Beoordelingen over Novotel Nürnberg am Messezentrum Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Münchener Str. 340, Südoststadt, 90471 Neurenberg, Duitsland

#57 van de 112 hotels in Neurenberg

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt
    • Standaard Kamer

Het extra bed voor de kinderen kon geen bed genoemd worden, veren steken eruit. Als familiekamer veel te klein. Voor dezelfde prijs hebben we al grotere familiekamers gehad met 2 extra bedden voor de kinderen

Zeer lekker en uitgebreid ontbijt

Super net en gastvrij hotel en kindvriendelijk
    • Standaard Kamer

Locatie is voor een doorreis hotel prima. Alleen zou ik er niet langer blijven omdat het geen leuke ligging heeft.

Nette en schone kamers. Prima ligging voor een hotel op doorreis. Klantvriendelijk personeel, en zeer geschikt om met kinderen heen te gaan.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima voor korte stop; goed bereikbaar - goede bedden
    • Standaard Kamer

Kamer aan de kleine kant. Locatie is zakelijk

Faciliteiten goed. Bedden goed. Kamer goed. We waren op doorreis en hebben verder niets genuttigd, Goede locatie - wel erg zakelijke omgeving (Messe)

Prima locatie voor overnachtingshotel op weg naar...
    • Standaard Kamer

Hard en schel geluid/herrie als het restaurant vol zit.

Prima locatie voor overnachtingshotel op weg naar wintersport. Mogelijkheid om vroeg te ontbijten en dus vroeg te vertrekken.

Prima locatie vlakbij snelweg
    • Standaard Kamer

Parkeerterrein was vol dus een heel eind loen met bagage en kinderen. Hygiëne badkamer kon beter: bruine randen in wasbak.

Prima ontbijt. Goede bedden en kussens

Voordelig verblijf, minder interessante locatie. Novotel in Nürnbergcentrum is heel veel beter!
    • Standaard Kamer

Met 4 personen (2 volwassenen en 2 kinderen) in één kamer. Er stond een dubbel bed en een slaapbank. De matras van de slaapbank was verschrikkelijk. De veren van de matras staan nog in mijn rug gedrukt. Daarbij was het deken op het 2de bed veel te klein... Niet goed! Vorige keer zijn we in Novotel in Nürnberg centrum geweest. Dat was een topervaring. Novotel Messe is een tegenvaller...

Zeer verzorgd en uitgebreid ontbijt.

Voor herhaling vatbaar als tussenstop.
    • Standaard Kamer

Omdat booking ook om een minder punt vraagt... We hebben 2x in het hotel gelogeerd. In het weekend was het ontbijt zeer uitgebreid. De 2e keer door de week, beperkt vanwege minder aantal gasten. Toen was het bestellen vanaf een menukaart. Je voelt je dan toch ietwat geremd om veel/ gevarieerd te bestellen.

De locatie. De prijs/ kwaliteitverhouding. Alles bij elkaar gewoon meer dan prima.

uitgerust begonnen aan de doorreis en daar ging het ons om.

Geen vriendelijke omgeving.

Ontbijt en de kamers waren prima voor een gezin op doorreis. Restaurants in de omgeving was even zoeken maar toch iets gevonden in een woonwijk.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Wij waren op doorreis maar het is een fijn hotel om te verblijven!
    • Standaard Kamer

Ik houd er zelf niet van als er honden zijn toegestaan in een hotel en al helemaal niet als deze mensen hun hond gewoon laten plassen in het hotel. Dit werd vervolgens wel schoon gemaakt, maar dat vind ik niet fijn.

Personeel erg behulpzaam. Ik was mijn e-reader vergeten en deze is doorgestuurd naar mijn vakantieadres. Daarnaast hoefde wij voor onze zoon het kinderbuffet niet te betalen omdat hij toch niet zo veel eet en wij een volledige maaltijd hadden genuttigd.

Het ontbijt was geweldig.
    • Standaard Kamer

Personeel was niet heel vriendelijk. De prijzen van het eten zijn erg hoog. Diner zou ik volgende keer ergens anders eten. Kopje koffie aan de bar: €5,- ontbijt €17,- parkeren €8,- per dag.

Het ontbijt was geweldig. Zeer uitgebreid.

Prima hotel maar matras kon beter
    • Standaard Kamer

Kinderen onder 16 logeren gratis in Novotel hotels, maar het matras van het logeerbed dat dan opgezet wordt (een slaapbank meen ik) was van hele slechte kwaliteit, veel te zacht.

