Beoordelingen over Park Inn by Radisson Köln City West Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Innere Kanalstr. 15, Ehrenfeld, 50823 Keulen, Duitsland

#68 van de 223 hotels in Keulen

Voortreffelijk ontbijt met goede gastheer, schone kamers, gratis parkeren in omgeving en toch zo te voet in Keulen centrum. Was m'n tandenborstel vergeten, maar was zo opgelost.

Redelijk

Hoge parkeerkosten - €18! En dat werd pas gecommuniceerd na het boeken! WiFi snelheid begrensd - Wil je normaal op internet, dan betaal je €8 per dag! Bij aankomst moest ik nog een borg van €60 betalen! Ook dit is nooit eerder gecommuniceerd.

Locatie perfect, 5 minuten lopen naar de tram. Daarna 5 minuten naar het centrum.

De WiFi werkte niet, onbeveiligd netwerk.

De WiFi werkte niet, onbeveiligd netwerk. Op mijn smartphone waarschuwing VERLAAT DIT NETWERK. ONVEILIG. Men probeert in uw gegevens te komen. Personeel onkundig en brutaal. Trok mijn tel. Uit mijn handen om het eens even zelf te proberen. ONGEHOORD. Bij de receptie nog vier mensen, waarbij de WiFi ook niet werkte!!!!! Ook geen Kluisjes op de kamer.

Het is een hotel met schone, ruime kamers.

Het parkeren was niet goedkoop. Ook hadden we bij nader inzien toch iets dichter bij het centrum gezeten.

Het is een hotel met schone, ruime kamers. De badkamer was ook uitstekend. Er zijn voldoende parkeerplaatsen in de garage onder het hotel. Drankjes en snacks uit de minibar zaten bij de prijs inbegrepen en van de espresso machine op de kamer hebben we ook genoten.

Adequate prijs/kwaliteit verhouding.

Ontbijt voor 23!! Euro, tsja, alles is biologisch en er kan vers een ei gebakken worden. Maar voor 23 Euro blijven het dezelfde broodjes als bij elk ander hotelbuffet en zo super luxe is het broodbeleg niet. En: voor die prijs geen versgeperst sap!!!! Volgende keer geen ontbijt in dit hotel dus.

Grote, luxe, moderne kamers met een redelijke prijs/kwaliteit verhouding, goed bed, vlot personeel. 18 Euro per dag parkeren is nog redelijk te doen voor Keulen.

Dit hotel maakt deel uit van de Green Key-keten.

Dit hotel maakt deel uit van de Green Key-keten. Toch wilde men onze Eco Cheques bij wijze van betaling niet aanvaarden. Het personeel was hier zelfs niet van op de hoogte.

Op loopafstand van centrum mits je van wandelen houdt.

Geluidsoverlast van de rondweg. Prijs van het ontbijt ( dus lekker ontbeten in leuke ontbijtcafeetjes in de buurt)

Op loopafstand van centrum mits je van wandelen houdt. Prettige, rustige kamer met goede bedden. Fijne sauna met goede voorzieningen.

Aanrader qua overnachting.

parking 18 euro per dag is te duur, ontbijt 23 euro per persoon is te duur, niet zo uitgebreid assortiment bij ontbijt, garantie 30-60 euro (waarvoor)

grote kamers perfect, personeel heel vriendelijk

Tot de volgende keer!

Bij check out een vrij onvriendelijke dame, wat het contrast super groot maakte ten opzichte van haar collega's die super vriendelijk waren!

Zeer goed hotel voor zowel leisure als business. Met openbaar vervoer zo in het centrum of naar Expo.

Top weekend en fijn verblijf met onze hond Sjaakie

Prijzig ontbijt maar wel uitgebreide lekkernijen te vinden!! De Private Cook kok was druk met van alles maar voor een bestelling te plaatsen was ie niet op z'n plek, omdat er niet veel belangstelling voor het ontbijt was, maar voor degenen die dus wel aanwezig waren was die niet op z'n plek. Jammer!!!!!!

