Beoordelingen over Parkhotel Cochem

Sehler Anlagen 1, 56812 Cochem, Duitsland

#5 van de 32 hotels in Cochem

• Beoordeeld op: 20 oktober 2018

De kamer was groot, comfortabel en zeer schoon.

De kamer was groot, comfortabel en zeer schoon. Daarnaast was het ontbijt top! De ligging was prima, niet geheel in het centrum maar de wandeling langs de moezel maakte dat helemaal goed. Parkeergelegingheid is niet heel groot maar altijd een plekje gevonden ook na een dagje weg met de auto.

• Beoordeeld op: 18 oktober 2018

Misschien voor herhaling vatbaar, mits aanpassing van de tegenvallers.

De isolatie van de kamers. Er was storend lawaai van de naastliggende kamer ! Ook de afwezigheid van het personeel wegens "ruhetag" vinden wij niet kunnen !

Het ontbijt was goed, ook het diner in het restaurant was in orde. De keuze van de menukaart was echter beperkt.

• Beoordeeld op: 15 oktober 2018

4 gezellige dagen beleefd en enorm geluk gehad met het weer

heel mooie ruime goed onderhouden kamer. Wel spijtig dat we maar 2 flesjes shampoo gekregen hebben de eerste dag en dit werd niet aangevuld, ondanks dat we 3 nachten verbleven

• Beoordeeld op: 8 oktober 2018

De ligging is uitstekend, buiten het centrum en toch vlakbij...

De ligging is uitstekend, buiten het centrum en toch vlakbij, rustig. Gezellig attent personeel en een uitstekende keuken. Prima prijs / kwaliteitverhouding.

• Beoordeeld op: 3 oktober 2018

Ik had eigenlijk meer verwacht van het hotel maar de locatie, uitzicht en diner waren prima.

Er lag erg veel stof onder het bed, dit heb ik gemeld er zou aandacht aan besteed worden. Het ontbijt viel wat tegen, rommelig niet gedekt niet goed bijgevuld.

Het uitzicht op het kasteel van Cochem was prachtig en het diner in het restaurant van het hotel was heerlijk.

• Beoordeeld op: 1 oktober 2018

Heerlijk ontbijt, fijn dat de auto gratis bij de accomodatie...

Niets viel er tegen

Heerlijk ontbijt, fijn dat de auto gratis bij de accomodatie mocht staan. Op loop/fiets afstand van het dorp en de fietsen mochten 's nachts in een afgesloten ruimte staan.

• Beoordeeld op: 25 september 2018

Unieke basis voor fietstochten langs de Moezel.

geen negatieve zaken.

Veel zorg voor ons als gasten. Niet alleen voor de directe verblijfszaken en het eten maar ook bijvoorbeeld voor het veilig plaatsen van onze fietsen,

Uitstekend hotel!

Kamerdeur is niet geheel geïsoleerd tegen geluiden vanaf de gang. Het privé parkeerterrein was ‘s avonds vol en ik moest op achter het hotel op de personeelsplaats parkeren.

Uitstekend hotel op een perfecte locatie, net aan de rand van Cochem. Zeer ruime en modern ingerichte kamer. Zeer vriendelijk personeel en in de ochtend goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Het was wederom een super verblijf, lekker ontbijt en lekker eten. Niet ver van centrum.
    • Deluxe Suite

Dat er geen lift is. Het is wel heel lastig als je op bovenste verdiep verblijft, dat je dan met zware valiezen moet sleuren. Als je niet meer zo jong bent is dit niet gemakkelijk. En ook een doosje met zakdoekjes zou nuttig zijn in de badkamer(zeker omdat het een suite was) De andere kamers zijn evenmoot. In het restaurant zou er meer variatie mogen zijn van groenten. Bij elke schotel ligt hetzelfde.

Het ontbijt is altijd in orde. Personeel is vriendelijk en beleefd. Mooie accommodatie, gaan altijd met plezier terug.

