Beoordelingen over Hotel Ochsen Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Hauptstr. 12, 89188 Merklingen, Duitsland

#2 van de 2 hotels in Merklingen

prima hotel

niet van toepassing

Prima gezinskamer, nette badkamer/douche, goed restaurant en prima ontbijt. Prima locatie voor een tussenstop/overnachting, nog geen 2 km van de snelweg

Ideaal als tussenstop, ondanks mindere ontvangst.

Personeel aan het onthaal: heel kort en bondig met heel weinig tot geen info. Er was een trouwfeest die avond, waardoor ook onze auto nergens op de parking kon staan.

Ontbijtbuffet en personeel: top en supervriendelijk! Bedden prima en kamers ok! Vlakbij afrit dus ideaal voor hotel op doorreis.

Echte aanrader voor een tussenstop hotel!

De prijzen van de menukaart voor dineren in hun restaurant was aan de hoge kant: veel gasten en wij ook kozen daarom voor de McDonalds op 3 minuten loopafstand.

Perfecte ligging t.o.v. snelweg, mooi en verzorgd hotel, grote kamer voor ons 4, wifi, complementary drankje in een gezellige bar.

Tophotel op doorreis voor een mooie prijs !

Buiten het hotel logeer je in het hol van Pluto ... Buiten mc Donald was er niets open

Mooi hotel, dicht bij de autostrade maar toch niet te dicht, vriendelijk personeel, proper, lekker eten maar wel aan Belgische prijzen ! en top ontbijt dat inbegrepen is . Wij boenen zeker terug als we een slaapplaats zieken richting Tirol

Lekker ontbijt, ruime kamer, schoon en airco aanwezig,...

Merklingen is een rustig dorp waar niet veel restaurants/cafe's zijn, prima als je op doorreis bent

Lekker ontbijt, ruime kamer, schoon en airco aanwezig, heerlijk eten bij het hotel voor een nette prijs

Heerlijk gegeten in het restaurant.

Heerlijk gegeten in het restaurant. We kregen zelfs gratis consumptie voor fris/bier ! Super gezellig in de knusse bar ! Water, koffie , thee in de kamer.

Heel goed overnachtingshotel op weg naar onze vakantieplaats.

Reeds voor de 2de keer hier overnacht. Wederom heerlijk gegeten & vriendelijke bediening in het restaurant. Gratis voucher voor drankje in de bar. Lekker ontbijt. Ruime en erg propere (familie)kamer met airco, Wifi in orde + parkeren geen enkel probleem. Ideaal hotel voor op doorreis.

Fantastische overnachtingsplek

Ligging. Maar dat is voor een doorreishotel geen probleem.

Eten was heerlijk! Zowel diner als ontbijt. Ook lekker om buiten op het terras te kunnen dineren. Volgend jaar weer!

Fijn overnachtingshotel

In dorp weinig te beleven. De speeltuin is eigenlijk niets meer dan een speelhuisje met glijbaan.

Erg schone kamer. We hadden een ruime familiekamer voor 4. Lekker gegeten op terras van restaurant. Alles erg netjes en correct. We kregen gratis vouchers voor drankje in bar, leuk. Hotel ligt aan de snelweg, ideaal hotel op doorreis van of naar het zuiden.

Prima pitstop op weg van/naar het Zuiden!

Asperge soep en salade dressing iets te zoet, voor de rest heerlijk gegeten.

Uitgebreid ontbijt, vriendelijk staf, goede bedden, speeltoestel deed het goed bij 3 - 5 jarigen!

Voor herhaling vatbaar!

De familiekamer was ruim (2 volwassenen en 2 kinderen). Heel lekker ontbijt, gevarieerd, goed aangevuld. Vriendelijk personeel. Lekker avondeten en niet duur.

Hier komen we zeker terug!

Lekker en gevarieerd ontbijtbuffet. Heel vriendelijk personeel en een erg nette kamer. Goede matrassen en lekkere douche. Extra gratis water en koffie/thee in de kamer. Goede parkeergelegenheid. Alles prima om een goede en veilige tussenstop in onze skireis te garanderen.

