitvalsbasis buiten de drukte
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Receptionist bij aankomst was niet erg positief, de rest van het personeel wel overigens.

Nette kamers in een mooi ogend hotel. De bar / lounge is zeker aan te raden. Dicht bij OV

NH hotel is een hotel die vanuit de autobaan op een...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vanuit de afvoer van de wastafel kwam er rioollucht naar boven. Dit was het enige nadeel van het hotel.

NH hotel is een hotel die vanuit de autobaan op een uitstekend bereikbare locatie is. Uiteraard is het hierdoor ver vanuit centrum maar dat is met de goede tram/bus verbinding geen probleem. Personeel is aardig en behulpzaam. Hotel kamer is verder simpel waarbij alle faciliteiten aanwezig zijn.

Leuk voor 1 nachtje.

Op de kamer dingen die stuk waren zoals de minibar die niet koelde, geen prijslijst van produkten minibar aanwezig. Gloeilamp van schemerlamp stuk. Opgedroogde etensresten in informatiemap op kamer. Bij inchecken geen info over WiFi-code, ook niet te vinden in de informatiemap op kamer. Alle ramen van de hotellobby al geruime tijd niet gewassen. De schuifdeuren van de entree hotel zaten onder de vieze vlekken.

Parkeermogelijkheid in parkeergarage van hotel, prima ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Aangenaam met alle comfort.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima bedden Goed ontbijt. Lekker eten s avonds in de bar. Rustige ontspannen sfeer. Vrij parkeren onder het hotel, dus met slecht weer droog naar binnen.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

prima hotel voor een kort zakelijk verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kussens waren slap en synthetisch, en warm.

Ontbijt bijzonder uitgebreid en uitstekend. Schoon hotel, modern. Personeel vriendelijk en behulpzaam, zakelijk.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Kamer was prima, personeel was zeer vriendelijk.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel zou kunnen aangeven hoe laat de tram (om de hoek) vertrekt. Vertrektijden zeer onregelmatig.

Kamer was prima, personeel was zeer vriendelijk. Voldoende ruimte in de garage om te parkeren. Met de tram zo in het centrum.

het was leuk,en gastvrij en dichtbij het centrum waar van alles te beleven veel

de kussens roken naar zweet en waren niet schoon. En er kwam nogal eens een ambulance of politie met sirene langs waar we vaak wakker van werden

het onbijt was prima en de kamers waren netjes. Het personeel heel behulpzaam

De afstand naar het centrum was erg ver Het niet kunnen eten in het restaurant van het hotel restaurant was gesloten erg jammer

Ontbijt geweldig mooie kamers

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Luxe hotel, prima prijs-kwaliteit verhouding
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

10 minuten staan wachten 's nachts voordat de nachtportier op kwam dagen om de ingang open te maken. Kamermeisje stond al om 8:40 op de kamerdeur te kloppen om de kamer schoon te maken, beetje erg vroeg wat mij betreft

Luxe hotel, prima prijs-kwaliteit verhouding

Fijn hotel op loopafstand van openbaar vervoer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De wc stonk erg naar urine en de medewerker bij de ontvangstbalie was erg ongeinteresseerd.

Prima kamer, redelijk nieuw interieur. Ligging vlakbij bus en metro.

Erg schoon en netjes hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enige minpuntje, het bed was erg hard. Wel ook weer super schoon bed.

Erg schoon en netjes hotel. Kamer was ook super schoon en van alle gemakken voorzien. Goede service aan de receptie. Tram, trein en bus voor de deur en zeer makkelijk bereikbaar met de auto.

Redelijk ivm slechte nachtrust
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van buitenaf Slecht geïsoleerde ramen Drukke weg Is normaal niet erg maar betere raamisolatie Is ZEER noodzakelijk.

Mooie schone kamers

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Ik dacht dat ik inclusief ontbijt had geboekt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik dacht dat ik inclusief ontbijt had geboekt.dat bleek niet het geval. Een van de dames aan de receptie gaf aan dat vaak voorkwam bij boekingen via booking.com Dus misleidend

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nette kamer, gezellige bar, makkelijk parkeren, vlak bij tramhalte waardoor je snel en makkelijk in de stad kunt komen. Heel prettig allemaal. Het ontbijt was super goed! Wij hebben een goed verblijf gehad.

