Beoordelingen over NH Hamburg Altona Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Stresemannstr. 363-369, Bahrenfeld, 22761 Hamburg, Duitsland

#145 van de 323 hotels in Hamburg

Prima hotel buiten het centrum van Hamburg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had twee eenpersoonsbedden gevraagd. Was echter een tweepersoonsbed. Het ontbijt was heel duur.Hotel leag vlak bij een bushalte. U en S-bahn was wel te ver lopen.

Lekker bed.

Ga hier niet heen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De aurco maakte geluid maar koelde niet. Badkamerdeur klemde en kon niet goed dicht. Geen waterkoker en geen koffieapparaat. Geen stopcontacten naast het bed. Zeer onvriendelijk personeel. Parkeergarage onder het hotel was dicht. Slechte wifi. Gordijnen waren vies. Kortom geen aanrader dit hotel.

De locatie is prima. Goed bereikbaar vanaf de snelweg en goede verbinding naar het centrum met bus 3 die voor de deur stopt.

Geen airco ondanks dat het wel vermeld wordt!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Geen airco op de kamers. Er is een zgn centraal airco systeem dat ze op 1 hebben staan (3 is max). Het gevolg is dat het bloedheet was. Ook nadat het systeem op 3 was gezet. Waardeloos dus met deze temperaturen

bedden

Het hotel ligt wat verder van het centrum van Hamburg af,...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We misten de mogelijkheid om koffie of thee te zetten op de kamer (dit zijn we wel gewend van NH-hotels) en we moesten onze paspoorten of rijbewijzen achterlaten (of een fikse borg betalen) als we fietsen van het hotel wilden huren. We hebben ervoor gekozen dit niet te doen.

Het hotel ligt wat verder van het centrum van Hamburg af, maar je kunt er gratis parkeren en er is een directe busverbinding tegenover het hotel naar het centrum. Ook wandelend is het te doen, maar je bent al gauw drie kwartier tot een uur onderweg om bij bijv. de vismarkt van St Pauli te komen. Als je geen ontbijt bijboekt, kun je schuin rechts tegenover het hotel bij een klein bakkertje voor een leuke prijs een lekker ontbijt krijgen. De kamers in het hotel zijn ruim en schoon. We zijn al eerder in dit hotel geweest en zullen bij een volgend bezoek aan Hamburg ook zeker overwegen om hier nog een keer naartoe te gaan.

-Late aanwezigheid receptie

Er was geen 3-persoonskamer meer.Dan schuiven ze maar een extra uitklapbaar bed in een 2-persoonskamer binnen. Het is dus geen volwaardig 3de bed.

-Late aanwezigheid receptie -Zeer vriendelijk personeel

Het was goed genoeg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had een tweepersoonsbed gevraagd. Gewoon omdat ik dat prettig vind. Dat tweepersoonsbed was er ook, maar wel opgemaakt met een éénpersoons dekbed, omdat ik natuurlijk alleen was. Ik vind dat erg kinderachtig en toont niet veel respect naar de klant. Hierdoor zal ik zal ik dit hotel niet nogmaals boeken. Het ontbijt is toch wel prijzig hoor. 22,90 euro vind ik een flink bedrag.

De locatie was voor mij prima. Het ontbijt was uitgebreid en goed. De service en personeel zijn goed. Ook de bar vond ik prima.

Een redelijk hotel op 30 minuten van het centrum, maar verwacht hier niet te veel van.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het checkin proces verloopt uiterst inefficiënt. Ook al hadden we via Booking.com geboekt en zouden daarmee alle gegevens bekend moeten zijn, bleek dat niet het geval. Daardoor moet iedereen formuliertjes invullen waardoor er flinke rijen voor de checkin balie ontstaan. Lazy sunday checkout bleek iets aan veranderd te zijn of niet geldig voor boekingen via Booking.com. Kamers zijn niet al te groot, het bed is smal en het was véél te warm op de kamers. Wij hebben een normaal tot klein postuur (1,70 meter en 70 kg) maar zelfs bij ons schudde het bed nogal wanneer één van ons zich omdraaide. Slecht slaapcomfort dus! En al bij aankomst lag er een lampenkap los op de kamer. Dit had de schoonmaakster echt wel kunnen zien.