Prima doorreishotel

Kamers zijn zeer warm; airco (of open raam) is een must, zelfs in de winter

Prima doorreishotel; rustige ligging kort bij de autosnelweg ; mooie kamers ; lekkere keuken en uitgebreid ontbijt

Jammer voor deze verkeerde keuze van ons , helaas eens maar nooit meer voor ons.

Er is in dit zeer moderne Hotel niet een kamer die geschikt is voor gehandicapten, Zelf een safety beugel in de douche is er niet.

Ontbijt en service was zeer goed

Dichtbij snelweg

De kamers op de bovenste etage zijn snikheet. We hebben geen oog dichtgedaan. Zelfs met raam wagenwijd open. Sneeuw kwam binnen. Ze kunnen deze kamers eigenlijk niet verhuren. Schandalig. De volgende ochtend bij uitchecken maakten we er melding van. Reactie: Ja daarvan zijn we op de hoogte. Danke... En daar dan zoveel geld voor neerleggen. Het eerste wat we zagen in badkamer waren haren van vorige gasten. De wifi moet steeds opnieuw worden ingevoerd.

Dichtbij snelweg

Heerlijk hotel. Wij komen terug

Er zat geen sleutel in het slot van de badkamer deur. Verder was alles uitstekend.

Mooi hotel in oude stijl herbouwd. Oorspronkelijk herberg uit 1609. Binnen in de gang vakwerk op de muren. Oude balken. Maar verder modern. Mooie nieuwe badkamer. Goede bedden. Prima douche. Goede wifi. Uitstekend ontbijt. s Avonds heerlijk gegeten in restaurant. Goed parkeren op eigen terrein. Vriendelijk personeel. Vlak bij snelweg En wie niet in hotel wil eten : de McDonald's is vlak bij

Dicht bij snelweg A8 en goed restaurant

Erg warme kamer en te warm dekbed zelfs in de winter. Er is wel airco maar niet fijn om met Airco te slapen. Wanneer raam openstaat erg veel last van verkeer en kerkklokken op 100 meter.

Dicht bij snelweg A8 en goed restaurant

Hotel om te onthouden.

Het was wat gehorig, de mensen op de gang en boven ons hoor je lopen. Voor dat ene nachtje niet zo aan gestoord. In de omgeving is verder niks te doen.

Op doorreis hier geslapen. Zo van de snelweg af. Prima kamer, lekker ruim. In het restaurant een ruimte ingericht voor kinderen om te spelen. Baby bedje stond al keurig klaar. Buiten een klein speelhuisje. Ontbijt was erg uitgebreid voor maar €5,00 pp

Prettig verblijf voor een doorreis

Het beddengoed van 1 van de bedden stonk naar sigarettenrook. En er hing een rooklucht in de gang. Smerig voor een jong gezin.

De kinderen konden bij ons in de kamer slapen. Lekker dichtbij dus, wat een veilig gevoel gaf. De badkamer was netjes/schoon en er hingen genoeg handdoeken. De gratis fles water was echt een traktatie! Zoiets simpels, is heel fijn na een lange reis

Super hotel als tussenstop!

Fantastisch hotel, kort bij de grote baan. Mooie grote gezinskamers! Lekker, vers en uitgebreid ontbijtbuffet. Grote parking die gratis is. Restaurant beneden met kinderkaart of Mc Donald op 5 min wandelen. Airco op de kamer. Ontvangen een bonnetje per persoon voor een gratis drankje.

Vriendelijk hotel in een rustige omgeving.

Het hotel was bloedheet.

Goed hotel, we waren op doorreis. Prima gelegen t.o.v. de snelweg. Lekker gedineerd en goed ontbijt. Kleine kinderspeelplaats, wat ook fijn was.

Er was niks mis met het hotel, voor de rest zie boven

Dat we niet in het hotel konden eten terwijl we al maanden van tevoren hadden gereserveerd en er in de omgeving geen moer te beleven/eten te vinden was.

Het ontbijtnwas prima. Omdat er 2 bruiloften waren konden we niet in het hotel eten En moesten we naar een naburig dorp rijden om iets simpels te kunnen eten.

