Beoordelingen over Mercure Hotel Duisburg City Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Landfermannstr. 20, Dellviertel, 47051 Duisburg, Duitsland

#16 van de 31 hotels in Duisburg

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Voor herhaling vatbaar met beter geplaatste WC op de kamer.

Er was geen kleerkast op de kamer. De positie van het WC in de badkamer was een echte ramp ( zijdelings tegen de muur geplakt ) heb dit niet kunnen gebruiken, heb de openbare wc op het gelijkvloers moeten gebruiken.

Het ontbijt en het eten in het restaurant was prima De kamer op zich was ook zeer goed, zeer goed bed.

Het verblijf als aangenaam ervaren.

Vanwege renovatiewerkzaamheden rommel in de gangen. De lift was in gebruik door de bouwvakkers dus erg rommelig.

De stilte in het hotel en nauwelijks verkeerslawaai. De ligging binnen de stad. Uitstekend ontbijt. Servicebereidheid van het personeel. Het redelijke tarief van de ondergrondse parkeergarage onder het hotel.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

We hadden prachtig weer, veel buiten geweest alleen , s nachts wat minder ivm het lawaai!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Er was veel overlast van geluid ook na 18.00 uur tot 's nachts. Tweemaal naar receptie geweest en een melding gemaakt! De bedden zij keihard en te klein voor 2 volwassenen! De glazenruit in de douche moet beplakt worden hier loopt vandaag of morgen iemand doorheen! Biedt de mensen een fles water aan op de kamers, zorg dat de minibar juist gevuld is! En bij deze verbouwing waar je toch last van hebt biedt het ontbijt aan mooie gift!

De ligging van het hotel is top! Mis alleen wat info op de kamers zeker nu er gerenoveerd is? Totaal geen info van of om het het hotel. Tevens ook geen tv gids of beschrijving van de tv!

Wij hadden geen ontbijt geboekt,de kamer was net gerenoveerd.

Helaas midden in de verbouwing dat vonden we wat minder.

Wij hadden geen ontbijt geboekt,de kamer was net gerenoveerd.Zeer gunstige parkeerprijzen 9 Euro voor 24 uur.Parkeergarage onder het hotel en dichtbij het centrum van deze mooie stad.

Zou het niet gauw weer boeken
    • Privilege Tweepersoonskamer

Kamer niet bijzonder douchen in bad was niet fijn Twee persoons bed met een , eenpersoonsdekbed schandalig Ontbijt matig en dat voor 36 euro Was maar een kleine lift aanwezig

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

• Superior Kamer met Queensize Bed

We hadden een superior kamer geboekt maar dit is net hetzelfde als een comfort kamer, alleen betaal je er meer voor. Temperatuur in de kamer niet individueel regelbaar, het was er steeds zéér warm; gelukkig konden we de ramen openzetten voor wat verkoeling. Momenteel zijn er renovatiewerken aan de gang, eind der werken voorzien voor augustus 2018. Het hotel doet er wel alles aan om de hinder voor de gasten te beperken.

Zéér goed ontbijt - centrale ligging van het hotel

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Ga er niet mer naar toe

Restaurant. Al het vroegere personeel wat heel vriendelijk was is weg Het nieuwe personeel heeft niet in de gaten waar ze mee bezig is.

Ontbijt is nog goed maar was vroeger veel en veel beter. Nu lijkt het of alles de avond te voor in de koelkast is gezet om s'morgens niet zo vroeg op te hoeven. Zo een restaurant en dan zondagsavon het retaurant niet open dat is armoede. Wat nog steeds heel goed is is de wijn goede flinke glazen spätburgunder.

Waardeloos!

Ontbijt was het enige dat lekker was. En de lokatie was goed. Voor derest was alles vreselijk verkeerde kamers gekregen onheus behandeld door het personeel( in het bijzonder gembolis ). Wij kwamen hier vaker , maar dit was zeker de laatste keer. De volgende keer gaan wij naar wyndhym

• Beoordeeld op: 14 januari 2018

Hotel management neemt gastvrijheid en binding met de gasten niet serieus.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Gedurende het verblijf bleek er geen water op de kamers beschikbaar te zijn tussen 11:00 en 17:00 uur. Tijdens het inchecken is dit niet aan ons verteld. Wel stond er een kaartje op de balie waarop dit vermeld stond. Wij hebben dit op de kop toegenomen en hebben de zonder water tijd in de stad doorgebracht. Toen er om 17:30 nog geen water was hebben wij weer uitgecheckt. Dit ging probleemloos maar het personeel heeft geen enkele keer excuses aangeboden. Ook vond het management het blijkbaar niet belangrijk genoeg om hier zelf een rol in te nemen richting de gasten. Ontstane kosten voor parkeren en niet bezoeken van het theater zijn niet vergoed.