Hoewel de ligging van het hotel niet ideaal is en er in de directe omgeving niets te doen is, stopt buslijn 3 nagenoeg voor het hotel. Hiermee ben je binnen 30 minuten in het centrum van Hamburg. Parkeren bij het hotel is gratis, maar het aantal plaatsen is beperkt. Tip: zorg dus dat je zo vroeg mogelijk incheckt! Het hotel heeft een gezellige bar.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Voldoende in orde.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamers lijken een beetje verouderd. Als je kijkt naar de prijszetting, verwacht je net iets meer. Toch was het over het algemeen wel in orde. Als detail: graag meer stopcontacten aan de nachtkastjes langs het bed.

Hotel is over het algemeen in orde. Personeel was zeker vriendelijk. Parking is zeker een pluspunt.

Verblijf goed, administratie en ontbijtkosten slecht.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Administratie was niet op orde, moest alles nogmaals invullen, hoewel ik een week eerder in NH-Leipzig was. Ontbijt is veel te duur, € 25,-.

Kamer was prima, douche/bad was prima.

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Redelijk hotel voor citytrip met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijdens het inchecken kregen we te horen dat onze kamer niet meer beschikbaar was en dat we alleen een rookkamer konden krijgen. Uiteindelijk hebben we na een boze reactie van mijn kant als compensatie gratis gebruik mogen maken van het ontbijt waar ze normaal 23 euro voor rekenen?!? De kamers waren mega warm (in november) en waren zelf met een open raam niet koel te krijgen

De bushalte is bijna voor de deur en binnen een kwartiertje sta je op het centraal station. Het meeste personeel is behulpzaam en het ontbijt is erg uitgebreid.

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Nadeel vond ik de drukke staat, waardoor je nachts het raam dicht moet houden vanwege het geluid.

Prima hotel, schoon, vriendelijk personeel, goed ontbijt. Niets op aan te merken.

Schone en ruime kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Knop om afvoer af te sluiten in de badkuip was stuk dus het bad hebben we niet kunnen gebruiken. We kwamen er pas in de avond achter. Het hotel heeft wel een andere kamer aangeboden maar daar hadden we geen zin in omdat we toch maar 1 nacht in het hotel verbleven. Bij het ontbijt stond bij de producten(vleeswaren) niet aangeduid wat het was. Sommige mensen eten niet alles en het is dan handig als er bij staat wat het is of wat er in zit.

Schone en ruime kamers. Vriendelijk personeel. Uitgebreid ontbijt.

Leuk verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Man 's morgens bij uitchecken was niet echt super vriendelijk. In tegenstelling tot de man die me bij het inchecken geholpen heeft, hij was zeer vriendelijk. Beetje jammer vond ik.

Mooie kamer, lekker ontbijt. Jammer genoeg geen tijd meer om van de welness gebruik te kunnen maken.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Airconditioning uitgeschakeld. Bleef uitgeschakeld ondanks verzoek

Goed en vriendelijk personeel Prima badkamer. Goede hygiëne Gratis kranten. OV vlak bij hotel Gratis parkerengied

• Beoordeeld op: 29 april 2017

Zie voorgaande
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De service is stroef, 2 x proberen in te checken en nog beweren dat we niet bestaan in de computer (zelf met een booking.com referentie). Het eten in het het restaurant is gewoonweg niet goed. Een César salade waarvan de de krop van de salade in stukken gesneden werd en op gediend werd (normal wordt dit afgesneden en aan de konijnen gegeven). Een César salade zonder kippe stukjes is ook de eerste keer voor mij. Als we dan vroegen nadien, waarom er geen kip tussen was, antwoord = U hebt dat er niet bijgevraagd. Neen dit kan niet voor een 4 sterren hotel. Advies : vervang de kok en zorg ervoor dat het management stuurt op "service" en niet op "het staat niet in de computer".

NH fucntionaliteiten

Fijn netjes verblijf op 20 min afstand van het centrum
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De sauna en dampbad mochten iets schoner. Niet al het personeel was op de hoogte van hoe een latte macchiato gemaakt moest worden. Wel vriendelijk personeel. Locatie dichtbij Altona centrum maar toch (met ov) niet heel dichtbij werkelijke centrum.