Ik ga niet weer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel te hard bed waardoor ik slecht heb geslapen. En op zondag kun je ontbijten tot 12 uur maar doe het niet.... alles is op en aanvullen is niet mogelijk.

Ruime en schone kamer met alles erop en eraan.

Teleurstellend, gezien de prijs hadden we er veel meer van verwacht.

Op de site van booking.com speciaal een superior kamer geboekt omdat deze volgens de site altijd is voorzien van een ligbad. Dat wilden wij persé dus daarom best veel geld betaald voor deze kamer om vervolgens een kamer te krijgen zonder ligbad.... volgens de receptie was niet iedere superior kamer voorzien van een bad en was dit een fout op de site van booking.com. Aangezien het hotel helemaal vol zat moesten we het hier maar mee doen. Verder was het ontbijt erg slecht verzorgd. De zaal is ontzettend groot en biedt plaats aan ontzettend veel gasten alleen is er veel te weinig personeel om het ontbijt aan te vullen waardoor alles steeds op was. De keuze zou normaal gesproken dus erg groot moeten zijn alleen lag er de helft van de tijd haast niets. Zelfs het brood was regelmatig op en was het enige wat je nog kon pakken een snee roggebrood. Al met al is het hotel ons dus erg tegengevallen en gaan we hier dus ook niet meer naar terug.

De kamer was netjes schoon en de parkeergarage van het hotel was ideaal.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten in het restaurant s'avonds ook weinig keus de bediening was wel top

De kamer was geweldig ! Mooi & chique hotel en het personeel is super vriendelijk

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima uitvalsbasis voor Düsseldorf

Ik had een familiekamer geboekt voor 3 personen maar er stond alleen een tweepersoonsbed. We hebben de receptie gebeld en zij hebben een extra bed geplaatst. Daarnaast was er weinig ruimte in de parkeergarage en betaalde ik er €15,00 voor.

Goede locatie. Binnen 10 minuten in het centrum. Gratis WiFi.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Aangenaam verblijf in een mooi hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Op zondag werd het avondeten opgediend in de bar maar er stonden bijna geen tafels. Niet goedkoop om iets te drinken in de bar. Kamers zijn niet echt geluidsdicht. Elke morgen werden we gewekt (rond 06u) door de lift die op en neer ging.

Heerlijk en uitgebreid ontbijt. Vriendelijk en meertalig personeel. Propere kamers met goeie bedden. Badkamer is groot genoeg voor twee personen. Halte voor het openbaar vervoer in de nabije omgeving. Mogelijkheid om ontbijt te nemen op de kamer. Mooie inkomhal.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs parking en ontbijt aan de (te) hoge kant.

Ontbijt, parkeergelegenheid, verbinding met stad, kamer, personeel, rust, lange ontbijttijden en late uitchecktijden.

Kamers schoon en geordend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs = kwalitiet van het ontbijt was matig. 1.Het buffet werd niet aangevuld 2. Geen kok die eitjes voor je bakte etc 3.geen verse vruchtensappen 4. Geen serveersters aan tafel om te vragen of we nog bepaalde wensen hadden

Kamers schoon en geordend. Prima badkamer.

Fijn hotel en zo in de stas
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel verteld niks uit zichzelf over het hotel en de stad. Alles moet je vragen. Doordat ik zelf in een hotel heb gewerkt ben ik dat niet gewend. In het restaurant was er savonds niemand aanwezig. Geen personeel en geen andere gasten. Toen maar ergens anders gaan eten.

Het ontbijt was heerlijk. Locatie is super, paar haltes met de tram en genoeg plek in de garage.

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor het avondmaal dienden we zondag avond te eten in de bar maar er stonden te weinig tafels

Vriendelijkheid van het personeel. Lekker en uitgebreid ontbijt.

Super hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik heb geen klachten. Niets viel tegen.

Ontbijt hebben we niet genomen (was wat te prijzig) maar de kamer was top. Het personeel zeer vriendelijk. Voorzien van een fitness ruimte & sauna waar we ook zeer tevreden over waren.

