Beoordelingen over NH Frankfurt Airport West Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Kelsterbacherstrasse 19, 65479 Raunheim, Duitsland

#3 van de 6 hotels in Raunheim

Goed ontbijt en zeer cleane kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Avondeten is misschien niet steeds van de beste kwaliteit, dit kan steeds opgevangen worden in naburige restaurants.

Goed ontbijt en zeer cleane kamers. Ook aangenaam zwembad en saunafaciliteit.

Als je dichtbij de luchthaven wil slapen is dit prima, als je de stad wilt zien dan niet

Bij zwembad brandde geen licht ‘s avonds, datzelfde gold voor de fitness ruimte ( waar overigens slechts 3 apparaten stonden en 1 daarvan ook nog defect was). We hadden vanwege het tijdstip geen ontbijt, dus daar kan ik niets over zeggen. Geen familie kamers beschikbaar voor 4 of 5 personen. Hotel was zo ingericht dat op elke etage het zelfde type kamers voorkomen. Dus bv 2 persoons kamers op de 2e etage, 3 persoons kamers o ode 3e etage etcetera . Effect hiervan was dat we niet alleen onze familie moeten splitten over 2 kamers, ook over 2 etages en de kamers lagen elke aan de andere kant van het hotel. Dat was erg onpraktisch en tijdrovend.

Geslapen op doorreis naar de luchthaven (charter vlucht vroeg). Verder prima hotel, zag er netjes uit. Veel luchtvaartmaatschappijen hebben er een vaste kamer en we zagen veel business people die een meeting aldaar hadden.

Prima.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De lobby en ontbijtruimte zien er modern uit Incl. de bar.Maar als je eenmaal op de etages bent zien de gangen er erg verouderd uit,tevens de kamers zijn verouderd.

Ontbijt buffet was prima,we waren op doorreis dus het wassen voor ons goed genoeg.

Geen aanrader!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 1 of 2 bedden en Extra Bed (2 Volwassenen + 1 Kind)

Kregen een 2 persoonskamer terwijl we en 3 persoonskamer hadden geboekt. Geen baby bed terwijl dit wel was aangevraagd. Personeel was weinig behulpzaam.

Dat we maar 1 nacht geboekt hadden.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Het was heel relax.

De belachelijk hoge prijs voor het ontbijt. Dit hebben wij dan ook niet geboekt. Dagelijks EUR 125,00 voor ontbijt betalen is echt heel veel. We zijn met z'n 5-en en waren er 4 nachten. Naast het hotel is een supermarkt waar je heerlijk vers brood kan halen :-). Wij vonden het wel jammer dat ontbijten in het hotel zo duur was. Opmerking van andere mensen was dan o.a. zit er champagne en kaviaar bij ofzo..... wij hebben geen idee. Misschien kan iemand anders de waarde van het ontbijt bevestigen?

Zwembad en sauna aanwezig. Het is echt een goed hotel voor een verblijf van meerdere dagen/nachten. In de directe omgeving voldoende restaurantjes waar je heerlijk kan eten. Ook bereikbaarheid naar Frankfurt City is perfect. Met de (gratis) shuttle bus van het hotel naar FF Airport en vanaf daar met de trein naar FF City. Voor herhaling vatbaar.

We vertrokken vroeg in de ochtend, 5.00. maar konden gratis koffie, thee en croissantjes pakken. Ook fijn dat we in de avond nog even konden zwemmen. Prima tussenstop op weg naar de wintersport

Prima hotel met wat verbeterpunten.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Prijs/kwaliteit ontbijt was erg slecht. -Inchecken duurt erg lang als er maar één persoon personeel bij de receptie staat, en die tegelijk ook nog de telefoon aanneemt. - Kamers en gangen zijn gedateerd.

De dubbele deuren houden het rustig in de kamers.

Zou dit hotel niet aanraden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Alles is erg gedateerd, waardoor het absoluut niet de uitstraling heeft die je van een 4* NH hotel verwacht. Verder was het heel luidruchtig in het hotel. Personeel dat met karren met wasgoed door het hotel rijdt etc. maar alles is duidelijk hoorbaar. De parking is er groot, maar stond echt bomvol

Vriendelijk personeel, zeer uitgebreid ontbijt! prima restaurant. grote parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

De kamer was ruim.

De bedden en het beddengoed waren oud en vies. Gedurende de nacht was er voortdurend lawaai op de gangen. In tegenstelling tot wat vermeld staat, was er geen parkeermogelijkheid bij het hotel. De parkeerplaats is niet gereserveerd voor hotelgasten en altijd vol. Ik moest zelf maar een plek in de aangrenzende woonwijk zoeken.

