Beoordelingen over Novina Hotel Tillypark Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wallensteinstraße 71, Weststadt, 90431 Neurenberg, Duitsland

#27 van de 116 hotels in Neurenberg

• Beoordeeld op: 6 oktober 2018

Fijn hotel dichtbij het centrum en uitvalswegen

Helaas was het restaurant gesloten in het weekend. Niet heel erg voor ons, we zijn elders gaan eten.

Hotel heeft een gunstige ligging en de kamers zijn ruim. Alles is verzorgd en het ontbijt is zeer uitgebreid. Receptie is zeer vriendelijk en de bedden zijn ook goed. Parkeren is direct achter het hotel en er is voldoende plaats.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Prima verblijf voor dagje Neurenberg

Ontbijt was erg chaotisch: het was erg druk en de medewerkers konden het niet bijbenen met tafeltjes afruimen. Een aantal gasten waren erg ongeduldig en wachtten niet tot ze een tafeltje werd toegewezen. Resulteerde in een rommelig, chaotisch sfeertje.

Kamer was prima; simpel maar schoon. Hebben prima geslapen hier. Parkeren ging zonder problemen. Vanaf het hotel loop je zo naar de metro en kun je naar de stad, ritje is een paar minuten. Ontbijt was uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Goed hotel voor een nacht op doorreis

(gratis) Parkeren achter hotel was wat lastig. Terrein was overvol en krap. Uiteindelijk op plek voor touringcars gaan staan omdat er geen plek meer was. Je moet vervolgens om het hele gebouw heenlopen naar de voordeur om het hotel binnen te kunnen gaan, de achterdeur is niet geopend, dat is wat onhandig met bagage.

Locatie dichtbij de snelweg. Net hotel keurige kamers en een nette badkamer. Restaurant met een goede kwaliteit en niet duur. Ontbijt prima

Op doorreis naar Oostenrijk

Alles was prima in orde.

De ligging ten opzichte van de autoweg , en van de metro, waardoor je makkelijk naar Nürnberg kunt. Het ontbijt is super, het restaurant is prima, de rust. Een heel mooi hotel met prima parkeren.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Prima hotel, zeker voor een tussenstop tijdens een vakantie.

Er zitten verschillende lichten in de badkamer die helaas niet altijd uitgingen via de standaard lichtschakelaar (ook niet als je je toegangspas (sleutel) uit de (licht)houder haalde)

Prima kamers. Verbleven in de familiekamer, deze zijn ook perfect als je reist met tieners! Beide kamers zijn gescheiden door een gezamenlijk halletje en een eigen kameringang. Bij het inchecken krijg je voor elke kamer een blokje mee voor onder de deur, waarmee je de kamerdeur (eventueel) open kan laten staan. Goede bedden (misschien iets te hard) en prima badkamer. Ontbijt was top! Uitgebreid, vers en er werd steeds goed aangevuld wat (bijna) op was (broodjes, beleg, vers fruit, ..) er heerlijk ontbeten!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Laat aangekomen, werden we door heel vriendelijke obers...

De poetsvrouwen beginnen heel vroeg aan hun ronde en wekken zo iedereen...

Laat aangekomen, werden we door heel vriendelijke obers bediend in het restaurant... dikke duim voor hen... mooie kamers , heel ruim bed, uitstekend ontbijt...

Goed overnachtingshotel naar vakantiebestemming.

De kamers waren ietwat spartaans maar alles wat je nodig hebt was aanwezig. Ik zou hier niet een week verblijven maar als overnachtingshotel prima.

Het ontbijt was verrassend uitgebreid en goed. Het personeel was uitermate vriendelijk en behulpzaam. Goede ligging voor bezoek aan centrum van Nürenberg.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Zeer prettig voor overnachting met gezin in familie kamer tijdens terugreis vakantie.

Omgeving niet bijzonder , wel prettig dichtbij snelweg .

Het ontbijt is ronduit geweldig! Heerlijk en uitgebreid. Ruim de tijd. Familiekamers zijn twee losse kamers met gezamenlijke hal. Wel eigen badkamer. Top!!!!! Restaurant ook prima!

Prima bedden, fijne badkamer

Ontbijt in het weekend erg druk omdat ze dan familie aanbiedingen hebben. Op zondag moesten we 20 minuten wachten op een tafel

Prima bedden, fijne badkamer

Zeer nette hotel, gelegen in een rustige omgeving en zeer...

N.v.t.

Zeer nette hotel, gelegen in een rustige omgeving en zeer vriendelijke personeel. In een woord uitstekend. Ik moet zeggen dat best wel veel bozoekers hier binnen komen en tevreden weggaan.

