3. Beoordelingen vakantiewoningen: Hansestadt Hamburg
  4. Beoordelingen vakantiewoningen Hamburg
  5. Beoordelingen van NH Collection Hamburg City

Beoordelingen over NH Collection Hamburg City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Feldstr. 53-58, St. Pauli, 20357 Hamburg, Duitsland

#52 van de 292 vakantiewoningen in Hamburg

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Heerlijk hotel, uiterst vriendelijk, op prima locatie
    • Familiekamer

Fijne locatie. Alles op loopafstand. Parkeergarage onder het hotel is erg prettig. Personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Mooie kamer met goede bedden.

• Beoordeeld op: 5 april 2024

Goede lokatie, goede prijs kwaliteit
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden en Gratis Parkeergelegenheid - Aanbieding - Inclusief Ontbijt

Niet echt tegen, maar hotel zou wel wat opknapwerk kunnen gebruiken

Vriendelijk personeel gratis upgrade

• Beoordeeld op: 22 februari 2024

vriendelijke ontvangst in hamburg
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

De kitchenette was wel heel erg summier ingericht: geen kookgelegenheid (alleen magnetron), twee kleine bordjes en twee kopjes met mni-waterkoker. Verder lege kastjes, zelfs geen pannetje om soep op te warmen.

grote kamer op 2de etage (op verzoek) met kitchenette, soort open verbinding met woonkamer gedeelte. Heel vriendelijke ontvangst, goed ontbijt, grote badkamer met fijne douche. Hotel ligt nog wel eindje lopen van het centrum maar metro dichtbij en fietsen te huur. twee sauna's op de bovenste verdieping

• Beoordeeld op: 29 januari 2024

Wat een heerlijke kamer. Helemaal compleet.
    • Suite

Geen separate toilet Best wel gehorig

Grote kamer

• Beoordeeld op: 28 december 2023

Familiekamer is de moeite waard
    • Familiekamer

Het is helaas niet goedkoop om te parkeren, 20 Eur per dag.

De familie kamer was uitstekend. Het was mooi groot, en gaf ons een fijne plek om te verblijven zonder dat we moeilijk hoefde te doen met een kind op de kamer. Alles was goed in orde, en schoon. Zou er graag nog eens verblijven.

• Beoordeeld op: 17 december 2023

Mooi
    • Suite

Heel vriendelijk personeel en mooi kamer.

• Beoordeeld op: 26 november 2023

Geen.

De rust en het personeel. Duidelijkheid.

• Beoordeeld op: 13 september 2023

helemaal goed.
    • Suite

Bed was goed, alleen de dekens en kussens allemaal van polyester; dat is warm en broeierig. Dus ondanks dat het bed een goed matras heeft, hebben de dekens en kussens mij geen goede nachtrust gegeven. Het was ook erg warm in Hamburg; 33 graden, daar kon de airco in de kamer ook niet helemaal tegenop.

We hadden de "suite" als kamer en deze was zeer ruim en met een fijn bureau om aan te werken. Goed gevulde minibar als je inderdaad aan het werk bent op je kamer. Ontbijt was zeer goed verzorgd met alle keuzes; brood, joghurts, fruit, etc.

• Beoordeeld op: 12 september 2023

Een aanrader
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Een mooie moderne ruime kamer, van alle gemakken en comfort voorzien. Fijn om een aparte zithoek te hebben naast een bed en een bureau. Vriendelijke ontvangst. Goed ontbijt. En heel fijn, parkeergelegenheid onder het hotel. Kortom, helemaal goed.

• Beoordeeld op: 11 september 2023

niet van toepassing

Ontvangst hartelijk, Denken mee in parkeren, parkeergarage onder hotel is tot 1.90 mtr receptie gaf aan 1.93 mtr hoogte auto kan ook. Dus onze VW Minivan kon er wel in. Klein hondje mee, aan details gedacht, voer in bakje en bakje water klaar. Concert in Uber & Gefahrlich, ligt er tegenover, ideaal.

• Beoordeeld op: 10 augustus 2023

Mooie ruime Familiekamer, heerlijk ontbijt en top ligging
    • Familiekamer

Ruime kamer Leuke ligging tussen centrum en hip wijkje in. Kermis voor de deur, geen last van. Mini golf op loopafstand.

• Beoordeeld op: 2 juni 2023

Prima locatie, aan de rand van een hele leuke wijk in Hamburg

Is pittig geprijsd

Top locatie

• Beoordeeld op: 31 maart 2023

Top!
    • Suite

Er viel eigenlijk niets tegen. Alles was in orde van kop tot teen. Wat aan de duurdere kant maar het was voor ons zeker de prijs waard.

