Beoordelingen over Park Inn by Radisson Berlin Alexanderplatz Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Alexanderplatz 7, Mitte, 10178 Berlijn, Duitsland

#343 van de 579 hotels in Berlijn

Park inn Alexanderplatz

Ontbijt was redelijk ondanks dat er veel was. De ene dag wel bacon, en daarna twee dagen niet . En dat was voor meer producten bij het ontbijt. De hotel bar is eigenlijk heel duur voor zijn doen. Williams schnapps overal 4 euro, hier 7....auw...

Kamers zijn heel goed. Locatie is heel centraal en het personeel is heel aardig.

Uitstekende ligging

De WiFi op de kamer was erg slecht en deed het bijna niet. De kussens op bed mogen eigenlijk geen kussens genoemd worden. En als laatste, de luchtcirculatie maakt erg veel geluid en kon niet uitgezet worden.

De ligging van het hotel is super goed. Ontbijt is zeer uitgebreid. Personeel erg aardig en oplossingsgericht. Mijn partner vond matras erg hard en binnen een uur werd hier een oplossing voor geregeld.

• Beoordeeld op: 15 juni 2018

prima kamer, mooie douchecel

rooftop-terras mag écht niet zo heten: een paar stoelen, een ijskastje en dat voor slechts 8 euro pp: dat is gewoon geldklopperij.

prima kamer, mooie douchecel

Mooi verblijf

Prijs kwaliteit verhouding eten & drinken is aan de dure kant. Ontbijt € 19,- erg duur Biertje € 5,- zeer prijzig

Het mooie uitzicht (mijn kamer op 35ste verdieping) Bar gedeelte

Mooi hotel centraal in (voormalig Oost)Berlijn nabij allerlei OV

We hebben niet gegeten in het hotel. In de stad gedineerd en het ontbijt vonden we te duur. In de nabijheid van het hotel kun je voor de helft van het geld ook prima ontbijten.

Een mooi modern hotel op de Alexanderplatz nabij trein, tram, metro. Echt super! Onze kamer was op de 23e verdieping en had daarom een mooi uitzicht over de stad. Prachtige kamer met stortdouche, echt heerlijk. De kamer was schoon en werd goed schoongehouden. Het personeel was erg vriendelijk.

Heerlijk voor een kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Toen we aankwamen vroeg men of we nog wilden "upgraden", terwijl we al zo'n fantastische kamer hadden... Er is praktisch geen privacy qua toilet en douche. En bestel gelijk een paar hoofdkussens bij, ze zijn heel slapjes. Heel vervelend was dat de house keeping al aan de deur kwam kloppen om iets na 8.00 u. Gelukkig waren we niet aan het uitslapen...

De kamer lag op de 31e etage met zicht op de televisie toren, heel mooi zicht dus, vooral 's nachts. Het gebouw is heel centraal gelegen, gemakkelijk aan het station, snel even de metro nemen is geen probleem dus. Ook als je naar de Messe moet, neem je best de metro, gaat 's avonds heel gemakkelijk en snel, veel sneller dan de taxi waar je uren op moet wachten voor het jouw beurt is...

Nooit meer

Lage plafonds, lage deurpost, gevecht om een tafeltje in de ontbijtzaal, lang wachten op de lift, mocht niet in de andere ontbijtzaal sparkle ontbijten, nooduitgang was erg ver weg, belachelijk dat je 4 euro moet betalen om op het dak te komen, geef dan een voucher voor eenmalig gebruik, 18 euro ontbijt schandalig. Na het douchen vloer nat, mijn man kon zich niet bewegen in de douche. Had bij de boeking vermeld zo hoog mogelijk en een rustige kamer, is 9e verdieping geworden en aan de straatkant.

Zachte matras

De locatie was uitstekend en ook de rust op en rond onze...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Voor een 4 sterren Hotel kwamen ze veel tekort; geen koffie en thee faciliteiten ook geen bodylotion ook geen conditioner alleen maar shampoo ,de koelkast was leeg. Dus gewoon een kamer. Ook de TV kende bijna alleen maar Duitse zenders, geen of bijna geen internationale programmering. Viel dus ook tegen. Wat ook nog storend was , was dat de Wifi constant wegviel als je er wat langer op zat en dat dus 5 dagen lang.

De locatie was uitstekend en ook de rust op en rond onze kamer, 16 verdieping. De kamer zelf was ook prima, klein maar fijn.

Fijn hotel met prachtig uitzicht!
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Wij baalden ervan dat we geen frisse lucht in de kamer konden krijgen. Er was een automatische verwarming/airconditioning, maar wij vonden het op de kamer toch nog wat benauwd. Je kan wel een raam open doen, maar daarachter zit nog een heel raamwerk, waarschijnlijk voor de beveiliging.