Papier in de mosselen de ober erbij gehaald het kon niet dat het zo uit de keuken kwam,het was het citroendoekje die er per ongeluk ingevallen was. We hebben met 3personen mosselen gegeten en de citroendoekjes lagen nog van alle 3 op tafel . Geen verontschuldiging gekregen ,geen compensatie ,niets Jammer De volgende dagen in een ander restaurant gegeten .

De locatie De prijs

• Beoordeeld op: 7 september 2018

We hebben heerlijke dagen gehad !!!

Ontbijt goed Mooi klein schalig Ligging perfect Personeel heel vriendelijk Voor mij matras te hard Geen koffie en thee op kamer viel mij erg tegen Kamer heel sober Douche goed fijne straal Motor fijn in kelder voor ons erg belangrijk En heerlijke wijn

• Beoordeeld op: 6 september 2018

de grote van de kamer en het interieur

Lawaai vanaf de doorgaande weg de hele dag en nacht

de grote van de kamer en het interieur het restaurant daar was het eten lekker en veel het ontbijt was uitgebreid

Het hotel is perfect gelegen, in groene omgeving, met...

Jammer van de Ruhetag op maandag. Helaas geen lift

Het hotel is perfect gelegen, in groene omgeving, met parking op het domein, het eten was lekker en goed verzorgd. Gevarieerd ontbijt en vlotte bediening. Mooie vernieuwde kamer. Goed onderhouden hotelpark

mooie en ruime kamers ,goed geisoleert ,goed toegangkelijk

wagen kon niet op het domein geparkeerd worden (er stonden wagens van niet hotelgasten ). We konden om 20h30 met ons zessen geen avondmaal in het restaurant meer benutten ,de kok had geen zin meer!!! terwijl er nog genoeg mensen (veel buitenstaanders uit het dorp)nog aan het dineren waren. Badkamer /wc was veel te klein in de 3 personen kamer

mooie en ruime kamers ,goed geisoleert ,goed toegangkelijk

Gewoon super

het ontbijt was super en we hadden een zeer ruime mooie kamer met balkon. Er is ook gratis parking voor de auto en de wifi is ook zeer goed. het restaurant serveert eten van een zeer hoog niveau en is Italiaans getint. Als we nog naar Cochem gaan logeren we er zeker terug.

Prima, zeker een aanrader, met mooi uitzicht.

Doucheputje was verstopt waardoor we slechts kort konden douchen, anders overstroomde de boel. Nadat we dit gemeld hadden was het helaas niet gefixt.

Goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima lokatie. We hebben er van genoten!

Probably the best hotel in Cochem
    • Deluxe Suite

Misschien een koelkastje op de kamer.

De uitbater ontvangt je hartelijk. Voor een motorfiets (of 7) is er plaats in zijn garage. Sommige kamers hebben zicht op de burcht van Cochem en de Moezel. Langs de boulevard naast het water ben je na 15 minuutjes wandelen in het centrum. Het ontbijt was meer dan volledig én lekker. En wie ‘s avonds liever niet meer de baan op gaat, kan gerust in het restaurant van het hotel genieten van lekker eten in een aangenaam kader.

Goed maar niet super verblijf voor een aantal dagen.

Door het zeer warme weer was het snikheet op kamer.

Goed ontbijt op terras. Snelle hulp door vriendelijk personeel om pijn te verlichten na dubbele wespensteek. Fietsen in garage.

Prima hotel voor verblijf in Cochem!

Op onze kamer geen airco. Wat met de hitte van die ene dag nuttig was geweest.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooie,propere en ruime kamer én badkamer. Uitgebreid en lekker ontbijt. Restaurant heeft ook gevarieerd en zeer lekker aanbod.

Suuuupergoed

de prachtige ligging van het hotel,de vriendelijkheid van al het personeel en het lekkere eten in het restaurant ook praktisch is de parkeergelegenheid bij het hotel, de kamers zijn ook ruim en van alle gemakken voorzien en dit alles op wandelafstand van het centrum van Cochem.Zeker een hotel om terug te keren.

hotel is wel mooi en netjes maar gezellige sfeer ontbrak. Ook jammer van dat incident.

