Beoordelingen over NH Oberhausen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Düppelstr. 2, 46045 Oberhausen, Duitsland

#22 van de 41 hotels in Oberhausen

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

Gezellig verblijf alleen jammer van de slechte nachten door de bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden was drama, heel erg hard en kraakte. In bad douchen niet erg prettig. Parkeren is niet gratis. maar ruimte genoeg in parkeergarage.

Raam kan open. Ontbijt goed. Gunstige ligging. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

tegenvallend
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig keus op menukaart in restaurant, en zeker omdat er verder in de buurt geen eetgelegenheden zijn. Hebben hier 1 avond gegeten, andere avond maar met de auto de stad in om ergens wat te eten. Weinig tot geen gratis pakeergelegenheid, wel dure parkeergarage Tafels, lopers en servetten in restaurant niet echt schoon.Vuile koffie en thee kopjes op kamer niet vervangen door schonen na gebruik door ons.

het uitgebreide ontbijt

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Slechte check in. Chagrijnig zakelijk meisje die zich enkel richtte op wat gedaan en ingevuld moest worden. Sauna bleek ineens geld te kosten (stond niet op de site dat dit geld kost) Geen waterkoker (stond wel op de site dat de kamers een waterkoker hebben) 100 zenders, maar geen enkele Nederlandse. Sfeerloze kamer.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hele harde matrassen waardoor ik en mijn vriend erg slecht hebben geslapen. Daarnaast viel het ontbijt erg tegen en was de kamer erg stoffig.

Het personeel was erg vriendelijk

Super verblijf!

Niks :)

Het ontbijt 's ochtends was erg lekker, er was veel keuze! De kamer was netjes en had voldoende faciliteiten. Er lag ook een boekje met daarin informatie (zowel in Duits als Engels). Vanaf het hotel kun je zeer gemakkelijk met de tram/bus naar het winkelcentrum CentrO, er liggen informatie kaartjes in het hotel hierover en je kunt ook bij de balie vragen om de dienstregeling.

Ontbijt is zeer goed , Kamers zeer goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prijs van ontbijt is te hoog voor zaken. aircobediening is niet eenvoudig.

Ontbijt is zeer goed , Kamers zeer goed. ook de werkplek is goed in de kamer.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Super verblijf gehad.

Geen min punten

Kamer was schoon. Op loop afstand van Centraal Station en tram stopt voor de deur. Personeel was erg vriendelijk. En het ontbijt was heerlijk. Centro is met de tram erg goed bereikbaar. De Alt Markt is te voet heel goed te doen.

teleurstellend, ik kom niet terug
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

de kamer was super warm en zeer benauwd, de temp was nauwelijk omlaag te krijgen. het personeel bij het ontbijt was stil en niet echt gastvriendelijk. en als je aanbied om een eitje te bakken, moet je niet vreemd kijken als iemand er gebruik van wilt maken. ook viel het me tegen dat het personeel verwacht dat je duits kan maar er niet bij na denkt dat je valk bij ned zit dus Engels is een must.

de douch was lekker en bad was mooi. Ik ben iemand die warme dingen zo als worstjes bij ontbijt waardeerd.

Goed hotel op 5 minuten wandelen van station en kwartiertje...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wat onaangename geur in badkamer en kamer niet zo geluiddicht.

Goed hotel op 5 minuten wandelen van station en kwartiertje van Kulttempel en Turbinenhallen.

Ik heb genoten van mijn verblijf in een schoon en comfortabele kamer, met goed verzorgd ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het opruimen van het ontbijt was het fijn geweest als het personeel eerst vraagt of iemand nog iets van het buffet wilt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en goed verzorgd. De kamers zijn schoon en de bedden comfortabel.

prima verblijf en als we weer in Oberhausen moeten zijn komen we zeker graag terug.

helemaal niets

heerlijk ontbijt, goed en vriendelijk personeel, veel gratis parkeerruimte rond het hotel, prima bed en heerlijk rustige kamers en.......het raam kan open!

