Beoordelingen over Hotel Ostfriesland garni Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ginsterweg 6, 26506 Norden, Duitsland

#3 van de 8 B&B's en herbergen in Norden

Goeie, rustige en kleinschalige locatie om de omgeving te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Aparte Slaapkamer (2 - 3 Volwassenen)

Niks viel tegen, we waren er graag.

Er hangt een leuk sfeertje in dit hotelletje. Cosy. Correct. Je krijgt van de gastheer interessante tips (en een grap :-)). Prijs/kwaliteit zit goed. We vroegen naar een rustige kamer en we kregen die ook! Attent!

• Beoordeeld op: 23 maart 2015

Wat een fantastisch hotel!

geen

Wat een fantastisch hotel!!!, zeer veel aandacht besteed aan het interieur, deze mensen doen er alles aan om het de gasten naar de zin te maken, heerlijk ontbijt, super locatie rustig en toch maar 10min.loopafstand van centrum, wij komen er zeker weer een keer terug

• Beoordeeld op: 29 juni 2015

DE PERSOONLIJKE BENADERING

DE PERSOONLIJKE BENADERING

• Beoordeeld op: 1 april 2015

Ruime kamers!

De eigenaar is op een irritante manier te aanwezig.

Ruime kamers!