Beoordelingen over NH Mannheim Viernheim Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Bürgermeister Neff Strasse 12, 68519 Viernheim, Duitsland

#2 van de 7 hotels in Viernheim

• Beoordeeld op: 22 september 2018

voor reizigers zonder dieren!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Moeilijk te vinden tussen 2 drukke banen - zéér overdreven prijs voor hond EUR 20 (er wordt verschil gemaakt voor de grootte van de hond!) - onbewaakte hotelparking kost EUR 5

Goed hotel - mooie grote kamer - verzorgde badkamer - zeer stil ondanks drukke verkeersader vlakgij - parking vlak bij hotel - op wandelafstand groot shoppingcenter met restaurants waar men 's avonds nog kan eten.

Ontbijt was erg uitgebreid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Tweepersoonsbed of 2 Aparte Bedden en Extra Bed

Verkeerd formaat dekbedden op tweepersoonsbed en het was dons, na vragen voor synthetisch, ivm allergie, nog een donzen dekbed gekregen. Weten ze het verschil wel?

Ontbijt was erg uitgebreid

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Geschikt hotel voor een doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het hotel is verouderd. De verf bladdert van de kozijnen, de kamers ruiken wat muf. De ramen kunnen gelukkig wel open.

Prima locatie voor een doorreis. Ontbijt is uitgebreid

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

A la carte restaurant gesloten. Na terug komst van diner elders was parkeerplaats vol, terwijl wij wel een plek hadden gekocht. Ontbijt duur (16,50 p.p) en zeer beperkt en kwalitatief minimaal assortiment.

Vlakbij gelegenheden en winkels.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Kamer stonk naar sigarettenrook, de gang ook. Ik had een babybedje gevraagd een week vooraf ivm een 1 jarig kind, maar deze waren allemaal in gebruik toen ik daar aan kwam. Na een hoop gedoe en moeilijk doen hebben ze toch een bedje uit een ander hotel gehaald. Dit idee had ik ook geopperd in eerste instantie maar pas na een paar mindere gesprekken gingen ze deze optie overwegen. Het bedje stond een uur later netjes in de kamer, en als goedmaker mochten we gratis aan het ontbijt. Dat was wel netjes, maar het kostte als klant zijnde wel moeite om het voor elkaar te krijgen.

Vlakbij gelegenheden en winkels.

Prima hotel voor een overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Het enige dat tegenviel was dat er een pluk haar in 1 van de bedden lag. En de kamers waren best gehorig.

Heel gastvrije ontvangst. Al het personeel was vriendelijk. We kregen 2 kamers naast elkaar met een tussendeur. Dat was heel fijn! Het waren hele ruime kamers met hele ruime bedden. Het was dichtbij de snelweg. Hele goede prijs-kwaliteitverhouding. Het ontbijt was met 16.50 p.p best prijzig, maar het was wel uitgebreid. De ontbijtzaal was mooi ingericht en schoon en fris. Het hotel staat op zich niet op een mooie locatie. Maar er ligt op 2 minuutjes lopen een heel groot en prachtig overdekt winkelcentrum met hele mooie winkels en heel veel eetzaakjes. Er rijdt zelfs een treintje waar je een ritje in kunt maken. Wij waren er op een vrijdag en toen was het winkelcentrum tot 20.00 uur geopend. Parkeren bij het hotel kostte maar 5 euro. In de kamers stond een bordje waarop stond dat je als er nog wensen waren je de receptie kon bellen. Bijvoorbeeld voor een oplaadkabel. Erg servicegericht dus. In 1 van de kamers lag een badjas en slippers waar gratis gebruik van gemaakt kon worden.

Hygiëne is OK.

Geen stekkers voor opladers naast het bed. 2 dekbedden/hoeslakens voor 1 bed is wat vreemd. Parking kost €5, hotel ligt op een bedrijventerrein, naast de snelweg.

Hygiëne is OK. Bedden zijn goed. Ruime kamers.

Ruime en schone kamer!

Twee tweepersoonsbedden is wat veel voor twee volwassen en een kind van 2.