Ik ben samen met een vriendin 5 dagen/4 nachten in het parkinn hotel verbleven. We hadden uitzicht vanaf de 22ste verdieping op het alexanderplatz, wat natuurlijk erg leuk was. Het personeel, voor zover je er mee te maken hebt, was vriendelijk en behulpzaam. Bedden lagen goed en de kamer was netjes. Al het extra's wat je nodig hebt was aanwezig, zoals een koffiezetapparaat, föhn en tafeltje met twee stoelen. De locatie is fantastisch.

Top verblijf, Top locatie!

De kamers waren mooi ingedeeld en we hadden een heerlijk bed! De douche/bad was wel redelijk klein maar voor de rest verder niks op aan te merken. Elke dag goede service, schone handdoeken en de kamer werdt uitgebreid schoongemaakt! Mijn 6e keer in berlijn, maar het beste hotel, TOP locatie. Absoluut aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Mooie locatie, slecht comfort.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Bedden waren erg hard, bovendien waren de kussens ook erg dun. De temperatuur op de kamers was niet te regelen.. Het dakterras viel tegen, mooi uitzicht weliswaar, maar het was eigenlijk gewoon een veredeld onderhoudsterrein.

Mooie locatie, centraal gelegen.

Heerlijk centrale ligging voor een redelijk maar te duur hotel.

Alles voelde wat verouderd aan. Het douchewater liep niet soepel weg waardoor water in de kamer liep, de douchekop bleef niet uit zichzelf recht staan, het was op de kamer voor 'nachts warm en de kussens van het bed waren erg klein. Het personeel was een beetje nors en niet altijd even behulpzaam.

De locatie van het hotel is ideaal; pal aan Alexander Platz. De reden van ons bezoek was de halve marathon van Berlijn. De start en finish is recht voor de deur. Het metrostation Alexanderplatz ligt erg dichtbij. Het uitzicht over de stad is geweldig.

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

Dat we de eerste dag maar 1 cupje koffie hebben gekregen de 2 andere dagen niet en dat voor toch wel een behoorlijk bedrag voor de kamer

Kamer en ontbijt prima

Het hotel is een prima hotel voor een weekendje Berlijn.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het bed viel mij tegen. Ik had om een 1 persoonsbed gevraagd maar kreeg twee bedden aan elkaar geschoven.

De douche was goed, fijne straal. Kamer was wel aan de kleine kant, had hem iets groter verwacht. De kamer zag er zeker schoon uit, voorderest was het een gezellige kamer.

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

Geweldig verblijf op een top locatie

De kamer had geen aparte badkamer wat we van te voren wisten maar het voelde toch een beetje vreemd om twee aparte hokjes te hebben voor de wc en de douche en je eigenlijk in de 'slaap'kamer af te drogen. Nu was ik met mijn partner dus maakte dat niet veel uit maar kan me voorstellen als je met iemand anders bent dat je wat meer privacy wilt in de vorm van een echte badkamer.

We waren erg vroeg bij het hotel maar gingen toch proberen in te checken en anders onze koffers wegzetten. De vrouw aan de receptie was erg aardig en gaf aan dat er al een kamer beschikbaar was maar dat was op de 11de verdieping en met uitzicht op de andere kant (waarvoor we ook betaald hadden), voor enkele euros meer konden we een hele mooie kamer krijgen met een mooi uitzicht over de stad en op de 31ste verdiepen. Heel fijn dat we zo goed geholpen werden. Kamer was schoon en de ligging was uitstekend! Ook goed te bereiken vanuit het vliegveld.

In het centrum, gastvrij en behulpzaam

We hadden gedacht dat de badkamer een aparte kamer was maar dit bleek niet zo te zijn. Ondanks dat super!

Het uitzicht en de plaats precies goed in het centrum

Acceptabel, kom niet meer terug

Zowel inchecken als uitchecken duurde vrij lang: > 15 minuten. Geen koffie/thee op kamer.

Hotel is overrated. Het is vooral groot en goed gelegen. Ontbijt en drankjes erg aan de prijs.

Prima voor als je alleen wilt slapen en de rest van de dag de hort op bent

Slaapkamer was erg klein en het toilet was een beetje amateuristisch weggewerkt. Raam kan bijna niet open. Goed, dit is natuurlijk om zelfmoordenaars tegen zichzelf te beschermen maar frisse lucht krijgen is dus wat lastiger. Kamers zijn gehorig: Ik kon horen dat de buren de liefde bedreven. Ontbijt is erg duur. In de buurt zijn meer dan voldoende goedkopere mogelijkheden (en lekkerder!)