Top lokatie zoals wij met de hond erbij lekker via het park tussen hotel en het Belgisch Viertel genoten hebben en al lopend het alternatieve gedeelte bezocht hebben van de stad Keulen. Goede Parkeer mogelijkheden en goede aanrijroute

Matig, heb geen zin mij te ergeren tijdens mijn verblijf

Via een pad kon je aangeven of de kamer gereinigd moest wordem, dat wilden wij niet, echter werd de koffie niet bijgevuld en ik vroeg de schoonmaakster aan de deur bij een andere kamer of ik misschien 2 pads kon hebben. Dat mens viel tegen mij uit en gedroeg zich alsof ik haar wilde aanranden. Wel vloog zij tweemaal de kamer binnen, klopte maar maakte meteen de deur open. Eigenlijk ben ik dit niet gewend bij Park in, maar ja. Tevens werd ik bij aanvraag Roomservice 4 keer gevraagd of ik het niet benedenzou willen komen halen. Vragen kun je, maar als ik eenmaal nee heb gezegd is toch duidelijk dat ik Roomservice wil en niet naar beneden hoef the tjokken om daar mijn bestelde eten af te halen.

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

een uitstekend hotel voor de zakelijke gast

prima kamers, goed verzorgd ontbijt, en vriendelijk personeel. Handig is ook de hoteltablet waarop je allerlei services kan aanvragen en zaken kan opzoeken

Een tegenvallende verwelkoming en defecte airco doen me twijfelen om terug te keren.

De airconditioning was blijkbaar defect en zorgde enkel voor een toevoer aan zeer warme lucht. Het personeel aan het onthaal was niet erg vriendelijk en klantenservice was bedenkelijk. Club Carlson punten werden ineens niet meer toegekend terwijl dat in het verleden wel was. Mijn bookings lopen nochtans altijd via booking.com en dat vormde nooit een obstakel.

De ligging op wandelafstand van het centrum en de bereikbaarheid met de wagen en tram zijn prima. De kamers zijn netjes in orde en de bedden zeer goed.

De kamer was ruim en komfortabel.

De kamer was ruim en komfortabel. Het was rustig ondanks carnaval. Ik miste alleen een waterkoker in de kamer. De prijs voor het ontbijt vind ik veel te hoog,

• Beoordeeld op: 2 februari 2018

Kamers zijn mooi ingericht, bedden goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De prijs van het ontbijt is niet in verhouding tot wat er geboden wordt. Had maximaal 12 Euro mogen kosten maar was bijna het dubbele. Ook de parkeerkosten zijn prijzig. Het internet is niet heel snel en je moet heel vaak opnieuw inloggen.

Kamers zijn mooi ingericht, bedden goed.

• Beoordeeld op: 17 januari 2018

De ligging is zakelijk prima
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt vonden wij een beetje matig. Alleen keuze uit hele harde broodjes... voor de prijs niet echt heel speciaal We missen NL zenders of bv Netflix /filmkeuze op de tv. Alleen maar Duitse en Turkse zenders. De telefoon via USB aansluiten op tv werd niet ondersteund. Comfort kamer niet heel ruim

De ligging is zakelijk prima Personeel is aardig Raam in de kamer kon helemaal open Bed was prima Comfort kamer met koffie /thee en badjassen aanwezig

-Geen faciliteiten op de kamer zoals minibar of waterkoker. -Parking 18euro per dag. -aangegeven 1 ochtend geen schoonmaak via tablet kwamen toch 3 keer langs.

Bad Parkeermogelijkheid Hogere verdieping

Locatie goed, maar gezien de prijs niet aan te bevelen

Prijs kwaliteit niet in orde; bijbetalen voor sauna, parkeren en ontbijt terwijl de kamerprijzen fors zijn.

Ligging; het was te lopen naar het centrum van Keulen

Locatie is prima loopafstand van centrum 15-20 min en...

Ontbijt is duur, lekker ontbijten in de stad genoeg leuke tentjes

Locatie is prima loopafstand van centrum 15-20 min en parkeergelegenheid voor de deur.

Prima hotel, maar te duur

Prima kamer, bedden liggen goed, maar hotel is redelijk gedateerd met alle gebreken die daarbij komen (losse douchekop, douchegordijn dat kapot is, e.d.), en dus voor de prijs (100EUR voor 1 nacht met 2 personen) best duur, zeker als je bedenkt dat het hotel niet in het centrum ligt. Personeel was wel zeer vriendelijk !

Een van de betere bedden ;-)
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het ontbijt is redelijk duur. Maar je bent snel in het centrum en daar vind je voldoende alternatieven.

Een fantastisch goed bed. We slapen graag in dit hotel. Vriendelijk personeel. En niet zo ver van het centrum

Tevreden klanten!

Badkamer had iets moderner gemogen. Raam komt tot tegen de vloer, wat voor kleine kinderen minder gunstig is.

Het ontbijt was zeer uitgebreid en lekker. Parking ondergronds dichtbij het centrum.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Aangenaam maar kort

De prijs bij verlenging (vooral boeking EUR 128 - 1 nacht verlenging EUR 380 !!! = beurs tarief ???)