Het buitenzwembad was een welkome afkoeling na een dag reizen in de auto.

Prima hotel op onze doorreis naar vakantie
    • Standaard Kamer

Er is een vast menu in de zomervakantie op de doorreis dagen (hamburgers), dit vond ik minder geslaagd. Pas later zagen we dat er ook a la carte gegeten kon worden. Jammer dat we dit gemist hebben.

Alles goed op orde, schoon, stil, mooi, goed ontbijt en een buiten zwembad met terras.

Prijs/ kwaliteit verhouding volledig scheef.
    • Standaard Kamer

Via booking.com lijkt het dat je boekt voor een gezin met 2 kinderen, echter dit blijkt dan een boeking te zijn voor 1 persoon in een zogenaamde familiekamer. Er worden extra kosten in rekening gebracht voor meerdere personen. Volgens de receptioniste kwam dit vaker voor, onduidelijk, misleidend, erg jammer om daar ter plaatse mee te worden geconfronteerd. Het eten werd aangeboden middels een buffet, echter alle zitplaatsen waren gereserveerd. We hadden de keuze om buiten te zitten of aan een tafeltje met barkrukken. Het eten was matig in keuze, de friet koud en voor en glas wijn moest een bedrag van bijna € 8.00 worden neergeteld. Prijs kwaliteit verhouding compleet scheef. Zeker geen aanrader voor een overnachting op doorreis.

Het ontbijt was redelijk.

Prima hotel op top locatie bij doorreis
    • Standaard Kamer

Betaald parkeren op eigen terrein is wat overdreven, zou standaard bij overnachtingsprijs moeten zitten.

Heerlijk ontbijt. Kindergericht hotelketen altijd relaxed.

Prima hotel - nette kamers, top personeel en zéér...
    • Standaard Kamer

Nürnberg is een verschrikkelijke stad om in te rijden met de auto - een en al file. Voor wie er toch heen wil is dit hotel echt een aanrader.

Prima hotel - nette kamers, top personeel en zéér kindvriendelijk.

Kort verblijf om verder te reizen
    • Standaard Kamer

Als je op terras wilt zitten moet je dit reserveren ! Diner was aan de dure kant! Wil je ergens in de buurt dineren heb je de auto nodig!In de buurt hebben wij geen mogelijkheden gevonden on te dineren! Hotel ligt aan de buitenkant van Nürnberg! Het is een druk Hotel en er was weinig ruimte tijdens ontbijt!

Ontbijt is uitgebreid en goed verzorgd! Hotelkamers zijn netjes en tijdens een kort verblijf is dit prima!

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Heerlijke Vakantie gehad en genoten van het Hotel!!!
    • Standaard Kamer

Geluid van de andere gasten viel tegen en het restaurant was pittig aan de prijs!!!

Kamers waren heerlijk. Douche was ruim en het linnengoed was schoon en super netjes. De bedden waren super, had ze wel mee naar huis willen nemen.Heerlijk!!!!

Super schone kamer met een zeer comfortabele bed en kussens.

Prijs ontbijt buffet.

Super schone kamer met een zeer comfortabele bed en kussens. Lekker ontbijtbuffet. Ik vond het ontbijt wel wat prijzig, maar kinderen konden wel gratis mee eten. Aardig personeel.

correct
    • Standaard Kamer

alhoewel we ruim op voorhand hadden gevraagd om het sofabed en baby cod ter beschikking te hebben, was de kamer niet geprepareerd. vooreerst was er geen babybed beschikbaar, wat later op de avond wel nog iets rechtgezet

gemakkelijk te bereiken

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

Goed maar duur in verhouding.
    • Standaard Kamer

We kregen niet elke dag zuivere lakens en nieuwe shampoo en douchegel, terwijl de dagelijkse prijs toch hetzelfde bleef.

Service en vriendelijkheid van het personeel en wij vonden het super dat onze hond zo welkom was. Ook in het restaurant was onze hond welkom en dat is altijd fijn als ze erbij kunnen zijn en je niet om beurt moet gaan ontbijten of je huisdier ergens vreemd achter te laten.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

feit dat je met een heel gezin op een kamer past
    • Standaard Kamer

de kwaliteit van de slaapbank voor de kinderen was slecht. Verder was ik gewend om gratis te parkeren, nu bleek ineens 8 euro gerekend te worden.

feit dat je met een heel gezin op een kamer past

Ramp voor gezin met kinderen
    • Standaard Kamer

We deden 1 boeking van 3 kamers. We kregen 3 kamers elk op een ander verdiep.Aan de receptie was het precies of dzt was de normaalste zaak van de wereld... dus kinderen verdelen, valiezen verdelen, iets vergeten... terug naar beneden...

