Beoordelingen over Hotel Njord Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Parkstraße 2, 38644 Hahnenklee-Bockswiese, Duitsland

#4 van de 14 hotels in Hahnenklee-Bockswiese

Weekend Harz

Punt van aandacht bij de boeking is, neem niet de kleine kamers. De kleine kamers zijn in het slaapgedeelte ruim voldoende en verder prima alleen de badkamer is klein. De douchebak is 80 x 80 en ik kan me voorstellen dat sommige posturen niet in de douche kunnen komen vanwege de kleine doorgang. Het toilet staat in een hoekje gedrukt en rondom de wasbak zijn amper ruimtes om de toilettas op te zetten. Het hotel is prima, we hadden op Booking.com geboekt zonder wetenschap dat er kleine, middel grote en grote kamers waren. In het Hotel adviseerde het personeel ons de volgende keer hier op te letten of even contact met hen op te nemen. Op Booking.com werd aangaande kamer grote geen enkel informatie aangeboden.

Het ontbijt was prima en het personeel zeer vriendelijk, de kamers schoon. Prima hotel.

Prachtige omgeving, zeer geschikt voor uitstapjes van diverse aard.

Uitstekend en zeer gevarieerd ontbijt. Fraaie modern Scandinavische inrichting en design. Leuke bar en dito terras met prachtig uitzicht op meertje. De keuken is van uitstekend niveau.

Kleinschalig en ontspannen

Het dorpje zelf was wat beperkt in de mogelijkheden om buiten de deur te eten en winkels zijn zo goed als niet aanwezig.

Goed ontbijt, rustige en mooie omgeving, fijne kamers en het personeel is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Een echte aanrader voor een bezoek aan Hanneklee.

De ruimte om het toilet was erg krap.

Een uitgebreid ontbijt met een breede inlooptijd. Prettig personeel en een prachtige kamer.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Wij hadden gevraagd bij het boeken benedenverdieping of lift...

Wij hadden gevraagd bij het boeken benedenverdieping of lift er was geen lift en we zaten op de eerste verdieping.De manager zei dat dit niet wasdoorgegeven.Ik ben slecht ter been dus dit viel tegen.

• Beoordeeld op: 7 mei 2015

Vriendelijk personeel, mooi niet groot hotel met mooie...

Er was op de kamer geen mogelijkheid om koffie of thee te maken.

Vriendelijk personeel, mooi niet groot hotel met mooie kamers en fijne algemene ruimtes. Het ontbijt was uitstekend! Verse broodjes en brood, zalm, Franse kaasjes, kaas, zoet- en vleeswaren, yoghurt, muesli en andere ontbijtgranen, vers fruit, roerei, worstjes en bacon. Voor wie dat nog niet genoeg is , is er nog de mogelijkheid om een gekookt of gebakken ei te bestellen zonder extra kosten. Verder kon je kiezen uit thee, koffie, chocomelk, verse jus d'orange of andere vruchtensap. Zelden zo'n uitgebreid buffet gezien waar alles zo vers was en goed werd aangevuld. De wellnessfaciteiten waren ook erg goed. Finse sauna en infraroodsauna, bubbelbad en relaxruimte.

• Beoordeeld op: 2 januari 2015

Prachtig ingerichte bibliotheek en "kamin zimmer"...

Er was wifi maar het gedoe met inlogbriefjes past niet bij een dergelijk hotel. Gewoon zorgen voor gratis wifi.

Prachtig ingerichte bibliotheek en "kamin zimmer" Zeer goed restaurant Uitstekend luxe en royaal ontbijt