Ruime en schone kamer! Locatie echt top! Ideaal voor doorreis... perfect ontbijt!

kamer 1x niet schoongemaakt tijdens verblijf, schoonmaak...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

kamer 1x niet schoongemaakt tijdens verblijf, schoonmaak kwam om 9 uur al de kamer binnen na alleen een kort klopje, kreeg niet eens de kans te antwoorden.

Ruime schone kamers met grote bedden en goed werkende...

Weinig behulpzaam , zakelijk personeel , de receptioniste tegen het chagrijnige af . Parkeren kost 5,00 per dag , wordt door niemand verteld , staat alleen op een bordje wat een beetje achteraf staat . Ook als de parkeerplaats vol is bereken zij dit , dus houdt dit in de gaten . Parkeren kan ook gemakkelijk kosteloos aan de overkant . Lauw bier uit de tap .

Ruime schone kamers met grote bedden en goed werkende klimaatbeheersing waardoor de kamer ook bij het zeer warme weer goed op temperatuur was . Restaurant Artischocke , dit is op ongeveer 15 minuten lopen van het hotel , is echt een aanrader . Het restaurant ziet er uit als een Duitse Bierstube maar de Italiaanse eigenaar kookt heerlijke Italiaanse gerechten . Bij de receptie sturen ze je alleen naar de fast food achtige restaurants bij het winkelcentrum , wel lekker dichtbij , maar matig van kwaliteit .

-Grote kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

-Slecht doorspoelend toilet (kamer 401) - €5,= bijkomende parkeerkosten boven op de toch al hoge kamerprijs van €200,= (weekend van GP Hockenheim). - Gedateerde inrichting kamer.

-Grote kamer -Goede bedden

Formule 1
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Internet is gratis maar heel traag, je kunt voor 10 euro sneller alleen kregen we dit niet aangemeld. Ontbijt overgeslagen omdat dit beetje heel duur is, zit tegen shopping area wat genoeg bied.

Dinner is gewoon goed en prijs is goed.

aanrader maar bekijk of je echt een heel uitgebreid ontbijt wilt

om auto op de parkeerplaats te laten staat moet er 5 euro betaald worden, en ontbijt (17 euro pp) moet men ter plaatse betalen - persoonlijk vind ik dat je voor een parking niet zou moeten betalen en voor mij is het ontbijt te duur

hoewel in een drukke omgeving was het er rustig, het is er proper en personeel is vriendelijk - goed hotel als je op doorreis bent, is ook makkelijk te bereiken en je bent ook snel terug op de autosnelweg

fantastisch ontbijt, de kamers verdienen een opfrisbeurt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

inrichting, meer bepaald kleuren en meubilair in de kamer, alles donker , geeft geen aantrekkelijk zicht

de kamer was voldoende groot, maar alles in donkere kleuren wat het geen aantrekkelijk beeld geeft de verlichting was niet optimaal om bvb te lezen als je in de sofa zit het ontbijt was fantastisch, heel veel keuze alles mooi gepresenteerd en lekker ; dit maakt veel goed....

goed ontbijt en comfortabel bed , een ijskast op de kamer

De kamer en badkamer een zeer slechte geur.Waarschijnlijk kwam de geur van de toilet. 5€ moeten betalen voor de parking. Bij het ontbijt ruimde het personeel te vlug af , wij lieten nog van alles op de tafel staan omdat we nog iets wilden halen , bij terugkeer aan tafel , hadden ze al alles afgeruimd , de 2 de keer heb ik nog wat op het dienblad lag , kunnen terug leggen.

goed ontbijt en comfortabel bed , een ijskast op de kamer

Goede bedden.

Personeel is niet echt vriendelijk. Ober in restaurant is na hoofdgerecht circa 30 a 45 minuten niet meer verschenen, toen zijn we maar weggegaan. Badkamer was wat gedateerd en airco gaf geen koude lucht.

Goede bedden. Hotel ligt dichtbij de snelweg, handig voor een doorreis.

Prima hotel, goed voor een overnachting op doorreis

IK vind het een beetje raar dat bij een echt "doorreishotel/zakelijk hotel", waar je over het algemeen vaak met een auto naar toe gaat, je € 5 per nacht moet betalen. Beetje kneuterig. Het bed waar de twee kinderen in sliepen vond ik wel wat krap.