Goede bedden, nette kamers

• Beoordeeld op: 15 september 2016

Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding voor kamer op doorreis.
    • Standaard Kamer

De plek is handig ten opzichte van de uitvalswegen, maar bepaald niet mooi of gezellig.

Heel nette kamer gezien de zeer scherpe prijs die we voor de kamer betaalden. Prima slaapbank voor de kinderen.

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Prima verblijf, we komen zeker nog eens terug!
    • Standaard Kamer

Het restaurant had weinig keuze voor diner en het zwembad was erg koud. Er werd ons verteld dat dit verwarmd was maar dat was zeker niet het geval.

Zeer behulpzaam personeel. Kamers waren prima en erg schoon. We hebben gebruik gemaakt van de sauna en sportruimte en deze waren ook erg netjes en schoon. Ontbijt was erg uitgebreid en lekker.

• Beoordeeld op: 3 september 2016

nauwelijks goed genoeg om te slapen, wij keren niet meer terug.
    • Standaard Kamer

reservering niet bekend avondeten lauwe, droge hamburger (wellicht uit de magnetron), met de klacht werd niets gedaan. ongeïnteresseerd personeel in restaurant (ook bij het ontbijt)

bedden waar oké ontbijt in orde

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Maaltijden waren prima, kwaliteit en hoeveelheid.
    • Standaard Kamer

Onder het bed lag nog papier van de vorige bezoekers. Daar was blijkbaar niet schoon gemaakt!

Maaltijden waren prima, kwaliteit en hoeveelheid. Service was prima. Fijn dat er een zwembad was zodat onze dochter lekker kon zwemmen.

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Tussenstop onderweg naar huis
    • Standaard Kamer

De kinderen kregen geen cadeautje (staat wel bij family hotel aangegeven dat ze zouden krijgen) , dat viel tegen na 14 uur in de auto zitten. Op internet zag alles er moderner uit dan het in werklijkheid was.

Bij het ontbijt, was voor alle 5 iets lekkers bij.

• Beoordeeld op: 26 augustus 2016

Prima hotel voor 1 of 2 overnachtingen
    • Standaard Kamer

Locatie is nabij toegangsweg naar centrum Nurnberg.

Ontbijt prima. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Eenvoudige kamers maar meer dan voldoende. Metrostation vlakbij, circa 5 minuten wandelen

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Prima hotel voor 1 nacht op doorreis
    • Standaard Kamer

De kamers waren vrij klein. We hadden een familie kamer. De slaapbank was een bed voor de 2 kinderen en had maar een klein dekbed. Ook kon je net aan om het bed heenlopen.

Tussenstop op vakantie
    • Standaard Kamer

Erg harde matrassen, en de temperatuur in de kamer was te hoog en wilde niet lager. Ontzettend raar dat je parkerenn moet betalen terwijl het op eigen terrein is

Heerlijk ontbijt, fijne douche, ontzettend schoon , mooie kamer, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Prima hotel voor doorreis overnachting

Eigenlijk niets

Nette schone kamers, fijn klein zwembadje voor een snelle duik, eenvoudige maar lekkere avondmaaltijd en een uitstekend ontbijt. Prima prijs-kwaliteitverhouding. Prima locatie ook om aan te rijden als overnachtingsmogelijkheden richting Istrie en vice versa.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Verrassend goed hotel prijs-kwaliteit met leuk interieur en lekker ontbijt.

Geen opmerkingen

Onverwacht een zwembad dat geweldig werd geapprecieerd door de kinderen na een vermoeiende reis. We hadden dit en de goede kwaliteit niet verwacht voor deze prijs.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Matig tot slecht

Ik was verrast door de extra bijzonder hoge kosten voor artikelen in de koelkast op de kamers. Het had beter gecommuniceerd kunnen worden dat deze niet inbegrepen waren in de prijs, zowel mondeling als schriftelijk en door een prijslijst op te nemen in de koelkast. Andere hotels doen dat immers wel.

Kamers waren mooi.

