Beoordelingen over NH Köln Altstadt Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Holzmarkt 47, Altstadt-Sued, 50676 Keulen, Duitsland

#83 van de 223 hotels in Keulen

Goed voor kort bezoek aan Keulen.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt veel te duur. Je kunt beter bij een bakker in het centrum ontbijten. In kamer bleef er geluid uit de airco komen ook al stond hij uit. Kon niet veranderd worden. Zo'n ouderwets douchegordijn is toch een beetje achterhaald. Kamers zijn langzamerhand wel aan renovatie toe.

Locatie prima. Dicht bij centrum. Goede bedden. Geen last van lawaai.

Prima hotel, maar erg warm
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was erg warm. Hierdoor hebben wij onrustig geslapen. In een eerdere recensie las ik over slechte kussens, dat is inderdaad waar.

Het ontbijt was heel goed en erg uitgebreid. De koffie was ook erg lekker. Het hotel is ideaal gelegen ten opzichte van het oude gedeelte van de stad en aan de promenade langs de Rijn, waar moderne bedrijfspanden en oude bedrijfspanden heel mooi samenvloeien.

Mooi net hotel!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Fitnessruimte was klein, receptie bleef snel Duits praten terwijl we het duidelijk niet goed begrepen.

Mooi net hotel! Kamer was prima, locatie was top!

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Ligging prima kamer viel.erg tegen
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer viel erg tegen, slechte matras warme slaapkamer Douchen in bad met douchegordijn waardoor de hele badkamer nat is. Badkamer was erg gedateerd.

Ligging prima is centrum ontbijt heel uitgebreid

Prima! Heerlijk ontspannen nachtje weg gehad
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig gebruik gemaakt van het hotel maar het ontbijt zou bij de prijs inbegrepen kunnen worden!

Kamers zijn ruim, netjes en de bedden liggen heerlijk!

Kamers, ruim, schoon, niet gehorig.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De referenties op de site verwijzen naar het restaurant. Het restaurant in het hotel schijnt zelfs in het weekend dicht te zijn. Je kon wel iets bestellen bleek, maar dit moet je dan in de bar opeten en wat je kunt bestellen is behoorlijk aan de prijs.

Kamers, ruim, schoon, niet gehorig. Ondanks dat wij direct aan de doorgaande weg zaten geen last van het verkeer gehad.

Zeer ontspannend en aangenaam

Geen

Het is weliswaar een groot hotel van een internationale keten, maar heeft de sfeer weer van een familiehotel. Het personeel was vanaf de receptie, via het ontbijt tot aan het "kamermeisje" bijzonder vriendelijk. Het ontbijt was ronduit goed, veel keus en van goede smaak.

prettig
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

we hadden gemist dat ontbijt niet inbegrepen was, en toen bleek het €50,- voor 2 te zijn. veel te veel geld, wat eet een mens 's ochtends , beetje muesli, fruit , een broodje een eitje.... en dat voor 25 euro???

prettig hotel, in de buurt van de optocht op Rosenmontag!! handig

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Functioneel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers schon maar ietwat gedateerd. Scheurtjes in muur, beschadiging hier en daar.

Uitgebreid ontbijt buffet, ook mogelijk om spiegelei te bestellen. Alleen jammer dat er geen pindakaas tussen stond.

laat aangekomen wegens verkeer hinder, vriendelijk onthaald
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enkel het feit dat t ontbijt te duur is

Wij hadden geboekt voor 1 overnachting, dit om de kerstmarkten te bezoeken. Daarom ook geen ontbijt om iets langer uit te slapen en te ontbijten in één V/d vele zaken in de stad. Het ontbijt vind ik wel te duur, 25€ per persoon is teveel. Je krijgt wel uitgebreid en lekker, maar tis te duur. Het hotel is mooi, groot en met wellness,sauna en zwembad