Super hotel voor tussenstop; locatie top, super ontbijt en prima kamers!

Overall was de hygiëne goed. Alleen lagen er op een van de putjes in de douche van een van de kamers nog haren. Dat was minder.

Ontbijt was echt super!

Goed bereikbaar, parkeerplaats bij het hotel en een...

Onze familiekamer was gescheiden door twee deuren en dat was met twee kleintjes wat onhandig.

Goed bereikbaar, parkeerplaats bij het hotel en een familiekamer op de begane grond. Prima bedden en goed verzorgd ontbijt.

Top hotel!

Er is ons niets tegengevallen, we zouden zo weer boeken volgend jaar.

Er was voor onze auto met caravan speciaal een plek gereserveerd, TOP geregeld!! Heerijk uitgebreid ontbijtbuffet.

We overnachtten hier zowel op de heen- als terugreis.

Niks.

We overnachtten hier zowel op de heen- als terugreis. Vriendelijk personeel en goed ingerichte kamers. We boekten het hotel aan een kortingsprijs zodat de prijs-kwaliteit uitstekend was. Ter plaatse is er een restaurant, maar in de buurt zijn er ook mogelijkheden om te eten. Het hotel ligt vlakbij de op- en afrit van de autosnelweg, dus ideaal als tussenstop.

Comfortabel en modern.

Parkeerplaats beetje onhandig, maar wel gratis.

Comfortabel en modern. Handig voor een tussenstop. Lekker dinerbuffet voor 16 euro pp. Zou dit zeker weer boeken als tussenstop naar Oostenrijk.

Uitstekend hotel voor prima prijs

Prachtige kamer met hele goede en stille airco, buiten was het 38 graden, binnen heerlijk koel. Prima restaurant voor avondeten. Zeer uitgebreid ontbuffet, heerlijk

Het beste overnachtingshotel tot nu toe.

Parkeren om snel de koffers uit de auto te halen is niet mogelijk of slecht aangegeven.

Het beste overnachtingshotel wat we tot nu toe hebben bezocht. Zeer ruime familiekamer met 2 badkamers. Goede bedden, lekker gegeten in het restaurant en super ontbijt. Hotel ligt rustig maar toch centraal.

De schone kamer en het uitgebreide ontbijt.

Wij hebben kamer met nummer 20 op de begane grond gekregen. De gangen en kamer deden als een bejaardenhuis.

De schone kamer en het uitgebreide ontbijt.

Prima, goede prijs kwaliteit, goed eten en ontbijt.

Ramen kunnen open, maar je hoort daarbij eventuele buren op het (kleine) balkon erg goed. Ook ruik je dan eventuele sigaretten rook. Bedden (lakens) waren wat gehorig.

Vriendelijk personeel. Parkeren kon direct achter het hotel op eigen terrein. Room-service besteld en eten was goed. Ontbijt was erg goed, hoewel het wel erg druk was rond 8:00 uur.

S' morgens om 08,15 uur vloog de kamerdeur open en kwam...

S' morgens om 08,15 uur vloog de kamerdeur open en kwam de schoonmaakster binnen om te stofzuigen. Dit heb ik ook gemeld bij de receptie van het hotel. Ik heb herhaaldelijk meegemaakt dat ik een liftknop indrukte waarna de lift kwam. Het personeel sprong in de lift en gebruikte die, zonder me de kans te geven mee te liften.

prima familiehotel, niet geschikt voor rustzoekers

op de website wordt vermeld dat er ruim voldoende parkeerruimte is, maar als je wat later aankomt, blijkt dat niet zo te zijn. Ik moest althans mijn auto elders parkeren. Het hotel is kennelijk een familiehotel dus als je rust zoekt, ben je daar duidelijk verkeerd.

grote brede badkamer, veel ruimte in de kamer

• Beoordeeld op: 6 april 2018

Locatie is prima , ( jong ) personeel is vriendelijk en doet hun best .

De ontbijtzaal was rommelig , de bediening had geen tijd om mensen naar een vrije tafel te leiden , de meeste tafels waren bezet , mensen wachten niet op hun beurt , ze gingen gewoon zitten bij een tafel die nog moest worden opgeruimd. We besloten naar Novina Süd West te gaan en daar te ontbijten , daar hadden we eerder overnacht , de manager ( dame) had met Novina Tilly Park gebeld en geregeld dat we niet extra voor het ontbijt hoefden te betalen . dat is pas service !

