Beoordelingen over Mercure Hotel Köln West Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Horbeller Str. 1, Junkersdorf Marsdorf, 50858 Keulen, Duitsland

#105 van de 223 hotels in Keulen

heerlijk ! en dichtbij Phantasialand
    • Standaard Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

jammer dat er geen koelkastje op de kamer was, zodat wij onze drankjes koud konden zetten.

goed restaurant, lekker gegeten. bar is ook goed, lekkere cocktail gedronken. Nette en ruime kamers. elke dag schone handdoeken. Vriendelijk personeel.

Goede verbinding met de autoweg, hotel zelf voldoet aan de...
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Goede verbinding met de autoweg, hotel zelf voldoet aan de verwachtingen, matig ontbijt geeft geen wouw. Voor de rest geen echte bijzonderheden..... standaard Mercure ....... harteloos maar efficiënt.

Nette schone kamer
    • Privilege Tweepersoonskamer

Kamer was erg warm(door ontbreken airconditioning) Bedden zijn behoorlijk hard. Ontbreken van stopcontact of usb aansluiting bij bed.

Nette schone kamer Locatie Prima ontbijt!

We hebben genoten van ons korte verblijf in dit mooie hotel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Een kleine frigo op de kamer, dat is het enige dat we gemist hebben.

Het ontbijt was super : veel variatie en het werd voldoende aangevuld tijdens de ochtend. En het zwembad was voor de kids dé plaats bij uitstek om te spelen. De auto stond goed beschut tussen de vele bomen op de parking en op wandelafstand liggen heel wat winkels en (fastfood)restaurants.

Leuk verblijf met vrienden
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De driepersoonskamers zijn eigenlijk voor twee personen bedoeld. De bedden waren ook wel hard waardoor het niet gemakkelijk was om te slapen.

Het was een proper hotel met verschillende faciliteiten. Het zwembad en de sauna zijn zeker een meerwaarde voor het hotel. Ze zijn niet zo groot maar genoeg om er gebruik van te maken.

Leuk hotel voor kort verblijf.

Nogal ver van het centrum maar dat hadden we zelf moeten opmerken. Ook is het ontbijt te duur om als gezin te voorzien.

Modern en mooi hotel! Ideaal voor kort verblijf. Gezellig zonneterras. We hebben ook lekker gegeten voor een erg redelijke prijs. Enkel was de rode huiswijn nogal duur (32 euro voor een niet zo lekkere fles wijn). Leuk zwembadje voor de kinderen en erg nette sauna.

Relatief goedkoop maar Niet voor herhaling vatbaar
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Chagerijnig personeel, voornamelijk in de bar en restaurant. Na de receptie te hebben verzocht een taxi te regelen, hebben we ze nog 2 keer moeten attenderen dit daadwerkelijk te doen. Waardoor we 40 minuten op een taxi hebben staan wachten.

De bakkerij aan de overkant van de weg

Matig hotel, met redelijke faciliteiten, en een duur restaurant.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De bedden waren keihard, viel niet op te slapen. Ook viel het eten erg tegen, en was duur. Paar jaar geleden hadden ze nog een buffet met veel keuze, voor een zachte prijs.

De locatie op doorreis was perfect

Nooit meer dit hotel.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas slechte ervaring gehad in Mercure hotel Keulen. Geen warm water in de badkamer. Na melding bij de receptie werd ik weggestuurd met de mededeling dat ze hier niets aan konden doen. Volgende ochtend weer geen warm water. Wifi geen bereik. Voor alles vragen ze geld, voorbeelden: parkeren 8 euro, goede wifi 19 (!) euro, fles water op kamer 4,90 euro, ontbijt 19 euro p.p.. Op een toplocatie snap ik dit soort prijzen, maar je zit ver weg op een industrie terrein. Geen warm water kan echt niet....

Zwembad

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Properheid, ontbijt.