Laatste halte van de bus vanuit vliegveld Tegel dus je stapt zo ongeveer voor de deur uit. Staat pal naast de Fernseh Turm dus vanuit iedere plek in de stad is het makkelijk navigeren mocht je de weg kwijt zijn. Metro stopt pal achter het hotel. Bezienswaardigheden zoals Brandenburger Tor zijn wel een behoorlijk eind lopen. Leuk detail: mocht je wat technische hulpmiddelen niet op de reis hebben meegenomen, dan staat op iedere slaapkamer naast een miibar, een mini winkeltje met een powerbank, USB kabels, selfie stick, wireless speaker en oortelefoontjes (zie foto's). Het doosje openen is kopen en de (veel goedkopere) Saturn/Media Markt is letterlijk om de hoek. Maar het is wel origineel.

prima, maar te warm op de kamer(buiten vroor het 7 graden....)

de warmte regulering en verse lucht ... bijna altijd is bij een hotel met verse lucht voorzienig het te HEET en te Bedompt ..... Raam kon open, maar naar de tussen-de-ramen ruimte .... Enorm bezig geweest met dit beter te regelen. Zelfs de koeling, geheel naar links, gaf alleen een blauw lampje ... maar geen koudere lucht. Op eco stand ging zelfs de ventilator teveel herrie maken...

prima moderne kamer, klein maar fijn

Schitterend centraal gelegen hotel met een indrukwekkend...

Ten gevolge van een overboeking werd ik als single, die een tweepersoonskamer had geboekt, verplaatst naar een kamer die speciaal ingericht was voor mensen met een mobiele handicap. Dat is fantastisch voor de doelgroep, maar niet zo comfortabel als je er zelf niet toe behoort. Daarnaast was het vrij koud in de kamer terwijl de thermostaat op het maximum stond. 's Ochtends is het ook lang wachten op de liften, gelet op het groot aantal gebruikers op hetzelfde tijdstip.

Schitterend centraal gelegen hotel met een indrukwekkend ontbijtbuffet.

• Beoordeeld op: 7 februari 2018

Kamer ondermaats tov de prijs. De kamers waren veel te klein-geen circulatieruimte

Onvoldoende bergruimte Valiezen ...? Hoofdkussens veel te plat-geen extra kussens Koude kamer: thermostatische kraan van de radiator stuk ....3x verhuisd van kamer....overal hetzelfde probleem !!!

Ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Fijn

Matrassen zijn te hard. Ik heb een kamer met tweepersoonsbed gereserveerd. Maar het waren gewoon twee bedden die los naast elkaar stonden en constant uit elkaar gleden.

Ik heb om een waterkoker gevraagd. Werd binnen enkele minuten bezorgd!

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

onpersoonlijk massa hotel

Een massa-hotel met ongeïnteresseerd, onvriendelijk personeel. Je bent echt een nummer. Lange rijen bij de receptie. Niet flexibel met in- en uitcheck tijden. Als je vervolgens je koffer wilt opslaan dan moet je betalen. Belachelijk. De kamers zijn ruim, maar de bedden zijn hard, het dekbed is te klein, de kussens zijn te klein en de douche is krap (je been stoot tegen kraan van bad).

De kamers zijn ruim. Douche heeft goede waterdruk en wordt goed warm.

Perfecte locatie, prijs valt mee

Keuze uit kamer met bad of douche. Wij kozen voor bad maar 3 keer terug omdat we telkens een kamer met douche kregen. Uiteindelijk goed opgelost.

Uitzicht op de tv toren

Alleen locatie was goed - voor de rest waardeloos.

De kamer: - geen koelkast - geen haken voor je handdoek - niet de mogelijkheid om de verwarming te reguleren - de lucht in de kamer (30ste verdieping) was vreselijk droog, daardoor waren we vanaf nacht 1 al ziek werden en niet konden slapen. Alles geprobeerd, raam open (het was buiten -1), airco aan, maar niets hielp. 2 nachten later een andere kamer aangevraagd (9de verdieping) - dit heeft helaas niet geholpen. - Je moet bijna 10 euro betalen voor wifi - hoe kan dit anno 2018 binnen Europa.

Uitsluitend de locatie - meer niet.

Qua uitvalsbasis een prima hotel voor een bezoek aan Berlijn. Qua service zeker niet de 4 sterren.