De centrale ligging van het hotel , je bent snel op de route naar de rondwegen.

We stayed here on the way back home for one night. For that reason a good place to stay.

Bedden waren wat laag en matrassen wel iets te stevig. (FIRM MATRASSES) Parkeergelegenheid is langs de weg. Geen eigen terrein. (PUBLIC PARKING)

Ontbijt (BREAKFAST)

Zie eerder aangegeven

Echt niets

Voor de eerste keer in dit hotel. Wij gingen altijd naar een hotel in Stuttgart voor een overnachting naar ons vakantieadres. Het hotel in Stuttgart was vol en duur op de boekdatum. Als alternatief kregen we automatische op de site van Booking.com dit alternatief. Een fantastische hotel en zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Ook super gegeten in hotel restaurant. Volgende keer gaan wij weer naar dit hotel!

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Maar los van de afzetterij was het verblijf prima 140 euro per nacht waard..

Boek niet spontaan een nachtje extra erbij, dan wordt je aardig afgezet. Voor 1 nacht 240 euro rekenen waar ik 2 nachten 280 zit wordt ik niet vrolijk. Stom van mij om het niet vooraf te checken.....

Lekker ontbijt, ruime kamer

• Beoordeeld op: 28 januari 2018

Heerlijk luxe hotel.

Het was erg warm in de kamers. Als je de thermostaat naar beneden zette, werd het noet koeler. Daarom maar de ramen open gezet, maar dit hoeft niet nodig te zijn.

Heerlijk luxe hotel. Zeer schoon en een heerlijk ontbijt. Wij hebben dit hotel bezocht op doorreis naar Oostenrijk.

Goede start voor een stedentrip

Gangen waren 's avonds en 's ochtends erg gehorig (personeel met hakschoenen op laminaat) en soms geen gratis parkeerplek meer door conferentie- of niet-hotelgasten.

Zeer vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. 150m vanaf metro naar centrum.

Het hotel is een prima hotel om de stad te bezoeken en voorzien van voldoende luxe.

Het eten in het restaurant vond ik tegenvallen voor een 4 sterren restaurant. Het culinaire hoogstandje was heel erg ver te zoeken.....

Het ontbijt was prima, en je kon pakken waar je trek in had. Fijn dat er een airco op de kamer was ivm buiten temperatuur van +29*c

Super goed ontbijt, heel uitgebreid!

Super goed ontbijt, heel uitgebreid! Donuts, crossaintjes, lekkere broodjes, veel beleg. Kamer was ook uitstekend, goede bedden, alles was schoon en netjes! Makkelijk hotel voor een overnachting! Gratis parkeergelegenheid.

Teleurstellend verblijf door storende bromtoon, hotel ondernam ('s nachts) geen actie.

We hadden een zeer storende (luide) bromtoon in de kamers. Hierdoor hebben we vrijwel niet geslapen. Bij ons eerdere verblijf hadden we dit niet! Het geluid kwam uit de luidspreker in het plafond, deze wordt gebruikt om noodsignalen door te geven. We hebben twee keer contact opgenomen met de receptie maar er werd niets gedaan om het op te lossen. En dit terwijl het waarschijnlijk eenvoudig op te lossen was geweest door het systeem uit te schakelen. Mijn vrouw kreeg één paar oordoppen mee, maar dat helpt niet als je met een heel gezin bent. Verder vonden we dit keer een paar plukken grijze haren (zouden ook hondenharen kunnen zijn) op de grond in één van de badkamers. Erg slordig. Ook dit was bij het eerste verblijf beter.

Ruime kamers met airco, geschakelde kamers zodat je als gezin bij elkaar zit. Prima ontbijt. Qua locatie is het hotel zeer geschikt voor overnachtingen wanneer je op weg bent van en naar bijvoorbeeld de Alpen. Voor een city trip is de locatie misschien ook wel prima, omdat je met het openbaar vervoer zo in de stad zit. Houd er bij overnachtingen rekening mee dat er in de omgeving van het hotel bijna niets zit.

Uitstekende tussenstop op weg naar het oosten.

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt met ruime keuze uit hele reeks verse producten. Heel rustige en aangenaam ingerichte kamers, goede matrassen, mooie douchecel.

Wederom prima overnachtingshotel

Geen verse jus d'orange en goeie bonenkoffie bij t ontbijt. Verder topontbijt! Parkeren lastig als je laat aankomt

Ontbijt, ligging, comfort kamers

Een heerlijke nacht kunnen genieten van de luxe!

Het restaurant voor het diner viel ons wat tegen. Wel kreeg je vooraf broodjes van het huis, maar het eten konden wij niet heel erg bewonderen.

