Beoordelingen over NH Magdeburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Olvenstedter Str. 2a, 39179 Barleben, Duitsland

#2 van de 3 hotels in Barleben

Uitstekend hotel en goede ligging.

Kamer op de 3e verdieping onder dak erg warm; alleen ventilator, geen airco. Was onvoldoende. Niet zo goed geslapen.

Uitstekende bedden en mooie kamer. Vriendelijk personeel.

Ligging tov snelweg

Kregen kamer bij de lift. Dit geeft veel kabaal. Volgens receptie waren ed geen andete kamers terwijl later nog grote groepen aankwamen waar wel een andere kamer voor was. Geen airco daardoor erg warm oo kamer. Raam kan niet open ivm meg lawaai snelweg

Ligging tov snelweg

Goed restaurant en ontbijt.

Insecten en vliegjes in de gang. Deze komen kamer binnen bij openen deur. Afvoer van badkuip heeft roest. Geen airco alleen een ventilator

Goed restaurant en ontbijt. Behulpzaam en aardig personeel daar. Locatie dichtbij snelweg

Restaurant en bar gingen pas om 18:00 open. We hadden 8 uur gereden en dan is het wel fijn om wat te drinken. De ober was alles behalve vriendelijk. Uiteindelijk maar buiten de deur gegeten en gedronken. De kamers hebben onderhoud nodig!

Anna van de receptie was super en erg klantvriendelijk! Ontbijt was prima!

Geslaagd en voor herhaling!! Aanrader

Jammer dat er geen gelegenheid is om iets te drinken in de middag. Bar en Terras gingen pas vanaf 18 uur open.

De kamer was mooi en vooral schoon. Heerlijke grote bedden met beddengoed wat lekker ruikt. Rustige omgeving.

Ideaal als stop voor Berlijn, echter check-in moet echt sneller kunnen.

De incheck procedure, was onnodig lang, een half uur! En dat om middernacht! Alles handmatig invullen op een formulier en dan wordt het overgetikt, terwijl alles in booking.com beschikbaar is!

24-uursreceptie, ontbijtbuffet, ideaal als stop voor Berlijn.

Mijn bookingwas niet genoteerd na veel gepalaver kreeg ik...

Mijn bookingwas niet genoteerd na veel gepalaver kreeg ik een slecht gelegen kamer na hen er attent opgemaakt te hebben dat ik een rustige kamer wou kreeg ik na 01:15 r. een andere kamer de afrekening werd op naam van booking.com gemaakt daar ik daar geen vrede mee nam werd me dan toch een andere gemaakt op mijn naam. uiteindelijk kwam alles op zijn pootjes en werd de fout naar een collega geschoven

Snel en makkelijk bereikbaar als je op doorreis bent

Parkeerkosten voor een slechte locatie van de parkeerplaats en Wifi matig ontvangst

Ligging langs de A2. Mooie rustige locatie. Net hotel met goede facilitieten

Prima.

Betalen voor parkeren komt heel onvriendelijk over. Verwerk het dan in het totaalbedrag

Geweldig attente ontvangst om 11 uur 's avonds. Antje was geweldig en veelzijdig; 's occtends hielp ze mee met het ontbijt.

Zeer geschikt voor tussen stop op weg naar Warschau

Nachtelijke hinder door (beschonken of idiote) hotel gasten !? Zonder dit gebeuren zeker een 9 score.

Goede ontvangst, ruime parking, dicht bij autostrade en mooie kamer met zeer goede bedden !

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Rust en gezelligheid op doorreis

Badkamer en kamer enigszins gedateerd. Roestige plekken rond draaiknop badkuip.

Bereikbaarheid (vanaf A2) - goed verblijf voor op doorreis Ruime parkeergelegenheid Ontvangst Personeel Dinerbuffet (uitgebreid, gemakkelijk en goede prijs/kwaliteitverhouding) Stilte in omgeving Ontbijtbuffet (zeer uitgebreid en vers)

Perfectt hotel, sauna speciaal voor ons aan gezet, net en...

Geen airco of luchtsiculatie systeem waardoor het erg benauwt op kamers word. Jammer van de parkeerkosten

Perfectt hotel, sauna speciaal voor ons aan gezet, net en schoon

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Zakelijk uitstekend.

Ondanks de aanwezigheid van een bad in de kamer, was het niet mogelijk een bad te nemen door het ontbreken van het badstopje.