Er was geen gratis wifi in het hotel. De schoonmaaksters klopten 1x op de deur en kwamen daarna al gelijk binnen zonder het antwoord af te wachten. Niet netjes. De badkamer bestaat geheel uit glas. Ik was met een vriendin en dan is het niet prettig als je alles kunt zien van elkaar. Bij het inchecken was het personeel erg onvriendelijk bij de receptie, het was druk en daardoor ook een lange wachttijd.

De ligging van het hotel is perfect. Al het openbaar vervoer is op loopafstand te bereiken. Het is qua ligging het perfecte hotel als het gaat om het verkennen van Berlijn.

Middelmatig verblijf

Kamer was heel erg warm. Er zit wel een knop in de kamer om de verwarming/airco te regelen, maar die reageerde nergens op. Als we het wilden uitzetten bleef de verwarming gewoon aanstaan. Housekeeping deed het raam steeds weer dicht dus als wij s avonds weer terug kwamen was het niet te doen binnen. Daarnaast zijn de kussens echt veel te dun. Er lagen donkere haren op 1 kant van het bed. De kamer is raar ingericht: douche niet in aparte ruimte en direct naast bed. Drankjes beneden bij de bar erg duur. Ook vind ik het niet echt gastvrij dat je als moet betalen voor het toilet op de begane grond en ook voor de bagageservice.

De locatie was fijn. Metro in de buurt. Je stapt uit hotel en bent direct in de drukte. In en uitchecken ging vlot. Personeel erg vriendelijk.

Heerlijk!
    • Panorama Tweepersoonskamer

De badkamer is prima, maar alleen een bad is lastig voor iemand met een handicap. er is wel een douche, maar die is in het bad gemonteerd, dus daar kon ik niet bij. Toilet is heel erg laag en er zijn geen beugels ter ondersteuning.

Ligging, personeel, ontbijt, service

Goed, maar niet super

Duur ontbijt (niet gehad). Erg groot en massaal en jammer dat alle bijzaken geld moeten kosten (zoals achterlaten van de koffers na check-out). Wij hadden wat gedoe met de verwarming (thermostaat was kapot dus het was bloedheet). Dat werd op zich snel gefixt door de verwarming helemaal uit te zetten, wat voor ons een prima oplossing was. Doordat ze in de winter blijkbaar de airco uitzetten was het niet mogelijk de kamer snel te koelen. Het is er dus eigenlijk voor ons twee dagen veel te warm geweest

De ligging was super! Kamer was schoon en netjes.

Goed hotel maar met een paar rare punten: geen wifi, geen koffie o.a.

Geen tweepersoonsbed, wel gevraagd. Opgemerkt bij de receptie, lag er een soort dekmatras over een stoel gegooid op de kamer. Dat vind ik geen stijl. Badkamer stonk. Geen wifi, of voor 10 euro per uur. Moeilijk om koffie geregeld te krijgen, niet genoeg waterkokers en elke dag bellen voor koffie.

Goed, maar best prijzig ontbijt. Schone kamer.

Prima verblijf op één van de mooiste locaties van Berlijn
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Het ontbijt had naar onze mening wat uitgebreider gekund. Het toilet en de douche zijn niet afgeschermd. Dit betekent dat je op de kamer moet douchen en moet toiletteren.

Hotel is gelegen op een prachtige locatie vlak naast de Fernsehturm.

Het is jammer dat de kamerdeuren hard dichtvallen.

Het is jammer dat de kamerdeuren hard dichtvallen. 'S ochtends rond 8.30-9.00 uur begint iedereen wakker te worden en dan hoor je om je heen dat de deuren hard dichtvallen.

Centraal gelegen hotel

Slecht mobiel bereik, daarom WIFI voor bijna 10 euro per dag moeten bijkopen. De rare indeling van de badkamer, weinig privacy.

De fantastische ligging!

• Tweepersoonskamer met Uitzicht

- WiFi tegen betaling, anno 2017 vind ik dit niet kunnen. - Als gebruiker van hotel ook moeten betalen voor de rooftop bar. - het ontbijt hebben niet gehad omdat we deze prijzig vonden. - kennis van personeel aangaande restaurants in de omgeving.

Lokatie en vriendelijkheid van personeel

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fijn hotel, kamer heeft verbeterpunten maar dit gaat niet ten koste van het plezier
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

De kussens op het bed waren niet echt kussens (eigen kussen meenemen is dus fijn). Daarnaast was de indeling apart met de scheiding tussen ‘badkamer’ en ‘slaapkamer’. Geen deur maar een gordijn, glazen deuren van het toilet en de douche. Kan ongemakkelijk zijn wanneer je op je privacy gesteld bent.