Leuk, modern hotel, prima (grote) kamer en badkamer, aardige meiden aan de receptie, centrum makkelijk te bereiken per o.v.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

We hadden de superior kamer geboekt, wat als extra bracht...

We hadden de superior kamer geboekt, wat als extra bracht koffiefaciliteit en een minibar op de kamer. verder niet bijzonder, hygiene kon in de badkamer iets beter, schimmelplekjes bij de voegen is niet echt een fris gezicht als je lekker in bad wil zitten. temperatuur van het het water ging van warm naar koud. verder een goed verblijf gehad. ze bieden sauna aan maar bij aankomst stond er een briefje dat het niet meer gratis was en dat er 2.50 per persoon betaald moest worden. parkeren kost 18 euro per dag. personeel vriendelijk. verwarming om de kamer te verwarmen functioneerde niet, was wel wenselijk met de temperaturen.

duur ontbijt , dure parking !

zal wel mijn eigen fout zijn, maar prijs was nog te verhogen met - kuurtax - ontbijt !! 23 euro !! - parking !! 18 euro !! ( buiten achter slagboom ! Ik dacht nochtans geselecteerd te hebben op gratis ontbijt en parking

comfortabele kamer deftig ontbijt (hoewel zeer duur)

Veder leuk hotelletje

18 euro voor parkeren voor de auto. Vind ik erg veel. En 30 euro borg. Staat ook nergens geschreven..terwijl kamer en ontbijt al helemaal betaald was!!

• Beoordeeld op: 12 juli 2017

Vriendelijk en betaalbaar Hotel in Keulen

Parkeren bij het hotel was veel duurder dan verwacht, betaalde 50 euro voor twee dagen.

Flexibiliteit en vriendelijkheid van het baliepersoneel was top. Schone nette kamers en centrum van Keulen op loopafstand (als je een beetje doorstapt)

Leuke locatie aan de groene rand van het stadscentrum.

Het hotel is rustig gelegen op 15min. wandelen van het centrum. Een tram vlakbij brengt je snel naar het centrum of de overkant van de Rijn. Het onthaalpersoneel is zeer vriendelijk. Slechts 5min. van het hotel vind je twee grote parken waar je kan genieten van de rust. Het hotel is makkelijk bereikbaar met de wagen en beschikt over voldoende parkeergelegenheid. In de omliggende straten kan je op zondag gratis parkeren. De kamers zijn ruim en geluidsarm. Het volledige hotel is goed onderhouden.

• Beoordeeld op: 4 juli 2017

Mooie ruime kamer, koffie en minibar inclusief bij de...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Douchen in bad is altijd wat onhandig. De watertemperatuur van de douche wisselt nogal, Van koud naar heel heet en andersom, ondanks de thermostaatkraan

Mooie ruime kamer, koffie en minibar inclusief bij de superior room.

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

De keuze van de dinerkaart (erg beperkt) en de prijzen van bijv een glas wijn, maar liefst 9,00 per klas. Ook de ontbijtprijs was aan de hoge kant, terwijl er niet eens gebakken spek werd geboden.

De kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Luxueus hotel op rustige locatie niet eens zo ver van historisch centrum

De prijs van de parking was een klein beetje overdreven, maar er was wel voldoende plaats.

Makkelijk bereikbaar en een ideale uitvalsbasis om de stad te verkennen. Vlakbij openbaar vervoer en rustig gelegen bij een groot park. Zalig rustige locatie.

Prettig

Wel een minpunt vond ik dat er geen koelkastje op de kamer was. Wordt ook niet vermeld, maar verwacht ik bij **** gewoon. Zoals ook coffee and tea making facilities (lees; een waterkokertje met zakjes thee, buisjes oploskoffie, etc). De wifi gaat op kamernummer & achternaam. Na uitchecken bij het koffer ophalen deed 'ie het dus niet meer. En 23,- euro voor het ontbijtbuffet vind ik echt heel erg veel geld. Maar op zondag is er in de buurt niets open en ik was niet helemaal in orde, dus toen toch maar gedaan.

Prettig gelegen tussen Köln Hauptbahnhof en Burgerzentrum Ehrenfeld, waar ik een bierfestival bezocht. Hotel is prettig ruim van opzet, het is er binnen erg rustig, ik had een ruime kamer, lekker bed, slim functioneel meubilair, alles was heel en goed schoon, een kiep/kantel balkondeur die helemaal open kon (en dat in mijn geval ook bleef ivm de tropische temperaturen). Een Rewe supermarkt (open ma-za tot 22 uur!) is op 500 meter afstand. En het hotel is gelegen tussen de tramhalte Universitätsstraße (8 minuten) en U halte Piusstraße (11 minuten)

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Een prima hotel op een rustige locatie net buiten de drukte van Keulen centrum.