Mooie stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Inchecken kregen we geen info geen kamer nummer hij was erg onbeleefd mochten niets extra vragen. Hij gooide de kaarten om de toog en het was dan zoek het maar uit. Erg teleurgesteld in dit verblijf. De rest van het personeel was wel vriendelijk als we iets vraagde kregen we ook info maar het inchecken was een ramp

De kamer was ruim. De bar zorgde voor rappe bediening.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Goed hotel met uitgebreid ontbijt en vriendelijk personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ramp om naar de benedenverdieping van de parkeergarage te rijden was voorzien van een verhoging in het midden die van bovenaf niet te zien is waardoor er schade aan de wagen ontstaat.

Kamer en ontbijt.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Mooi hotel, met wat vriendelijker personeel zou het een stuk aangenamer zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen parkeerplaats bij het hotel. Betaald parkeren (duur) in parkeergarage naast het hotel. Geen binnendoor verbinding. 's Nachts was er brandalarm. Alle gasten, ca 100, in pyjama de straat op. Geen enkele mededeling wat er aan de hand was. Na ongeveer drie kwartier in de kou mochten we weer naar binnen. Weer geen enkele mededeling. Geen warme kop koffie, niets. Bij het uitchecken moesten we er zelf naar de reden vragen. Een gast had brand veroorzaakt op de kamer en zelf geblust. Geen vriendelijk personeel bij de Receptie. Teleurstellend.

Mooie schone kamer.

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers waren warm, zelfs met airconditioning op z'n koudst. Ontbijt was best prijzig. Kussens waren veel te slap. Als je erop ging liggen zakte je meteen erdoorheen op het matras.

Ontbijt was uitgebreid en lekker en locatie was prima met tramhalte om de hoek en station op 5-10 min loopafstand.

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Schoon, klantvriendelijk, netjes
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Harde bedden, slappe kussens, geen eigen parkeergelegenheid, geen waterkoker, 's nachts veel lawaai van een blower o.i.d. op de kamer.

Schoon, klantvriendelijk, netjes

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Goed verblijf of enkele kleine details in het hotel na.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden een 2-persoonsbed geboekt en gevraagd maar uiteindelijk 2 aparte bedden gekregen tegen elkaar geschoven. Ook het ontbijt op zondag was een ramp. Veel te weinig tafels voorzien waardoor je zeer lang moest wachten en uiteindelijk hebben ze ons maar in de bar geplaatst, het buffet was meestal leeg, kortom slecht georganiseerd terwijl je toch weet hoeveel gasten er aanwezig zijn.

Ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Locatie zeer goed, kamer goed geluiddicht.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel zeer gedateerd. Bedden vrij hard, te zachte, kleine kussens, 1-p dekbedden te koud en te klein. Bar personeel zeeer traag, kan drukte niet aan. Ontbijtzaal erg druk en zeer rommelig.

Aankomst receptie

Niet tevreden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Boxspring aan de zijkanten bevlekt en de stof van de boxspring hing los. Onder de boxspring behoorlijk stoffig. Dit kon je van de zijkanten al zien. Knop in het bad behoorlijk verroest. Geen houvast om uit het bad te komen en bad is vrij diep. Voor mindervaliden niet te doen. Voor een kamer in een 4 sterren hotel is dit dus niet de verwachting. Bovendien stond op de website van booking.com dat het om een tweepersoonskamer ging. Echter wordt aangeven voor 1 persoonsgebruik. Dit is erg onduidelijk. Ket bij het boeken dus goed op. Wij moesten omdat we met z’n tweeen waren voor nog een ontbijt betalen.

Volgende keer kijken we naar een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was niet inclusief de kamerprijs en de kwaliteit was goed maar niet bijzonders. Het restaurant is te klein voor het hotel en er ontstond de eerste ochtend een chaos. Tafels werden niet afgeruimd en er waren niet voldoende tafels beschikbaar.

Het ontbijt was goed verzorgd.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weinig tot geen sfeer in het hotel. De kussens waren zeer slecht dus neem je eigen kussens mee .