Goede ligging (naast de metrohalte, verschillende winkelmogelijkheden en een stop voor de sightseeing bus) en erg netjes/schoon. Aardig personeel en goede beveiliging in de lift door gebruik van kaartjes. Gezellige bar, uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 10 november 2017

Fijn hotel, personeel mag wel meer klantgericht te werk gaan.
    • Panorama Tweepersoonskamer

Onsympathiek personeel, niet belevingsgericht of probleemoplossend, kussens vind ik te dun om op te slapen (dubbelvouwen wil je voelen dat je ergens op ligt).

Mooi design, Nette kamer, Live muziek.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Mooie kamer, fijne douche, de extraatjes van een 4sterren hotel ontbreken helaas.

Je moet betalen voor WIFI! Personeel was niet zo attent en meewerkend als je zou verwachten van 4 sterrenhotel. Hotel wordt voor meer doeleinden gebruikt dus persoonlijk vond ik de sfeer bij aankomst ook niet hotelwaardig. Druk met toeristen en dergelijke. Sportschool was erg summier. Bijkomende kosten (ontbijt, biertje) ook erg aan de prijs.

Het was een mooie nette kamer. Met heerlijke stortdouche.

Voor €88 is het een redelijk hotel op goede locatie.

-Wc was verstopt (wel kwam de technische dienst snel om het op te lossen); -zeep en een zeepbakje om je handen mee te wassen is zo 1990; -vlekken in matras overtrek; -geen waterkoker of helemaal beter een koffiemachine; -moeten betalen voor draadloos internet is zo 1990. Hostels van €30 per nacht doen dit beter!! -hotel kan veel geld besparen door al die halogeen spotjes in de kamer te vervangen door LED varianten.

De regendouche die bevestigd was aan het plafond in de douchecabine. Fijne bedden.

Geen aanrader verblijf niet in dit hotel

Hygiëne was niet op peil, in 6 dagen tijd was geen een keer het bed verschoond. De douche deur was stuk en is helaas nooit gerepareerd. De airconditioning werkte niet goed en het stonk zowel op de kamer als in de hal. Ook liep het water van de douche niet goed weg waardoor de kamer vaak onder water stond. Ook waren er haardotten van vorige gasten aan de zijkant vd douche aanwezig. De 2 kussens op t bed zijn geen hoofdkussens te noemen, dus ik heb om extra kussens gevraagd. Ook was het 2 persoons bed niet 1 bed maar 2 bedden die tegen elkaar aangeschoven waren. Verder kan er geen raam open in de kamer waardoor het snel benauwd is. En geen gratis wifi kan in deze tijd echt niet meer. Ook was er geen minibar, maar een lege koelkast terwijl je bij checkin wel een deposit moet doen.

Teleurgesteld

Wij hadden meer verwacht van het Radisson... Je betaald een hoop voor de kamer echter willen voor alle extras nog geld zien.... - bij de receptie in de rij staan en even plassen in de lobby €1,- - uitchecken en nog even snel het een boodschap doen koffers laten staan €2,- per koffer - op de 37e verdieping het uitzicht bekijken op het dakterras €4,- pp De kamer vond ik niet netjes, spinnenwebben, schimmel in de douch, airco kon niet uit en de deur sloot niet goed met als gevolg een flink tocht geluid de helenacht.. Let op verder zullen wij nooit ergens over klagen maar ik vond dat dit gemeld moest worden!

Uitzicht op de fernsehturm.

Berlijn was super, hotel viel zwaar tegen.
    • Suite zonder Ramen

Personeel was onvriendelijk, wij hadden de suite kamer, airco werkte niet, douche afzuig werkte niet, kamer werd niet opgeruimd. Ontbijt was slecht, er was geen kingsize bed wat wel bij de omschrijving stond.

De locatie van het hotel was perfect. Er waren genoeg liften aanwezig en die waren vrij snel.

Ontbijt prima met ruime keus.

Klimaatbeheersing matig. Kamer alsmede gangen en lift zeer benauwd. Weinig frisse lucht Bij aankomst en toewijzing kamer bleek bij binnen komen dat er niet was schoon gemaakt. Een nieuwe kamer gekregen uiteraard. Ontzettend massaal echter absoluut niet storend Als je lang bent kun je niet onder de douche staan agv bad en verlaagd plafond