Voor het diner was de keuze beperkt. We hadden een visgerecht gekozen, was heel lekker echter geserveerd zonder frietjes/rijst/aardappelen. Ook de hoeveelheid veel iets tegen, weinig groentjes.

Properheid, ontbijt.

Zou ik terug aandoen bij een nieuw bezoek

geen opmerkingen

Ontbijt was een heerlijk buffet. met zeer veel keuze gewoon compleet. Mooie kamers. De personen die instaan voor de kamers waren uiterst vriendelijk en heel correct. De ligging tov Keulen is zeer goed op 300m een tram (lijn 7) op regelmatige basis. Rechtstreeks naar het centrum. Het hotel is vlot bereikbaar vanaf de snelweg en er zijn winkels recht tegenover het hotel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Tegenvaller
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Bedbank voor de 3e volwassen persoon was niet eens opgemaakt. Was een familiekamer? Klopt niet. Had digitaal bevestigd een ontbijt te willen, wist men van niets. ( kon het nog regelen) Wilde een drankje in de bar drinken om 21.30 uur , bar gesloten omdat er niet genoeg gasten waren?!? En het te duur was om iemand daar neer te zetten. Parkeergeld, in een buitenwijk?!.€8,- . Dat moet **** voorstellen??

Het ontbijt was prima, alleen veel te duur voor wat je kreeg.

Prima hotel met een goede verbinding met het oude centrum
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Dat je als gast extra moet betalen voor het gebruik van het parkeerterrein vonden we minder gastvrij. En er zitten erg veel landgenoten, maar dat kan ook best gezellig zijn.

Fijne bedden, heerlijk ontbijt, prettige kamer en een zalige douche. Verder een prima tramverbinding met het centrum.

een aanrader
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Een beetje te weinig plaatsen in de ontbijtruimte; tijdens het 'spitsuur' was het wel even wachten tot er een tafel van 4p vrijkwam

ontbijt was zeer lekker; zeer ruime keuze, alles werd steeds bijgevuld Hotel ligt dicht bij openbaar vervoer (tram)

geen
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Vriendelijker personeel, vooral de barman was een chagerijn

Ontbijt was goed, kamers ging wel alleen heel erg warm, temperatuur niet te regelen en ontzettend droge lucht waardoor je s'nacht veel dorst krijgt

• Beoordeeld op: 22 november 2017

Zeer goed, jammer dat het slecht weer was
    • Standaard Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Wat mij tegen viel is dat ik dacht dat ik het onbijt had bijgeboekt maar toen we er aan kwamen zag ik van niet en konden ze niets meer doen zeiden ze, nu onze vrienden was met een bongo kaart en zij hadden dezelfde kamer en ontbijt er bij en dat allemaal voor 79,99€ en wij 87,20 € plus 2 x 19€ ontbijt dus uiteindelijk kwamen we 42€ duurder via boeking.com heb er nu nog 2 uitstappen staan geboekt via boeking maar ga nu eerst eens informeren met bongo of het mij goedkoper uitkomt sorry maar kijkt naar zijn eigen budget

Zeer lekker gegeten s’avonds in het restaurant

Prima overnachtingshotel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Soms hoor je de auto’s op de straat achter het hotel rijden. Het restaurant viel een beetje tegen, op zich prima kaart en prijs maar weinig echt vers gekookt. Bediening had het erg druk.

Ontbijt lekker en uitgebreid. Goede locatie voor een doorreis (in ons geval naar Phantasialand, 23 min rijden). Driepersoonskamer is prima. Check-in en receptie waren vriendelijk en duidelijk.

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Nette kamers, goede bedden en prima ontbijtbuffet. Personeel zeer vriendelijk en professioneel. Klachten werden direct serieus genomen en netjes opgelost.

Goed hotel. Alles was dik in orde.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Jammer dat de wc niet in een aparte ruimte is.

Goede locatie. Lidl tegenover het hotel. Mc Donalds en KFC om de hoek. Phantasialand op 20 min afstand. Hotel ziet er netjes uit. Personeel erg vriendelijk.