Vlotte afhandeling

prijs kwaliteit redelijk goed

de kamer was in orde , maar het dubbel bed is te smal . het waterdebiet in de douche kan beter en de verwarming op de kamer ook

de ligging vlak bij de winkelwandel straat en kerstmartkt

prima hotel op een goede lokatie
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

prijs ontbijt euro 18 pp vind ik wel duur. We hebben nu bij een bakkerij winkel een ontbijt genuttigd. kosten euro 4,75 pp. Bespaar je met zijn vieren toch euro 50.

Mooi hotel met een goede lokatie in het centrum van Duisburg Ruime kamers met een goede ruime badkamer.

Goed maar zonder ontbijt de volgende keer
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Ontbijt voor € 18,00 p.p is veel te duur voor wat je krijgt niet zoveel keuze hier had ik meer van verwacht je kan net zo goed een ontbijt in de stad nemen dan ben je voor € 6,00 p.p klaar

Kamers netjes goed bed en op loopafstand van de winkelstraten ca vijf minuten lopen echt super

Een fijn kerstmarkt-weekend

De uitstekende ligging, en de parkeermogelijkheid in ondergrondse parking (9 euro per 24 uur) Ook zeer weinig last van overlastgeluid zowel van buitenaf als van naastliggende kamers of gangen.

Super hotel!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Personeel was iets stug en aan de trage kant.

Ontbijt was super en bedden waren geweldig. Kamers lekker geluids dicht en bedden lagenda heerlijk! Erg mooi dat de bar lang open was savonds. En we dachten dat het zwembad erg klein zou zijn omdat dat zo leek op de foto, maar dat was helemaal niet zo! Groot genoeg!

parking naast hotel, 9 euro voor een hele dag.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

verouderde kamers, tapijt vuil met plekken, kleine badkamer, slecht bed. De bediening aan de balie was ook niet echt meteen vriendelijk te noemen (ook niet onvriendelijk, maar geen enkele pro-activiteit). Niet de standard van Mercure lijkt me...

parking naast hotel, 9 euro voor een hele dag. Hotel ligt niet ver van winkelstraat, maar je moet wel een (bijna) verlaten winkelcentrum door eerst.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

Ruime schone kamer, groot bed, vriendelijke ontvangst.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Op het eerste gezicht lijkt het een zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Maar als men het ontbijt (zeer duur - Euro 18) en parkeergeld erbij optelt dan is de prijs toch niet zo gunstig.

Ruime schone kamer, groot bed, vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Dat het dicht bij het centrum ligt.
    • Privilege Tweepersoonskamer

Voor de prijs was de kamer en bad/douche erg klein. Wij zijn vaker bij Mercure Hotel Duisburg geweest. Goedkoper en grotere kamer met bad/douche ruimte. Wij zijn wel teleurgesteld.

Dat het dicht bij het centrum ligt.

• Beoordeeld op: 3 april 2017

Uitstekende, gemakkelijke en goedkope parking.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

In- en uitchecken: erg onvriendelijk personeel.

Uitstekende, gemakkelijke en goedkope parking. Goede ligging hotel. Nette kamers en badkamer. Goede bar. Restaurant voldoende. Personeel in bar vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 14 maart 2017

vaker geweest, maar NIET weer!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Luchtbehandeling 's nachts. Het moet in de zomer daar wel een sauna zijn. Koffie? meer als slecht, oplos koffie! Niet veel restaurants in de omgeving ontdekt.

Personeel was vriendelijk. locatie voor shoppers en terras liefhebbers perfect!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

vergissing die het hotel had kunnen herkennen

Per ongeluk 's-avonds om 21.30 uur gereserveerd voor dezelfde dag, terwijl het een week later moest zijn. Ook aangegeven om 15.00 uur aan te komen, wat dus niet kan. Het hotel vindt dan dat ze het bedrag toch voor 90% in rekening moet brengen. Dit hotel zal ik dus nooit meer boeken.

slechte behandeling als klant

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Redelijk, maar niet geweldig
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

We kregen andere kamer, want de lamp was stuk en konden ze niet maken. Tweede kamer was helaas alles enkel, terwijl we een dubbele kamer hadden geboekt.