De kamer was ruim. Het ontbijt was ok.

tegen gevallen
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

aankomst aan balie weinig of geen informatie kamer sober slechts 1 koffie tas om met twee personen op de kamer (delen zeker ) ontbijt was niet zo denderend kon veel beter werd niet tijdig aangevuld geen glazen voor vruchtensap lang wachten voor aanvulling zwembad aan opfrissing toe is zeker zijn sterren niet waard

ideaal gelegen rustig het gebruik kunnen maken van openbaar vervoer naar omliggende steden voor goeie prijs

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Voor doorreis prima.

Het personeel was niet erg vriendelijk. Ontbijt is heel duur ( € 25,- p.p.). Geluid van de vliegtuigen is goed hoorbaar.

De prijs was laag en de ligging dichtbij het vliegveld.

• Beoordeeld op: 9 november 2017

Prima hotel voor een nacht

Verwaming/ airco in de kamer werkte niet goed. Elke 2 minute komt er een vliegtuig heel lag over. Niet vreemd voor een airport hotel maar wel een beetje storend

Personeel was vriendelijk

We hadden een bed en een douche, dat was het belangrijkste
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geluidsoverlast van wegen bouwwerkzaamheden, van een nieuw hotel ernaast, die vroeg begonnen, ook op zaterdag, koelkast was kapot en men wilde hem niet maken in het weekend, en wij kregen ook geen andere kamer aangeboden

Ruime, schone kamer

Redelijk, stop and go is prima!

Kamers lijken nog van de jaren 40 af te stammen. Dan bedoel ik het niet positief! Een tweepersoonskamer met 2 losse bedden waar je gewoon niet goed een geheel van kan maken.

Behulpzame personeel met advies. Redelijk schone kamers en badkamer.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

uitstekend.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

parkeergelegenheid voor auto's op eigen terrein.

de medewerkers waren heel erg vriendelijk en behulpzaam. Het Aqua centrum was heerlijk ontspannend. Het ontbijt was super. Alleen beperkte parkeergelegenheid op het terrein. Wij hadden een gehandicapte parkeerkaart en konden gelukkig gebruik maken van de parkeerplaats voor de deur. Dit is prima service.

Kamers zijn super clean.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen stoombad in de wellnessruimte. Deze keer moest extra betaald worden voor de parkingplaats, dat was laatste keer niet het geval...???

Kamers zijn super clean. Vriendelijk personeel.

Een fijn hotel met veel faciliteiten!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij hadden maar 1 handdoek en 1 dekbed, terwijl we met twee personen waren..

Mooi hotel met veel faciliteiten; een gym, een zwembad en een sauna. Overal kun je ook handdoeken en drinken pakken. Verder heeft het hotel fijne, ruime kamers!

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het geluid van de vliegtuigen, tot laat in de nacht komen nog gasten vanuit het nabij Frankfuurt vliegveld. Voor een goede nachtrust moet je hier niet te zijn.

Vriendelijk personeel en zeer behulpzaam

-Onprofessionele medewerkers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Onprofessionele medewerkers. - zeker geen vriendelijke personeel. - rekenen steeds geld bij elke keer in en uit rijden van auto. - Kamers wijken heel erg af van de foto's

Als je je verblijf goed wilt verpesten, dan is dit een aanrader.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

-Personeel was heel onprofessioneel. -Kamer toegangskaart blokeerde 5x op een dag en wij moesten steeds weer naar receptie om dit te deblokeren en personeel reageerde boos alsof het onze schuld was.

Super cleane kamers.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Avondeten kan iets verfijnder. De wellnessruimte uitbreiden met stoombad zou leuk zijn. Er waren geen sleutels voor de lockerruimte van de wellness.

Super cleane kamers. Verzorgd ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Voor herhaling vatbaar bij een volgende zakereis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Tijd management receptie personeel, kapotte tv afstand bediening zal met 10 min worden vervangen !! Dit werd ruim een uur, zonder enig bericht.

De netheid van de kamer en een uitgebreid maar wel prijzig ontbijt.

Veel te duur voor het gebodene.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Hoge parkeerkosten, slecht aangevuld en onhygiënisch ontbijt, onaangename houding van personeel aan de balie (werd boos toen wij hem niet begrepen) en bediening bij diner. Open schalen met yoghurt waar de oosterse gasten hun vingers doorhaalden en aflikten. Brood en beleg werd niet aangevuld om 9:00 uur en op vragen er naar kregen we "hebben we niet" te horen. De kamer (op de bovenste verdieping was heel warm. Airco werkte niet (verkoelend). Nooit naar toe gaan, het andere NH hotel airport was op de heenreis perfect. Goed eten, slapen, bediening en schoon, en dat op 10 minuten rijden van elkaar.

Dat we niet voor de hond moesten betalen

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Als we nogmaals in de buurt zijn, komen we zeker terug!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Personeel was zeer vriendelijk en gedienstig. Toen bij het vertrek ik problemen had met de auto, heeft de dame aan de balie alles gedaan om ons te helpen (garage opzoeken, garage opbellen, route uitprinten gezien navigatie niet meer werkte), bedankt!