Ruime mooie schone kamer. De sauna en stoombad waren ook erg lekker! Fijn personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Prima verblijf als je niet teveel op je kamer hoeft te zijn.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De gratis Wifi is in snelheid geknepen, dus Netflixje streamen lukt niet met acceptabele kwaliteit. Dan kan je beter even wat films vooraf downloaden. Voor surfen is de snelheid voldoende. Prijs van ontbijt en consumpties zijn absurd. 6 Euro voor een kop koffie en thee en 22 euro pp voor ontbijt. Wij hebben daar niet gegeten, dus kunnen de kwaliteit niet beoordelen. Geen Nederlandse tv-zenders aanqezig, maar wij waren er ook niet om tv te kijken.

Bedden waren ok. Vriendelijk personeel en een bushalte aan de overkant met een rechtstreekse lijn naar het centrum. Paasbrunch gehad bij café Scotty's, paar 100 m verderop. Onbeperkt heerlijk ontbijt voor de helft van de prijs die het hotel hanteert. Gratis parkeren in straat naast hotel. Wij hebben onze tijd doorgaans in de stad doorgebracht van s morgens tot laat in de avond, dus stellen niet zoveel eisen aan een hotel. Toch vond ik het er keurig uitzien.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

ideaal voor citytrip, alhoewel Hamburg zich niet goed leent voor citytrip
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

poetspersoneel spreekt geen duits of engels, moeilijke communicatie, maar leveren zeer goed werk. De ligging is in een industriegebied, s'nachts altijd auto's die voorbijrazen, hoorbaar met open raam. Gesloten raam volledig geluiddicht

zeer gemakkelijk bereikbaar met openbaar vervoer, zeer goed, vers en uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, mooie ruime kamers en badkamer, snelle ruime liften, fitness zeer verzorgd, een hotel 4 * waard

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Prima hotel, heerlijk ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Restaurant is vrij prijzig en een hele kleine kaart. Andere restaurants in de omgeving waren op zondag na drie uur gesloten!

De ligging van het hotel. We waren onderweg, dit was een prachtige tussenstop

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was was erg warm.

De ligging is ietwat uit het echte centrum, maar vlakbij Ottensen (leuke wijk) en er is een rechtstreekse verbinding naar hartje centrum met de bus. Er zijn genoeg gratis parkeerplaatsen beschikbaar en de kamer is ruim en schoon.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Eén van de twee liften was zondag kapot en dat was lastig met een partner die geen trap kan lopen. Door drukte was het lang wachten op een lift. In weekend weinig eters in restaurant.

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 10 oktober 2016

Nette, ruime, moderne kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hebben het ontbijt los bij geboekt, en schrokken een beetje van de prijs bij het uitchecken: € 22 euro p.p.. Het was wel een goed en uitgebreid ontbijt, maar ik had €15 à €17,50 redelijker gevonden.

Nette, ruime, moderne kamer.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

- goed bereikbaar met de auto, bushalte op 100m, in <
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

- gemengd oordeel over restaurant, de eerste avond maar zus en zo, de tweede avond een stuk beter. Ook slechts beperkte keuze.

- goed bereikbaar met de auto, bushalte op 100m, in < 30' in 't centrum - rustige kamer(achterzijde), prima bedden - grote parkeergarage onder hotel (€12/d), beperkt aantal gratis parkeerplaatsen buiten - goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Prima. Vreblijf aangenaam, goede kamers, en het eten in het restaurant was super.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ik had voor twee dagen een internet premium service besteld en kon een dag gebruik van maken maar ik kon niet annuleren. Jammer. Een tweede, ik had een telefoon oplader nodig en moest ik kontant 10 euro betalen als borg. De bedoeling was als ik de oplader terug bracht de 10 euro ook terug te krijgen. Prima dacht ik. De volgende dag met uitchecken heb ik de oplader teruggegeven en zei dat ik de 10 euro terug wilde en hij zei OK maar deed niet gelijk. Ik had haast om snel te vertrekken en de 10 euro zijn achtergebleven. Jamer.

Het was prima. Vriendelijke mensen en goede service. De tweede dag was opeens de TV signaal weggevallen (eigenlijk van de hele verdieping) en ik kreeg een nieuwe kamer op een endere verdieping met TV signal. Super.

zeer OK voor zakenmensen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en extra bed

het in- en uitstappen van het bad (te hoog!) badkamer nogal krappe ruimte (bvb deur versus WC)

goede bedden - rustige omgeving

Goed bereikbaar

Weinig parkeerplaatsen buiten hotel

Goed bereikbaar

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het bed kregen we rugpijn van.

Ontbijt.