Zou niet meer in dit hotel boeken!

Volgens mij geen verschil tussen gewone en een supereure kamer (grote). Zeer harde matrassen! Afzuigunit bar en keuken hoorbaar in kamer! Zeer kleine badkamer.

de ligging,dicht bij autobaan en openbaar vervoer. Winkels in zeer korte omgeving.

prima hotel, we hebben niet ontbeten in het hotel was te...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

de prijzen voor ontbijt kan goedkoper

prima hotel, we hebben niet ontbeten in het hotel was te duur ,maar gewoon naar de supermarkt aan de overkant broodjes halen, hotel was schoon en vriendelijke ontvangst.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Goed verblijf met lekker ontbijt
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De wifi deed het niet op de kamer. Daar waren problemen mee. Dat was een beetje jammer.

Heelijk ontbijt, lekker uitgebreid. Vriendelijke receptie en bij het ontbijt. Bij ern groot industriegebied met veel winkels.

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Ontbijt goed voor 10 eur pp.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

19.50 is wel duur voor een ontbijt. Temperatuur in het hotel en kamer waren zeer warm. Zelfs met de verwarming uit. Ligging aan de weg waardoor als je raam open zet veel lawaai. In combinatie met warme kamer temperatuur slecht geslapen.

Ontbijt goed voor 10 eur pp.

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Gezellig hotel, mooie kamers
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Betaald parkeren is iets wat je verwacht bij hotels midden in centrums en zeker niet verwacht met zo een mega parking voor de deur. Maar goed, verder echt alles super!

Goed ontbijt, makkelijk bereikbaar, mooie ruime kamers met genoeg plaats voor een "echt" bed voor ons dochtertje. Zwembad gedeelte oogt wat verouderd maar was wel heel schoon. Je kan er ook goed eten.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Prima hotel voor een stedentrip

Er waren te weinig tafels bij het ontbijt, waardoor we aan een kleine bar moesten ontbijten.

Goed ontbijt, leuk dat er een klein zwembad en sauna bij zat en de drankjes uit de minibar gratis waren. Metrostation is vlakbij.

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

Prachtig.

Iets betere informatie aan de balie. Op wat je vroeg kwam en antwoord doch zou veel al moeten gezegd worden zonder er naar te vragen.

Prachtige uitvalbasis voor naar het centrum te gaan.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Top hotel!!!
    • Standaard Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Alles was uitstekend! Extra was de mogelijkheid om voor €10 per dag een fiets te huren bij het hotel om zodoende Keulen (centrum) te verkennen, wat qua afstand heel goed te doen was!

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed.

Aan de receptie zeer onvriendelijk behandeld. De tweede dag werkte onze sleutel van de kamer niet meer. De attitude van de dame in kwestie was beneden alle peil.

Ontbijt en kamer goed.

Prettig verblijf gehad
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Goed hotel met schone kamers, vriendelijk personeel en uitgebreid ontbijtbuffet. Openbaar vervoer op 5 min lopen. Binnen half uurtje in het centrum.

Kerstmarkt Keulen

De badkamer stonk alsof er iemand had gerookt. Vanwege een storing was er geen warm water om te douchen, om die reden kregen we de parkeerkosten vergoed door het hotel.

Prima hotel voor een weekendje Keulen. Het ontbijt is zeer uitgebreid en het personeel erg vriendelijk

• Beoordeeld op: 14 november 2016

Fris hotel, fijne kamers en goede locatie, prima voor verblijf van 1 nacht.

