Beoordelingen over Hotel Oberdorfer Stuben Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Oberdorf 4, 87538 Obermaiselstein, Duitsland

#4 van de 11 hotels in Obermaiselstein

Een niet welkom gevoel op een mooie locatie met prachtig uitzicht voor een hoge prijs

De afstandelijke houding van het personeel/eigenaar aan de receptie. Bij aankomst wordt een opsomming van de regels gegeven.Bij een tussenvraag over wandelen werd geantwoord met laat u mij eerst even uitpraten ja! In de omschrijving staat bij het hotel gemeld uitstekende wandel mogelijkheden direct bij het hotel Bij informatie of er een wandelkaart te verkrijgen/te koop was werd kort en krachtig geantwoord: Nein. Hoe dan te wandelen? Oh dan moet u bij de informatie in het dorp zijn. Hier 10 minuten met de auto vandaan. De ober bij het diner en ontbijt liep met een strak uitdrukkingsloos gezicht en vrijwel zonder woorden te bedienen.

Het uitzicht, de rust en het buitenterras

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Goed hotel in een leuke omgeving voor sportieve mensen

Een uitgebreid ontbijt, een echt familiehotel waarin de chef aandacht heeft voor de gasten. Een goede keuken waarbij men rekening houdt met de voorkeuren van de gasten zowel bij het halfpension als wanneer men van de kaart kiest. Met de hotelkaart is het mogelijk vrij te parkeren in Fischen en gratis gebruik te maken van een aantal faciliteiten in de omgeving.

• Beoordeeld op: 11 september 2016

Super leuk

Wifi was slecht. En in onze bevestiging stond een laptop kluis. Die was er niet.

Leuk hotel. Kamer in de nieuwe aanbouw was super. Mooi uitzicht en prachtige badkamer met rainshower. Aardig personeel. Prima ontbijt. Goed restaurant. Prachtige omgeving. Rustig. Oberstdorf met meer drukte op kwartiertje rijden.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Betaalbare luxe en comfort in de bergen.

Wij hadden een luxe kamer, voorzien van alle denkbare comfort. De bedden zijn van zeer goede kwaliteit. Badkamer met prachtige ruime inloopdouche. Uitstekend ontbijt en prima restaurant. Eigenaar en personeel zijn heel vriendelijk en attent. Wij komen hier zeker weer terug. Schitterend uitzicht op omgeving.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Arrogante bejegening deed een beetje afbreuk aan dit verder zo mooi gelegen comfortabele hotel.

Arrogante eigenaar. De hotelingang was niet goed aangegeven ; de eigenaar liet ons omlopen met bagage terwijl hij ons net gepasseerd was; ook had hij geen kaart en wandeltips voor ons terwijl dat in andere hotels vanzelfsprekend was. Volgens hem heeft tegenwoordig iedereen alle informatie en gps zelf bij zich. Lelijke hotelannex, waar je zo de kamers binnen kon kijken. Zonde!

Ruime kamer met balkon en mooi uitzicht ; extra lange , goede bedden.