De luxe en de comfort van de kamers was echt heerlijk. Daarnaast hebben wij nog niet eerder zo goed genoten van een ontbijt. Wat een variatie!

Mooi nieuw hotel

Het naar de kamer brengen van de bagage vanuit de auto kan een stuk handiger. Indien je achter het hotel je auto geparkeerd hebt, dan moet je met de koffers er vrijwel helemaal omheen lopen. Er is wel een achterdeur, echter die wordt om veiligheidsredenen niet voor je geopend. De inloopdouche heeft een te klein scherm. Hierdoor wordt een groot gedeelte van de badkamer nat. De airco ging nadat die de gehele nacht aangestaan had uit het plafond druppen.

Het hotel is helemaal nieuw. De kamers zijn netjes en modern ingericht. Veel van de kamers hebben een zogenaamde ‘open’ badkamer. Dat vinden wij niet zo handig. Er zijn echter ook kamers met een gesloten badkamer. Het ontbijt is uitstekend: voor ieder wat wils (warm en koud). Daarnaast wordt het ook nog eens netjes en aantrekkelijk gepresenteerd. Gratis parkeergelegenheid achter het hotel.

Fijn hotel op doorreis

Je moet geluk hebben met parkeren achter het hotel, veel privat-platze waar je niet mag staan.

Op doorreis prima hotel. Erg prettig om met kinderen gebruik te maken van familiekamers naast elkaar met tussenhal. Prima gelegen op route A73, dichtbij Autobahn.

Prima Overnachtingshotel of uitvalsbasis voor bezoek stad

Prima overnachtingsadres met ruime kamers en lekker ontbijt. Restaurant is ook aan te bevelen. De familiekamers zijn een uitkomst als je met een gezin reist.

Goede kwaliteit voor een goede prijs

Parkeerterrein was helemaal vol. We moesten ergens anders parkeren en daarvoor de auto verplaatsen. Was wat onhandig, maar niet heel storend.

Lekker uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Mooi modern hotel.

Dit hotel voor 1 nacht geboekt maar het was helemaal top, mooie ruime kamer met prima bedden leuk modern ingericht, schone badkamer en ook netjes in orde. En het ontbijt was prima in orde heel veel keus en lekkere dingen die je in het buffet kon pakken. Beneden in de ontbijtzaal ook mooi ruim van opzet en ook bij dit hotel zeer vriendelijk personeel. Verder geen faciliteiten gebruikt voor die ene nacht. En om naar de binnenstad te gaan van Neurenberg dat was twee minuten lopen vanaf het hotel naar de metro en met 10 min ben je in de alt stad.

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

Alleen het weer. Het onweerde en regende hard in de avond.

De kamer was goed.Tevens goed ontbijt. Hotel goed te bereiken van de snelweg. Prima locative voor een tussenstop op weg naar Oostenrijk,Italië of nog verder.

Ideaal voor het hele gezin

De familiekamer bestond uit twee tweepersoonskamers kamer met een gemeenschappelijke gang die middels een extra hoteldeur afgesloten was; dus voor de familie twee echte dubbele bedden en geen gerommel met slaapbankjes of iets dergelijks. Ontbijt was heerlijk en het restaurant was helemaal top (aanbevolen in de Michelin gids 2015/2016). Personeel is heel vriendelijk en meedenkend.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Super ontbijt, bedden matig

Bedden! Matras was volgens het personeel 2 maanden oud, echter een doorgezakte boxspring met een houten plaat onder een nieuw matras verwacht ik niet bij dit hotel!

Snel vanaf de snelweg bereikt. Nette kamers. Geweldige 5 sterren ontbijt! Ondanks kort van te voren reserveren wel een goed kinderbedje in de kamer, top!

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Sublieme keuken terwijl ik normaal niet eet in het resto van een hotel

Personeel onthaal matig Ligging te ver van oude stad, daarom slechte verhouding prijs kamer/kwaliteit = veel te duur

Excellente keuken (Guide Michelin) aan zeer goedkope prijs voor topkwaliteit

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

Fijn hotel, heel gunstig gelegen op doorreis richting Oostenrijk

Bar en restaurant erg afgesloten achter een dikke deur, niet heel laagdrempelig.

Familiekamer waren twee volwaardige hotelkamers met een tussenhal. Ideaal als je s'avonds op babyfoon afstand van het restaurant/bar wilt zitten.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Het Ontbijtbuffet was super ook het avond eten was geweldig...

