Beoordelingen over Mercure Hotel Panorama Freiburg Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Wintererstr. 89, 79104 Freiburg im Breisgau, Duitsland

#1 van de 50 hotels in Freiburg im Breisgau

Hotel met mooi uitzicht over de stad Freiburg.

Het hotel kwam eerder zakelijk en praktisch over, dan echt gezellig. De betaalde prijs vonden we dan ook eerder aan de hoge kant. In het restaurant "chez Eric" en bij het ontbijt kregen we telkens een tafeltje aangewezen met een bevlekt en erg gekreukt tafelkleed (oranje). Vinden we zeker voor een ****-hotel echt niet kunnen!! :( :( Ook hadden we de pech om om 5u s ochtends gewekt te worden door het brandalarm. Kan gebeuren maar dat er pas na 25min iemand van het personeel opdaagde om instructies/informatie te geven is op zijn minst heel onprofessioneel. Niemand daagde op bij de gasten die zich buiten hadden verzameld. Was er een rampenplan? 'Gelukkig' was het wel vals alarm ...

Kamer met terras en uitzicht over de stad Freiburg. Kamer voldeed aan de verwachtingen, al was het meubilair nogal fors voor de grootte van de kamer (standaard). Zeer uitgebreid ontbijt, alles was eigenlijk aanwezig. De prijs was er ook wel naar. (Wandeling naar het stadcentrum +- 50min)

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Leuk hotel, goed restaurant, geweldig terras.

Zoals aangegeven de kleine kamer en de erg kleine badkamer.

Leuk hotel, goed restaurant, geweldig terras. Kamers erg klein en de badkamer zo mogelijk nog kleiner. Wel schoon, en goede bedden.

Ligging met schitterend uitzicht op Freiburg, ontvangst,...

Badkamer is wel heel erg klein en als je geen parkeerplaats hebt gereserveerd (hadden wij gelukkig wel) dan heb je wel een probleem. Verder super mooi hotel.

Ligging met schitterend uitzicht op Freiburg, ontvangst, uitstraling hotel, personeel

prima als een tussenstop van een paar dagen

de wandelafstand naar de binnenstad (in vogelvlucht ok maar via het bos ruim 5km); restaurant is nogal prijzig

super ontbijt (prijs 17EUR!) kamers zijn zeer mooi (hoewel ietwat gedateerd) met een zongericht terras met een prachtig uitzicht op de stad)

Viel tegen, gearriveerd 22 uur weg 8.30 hoge kosten

Dat ik kAmer kamer op hoge verdieping. Had aangeven en in kelder uitkwam. Tenzij we10 euro extra zouden betalen, niet gedaan. Ontbijt bleek ook niet inclusief was Maar liefst 17 euro per persoon

Prachtig zicht, rustig, ideaal om direct de bossen van het zwarte woud te gaan ontdekken.

De restaurant of ontbijt ruimte is wat oud qua inrichting. KLeuren zijn echt wel gedateerd. De meubels mogen ook wel eens gezelliger gekozen worden. Ruimte zou men veel cosyer kunnen maken door kleiner gezelligere ruilmtes op te delen.

Super goed en uitgebreid ontbijt. Zeer vriendelijk en attente mensen aan het loket. Welness area is ook mooi verzorgd.

Kamer was keurig en van alles voorzien.

Het eten was wel goed maar door de hoge prijzen was onze verwachting schijnbaar te hoog want de smaak viel een beetje tegen. Ontdekte zelfs wat eenvoudig op te lossen beginners foutjes.

Kamer was keurig en van alles voorzien. Badkamer was klein maar prima en schoon Uitstekend bed Zeer uitgebreid en prima ontbijt

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Afstand tot centrum was vrij ver en fietsen moet je huren wat op zijn minst gratis had kunnen zijn gezien de afstand tot het centrum.

Zwembad en uitzicht is echt perfect. Moderne kamers ook en een heel uitgebreid ontbijt.

