Beoordelingen over Hotel-Restaurant Ochsen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Marktstraße 4, 89143 Blaubeuren, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Blaubeuren

Buiten gewoon goed. Alleen jammer dat de keuken op zondag gesloten is.

Uitzicht.

Achter de antieke voorgevel bevind zich een zeer modern hotel met uitstekende faciliteiten met eigen parkeerplaats midden in een prachtig dorp.

• Beoordeeld op: 8 september 2018

Gezellig groot hotel met ruime kamers en heerlijk uitgebreid ontbijt.

De parking is wat te klein zodat auto's achter elkaar staan. Ze worden indien nodig door het hotel verplaatst. Maar alles is goed verlopen.

Zeer ruime kamers met goede bedden. Gezellig terrasje in het centrum van het stadje. Heerlijk groot uitgebreid ontbijt. Voor ons zeer geslaagde overnachting op doorreis

Zeer gemoedelijk ‘doorreis’ hotel met goed eten en top...

Hotel ligt middenin voetgangerszone. Omdat er een auto voor ons zonder meer er ook inreed zijn wij gevolgd.

Zeer gemoedelijk ‘doorreis’ hotel met goed eten en top ontbijt. Bedden heerlijk en kamers fris en schoon. Diner kaart uitgebreid en eten is meer dan voldoende. Buitenterras aanwezig. Eigen (binnen) terrein om te parkeren

Wel schoon!
    • Familiesuite

Oud en gedateerd. Gang en trappen naar de kamer ruiken vooral naar de frituur uit de keuken.

Wel schoon! Zeer gedateerde kamer. Oude deel ruikt vooral naar de keuken. Nieuwe deel is mooi en fris. Ontbijt was goed.

Heerlijk eten!

De bedden en met name de kussens zijn zo slecht, dat ze de nachtrust niet beter maken. Zeer slappe kussens.

Heerlijk eten! De oksen burger is een aanrader. Vriendelijk en voldoende personeel. Schoon ook.

Overnachting in Ochsen
    • Economy Kamer

De bedden zijn zeer laag en de matrassen prikken in je rug. De prijzen voor de spijzen en de consumpties zijn aan de stevige kant.

Leuke ambiance. Goede parkeerplek als je er op tijd bij bent. Reichhaftiges Früstücksbuffet.

Verrassend leuk historisch stadje! Fijn om nog even wandelingetje maken na lange reis.
    • Familiesuite

Kamers/douche gedateerd. Krakend bed voor een vd jongens. Erg warme kamers.

Ontvangst erg vriendelijk en behulpzaam. We hadden anderhalf uur tevoren geboekt via booking.com. Restaurant prima - binnen of buiten eten mogelijk. Ontbijt heerlijk.

de locatie
    • Economy Kamer

Zeer kleine badkamer en kamer kan niet worden verduisterd. het ontbijt was standaard maar de kaas was op en er waren geen glazen meer voor fruitsap. Ik heb dit meegedeeld aan het personeel maar het duurde 10 minuten vooraleer ze glazen brachten. Meisje aan het ontbijt was tevens onvriendelijk.

de locatie

Prachtige omgeving, mooi dorpje.
    • Familiesuite

Wij hadden een familiekamer in het oudbollige gedeelte. De ouder slaapkamer was gelegen tegen het nieuwe gedeelte en niet voorzien van verduisterende gordijnenen. Heel vervelend vooral toen elke keer het buitenlicht aanging als gasten het nieuwe gedeelte binnen gingen/verlieten.

Prachtige omgeving, mooi dorpje.

Nette verzorgde kamer en uitgebreid ontbijt.

Betere matrassen en kussens.

Uitgebreid ontbijt. Mooie verzorgde kamers. Bedden hadden te zachte matras en kussens stelde helemaal niets voor. Precies Lisse vulling in een kussensloop.

Ramp. Lift ging stuk.
    • Superior Kamer

inchecken. Op bevestiging stond 14.00 uur. Konden niet terecht voor 16.00 uur. Het was zondag. Vrije dag was niet gemeld. Sta daar met invalide man in principe voor gesloten deur dus ook geen eten

Ontbijt en kamer

Warm welkom in dit familiehotel

wifi valt steeds weg

Nette kamers die vrij recent verbouwd zijn. Beneden in het restaurant en terras nog de oude sfeer van een echt familiehotel. De ontbijtruimte is modern, netjes met een uitgebreid ontbijt

Teleurstellend.
    • Economy Kamer

Wij zaten in oude gedeelte. Kamer was klein en oud. Badkamer kwam zo uit madurodam..... Blaubeuren is nou niet echt levendig.

Personeel super aardig. Eten is top.

Plezierig overnachtingsadres, vooral ook door de moderne kamer met prima bedden
    • Superior Kamer

Het door ons in het hotel genuttigde diner diende meteen na afloop betaald te worden en kon niet op de rekening van de kamer gezet worden?

