Beoordelingen over NH Deggendorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Edlmairstrasse 4, 94469 Deggendorf, Duitsland

#4 van de 8 hotels in Deggendorf

Gebaseerd op 2034 beoordelingen over dit hotel

Prima hotel, fijn terras bij de Junior Suite
    • Junior Suite met Terras

Ik kreeg een factuur waar een adres en paspoortnummer van een andere gast op stonden. Dit maakte volgens de dame allemaal niet uit, blijkbaar is de privacywet in Duitsland minder streng.

Prima ligging vlakbij de Autobahn, fijn hotel om op doorreis te overnachten. Ook dichtbij het centrum, goed burgerrestaurant op loopafstand.

Het ontbijt is goed, niet super overvloedig, maar goed, maar...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is goed, niet super overvloedig, maar goed, maar Euro 17,50 is m.i. altijd (dus niet alleen bij NH Deggendorf) buiten een goede prijs/productprestatie-verhouding.

Bijkomen heerlijk als tussenstop naar Nederland
    • Suite met Terras

De kamer was te warm, mogelijk te dikke dekbedden. In het bad douchen.

We waren heel blij met het balkon. Konden we echt even bijkomen. De bedden waren super. Badkamer ook!

Prima overnachtingshotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi, ruim opgezet hotel. Prima kamers en bijdetijdse sanitaire voorzieningen. Vriendelijk personeel bij de receptie. Beperkt gratis parkeerterrein.

Lekker vriendelijk en schoon hotel. Goede service dus een echte aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Horren voor de ramen op de kamer zou het verblijf nog prettiger maken. Ik ben lek gestoken door de muggen omdat wij altijd de ramen open hebben staan.

Dit keer was het eten op het terras de prijswinner. In ieder geval de ober Yussuf een geweldig vriendelijke jongen die enorm zijn best heeft gedaan om zo veel mogelijk service te bieden Yussuf is wat ons aangaat een dikke 10+. Het eten was overigens ook heel goed. De rumpsteak kan ik bij deze aanbevelen.

Zeer goed voor overnachting op doorreis en kom zeker terug.

Geen tegenvallers.

Het ontbijt was geweldig misschien wel iets te overdadig maar dat is persoonlijk omdat ik heel weinig eet s'ochtends. De ontvangst was vriendelijk en de bediening ook. Kamer was iets rumoerig omdat er een feest in het park was en daar veel mensen tot laat een uitzonderlijk leuke avond moeten hebben gehad. Maar dat valt het hotel niet aan te rekenen.

Locatie was geweldig,stad en Donau.
    • Suite met Terras

Parkeerplaats voor 20 auto's is zo vol. En auto in de parkeergarage zetten voor €8 per dag,bij een verblijf van 5 dagen vind ik nog al wat!

Locatie was geweldig,stad en Donau.

Prima verblijf, fijn hotel maar gedateerde kamers
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer zag er wel behoorlijk gedateerd uit. Schilderwerk en deuren beschadigd etc. Een kamer-renovatie zou absoluut geen kwaad kunnen. Kamerprijs is gelukkig wel weer erg gunstig.

Ontvangst was goed, eten in het restaurant en het ontbijt prima. Bed is fijn en comfortabel.

Prima hotel, maar niet voor langer te verblijven, er is te weinig te zien in de omgeving.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eigenlijk is ons niets tegengevallen.

zeer goed hotel voor doorreizen, zeer goed hotel, rustig en zeer lekker en uitgebreid ontbijt. Het stadje zelf heeft niet veel te bieden. Gratis parking voor de deur van het hotel, maar weg van de straat.

Kalmte
    • Junior Suite met Terras

Om 15 u gevraagd of we moesten reserveren voor restaurant hoefde niet om 7u30 kregen we te horen restaurant toe kok ziek wist niet dat de keuken van een NH hotel uit 1 persoon bestaat?????

Kalmte

Door te warme kamer geen goede herinneringen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het wat ontzettend warm in het hele hotel, ook op de kamers. Dat was zo bepalend voor het hele verblijf dat we met moeite de positieve dingen herinneren.

Nette prijs voor een net hotel op een goed locatie als je op doorreis bent.

Prima en personeel heel correct.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Beetje zakelijk hotel, voor vakantie een klein familie hotel wellicht leuker.

Locatie vlak aan de snelweg, prima voor doorreis. Prijs €59 prima voor standaard 2persoons kamer.