Ik vond de prijs prima om met een volwassenen en twee kinderen te overnachten op doorreis naar Zwitserland. De ligging is perfect als je op doorreis bent.

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

tegenvaller

rioollucht in kamer en badkamer geboekt voor 3 personen, maar er stonden 4 bedden waardoor kamer erg vol ongezellige kamer en ongezellige verlichting parkeren voor de deur op niet bewaakt parkeerterrein moet je toch betalen, (5 euro) vind ik onzinnig: hoort gratis te zijn

De hotelkamer was comfortabel en schoon.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De kamer nabij de lift / uitgang, gaf in de nachtelijke uren wat overlast door de komende en gaande gasten.

De hotelkamer was comfortabel en schoon. Het ontbijt was heel gevarieerd en goed verzorgd. De ligging van het hotel nabij de snelweg is prettig.

Zeer slechte service, onkundig personeel

Alles, de ontvangst was alles behalve professioneel en er werd zeer weinig tot geen moeite gedaan om hun fout te herstellen

Niets, het hotel was overboekt

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Geld klopperij..... voor dat geld kun je veel beter en op leukere plekken terrecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Bij aankomst 20euro betalen voor de hond. Belachelijk veel. Daarnaast 5 euro betalen voor parkeerplaats op industrie terrein met voldoende parkeer gelegenheid in de omgeving.

Het ontbijt was prima

• Beoordeeld op: 8 oktober 2017

Goede beden, grote kamer, zuiver.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Geen stopcontact naast het bed, slechts 1 boven het buro: te weinig in 2017: wij hadden 2 telefoons, 2 Ipads en twee laptops bij. Ontbijt 19,50 per persoon. Wij zijn gaan ontbijten ij het winkelecentrum op 1 minuut lopen van het hotel: Ruime keuze en voor 1/3 van de hotelprijs. Parkeren voor het hotel kost E 5,- per nacht. Er is staat geen hekwerk rond de parkerrplaats. Wij hebben gratis aan de achterkant van het hotel op de parkeerplaats van het winkelcentrum geparkeerd. Ligging weinig inspirerend.

Goede beden, grote kamer, zuiver.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2017

Dit hotel moet het ogenschijnlijk hebben van het ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Twee kamers beide met gebreken (toilet defect een andere kamer douche kop past niet op slang en lag er los naast), vandaar gratis ontbijt en 5 euro betalen voor parkeren op terrein op een zondag.

Ontbijt en bed

Goed hotel met uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

We moesten betalen voor het parkeren, terwijl het hun eigen terrein lijkt te zijn. Omgeving was minder, maar we waren op doorreis

Het was er schoon. Ontbijt was uitgebreid en lekker

Afrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Ontbijt was ondermaats. Geen verse producten. Oud brood. Eieren waren op. Vieze slappe koffie.

Kamer was basic. Bedden zijn van goede kwaliteit. Locatie is praktisch maar erg ongezellig.

Absoluut geschikt voor een langer comfortabel verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Toch weer jammer vast te moeten stellen dat het ontbijt op doordeweekse dagen uitgebreider is dan in het weekend.. vreemd onderscheid.

Met het warme weer was de airco erg prettig, al was het wat lastig het goed in te stellen. De badkamer was wat luxer dan verwacht, ik had geen massagedouche verwacht :) Het was ook relatief rustig, in de zin dat we geen last van lawaai van andere gasten hadden. Het restaurant is ook aan te bevelen, goede snelle service, goed eten voor een goede prijs. Het ontbijt was voldoende uitgebreid aan de meeste wensen te voldoen. Ik raad wel aan de koffie uit de automaat te halen, die is meer op Nederlandse sterkte ;)

Extra kosten en onjuiste booking reservering
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Booking is onvolledig doorgekomen via booking.com. Verder vragen ze buitenom de boeking parkeergeld voor het parkeren (hotel ligt in een buitenwijk met warenhuizen).

De kamet

Toplocatie, voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Een open parkeerplaats maar toch moeten betalen, beter deze afsluiten met slagboom en hekken.

Voor doorreis naar bv. Oostenrijk of Italie een toplocatie.