Goede kamer met houten vloer en prima bedden.

Heerlijk hotel, vriendelijk personeel, uitgebreid ontbijt.
    • Economy Kamer

De kamer was heel mooi, schoon en netjes, comfortabel, mooie badkamer, goede en heerlijk grote bedden en handig ingericht. Een heel uitgebreid ontbijt met vriendelijk personeel en het was heel fijn dat we zonder probleem na middernacht nog konden komen na urenlange file vertraging op de autobahn A8.

Waardeloos en zonde van het geld.

Kamer veel te klein Het ontvangst was onprofessioneel Eten was ronduit slecht en veel te duur voor wat wij kregen. Op de foto’s leek het alsof wij culinair zouden kunnen eten, echter niets was minder waar. 2x een veel te vette schnitzel en een schep friet.... en een salade die nergens op leek, oud en klef. Onze dochter een kindermenu met schnitzel en friet. Glaasje wijn, een biertje en een appelsap 75,00!!! De driepersoonskamer was eigenlijk een 2 persoonskamer met een bed erbij gepropt, zodat wij niet meer normaal in de kamer konden lopen.

Late aankomst was geen probleem, we konden gewoon nog...

Lastig om bij late aankomst om nog een parkeerplek te vinden.

Late aankomst was geen probleem, we konden gewoon nog aanschuiven in restaurant. Ontbijt was ook prima en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 6 februari 2018

Voldoende voor deze prijs
    • Economy Kamer

De wc in de badkamer stond zo dicht op de muur dat je er schuin op moest zitten. Badkamer was dringend aan renovatie toe (los folie op de plafondplaten., schimmel in de voegen). Renovatie van het hotel was nog niet aan deze kamer toegekomen. Restaurant flink aan de prijs.

Nette, simpele kamer. Uitstekend ontbijtbuffet met veel keus

Heerlijke kamer en een knus en lekker ouderwets restaurant
    • Superior Kamer

Geen lift naar kamer 301 Moesten met onze zware koffer van de 2de verdieping naar de 3de verdieping de trap op

De kamer hygienisch Mooi ingericht en het eten was voortreffelijk Ik kan niet Anders zeggen. De bediening erg vriendelijk!!

Goed verblijf voor onderbreking van reis.
    • Economy Kamer

Ontbijt was super. Het hotel heeft een vernieuwde vleugel. Voor deze kamers betaal je normaal iets extra's. Kregen nu wel een gratis upgrade. De "oude" vleugel van het hotel heeft gedateerde kamers.

Ontbijt was goed verzorgd, personeel was vriendelijk en...
    • Familiesuite

We hadden de bovenste kamer van het hotel. Het was daar enorm benauwd, weinig zuurstof. Er stond wel een airco, maar die maakte het geluid van een boormachine. Kamer was ook niet helemaal schoon en de vluchtroute (in geval van nood) niet te doen met vier kleine kinderen.

Ontbijt was goed verzorgd, personeel was vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

zeer aangenaam in sprookjesachtig hotel op prachtige A1 locatie.
    • Familiesuite

in de drukte van de avond vond ik de interactie gast bedienend personeel matig. geen warme ontbijtgerechten. ik vroeg aanvulling van broodjes (bruin), kreeg ik geen reactie op, vermoedt dat ze op waren, maar ontbijt was verders prima! ingang achterkant wel beetje rommelig, open garage met emballage en afval.

we misten de warme componenten in het continental breakfast de koffie was echter subliem! fantastische gezins-studio voor max 6 personen, met klein (rook) balkonnetje!

Aangenaam verrast

Mooi, verzorgd hotel. Verbleven er voor 1 nacht op terugweg van onze vakantie in Italië. Aangenaam verrast. Sliepen in het oude gedeelte maar dat ook zeer in orde. Ontbijt mocht iets sneller bijgevuld worden. Wij kwamen eten rond 9u en was al heel wat op. Verder wel in orde. Restaurant in hotel ook super lekker.

Service en mooie omgeving, lekker ontbijt.

We zouden grote kamer krijgen, voor drie personen. Was helaas niet meer, dus op twee persoonskamer bed erbij. Erg krap. Wel goed opgelost en prima voor 1 nacht

Service en mooie omgeving, lekker ontbijt.

Prima hotel in een erg leuk plaatsje.

Bedden waren wat hard. Parkeren is wat lastiger. Uiteindelijk wel op parkeerplaats van hotel dubbel mogen parkeren.

Prima zeer uitgebreid ontbijt. Nette kamer, superdouche. Goed restaurant.

Was goed

Kosten van eten en drinken op terras kan men niet op kamernummers laten bijschrijven. Alles moet apart afgerekend worden, imdat men er slechte ervaringen mee had.