Prima service en prijs

De prijs van een ontbijt is met 22 euro veel te duur; we hebben er dan ook geen gebruik van gemaakt

De kamer was goed

prima locatie voor het bijwonen van een concert.
    • Suite met Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Personeel niet echt behulpzaam bij vragen.

De kamer, de bedden waren prima.

prima. voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

mooie - ruime kamer. goed gevulde koelkast

Prima hotel, we waren er voor een weekendje weg.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima hotel, we waren er voor een weekendje weg.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Het was helemaal suup.

Locatie.

Bed.

Vriendelijkheid personeel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schoonmaak van de kamers slecht. Er werd letterlijk alleen bed opgemaakt.

Vriendelijkheid personeel

Kamer was veel te warm en niet af koelen, zelfs niet met...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer was veel te warm en niet af koelen, zelfs niet met raam volledig open

Dinerkeuze

Kamer en bad

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

De Bedden zijn gewoon super.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De Bedden zijn gewoon super.

Goede service

Hoeveelheid licht in de kamer

Ontbijt buffet. Goede service

• Beoordeeld op: 14 november 2017

fijne kamer
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

niet aan beide zijden van het bed een stopcontact

fijne kamer

Goede ligging.

Warme kamers

Goede ligging. Bus voor de deur. Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Erg goed adres voor overnachting op doorreis!

?

mooie schone comfortabele kamers, goed WIFI, goed uitgebreid ontbijtbuffet

Veel te duur ontbijt 22,50 pp

Veel te duur ontbijt 22,50 pp

kamer met bad ipv douche** heerlijk**
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

kamer met bad ipv douche** heerlijk** ontbijt enorme keuze en lekker goede prijs/kwaliteit

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

goed ontbijt en goed bed

goed ontbijt en goed bed

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Wij kregen een upgrade wat zeer vriendelijk was.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij kregen een upgrade wat zeer vriendelijk was. Het was jammer dat er een nare geur in de kamer hing.

• Beoordeeld op: 19 mei 2017

Onze kamer was heel duur voor een kleine ruimte

Onze kamer was heel duur voor een kleine ruimte

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

het bed was goed en alles was modern en schoon
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

het restaurant was erg slecht en de kamer was niet beneden de 24 graden te krijgen

het bed was goed en alles was modern en schoon

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Ruime kamer.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Ruime kamer. Goede wifi verbinding. Zeer uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

ontbijt is super ruime keuze

kussens zijn erg zacht

ontbijt is super ruime keuze

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Zeer goede prijs/kwaliteitsverhouding. Jammer dat het te warm was op de kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het was te warm op de kamers

Geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 29 september 2016

fijne kamer, niet kunnen werken bij gebrek aan degelijke wifi
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

de gratis wifi was slecht, maar zelfs de betalende wifi(veel te duur) was in werkelijkheid geen haar beter.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

Wifi

Wifi

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

gezellige bar, groot TV-scherm, goed ontbijt, schone en...

weg werkzaamheden aan doorlopende straat voor hotel gaf wat hinder

gezellige bar, groot TV-scherm, goed ontbijt, schone en ruime kamers. Voldoende parking op erf van hotel.

• Beoordeeld op: 17 mei 2016

Prettige kamer, fijne bedden.

Afstand naar de Bayclayard arena was verder dan vermeld op de site. In de straat weinig mogelijkheden om even iets te eten of drinken. Kosten ontbijt 23,-.

Prettige kamer, fijne bedden.

• Beoordeeld op: 14 mei 2016

Mooie grote kamers, zeer comfortabel muv de temperatuur

Kamers zeer warm. 's nachts lawaaierig door gasten die laat in hotel terug komen. Ontbijt zeer duur

Mooie grote kamers, zeer comfortabel muv de temperatuur

• Beoordeeld op: 29 maart 2016

De kamer was brandschoon, licht en goede bedden.

Het ontbijt kost 25 EUR, wij verbleven 3 nachten met 3 personen dus dat resulteerde in een extra 225 EUR op de eindafrekening. De minibar was leeg. Er was geen waterkoker. Het was zeer warm op de kamer. De straat was opgebroken en ontoereikende parkeermogelijkheden van/bij het hotel.

De kamer was brandschoon, licht en goede bedden. Razendsnelle wifi.

• Beoordeeld op: 9 oktober 2015

Kamers zijn ok.

Restaurant en personeel. Restaurant is totaal niet ingericht op gasten. Er staan 12 witte wijnen op de kaart, echter de beschikbaarheid is nihil. Niveau van de keuken is bedenkelijk. Personeel/bediening is slecht. Ontbijt is overigens prima.