Kan beter.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wifi werkt slecht op onze kamer, en de sfeer in de bar is .... er niet. We hebben aangegeven misschien te willen ontbijten maar het bedrag was al wel op de rekening geboekt. En kon niet meer worden gecrediteerd (na lang discussiëren lukte dit wel).

Prijs was gunstig. En met de tram om de hoek meteen naar 't centrum.

Teleurstellend, zag er op de beelden en presentatie nochtans "top" uit. Jammer, anders en beter...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ontvangst receptie was beneden alle peil. Geen enkele begeleiding. Maar goed dat de kamernummer op de voucher stond. Kamer vlak naast de lift, echt een hels lawaai tot een uur of 2 en vanaf 5u30. Niet koel te krijgen op de kamer. Toilet spoelde slecht door. Prosecco ad bar: we bestelden een fles ipv een glas. Deze was al open toen ze ze serveerden aan tafel. Amper sprankelend. Vroegen een glas Cava maar toen bleek zowel de Cava als de Prosecco op... Niet voor herhaling vatbaar...

Ontbijt, parking

Het verblijf was fantastisch :-)
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden de kamer helemaal top, netjes, zeer schoon en een super fijn bed. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. 1 woord: een tophotel!

Weekendje Dusseldorf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken 50e waarborg te betalen. Locatie ver weg van het centrum waar alles te doen valt. Afwerking badkamer viel tegen. Pocketverenbed, veren voel je zo door het bed. Gratis parking aan de LIDL.

Klant is Koning. Ontbijt was voldoende.

Uitstekend hotel!!! Zeker een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was prima dus geen min punten

Het hotel lag juist buiten het centrum maar de tram stopte om de 7 min aan het hotel. Heel mooi, rustig gelegen en proper hotel met een zeer ruime parking. Een heel uitgebreid, vers ontbijt. En de bar in het hotel was nog laat open zelfs op een gewone donderdag. Het was een uitstekend hotel. Heb ook in het nh hotel gelogeerd op de köningsallée en int mercure hotel aan seestern. Maar dit hotel krijgt de voorkeur op de andere 2 wat ook in orde waren. Dit hotel had toch iets meer. We komen zeker hier int vervolg logeren.

• Beoordeeld op: 1 november 2017

Kamer proper en goed ingericht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Vuilbakje niet leeg gemaakt toen we aankwamen op kamer. Kaarthouder viel van de muur bij insteken van kaart.

Kamer proper en goed ingericht. Vriendelijk personeel.

Aangenaam en relaxt

15 euro voor de garage betalen vond ik wel duur, de garage zou gewoon gratis moeten zijn voor gasten!

Het ontbijt was lekker en variërend, de kamers waren heel netjes en schoon!

Ongehoord duur!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers waren kleiner dan bij vorige verblijven! De prijs is totaal onverantwoord! Deze is x 2 tot x3 tov andere verblijven vermoedelijk wegens een beurs in Düsseldorf! Schandalig en zo is de kamer tegen 500€/nacht totaal niet in verhouding! Nooit meer dus....

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

Prima verblijf. Genoeg eettentjes in de buurt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Taxi naar luchthaven was duurder dan verwacht 25 euro. We wilden met de trein maar die ging minder vaak per uur en hierdoor toch maar een taxi genomenprima

Kamers ruim en schoon. Ontbijt was erg goed

Vriendelijk personeel aan de receptie, ontbijt was...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor ons was het veel te warm in het hotel.

Vriendelijk personeel aan de receptie, ontbijt was uitgebreid, kamer netjes en modern. Ruime parkeergarage.

Supergoeie bedden en mooie kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Broodjes bij het ontbijt waren wat droog en hard. In de lavabo in de kamer zat nog wat haar van de vorige gasten.

Suuuper goeie bedden; lakens en kussens. Mooie kamers!