De eerste nacht hadden we een kamer waarvan het toilet bleef doorlopen wat een onrustige nacht opleverde omdat de monteur er niet in was geslaagd om het probleem gedurende de dag te verhelpen. Bovendien was het in de kamer veel te warm. De dag erna kregen we een andere kamer en een kleine attentie vanwege het ongemak. Dus prima opgelost door het personeel!

We hadden geboekt zonder ontbijt want dat vonden we erg duur met EUR 23,-. Het hotel is makkelijk te bereiken met OV en ligt in een rustige wijk vrijwel tegenover de groengordel van Keulen. De standaard kamers zijn ligt en ruim opgezet.

Goed hotel bij het oude centrum

Er lag een 1 persoons dekbed op bed met 2 personen maar ongetwijfeld had de receptie het opgelost als we gevraagd hadden ....

Dicht bij het oude centrum op 30 minuten afstand naar de rivier

• Beoordeeld op: 26 maart 2017

Goede prijs voor een uitstekend hotel in Keulen

Badkamer mag iets groter. Kamer aan straatkant waardoor gehorig.

Ruine en schone kamer. Goed bed en kussen. Aansluiting met de auto naar en van het hotel zijn goed.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Goede ligging, Deftige kamers, maar te duur voor wat het is. Maximum 50€ per nacht

Geen kluisje op de kamer. Een flesje water kost 4 (!!!) Euro. WiFi is gratis als je weet hoe je de kleine letters moet lezen op de info fiche. Hoge snelheid internet = 8€ per uur.Halve (???) schuifdeur voor de garderobekast. Kussens van het bed veel te plat. Dekbed voor een Tweepersoonsbed was niet één groot dekbed maar 2 kleine dekbedden voor een éénpersoonsbed!. Effe woelen s'nachts en alles viel op de grond. Heb dit gemeld. Werd niets mee gedaan. Kamer keek uit op de parking maar was gelukkig een rustige kamer op het eerste verdieping. Ontbijt is 23 Euro! Ga effe naar het centrum en daar is het ontbijt de helft goedkoper. De sauna is 2.5€ per sessie en de gym werd geadverteerd met een personal trainer à ratio van 90€ per uur.

Ligging, 20 minuten wandelen van het centrum. Vriendelijke mensen aan de receptie. Gratis locker aan de receptie met persoonlijke code. Taxi werd door de receptie op vraag voor u gebeld.

• Beoordeeld op: 13 januari 2017

Zeker voor herhaling vatbaar.

De prijs van de drankjes aan de bar waren aan de hoge kant.

Ontbijt was zeer goed verzorgd. Goed bereikbaar en dicht bij het centrum. Parkeerruimte buiten het terrein van het hotel (ivm hoge parkeerkosten op het terrein zelf) was voldoende. We hebben niet hoeven zoeken.

Comfortabel hotel, op loopafstand van het stadscentrum...

Er is parkeergelegenheid bij het hotel, maar deze was vrij prijzig. De communicatie hierover had beter gekund. Verder werd bij aankomst aangegeven dat wij nog een deel van de betaling moesten verrichten, terwijl wij het volledige bedrag al hadden betaald.

Comfortabel hotel, op loopafstand van het stadscentrum (plusminus 15-20 minuten) lopen.

niet voor herhaling vatbaar

kamer op 1e verdieping erg gehorig mbt de keuken eronder, geen minibar, slecht werkende waterkraan in de badkamer. dure parking

ruime parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prima kamer.

Prijs was aan de hoge kant voor een hotel net buiten de tweede binnenring van Keulen.

Prima kamer. Badkamer is klein en degelijk. Kamer is geluiddicht door dubbel glas; geen geluid van de nabij gelegen weg. Bedden zijn prima en slapen goed.

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Prima, ook voor groepen.

Ontbijt niet genomen omdat dat 20 euro per persoon was en dat vonden wij nogal prijzig. Parkeren is 18 euro per dag.

Was hier met vriendengroep. Geboekt voor 6 personen, 3 kamers voor 1 nacht.. Kamers waren prima. Erg goede bedden. We kregen ook 2 sleutels per kamer. Verder niet echt gebruik gemaakt van faciliteiten.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Niet de moeite waard

Ik had de oude kamer met plastic douchegordijn en zitjr in badkamer. Tevens was er geen thee of koffie op kamer; moest naar receptie waar ik een bonnetje kreeg voor kopje thee ad bar. Hoofdkussen was niet fijn, er lagen geen anderen op voorraad- weer naar receptie gegaan voor een andere

Prijs onrbijt

Prijs onrbijt

We zouden hier in de toekomst zeker weer verblijven!
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

We hebben er niet ontbeten dat vonden we te duur.

