Beoordelingen over Hotel Orion Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Dahlmannstr. 7, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10629 Berlijn, Duitsland

#493 van de 596 hotels in Berlijn

Goede ligging

Ik heb dit hotel voor een zakelijke afspraak geboekt. Op Booking.com staat dat je vóór 22.00 kunt inchecken. Ik was er met mijn collega rond 20.00 uur. Onze twee 1-persoonskamers bleken al te zijn weggegeven aan andere nieuwe gasten. Volgens de receptie hadden we voor 18.00 moeten bellen als we later aan zouden komen. Nu noodgedwongen twee nachten een tweepersoonskamer moeten delen.

Goede ligging

• Beoordeeld op: 18 maart 2017

Leuke stad en een prima hotel voor een weekend Berlijn

Jammer dat je de auto in de straat moet parkeren waar het erg druk is. Het uitzicht valt wat tegen alhoewel we flink hoog zaten. Het extra bed is een bank bed, dat slaapt wat minder, maar toch prima geslapen. De kamer was - zelfs in de winter - een beetje te warm.

Goed ontbijt, prima ligging bijna aan de Kurfurstendam. Metro en bus onder handbereik en dicht bij winkel centra. Je zit in een wip in hartje Berlijn. De kamer was rustig en goed onderhouden. Verwacht geen superluxe, maar alles was er en de wifi was prima geregeld. Het personeel is to the point, maar niet extreem vriendelijk (gelukkig niet van die slijmerds).

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Beursbezoek berliner messe

- Hotel receptioniste is niet de meest vriendelijke. Na naam direct sleuten en weg was ze. - Douchekop die steeds naar beneden viel - Zat op de vierde verdieping en vanaf de gang was het wel wat gehorig. - Gordijnen bedekten niet het gehele raam.

- Sobere kamer netjes en schoon. - Eenvoudig maar compleet ontbijt. - Daarnaast dicht bij de Messe van Berlijn en dicht bij de metro/bus.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Goede locatie, goede prijs/kwaliteit-verhouding.

Verouderd interieur, onsympathieke receptioniste bij het arriveren. Na onze naam te zeggen, kregen we onmiddellijk de sleutel en de kamernummer, vervolgens keerde ze terug naar haar bureau, zonder uitleg.

Netheid van de kamers, ligging van het hotel.

prima locatie vlak bij metro

alleen witte broodjes aanwezig bij het ontbijt

prima locatie vlak bij metro

• Beoordeeld op: 28 september 2017

kamers correct

Slechte Wifi, gebrekkig engels

kamers correct

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Ontbijt was oke Niet super maar gewoon oke

Ontbijt alle dagen het zelfde

Ontbijt was oke Niet super maar gewoon oke

• Beoordeeld op: 20 oktober 2016

Dicht bij u en s bahn alsook bus naar luchthaven.

Dicht bij u en s bahn alsook bus naar luchthaven. Rustige omgeving. Ruime keuze restaurants en winkels in nabije omgeving.

• Beoordeeld op: 11 januari 2016

Zeker en vast prijs , 3 sterren hotel voor 55€/nacht...

Kleine opmerkingen : * Bedmatras mocht harder zijn (rug) * Voor internet altijd user/pw ingeven

Zeker en vast prijs , 3 sterren hotel voor 55€/nacht (dubbel kamer) Ligging direkt bij U en S-bahn Ontbijt

• Beoordeeld op: 12 december 2015

Prima locatie in Berlijn.

Geen verbinding met Wifi. Het appartement is niet geschikt voor 4 volwassenen i.v.m. de 2 bijzetbedden (geen comfort). Het appartement is vrij somber en heeft nodig onderhoud nodig. Parkeren in de wijk is een ramp. Een half uur zoeken naar een vrij plekje is geen uitzondering. Personeel is vrij afstandelijk.

Prima locatie in Berlijn. Ontbijt is goed en gevarieerd.

• Beoordeeld op: 14 november 2015

Het hotel was goed en snel bereikbaar met openbaarvervoer.

Er was niet gezogen onder de bedden maar dat werd opgelost. Ik kon niet op de Wifi komen en je kon helaas niet iets te drinken maken op je kamer. Beneden ook niets gezien op dat gebied.

Het hotel was goed en snel bereikbaar met openbaarvervoer. Op redelijke afstand van het centrum. Je kon als er plek is gratis in de straat parkeren. Het bed sliep goed. En de beschikking over een safe was erg prettig.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2015

Locatie erg goed, vlakbij tram en winkelcentrum

Kamer beetje smoezelig, werd gerookt in het hotel, dat was in onze kamer ook te ruiken. Personeel gaf geen informatie, moesten alles vragen en waren niet erg vriendelijk.

Locatie erg goed, vlakbij tram en winkelcentrum

• Beoordeeld op: 2 maart 2016

lekker ontbijt

comfort van de kamer

lekker ontbijt

• Beoordeeld op: 16 augustus 2015

De locatie is prima.

Niet erg vriendelijk personeel (Russisch). Geen goede wifi op de kamer.

De locatie is prima.