Efficiënte tussenstop zonder franjes.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

De ligging is nogal troosteloos: in een bedrijven zone. De receptie was snel en efficiënt maar koel, zoals het interieur.

Voor een tussenstop is het hotel praktisch: kort bij snelweg en goede parking. Prijs/kwaliteit is in orde.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Het verblijf nodigt uit om opnieuw te boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Behoudens het betaald parkeren geen zaken welke mij tegen vielen.

De ontvangst was allerhartelijkst. De kamer was netjes en hygienisch. Het ontbijt was voortreffelijk in aanbod en verzorging. Parkeergelegenheid was goed, maar de prijs was een verrassing. Ik had verwacht dat dit gratis zou zijn. Desondanks tevreden met de mogelijkheid. Het hotel ligt dicht bij de uitvalswegen en is daardoor goed bereikbaar.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prima hotel voor overnachting op doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het hotel ligt op een terrein met winkels welke dicht waren toen we aankwamen. Ik kan me voorstellen dat de directe omgeving niet echt inspirerend is als je hier meerdere nachten verblijft.

Prima hotel om een nacht te verblijven op doorreis naar wintersport. Hotel is snel te bereiken vanaf de snelweg. Ontbijt was uitgebreid en smaakte prima.

• Beoordeeld op: 11 maart 2017

Ontbijt was gevarieerd en goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

T.o.v. van 2 jaar geleden een stuk duurder geworden. Zelfs meer dan 35% Om klokslag 10 uur werd alles van het ontbijtbuffet al opgeruimd, ook al zat de eetzaal nog vol. Niet echt gastvriendelijk

Ontbijt was gevarieerd en goed.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

voldoende maar niet voor een 4 sterren accommodate

Ontvnagst inchecken

Kamers ware prima

Mooi hotel om de hoek is een groot winkelcentrum

Mooi hotel om de hoek is een groot winkelcentrum

Super hotel voor een zachte prijs

Viernheim is een saaie plek maar waren er gelukkig maar kort op doorreis, maar het hotel was top

Super hotel voor een zachte prijs

Goed hotel voor een tussenstop.

Kussens zijn wat zacht.

Heerlijk ontbijt, grote kamer.

Prima hotel onderweg

De kamers moesten nog schoon gemaakt worden bij aankomst (23.00)

Personeel was erg behulpzaam

Fijn hotel

De parkeerplaats is betaald maar niet afgesloten met slagboom ofzo wel genoeg parkeerplek

Fijn rustig hotel met grote kamers

Vriendelijke mensen, GROTE kamers, goed ontbijt.

Vriendelijke mensen, GROTE kamers, goed ontbijt. Prima om onderweg naar Italië te overnachten.

Mannheim

Ligging van het hotel, op een oud industrie terrein

Onze kamers waren naast elkaar met een tussendeur, fijn met een gezin

De omgeving

Weinig te zien

De omgeving

Prima zakenhotel

Weinig. Locatie is dichtbij de snelwegen maar op enige afstand van Heidelberg.

Goede service, zeer schoon en uitstekend ontbijt.

Ontbijt lekker.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Ontbijt lekker. Locatie perfect voor formule 1 weekend.

Prima hotel prima prijs kwaliteit maar geen gezellige sfeer om nog iets te drinken.

Onpersoonlijk hotel.

De mooie kamer

Kamer voor rokers;

Kamer voor rokers; heel uitgebreid ontbijt

Niet om te onthouwden voor de volgende keer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Zie beoordeling van 2-7-2018 bediening geluid, enz.

Goede locatie voor doorreis

Tweepersoons bed gevraagd enkele bedden gekregen en op 7de etage ipv laag

Locatie en ontbijt

Er was een bad

Er was een bad

Prima voor de doorreis.

Klimaatbeheersing werkte niet, extreem warm. Ze zeiden dat we verbonden kamers hadden, wat niet het geval was.

Grote kamers

Prima overnacht.

Breder bed

Goed ontbijt. Inrichting is wat gedateerd. Her en der overgeschilderd

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Goed doorreishotel

Oude kamers, niet storend

Goed doorreis hotel Vriendelijke receptie mbt late arrival

Bedden zeer comfortabel, goede bereikbaarheid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Bedden zeer comfortabel, goede bereikbaarheid. Prima doorreishotel, gelegen naast een winkelcentrum (op zondagen gesloten).