Het ontbijt was echt heel lekker en iedereen was vriendelijk van de medewerkers. We hebben enorm genoten van onze mooie, propere en comfortabele grote kamer. Als we nog eens in Hamburg moeten zijn, komen we zeker terug naar dit mooie hotel.

• Beoordeeld op: 28 november 2022

locatione

• Beoordeeld op: 2 november 2022

• Suite

Ventilatie op de kamer klinkt ´s nachts zelfs op de laagste stand nogal luid.

Erg vriendelijk personeel! Erg ruime, zeer propere kamer en een lekker, uitgebreid ontbijt. Parkeergelegenheid onder het hotel is een echte surplus.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2022

Fijn verblijf in prima hotel op goede locatie in Hamburg.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijsverschil tussen suite en gewone luxe kamer. De suite van onze vrienden was 2x zo groot, maar onze kamer was bijna net zo duur.

Modern hotel met mooie kamers. Heel erg schoon en zeer goed bed. Heerlijk ontbijt, wel duur €19,- pp. Er was lactosevrije melk en zelfs lactosevrije yoghurt. De mevrouw van de bediening maakte op mijn verzoek lactosevrije melk warm voor in de koffie en wist het de volgende dag nog, ik hoefde er niet meer naar te vragen, super attent. Zij was ook heel erg vriendelijk. Het overige personeel, balie en bar, was ook heel voorkomend. Wij vroegen om een taxi en dat werd meteen voor ons geregeld. Het gratis drankje als je afzag van de kamer na 1 dag schoonmaken, vonden wij een leuke geste. Wij konden de auto in de parkeergarage onder het hotel zetten, erg prettig. Verbinding met de metro was ook prima, 2 stations op korte loopafstand. De locatie in een super leuke jonge en hippe wijk was een leuke verrassing voor ons.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2022

• Suite

Fijne, ruime en comfortabele kamer, heerlijk uitgebreid ontbijtbuffet en mooie centrale ligging

• Beoordeeld op: 20 september 2022

• Suite met Extra Bed

Goed ontbijt, lichte kamer, fijn bed, grote badkamer. Lokatie prima. Restaurantjes in de omgeving.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2022

Heerlijk, snel weer!
    • Suite

De matrassen zijn wat hard.

Erg goede locatie met voorzieningen en leuke wijken op loopafstand, eenvoudig en betaalbaar parkeren, fijne ruime kamer, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Heerlijk verblijf in Hamburg in een coole buurt in Sankt Pauli.
    • Suite

De ruime kamer, de rust, de uitstekende bedden, het bijzonder vriendelijk personeel. Het uitzicht op de achtertuin. Het ontbijt. Eigenlijk beviel alles ons (met uitzondering van de bar, maar daar hebben we geen gebruik van gemaakt.)

• Beoordeeld op: 14 augustus 2022

Zeker voor herhaling vatbaar!
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

fijne ligging en hele ruime kamer. was tegenover de DOM maar daar heb je geen last van. als je een kamer aan de achterkant van het hotel vraagt hoor je er helemaal niets van net als de weg aan de voorkant van het hotel. als je van rust houdt vraag dus een kamer aan de achterkant. Verder vriendelijk personeel en een prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 juli 2022

Top hotel met heel vriendelijke bediening!

Ontbijt erg prijzig

Dat de suite lekker groot was! Je kon je eigen ontbijtje maken.

• Beoordeeld op: 11 juli 2022

• Suite met Extra Bed

Rustige ligging kamer. Centrale ligging hotel.

• Beoordeeld op: 29 juni 2022

• Suite

Beetje vreemd dat we de trappen niet konden gebruiken en alles met de lift moesten doen. De trappenhuizen leken alleen bedoeld als noodvoorziening. Inrichting beetje sfeerloos, maar het comfort maakt veel goed.

Locatie vlakbij szene-viertels Schanze en Karoline, leuke horeca en winkeltjes. Twee metrolijnen dichtbij. Ruime kamer en goed ontbijt. Fijn dat we ondanks de grootstedelijke ligging met de ramen open konden slapen; het was rustig en stil door de groene achtertuin waar onze kamer aan grensde. Fijne koffie en thee op de kamer. Comfortabele grote badkamer. Goed ontbijt voor veganistisch etende muesli-/fruitliefhebbers.