Ontbijt was beetje pover. Niet veel variatie. Ook de bar was s'avonds vroeg dicht. Als men om 9.30u nog een drankje wou nuttigen kregen we de opmerking dat het nog net kon omdat het stopt om 10u. De dame die de bar moest doen moet namelijk de dag erna vroeg uit de veren om het ontbijt te serveren??????? Misschien wat extra personeel... Uiteindelijk ben je toch op vakantie...er was ook iets verdwenen van ons spullen. Bij melding daarvan was de dame aan de receptie begripvol en vond dit een vervelende kwestie. Maar toen de manager zelf kwam opdagen en we opnieuw ons verhaal deden werd ons probleem door hem weggelachen en werden we zelfs belachelijk gemaakt in het bijzijn van andere gasten! Ik vond dit werkelijk zéér onproffesioneel!!

Kamers waren netjes. Geen grote luxe maar alle noodzakelijke dingen aanwezig. Miste wat gezelligheid.

Riante kamer fijn dat er een aparte kamer is voor derde...

Alles was goed niks op aan te merken

Riante kamer fijn dat er een aparte kamer is voor derde persoon. Super goed ontbijt. Uitzicht super keken op de burcht en de moezel. Internet werkt perfect ruime parkeer gelegenheid. Alles is goed te doen op loopafstand.

sfeervol, leuk, gemoedelijk hotel met uitstekende service door personeel.

Een frigootje op de kamer. Jammer dat de verlichting in de badkamer stuk was. Dit was geweten door het personeel, maar werd helaas niet vervangen voor onze aankomst.

Het was een heel lekker, gevarieerd, gezond en uitgebreid ontbijt. In feite een 4 sterren waard. Werd wel telkens wat laat bijgevuld zodat je maximale keuze wat minder werd naar het einde toe. Supervriendelijk personeel, die ook heel behulpzaam was bij allerlei vragen of problemen. Zo kreeg onze dochter een wespensteek en kwam er direct hulp door het aanbieden van een ijszak en verbale ondersteuning door aanwijzingen voor apotheek en ziekenhuis in de buurt indien nodig.

De suite, deze is ruim en heeft 2 airco"s.
    • Deluxe Suite

Ik had in de suite wel een klein koelkastje verwacht

De suite, deze is ruim en heeft 2 airco"s. meeste kamers hebben geen airco. Tijdens ons verblijf was het 30+C. En de suite ligt direct onder het dak. Verder vriendelijk personeel, ontbijt is goed, zeer schone kamers.

Ruime, nette kamer.

Lawaaierig terras (tot in de vroege uurtjes): is storend voor de kamers die zich boven het terras bevinden. Geen airco in de kamer.

Ruime, nette kamer. Voldoende keuze bij het ontbijt. Het avondeten is een aanrader. Heel vriendelijk personeel.

Een extra plaats om buiten te zitten in een tuin of i.

Een extra plaats om buiten te zitten in een tuin of i.d behalve het terras waar het ontbijt en diner gebruikt kon worden, zou wel iets toevoegen met dit mooie weer!

Fantastisch voor herhaling vatbaar

Een grote flatscreen hadden we.spijtig dat we geen Nederlandse zender hadden. En een kluisje zou aangenaam zijn.als je gaat fietsen moet je niet alles meedoen.

Gaan elk jaar naar cochem.zeker 20 jaar.dit was het beste dat we hadden. Zicht op de moezel en de burcht.twas snikheet. Gelukkig hadden we airco!! Waar je zelfs mee kon slapen als hij aanlag. Het eten geweldig!! Ontbijt alles vers. Vriendelijk personeel.kortom we gaan volgend jaar terug naar parkhotel in cochem. Kamer 10

Aangenaam hotel en zeker voor herhaling vatbaar.