Prima voor korte periode
    • Junior Suite met Terras

Geen airco op de kamer. Deze was wel warm. Prijs van een glas wijn (€8.30) is wel fors. Je krijgt er wel een redelijk vol glas voor overigens

Ruime kamers (junio suite) met dakterras en redelijk uitzicht op dakterras

Noodzakelijk oponthoud, maar zou niet weer daar overnachten.
    • Junior Suite met Terras

Kwaliteit van het restaurant is zeer matig wanneer je het afzet tegen de prijs, tevens ongezellig omdat er blijkbaar bijna niemand eet. Ontbijt buffet stelde niet veel voor. Matras veel te hard. Kleine kamer voor een junior suite.

Dicht bij de snelweg.

Vies
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking was heel vies. We hadden ons zoontje van 10 maanden bij en durfde hem niet te laten kruipen. Bijhorende restaurant was heel duur. Douche was vies. Bankje in de kamer was vies. Kortom een goede schoonmaakster en vloerbedekkingreiniger zou echt een kwaad kunnen. Wij slaan dit hotel voortaan over

De locatie was dichtbij de snelweg

Voldeed aan het doel maar misschien gaan we een volgende keer voor een ander hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is nodig aan een renovatie toe. De faciliteiten en comfort zijn nog goed, maar de materialen versleten en het verfwerk zowel binnen als buiten mag nodig een beurt hebben.

De ligging van het hotel als je op doorreis bent.

Door- en terugreis overnachting ....
    • Junior Suite met Terras

bij de terugreis overnachting ....groot feest naast het hotel ( waar jullie niets aan kunnen doen ! ) heel "lawaaierig" ..was spijtig ....

Goede ontvangst ....zeer smakelijk diner . Ontbijt ...prima met grote verscheidenheid ! Kortom, alles erop en eraan . Vriendelijk personeel

Goed hotel ook om een paar dagen te verblijven maar ik ga wel ergens anders ontbijten.
    • Junior Suite met Terras

Het ontbijt geen goede prijs kwaliteit verhouding. Veel keuze voor hen die van granen en zoet houden, voor de anderen kaas en halve plakjes hartig. Wel witte bonen maar geen spek bij geklutste eieren. Het bedienend personeel van het restaurant kan nog wel wat view back gebruiken.

Grote lichte kamer, mooi balkon, ruime badkamer en toilet. Compleet ingericht en schoon.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Prima hotel voor Donauradweg fietsers!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het was warm op kamers op derde verdieping. Geen airco.

Prima ligging langs Donauradweg, dus goed plek voor overnachting voor fietsers. Vanaf hotel loop je zo het stadscentrum in. Uitgebreid ontbijt.

Te warm, verder oké.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Slechte kussens, geen airco bij 30 graden. Kamer was op 1e verdieping bij ingang, Werden wakker om 2 uur 's nachts, toen een bus aankwam met gasten.

Prima ontbijt, fijne douche

Hotel in terugval
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We zijn hier nu 3x geweest. Het was nu echt slecht. Jammer want we kwamen hier altijd met veel plezierHet restaurant was die avond gesloten. Op vrijdagavond veel mensen op doorreis moesten ergens anders eten. Kamer was op gerookt en benauwd. We hadden rookvrij gevraagd. Niet Fijn. Het altijd vriendelijke personeel ....was niets vriendelijks meer aan jammer.

Het ontbijt was goed.

ontbijt was erg goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Je boekt wel via booking.com maar er komen zoveel kosten bij dat je achteraf misschien via booking.com beter een ander hotel had kunnen kiezen €.20,- voor een huisdier vind ik erg veel,

ontbijt was erg goed

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

De service van de receptie is super.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De kamer die we in eerste instantie kregen, zag er niet uit. Zeer vies tapijt en het stonk naar zeer oude sigarettenrook. Dit ondanks dat het een niet-rook kamer was. De middagzon stond vol op het raam, wat de kamer zeer heet maakte en er was geen air-conditioning. Betrof kamer 203.

De service van de receptie is super. Toen we naar een andere kamer vroegen, aan de schaduwzijde en zonder sigarettenrookstank, kregen we deze direct. Het ontbijt was ook erg lekker, veel keus.

• Beoordeeld op: 23 april 2017

Tussenstop op weg naar Oostenrijk
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prijs ontbijt niet in verhouding; jammer!

Parkeren in afgesloten ruime parkeergarage; fijn als je veel bagage in auto hebt; is de 8 euro wel waard. Locatie is top voor tussenstop!

• Beoordeeld op: 22 april 2017

Mooi hotel waar extra's veel kosten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Hotel waar je voor alles extra moet betalen. Parkeren 8€, hond op kamer 20€, ontbijt 18,50. Zo wordt het aardig duur.