Mooi en fijn hotel!

Voor op doorreis naar Zwitserland dit hotel geboekt. Mooie kamer met uitzicht op Freiburg. Het zwembad ideaal voor met de kleine. Wij vonden het subliem dat er een kinderbadjas klaar lag. (En overigens ook handdoeken, etc. voor onze zoon hoewel hij in ons bed sliep, heel netjes). Lekker gegeten in het hitel van de brasseriekaart.

Hotel ligt op een prachtige locatie met uitzicht op Freiburg.

De douche was erg krap en loopt niet goed af. Binnen 5 minuten sta je tot over je enkels in het water. Douchesessie dus kort gehouden, had geen zin om te dweilen. Dit 's morgens aan de receptie doorgegeven. Verder alles prima

Hotel ligt op een prachtige locatie met uitzicht op Freiburg. Hotelkamers hebben allen balkon met dit uitzicht. Uitstekend bed. Zwembad, sauna gratis beschikbaar. Avondeten in het hotel is behoorlijk duur.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Optimale Start voor een bezoek aan Freiburg

Er was helaas geen koffie op de kamer.

Uitzicht, ontbijt en het zeer vriendelijke personeel Wij hebben ook in dit hotel een zeer goede avondmaaltijd genoten

Het panoramische uitzicht vanaf de kamer en het restaurant...

Bij aankomst om 15h30 was onze kamer nog niet beschikbaar.

Het panoramische uitzicht vanaf de kamer en het restaurant was zeer mooi. Het restaurant was prima en het ontbijt was zeer goed.

Hotel met prachtig uitzicht.

Om in de ontbijt-/dinerzaal te komen, moet je een flinke trap af. Voor iemand die moeilijk ter been is, is het heel erg jammer dat er geen lift hiernaar toe is.

Het was een prima kamer die we hadden. Jammer genoeg ben ik bij het boeken vergeten aan te geven dat ik voorkeur voor een inloopdouche had. Een prachtig uitzicht over Freiburg. Bij mooi weer kun je heerlijk buiten ontbijten/dineren en genieten van het mooie uitzicht.

Mooie locatie

Ontbijt €17, 00 pp ,ook voor kinderen, dit zou inclusief moeten zijn. Prijs / kwaliteit in het restaurant klopt niet. De prijs voor de geboden gerechten liggen te hoog.

Locatie en de service. Personeel komt vriendelijk over en is zeer behulpzaam. Prachtig uitzicht over Freiburg.

Prachtige locatie, zeer luxe hotel met een sterren...

De prijs van het diner zijn behoorlijk hoog maar je krijgt dan wel een sterren maaltijd.

Prachtige locatie, zeer luxe hotel met een sterren restaurant.

• Beoordeeld op: 16 juni 2017

Hotel mooie ligging en hele fijne kamer met fantastich balkon/uitzicht.

Diner bij Chez Erik was matig. (we houden niet van vis) Wel gezellig restaurant en vriendelijk personeel

Heerlijk ontbijt, fijne kamer met fantastisch balkon en uitzicht, mooie ligging. Leuke hotelbar en bij mooi weer fijn terras. We hadden helaas regen en wind

• Beoordeeld op: 9 juni 2017

Fantástisch

Kleine, eenvoudige badkamer, maar dat ligt aan de structuur van het gebouw.

Verrukkelijk ontbijt en uitstekend restaurant. Buitengewoon vriendelijke en adequate staf.

• Beoordeeld op: 25 mei 2017

Duitse degelijkheid met alle comfort

De menukaart biedt uitsluitend menu's aan voor het hogere segment.

De locatie is prachtig. Elle kamer heeft een balkon waar het met mooi weer heerlijk toeven is. Ook het zwembad en de sauna zijn plezierig en goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 24 mei 2017

Genieten op hoog niveau!