Het ontbijt was goed verzorgd. De kamer was netjes en schoon

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prima voor een weekendje weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Menukaart restaurant weinig keus. Hoofdkussens te zacht. Parkeren parkeergarage erg duur.

ontbijt prima veel keus. Alles netjes schoon. Vriendelijk personeel.

Ons verblijf was zoals andere jaren weer een genot ( tot volgend jaar )
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is ons niets tegengevallen alles was uitstekend geregeld. Wij kunnen een ieder nh hotel oberhausen aanbevelen.

Er was eigenlijk niets wat ons niet beviel, kamer was zoals beschreven netjes en schoon en bij het ontbijt ontbrak er aan niets.

Relaxed en ontspannen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen tegenvallers. Prima hotel.

Bijzonder goed en dicht gelegen bij CentrO. Heerlijk ontbijt. Lekkere bedden, goed geslapen en de volgende dag weer fris naar huis.

Prettig verblijf gehad.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bij het inchecken gevraagd waar ik kon parkeren en kreeg te horen in de garage naast het hotel. Er vanuitgaande dat deze garage bij het hotel hoorde of dat het hotel daar een aantal plaatsen heeft gereserveerd voor gasten heb ik daar mijn auto geparkeerd. Bij het uitschenken kreeg ik tot mijn verrassing een rekening voor het parkeren van €14 euro per dag. Het hotel heeft geen eigen parkeergelegenheid en dit is jammer.

Mooi en net hotel met vriendelijk personeel

Tegenvaller!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bizar warm, harde bedden, slechte informatie voorziening, zeer gedateerd (voegen vielen uit de badkamer) Ontbijt apart afrekenen (18.90 op) en parkeren 19 euro per dag terwijl anderen gratis parkeerden voor hotel.

Ontbijt goed verzorgd en kamer schoon.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

We hebben genoten van ons uitje naar Oberhausen maar vonden het hotel een desonant
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel was afstandelijk. We voelden ons niet echt welkom. Voor een NH hotel was dit teleurstellend, we hebben wat dat betreft betere ervaringen.

Niet doen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

onvriendelijkheid van het personeel ligging van het centrum de buurt waar het hotel in lag hard bed slap kussen het bedlampje zat zo dat je bijna niet je glas op het nachtkastje kon zetten houten richel op hoofd hoogte waar je tegen aan zat als je zat te lezen. veel lawaai als je het raam openzet en de kachel staat op 20 en je kunt 3 graden omhoog of omlaag. verder heb je een milieusticker nodig voor de auto betaal je E19,-per dag om te parkeren en E18,- voor het ontbijt. Wij hebben in Nederland heel veel NH hotels gehad en alles was altijd super dus dit viel erg tegen.

donzendekbed

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Prima en aan alle verwachtingen voldaan en soms zelfs overtroffen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In het hotel viel niets tegen. Enkel de parkeergarage naast het hotel is nogal donker en afgelegen en was blij dat mijn auto er nog stond de volgende dag :-) Ook de prijs van 19 euro per dag vind ik ON-Duits. Een dag in centrum Köln parkeren is goedkoper.....

Op laatste moment geboekt en alle verwachtingen overtroffen. Prima locatie, goed en rustig gelegen maar toch slechts 5 minuten met de auto van Centro en in tien minuten binnendoor in Essen of Duisburg. Vriendelijke en gastvrije ontvangst bij receptie die alles snel en adequaat verzorgen. Kamers netjes en schoon, wat ik erg belangrijk vindt.

Ik mist de waterkoker.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik mist de waterkoker. Vragen bij de receptie: alles uitgeleend! En iedere keer als ik heet water nodig, moet ik weer naar beneden bij de bar gaan halen. Ik heb alleen 2 kleine bekers bij me. Dus~~~

Zeer fijn en goed bereikbaar verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeergarage die niet bij het hotel hoorde, waar nog €20 voor betaald moest worden

Uitgebreid ontbijt met verse broodjes en goede bereikbaarheid van het hotel

• Beoordeeld op: 16 december 2017

Heerlijk genoten van de citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstraling van de kamer is wat gewoon. Wasbak was gescheurd en geeft dan een wat verwaarloosde indruk terwijl de kamer voor de rest keurig en schoon was.