Mooi hotel met een goede ligging tov hoofdweg. Prachtig parkje en heel stil.

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Ruime kamer, aangename overnachting na een lange rit,...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Er kwam weinig tot geen water uit de kraan/douchekop bij het nemen van warm water.

Ruime kamer, aangename overnachting na een lange rit, vriendelijke personeel, heerlijk en uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Ondanks de douche een zeer prettig verblijf.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De douche werkte slecht. Afwisselend koud en heet en weinig druk op het water. Jammer!

Aangenaam verblijf, zeer vriendelijk personeel en voor ons belangrijk, zeer hondvriendelijk!

• Beoordeeld op: 2 december 2016

- ruime kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

- kamer was een beetje afgeleefd en het tapijt is dringend aan vervanging toe - misschien eens nadenken over de muziek bij het ontbijt - ontvangst door een koele, ongeïnteresseerde receptioniste

- ruime kamer - vriendelijke receptioniste 's morgens en vriendelijk personeel in het restaurant - verzorgd ontbijt

• Beoordeeld op: 1 november 2016

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel zowel schoonmaakdienst en balie. Na een lange rit wilden we lekker languit relaxen, nieuws bekijken op de tv. Maar helaas tv deed het niet. Schoonmaak juffrouw aangesproken en zij was zeer behulpzaam. Probleem met de tv kon ze niet oplossen zelf de baliemedewerkster kon het ook niet oplossing. We kregen een andere kamer met een werkend tv.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

heerlijke overnachting
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

dichter bij uitgang ivm honden plavuizenvloer

heerlijke rustige overnachting in goed bed vloerbedekking met honden misschien minder hygienisch maar alles zag er top uit

• Beoordeeld op: 24 september 2016

Goede accommodatie vlakbij de snelweg
    • Standaard Eenpersoonskamer

De stop in het bad functioneerde niet. Douchen in een vollopend bad dus. Het leek erop alsof het probleem al langer bestond.

Goede keuken én een beker koffie to-go na het uitchecken. Dat is service!

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima overnachtingshotel voor weinig geld
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vloerbedekking kamer aan vervanging toe.

Eenvoudige en wat verouderde kamers maar prijs was in verhouding. Comfortabel en schoon, heerlijk ontbijt en praktisch naast te snelweg.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Goed hotel voor verblijf van 1 of meerdere nachten
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Betaald parkeren € 8,- voor 1 nacht Slecht tot geen internetontvangst Geen binnenzwembad

Prima locatie voor doorreis Keurig personeel Mooie kamers Gezellig stadscentrum

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

comfortabel verblijf in een leuke stad met dichtbij gelegen gezellig centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

we hadden een kamer aan de voorkant en het stadslawaai duurde tot laat in de nacht. geen oog dicht gedaan. de ramen moesten open blijven vanwege de hitte. de vloerbedekking in dit hotel is dringend aan schoonmaak toe. we logeren hier vaak maar in alle kamers waar we gelogeerd hebben is het hetzelfde euvel. ik heb hier al eerder opmerkingen over gemaakt.

de inrichting van de badkamer. heerlijk bad. de tussen de lange rijen kamers gelegen binnentuin. echt uniek

• Beoordeeld op: 22 augustus 2016

Prima tussenstop
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Personeel was heel zakelijk. Het is allemaal wel wat verouderd. Persoonlijk iets te duur voor één nacht.

Last minute konden we nog een kamer boeken. We hadden een lange reis achter de boeg en waren blij dat we hier konden overnachten. Het was voor ons meer een vlugge tussenstop maar hebben heerlijk geslapen. Het ontbijt was zeer maar dan ook zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Dat er ter plaatse een babybedje geregeld werd
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het ontbijt is exclusief en is p.p. aan de hoge kant. Dus ontbijtje in de stad gedaan, 3x zo goedkoop en even lekker (waarschijnlijk)

Dat er ter plaatse een babybedje geregeld werd

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Als je alles goed voorbereid zit je er prima
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Bij komende kosten ontbijt 16€ pp. Parkeren in grage 8€ pd. Dus daar hebben we geen gebruik van gemaakt

De ligging goed internet lift personeel vriendelijk

• Beoordeeld op: 22 juli 2016

Niet aan te raden hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vlekken op het tapijt, geen airco, stinkende kamer en oudbollig meubilair.

Ontbijtbuffet was redelijk uitgebreid. Fijn dat er een bad in de badkamer zat.