Kamers zijn ok. Hygiëne is in orde.

• Beoordeeld op: 28 april 2015

2 dagen geen internet op de kamer, laatste dag was er zeer...

2 dagen geen internet op de kamer, laatste dag was er zeer traag internet. Snelheid bijkopen kost 10 euro per dag! Zeer slecht als je moet werken op de kamer. Lichtreclame boven hotel mist paar letters. Er staat dan H..EL!

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Het Ontbijt was zeer luxe

Wij hebben in het restaurant gedineerd, helaas is de tonijnfilet 2 x terug gestuurd, 1e keer helemaal doorgebakken met rare smaak, 2e keer goed gebakken , maar zag niet rood maar zwart van binnen, was bedorven! Kregen extra wijn en natuurlijk niet op de rekening, maar de lol was eraf!

Het Ontbijt was zeer luxe

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Kamer netjes en schoon.

Drankjes in restaurant erg duur. Prijs-kwaliteitsverhouding eten restaurant voldoende.

Kamer netjes en schoon. Moderne strakke inrichting. Personeel behulpzaam.

• Beoordeeld op: 10 februari 2015

Comfortabele kamer, veel faciliteiten, zeer lekker en...

Personeel kan een cursus Engels gebruiken, locatie is niet zo geweldig maar er is openbaar vervoer vlakbij

Comfortabele kamer, veel faciliteiten, zeer lekker en uitgebreid ontbijtbuffet, propere en stille kamers

• Beoordeeld op: 6 januari 2015

Heerlijk rustig

Prijs kwaliteit verhouding hotel/ ontbijt belachelijk, ondanks dat het ontbijt erg goed en compleet was.

Heerlijk rustig Netjes schoon alles Goed personeel

• Beoordeeld op: 1 januari 2015

De bedden lagen erg goed.

Erg veel last gehad van luidruchtige buren. De wandisolatie laat wellicht iets te wensen over.

De bedden lagen erg goed. De kamer was modern en netjes ingericht en alles was erg schoon. Tegenover het hotel stopt elke 10 minuten een bus richting het centrum.

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

Ontbijt zeer goed!

WiFi zeer slecht. Nog niet eens 1 Mbit. Ook de premium versie van €9.99 is net zo slecht!

Ontbijt zeer goed!

• Beoordeeld op: 12 mei 2016

Heerlijk ontbijt.

Het tweepersoonsbed had van mij wel wat breder gemogen

Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Lekker ontbijt met voldoende keuze

Deuren van de douchecabine waren versleten

Lekker ontbijt met voldoende keuze

• Beoordeeld op: 14 januari 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel

Minder goede wifi ontvangst op kamer

Vriendelijk en behulpzaam personeel

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

Balie personeel vriendelijk.

Kleine hoekkamer met één stoel!! Vieze zwarte strepen op de vloer. slechte kussens.

Balie personeel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 30 december 2015

Schone kamers, nette service.

Schone kamers, nette service. Wel iets buiten het centrum, maar op loopafstand (1-2 minuten) is er een busstop waarmee je de hele stad door kan.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

Ontbijtbuffet was bijna leeg en er was geen tafel vrij in de ontbijtzaal.

• Beoordeeld op: 15 november 2015

Net hotel, aardig personeel, schoon

Ietwat rumoerige straat

Net hotel, aardig personeel, schoon

• Beoordeeld op: 4 oktober 2015

Schoon

Schoon Dichtbij stadion en arena Goede bedden

• Beoordeeld op: 30 september 2015

Rustige omgeving,vijf minuten van onze bestemming samenkomst...

Rustige omgeving,vijf minuten van onze bestemming samenkomst van vrienden,mooi meegenomen de zonnige dagen

• Beoordeeld op: 6 september 2015

Heel uitgebreid ontbijt en zeer mooie/schone kamer.

Gelegen op een druk bedrijven-/industrieterrein.

Heel uitgebreid ontbijt en zeer mooie/schone kamer.

• Beoordeeld op: 1 september 2015

ruime, praktische kamer.

herrie van verkeer doordeweeks.

ruime, praktische kamer.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

Locatie was goed, dicht bij A7

Hotelkamer was niet schoon.

Locatie was goed, dicht bij A7

Er zijn ook 39 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Hamburg Altona