Ontbijt prima met ruime keus. Geweldig uitzicht Doordat er m.i. meer gelet op wie wel en niet heeft betaald voor ontbijt geen extreme drukte zoals voorheen. Als toerist kun je niet beter zitten

efficente kaners

afschuifsysteem personeel. niet bereid te helpen. ongeïnformeerd personeel. alles vauit het hotel beredeneren, geen enkele poging om er achter te komen wat nou precies de wens is. niet communicatief personeel in bar en restaurant. je voelt je een nummer en het personeel maakt alles ingewikkeld je kunt geen kamer bijboeken als je aan de receptie staat dat moet je maar gaan uitzoeken met booking dot com. maar ze hebben vervolgens geen wifi. de aangedragen oplossing is dat we maar bij de dichtsbijzijnde burger king moeten gaan zitten. als je dan vervolgens terug komt met nog een beetje cola van burgerking in je beker wordt je het hotel uitgestuurd. duidelijk massa toerisme hotel met een luxe probleem. altijd volgeboekt dus biets is mogelijk want we zijn volgeboekt

efficente kaners

Goed en comfortabel

Parkeren in openbare parkeergarage onder het plein is duur Maar wel handig!

Prima kamer, niet groot, maar toereikend voor 2 personen Ligging is prettig, goed OV, en veel is dichtbij Leuke ontbijt en diner restaurants in de buurt

Locatie hotel is zeer goed gelegen in middelpunt Berlijn en op 25 minuten afstand van airport.

Dagelijks lange wachtrijen voor de receptie, dat kan echt niet, als je 1.000 kamers hebt dan moet je ook voldoende personeel hebben! Betalen voor het bewaren van je koffer, ik vind dat ongepast dat kan makkelijk uit de omzet. Het meest storende is de airco die niet uit kan en de hele nacht boven je hooft zoemt; oordopjes noodzakelijk. Je krijgt nergens in het hotel het gevoel thuis te zijn, alles is afstandelijk, half Berlijn loopt door het Hotel want "Berlin information" zit in de lobby... Bijgevolg dat je je steeds eerst tussen rijen toeristen moeten worstelen om bij je eigen kamer te kunnen.

Kamer is netjes en heeft luxe uitstraling, uitzicht vanaf 20e etage is leuk.

Beperkte service voor hotelgasten

Je voelt je anoniem in het hotel door de formele omgang van het personeel. Slechte concierge, deze balie was ook voor vragen voor niet-gasten en de verkoop van het panorama dak. Het panorama dak was niet gratis voor gasten. Bagage afgeven was ook betaald. Dit zijn allemaal kleine puntjes die je niet verwacht bij 4 sterren.

Locatie top, uitzicht,

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Prima hotel in het hart van Berlijn, netjes "binnen de lijntjes"
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

ontbijt a €19 p.p. erg duur in verhouding tot wat je krijgt en tot alternatieven in de omgeving douchen in een krap hoekje in het bad? -> niet van deze tijd. bij boeken stond "parkeergelegeheid aanwezig", blijkt garage van Qpark a €20 per dag, niet erg, maar was niet duidelijk, dus dissatisfier.

mooie kamer, geweldig uitzicht tegen geringe meerprijs, zeer netjes en hygiene top!

Met goed gezelschap een aangename trip.

Betalen voor het dakterras,voor wifi,voor het gebruik van het toilet op het gelijkvloers en voor het bewaren van de koffer. Het restaurant boven miste embiance

Goed ontbijt en comfortabele kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede ligging.

Prima hotel maar niet voor een volgende keer.

Kamer is klein, betaald wifi is erg duur (9 euro per dag is anno 1999), airco op de kamer functioneerde niet en het was te warm in de kamer daardoor. Ontbijt kan op 2 locaties gekregen worden, blijkbaar maakt het uit hoe je je kamer boekt? Na aandringen dat wij liever beneden ons ontbijt hadden werd dit wel gefixed.

Prima ontbijt, goede locatie

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Fijn buiten sommige belachlijke prijzen.

Parking is heel duur. En dan heeft hotel een akkoord met QPARK. Moest nog 20€ per dag betalen. AFZETTERIJ.

Fantastische kamers. Geen ontbijt gegeten. Vond te prijzig.

Mooie accommodatie op een toplocatie midden in Berlijn.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Geen minibar en geen koffie/thee mogelijkheden op de kamer.

Uitzicht (kamer op de 34ste etage). Prachtig uitzicht over Berlijn (keken kant van Alexanderplatz uit)

3 dagen berlijn

geen verluchting op de kamer, kleine kamer geen aparte bedden, vuil ramen, wifi wel betalend maar werkte niet!, douche en toilet vlak naast het bed (gordijntje), geen body/haarverzachter, geen waterkoker, geen koelkast, geen kast, slechte geur in kamer, bij brandalarm heb ik een kwartier op hal gestaan, geen info, 26 verdiepingen met trap naar beneden geen opvang geen verklaring.

locatie is zeer goed en het personeel is heel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 22 april 2017

we hebben een goede tijd gehad in het hotel, waren vooral van de stad onder de indruk

Het viel ons heel erg tegen dat we voor de WIFI moesten betalen. In deze moderne tijd verwachten wij dat niet in een zo groot modern, eigentijds hotel.