Prima hotel dicht bij het centrum, goede parkeergelegenheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Prima locatie ten opzichte van het centrum, alleen openbaar vervoer iets verder van het hotel, maar centrum prima lopen te doen. Kamer netjes en schoon. Douche in het bad.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

ik heb voor iemand anders geboekt,maar ik hoorde alleen maar...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 tweepersoonsbed of 2 aparte bedden en een extra bed

ik denk dat er niets tegen viel,ik hoorde toch niets negatief.

ik heb voor iemand anders geboekt,maar ik hoorde alleen maar lovende kritiek,dus,alles zal uitstekend zijn geweest.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

ligging zeer goed voor de kerstmarktjes
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

op 1 kamer hing een vreselijk rookgeur. Op de andere badkamer was de douche stuk. Heel veel lawaai in de kamers van de auto's die over de brug reden.

ligging zeer goed voor de kerstmarktjes

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Geweldig hotel, ideaal voor als je de kerstmarkten wil bezoeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Lift voor rolstoelen en/of buggy's aan de inkom is niet toegankelijk en het duurt even voor je assistentie krijgt. Toch, personeel helpt je met de glimlach en doet wat ze kunnen.

Geweldige locatie op slechts enkele meters van de eerste kerstmarkt. Het verzorgd ontbijt was perfect begin van de dag. Personeel zeer vriendelijk en hulpvaardig.

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Mooi hotel met goede ligging maar te warme kamers
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De kamer was heel erg warm en de drukke weg waar het hotel aan ligt gaf te veel lawaai om het raam open te kunnen zetten ‘s nachts. Verder misten wij koffie en thee faciliteiten op de kamer. Roomservice is in de ochtend niet beschikbaar dus hebben we maar 2 bekers koffie bij het naastgelegen tankstation gehaald.

De ligging is ideaal. Op loopafstand van het centrum, aan de Rijn, met een kleine kerstmarkt voor de deur. Tip: Parkeren in de eigen parkeergarage van het hotel is duur €17 maar op het naastgelegen parkeerterein onder de brug betaal je slechts €4 voor 24 uur. Ontbijt hebben wij niet erbij genomen. Met zoveel lekkere bakkertjes in het centrum vinden wij dat zonde!

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Fijn hotel voor een stedentrip naar Keulen, voor herhaling vatbaar.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Jammer dat er geen koffie- en theefaciliteiten op de kamers zijn. De liften zijn aan de trage kant.

Fijne ruime kamers, weinig last van geluid buiten of in hotel. Ontbijtbuffet zeer volledig. De ligging van het hotel is prima.

Zeer tevreden!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer kon een upgrade gebruiken, maar niet zo erg.

Zeer kindvriendelijk (apart toiletgerief, ontbijt, attentie), zeer uitgebreid ontbijt, goede ligging met ondergrondse parking.

Uitgebreid ontbijt!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers zijn een beetje verouderd, maar wel comfortabel. Op de kamer was het vrij warm. De airco werkte niet echt.

Het ontbijt was zeer uitgebreid! Hotel ligt dichtbij het centrum. Afgesloten parking bij het hotel voor € 17/dag.

Prima hotel op een goede locatie
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het TV-aanbod bestaat uit maar liefst 73 zenders . Helaas is slechts één daarvan maar Nederlands (BVN). En deze zender stond nog op 'zwart' ook. Graag iets meer NL-zenders (en werkend uiteraard)

Prima kamers. Hotel bevindt zich aan de rand van het centrum, prima.

Goed NH Hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

Parkeergarage NH hotel iets beter aangeven. Welness was niet gratis, terwijl het wel aangegeven wordt op de site.

Goed ontbijt, perfecte ligging van hotel, parkeergelegenheid, rustig hotel, erg vriendelijk en behulpzaam personeel

Ontbijt was prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij aankomst vermeld dat de ijskast kapot was bij vertrek na drie dagen was hier niets aan gedaan.