Matig door de slechte hygienische kamers, zou niet nog eens boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eerste 2 kamers waren vies (zwarte haren op de lakens, urine vlek op toilet, mascara strepen op het bedlaken). Pas bij de 3 kamer was de hygiene goed. Al met al heeft ons dit 1,5u gekost, hebben we de restaurant reservering af moeten zeggen omdat we niet meer op tijd konden komen. Zeer teleurstellend!

Roomservice ontbijt mogelijk

Perfect alleen op het eten na
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het eten viel tegen. Hadden een wienerschnitsel besteld en kregen gewoon een stukje vlees met een paar frite en dat voor € 21, en er lag nog geen stukje groente op. Dat was wel effe schrikken voor die prijs!!

Kamers waren qua prijs/kwaliteit perfect

Slecht geslapen, kapotte airco en veel herrie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lokatie zou geluiddicht zijn maar het was een enorme herrie van verkeer hoewel de ramen gesloten waren. Muren van peperkoek, erg gehorig. Het leek of de buurman in onze kamer stond te douchen. Airco werkte niet.

Parkeren

Tophotel voor een citytrip in Dusseldorf !!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in bad, moeilijk af te sluiten met wateroverlast tot gevolg.

Zeer nette, ruime kamers met grote televisie. Lekker uitgebreid ontbijt dat op zondag tot 12u00 te nuttigen was. Goede bedden, heel vriendelijke bediening !!! Goede locatie, voor ongeveer 13 Euro/taxi naar het oude stadsgedeelte !!!

het was een net hotel,alleen misschien iets beter by het centrum gelegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het ontbyt was goed,keuze genoeg,en het belangrykste voor ons was,wy hadden een probleem met de kaart voor onze kamer te openen,en we hebben direct een ander kamer gekregen,super

voldoende
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

s'nachts een ontruiming meegemaakt vanwege en brandalarm. een zeer beangstigende ervaring waar echt niemand van het hotel aandacht aan geschonken heeft. Je wordt wakker moet als een gek je hotel uit, staat een halfuur met je kinderen op straat en dan mag je er weer in. Geen uitleg, geen verantwoordelijke om aan te spreken kortom slecht en gevaarlijk. Zelfs gen excuses voor dit ongemak.

goed ontbijt

Prima , voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij een eventueel volgend brandalarm zou het personeel de gasten beter dienen te informeren.

Prima kamer , goede prijs /kwaliteit verhouding , uitstekend parking , goed ontbijt

een keurig net Hotel, waarop niets aan te merken valt .
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ondergetekende is zeer kritisch, maar kan niets vinden wat tegen viel.

Alles maar dan ook alles keurig netjes in orde en het personeel zeer behulpzaam , heel bijzonder een "super" week gehad !!!

Op het bed na hebben wij een superweekend gehad in een erg goed hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Doordat ik rug patiënt ben, had het bed voor mij iets zachter gemogen, maar ja dat is mijn mening. Hierdoor heb ik de volgende dag erg veel pijn gehad aan mijn rug,

Het ontbijt was buitengewoon heerlijk, erg lekkere cappuccino, vriendelijk personeel.

Stijlvol hotel op 10 minuutjes van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ligt niet in een topbuurt. Het centrum ligt niet op loopafstand maar er stopt een tram op 200m van het hotel die je in 10 minuutjes naar het centrum brengt. Alle extra's zijn betalend (parking, ontbijt/lunch/diner, huisdieren, water op de kamer,...).

Stijlvol hotel met mooie kamers, vriendelijk personeel, huisdieren toegelaten, parking aan het hotel (€15)

Heerlijk hotel, op een goed bereikbare locatie.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Onze kamer lag aan het eind van de gang, en dat was ongeveer 30 kamers lopen. (dus vraag een kamer in de buurt van de lift, maar niet ernaast.)

Het hotel ligt net even buiten het centrum maar bij het openbaar vervoer, tram en trein, met ongeveer 15 minuten ben je in het centrum. Heerlijk uitgebreid ontbijt, vriendelijk personeel. In de lobby is en gezellige bar, met verschillende soorten zit mogelijkheden. Garage met ruime plekken onder het hotel.

Zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding!

Wifi was vrij zwak!

Nog nooit zo veel variatie en keuze in ontbijt gezien,was echt heerlijk!👍🏻 Kamer was zeer mooi en fris ingericht. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel!