Ontbijtbuffet was zeer uitgebreid. Prima bedden. Het hotel was rustig en ligt dicht bij de tramhaltes.

zeer gastvrije ontvangst en bediening tijdens ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

geen standaard voorziening zoals koffiezet of waterkoker. bij aankomst stonden er versnaperingen op tafel met fles water. Dit is zo trouwens in de meeste hotels. Tot mijn verbazing werd zelfs deze fles water aangerekend. Ook opvallend de kamer werd volledig betaald bij booking, achteraf blijkt dat deze kamer meer kost en bijbetaald moet worden. Het ging hier echter maar om een paar euro's per nacht, maar het is het principe.

Service , onthaal en ontbijt voldeed aan verwachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parking is aan de hoge kant . Ook moet er zeker iets aan de hoofdkussens worden gedaan , die zijn ronduit slecht , we waren met 10 koppels en iedereen vond ze slecht. Te plat.

Service , onthaal en ontbijt voldeed aan verwachting

Goed voor een weekend verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Verwarming op de kamer werkte niet echt. Prijs van het ontbijt van € 18,90 p.p. lijkt nergens op, we dan ook zelf wat meegenomen, dit scheelt voor twee dagen al gauw zo’n € 60,-

Goede kamer en bed, kussen iets te zacht. Badkamer goed, douche goed, stang alleen los en staan in bad is minder. Algemeen: goede kamer voor een weekend verblijf.

• Beoordeeld op: 10 december 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wel parkeergelegenheid bij het hotel maar dan betaald....... € 19,-- per 24 uur. Qua services ,mogen ze daar wel even over nadenken. Parkeren bij Centro is gratis.

Fijn hotel, vriendelijke mensen. Werden goed geholpen ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Goed, maar aan dure kant en een natte badkamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is een prima hotel, maar wij hebben in deze drukke periode 180 euro betaald voor één nacht met ontbijt en dat is de kamer niet waard. Helaas was de badkamer een zwembad na het douchen. Hou ook rekening met 17 euro parkeerkosten, tenzij je de auto niet overdekt ergens in de buurt wilt parkeren.

De ligging is prima, bij het oude stadscentrum en voor €5 euro p.p. koop je een tramkaartje voor een hele dag. Voor het hotel stap je op lijn 112, die brengt je in 5 min. naar Centro. Kamer lijkt redelijk schoon en bedden zijn prima. Op 600m zit een prima Thai!

Ligging is goed. Kamers wat verouderd maar wel proper.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het personeel in de ontbijtzaal. Geen plaats, tafels niet afgeruimd,buffet niet bijgevuld. Op een gebruikte tafel werd gewoon een propere doek gegooid, zonder de vuile te verwijderen. Drukte in de kerstperiode is te begrijpen maar voor een 4* sterren hotel is dit ondermaats.

Centro is makkelijk te bereiken met de tram. Personeel aan de receptie was wel behulpzaam

Supertof
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ondergrondse parking prijzig. Weinig parkeergelegenheid in de omtrek.

Zeer uitgebreid ontbijt, zeer verzorgde kamers (geen geluidsoverlast), vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Fantastisch hotel op goede locatie!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Miste koffie en thee zet faciliteiten op de kamer. De wijn bij de bar was erg duur. € 7,- voor een glas huiswijn.