De check in procedure; bij aankomst om 14.30 uur was de kamer nog niet klaar en er werd ons verteld dat de kamer om 15.00 klaar zou zijn. Geen probleem, we zijn even lekker gaan zwemmen en hebben in de sauna gezeten. Om 15.20 stonden we met onze badslippers weer aan de balie, maar de kamer was nog steeds niet klaar. Ons werd verzocht om in het restaurant te wachten en de receptioniste zou ons de sleutel komen brengen. Echter zagen we dat om 14.45 uur de rijen bij de balie aardig groot werden en zijn zelf maar weer in de rij gaan staan, waarna we onze kamersleutel kregen. Het was prettig geweest als ze eerder hadden aangegeven dat het 16.00 uur zou worden eer dat de kamer klaar zou zijn (dan hadden we wat langer genoten van de sauna) of als ze ons bij het wachten even een kop koffie of thee hadden aangeboden. Is erg vervelend om met badslippers aan en nat haar in het restaurant te moeten wachten en weer in een lange rij aan te moeten sluiten.. 's Ochtends was uitslapen ons niet gegund omdat de dames van de Housekeeping het nodig vonden om over de gang heen en weer te schreeuwen naar elkaar, erg vervelend als je pas om 05.00 terug bent van een feestje. Receptioniste bood hiervoor wel haar excuses aan de volgende ochtend.

De kamers waren net nieuw of gerenoveerd, ze zagen er in ieder geval prachtig uit. Mooie, strakke inrichting, schoon en fijne douche, van alle gemakken voorzien. Fijn hotel, schoon, fris en vrolijke kleuren!

• Beoordeeld op: 6 september 2016

er is een goed grieks restaurant op loopafstand en tegenover...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

er waren geen handdoeken bij het zwembad

er is een goed grieks restaurant op loopafstand en tegenover een grote supermarkt waar je smorgens kunt ontbijten

• Beoordeeld op: 28 augustus 2016

Goede prijs kwaliteitsverhouding

Kamer aan de kleine kant en betaald parkeren. ontbijt is erg duur helaas zat er een sigaretten brand plek in het dekbed dit doorgegeven aan receptie. na terug komst was het dekbed omgedraaid. niet echt de oplossing die we zochten.

Drank in minibar gratis. alles netjes schoon

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

uitstekende uitvalsbasis voor een reisje naar keulen of bv phantasia land
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

We hebben geen enkel negatief punt gevonden

Het ontbijt was 14€ p.p., kinderen tot 12j gratis. Het was in buffetvorm. Brood en beleg waren vers alsook het fruit. De keuze was uitgebreid genoeg om voor iedereen iets te vinden.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

Redelijk hotel voor doorreis
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

3/4 persoonskamer waarbij kind(eren) niet op volwaardig bed. Kan met kleine kinderen maar niet met tieners. Hygiene laat ten wensen over (vlekken op vloer en wanden, schimmel kitranden badkamer etc). Voor 1 nachtje oké, zeker niet voor langer.

Lokatie prima voor doorreis

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Vriendelijkheid personeel.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Niet zo veel eigenlijk. Het enige wat opviel is dat er voor negene in de ochtend aan de deur geklopt werd of ze konden schoonmaken.

Vriendelijkheid personeel.Schone kamer.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Genoten
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Er waren blijkbaar pas schilderwerken uitgevoerd en de geur was heer erg aanwezig in de gangen.

Het ontbijt was uitstekend. Het eten in het restaurant ook ondanks de geringe kaart-keuze

Personeel was erg vriendelijk!

Uitzicht was minder:-)

Personeel was erg vriendelijk!!!

Parking.

Airco werkte niet 100 %

Parking. Simpele maar lekkere keuken. Nette badkamer. Leuk zwembad voor de kinderen met eveneens beperkte fitness.

Booking.com zelf heeft de reservering slecht doorgegeven aan het hotel waar door er verwarring was.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

De ruimtes waren erg klein

Het eten

De prijs van een niet alcoholische drankje in het restaurant zeer aan de prijs.

Ontbijt en kamers prima

Prima hotel, redelijk dicht bij keulen, ook phantasialand is...

Prima hotel, redelijk dicht bij keulen, ook phantasialand is een kleine 20 min rijden

Parkeergeld bij een hotel.....

• Beoordeeld op: 21 april 2018

• Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Mooi hotel met vriendelijk goed Engels sprekend personeel.