Personeel is vriendelijk, parkeergarage onder het hotel. Lokatie op loopafstand van centrum.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

centrale ligging en goedkope parkeerplaats naast/onder...
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

kleine badkamer; als de wastafelkraan open stond werd het douchewater heet/koud

centrale ligging en goedkope parkeerplaats naast/onder het hotel

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Het ontbijt.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het ontbijt. We betaalden hiervoor 18 euro p.p. Je zou verwachten dan veel luxe zaken aan te treffen, maar helaas. Had ik dit van te voren geweten dan zou ik absoluut zonder ontbijt gereserveerd hebben. Ik heb hier duidelijk een kater aan over gehouden.

Voor herhaling vatbaar maar hopelijk dan met ontbijt voor dezelfde prijs

Het adventsbuffet was zijn prijs niet waard: weinig keuze en niet smakelijk KamerPrijs op booking.com was gelijk aan de prijs die we 1 week later via Accor konden krijgen . Bij Accor was het ontbijt echter inbegrepen. Ik ben lid van accorclub en heb nog gebeld met het hotel maar het was onmogelijk om het gratis ontbijt te krijgen. Spijtig als je al verschillende keren daar geweest bent.

Mooie kamer. Extra bed voor kindje van 2 stond klaar zonder dat we dit gevraagd hadden . Dit was voor ons gemakkelijk zodat we het kinderbedje niet moesten opzetten.

Aangename verrassingen!
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Midden in t centrum, parkeergarage onder hotel. Prima en schone kamer met gratis flesjes water, fruit en koffie! Ook parkeren is gratis voor hotelgasten.

Zeer nette kamers en brandschoon.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Reeds een paar keer gebruik gemaakt van dit hotel en altijd alles perfect. De enige tegenvaller deze keer was het ontbijt. Koffie werd niet gebracht, geen glazen bij de Jus 'd Orange en toen de glazen er waren was de Jus op. Vervolgens hebben ze er nog een paar flessen neergezet maar die waren ook al weer leeg voor wij aan de beurt waren. Dat is dan ook het enige minpuntje in de paar jaar dat wij hier komen.

Zeer nette kamers en brandschoon. Dicht bij het centrum en dus ook de Kerstmarkt wat ons doel was.

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Zwembad... hadden zoontje van 14 maand mee en wilde zwemmen met hem. Maar zwembad was veeeeel te koud zelfs voor ons Lift: voor 1 vleugel 1 lift.. hebben met regelmaat lang moeten wachten. Te vol te druk

Ontbijt prima Locatie super

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Prima hotel, vriendelijk personeel en lekker eten.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het bed was van een mindere kwaliteit waardoor ik mijn 2 ochtenden met rugpijn opstond.

Het eten was prijs/kwaliteit heel goed! Kamers waren proper en groot genoeg.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Duisburg, verrassend

2 van de 3 gehuurde kamers bleken zeer warm te zijn. Temperatuur stond op 25 graden, ook na ventileren en uitdraaien van de verwarming bleef de kamer warm.

Zeer aangename hotelkamer qua grootte en aankleding. Netjes en ruim. Fijn beddengoed. Genoeg beweegruimte, zeker voor de prijs.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goed hotel!

Wat wel jammer was, was dat we 5 kamers geboekt hadden waar van er 3 op de 1e verdieping naast elkaar waren, 1 een gang verder en de laatste kamer op de 4e verdieping. Ook werd er op zondagochtend vroeg geboord. !

Ruime nette kamers.

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Ondanks de verbouwing alles perfect

Waardeloos

Geen airco, personeel onvriendelijk

Was warm op de kamer

Locatie Ontbijt

Goed hotel met vriendelijke personeel en goede locatie Vlakbij schouwburg en citypier

De toilet kon niet worden doorgespoeld Er kwam alleen maar Heet Water uit de kranen. Ik had me bijna verbrand toen ik onder de douche ging.

Goed voor Duisburg City bezoek
    • Privilege Tweepersoonskamer

Warmte kamers & parking is onderdeel van een city parkinggarage (geen voordeel hotelgasten)

Centrale ligging

• Beoordeeld op: 29 maart 2018

Leuk

Microgolfoven op kamer

Zwembad mogelijkheid

We waren er alleen voor een overnachting
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Het bed was erg smal voor een kingsizebed. Had wat breder gemogen.

Keurig hotel dichtbij centrum en Casino

interieur van het hotel kan wel een opfris beurt gebruiken

Prima uitval basis voor bezoek aan centrum van Duisburg

centraal gelegen

centraal gelegen

Goed hotel, in het centrum en prima kamer

Ontbijt was lekker, maar echt duur.

Locatie is geweldig, vlakbij station, winkels en restaurants.

• Beoordeeld op: 22 december 2017

Dicht bij het station en de kerstmarkt.

Dicht bij het station en de kerstmarkt.

we kwamen voor de kerstmarkt dus weinig gezien van het hotel. bedden sliepen goed

De airco in (alle) hotels. Deze moet handmatig uitgezet kunnen worden.