De kamers waren schoon en netjes. Het ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid. De tram en bus waren dichtbij. Vlakbij het oude centrum en het station.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Matig hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden zijn hard De omgeving is slecht Niets te doen Met de auto naar Centro is 10 min Garage bij het hotel is duur Beter in de woonwijk parkeren Op de kamer geen koffie of thee De diner kaart is zeer beperkt en t eten matig

Het ontbijt is prima Kamers zijn schoon

• Beoordeeld op: 2 december 2017

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden hebben een ietwat hard matras... wel goed geslapen hoor

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi en netjes hotel en een uitgebreid ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Een goed hotel midden in de stad om alles te bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het ontvangst aan de receptie bij onze inschrijving, bijna ieder Engels woord was teveel .... Zijn jongere collega heeft ons nadien die avond en tijdens ons verblijf goed verder geholpen. Personeel voor de rest wel zeer vriendelijk, enkel die ene persoon bij de inschrijving....

Het hotel was zeer goed gelegen voor een bezoek aan de kerstmarkt en shoppingcenter.

Niet voor herhaling vatbaar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer stonk naar rook. De matrassen waren erg hard en de kussens heel erg dun. We zijn dan ook niet blijven slapen, maar dezelfde avond nog naar huis gegaan. Ik miste koffie- en thee-faciliteiten op de kamer (waterkoker).

Het restaurant was heel rustig, dat vonden wij heel prettig. Wellicht voor anderen té rustig (slechts 2 tafeltjes bezet). Het raam op de kamer kon open en de airco kon omlaag naar 17 graden.

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Genoten en toch goed geslapen.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het enige nadeel voor ons waren de harde matrassen, maar dat is maar net wat je gewend bent. Ze mogen alleen wel iets meer nederlandse zenders op tv aanbieden. Als je naar het centrum wilt, moet je nog ruim een half uur lopen of met het OV. Dit is wel voldoende aanwezig.

Het hotel is zoals je van NH mag verwachten. Goede service, vriendelijk personeel, genoeg faciliteiten, goed warm/koud ontbijt. Kamer was verzorgd en netjes. Ze mogen alleen wel iets meer nederlandse zenders op tv aanbieden. Het zit zeer dicht bij het station. TIP: vraag om een rustige kamer.

• Beoordeeld op: 19 november 2017

NH staat voor Net Hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Via booking.com een kamer met 2x 1-persoons bed geboekt en in het hotel aangekomen was alleen nog kamer met een 2-pers. bed beschikbaar. Dit tot ongenoegen van mij en mijn reisgenoot. Hoofdkussens van het 2-persoons bed zijn dramatisch slecht, de pocketvering in het matras was onaangenaam voelbaar (kamer 128). Kosten voor de parkeergarage komen er nog bij, staat niets van vermeld.

Nette uitstraling van het hotel en de kamer. Het ontbijt is heerlijk en uitgebreid, geen warme of koude chocolademelk!

• Beoordeeld op: 4 november 2017

Geweldig!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Enige punt; douchen in het bad.

Keurig hotel, schoon, comfortabel, goede bed, mooie werkplek in de kamer. Heerlijk ontbijt en gratis parkeren in de straat. En dat alles voor een hele nette prijs!

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

We hebben eigenlijk alleen maar geslapen in het hotel :) dat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We hadden verkeerde geboekt, in oktober in plaats van in september. Dit kon wel omgezet worden gelukig. maar kwam best wel wat kosten bovenop, dit is begrijpelijk maar we vonden het een beetje veel voor 1 nachtje.

We hebben eigenlijk alleen maar geslapen in het hotel :) dat we onze kamer konden omzetten was natuurlijk top. we hadden verkeerd geboekt.

Voor 1 nachtje ging het, maar zoek voortaan wel eerst verder.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt niet genomen. 18.90 euro per persoon veel te duur. Ik en mijn 12 jarige dochter eten dat niet op aan ontbijt. Parkeren moest in parkeergarage achter het hotel, koste me 12 euro. Niet mogelijk gratis parkeren in buurt. Op eerste gezicht kamer netjes. Bij iets beter kijken, oud (roest in bad),geen ventilatie in badkamer. Geen koffie en thee op de kamer.

Medewerkers vriendelijk en beleefd.

Goed uitgebreid en vers ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren in garage 19,- p.d. Aan de weg goedkoper of op zaterdagavond en zondag de hele dag gratis!