De kamers waren goed

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Super kleine kamers, ongelofelijk dure wifi (6.

Super kleine kamers, ongelofelijk dure wifi (6.50 euro per uur of 9.90 per dag! niet meer van deze tijd!), ongeïnteresseerd personeel soms gewoon onvriendelijk. De prijs kwaliteitverhouding is dan ook ver te zoeken!

• Beoordeeld op: 7 maart 2017

De locatie was top !

Kamer was veel te warm, geen waterkoker op de kamer, er kwam een geur uit het putje van de douche. Het ontbijt was o.k een glas koude melk was er niet. Er hing een afwasgeur in de ontbijtzaal.

De locatie was top ! De kamer zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Er was geen wifi ( alleen gehen betaling) Oersoneel in de bar was uiterst onvriendelijk Op de website stond vermeld dat er sauna aanwezig was. Deze was echter niet gratis. Gelieve dit op de website aan te passen Bagage in bewaring geven is niet gratis

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

prima verblijf voor paar nachten in dit hotel

20 euro per persoon voor ontbijt aan de dure kant. normale prijs aan de dure kant voor kamer zonder ontbijt. vaak al 119 euro + dan nog ontbijt vind ik duur per nacht. dan zijn er betere alternatieven te vinden in berlijn. - meeste bezienswaardigheden bevinden zich op andere lijnen, dus je zult vaak moeten overstappen op verschillende metro lijnen, als je hier geen probleem mee hebt is het prima locatie.

Locatie hotel in midden berlijn Kamer prima in orde. bagage achterlaten voor 2 euro achter receptie. kamer op 32ste etage, alles prima in orde voor de last minute prijs die wij met z'n 2en hadden. daarnaast hebben wij niet gekozen voor het ontbijt omdat wij dat te duur vonden. op straat is genoeg te vinden voor minder.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Heerlijk verblijf gehad! Weinig kosten maar ook maar weinig op kamer geweest.

De grote van de kamer kon beter. Ook was het er best warm. De douche lekte een beetje en de warmtekraan van de douche zat in de wc, dat vonden wij apart 😉

De lobby is erg mooi. Het hotel heeft een goede locatie. Je kan je koffers er voor €2-, smorgens al kwijt. Er werd gevraagd of we hoogtevrees hadden ivm de ligging van het hotel. Nu werden we hoger geplaatst, waardoor het uitzicht echt mooi was!

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Uitzicht was erg mooi.
    • Panorama Tweepersoonskamer

Op de foto leek de kamer groter. 10 euro voor 24 uur WiFi wel erg duur. Kussens waren erg klein en plat.

Uitzicht was erg mooi. Kamers waren schoon. Hotel bevindt zich op een toplocatie. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 januari 2017

Centraal gelegen.

WiFi betalend en wisselvallig van kwaliteit. Geen koffie/thee faciliteiten op de kamer.

Hotel op toplocatie. Vlak bij alle openbaar vervoer en in het centrum. Reeds om 11:00 kunnen inchecken.

• Beoordeeld op: 25 januari 2017

Prima hotel voor een stedentrip Berlijn

Lange in- en uitcheckrijen. We hebben minstens voor beide formaliteiten een half uur moeten wachten vanwege de drukte. Dit is wel jammer, hierdoor voel je je een beetje een kuddedier.

Kamer was prima! goed bed, grote douche! Voor een stedentrip een prima uitvalsbasis

• Beoordeeld op: 22 januari 2017

Locatie en prijs/kwaliteit verhouding, geweldig uitzicht...
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

geen gratis wifi, groot en nogal onpersoonlijke benadering, Matige service, Badkamer nogal primitief. Aanrader: ga niet in het hotel ontbijten. Dat kan op zoveel plaatsen dichtbij veel leuker en veel goedkoper en veel lekkerder.

Locatie en prijs/kwaliteit verhouding, geweldig uitzicht, goed bereikbaar, goede prijs, schoon

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

De service. Het is een te commercieel hotel. Overal moet extra voor betaald worden, Wifi kost E9.90 per dag. Echt belachelijk. We moesten zelfs E2,- per koffer betalen om deze even achter te laten.

• Beoordeeld op: 20 januari 2017

Prima Hotel op Prima locatie!

Kamer vrij warm geen frisse lucht bij raam openen ivm voorzet ramen! Bijna overal in Berlijn Free Wifi hier betalen voor Wifi!

Prima Hotel op Prima locatie!