Bed

Zeker voor herhaling vatbaar !

niets.

Kamer voor 5 personen was prima in orde. Prima bedden ook. Lekker avond gegeten bij hen voor schappelijke prijs, erg vriendelijk personeel. Ontbijt : veel keus, slechts kleine meerprijs in vergelijking met eerder ervaringen. Wat ons betreft erg plezierige ervaring; aanrader !

prima hotel
    • Comfort Kamer

niks op te merken alleen dat restaurant op zondag gesloten is maar in de buurt zijn nog een 5 tal restaurants op wandelafstand

benedenverdiep gerenoveerd en afgesloten parking voor motorfietsen.

Goed voor een nacht op doorreis.

We waren wat later en konden geen parkeerplaats meer krijgen bij het hotel. We hadden geluk dat we een straat verderop konden staan maar evident is het toch niet. De betalende parkings liggen iets verder weg. Het dorpje was vrij doods op maandag.

Ruime kamer onder het dak voor heel het gezin. Vernieuwde, erg aangename badkamer. Aparte wc. Het ontbijt was in orde.

Op doorreis naar Italie
    • Superior Kamer

Een tikkeltje onpersoonlijk onthaal misschien, maar we waren er ook maar voor 1 nachtje.

Aantrekkelijke combinatie van "traditioneel" en modern. Mooie kamer en goed bed.

Aangenaam

Er was niet veel parkeerplaats, maar in de straat kun je parkeren met parkeerschijf. Tegen de ochtend konden we de auto op de parking bijplaatsen. Het restaurant is aan de prijzige kant, maar wel lekker.

Zeer vriendelijk personeel en heel leuk stadje waar best wat te doen en bezichtigen is. Aanrader voor verblijf van enkele dagen.

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Slechte familiekamer

Familiekamer was heel warm en benauwd, direct onder het dak. Toen wij dit meldden reageerde het personeel onverschillig. En wij hadden via booming.com formulier een speciaal verzoek geschreven. Het hotel beweerde dat ze dit helemaal niet konden zien. Slecht van booming.com en het hotel.

Het ontbijt was prima. Voldoende keus en goede kwaliteit.

Te duur

Blijkbaar is er een oud en nieuw gedeelte in het hotel. Wij hadden een familiekamer in het oude gedeelte. Deze was te duur voor hetgene wat het was. Was zeer warm in de kamer.

Ontbijt was zeer goed. Hebben daar ook 's avonds gegeten en dat was ook goed.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Slaapbank

Goede service. We hadden een vierpersoons kamer geboekt en gingen er op basis van de omschrijving vanuit dat er 2 twee persoonsbedden zouden staan. Dit bleek een bed en slaapbank te zijn. Dit is goed opgelost door de eigenaar. Tegen een zeer gereduceerd tarief kregen we een extra kamer.

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Uitstekend overnachtingshotel met een geweldig ontbijtbuffet.

Lampje bij de slaapbank ontbrak. Onze kinderen wilden nog even in bed lezen en hadden graag een lampje gehad

Ontbijt buffet was heel erg goed. Zo uitgebreid en lekker heb ik nog weinig gezien.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Zeker een aanrader. Ook voor een weekend of een langer verblijf

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. We kwamen vrij laat toe (22u) en de keuken was eigenlijk gesloten. We kregen toch nog eten en daar waren we heel blij mee. Ze raden ons aan de auto op de parking van het hotel te plaatsen uit veiligheid.

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

goed overnachtingsadres op weg naar wintersport

het onervaren personeel bij het avondeten. Wij waren met een hele grote groep, dus alle begrip dat er af en toe wat mis gaat, maar nu ging er wel heel veel mis. Dit gaf ook nare misverstanden bij het afrekenen. Overigens heeft de eigenaar/manager van het hotel dit heel netjes opgelost uiteindelijk. Tip: personeel iets meer inwerken voordat ze worden losgelaten op een grote groep.

kamers, bedden, douche, ontbijt. Was allemaal prima.

• Beoordeeld op: 20 maart 2017

Superieur ontbijt na slapen in een zwaar verouderde kamer
    • Economy Kamer

De kamers zijn zeer zwaar verouderd en dienen direct gerenoveerd te worden. Er wordt gerookt in de bar. Terwijl er geen alternatief voor niet rokers is om voor het diner een drankje te doen. Tip: reserveer een tijdig een tafel voor het diner.

Het ontbijt was ècht geweldig. En de diner kaart bevat vele, traditionele (streek)gerechten. De vernieuwde ruimtes zien er mooi uit.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Goed adres voor een tussenstop.
    • Comfort Kamer

Douche was wat verouderd (wel genoeg en warm water). Vies putje op badkamervloer.