Goed uitgebreid en vers ontbijt. Erg schone en ruime kamers!

Nooit meer in dit hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Parkeren was erg duur, je kon hem verder op gratis neerzetten dan wel laat in de middag maar een jofel buurtje was het niet. Badkamer was verouderd veel scheuren in tegels en het douchegordijn was ook vies. Kussens waren slecht waardoor je ook slecht sliep. Bij de receptie bleven ze Duits praten terwijl als je gasten krijgt die haast geen Duits spreken gewoon Engels hoort te praten en dat zeker in een hotel die internationale gasten krijgt. Kijk ook goed of je het ontbijt inclusief is want anders betaal best veel voor een karig ontbijt. (Dit hadden jullie beter kunnen vermelden op de site booking.com)

Eigenlijk alleen de omgeving dichtbij mooie steden

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

• Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden de kussens op de bedden erg slecht,heel erg plat en weinig steun.

We hebben in het restaurant gegeten en dat was geweldig..Vriendelijk personeel en heerlijk eten..ook het ontbijtbuffet was heerlijk en er was van alles en ruim voldoende.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Ideaal gesitueerd hotel in Nordrhein Westfalen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Informatie over bezienswaardigheden in de omgeving buiten Oberhausen

Het hotel zag er netjes uit. Ik was zeer tevreden over de kamer wel een beetje klein. Het hotel ligt centraal in Oberhausen ideaal voor uitstapjes

Ontbijt was erg goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Erg gehorig, badkamer lagen nog haren. Kussens waren erg dun, net zoals de deken, het was een erg koude nacht.

Ontbijt was erg goed. Personeel erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Geweldige ervaring, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De temperatuur in de kamer was erg warm, ook na het maximaal (3 graden) naar beneden stellen vanaf de standaard temperatuur (20 graden). De kussens waren erg dun.

Personeel was meertalig en erg vriendelijk. Eten tijdens ontbijt en diner was voortreffelijk. De kamer was prima voor een weekendje weg.

• Beoordeeld op: 15 april 2017

Het interieur van de kamer,
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het interieur van de kamer, Lavabo gebarsten, stoel met gaten. Producten niet vast aan de muur. Deur in badkamer kon je niet op een kiertje zetten de deur ging helemaal open. De glazen die op de kamer stonden waren niet zo proper De kussens waren veel te zacht

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Te weinig waar voor je geld.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De locatie (je zit toch erg achteraf in een woonwijk). Niks te beleven. Je moet met de auto of tram om iets te kunnen bezoeken. En... de prijs/kwaliteit. Ontbijt is duur. Kamers ook niet goedkoop. Kleine badkamer. Veel herrie van buiten (in de hoek waar wij zaten) als het raam in de kamer open stond. Bedden hard.

Ontbijt kwaliteit prima, personeel in restaurant en schoonmaak ontzettend aardig. Baliepersoneel niet erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Helemaal goed!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

We misten een waterkoker op de kamer om zelf koffie/thee te kunnen zetten.

Mooie entree, lekker ontbijt en heerlijke bedden. Schone kamer en vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Ontbijt prima, kamer goed, alleen bed vond ik niet zo.

zie andere antwoord

Ontbijt prima, kamer goed, alleen bed vond ik niet zo.... als de ander beweegt ging het hele bed heen en weer... niet echt comfortbel. Beter was 2 aparte bedden.

• Beoordeeld op: 29 januari 2017

Een prettig verblijf voor 1 of 2 nachten.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het is jammer dat je vanuit de parkeergarage, die bij het complex hoort, niet binnendoor het hotel in kunt. Het duurt erg lang voor de temperatuur van de hotelkamer lager wordt. Het was er bloedheet. Personeel loopt niet over van vriendelijkheid in de zin van een vrolijke uitstraling. Het is net of men zelf niet tevreden is om daar te werken.

De kamers waren netjes en schoon, het ontbijt was in orde, maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was niet geluidsdicht zoals gezegd wordt, maar ook geen last gehad van overlast. De normale geluiden van een wc die doortrekt en hotel gasten op de gang.