• Beoordeeld op: 21 juli 2016

Wij hebben er maar 1 nacht geslapen als tussenstop maar beviel ons uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het hotel is oke maar je kan zien dat het op termijn gedateerd.Moet wat worden opgeschoond naar de huidige tijd qua uitstraling. Dit viel ons niet tegen maar is een tip.

Kamer was oke en rustig.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Fijn verblijf maar spijtig van de vloerbedekking in de kamers!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De vloerbedekking in de kamers is ronduit vies! Deze is dringend aan vernieuwing toe. Spijtig want anders zouden we zeker terugkeren naar dit hotel. Hier moeten ze eens dringend werk van maken.

Uitgebreid ontbijtbuffet! De bedden in de kamers zijn prima en ook de badkamer is ok.

Prijskwaliteit verhouding is goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Uitstekende locatie dicht bij het centrum.

Geen airco

Geen airco

Het was voor overnachten onderweg naar vakantie plek. Erg gezellig otel

Geen

Doorreis

Ontbijt.super

Hier kon ik nooit meer
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Herrie en last van het roken onder het raam

prijs/kwaliteit top!

prijs/kwaliteit top!

we kregen een gratis upgrade naar een suite

we kregen een gratis upgrade naar een suite

kamer ok
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

In het restaurant hebben ze een menukaart waarbij je bijna niets kan bestellen. Geen schnitzel bv. wat toch een duits gerecht is.

kamer ok

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

We sliepen boven de ingang waar mensen rookten en tot laat...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

We sliepen boven de ingang waar mensen rookten en tot laat in de nacht praatten

Het ontbijt was zeer goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Heel harde matrassen op de bedden

Het ontbijt was zeer goed

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De prijs van het ontbijt. Was erg prijzig. goed.

De kamers waren prima

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

goed ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

slechte en zeer langzame internetverbinding. niet handig, als je wilt werken vanuit de hotelkamer

goed ontbijt. beetje aan de dure kant. goede bedden.

Snelle doorreislocatie
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De medewerkers van de receptie

prima ontbijt;

weinig vrije parkeerplaatsen.

prima ontbijt; vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Super kamer Prefect ontbijt

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Fijn hotel, dicht bij autoweg en op loopafstand van het centrum.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Fijn hotel dicht bij de autoweg. Gratis parkeren in garage.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Op doorreis .
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ligging met een park aan de achterzijde !

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Nachtrust is voor ons het belangrijkste.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nachtrust is voor ons het belangrijkste. De wandeling langs de Donau en het stadscentrum.

Prima hotel, ruime kamer, goede bedden en een mooie...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Prima hotel, ruime kamer, goede bedden en een mooie volledige badkamer. Ontbijt buffet is uitstekend.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Doorreis vanwege werk
    • Standaard Eenpersoonskamer

Vond alleen dat het dekbed wat aan de korte kans was.

Prima Hotel, had een 1 persoonskamer, was groot genoeg

Goed locatie voor transitstop

De prijs.

Uitgebreid ontbijt met ruime keuze. Parkeergelegenheid. Propere moderne kamer.

• Beoordeeld op: 15 september 2017

ontbijt was heel goed maar verschrikkelijk duur

prijs ontbijt

ontbijt was heel goed maar verschrikkelijk duur als je met 5 personen bent is dit al direct 100 euro per dag

tevreden

Stad hotel

Geen

Accommodatie,Hygiëne,ontbijten en personeel

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Dichtbij centrum autobaan park etc.waren op doorreis naar Oostenrijk. Ligt vlakbij autobaan.

Eigenlijk alles.

Bereikbaarheid
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was erg gedateerd. Smoezelig tapijt.

Bereikbaarheid

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Prima hotel als het buiten niet te warm is. Kamers zijn benauwd.

Hitel heeft geen airco!

Overnachtingshotel op doorreis naar Wenen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

inchecken was later, omdat kamer nog niet gereed was.

Goed ontbijt en eenvoudig parkeren voor het hotel. Prijs kwaliteit verhouding uitstekend.

Mooie schone kamers met prima bedden.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooie schone kamers met prima bedden. Geweldig ontbijt. Zeer vriendelijk personeel!

Kort en duur
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Eten duur en niet lekker. Gangen en kamer oud Ontbijt duur in verhouding met kwaliteit

Vriendelijke vrouw achter de balie

Heerlijk vooral broek aan stadje
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Geweldig mooi stadje, mooie terrassen, lekkere restaurantjes vooral Italiaans eten in de Metzkersgasse

fantastich

de warmte geen airco