Met de tram perfecte uitvalsbasis + uitstekend ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hotel dicht bij de autostrade en ruime (betalende) parkeergelegenheid in het hotel. Met tram 701 op een kwartier in het centrum van Dusseldorf. Ontbijt was gevarieerd en zeer uitgebreid. Top!

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Leuk en mooi hotel in dusseldorf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar was niet koud en de airco deed het niet. Het raam kon ook niet open vanwege de herrie. We hadden dus geen koud water op de kamer en snacht was het bloed heet (overdag was het ook 30 graden).

Ontbijt een moderne schone kamer was perfect ook de ligging

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Modern hotel met prima faciliteiten en inrichting en uitstekend ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij uitchecken slechts één medewerker beschikbaar, uiteindelijk aangevuld met nog twee medewerkers

Uitstekend ontbijt, schone en moderne kamer, fijn personeel (met name bij het ontbijt)

Uitstekend hotel in het mooie Düsseldorf.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

NH hotels zijn gewoon uitstekende hotels. Dit hotel is daar geen uitzondering op en is bovendien prachtig gerenoveerd. Alles lijkt nieuw! Volgende keer weer hier!

Het interieur in het hotel en in de kamers is rustig en mooi.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed was vreselijk. Een heel hard en stug matras. Ipv een "echt" 2 persoonsbed (zoals geboekt) kregen we 2 bedden die tegen elkaar aan waren gezet. Gedurende de nacht schoven ze elke keer uit elkaar doordat mijn partner in zijn slaap in t midden ging liggen.

Het interieur in het hotel en in de kamers is rustig en mooi.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

Mooi modern hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs ontbijt is met € 25 veel te hoog. Dat geldt ook voor de koffie en drankjes

Mooie ruime moderne kamer met vrij smalle bedden. Vriendelijk personeel. Wij waren met de mountainbike. Die kregen een veilig plekje in de bagagekamer. Goede locatie niet te ver van het centrum en vliegveld.

Geweldig hotel op een toplocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Hebben me meteen een plattegrond gegeven en uitgelegd waar de dichtstbijzijnde halte was. Mocht zelfs mijn auto tot 's avonds laat in de ondergrondse parkeergarage laten staan, ook al had ik 's ochtends om 10 u uitgecheckt! Ontbijt was ZEER uitgebreid en lekker!

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Prijs-kwaliteit verhouding restaurant is slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prijs-kwaliteit verhouding restaurant is slecht. Geen ambiance in het restaurant en slecht eten. Verder een typisch hotel voor zaken, alles is ok maar daar houdt het dan ook op.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Nh Hotel Dusseldorf Nord
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Afvoer van de wasbak bleef hangen zodat het water niet weg kon. Wifi moelijk te installeren

Goed en uitgebreid ontbijt. Prima accommodatie. Goede parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Prachtige locatie, modern, fris, gratis parkeren onder hotel...
    • Standaard Tweepersoonskamer Nieuwe Stijl met 1 of 2 Bedden

De kussens op de bedden zijn nogal slapjes (zoals helaas in veel hotels)

Prachtige locatie, modern, fris, gratis parkeren onder hotel, mooie kamers, uitstekend ontbijt.

Airco werkte niet goed, matrassen waren veel te hard

Airco werkte niet goed, matrassen waren veel te hard

Geweldig!!! Als ik ooit weer blijf overnachten in dusseldorf dan weer nh hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers waren geweldig en prijs wat echt super

Perfect!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Mooie kamer! Toppersoneel! Een aanrader!

Prijs kwaliteit

Prijs kwaliteit

Mooie luchtige en propere kamers.

Mooie luchtige en propere kamers. Een van de betere hotels! Een grote plus is de ondergrondse afgesloten parking.

Prijzen in hotel

Prima hotel , goede prijs/ kwaliteitsverhouding ,

Locatie, personeel

Heel goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Minpunt: gehorigheid. Ik kon de 'buren' heen en weer horen lopen en kon hun gesprekken volgen.

Ontbijt was uitstekend, kamer heel goed.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Düsseldorf City Nord