Goede locatie om de kerstmarkt te bezoeken en toch in een betaalbaar hotel te zitten wat comfortabel is. De bedden lagen goed!

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

5,5
    Het ontbijt was heel uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verwarming! We kwamen laat van de kerstmarkt. Het was behoorlijk koud buiten en wij kwamen verkleumd binnen. De teperatuur op de kamer was onaangenaam kil. In de badkamer vond ik zelfs geen enkele verwarming. Het was warmer op de gang dan in de kamer! Het individuele systeem om de temperatuur te regelen op de kamer werkte niet. Op maximum gezet, volgens het systeem zou dat 23 graden moeten zijn, wat meer,dan genoeg had geweest. Er kwam enkel koude lucht uit. Toen ik dat de volgende morgen aankaartte aan de receptie, werd mij verteld dat zij de maximumtemperatuur via het computersysteem beheren en dat het inderdaad vrij fris ingesteld stond... en dat we de receptie hadden moeten inschakelen. Niemand had ons bij het inchecken verwittigd dat de maximumtemperaturen via de receptie geregeld werden. Ik spreek behoorlijk Duits, dus aan een misverstand lag het niet. Er was in de kamer geen extra dekens en hoofdkussens aanwezig. Wij waren doodmoe, hadden maar 1 wens: slapen. We hebben een trui aangetrokken over de pijama en zijn in bed gekropen. De kussens waren heel dun en zoals ik schreef, waren er geen extra aanwezig. Iemand die, voor welke reden dan ook, wat hoger wil of moet liggen, moet weerom via de receptie. Tijdens het ontbijt hoorde ik andere gasten ook klagen. Ik geef het maar mee... Op de website staat vemeld dat priveparkeren mogelijk is. Ter plaatse aangekomen, verwezen ze ons door naar parkeerplaatsen langs de weg, wat verder in de straat. Het is vlakbij, voor ons was het geen probleem, maar zet dan niet priveparking op de website. (Weet dat je een ticket moet hebben vanaf 10 uur 's morgens of je riskeert een verkeersboete) Conclusie: alhoewel het hotel op zich best netjes en mooi was, het personeel super vriendelijk en het ontbijt top, zijn we vaak in hotels verbleven met minder sterren waar het comfortgevoel veel hoger lag.

Het ontbijt was heel uitgebreid. De kamers waren mooi en netjes gepoetst. De matrassen waren goed. Het personeel was heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

We kwamen voor de kerstmarkt en die in het centrum stelde niet veel voor. Volgende keer hotel bij CO
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt 1e dag veel te druk. Geen plaats, stonden in de rij. Daarom ontbeten in de stad en omdat dat veel goedkoper was de volgende dag ook daar gegeten. Ik dacht dat ik had geboekt inclusief ontbijt dus dat dat niet zo was viel tegen. Stond niet in de ontvangen mail dus niet goed opgelet. Had gezocht naar hotel incl ontbijt en kwam op dit hotel uit.

Prima hotel. Alleen: We maken geen gebruik van de extra faciliteiten waar we wel voor moeten betalen. Volgende keer opzoek naar hotel zonder sauna wellness dus.

Tegenvaller
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Personeel gaf weinig informatie, zo zou 31-12 alles open zijn maar bleek achteraf niet zo te zijn. Was helemaal niets te beleven en zijn daarom een dag eerder uitgecheckt

Het ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Goede bereikbare locatie, met fijne ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

1. Bij de boeking aangegeven dat we een wiegje nodig hadden voor onze 3 maanden oude dochter. Helaas op locatie nog 2x moeten vragen. 2. Er werd aanbevolen door het personeel om de auto in de parkeergarage te zetten terwijl aan de overkant van de straat ook veel parkeerruimte is en dit veel (lees heel veel) goedkoper is. 3. Wifi is erg traag!

1. Ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. 2. Ruime kamer met fijne douche/bad 3. Gratis toegankelijke sauna en fitness aanwezig.