Het Ontbijtbuffet was super ook het avond eten was geweldig wij hebben echt genoten van alles wat op ons bord kwam. Ook het personeel was zeer vriendelijk

voor herhaling vatbaar

iets meer ruimte voor het ontbijten bij volledige bezetting

kamers prima ingericht, goede bedden en schoon; zelfs Wi Fi ontbijt zelfs voor verwende reizenden heel erg goed en uitgebreid vlak bij U bahn station gratis parkeren

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Hygiëne, de ruimte

Het ontbijt niet vers en de douchekop zeer onpraktisch was gemaakt voor alleen bad, douchen was haast onmogelijk. Bedden te hard

Hygiëne, de ruimte

• Beoordeeld op: 29 september 2018

Fijne locatie niet ver van de snelweg goed voor een doorreis

Fijne locatie niet ver van de snelweg goed voor een doorreis Hond was welkom

• Beoordeeld op: 21 september 2018

gesloten restaurant

ontbijt was goed alleen op dag van aankomst was het restaurant gesloten

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Het ontbijt is echt fantastisch!

Onpersoonlijk groot hotel.

Het ontbijt is echt fantastisch!

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Personeel supervriendelijk;

Personeel supervriendelijk; ruime, erg nette en comfortabele kamer; uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 20 september 2018

zeer gemakelijk bereikbaar niet ver van de auto baan.

vriendelijk en gedienstig personeel.

ontbijt goed

ingang,badkamer

ontbijt goed

Heel fijn hotel

Niets, prima hotel

Schoon, ruim, rustig, modern, heerlijke bedden, fijne douche, lekker ontbijt, goed gelegen voor doorreis en prima prijs.

Het onbijt was heerlijk

Bij binnenkomst was de vrouw vd receptie niet al te vrolijk

Het onbijt was heerlijk

Schone kamers+prima ontbijt

Schone kamers+prima ontbijt

Uitgebreid ontbijt

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Ontspannen en prettig verblijf.

Geen opmerkingen

Locatie, parkeerfaciliteit, ontbijt en prima kamer. Personeel vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Altijd fijn in Novina Tillypark te zijn!

Het ontbijtbuffet is érg uitgebreid, voor elk wat wils. Gratis parkeren. OV-kaart met reductie (metro op 5 min. )

Als tussenstop naar vakantiebestemming een uitstekend hotel

prima ontvangst, goed eten en mooie kamer.

Goed ontbijt!

Goed ontbijt! Voldoende parkeergelegenheid Goede bedden!

Goede bedden

Goede bedden Goed ontbijt Schone kamer

Rijkelijk ontbijt, fijne bedden, goed WiFi

Gehorig, onpersoonlijke ontvangst

Rijkelijk ontbijt, fijne bedden, goed WiFi

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Prima voor een paar nachtjes.

Prima voor een paar nachtjes. Dicht bij Openbaar vervoer om naar stad te gaan.

Fijn overnachtings hotel.

Het ontbijt. Airco op de kamer. Fijne badkamer.

1 nacht verbleven op doorreis.

1 nacht verbleven op doorreis. Het was een ruime en zeer nette kamer. Goede service bij het boeken gehad. lekker ontbijt

Prachtige ruime en zeer schone kamers, vriendelijk personeel...

Geen minpunten

Prachtige ruime en zeer schone kamers, vriendelijk personeel en prima restaurant. Goed hotel ook als tussenstop

Boven verwachting

Mooi hotel, goed ontbijt, vlak bij ov

Uitstekend hotel voor bezoek Neurenberg

Direkte omgeving hotel

Zeer dichtbij ubahn naar Neurenberg , perfect ontbijtbuffet

Prima hotel om te slapen als je op doorreis bent

Niets viel tegen

Alles goed goed georganiseerd. Bij het eten was vooral de lokale rosé en absolute aanrader.

Mooi schoon hotel en dicht bij de metro waardoor we binne 5...

Mooi schoon hotel en dicht bij de metro waardoor we binne 5 min in het centrum stonden en lekker rustige omgeving

Verzorgde kamer - vriendelijk personeel - super ontbijt

Verzorgde kamer - vriendelijk personeel - super ontbijt

Prima hotel, thumbs up.

We hebben niets kunnen ontdekken wat tegenviel.

Het ontbijt is erg goed. Ruime keuze en lekker.

Heerlijk ontbijt, zeer uitgebreid

Heel goed ontbijt

Heel goed ontbijt

Centraal gelegen, prima kamer met goed ontbijt

Ruime kamer, met nette badkamer. Heerlijk ontbijt in een leuke serre.