Ontbijt was prima. Hygiene was uitstekend, er werd echt goed gepoetst.

Het ontbijt was heel goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De ontvangst aan de balie was daarentegen alles behalve een 4 sterren Hotel waard. Bij aankomst werd ons eerst geen informatie gegeven i.v.m. hoe men het best naar de stad kon lopen of wanneer het ontbijt was. Pas nadien ik de balie medewerker daarop zelf aangesproken heb, kreeg ik dan qua route beschrijving naar de stad ook nog een foutief antwoord. Hij liet ons een redelijk grote omweg lopen langs het Maritiem Hotel alhoewel wanneer je bij het buitengaan van het Hotel de straat oversteekt heel goed langs de Rijn kan wandelen. Alhoewel ik de reservatie met de creditkaart gedaan had en meteen bij het inchecken het volledige bedrag al cash betaald had werd er meteen een bijkomende garantie in cash gevraagd voor eventueel verbruik uit de minibar. Op mijn verbazingwekkende vraag daarop aan de balie medewerker kreeg ik het kort en niet al te vriendelijk antwoord ; dat hij al 20 jaar in de Horeca werkt en dat dit is normaal is in alle Hotels en dat 25,-€ nog niet eens veel is. Zelf heb ik 25 jaar in 5 Sterren Hotels gewerkt en ben ik zelf een echte globetrotter, maar op zo een manier heb ik zelf nooit een klant behandeld en heb ik zo een politiek qua cash garantie nog nooit meegemaakt. Aangezien ze mijn creditkaart gegevens hadden zou dit voor de garantie ruim voldoende geweest moeten zijn. Ik denk dat ze hun Receptie personeel beter nog enkele opleidingen geven qua klant vriendelijkheid. Fitnesszaal kan niet echt als fitnesszaal beschouwd worden met z'n 3 toestelletjes.

Het ontbijt was heel goed. Wel was er altijd een heel lange rij aan de koffiemachine. Misschien te overwegen om er i.p.v. maar ééntje 2 neer te zetten. Leuke wandeling langs de Rijn om naar de stad te komen (ca. 15 min.). Bijna schuin tegenover van het "Schokoladen Museum. We hadden een kamer op de 6de étage N° 611 met een heel mooi uitzicht over de stad en de Rijn. Alhoewel het Hotel op een hoek staat van 2 redelijk drukke straten had men met gesloten ramen geen last van straat lawaai. Kamer was qua grootte ok en ook heel schoon.

Geen hotel voor rustzoekers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het hotel is gelegen langs een drukke baan, waardoor je gans de tijd lawaai hebt als het venster openstaat.

Goed ontbijt. Prima bed. Gemakkelijke stoel in de kamer. Badkamer oké. Gelegen aan de Rijn, en langs daar op een kwartiertje in het centrum.

We hebben heerlijk genoten v/h hotel en de stad.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het is niet echt een tegenvaller, maar met het aantal mensen dat gaat ontbijten zouden wij er een koffieautomaat bijzetten. Lange rij. We

Een net hotel met vriendelijk personeel. Zeer uitgebreid/goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Ontgoocheling in kwaliteit van de kamer. Ben ik niet gewoon van NH!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De manier waarop het personeel omging met onze bemerkingen of juist niet omging. Tot 3x maal toe hebben we gemeld dat de minibar niet koelde en het probleem werd niet opgelost. Ook viel constant de elektriciteit uit in de kamer door een slecht contact. Airconditioning werkte niet en de kamer was veel te warm. Vrij veel lawaai van de autostrade dus ook een raam openzetten was geen optie.

Het ontbijt was prima met ruime keuze. Locatie ook zeer geschikt om de stad te verkennen en op wandelafstand van het treinstation

Prima hotel voor een prima prijs. Wel even ergens anders een betaalbaar ontbijt scoren!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt was erg duur (en hebben we daarom niet genomen). Verder was een filmkanaal wel leuk geweest. De locatie is ok. Je kunt centraler zitten - Dit hotel ligt op 15 minuten lopen van het centrum.