• Beoordeeld op: 14 augustus 2016

Goed adres voor terugreis vanuit Italie.
    • Standaard Kamer

Eten en bediening in het restaurant. De keuze voor het diner was zeer beperkt, bediening was wat rommelig je moest erg lang wachten. De prijs-kwaliteitverhouding was erg slecht.

Het ontbijt was fantastisch.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Fijn hotel, kindvriendelijk, super ontbijt!
    • Standaard Kamer

Helaas was het zwembad niet verwarmd. Maar onze kinderen doken er toch wel in. En t personeel geeft je er extra grote handdoeken bij.

Het ontbijtbuffet is echt super. Veel keuze en erg lekker. Ook heel veel vers fruit. Het personeel tekent zelfs happy faces op de schil vd gekookte eitjes. En er is n hoekje voor kinderen met leuke spelletjes op een soort Ipad tafel. Heel leuk!

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Uitstekende stop op terugreis vanuit Oostenrijk
    • Standaard Kamer

Door kapotte hoofdleiding hadden we 's ochtends geen warm water. Maar perfect opgelost door ontbijt niet in rekening te brengen. Dus eigenlijk niet echt tegenvaller.

Alles was prima

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Goed overnachtings hotel op weg naar vakantie of naar huis.
    • Standaard Kamer

Heerlijk hotel voor een overnachting op weg naar huis. Er is ook aan de kinderen gedacht. Klein zwembad om ff te ontspannen, speeltoestel voor de kleintjes en een game tafel in de lobby. Ontbijt heel uitgebreid. Wel een hotel wat zich normaal meer op de zakelijke markt richt, maar voor 1 overnachting echt prima. Ruime kamer. Schoon. Goede bedden. Dicht bij de snelweg. Dus 's ochtends weer zo op weg.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Mooi hotel op korte afstand van de snelweg met voldoende conform en heerlijk ontbijt!
    • Standaard Kamer

We moesten 8 euro betalen voor parkeren, dat was ons vooraf niet gemeld.

Ontbijt was heerlijk en zeer uitgebreid met volop keuze in zoete, gezonde en hartige hapjes. De familiekamer is erg prettig voor een overnachting tijdens vakantie. Bedbank slaapt prima voor de kids. Badkamer ziet er zeer verzorgt uit. Er is ook een kleine kidscorner met computerspel, Jenga en loungegedeelte.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Fijn hotel op doorreis!
    • Standaard Kamer

Het zwembad is echt íjskoud. Er wordt constant ijskoud water toegevoegd en er is geen enkele vorm van verwarming. Gezien het water constant ververst wordt, krijgt het water ook de kans niet om op te warmen. Desondanks een leuk zwembad, maar te koud om er uren in door te brengen.

Dit hotel is ons vaste hotel geworden op de weg naar Oostenrijk. Dit jaar arriveerden we om 12:00 en hoewel het vorig jaar geen probleem was om vroeger in te checken, was dat dit jaar helaas niet mogelijk. We hebben toen de burcht in Nürnberg even bezocht. We zijn er alleen omheen gewandeld, niet binnen geweest. Er zit een leuk speeltuintje bij, dus ook een aanrader met kleine kinderen! Toen we weer terugkwamen bij het hotel was onze kamer wel klaar. De kamers zijn netjes en de WiFi werkt goed. Het personeel is vriendelijk, alleen de getinte, oudere man die we 's morgens zagen was behoorlijk nors. Achter het zwembad is staat een speelhuisje met een glijbaantje en ligt wat speelgoed (bal, etc.) dus je kunt je hier met kleine kinderen prima vermaken. Wij komen hier volgend jaar zeker weer terug!

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Slecht!
    • Standaard Kamer

Van een 4 sterren novotel met deze prijs verwacht ik wel wat, maar helaas wordt dat niet waargemaakt. Zeer onvriendelijk personeel, haren in de douche, zwembad is niet verwarmd, zeer lawaaierige airco, hele smalle bedbank voor kinderen. Restaurant: lijkt alsof ze meedenken met mensen met eet allergieën door alles te beschrijven, maar meedenken of iets anders voorstellen ho maar, alles moet je extra betalen en je wordt in het restaurant gewoon afgesnauwd.

Locatie, maar voor dit geld in neurenberg moet je iets beters kunnen vinden!