Zéér goede bedden. Kamer en badkamer érg schoon.

Prachtig hotel, mooie schone kamer

Prachtig hotel, mooie schone kamer

verkeerslawaai bij open raam

verkeerslawaai bij open raam

Goed hotel wat saaie standaardkamers

Beetje saaie kamer

Netheid faciliteiten entree sauna

Prijs parking

• Beoordeeld op: 25 maart 2018

Goed ontbijt en heerlijke bed

TV

Goed ontbijt en heerlijke bed

Schone kamer, voldoende ruimte.

Personeel erg onvriendelijk en niet klantgericht

Schone kamer, voldoende ruimte. Personeel matig

• Beoordeeld op: 1 februari 2018

Alles perfect!

Alles perfect!

Prima logeerplek
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

Het restaurant was onder de maat. Soep veel te zout en vlees/schnitzel te vet gebakken en opgediend.

Kamer was uitstekend

Het bed

De Wi-Fi

Het bed

Goed hotel voor een kort verblijf in Keulen, parkeren en ontbijt te prijzig
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

De prijs van het parkeren (18,00 per dag) en het ontbijt (23,00 per persoon)

Prima ligging en ontbijt

• Beoordeeld op: 8 december 2017

te duur
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de prijs van hotel, parking en ontbijt.......

gewoon standaardhotel; prijs kwaliteitverhouding is uit balans

De kamer en de inkomhal

De kamer en de inkomhal

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Kamer lag tegenover de lift wat geluidoverlast gaf

• Beoordeeld op: 1 december 2017

de fitnessruimte en sauna waren een heerlijke bonus.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

de fitnessruimte en sauna waren een heerlijke bonus.

• Beoordeeld op: 12 november 2017

Super hotel

Vanwege carnaval waren de prijzen 3x zo hoog.

Fijn hotel.

Prima hotel mooie ruime kamer

Jammer er is geen Minibar.

Mooie Schone kamer, aardige Personeel, Prijs-kwaliteitverhouding. enz Voor herhalen zeker vatbaar.

Goed verblijf

Duur ontbijt en verder vd stad dan verwacht

De service en uitstraling

Aanrader voor weekendje Keulen!

Uitstekend ontbijt, prima bedden en parkeren voor de deur.

Fijne bedden

Prijs

Fijne bedden

Top verblijf voor 1-3 overnachtingen om de stad Keulen te bezichtigen.

De kamers waren prima verzorgd en het personeel erg vriendelijk en hun engels was top!

De goede bereikbaarheid.

Parkeergeld heffen.

De goede bereikbaarheid.

Een schone kamer, met lekkere douche, een goed bed en op een toplocatie!

De kamers waren netjes en ruim. Het hotel is heel centraal gelegen en het personeel vriendelijk!

Super verblijf dichtbij het centrum en openbaar vervoer

Ontbijt is wel erg duur (23 euro)

Heerlijk bed, schone badkamer, locatie dicht bij het centrum (20 minuutjes lopen)

goed ontbijt kortbij tramlijn vriendelijk personeel

wifi ontbijt wel duur

goed ontbijt kortbij tramlijn vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Prima prijs kwaliteitsverhouding

Prima prijs kwaliteitsverhouding

• Beoordeeld op: 6 april 2017

prima hotel

Dat er een kunststof hoes om het maters heen zit waarover het laken gaat. wel hygiënisch maar zweet ook weer...

de prima kamer en een ligbad

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Geweldig personeel, behulpzaam bij elke vraag

Hoge parkeerkosten

Geweldig personeel, behulpzaam bij elke vraag

• Beoordeeld op: 4 maart 2017

Zeer goed hotel

Wifi niet bij prijs inbegrepen. Ouderwets.

Prima kamer. Zeer schoon, goed onderhouden hotel.

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Prettig hotel voor goede nachtrust

Prijs ontbijt

Rustige kamer

• Beoordeeld op: 15 februari 2017

Had gedacht dat het dichter bij het grote centrum was

Goede kamers, goed ontbijt genoeg keuze

• Beoordeeld op: 1 februari 2017

PRIJS heel duur.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Bad

PRIJS heel duur. 278 voor 1 overnachting + 30 ontbijt + 18 parking. Waanzin voor deze kwaliteit.