Rustig hotel met een ruime kamer en luxe badkamer. Het ontbijt was zeer uitgebreid en vanaf 6 uur 's ochtends zeer vriendelijke medewerkers.

Het ontbijt was goed en de kamer mooi en schoon.

Het restaurant en bar waren gesloten toen wij er waren. Een goed alternatief werd niet geboden door het personeel.

Het ontbijt was goed en de kamer mooi en schoon.

Comfortabele queen-size bedden, grote badkamer.

Apart dat er geld wordt gerekend voor parkeren op deze perifere locatie.

Comfortabele queen-size bedden, grote badkamer. Zeer stille omgeving, maar dicht bij de snelweg voor als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Goedkope kamerprijs: ideaal hotel voor op doorreis.

Tapijt in de kamer. Parkeerkosten bij dit niet centraal gelegen hotel, waren buiten verwachting.. Op deze manier compenseert men natuurlijk de goedkope kamerprijs.

Goedkope kamerprijs: ideaal hotel voor op doorreis.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2017

super

Prima hotel alleen tot mijn grote verbazing moet je betalen voor het parkeren van je auto bij het boeken word er niet voor gewaarschuwd

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Onrustig

2 x brandalarm in de namiddag/avond gehad. Iedereen het hotel uit. Meerdere brandweerwagens en ambulances kwamen met sirenes aangereden. 2 keer ongeveer 45 min. buiten gestaan. Door personeel geen oorzaak gegeven.

Ontbijt goed

Mooi hotel, tussenstop in de route.

2 keer in vals brandalarm: omstreeks 18.20 en 19.30 uur. Opvang (buiten ) was goed. Gaf toch onrustig gevoel, zo voor het diner. Gaf veel onrust door 2 keer arriveren Brandweer.

Mooi royale kamers met 2 ruime eenpersoonsbedden. Uitzicht over de velden, in de verte de snelweg.

Prima hotel voor op doorreis

-Hotel is wat verouderd, wel goed schoon -Geen airco maar een Fan aanwezig -Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer (wel gratis beneden te halen overigens)

- Hotel ligt vlak bij de snelweg, ideaal als je op doorreis bent - Sauna aanwezig - Voldoende parkeerplaatsen - Snel inchecken als je eerder in een NH hotel geslapen hebt - Fijne bedden en beddengoed - Beveiligd parkeren voor slechts 5 euro per nacht

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Erg fijn hotel!

Er worden kosten voor "vrije" parkeerplaats in rekening gebracht. Prijs is exclusief ontbijt.

Heerlijke nette kamer en erg fijn te bereiken. Keurig schoon. Prettig dat je gebruik kunt maken van de sauna. Badjassen en slippers liggen klaar in de hotelkamer: top!

Mooi hotel, gehorige kamer, schoon en goed onderhouden.

Parkeren kost 5 euro, terwijl het eigen terrein van NH is. Zou als service wel in de prijs verwerkt kunnen zijn. Nu zijn het een soort van verborgen kosten. Kamer heeft een afgesloten 'doorloopdeur' naar naastgelegen kamer. Daardoor is het wat gehorig. Afzuiging badkamer zou ook beter kunnen.

In dit hotel gebleven omdat we onderweg pech hadden met de auto. Goed opgevangen en konden op het laatste moment terecht. Kamers zijn voldoende groot, badkamer is mooi.

Net en goed hotel

Het was warm op de kamer, er was wel een waaier aanwezig maar deze hielp niet echt. Ivm het lawaai en slapen. 2 persoon bed maar aparte dekbedden. Wij hadden liever een 2 persoons dekbed.

Heerlijke bedden. Net en hygiënisch hotel. Lawaai vannde weg is wel aanwezig maar niet heel erg storend.

Prima kamer, prima service

Het parkeren kost €5,- terwijl er geen auto stond bij aankomst De diner kaart was erg beperkt Desert gewoon uit een bekertje :-( Viel tegen

Het ontbijt was uitgebreid!

Warme kamer en een goed ontbijt

- geen airconditioning ook al was het erg warm (27 C binnen), wel een instelbare plafondfan - op basis van de omschrijving hadden we koffie- en theefaciliteiten verwacht op de kamer - parkeerkosten van 5 euro. Netjes aangekondigd maar onduidelijk waarom dat op deze locatie voor overnachtende hotelgasten nodig is en blijkbaar niet aan alle gasten wordt doorberekend.