Niet voor herhaling vatbaar.

Prijs / kwaliteitsratio, menu restaurant, gebrek aan sfeer, grootte van kamer, duurde erg lang voordat airco kamer op gewenste temperatuur had gebracht (slimmer was geweest als hotel airco vooraf had aangezet).

Ligging vlak bij snelweg en gemakkelijk parkeren.

Fijn hotel voor 1 nacht of meer, met goede prijs kwaliteit verhouding

De airco deed het goed, maar stond precies gericht op een hoek waar een bed stond

Alles was prettig: de ontvangst met tegoed bonnen voor een drankje, de schone kamer, het bad en de douche, goede bedden, heerlijk gegeten in het restaurant en veel keuze bij het ontbijtbuffet. Goede prijs kwaliteit verhouding.

Een goed hotel met een heerlijk ontbijt.

De gratis wifi viel soms even weg, maar was verder ok. Het was druk bij het parkeren omdat er een bruiloft gevierd werd op de avond dat wij er waren.

Prima familiekamer met een ontzettend groot 2-persoons bed (2 meter breed). Het ontbijt was erg goed verzorgd met heel veel keus en veel verschillende sapjes. Diverse soorten koffie en je kunt zelf je (bijzondere) thee uitzoeken. Zeer zeker aan te raden als overnachtingshotel van en naar italië en dergelijke.

Prima voor nacht op doorreis

Het restaurant liep slecht in de bediening. Lang wachten, problemen met drankjes brengen en moeite met het printen van de rekening. Eten was prima!

Modern, echt net naast de snelweg, maar wel rustig.

We werden ontvangen met een drankje.

We hebben in veel hotels geslapen en konden altijd wel wat noemen, maar aan dit hotel is niets negatief. Wij gaan graag terug.

We werden ontvangen met een drankje. De familie kamer is ruim, brand schoon en heeft airco. De gordijnen verduisteren heel goed, dat vinden wij met kinderen erg fijn. Het eten in het restaurant was ook super lekker. Het ontbijt buffet is uitgebreid. Er is ook keuze uit diverse koffie specialiteiten, deze worden geserveerd door het uiterst vriendelijke personeel. Het hotel heeft eigen parkeerplaatsen en ligt dicht bij de snelweg, maar ver genoeg om geen geluidsoverlast te hebben.

Zeer lekker eten in de brasserie van het hotel, excellent...

Douche was in het bad met gordijn, moeilijk om de grond droog te houden. Er waren die avond 2 trouwfeesten aan de gang waardoor we geen parkeerplaats hadden aan het hotel. Dit was zeer vervelend. Er mocht gerookt worden in de bar, voor een niet-roker dus geen drankje hier :-(

Zeer lekker eten in de brasserie van het hotel, excellent ontbijt en propere kamers.

Perfect voor doorreis

Als je het een minpunt kan noemen. Het was niet duidelijk aangegeven waar de ontbijtzaal was. Receptie personeel was stoicijns.

Eigenlijk was er niks dat niet goed was.

Diner was heel lekker !

Diner was heel lekker ! Ook ontbijt prima . Leuk dat we op de kamer een verwelkomingsdrankje kregen + 4 bonnetjes om iets te drinken in de plaatselijke bar , heel attent !

Prima overnachtinshotel vlakbij autoroute, maar toch rustig gelegen.

Het vierde bed.

Wij sliepen in een familiekamermet onze zoons (15 en 17 jaar). Dat was prima te doen, 1 slaapplaats was wat minder ( stretcher) . Het ontbijt was heerlijk.Fijn dat er airco op de kamer was, die kun je zelf instellen

• Beoordeeld op: 15 juli 2017

leuke tussenstop dicht bij de autostrade

kleine douche maar geen probleem hoor

heel lekker en uitgebreid ontbijt, mooie ruime driepersoonskamer wel warm onder het dak maar airco voorzien keuken nog open tot 21u30 en lekker

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Goed historisch hotel met zeer lekker ontbijt

Kamer was wat warm, ondanks airco. Krakende vloer, waardoor we ons wat ongemakkelijk voelden tegenover de mensen die eventueel onder ons logeerden. Speelruimte die je op de foto ziet op de site hoort bij het restaurant en dat is s morgens niet toegankelijk.