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Goed hotel, matige stad
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kussens waren echt niet lekker, veel te slap. Geen stopcontacten naast het bed (onhandig om wekker op je telefoon te hebben als telefoon aan de andere kant van de kamer moet opladen)

De locatie was erg goed. Bij de receptie een papiertje met goede info over het gebruik en routes van ov. Kamers zagen er mooi uit.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Overdag prima verblijf. 's Nacht wegblijven!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Bedden keihard, hoofdkussens veeel te dun (andere niet voorhanden) waardoor niet tot nauwelijks geslapen. En daar kwamen we nu juist voor!

Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Wilde na een zware periode even ontspannen maar de helft viel tegen zeer jammer!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zij schrijven tijden het boeken dat het dichtbij/tegenover de kerstmarkt ligt en dat was niet zo moesten er met de auto heen. Ontbijt zeer duur. Personeel onvriendelijk deden geen moeite om alles begrijpelijk voor je uit te leggen.

Kamers en bedden waren oké maar hoofdkussen viel tegen was net een handdoekje waar je op lag zacht.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Niet slecht, maar ik zou niet weer boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ik vond het een wat ouder oogend hotel. Tapijt was al wat verouderd. Er zat een breuk in de wastafel. Ik denk dat het voornamelijk gebruikt wordt voor zakelijke doeleinden. De prijs voor het ontbijt €16,50 pp vond ik absurd. Ook was het best gehorig. De bedden wat hard.

De locatie was redelijk goed t.a.v het centro. Het personeel was vriendelijk. De bar had wel lekkere drankjes.

Prima locatie, maar bedden zijn aan vernieuwing toe.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bedden waren bagger, keihard en de veren had je na een nacht in je ribbenkast staan.

De locatie was goed, meteen naast een tram station waardoor je binnen 10 minuten op centerO staat.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Prima uitvalsbasis in Oberhausen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Algemene indruk van gangen, kamers en faciliteiten zijn niet op het niveau wat je van NH hotels verwacht.

Nette ruime kamer en prima ontbijt. Vriendelijk personeel. Rustige ligging. Enkele gratis parkeerplaatsen in de straat vlakbij.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

L
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er werd gemeld dat er gratis parkeergelegenheid zou zijn. Dit was ook zo.... 4 plaatsen voor de deur die continu bezet waren. Parkeren in de overdekte plaats naast het hotel kostte ons € 19,- per 24 uur. Verder waren de hoofdkussens net opgerolde kussenslopen in kussenslopen. Gratis WIFI leuk... maar een internetpagina laden kost een paar minuten, dus wees er niet van afhankelijk.

Vriendelijk personeel, nette kamers. Ontbijt was prima te doen. Lekker vers eten op de Jus D'orange na. Het hotel heeft wat ons betreft de meeste zaakjes redelijk op orde.

• Beoordeeld op: 15 december 2016

Normaal heb je in een hotel als je als stel gaat een twee...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Booking.com had ook een knopje voor ontbijt voor het ander persoon bij moeten zetten. Ontbijt voor het tweede persoon hadden we in het hotel betaald, dat was weer jammer. Daarnaast moest je ook voor het parkeerplaats betalen, wat niet duur was, maar wel jammer dat zo een mooi, luxe hotel geen eigen parkeer terrein heeft.

Normaal heb je in een hotel als je als stel gaat een twee persoons bed met 2 matrassen. Hierzo was het 1 matras voor 2 personen, dat was perfect!

Uitstekend hotel als uitvalbassis naar andere steden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hoofdkussen te zacht. Reserve hoofdkussens in kast aanbieden.

Ontbijt uitstekend. Tram en station in de buurt. Gratis parkeermogelijkheid in de buurt. Geen geluidsoverlast.

Ligging was perfect .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vrij koud op de kamers . Temperatuur van de verwarming ( warmtepomp airco ) kon niet bijgesteld worden ! Te koud om te douchen ...

Ligging was perfect . Ontbijt buffet steeds aangevuld

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Oberhausen