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

We hadden een 3 bedden kamer gereserveerd met babybox, de...
    • Standaard Driepersoonskamer

We hadden een 3 bedden kamer gereserveerd met babybox, de kamer die we kregen was standaard 2 kamer. Bij uitchecken ben ik nogmaals belast kamerkosten. Contact opnemen met hotel lukt niet, ze reageren niet per mail if telefoon.

-Mooi, net en groot hotel
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

(Geen big deal...) maar nergens stond aangegeven waar het zwembad zich bevindt. De bar was wel erg prijzig. € 5,- voor een biertje.

-Mooi, net en groot hotel -Ruime parkeergelegenheid -Kamers zijn netjes en compleet

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Voor een noodzakelijke tussenstop.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed is keihard, de kussens zijn zo licht dat het geen ondersteuning biedt aan je hoofd, resulteert in een pijnlijke rug de volgende dag en het ligt naast een helicopterplatform die je helaas vrij duidelijk blijft horen.

Het hotel is netjes en het is makkelijk gepositioneerd voor reizigers die gebruik maken van de naastgelegen luchthaven.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Goede ligging voor doorreis over de A3, goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Standaard Driepersoonskamer

Wij hadden gevraagd om een inloopochtend vanwege de handicap van onze dochter. Dat is volgens mij genegeerd. Op aanspreken vertelde de receptionist dat 3p. Kamers alleen een bad hebben. Er is een speciale kamer voor mindervaliden, maar niet geschikt voor 3p. Er was verder geen oplossing en we hebben het zo gelaten, maar vinden het vreemd dat er niet vooraf over is gecommuniceerd.

De afstand naar de A3, Wij waren op doorreis.

• Beoordeeld op: 6 september 2016

Perfect voor 1 nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het restaurant van het hotel zelf was belachelijk duur.

Nette kamers met een fijne badkamer. Ook goede locatie met vlakbij restaurantjes. Ook fijn dat er een zwembad is. Zeer uitgebreid en lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Wij zaten in een kamer welke vól met schimmel zat (echt heel...
    • Standaard Driepersoonskamer

Wij zaten in een kamer welke vól met schimmel zat (echt heel erg veel), maar na een klacht is dit ontzettend netjes opgelost door de manager. Het hele hotel zou net behandeld zijn door een extern bedrijf, maar onze kamer zou vergeten zijn. Of dat waar is of niet, weten we natuurlijk niet, maar we hebben een meer dan nette compensatie gekregen waar we heel erg blij mee zijn. Het zwembad is klein, maar leuk. Als je richting de sauna loopt, zitten er knoppen waarmee je bubbels en een golfslag aan kunt zetten in het zwembad, wat onze zoon echt fantastisch vond. Op een paar kilometer van het hotel ligt een klein winkelcentrum, dus mocht je te vroeg arriveren en nog niet in kunnen checken, dan kun je je daar wel een uurtje vermaken.

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Uitstekend ontbijt.
    • Standaard Driepersoonskamer

Directe omgeving en uitstraling gebouw stelt niet veel voor. Maar van binnen was het prima.

Uitstekend ontbijt. Vlak bij snelweg en goede uitvalsbasis voor Frankfurt.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

De soepele uit check tijd en ontbijt mogelijkheden
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

wij hadden gevraagd om kinderbed en 3 pers. kamer ook nog over getelefoneerd, dat was allemaal niet beschikbaar, daardoor incheck procedure van meer dan 1 uur.

De soepele uit check tijd en ontbijt mogelijkheden

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Heb in betere NH hotels geslapen.
    • Standaard Driepersoonskamer

Service is koel en afstandelijk. Locatie is niks. Kamer ruiken naar rook.

Had dit hotel via booking.com voor een leuke prijs geboekt. Maar kennelijk was men hier niet blij mee. Werd behandeld als of ik niet welkom was.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Prima hotel voor op doorreis
    • Standaard Driepersoonskamer

De prijzen van het restaurant, maar in de directe omgeving zijn genoeg eettentjes. Voor de hond moesten we 20 Euro bijbetalen.

Nette schone kamers en een uitstekend ontbijt

Prima onderweghotel met fijn zwembad
    • Standaard Driepersoonskamer

Lokatie is niet geschikt als vakantie adres maar perfect als je op doorreis bent

Prima onderweghotel met fijn zwembad

Dicht aan de snelweg

Gedateerde kamers Geen schone badkamer

Dicht aan de snelweg Restaurant + bar waren modern en goed

Restaurant was bedroevend slecht

Fijn
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is er erg duur.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Het ontbijt is er erg duur. (€24,90). Daarom hebben wij dit ook niet gepakt.