Zeer uitgebreid en verzorgd ontbijt. Kindvriendelijk personeel. Voucher voor een drankje in de bar. Fles water op de kamer.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Zeer aangenaam

Niets eigenlijk. Misschien dat er in Merklingen absoluut niets te beleven valt 🤓

Zeer vriendelijk personeel, mooie kamer en een zeer goed ontbijt. Alles wat je nodig hebt op doorreis.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Aanrader voor mensen die ontspannen willen rusten op hun doortocht.

Alles in orde.

Super bediening en classe eten in het restaurant. Kamer zeer proper en heel sympathieke oude eigenaars. De geschiedenis van het hotel hangt uitgebeeld met oude foto's aan de muur, heel charmant.

• Beoordeeld op: 7 mei 2017

Perfect hotel net langs de snelweg

Voortreffelijk ontbijt en vriendelijke ontvangst met coupon voor drankje in de bar. Hele mooie ruime kamer en luxe badkamer. Aanrader voor als je op doorreis bent. Direct langs de snelweg.

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

heerlijk ontbijt, propere kamers, heerlijke gerechten in het...

heerlijk ontbijt, propere kamers, heerlijke gerechten in het restaurant, hotel gemakkelijk te vinden. Aan te bevelen als doorreis hotel en ook als verblijfshotel om de omgeving van Ulm te verkennen.

• Beoordeeld op: 24 maart 2017

Prima ontbijt, ruime familiekamers alleen erg gehorig door...

Zeer gehorig

Prima ontbijt, ruime familiekamers alleen erg gehorig door houten plafond. Schoon en netjes en heerlijk restaurant, perfect voor overnachting!

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Snel aan te rijden vanaf de snelweg op doorreis naar...

Wij hadden een kamer op de bovenste verdieping en ook al was het winter, de kamer was erg warm. Zelfs met verwarming uit en raam open.

Snel aan te rijden vanaf de snelweg op doorreis naar Oostenrijk. Gratis drankje bij aankomst.

• Beoordeeld op: 23 februari 2017

Kamer/bed prima maar badkamer erg klein.

Badkamer aan kleine kant. Later op avond attentie van personeel erg afwezig

Kamer/bed prima maar badkamer erg klein. Prima ontbijt maar op personeel karig met scrambled eggs en beacon

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Heerlijke doorreislocatie dichtbij de A8

Vloer in de slaapkamer kraakte af en toe (hoofdgebouw is in de basis een eeuwenoud vakwerkgebouw).

Prima doorreislocatie dicht bij snelweg A8. Netjes en gemoedelijk hotel met een gezellige bar en heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goede overnachting op weg naar wintersport

Uitstekend hotel vlak bij de snelweg richting Oostenrijk. Personeel vriendelijk. Mooi hotel. Heerlijk gegeten in restaurant. Hotelkamers wel iets gehorig omdat het in verbouwde boerderij is met houten vloeren. Maar dat is klein detail. Grote parkeerplaats naast hotel.

• Beoordeeld op: 25 december 2016

Prima doorreishotel

Rookggeur in bar

Prima hotel voor doorreis. Minpuntje dat de bar pas om 18.30u open is en er voor dit uur niks te drinken is. Bar zou ook aangenamer zijn indien rookvrij. Verder prima hotel met uitstekend restaurant.

• Beoordeeld op: 14 december 2016

Aankomst 22.15 .vertrek 08.30 . Kamer warm raam open verkeer geluid.

Auto verkeer reed onder mijn raam langs. Om ca 6.30 een concert van kerk klokken langduurig. Bij na vraag was dit een oude gewoonte om de boeren te wekken.

Goeie locatie als tussenstop naar het zuiden

Bedlakens synthetisch, veel te warm

Ontbijt en slaapkamer/badkamer goed

ontbijt was redelijk en het eten in restaurant was...

het lawaai van verkeer in de ochtend vanaf 6 uur

ontbijt was redelijk en het eten in restaurant was uitstekend

Ruime kamers, proper, lekker eten in het restaurant,...