Prima kamer - Ruim genoeg, goed bed, prima tv. Stil hotel - s' Avonds geen geluidsoverlast gehad. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Uitstekend ontbijt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alhoewel het nog maar lente is was de kamer toch reeds heel warm. De airco bracht geen afkoeling.

Uitstekend ontbijt. Goede ligging. Goede ontvangst : we waren te vroeg maar toch konden we intrekken in onze kamer.

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Weekendje weg, dan is Koln zeker een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Temperatuur van de kamer. Erg benauwd.

Ontbijt was erg lekker. Vooral de kinderen hebben genoten. Locatie van Hotel was ook goed. Loopafstand van de stad.

• Beoordeeld op: 18 januari 2017

Frigo moeten afzetten wegens lawaai, maar dat is geen...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Frigo moeten afzetten wegens lawaai, maar dat is geen probleem. Probleem: kraan in badkamer in geen jaren ontkalkt waardoor véél te weinig water stroomt.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prijs-kwaliteit een topper, locatie goed.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Parking was duurder dan aangegeven op de website en ook van de sauna kon je geen gratis gebruik maken, ook al stond het zo aangegeven. Er waren ook geen badjassen op de kamer.

Prijs-kwaliteit heel goed!

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Perfecte locatie, heel goed bereikbaar en toch dicht bij het...

Trage wifi...

Perfecte locatie, heel goed bereikbaar en toch dicht bij het centrum (te voet). Heel vriendelijk personeel. Grote kamers met alle comfort.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Wij hebben genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij vonden de bedden erg hard maar dit is natuurlijk voor iedereen verschillend.

Wij kregen een upgrade naar een superior kamer en het ontbijt kregen we ook voor niets.

We hadden eerst een kamer met tweepersoonsbed dat bovendien...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

We hadden eerst een kamer met tweepersoonsbed dat bovendien nogal smal uitviel ( 155 cm). Er zijn ook geen kingsize bedden in dit hotel. Men kon ons nog net een dubbelbed kamer in de plaats geven. Dat valt tegen als je reservatie spreekt van 1 of 2 bedden. Zeker als mannen.

De prijs kwaliteit verhouding was echt heel erg slecht.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Veel bruine vochtvlekken op de plafonds en schimmel op de badkamertegels. Tevens een doorgezakt bed.

De locatie was prima maar het hotel echt gedateeerd!

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Hadden we van bij het begin een rustige kamer gehad was de score hoger geweest
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bij reservatie had ik een rustige kamer gevraagd dit was niet het geval , steeds weer lawaaierige trams en vrachtwagens de ganse nacht door De volgende dag dan toch een andere kamer , maar dan weer al de verhuis...

goede ligging want we kwamen voor de kerstmarkt

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Aanrader

Wifi was moeilijk toegankelijk

Perfecte locatie, alles op wandelafstand. Uitgebreid ontbijt. Sanitair en kamer was zeer proper. Personeel sprak goed Engels en was zeer behulpzaam.

• Beoordeeld op: 28 november 2016

Ontbijt was heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Zondag ochtend moesten we in de rij wachten om te gaan ontbijten , heel de ruimte was vol . We moesten wachten totdat er iemand klaar was . De ontbijt meisjes moeten nog veel leren , het was te hectisch voor ze eventjes .

Ontbijt was heel goed

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Ik zou geen NH hotel meer boeken.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Aparte bedden gevraagd en niet gekregen. Tweepersoonsbed zeer klein. Er werd geprobeerd om duurdere kamer aan te smeren. Ontbijt veel, veel te duur voor wat er aangeboden wordt. Wifi verbinding zeer traag. Personeel wat aan de botte kant.

ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 18 september 2016

Het hotel is zeker een verblijf waard
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

De ligging was minder het hotel ligt niet echt ver van het centrum af (0.7km ) maar als je heel de dag hebt rond gegaan in de stad is dit eigenlijk iets te ver maar dit zal wel van persoon tot persoon afhangen

Kamers waren ruim en zeer verzorgd het was zeer rustig qua geluidshinder en het ontbijt was gewoon weg subliem het was af alles wat men kan indenken was er.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Aangenaam verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Je kon er geen raam open zetten omdat het te lawaaierig was. Als raam dicht bleef geen probleem. Trage wifi

Super lekker ontbijt. Proper. Ruime kamer. Goede ligging, alles op wandelafstand!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Duur hotel voor wat je krijgt.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De bar om iets te drinken viel tegen. Het dekbed en kussen waren zo oud dat ze geklonterd waren. Door de airco was er een constante tocht. En last but not least; de bedden waren keihard.

De ligging. Het ontbijt was goed. Goede koffie en theefaciliteiten op de kamer.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Een goede 'no nonsence' hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Gangen zijn donker en niet altijd schoon

Personeel erg vriendelijk en locatie op loop afstand van de binnenstad. Met de extreme temperaturen was de airco een prettig extra

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Te duur voor wat er geboden wordt

Voor deze prijs is het comfort erg matig en bedden hard. 24,50 voor ontbijt is ook wat aan de dure kant en stelt niet veel voor

Vriendelijk personeel, eigen parkeergarage

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

wegens 2 aparte kamers en geen tussendeur, ongezellig opgesplits en duur gelogeerd.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het onthaal aan de receptie was beleefd, maar niet echt vriendelijk. We vonden het ook heel jammer dat er geen enkele mogelijkheid was om 2 kamers naast elkaar met tussendeur te verkrijgen. Mijn man heeft dan met onze oudste zoon in een kamer geslapen en ik met onze jongste zoon in de andere kamer. Niet echt gezellig als familie dus he...Nochtans zagen we op het grondplan dat er heel veel kamers met tussendeur waren op onze verdieping. Toen ik het hotel opzocht stond er vermeld dat de sauna gratis te bezoeken was, dat bleek bij aankomst betalend. Bovendien was er geen verdere info of foto's van de sauna beschikbaar en bleek de ingang beneden naast de ingang van de ondergrondse parkeergarage. Omdat ik alleen wenste gebruik te maken van de sauna, zonder mijn man, voelde die plek niet geruststellend om in mijn eentje naartoe te gaan. Ik heb dan maar geen saunabezoek gedaan, maar vond dat erg jammer !

het ontbijt was heel erg uitgebreid en prima verzorgd. De kamers waren netjes, ruim en aangenaam.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

De eerste nacht sliepen wij naast een personeelslift heb ik...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De eerste nacht sliepen wij naast een personeelslift heb ik amper een oog dicht gedaan. Dit aangekaart bij het personeel en wij kregen een andere kamer. Dan de andere dagen super geslapen. het ontbijtbuffet was ruim voldoende en werd op tijd bijgevuld. het hotel ligt ook op 2km stappen van de dome van keulen. naast het hotel kan je parkeren onder een brug voor maar 4 euro per dag.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

We waren tevreden. Voor herhaling vatbaar.

De koelkast was defekt.

Het was rustig in het hotel, ontbijt goed. De afstand naar de Altstadt was te voet te doen. De auto stond op een vleilige plek.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Uitstekend restaurant
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

TV zenders te regionaal - praktisch geen internationale zenders - tv deed het niet altijd

Ontbijt uitstekend - kamers ook uitstekend en het restaurant was heel lekker en culinair

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Centraal gelegen hotel met zeer goed ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Weinig stopcontacten waarvan er een aantal ook niet werkten. Geen ventilatie in de badkamer en het lukte maar niet om twee werkende sleutelkaarten te krijgen. Nadat er een was geactiveerd was de ander telkens weer gedeactiveerd.