• Beoordeeld op: 28 juli 2016

Fijn onderweghotel, aanrader!
    • Standaard Kamer (3 Volwassenen)

Niet met raam open kunnen slapen, veel verkeersgeluiden en airco ook niet echt stil

Avondeten was deze avond in buffetvorm, voor elk wat wils. Prima ontbijt, wel aan de prijs. Heerlijk bed

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Ideaal hotel voor tussenstop met kinderen. Verwarm buitenzwembad aanwezig en mini speeltuintje
    • Standaard Kamer

Ideaal hotel voor doorreis met kinderen. Buffet 's avonds niet mega uitgebreid maar wat er was was goed. Ontbijt ook heerlijk. Zeker een aanrader. Ideaal met tankstation vlakbij.

Kindvriendelijk en heerlijk ontbijt

Kleine familiekamer voor 2 volw en 2 kinderen

Fijne kindvriendelijke accommodatie

Redelijk hotel voor 1 nacht
    • Standaard Kamer

Betalen voor parkeren bij het hotel

Ontbijt was goed

• Beoordeeld op: 26 april 2018

Prijs/kwaliteit waren prima in orde.
    • Standaard Kamer

Restaurant is niet echt sfeervol, maar voor een hongerige maag prima

Prijs/kwaliteit waren prima in orde. Schone kamers, alles wat benodigd is.

• Beoordeeld op: 22 maart 2018

Prima ontbijt, fijne familiekamers.

Kosten voor parkeren

Prima ontbijt, fijne familiekamers. Voldoende ruimte voor een nachtje

doorreis
    • Standaard Kamer

Restaurant, slechte kwaliteit voedsel.

locatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Wel ok op avondeten na

Avondeten

Avondeten was ronduit slecht

Comfortabel en prettig
    • Standaard Kamer

Schone, ruime kamer, parkeergelegenheid en heerlijk ontbijt

Iets vrolijker ontvangst

Prima overnachting, prima restaurant, prima kamer voor een overnachting zelfs met kinderen

Goed hotel voor onze doorreis

Beperkte parkeerruimte

Koffie/thee op kamer

Doorreis
    • Standaard Kamer

Het avondeten was niet echt heel goed en prijzig voor hetgeen wat je krijgt.

• Beoordeeld op: 22 februari 2018

Veel lawaai en blaffende hond

Veel lawaai en blaffende hond

goed onthaal
    • Standaard Kamer (3 Volwassenen)

de prijs van de keuken, was wat aan de hoge kant

goed onthaal en de luxe op een lekkere keuken

Helemaal goed! Voor herhaling vatbaar

prijs van het ontbijt

goede bedden en een heerlijke douche

Bed van kinderen (omgebouwde) bank

Met zn 4en op 1 kamer

Hygiëne

Leuk
    • Standaard Kamer

De betalende parking vind ik erover.

Zeer lekker ontbijt, mooie ruime gezinskamers. Zeer proper en modern. Aanrader!

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Niks eigenlijk

Heerlijke kamer en lekker groot bed. En we hebben heerlijk gezwommen in het zwembad van het hotel. Het dinerbuffet was ook erg lekker!

Erg kind vriendelijk
    • Standaard Kamer

Dat ontbijt niet was inbegrepen hoewel dit wel op jullie site stond bij de boeking.

Erg kind vriendelijk

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

• Standaard Kamer

Een ideale uitvalsbasis voor een bezoek ah Playmobil funpark. Topontbijt en een leuk zwembad voor de kids.

Prima hotel voor overnachting.
    • Standaard Kamer

Ligging viel tegen, eind de stad in.

Kamers prima, maar met 4 personen niet erg groot.

Ideaal hotel voor op doorreis, leuk familie hotel!
    • Standaard Kamer

Er was geen hek rondom het zwembad

Ideaal familie hotel!

Grote kamer, goed restaurant

Grote kamer, goed restaurant

Handige tussenstop!
    • Standaard Kamer

Het zwembad is helaas niet verwarmd en lag er bij aankomst best wel slordig bij. Werd daarna wel opgeruimd.

Ontbijt zoals steeds zeer uitgebreid

Erg netjes hotel klein zwembad maar voor een duik super.
    • Standaard Kamer

Erg netjes hotel klein zwembad maar voor een duik super.Makkelijk te vinden het hotel je zit zo weer op de snelweg

mooi hotel

mooi hotel

Fantastisch doorreishotel.

Kwaliteit bedden.

Schoon, mooi ingericht, gericht op kinderen. Uitgebreid ontbijtbuffet.

Prima hotel voor doorreis

Prima hotel voor doorreis