Helaas klein minpuntje, een kamer aan de achterzijde, uitzicht op de containers, én boven de keuken waardoor wij de kookluchten 's avonds gratis binnenkregen, dat was niet geweldig met de warmte en open ramen.. Wat wij misten was maar een kleinigheidje, bijv. een doosje tissues en een waterkokertje/mini-koelkastje ofzo.

Rustig hotel, niet erg ver van het centrum, goed aan te lopen. Vele uitstapjes in de omgeving mogelijk. Zeer vriendelijk personeel en mooie nette kamers, heerlijk ruime moderne douche. Kregen een ventilator aangeboden vanwege de warmte. Prima ontbijt, veel keuze, eten op terras of binnen.

- Ontbijt was goed, genoeg keuze.

- Op de kamer hoor je wel eens de buren. (Slecht geïsoleerde muren) - Gordijnen lieten teveel licht binnen. - geen frigo op de kamer. - geen airco.

- Ontbijt was goed, genoeg keuze. - Vriendelijk personeel. - Propere kamer. (Dagelijkse kuis) - Balkonnetje met tafel en stoeltjes. - Terras met mooi uitzicht. - Gratis WiFi - Centrum op wandel afstand. - Supermarktje in de buurt. - Gezellige bar.

Goed verblijf in dit hotel gehad.

Niets/nothing, had a great stay!

Goed verblijf in dit hotel gehad. Vriendelijk personeel, goed ontbijt en restaurant. Kamers zijn ruim, net, schoon en goed ingericht (niets ontbreekt). Je kan je auto parkeren op het terrein bij het hotel. Vanaf daar is het 10/15 min lopen naar Cochem centrum, een mooie wandeling langs de moezel. Naast het hotel ligt ook een supermarkt. Zou hier bij een volgend bezoek aan Cochem weer boeken!

Mooi en gezellig Italiaans getint hotel

Het is een Bertje uit het centrum gelegen , dus wel een stukje naar en terug telkens.

Alles is pas vernieuwd en dat voel je aan alles , zeer mooi interieur. Het ontbijt is niet zo uitgebreid maar wel super vers.

Hotel is er sterk op achteruit gegaan !

De kamer was superwarm en er is geen airco. Raam open is ook niet aangewezen als je net boven het terras zit. (lawaai) Ontbijt van 8u tot 10 u maar als je om 9u20 gaat eten, zijn er enkel nog resten. Een paar broodjes, koud spek, een paar schepjes fruitsla ... Niets werd aangevuld. Vriendelijkheid aan het onthaal is ook niet super. Wij kwamen hier een tweede maal omdat we 2 jaar geleden heel tevreden waren. Wat een verschil met nu.

Goede ligging op wandelafstand van Cochem. Alles wel netjes.

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Geweldig hotel!
    • Deluxe Suite

Wel een klein afstandje lopen naar het oude centrum van Cochem.

Uitstekend modern hotel aan de Moesel. Prachtuitzicht over de rivier en het kasteel vanaf de kamer (deluxe suite). Zeer ruime suite, en schoon! Airco aanwezig. Ruime badkamer met regendouche die ook werkt. Voldoende parkeerplaatsen op het terrein zelf. Restaurant alleen voor ontbijt gebruikt. Goed uitgebreid buffet. Kinderstoel aanwezig. Vlotte WiFi (niet onbelangrijk tegenwoordig) Vriendelijk personeel.

Fijn verblijf in een prima hotel in een schilderachtig stadje aan de Moezel.

Op dinsdag is het Ruhetag en zijn de hele dag de bar en het restaurant (prima restaurant!) helaas gesloten.

Hotel ligt op loopafstand van Cochem en van het Reichsburg Cochem.

Wij arriveerden 2 mei ( 1 mei was een feestdag).