Goede bedden en lekkere douche.

Ontbijt is duur, geen aparte prijzen voor kinderen

Goede bedden en lekkere douche.

Ontvangst prut, kamer oké

Receptionist, incheckprocedure, zilvervisjes in badkamer

Kamer was goed, bedden lagen lekker

Slechte nacht door warmte en geluidsoverlast

Te warm en lawaaierig

Lokatie was goed voor doortocht, vlakbij snelweg en MC Donalds vlakbij

• Beoordeeld op: 24 februari 2018

Een beetje ouddated zakenhotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Heel erg middelmaat in alles

Weet ik niet

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Grote kamer en een goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het in checken duurde lang en rekening was niet juist.

Grote kamer en een goed ontbijt

Goed kwaliteit voor je geld.

Accommodatie

parkeren

parkeren

kamers ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

extra betaling voor Parking !!!

kamers ok

Perfect.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Efficiënt personeel e uitstekend ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Keurig hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Prijs van ontbijt. Was erg duur. Bedden iets te hard.

Dicht langs de snelweg. Ondanks dat het op een soort bedrijventerrein was erg rustig.

ruime kamers met heerlijke bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Het gebrek aan de Engelse taal bij de receptie

ruime kamers met heerlijke bedden. Ontbijt goed verzorgd

Fijn verblijf voor een doorreis
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Algehele airconditioning maakt kabaal (meer dan gewenst).

Kamers hebben prima bedden. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

prima voor een overnachting als je op reis bent ( direct aan de snelweg)
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

locatie ( soort industriegebied )

prima hotel voor een overnachting met goed ontbijt, ruime kamers en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 juni 2017

Alles was prima

Alles was prima

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Voor een overnachting als je op doorreis bent is het prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Jammer was dat het in de badkamer ontzettend stonk.

Bedden waren goed, ook wel belangrijk. Ontbijt was heerlijk!!!

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

prima hotel vlak bij snelweg
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

goede ligging bij snelweg, nette kamers

• Beoordeeld op: 25 oktober 2016

slecht
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

veel mensen aten met handen van het ontbijtbuffet terwijl ze nog in de rij stonden

de zeer vriendelijke moffice manager

Zeer nette kamers;
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 Bed of 2 Aparte Bedden

Zeer nette kamers; Uitstekend uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 5 april 2016

ruime kamers met ruime bedden, gratis parkeren voor de deur,...

Geen waterkoker om thee of koffie te zetten, veel gerook in naaste kamers wat continu te ruiken was in onze eigen kamer, veel te warm in het gehele hotel.

ruime kamers met ruime bedden, gratis parkeren voor de deur, gratis wifi

• Beoordeeld op: 4 april 2016

1) BADKAMER : het bad lag - omwille van problemen met de...

1) BADKAMER : het bad lag - omwille van problemen met de sanitaire installatie - vol met vuilresten. Zonder het te gebuiken kwam er water in het bad te staan, vol met smurie en vuilresten + geurhinder 2) LAKENS : één van de dekbedovertrekken vertoonde een bruine, onfris ruikende vlek !! 3) Bij reservatie hadden we DUIDELIJK 2 COMMUNICERENDE kamers gereserveerd gezien we een gezin met 2 kinderen zijn. We kregen echter géén communicerende kamers ....

• Beoordeeld op: 16 maart 2016

Zeer verrast door dit hotel.

jammer, vergeten de kamer schoon te maken. Kan gebeuren, hebben er ook niet over geklaagd. We konden onze handdoeken nog gewoon gebruiken, anders hadden we wel aan de bel getrokken en was het zeker goed gekomen.

Zeer verrast door dit hotel. niet verwacht zoveel te krijgen voor die prijs. Jammer dat niet meer mensen hier gebruik van maken. Voor vakantie is dit geen goede plek, maar voor zakenreis perfect. Avondeten was ook prima. Lekker makkelijk, kun je zo naar je kamer.

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Mannheim Viernheim