Vriendelijk personeel, gewoon goed gegeten rustig gelegen slaapkamer.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Heerlijk ontbijt
    • Economy Driepersoonskamer

Kamer uitgang op de trappen, gevaarlijk! Te veel licht in de kamer, matrassen niet komfortabel. Was beter 6 jaar geleden. Zal de volgende keer de nieuwe kamers vraen.

Heerlijk ontbijt

Goed hotel voor tussenstop.
    • Comfort Kamer

Kamer op 4e verdieping. Lift tot 3e. Niet erg handig voor oudere mensen.

Gelegen in het centrum van oeroud stadje met vakwerk huisjes.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Alles was perfect.
    • Comfort Kamer

Alles was perfect. Vriendelijk personeel en goed eten en kamers zeer schoon.

• Beoordeeld op: 7 september 2018

zeer goed
    • Familiesuite

alles was zeer in orde zeer goed ontbijt en zeer vriendelijk

Wij zijn over de gehele lijn tevreden over ons verblijf in dit hotel!

Alles was prima in orde!

Geschikt voor doorreis
    • Economy Kamer

Veel lawaai van andere gasten. Ramen sluiten geen optie door ontbreken airco. Restaurant prijzig.

Goed voor doorreis

Aangenaam familiehotel met fijne ligging
    • Familiesuite

Heerlijk ontbijt, fijne familiekamer en goede ligging van het hotel.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Gezellig plekje

Gezellig plekje

Het eten was erg lekker en niet duur

Het eten was erg lekker en niet duur

Ontbijt was fantastisch.

Ontbijt was fantastisch. Hotel heeft ook een prima, goedbezocht restaurant.

Super genoten

Parkeergelegenheid

Het vriendelijke personeel en de geweldige keuken

Het vriendelijke personeel, mooie locatie

De matrassen zijn aan vervanging toe, je zakt er in weg

Het vriendelijke personeel, mooie locatie Leuke kaart

Ontbijt was goed.

Personeel niet heel professioneel.

Ontbijt was goed.

Fijn verblijf voor ons gezin!

Geheel was prijzig

Fijn verblijf voor ons gezin!

Tussenstop vakantiereis

Goed ontbijt, lekkere douche, goede bedden We verbleven met 3 kinderen op 1kamer voor tussenstop vakantie. Leuk dorp ook met erg goede pizzeria

De parking was wat klein we waren niet op de hoogte dat we ...

De parking was wat klein we waren niet op de hoogte dat we de autosleutels moesten afgeven.

Prima hotel met gezin.

Geen opmerkingen.

Ontbijt was goed! Ook voor kinderen.

Voor herhaling vatbaar.

Beetje verouderde inrichting.

Rustig gelegen in gezellig dorpje. Voldoende ruimte voor groot gezin op doorreis.

In het centrum

Uitzicht vanuit de kamer

In het centrum

Het eten ging wel!
    • Superior Driepersoonskamer

De sleutel van de auto moest afgegeven worden!😣😣😣

Het eten ging wel!

Prima hotel in leuk stadje waar je nog een leuke rondwandeling kunt maken.

Sommig personeel in restaurant was onkundig & onverstaanbaar.

Gastvrije vriendelijke ontvangst.

goede tudsenstop

veel te warm in de kamer. bijzetbed voor kinderen was niet echt groot. parking niet echt groot

flexibel vriendelijk proper

Goede centrale ligging op doorreis.
    • Economy Kamer

Goede centrale ligging op doorreis. Comfortabele bedden. En uitgebreid ontbijtbuffet

Badkamer

Kamer was vrij sfeerloos

Badkamer

Zeer goed ontbijt

Zeer goed ontbijt

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Lawaai van buiten hoor je erg goed op je kamer.
    • Economy Kamer

Lawaai van buiten hoor je erg goed op je kamer. Dat viel ons wat tegen

Het ontbijt was prima!

Het ontbijt was prima!

4,5
    Hele slechte doorgezakte matrassen.

Hele slechte doorgezakte matrassen. Gammel meubilair.

• Economy Kamer

Dat er in de bar gerookt werd

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

Prima hotel met ruime ontbijtkeuze !
    • Economy Kamer

Ruime keuze ontbijt, leuke dorpje

Prima hotel voor wie op doorreis is!

Geen minpunten!

Prima hotel voor wie op doorreis is!

De kamer. Uitzicht op een binnenplaatsen.goed

Het restaurant was goed.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Was kort verblijf op doorreis

Mooie kamers!

Prima voor herhaling vatbaar

Rookvrij door heel hotel

Ontbijt en gastvrijheid

Luxe kamer en zeer goed ontbint

Geen douchegordijn of trekker

Luxe kamer en zeer goed ontbint

Uitstekend ontbijt, fijn dat er familiekamers zijn.

Kamer wat gehorig.

Uitstekend ontbijt, fijn dat er familiekamers zijn.