Er wordt gerookt in de bar

Ruime kamers, proper, lekker eten in het restaurant, vriendelijk personeel

Tophotel!

Het geheel, een fijne kamer, heerlijk ontbijt, en mooi hotel

kleinere kamer dan we gewoon zijn

op doorreis naar Nederland

goede prijs/kwaliteit-verhouding. Uitstekend restaurant en zeeg goed ontbijt. Erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Kregen kamer onder het dak.

Kregen kamer onder het dak. Het was er zeer warm en de airco deugde niet.

Mooi hotel met goed restaurant

Goed hotel. We waren op doorreis. Goede kamer en lekker gegeten. Prima!

Prima Duits familiehotel

Qua ruimte was het vierde bed er net 1 teveel.

Degelijk Duits familiehotel. Schoon en verzorgd.

ontbijt

ontbijt

Kamer en ontbijt.

Niks.

Kamer en ontbijt.

Uitstekend hotel voor de doorreis, schone ruime kamers, vriendelijk personeel

Uitstekend hotel voor de doorreis, schone ruime kamers, vriendelijk personeel, voldoende variatie ontbijtbuffet, goede service!

Prima doorreis hotel.

Prima doorreis hotel.vlak bij snelweg. Diner was prima en ook rekening houdend met kinderen. Ontbijt ook prima

Ideaal voor tussenstop, dicht bij de snelweg.

Ideaal voor tussenstop, dicht bij de snelweg. Goede restaurant

Perfect hotel voor een tussenstop

Restaurant was perfect. Ze hadden al uit zichzelf een tafel voor ons gereserveerd. Ook ontbijtbuffet was prima

Proper, vlakbij de autostrade, heel vriendelijk personeel,...

Proper, vlakbij de autostrade, heel vriendelijk personeel, lekker gegeten. Aanrader als tussenstop.

Prima hotel als tussenstop naar het zuiden.

Niks. Geen mooie ligging wel praktisch. Onderweg naar Italië.

Propere kamers. Goed restaurant. Lekker ontbijt. Ruime parkeerplaats.

Prima hotel voor tussenstop op weg naar Oostenrijk/ Italië

Gastvrij personeel, gezellige bar en nette ruime kamers. Prima hotel voor tussenstop op weg naar Oostenrijk/ Italië.

aan te raden als stopplaats met het gezin op weg naar Oostenrijk

mooi hotel op doorreis, super familiekamers, mooi ontbijt

Leuke mooie en ruime kamer.

Leuke mooie en ruime kamer. Met 4 personen was er zeker genoeg ruimte om de nacht door te brengen.

Eigenlijk niks

Prima locatie dicht bij de snelweg. Fijne familiekamer met een heerlijk ontbijt!

De maaltijden, nagerechten en bediening in het restaurant:...

De maaltijden, nagerechten en bediening in het restaurant: TOP.

Zeer prettig hotel

Duitse hoffelijkheid en efficiënty. Goed eten en zeer schoon. Makkelijk bereikbaar met eigen parking.

Komen we zeker nog terug !

De kamers

Prima doorreis hotel

Het was warm op de kamer en het rook er muf.

Prima doorreis hotel. Dicht bij de snelweg en goed restaurant.

Mooie kamer, goede bedden, uitgebreid ontbijt, zeer...

Mooie kamer, goede bedden, uitgebreid ontbijt, zeer vriendelijk personeel, vlakbij de autostrade en dus perfect als locatie voor doorreis.

Prima kamers en heerlijke maaltijden

Warmte in trappenhuis

Zeer dichtbij snelweg en geen geluidsoverlast

Voor doorreis prima

Kamer was te warm en er kon geen raam open

Ontbijt was heerlijk

Super service, perfect hotel voor op doorreis.

Super service, perfect hotel voor op doorreis. Reeds 6keer geboekt!

Ontbijt was lekker.

Kamer veel te klein! Hadden een familiekamer geboekt, kregen een 2persoonskamer met een extra matras op de grond!!

Ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 7 april 2018