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

prima service.

verwarming was defect, zeer warm in de kamer. heel weinig privacy! Douche was midden in de kamer, met alleen een gordijn als afscheiding.

prima service. prima ligging

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Lekker een paar dagen in Berlijn
    • Panorama Tweepersoonskamer

Lange wachttijden in -en uitchecken. Je moet betalen voor de wifi, parkeren moet jezelf oplossen en op die locatie erg duur.

Goed ontbijt. Kamers zeer netjes worden elke dag verschoond.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Het uitzicht was mooi.
    • Panorama Tweepersoonskamer

De gastvrijheid van het personeel liet te wensen over, veel lawaai van overige hotelbezoekers (hond naast ons) en veel geschreeuw op de gang en gegooi met deuren. Bovendien was het erg warm op de kamer en was het niet koel te krijgen.

Het uitzicht was mooi.

Toplocatie

Een hotel met zoveel kamers betekent met heel veel mensen tegelijk ontbijten en daar was het niet op ingesteld; te weinig ruimte en dan mocht je in vergaderzalen gaan zitten. Ook voor de liften was het onmogelijk om de mensen in de ontbijt periode zonder problemen te vervoeren, dan hadden wij nog geluk met de 10e verdieping, maar dat zijn veel trappen om te lopen.

De ligging was top; hartje centrum naast het openbaar vervoer. Hele gezellige hotelbar. Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 8 december 2016

Berlijn aan de voeten van mijn raam

bij het inchecken om 17.00 is het erg druk, met een lange achttijd

de centrale ligging, het uitstekend ontbijt, het vriendelijke personeel Goede verbinding met de luchthaven

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Voor kortverblijf was dit ideaal omdat het centraal gelegen is en dus geen tijdverlies

lange wachttijd checkin en betalen voor bewaakte kofferbewaring.BEtalen voor wifi.Verwarming niet uit te zetten

het uitzicht omdat we aan zijde alexanderplatz lagen

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Super locatie, maar qua prijs-kwaliteit aan de dure kant

Ouderdom van de kamer en hotel. Voor ongeveer dezelfde prijs kan je ook motel-one boeken, bijvoorbeeld aan de spittelmarkt of tiergarten (beiden al eens overnacht) en die zijn prijs-kwalitatief beter vind ik (moderner, properder)

De locatie is perfect, los van de Alexanderplatz waar natuurlijk veel leven is, maar ook alle metrolijnen passeren daar, dus gemakkelijk alle kanten op

• Beoordeeld op: 26 oktober 2016

mooi hotel kort tegen openbaar vervoer en bezineswaardigheden zoals de fernzienturn

- ontbijt duur tov het ontbijt in de stad zelf - voor stockage bagage dien je 2€ te betalen.

- Ontbijt was uitgebreid - goede nette kamer met aparte douche en toilet - Hotel ligt kort bij openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Zeer goed
    • Panorama Tweepersoonskamer

Toegang tot dakterras is ook voor gasten niet gratis. Tevens tijdens ons verblijf in oktober maar tot 18.00 uur toegankelijk. Jammer genoeg een panoramakamer met uitzicht op de verkeerde kant van de stad.

Waterkoker op de kamer met koffie en thee. Ontbijt was heel uitgebreid. Uitchecken tot 12.00 uur.

• Beoordeeld op: 7 oktober 2016

Anders verwacht. Maar berlijn opzich zelf heeft alles goed gemaakt

Op de kamer was niks, geen waterkoker geen watertje of zakjes thee of koffie. OverAl moest voor betaald worden, zelf de wc in de gadarobe. Wifi is veeeeel te duur. Massa productie, geen uitleg over wat te doen in de stad

De locatie was top. Berlijn was geweldig.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Warm, druk, rommelig en onvriendelijk personeel. Slecht ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht

Kamers zijn warm en kleiner dan op de foto. Airco werkt niet. Je moet betalen voor Wifi. Ontbijt is slecht, er is onder andere geen vers brood. Personeel is onvriendelijk. We hadden 25,- euro bijbetaald voor een vroege check-in. Bij de balie werden we nors toegesproken en werd er gezegd dat we eerst maar eens moesten afwachten of er überhaupt wel een kamer vrij was. Waarop wij aangaven dat we daarvoor betaald hadden. Volgens de medewerker was dat niet relevant. De lobby is rommelig en druk. Dit omdat hij ook wordt gebruikt als doorgang naar de Alexanderplatz. Oubollig interieur in kamers en eetzaal.

De ligging is, als je in Mitte moet zijn, goed. Uitzicht is ook tof. Maar daar betaal je ook voor.