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Loungebar
    • Standaard Tweepersoonskamer - 2 aparte bedden

Het comfort, prijs kwaliteit verhouding totaal uit verhouding

Loungebar

Alles was top!
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Helaas was het maar een kleine zwembad en lijkt het op de foto's veel groter.

Alles was top!

Lekker uitgebreid ontbijt, mooie, verzorgde kamer.

Lekker uitgebreid ontbijt, mooie, verzorgde kamer.

Mooi hotel voor 2 nachten te verblijven

Niks gevonden

Het ontbijt, het zwembad voor de kinderen en de sauna.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Het ontbijt, het zwembad voor de kinderen en de sauna.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Zakelijk overnachtingshotel

Restaurant

Zeer vriendelijk personeel

De fles water die voor 4,90€ op de kamer stond was al geopend en opnieuw opgevuld.

Zeer vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 29 december 2017

Prijs kwaliteit verhouding niet oke
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamers waren erg klein en het ontbijt viel erg tegen

prima verblijf tegen redelijke prijs en geweldig vriendelijk personeel

bijzonder hartelijk personeel!!! ontbijt is heerlijk / kamer prima, alsmede zwembad en sauna

Ruime kamer

Ruime kamer Tram station op 300 meter lopen Rustig

Aangenaam en ontspannend
    • Privilege Tweepersoonskamer

Nergens de vermelding dat een milieusticker nodig is voor Keulen. We hebben 2 uur verloren met het zoeken naar deze sticker

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

Het was ok, maar niet voor herhaling vatbaar en zeker geen drie of vier sterren waard.
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De kamers waren oud en klein,zeker voor de prijs die wij hebben betaald voor 3 personen

Na

Lekker hotel en redelijk dichtbij de binnenstad van Keulen

Te zakelijk.

Zeer mooie ruime kamer

Aangezien we met 4 vrienden reisden waren aparte bedden aangenaam geweest

Zeer mooie ruime kamer

Heel goed
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Receptie gaf wat te weinig informatir

In principe alles

De vriendelijkheid van het personeel

De hygiëne

De vriendelijkheid van het personeel

Was ok.

De kamer

Zakelijk maar verder niet veel
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Zwembad en fitness heel beperkt

Ideaal hotel in de buurt van Phantasialand
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Zeer goed , uitgebreid ontbijt. Mooie kamers. Zelfs ruimte over als er 4 bedden voorzien zijn.

Korte stedentrip
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Kamer was prima. Ontbijt ruime keus

Prima prijs-/kwaliteitverhouding.
    • Standaard Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Het parkeren was veel te duur en de plaatsen waren te klein.

De prijskwaliteitverhouding was prima.

Prijs-kwaliteit is goed
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Wij hadden een uitzicht op de parkeerplaats.

De kamer was redelijk standaard, maar voldeed prima aan onze eisen. Roomservice was top.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Eerlijk hotel: what you see is what you get

Vriendelijk ontvangst, deftige kamers en goed ontbijt. Prijs/kwaliteit zit dit hotel méér dan goed!

De bedden waren een echte tegenvaller en ontbijt ondanks de...
    • Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

De bedden waren een echte tegenvaller en ontbijt ondanks de goede commentaar na wat opzoekwerk viel ook tegen

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Personeel

Personeel

• Beoordeeld op: 23 januari 2017

Ontbijt was uitstekend

Zeer harde bedden.

Ontbijt was uitstekend

Verblijf was goed

Kamers waren geweldig, ontbijt vond ik minder weinig keuze ..

• Beoordeeld op: 31 december 2016

• Standaard Kamer met 1 Tweepersoonsbed en 2 Eenpersoonsbedden

Geen koelkast in de kamer of minibaar

• Beoordeeld op: 29 december 2016

We komen zeker terug.

Ontspannen in het zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Top locatie voor bezoek aan kerstmarkt Keulen

Kamer bijzonder netjes, badkamer prima, ontbijt uitstekend

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Mercure Hotel Köln West