- het ontbijt is zeer uitgebreid en goed - ligt dichtbij snelweg (wij waren op doorreis) - er hangen camera's op de parkeergelegenheid

Goed voor een overnachting maar niet langer

In de omgeving is eigenlijk weinig te beleven. Het Hotel ligt afgelegen maar wel vlak bij de snelweg. Betalen voor gewoon buiten parkeren. Geen airco

Het is een mooi hotel met een erg goed ontbijt. Binnen 10 minuten ben je in Maagdenburg.

Het bed was heel groot.

De prijs van het ontbijt. 16,90 euro p/p. De parkeerplaats kost 5 euro terwijl er parkeerruimte genoeg is en buiten de bebouwde kom ligt.

Het bed was heel groot. Goed matras. Lekker geslapen..

Was eenmalig!

Doorgezakte matrassen van boxspring bed. Geen airco in 4*hotel?? Wel een lawaaierig plafondventilator geplaats in een nis, waardoor verkoeling plaatsvond alleen aan een kant van de bed.

Makkelijke toegang vanuit de snelweg, huisdiervriendelijk, schone bed en badkamer,

Fantastische hotel

We hadden een kamer die erg naar rook stonk , maar we kregen gelukkig meteen wel een andere betere kamer aangeboden

Het ontbijt is werkelijk fantastisch en personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Ruime kamer, goed bed en prima badkamer. Goed ontbijt. In tegenstelling tot de borden op de parkeerplaats was het parkeren gratis. Ook de keuze en de kwaliteit van het restaurant was ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Fijn hotel voor een tussenstop.

Betalen voor parkeren, op de site van Booking.com stond dat dit gratis was( 5,00 euro)

Uitgebreid ontbijt veel keuze miste alleen de verse koude melk! Bedden liggen zeer goed, alleen hoor je de drukke weg helaas wel goed. Diner vonden wij helaas minder te veel zout gebruik en de asperges waren te gaar, wat jammer was. Personeel heel vriendelijk zij kwam zelf met alternatief voor de lunch wat door ons zeer werd gewaardeerd ook toen wij uitcheckten wenste zij ons een goede reis 👍

• Beoordeeld op: 17 mei 2017

Makkelijk bereikbaar NH Hotel langs de snelweg bij Maagdenburg

De kamer was niet schoon. Overal lag stof en er lag ook gebroken glas op de grond. Na dit gemeld te hebben bij de receptie werd dit direct aangepakt. De dikke donzen dekbedden zijn in de winter ongetwijfeld heerlijk, maar wij hadden het nu erg warm. Ook dit werd adequaat opgelost nadat we hierom vroegen! Wij komen regelmatig bij NH hotels en hebben wel moeten constateren dat het nog wel merkbaar is dat je in het oude Oost-Duitsland bent. Het is een beetje gedateerd, maar alles is er en het personeel is behulpzaam.

Wij hebben alleen overnacht zonder gebruik te maken van het prijzige ontbijt. Wij hadden een superior kamer met nespresso apparaat gelegen aan de achterzijde van het hotel en keken daarom op het groen en konden zo genieten van de vele vogels die daar zitten. Het hotel ligt vlak aan de snelweg en daardoor makkelijk bereikbaar. Het hotel heeft met name door de week veel zakelijke gasten. In het weekend is het rustiger. Wel veel vrachtwagenchauffeurs op zaterdag. Wij waren hier i.v.m. werkzaamheden op het circuit van Oschersleben. Dat is toch nog wel een half uur rijden vanaf het hotel. Een bezoek aan de stad Maagdenburg is zeer de moeite waard en ligt om de hoek. Het bed is prima en de badkamer ook.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het ontbijt was uitgebreid en luxe

Het was erg warm op de dag en de temperatuur van de kamer was in de nacht tropisch. Ondanks de ventilator leek het wel een sauna.

Het ontbijt was uitgebreid en luxe

Prijs/kwaliteit verhouding heel goed

Bar dicht tot 18:00 en geen alternatief voor een drankje/hapje

Prijs/kwaliteit verhouding heel goed

Super!

Super ontbijt met zalm en vers fruit.

Erg comfortabele, rustige kamers.

Erg comfortabele, rustige kamers. Ideale locatie als je op doorreis bent. Vriendelijk personeel.

Stopover

Geïsoleerde ligging

Zeer uitgebreid ontbijt

Heerlijk!

Kamers waren super

Alles gewoon een goed hotel

Alles gewoon een goed hotel

Je moet 5 EUR/dag bij betalen voor parking.

Heerlijk ontbijt en prachtige badkamer.