Erg centraal gelegen, grote kamers en een zeer uitgebreid ontbijtbuffet met goede koffie.

Het ontbijt was zeer goed

Het was goed.

Het ontbijt was zeer goed

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kwaliteit van het bed en het was erg warm in de kamers

Ligging, prima kamers en uitgebreid ontbijt

allemaal ok

allemaal ok

Aangenaam hotel, goede ligging, wel niet zo'n vriendelijke mensen bij de incheckbalie.

Het personeel bij het inchecken was niet zo vriendelijk.

Het oiitbijt was heerlijk, de sfeer zeer goed. Ook de ligging was uitstekend.

Fijne plek, dicht bij het centrum
    • Deluxe Tweepersoonskamer met een Tweepersoonsbed of 2 Eenpersoonsbedden en een Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Rioleringslucht badkamer

Fantastisch ontbijt

Super genoten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden - Uitzicht

restaurant dicht tijdens ons verblijf en in bad stappen om te douchen, gevaarlijk!

De vriendelijkheid van het personeel, ook bij het ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Ligging nabij u bahn, rijn, chocolademuseum

Ligging nabij u bahn, rijn, chocolademuseum

De kamer, maar wel beetje warm.

De sauna faciliteiten

De kamer, maar wel beetje warm.

• Beoordeeld op: 14 maart 2018

super
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

spur ontvangst-super ontbijt - super locatie voor stedentrip

Ontbijt zeer uitgebreid.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Douche in badkuip. Kan gevaarlijk zijn.

Ontbijt zeer uitgebreid.

Een standaard, efficient hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Een standaard, efficient hotel. Geen poespas maar simpel. Het ontbijt vond ik erg duur.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

• Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles was netjes en schoon en lekker centraal!

Het ontbijt is erg goed.

De check/out was vreselijk, duurde een half uur.

Het ontbijt is erg goed.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Degelijke kamers - ligging okay - kortbij het...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

hoewel het echt wel een uitgebreid ontbijt is, vinden we 25 euro toch iets te pittig.

Degelijke kamers - ligging okay - kortbij het chocolademuseum.

Uitstekend hotel

Zeer leuk

Duur ontbijt

Goede bedden

Voor kort verblijf heb je genoeg aan dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Bed was matig voor relatief duurder hotel. Ontbijt hebben we niet gehad. EUR 25 pp vind ik veel te duur.

Prima hotel. Dichtbij centrum.

Lekker weekendje weg in grote maar relaxe stad met goede horeca, genoeg cultuur en prima winkelaanbo
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Niets we komen hier niet voor niets regelmatig

Aan de rand van centrum, fijne en correcte ontvangst, comfortabel

Kerstmarktjes
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt was zijn geld niet waard

Goede locatie met parkeermogelijkheden

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Excellent
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voortreffelijk hotel, goed bereikbaar, behulpzame en vriendelijke medewerkers, gastvrij en gul, hier valt niets op aan te merken. Volgende keer weer!

• Beoordeeld op: 23 december 2017

geen ontbijt genomen, vanwege de hoge prijs hiervoor.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

extra stoel op de kamer + een waterkoker.

geen ontbijt genomen, vanwege de hoge prijs hiervoor.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Prima hotel.

Spoorbaan naast hotel.

Prima hotel. Plek is vlakbij centrum

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Dichtbij centrum, tegenover chocolademuseum

Douche in bad

Dichtbij centrum, tegenover chocolademuseum

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Redelijk
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

3 keer gemeld Mini bar is heet vanbinnen na 3x nog niemand geweest daarna zelf gedemonteerd . Volgende dag werkte sleutel van deur niet meer

Ontbijt!

Sauna, enorm 😔

Ontbijt!

• Beoordeeld op: 23 november 2017

NH is voor ons een ideale uitvalsbasis in het midden gelegen tussen het nieuwe keulen en de altstadt

Niet de gezelligste Bar.

Goede ligging, goed ontbijt