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

Vriendelijkheid personeel

Vriendelijkheid personeel

Bedden waren heel slecht.

Bedden waren heel slecht. Ik kon iedere veer in de matras voelen en kon er niet van slapen...

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

De verwarming stond te hoog en was niet gemakkelijk te...
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

De verwarming stond te hoog en was niet gemakkelijk te regelen. Gelukkig konden we een raam openzetten.

Voortreffelijk

Er zijn geen opmerkingen beschikbaar voor deze beoordeling

• Beoordeeld op: 29 december 2017

ik was daar wegens familiebezoek
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

er was geen parkeerplaats beschikbaar, dus ik moest mijn auto ergens in het dorp parkeren.

schone en ruime kamer met goede bedden.

Kamer zeer oud

Restaurant

• Beoordeeld op: 29 september 2017

TOP
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Top hotel, ideale tussenstop.Zwembad goed en vriendelijk personeel

Net en schoon hotel met uitgebreid ontbijt
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamer schoon maar wel wat gedateerd!

Goed uitgebreid ontbijt! Goede locatie voor doorreis van Kroatië naar Nederland!

Oke voor een nachtje
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Schonere kamers, zoals wc.

Ontbijt was netjes en de kamer wat gedateerd. Ze hadden wel nieuwe kamers voor een prijsje meer.

Prima Doorreishotel voor 1 nacht
    • Standaard Driepersoonskamer

De ligging van de slaapkamer... bij het ontbijt was al veel op en werd niet bijgevuld.

Dicht bij de autosnelweg

We waren op doorreis

Kamer stonk eenvoudig hotel

Goed hotel, maar te hoge kosten

Prijzig, met name ontbijt

Net hotel

Typisch luchthavenhotel. Prima voor een overnachting
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Netheid in ontbijtzaal. Kamerpasje werkte na elf uur niet meer hoewel uitchecken 1200 uur was

Kosten parkeren Ligging t.o.v. station/SBahn

Uitstekende overnachting gehad

Uitstekende overnachting gehad

Prima hotel voor een overnachting op doorreis

Veel vliegverkeer

Ruim ontbijt in vriendelijke sfeer

zwembad gesloten wegens onderhoud zonder melding bij boeking...
    • Standaard Driepersoonskamer

zwembad gesloten wegens onderhoud zonder melding bij boeking van kamer

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

fijn hotel, voor de doorreis !
    • Standaard Driepersoonskamer

eigenlijk niets. top hotel !

Fijn hotel, zeker voor de door reis. Parkeer gelegenheid voor de deur. fijn binnen zwembad.

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Heerlijk en compleet ontbijt

Parkeerkosten

Heerlijk en compleet ontbijt En prima faciliteiten

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Douch was niet schoon

Douch was niet schoon

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Dichtbij de trein naar Frankfurt

Dichtbij de trein naar Frankfurt

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Uitstekend voor een kort verblijf
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Kamers prima, gangen naar de kamers leken op een kazerne;

Superheerlijk ontbijt!

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Niet meer deze hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Wij. kommen al 8 jaar daar.Wij hebben nieuw 2keer dat wij aankomen jullie hebben niet geboekt wij zijn hellemaal klaar mee.

Geen ontbijt

Ontbijt heerlijk

• Beoordeeld op: 3 september 2016

Ligging.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Enorm personeelstekort. Check-in duurde 1 uur doordat er maar 2 receptionisten beschikbaar waren

Ligging. Bereikbaarheid per auto

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima tussenstop
    • Standaard Driepersoonskamer

Ontbijt was zeer uitgebreid.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Dat het makkelijk te bereiken was vanuit de snelweg en dag...

Te hoge bad

Dat het makkelijk te bereiken was vanuit de snelweg en dag erna weer erop

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Ideaal om te vertrekken op reis.
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Geen gratis parkeren en tijdens het diner was het veel te warm om te eten geen airco.

Zeer uitgebreid ontbijt. Free Wi-Fi. Dicht bij de luchthaven.

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima hotel met grote parking naast het hotel,het eten...
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Prima hotel met grote parking naast het hotel,het eten s'avonds in de bar was ook uitstekend.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

locatie
    • Standaard Driepersoonskamer

ontbijt was verschrikkelijk. werd niet afgeruimd, ook niet bijgevuld.weinig keus.was ronduit slecht

locatie

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Goede ligging voor op doorreis

De sauna - was slechts 60 graden :-(

Voor de kinderen het zwembad.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Hotel dichtbij vliegveld en parkeermogelijkheid
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Coffeemachine was filled very slow

Nice hotel, food good, nice location

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Zeer goed product
    • Standaard Tweepersoonskamer - 1 of 2 Bedden

Voor ons was het dik in orde

Alles was naar wens personeel vriendelijk lekker ontbijt propere kamers en zwembad

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van NH Frankfurt Airport West