Restaurant serveert heerlijke maaltijden maar is te prijzig. ( Een zeetong, weliswaar groot maar voor €85,- is niet in verhouding)

Het was een heerlijk verblijf met een fantastisch ontbijt, prachtig uitzicht op Freiburg vanaf het balkon ( met ligbed)

• Beoordeeld op: 3 mei 2017

Prachtig uitzicht over de stad Freiburg.

Het diner bij Chef Chez was wel lekker, maar we hebben een uur op het eten moeten wachten. Bij inchecken werd er gevraagd of we van het ontbijt wilden gebruik maken. Aangegeven, maar volgende ochtend geen tafel gereserveerd, moesten 20 minuten wachten. De weg ernaar toe is heel erg hobbelig en de parkeerplaatsen zijn niet in overvloed.

Uitzicht naar de stad Freiburg. Mooie kamer.

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Deugddoend weekje ertussenuit, volop in de natuur en vlakbij Freiburg : pareltje.

Restaurant "Chez Eric". Te duur voor erg zware bereidingen met uiterst zonderlinge combinaties. Niet eigentijds. AUB minder sauzen en meer naturel ! Wijnen wel ok.

Prima ontbijt. Ruim zwembad. Prachtige locatie en daarbovenop vlakbij wandelgebied, ook voor niet "extreme" sporters ... Mooi/ruim terras. Vriendelijkheid medewerkers.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Fantastisch Hotel

het restaurant is enkel toegankelijk langs een trap; Voor personen met mobiliteitsproblemen zou een lift of hellende loopstrook wel handig zijn.De trap is breed en het is mogelijk om zo'n strook voor rolstoel- of rollatorgebruikers te voorzien.

Het comfort en de service, gekoppeld aan een prachtig uitzicht zorgden voor een schitterend verblijf. De uitstekende keuken van het restaurant zijn eveneens een pluspunt. Dit hotel is één van de beste in zijn categorie dat ik in vele jaren heb bezocht.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Het ontbijt was prima!

De kamer n.b. een Superior Tweepersoonskamer voor 170,- was absoluut niet het geld waard. Geen dressoir waar je iets op kon zetten. De badkamer was heel klein en smal. Een simpel wasbakje. Ik kon mijn beautycase nergens opzetten. Dit hebben wij nog nooit meegemaakt voor deze prijs. Ik heb aan de receptie nagevraagd of ze ons niet de verkeerde kamer hadden gegeven. Dat bleek dus niet zo. Bij het diner ad. €80,- (dat overigens wel goed was) vonden wij het maar vreemd dat de gasten naast ons wel een nagerecht van de zaak kregen en wij niet...? Misschien was het bedrag te laag. Conclusie; wij komen hier zeker niet meer terug! Helaas onze 1e ervaring met de Mercure keten was een teleurstelling.

Het ontbijt was prima! De mooie ligging en het ruime balkon.

• Beoordeeld op: 22 september 2016

Mooie ligging

Zeer kleine badkamer. Ontbijt redelijk maar te duur voor wat je krijgt. Hotel komt verder wat gedateerd over. Behoorlijk stuk lopen naar het centrum (30-40 min), maar op zich vonden wij dit geen probleem.

Goede ligging met mooi uitzicht over stad, voldoende parkeergelegenheid. Veel personeel en prima restaurant. Mooi balkon maar erg veel overlast van wespen dus geen gebruik van kunnen maken.

• Beoordeeld op: 9 september 2016

Een mooi hotel in de natuur.

De badkamer mocht iets groter en met ligbad. Je kon niet even de stad inlopen, met de auto 10 minuten.

Een mooi hotel in een bosrijke omgeving met een prachtig panoramauitzicht over de heuvels en de stad vanaf het balkon en bed.

• Beoordeeld op: 8 september 2016

Service is opvallend goed, kamer en uitzicht prachtig.