Zeer geschikt voor tussen stop op weg naar Warschau of bezoek aan Magdeburg.

geen koffie of waterkoker op kamer

de ontvangst, rustige kamer en zeer goede bedden "prima"!

Waterkoker voor koffie of thee op de kamer zou 10 score...

Waterkoker voor koffie of thee op de kamer zou 10 score opleveren.

Matig tevreden maar zeker niet te duur voor te overnachten

Roest aan de afvoer van het bad. Prijs van de koffie .

Ligging op doorreis naar Berlijn.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Hotel ligt erg dicht bij de snelweg, die gaf zoveel herrie...

Hotel ligt erg dicht bij de snelweg, die gaf zoveel herrie dat ramen dicht moeten blijven

Gratis Wifi niet optimaal.

Vriendelijke en behulpzaam personeel. Ruime keuze bij het ontbijt en diner.

Makkelijk te bereiken

Makkelijk te bereiken

Vriendelijk personeel, ruime nette kamer en douche.

Vriendelijk personeel, ruime nette kamer en douche. Ontbijt netjes verzorgd en veel keuze.

Zalig verblijf

Kamers perfect. Ontbijt is ook altijd goed. Ligt goed net van de snelweg. Lekker rustig.

Kort bij de autobaan

Dat de bar in de avonduren niet open was.

Kort bij de autobaan

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Redelijk accomodatie voor kort verblijf op zeer centraal gelegen locatie

Hotel zelf is vrij basic. Alles extra betalen, Paketen, ontbijt.dat maakt de lage prijs een lokkertje!!

Centraal langs de snelweg.

• Beoordeeld op: 30 november 2017

Zijn alleen wezen overnachten op doorreis.

mooie kamer, goed restaurant met een vriendelijke bediening

Mooie luxe kamer

gewoon alles ok

het geheel

Geen restaurant, doch in de buurt ok.

Geen restaurant, doch in de buurt ok. Alles zeer goed.

• Beoordeeld op: 27 september 2017

Prima hotel voor een verblijf van een paar dagen.

Geen airco. Geen vertier op loopafstand.

Schoon en erg goede bedden. Goed eten in het eigen restaurant.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

heerlijk bed

prijzen in het restaurant iets te hoog

heerlijk bed

• Beoordeeld op: 15 september 2017

Vriendelijk en goed ontbijt

Vriendelijk en goed ontbijt

k u t

niet kunnen eten in restaurant kom ooit meer

Goed bed, fijn geslapen

Goed bed, fijn geslapen

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

zeer aangenaam

De ruime en lichte kamer en badkamer. Met koffie en thee-zet mogelijkheid.

Uitstekende tussenstop onderweg!

Op doorreis een nacht hier doorgebracht. Heerlijk ontbijt en prima sauna.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Alles was bijna ok!!! dichtbij autostrade, vriendelijk personeel, zeer mooie propere kamer,

super locatie heel goed ontbijt en zeer propere kamers, een aanrader

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Zeer goed personeel en ruime kamers.

Betaald parkeren bij het hotel

Zeer goed personeel en ruime kamers. Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Geen lawaai, prima geslapen

De prijs van het ontbijt is 19 €! Dat is te duur, zoveel eet ik niet in de morgen

Geen lawaai, prima geslapen

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Op twee minuten van de snelweg Hannover-Berlijn.

Op twee minuten van de snelweg Hannover-Berlijn. Anderhalf uur rijden van Berlijn.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Perfecte locatie wanneer je op doorreis bent!

Grote bedden, prima kamers en heel voordelig met groot gezin!

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Prima overnachtingshotel

Tevreden

Bed

• Beoordeeld op: 9 december 2016

Goed hotel

Diner buffet valt tegen

Uitstekend hotel voor de doorreis

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Prima ontbjt en goede kamers

Prima ontbjt en goede kamers

• Beoordeeld op: 18 oktober 2016

Aanrader

Goede bedden

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Erg duur de drankjes hapjes pp kamer en het ontbijt.

Erg duur de drankjes hapjes pp kamer en het ontbijt.

• Beoordeeld op: 8 augustus 2016

Het fantastische ontbijtbuffet is de nogal hoge prijs...

Het fantastische ontbijtbuffet is de nogal hoge prijs absoluut waard!

• Beoordeeld op: 29 juli 2016

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam en...

Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam en attent. Complimenten!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

overnachting op doorreis

geen airco in de kamer waardoor het erg warm was

Uitgebreid ontbijt, rustig gelegen hotel

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Tussenstop naar Polen