Wij arriveerden 2 mei ( 1 mei was een feestdag). Het hotelpersoneel heeft gervaargd (ze belden een dag van te voren) hoe laat wij aankomen, wanneer wij willen ontbijten (ontbijt alleen van 8 tot 10) omdat het hotel de eerste dag een "rustdag" had (Op het gesloten deur was een briefje dat ons dit liet weten) had en na het inchecken niemand op het receptie was (receptioniste zei dat het restaurant die dag wel vanaf 17:30 open is), dus wij konden niet eens dineren. Naast alles waren de kussens zeer slecht en een van de bedden hadden bedwants. Hiernaast was de badkamer heel klein. Ik heb dit niet verwacht en wie een dienst levert zou voor de klant moeten staan en niet andersom. Als je een "rustdag"wil sluit gewoon het hotel!

Rust .

We vonden het vreemd dat er op een rustdag niemand aanwezig was van het hotel. Alleen een tel.no voor noodgevallen. Gelukkig hadden we dat niet nodig.

Goede ligging t.o.v. centrum

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding

Prachtige kamers met een aparte ruimte voor de overnachting van de kinderen. Heel propere badkamer met oa. regendouche. Geen lawaaihinder in de gangen.

Gewoon: GENIETEN!!

Ruimte, ontbijt wat klein. opstopping als iedereen op het zelfde moment aan tafel zit. Met wat geduld en hoffelijkheid lukt dit ook.

Goed ontbijt, alles was aanwezig. Iedereen tevreden Aanrader: het restaurant. lekker eten. Diversiteit aan goede wijnen. Veel keuze aan heerlijke "spirituosen".

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Geen koffie of thee faciliteiten op de kamer, ook het gemist van een minibar. Te weinig broodjes bij het ontbijt , kwamen het na vragen , wel bij je aan tafel brengen.

Rust en de ruimte , heel lekker eten , Genoeg ruimte om te parkeren. Op loopafstand van het centrum .

Het hotel is rustig gelegen, op loopafstand van het centrum.

Het hotel is rustig gelegen, op loopafstand van het centrum. We werden heel vriendelijk ontvangen. Onze kamer was erg ruim en gerieflijk, met zicht op de Reichsburg en op de Moezel. De ontbijtruimte is gezellig ingericht, het ontbijt was lekker en uitgebreid, met vers fruitsap en uitstekende koffie door de gastvrouw aan tafel gebracht. Een aanrader over de ganse lijn :-)

Een comfortabel verblijf goede hygiëne uitgebreid...

Een comfortabel verblijf goede hygiëne uitgebreid ontbijtbuffet vriendelijke mensen gebouw waar de kamers zijn om te overnachten en gebouw om te dineren en ontbijten staan los van elkaar

genieten

geen infobrochures ivm wandelingen. (toeristenbureau in centrum was gesloten)

alles was in orde: prijs/kwaliteit zeker een aanrader. ook een leuke bar voor s'avonds nog iets te drinken

Mijn advies voor toekomstige klanten de rekening goed te controleren .

Aankomst was 25 december in de middag en door omstandigheden 1 dag eerder vertrokken . Toen ik later de rekening controleerde zag ik tot mijn verbazing dat niet alleen het ontbijt van 25 december erop stond maar ook het ontbijt van die dag dat wij er niet meer waren. Dat men de eerder vertrokken dag door berekend had kan ik inkomen maar om dan ook nog het niet genoten ontbijt mee te rekenen getuige van weinig begrip.

Kamer was schoon en ruim. Jammer dat je voor het ontbijt buitenom moet naar het hoofdgebouw wat bij regen en kou vervelend kan zijn .

ontspannend weekendje weg

misschien meer hygiéne produkten voor in de douche en wat foldertjes van de omgeving

ontbijt en avond eten was lekker restaurant gezellig en de aparte bar ook,niet duur

Supertof

Bij ontbijt enkel broodjes Wat echt Duits brood zou een pluspunt zijn

Een toplocatie Alles was goed verzorgd en proper Zeer vriendelijk personeel Echt een aanrader

• Beoordeeld op: 16 november 2017

Prima hotel aan de rand van het centrum op 10 minuten loopafstand

De tweede avond zat het restaurant helaas vol, maar heeft men moeite gedaan een ander restaurant voor ons achten te regelen in de stad, met een taxi!