Hotel zit Super dicht bij winkels

Prima locatie om het centrum (Kersmarkt) te bezoeken.

Aanduiding parkeerkelder bij aanrijden. In de spits helemaal om moeten rijden. Duurde half uur.

Prima ontbijt.

Er niet gegeten, maar de bar was heel gezellig.

Er niet gegeten, maar de bar was heel gezellig. Het restaurant zag er ook prima uit. Het personeel in het restaurant was heel vriendelijk.

Het was heerlijk.

Service

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Prima locatie voor een stedentrip van enkele dagen

Badkamer zou iets groter kunnen voor een 4 sterren hotel

Ontbijt was prima en de locatie was uitstekend. Trein op enkele minuten loopafstand.

Perfekt

Alles was in orde

Supervriendelijk personeel .

Supervriendelijk personeel .ideale ligging bij binnenhaven station parking en winkelcentrum

Kortbij de kerstmarkt en winkels

Kortbij de kerstmarkt en winkels

• Beoordeeld op: 26 november 2017

Waardeloos!!
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Geen wifi bereik op de kamers!! Geen nederlandse tv zenders!!

niks!!

Prima hotel in centrum vd stad.

Alles prima, niets viel tegen.

Kamer was uitstekend!

Kamer was uitstekend! Goede bedden en een prima badkamer.

Kamer zat helemaal achterin

Een gezellig avondje met familie en dan lekker dichtbij overnachten. Heerlijk!!!!!

Douchen in het bad dus.

We hadden geen ontbijt genomen. De kamer was prima alleen vind ik douchen in een bad nooit fijn.

• Beoordeeld op: 20 september 2017

excellent stay.

excellent stay.

Locatie.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Uitchecken hotel is 12.00 uur. Er werd door het schoonmaakpersoneel tot 2 keer aan toe de deur geopend. Dit is geen privacy!!! Triest!

Locatie.

Prima verbijf voor bezoek aan de stad
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

WiFi gedoe om in te stellen , bedden in standaard kamer erg klein,

Ontbijt was prima parkeren lekker dichtbij

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Kamer was sober maar netjes.

Kamer was sober maar netjes. Prima uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Slecht slapen door verwarming die niet uit kon

De temperatuur was centraal geregeld waardoor er een warme luchtstroom de kamer in kwam terwijl het al niet koud was.

Apart betalen voor parking nog eens 9e

Apart betalen voor parking nog eens 9e

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Prettige, gunstig gelegen accommodatie met goede service

Geen opmerkingen

Prima ligging t.o.v. centrum en opera met parkeren vlakbij en goed ontbijt

vlak bij Hauptbahnhof

vlak bij Hauptbahnhof

• Beoordeeld op: 25 april 2017

Ontbijt was prima.

Ontbijt was prima. Kamer ook, mag raam openhouden gedurende dag? Meer snack in de verkoop aan de bar?

Fijn verblijf
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Kamer 401 zeer slecht bed. Leek wel een hangmat. Kamer erg warm.

Alles was eigenlijk perfect.

Prima verblijf in fijn hotel op prima locatie!

Helaas was de minibar leeg.

Enorm lekker ontbijt. Wat een keuze! Bedden een beetje hard, desondanks wel lekker geslapen.

• Beoordeeld op: 31 maart 2017

bezoek Landschaftspark Duisburg
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

ontbijt is erg duur (18E/pers)

De parkeergarage bij hotel is praktisch

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Goed. Leuk stadje. Hotel ligt vlak in centrum.

Uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

• Standaard Kamer met Queensize Bed

Heel veel, geen Queen size tweepersoonsbed,niet eens slippers, schoonmakers die wel storen terwij ik duidelijk aangegeven heb niet storen!

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Prima ontbijt.

Prima ontbijt. Centrale ligging

• Beoordeeld op: 14 januari 2017

Heerlijk ontbijt en de locatie was dicht bij de kerstmarkt.
    • Superior Kamer met Queensize Bed

Heerlijk ontbijt en de locatie was dicht bij de kerstmarkt. De parkeerplaats, te bereiken vanuit het hotel heeft ook een meerwaarde.

Vloerbedekking op de kamer vind ik iets minder.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Vloerbedekking op de kamer vind ik iets minder..

• Beoordeeld op: 30 december 2016

EINFACH klasse !!!

alles was inorde

personeel , kamer + bad , locatie

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Kamer was geweldig.
    • Standaard Kamer met Queensize Bed

Kamer was geweldig. Genoeg te doen in de omgeving en personeel erg behulpzaam..