Restaurant Chez Eric is fantastisch (qua service, uitzicht vanaf terras) maar erg duur. Een beetje buiten proportie.

Service is opvallend goed, kamer en uitzicht prachtig.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Alles was naar verwachting

De toegang weg naar het hotel mocht wel wat beter

Het avond eten is zeer verzorgd en lekker. De airco werk goed . En parking voor de wagens was supper

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Aangenaam verblijf waar je heerlijk kunt bij komen van een lange autoreis

De badkamer was wat aan de kleine kant, maar erg schoon en alles aanwezig

Een zeer uitgebreid ontbijt en zeer gastvrije bediening. Heerlijk gegeten bij Chez Eric. Niet goedkoop maar wel ontzettend genoten van de luxe kamer en uitzicht.

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Ontbijt, diner, klantvriendelijkheid en hartelijkheid personeel, mogelijkheid om hondje (Malteser) mee te nemen in restaurant/terras, knap terras aan kamer.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

De omweg waard en voor herhaling vatbaar.

Restaurant heeft zeer goede keuken. Buiten a la carte hebben ze 2-tal keuzemenu's. Voor gasten die langer blijven, zou interessant zijn dat er hier nog aan toegevoegd worden.

Prachtige locatie met zicht vanuit kamers en restaurant over Freiburg. Zeer attent voor kleine kinderen. Restaurant zeer goed en overvloedig en lekker ontbijtbuffet met zeer uitgebreide keuzes.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2016

Het panorama uitzicht is geweldig maar de totale prijs/kwaliteit verhouding is niet goed.

Het 2 persoonsbed was voorzien van dikke dekbedden die veel te warm waren. Je moest de airco op zijn koudst zetten om enigszins te kunnen slapen. De badkamer was erg klein en pover ingericht. alles bij elkaar geen goede prijs/kwaliteit verhouding. Het diner was zeer matig en zeker gezien de prijs was het een zeer slechte prijs/kwaliteit verhouding. Voor € 100,- per persoon mag je zeker beter verwachten.

Het ontbijt was goed verzorgd en zeer uitgebreid. prijs/kwaliteit is oké. Het panoroma uitzicht is geweldig en de bediening was goed.

• Beoordeeld op: 1 augustus 2016

het ontbijt en het uitzicht is super.

de kamers zijn aan de kleine kant. Badkamer is klein en het bad kun je beter vervangen door een douche waardoor er meer ruimte ontstaat.

het ontbijt en het uitzicht is super. Het avondeten eten is idd zeer goed maar aan de prijs.

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Mooie locatie, duur maar goed restaurant.

Duur ontbijt, duur restaurant. De bomen bij de parkeerplaats laten een afscheiding achter op de auto's. Wasbeurt is niet overbodig.

Mooie locatie, duur maar goed restaurant.

Top hotel maar de kamers veel te klein, Maar personeel, Restaurant, parkeren, uitzicht werkelijk top

De badkamer.

Heel goed hotel maar de kamers en zeker de badkamers zijn niet meer van deze tijd, veel te klein.

Perfect

De gastvrijheid, de kamer met uitzicht en het heerlijke eten in het hotel

Het uitzicht, locatie

Kleine kamer en badkamer. Bed veel te klein.

Het uitzicht, locatie

Personeel, uitzicht, comfort

Niets. Alles was top.

Personeel, uitzicht, comfort

Prijs diner erg hoog

Prijs diner erg hoog

werkelijk uitmuntend

Ongelofelijk goed en uitgebreid ontbijt, echt perfect. Prachtige rustige locatie met een fenomenaal uitzicht over Feiburg

geweldig

alles

Kamer met panoramisch zicht op Freiburg, goede bedden, goed ontbijt.

Alles prima.

Parkeren

Parkeren

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

uitstekend hotel op een geweldige locatie

bredere bedden

locatie, staf, keuken

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

weinig parkeerplaatsen

weinig parkeerplaatsen

Aangenaam hotel voor doorreis naar Zwitserland en Italië, of voor stopover voor een aantal dagen.