Mooie kamer met goed bed, prima badkamer, uitgebreid ontbijt en heerlijk gegeten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Fantastisch,gaan ieder jaar terug!

Goed gelegen op 10 min. van het centrum.In het hotel nu een leuke aangename bar!Vriendelijk personeel,heel behulpzaam! Lekker ontbijt! Parkeerplaats bij accommodatie is zeker pluspunt.

• Beoordeeld op: 28 oktober 2017

Goed gelegen en zeer schoon hotel in Cochem met een zeer goed restaurant!

Iets uitgebreider aanbod bij ontbijtbuffet. Sateliet tv. Waterkoker op kamers.

Het ontbijtbuffet was prima. Wel zou er iets meer afwisseling in zoete bijgerechten mogen zijn, nu was er elke ochtend dezelfde appelstrudel en marmercake. Verder hele schone kamers met een prima bed, stevig matras. Badkamer erg klein maar wel heel modern en schoon! Er is geen waterkoker of zo op de kamer dus die zou ik persoonlijk zelf meenemen de volgende keer. Kamers zijn wel gehorig, je hoort de tv van de buren erg goed. Tv enkel duitse zenders. Personeel is vriendelijk. Prachtig gelegen, wij hadden uitzicht op de burcht. Restaurant is een echte aanrader! S avonds heerlijk gegeten, fijne sfeer en erg goed eten! Ik zou hier zeker terug komen!

• Beoordeeld op: 25 oktober 2017

TEVREDEN MAAR HADDEN GRAAG VERNOMEN DAT ER OP MAANDAG EEN RUSTDAG WAS
    • Deluxe Suite

OP MAANDAG HOTEL GESLOTEN (ENKEL ONTBIJT ) DUS GEEN RESTO EN BAR DELUXE SUITE ZEER ZEER SOBER: ENKEL 2 ZEEPJES EN 2 FLESJES SHAMPOO GEEN BAR OP KAMER ENKEL IN ALGEMENE INKOM ,GEEN LIFT( +2)

MOOI HOTEL,SUPER UITZICHT, HEEL PROPER ,GROTE KAMER MET 2 AFZONDERLIJKE RUIMTES RUIMTES, RUIME PARKEERPLAATS,VRIENDELIJKE MEDEWERKERS,ONTBIJT EN AVONDMAAL OK

Een comfortabel hotel met ruime driepersoonskamers op loopafstand van het centrum van Cochem

De kussens waren voor mij wat te zacht, maar dat was ook het enige wat wat minder was.

De driepersoonskamer was erg ruim, met twee gescheiden ruimtes waarvan eentje met een tweepersoonsbed en een zitje en eentje met een eenpersoonsbed. Alles zag er gloednieuw en erg schoon uit. Het personeel was bijzonder vriendelijk, zowel aan de receptie als in het restaurant.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Even een paar dagen er op uit in een mooie omgeving in een verzorgde locatie
    • Deluxe Suite

Opmerkelijk was het ontbreken van een safe en een koelkastje op onze suite

Ruime en goed ingerichte suite. Ontbijt was prima. Restaurant van het hotel was erg goed, mooie (Moezel) wijnen op de wijnkaart. Sfeervolle omgeving om stadjes te bezoeken en fietstochten te maken langs de Moezel.

Wij hebben genoten!

De cappuccino was de eerste keer goed, daarna slecht! Koffie te heet en melkschuim leek wel aangebrand... op de kamer kon je de eetlucht ruiken van de keuken!

de kamer was goed , al hoorde we wel dat er veel verschil was in kamers

De parking is niet groot, je heb savonds snel geen plaats meer. De badkamer is mooi maar wel erg klein.

Een mooie locatie ongeveer 10 min lopen van het stadje. Ontbijt was prima, mooie zaal. Niet super veel maar genoeg en alles vers. 3 persoons kamer was schoon en netjes. Een extra kamer met echt derde bed en geen omgebouwde bank.

Het was een prima hotel!

Er is geen lift en geen echte lounge.

Hele ruime kamer met balkon en mooi uitzicht. Goed ontbijt. Heerlijk rustig hotel met prima ligging. Hebben 2 avonden in het hotel gedineerd en prijs kwaliteit was erg goed. (restaurant Tratoria)

Geweldig en voor herhaling vatbaar !!!

Voor ons in ieder geval niks !!

Het eten in het hotel zelf, de gastvriendelijkheid en de service die ze verlenen ! Alles was voor ons zeer goed !!! Loopafstand tot Cochem was zeer goed te doen. Fijne boottocht gemaakt op de Moezel. Heerlijk ontbijt !! Al met al super 👍

Overnachting

Jammer dat er geen lift is, trap is best smal. Een 2e lekkere stoel zou de kamer compleet maken. Personeel is correct, maar vriendelijkheid kost niets.

Een mooie locatie aan de moezel, prachtige ruime kamer, met een mooie badkamer. Ontbijt was zeer goed.

goede prijs / kwaliteitsverhouding

kamer aan achterzijde met zgn uitzicht op de tuin over het woord tuin kan van mening gescheeld worden/kamers hebben nog geen airco.

het ontbijt was goed verzorgd

Heerlijke en ontspannen vakantie gehad in dit goede hotel.

Zou het niet weten.

Goed uitgebreid ontbijt. Uiterst vriendelijke en gastvrij personeel. Heerlijk eten, goede Italiaanse keuken. Het hotel heeft een Italiaanse eigenaar en personeel.

Goed hotel, prima locatie

Geen airco, met 21 Gr geen probleem, maar moet er niet aan denken hoe warm het daar wordt met hoge temperaturen. Geen lift, 3 trappen op met bagage...deze beide punten stonden uiteraard wel vermeld dus geen verrassing, maar toch minpunten.

Prima gelegen op 10 minuutjes wandelen langs de Moezel. Gratis parkeren voor de deur. Heerlijk ruime douche

Zeer mooie en hygiënische kamers, het ganse hotel werd...

Geen verbeterings- of aandachtspunten gevonden.

Zeer mooie en hygiënische kamers, het ganse hotel werd enkele maanden geleden gerenoveerd. Vriendelijke eigenaar (Peter) en dito personeel. Schitterend zicht vanop het terras aan de voorkant van het hotel en een zeer mooie (design) restaurantruimte. 10/10 voor de keuken, voor vergelijkbare kwaliteit betaal ik normaal gezien meer. Een wandeling van 10 minuten langs de promenade brengt je in het (toch iets drukkere) centrum van Cochem. Het Parkhotel op zich is eerder rustig gelegen, met voldoende parkeergelegenheid.

Relaxeren en genieten ! Echte aanrader !

Geen lift in het hoofdgebouw.

Verzorgd ontbijt. Grote kamers met mooie badkamer en heel proper. Lekker eten in het restaurant. Gunstige ligging. Zeer vriendelijk personeel.

Effe genieten van de rust en de service !

Alles was prima

Het lekker verzorgde ontbijt,zeer vriendelijk personeel en de kamer was proper met op de badkamer een zeer grote inloopdouche met regen douchekop !Lekkere wijn te verkrijgen aan de bar deze gaat wel dicht om 23 u volgens mij het perfecte sluitingsuur.Geen nachtlawaai op de kamers te horen misschien logeerden er juist allemaal brave mensen.....Bij het uitchecken klopte alle rekeningen perfect en zo hebben wij het graag !

Prima hotel , voor herhaling zeker vatbaar !!!