De ligging, het restaurant

• Beoordeeld op: 21 januari 2018

Fijne lokatie op

Fijne lokatie op doorreis naar Zwitserland

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Uitstekend hotel! Mooie omgeving

Badkamer! Geen inloopdouche!

Prima restaurant

Aanbod restaurant

Aanbod restaurant

Heerlijk hotel midden in de bossen, op 10 minuten rijden van het centrum van Freiburg

Alles, superhotel!

Fijn hotel, dicht bij het centrum maar ook snel in de bossen.

Ontbijt zeker goed maar wel prijzig

Prachtig uitzicht goed ontbijt

Zeer goed

Badkamer wat te klein, moeilijke douche

Heerlijk ontbijt, mooi uitzicht, goed restaurant

Een aanradder. Wij gaan in elk geval nog terug

Geen opmerking

Het ontbijt was overheerlijk en de keuze was 5 sterren waard

Heel fijn

Ja de liggin

Heerlijk, super ontbijt.

We aten de avond van aankomst in het restaurant. Duur en niet lekker. veel sjouw Ga in de stad eten, 20 min lopen.

Heerlijk, super ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Locatie en eten

Badkamers oud en klein

Locatie en eten

Uitzicht, zeer vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt en...

Prijs

Uitzicht, zeer vriendelijk personeel, fantastisch ontbijt en diner en zwembad open tot middernacht.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

tussenstop tijdens de reis naar Italië

Mooi hotel op een prachtige locatie. Heel hond vriendelijk. Heerlijk gegeten op het terras met mooi uitzicht.

• Beoordeeld op: 18 juni 2017

Heerlijk gegeten op terras met uitzicht over Freiburg

+ prachtige locatie met uitzicht over de stad + uitstekend restaurant + parkeren vlakbij + goede bedden + goed ontbijt

Het uitzicht en ontbijt

Gedateerd hotel

Het uitzicht en ontbijt

Ontbijt was geweldig en de locatie was uitstekend

Ontbijt was geweldig en de locatie was uitstekend

Parkeren was krap maar hert personeel heeft er alles aan gedaan om dat zo goed mogelijk te regelen

De locatie met het uitzicht was geweldig

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Panorama terras

Afstand tot centrum

Panorama terras

• Beoordeeld op: 25 maart 2017

Uitstekende service en ontzettend vriendelijke bediening.

Uitstekende service en ontzettend vriendelijke bediening.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Heerlijke bedden! Fijn balcon!

Zwembad was dicht wegens werkzaamheden

Geen ontbijt erbij genomen, te duur

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Goede faciliteiten in het hotel.

Goede faciliteiten in het hotel. Personeel, zonder uitzondering, zeer bekwaam en attent

maakt de prijs kwaliteit met het personeel niet echt waar

junior personeelsleden maar senior prijzen

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Evergreen!

Gastvrij personeel en uitstekende 'keuken'!

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

de mist ;-)

Sauna, bedden, badkamer

• Beoordeeld op: 13 september 2016

Personeel zeer vriendelijk

De wifi werkte niet zo best

Personeel zeer vriendelijk

• Beoordeeld op: 27 augustus 2016

Prachtig hotel keurige kamer maar eten/prijs echt...

Prachtig hotel keurige kamer maar eten/prijs echt belachelijk 28 euro voor een carpaccio die naar niets smaakt is echt ridicuul!

service

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, prima keuken

Uitstekend hotel, vriendelijk personeel, prima keuken

• Beoordeeld op: 15 augustus 2016

geweldig lokatie

ontbijt was heel goed en uitgebreid

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Weekendje Zwarte Woud

Heel vriendelijk personeel. Prachtig uitzicht op Freiburg. Uitstekend restaurant.

Er zijn ook 48 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.