Niets is tegengevallen

Ontbijt en kamer en ook de badkamer waren uitstekend, héél tevreden !!! De ligging ook uitstekend,langs de Moezel en op wandelafstand van het centrum.

goed verblijf in een aangenaam hotel

De gordijnen kosten misschien net dat tikkeltje donkerder maar dat is persoonlijk omdat wij graag in een donkere kamer slapen.

het ontbijt was prima in orde met voldoende keuze, mooie en nette kamer en super vriendelijk personeel! De patron des huizes was een enorm vriendelijke man die op tijd klaar stond voor een grapje. Onze laatste avond hadden wij enkel cola gedronken tijdens onze maaltijd in het restaurant en hij kwam ons als afsluiter een puss café aanbieden genaamd absacker, dat is duitse kruidenlikeur en enorm lekker!

Aangenaam en rustig verblijf in een mooie omgeving .

Reservatie van tafel voor het avondmaal werd niet correct uitgevoerd , de gereserveerde tafel op het terras was bezet door andere klanten op het afgesproken tijdstip .

Zeer mooie en nette kamers , rustige ligging van het Hotel . Gratis parkeergelegenheid .

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Prima keuze.

We kregen een kamer in het bijgebouw op de bovenste verdieping onder het dak. Er is geen lift, en ook geen airco. Behoorlijk warm in de zomer. Slapen met het raam open is geen goede optie, want het hotel ligt vlak naast een redelijk drukke web.

Vriendelijke ontvangst. Kraaknet hotel, met excellent restaurant. Heerlijke bedden in uiterst verzorgd (bij-)gebouw. Ontbijt buiten op het terras ! Gratis parking op het terrein.

• Beoordeeld op: 7 juli 2017

Goed hotel om nog eens terug te komen.

Wij werden vriendelijk ontvangen en de kamer gewezen. Na de reis heerlijk op het terras wat gedronken en gegeten. Goede maaltijd. Kamer lekker rustig. Volgende morgen op het terras ontbijt genuttigd. Vriendelijk personeel. Top verblijf.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Een prima hotel in een prachtige omgeving!

Een paar bekers op de kamer.

Het ontbijt was heerlijk en ook op het terras was het prima om wat te drinken en/of te eten. Een prima en verzorgd hotel!!!!

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Ontbijt was heerlijk.

Ontbijt was heerlijk. Warm eten perfect! Loopafstand accomodatie naar Cochem prima te doen. Schoon hotel en zeer vriendelijk personeel. Verblijf was Fantaschtisch, echte aanrader.

Wij waren er met heel mooi weer....en dan is het op de kamers behoorlijk warm...maar dit kwam niet vaak voor zeiden ze daar

Alles...luxe kamers.....heerlijk ontbijt.....en uitstekend diner

We hebben een heerlijke week gehad!
    • Deluxe Suite

Ik kan het niet bedenken.

Wij hadden een prachtige suite! Goede bedden en alles heerlijk schoon. Heel vriendelijk personeel en het ontbijt was ook goed. Heerlijke broodjes!

Met de nieuwe bar aan het hotel aan is zeker een pluspunt...

Met de nieuwe bar aan het hotel aan is zeker een pluspunt heel gezellig en vooral het personeel was heel vriendelijk. Wij vonden het hotel al prima en nu met wat veranderingen door de nieuwe eigenaar is het uitstekend geworden. Wij komen zeker terug.

Een parel aan de Moezel.

Een fantastische locatie op loopstand van het centrum. Een meer dan uitstekende Italiaanse keuken met puur eten. Het terras was een plaatje. Kortom een parel aan de Moezel.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Grote glazen van glas op de kamer voor medicijnen, er zijn wel plastic glazen in badkamer maar die zijn voor je tandpasta en tandenborstel en b.v. Gebitsprothese .

Vriendelijk personeel! Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Heerlijk ontspannen verblijf in een goed hotel en leuk stadje in een mooie omgeving.

Bij de afrekening was het vooruitbetaalde bedrag niet op de eindafrekening in mindering gebracht. Het vergde nogal wart naslagwerk voordat men tot de conclusie kwam dat er inderdaad al een voorschot was betaald. Administratie kan dus nog wel worden verbeterd !

Mooi gerenoveerd hotel met uiterst vriendelijk personeel