Beoordelingen over Parkhotel Rüdesheim Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Rheinstrasse 21 - 23, 65385 Rüdesheim am Rhein, Duitsland

#20 van de 27 hotels in Rüdesheim am Rhein

boek dit hotel zeker niet!

de eerste kamer was zeer slecht. Geen vier sterren waard.

Onze eerste kamer was schandalig slecht. Met spinnen en muggen . Er was geen airco. In ht bad zat een teak

Geen park gezien.

Geen park gezien. Hoezo 'Parkhotel'?Zelfs voor mijn motor was er geen parkeergelegenheid. Ik moest het maar uitzoeken. Iedere 2 minuten denderde er een trein langs, ook gedurende de nacht.

Voor ons niets was allemaal in orde hotel ligging bedden geen klachten

Kamer al comfort da er moetzijn ligbad waterkoker gratis kluisje badjas slippers ontbijt supper veel keus uit kaas vleeswaar vers fruit vier soorten yoghurt ,eigelijk te veel om op,te noemen zeker ,een aanrader waren ook wijnfeesten super gezellig lekker veel wijn 🍷

Prima hotel met een erg goede keuken op een mooie lokatie

Het eten was erg goed, mooie lokatie aan de Rijn, fijn buiten gegeten op terras, gezellige plek. Kamer was prima, al hadden we geen uitzicht op de Rijn maar op een binnenplaats. Ontbijtbuffet erg goed. Vriendelijk personeel. Even zoeken naar de parkeerplaats bij aankomst.

3,5
    Na 1 nacht van de 3 vertrokken om gezondheids problemen te voorkomen in veel te hete kamer.

kamer was snik heet , geen airco, geen koelkastje, gevaarlijke douche in bad, gehele nacht goederentreinen die op korte afstand langs denderen, wel een comfort kamer geboekt maar volgens ons een standaard kamer gekregen.

Ontbijt was in orde

super

we waren met vier broers in de uitstekende familiekamer het personeel bracht ons zelfs naar de parkeerplaats en heel gedienstig keuken was eigenlijk al dicht maar werd toch nog eten geregeld. zeker de mooite waard om nog eens terug te gaan

Rüdesheim is wel een charmant stadje.

Het hotel lag tegenover een heel druk treinspoor. Elke minuut reed er een trein voorbij. De kamers waren snikheet. Zelfs de extra ventilatoren konden de warmte niet buiten krijgen.

Rüdesheim is wel een charmant stadje. Maar hier ook was het treinspoor langs de Rhijn een doorn in het oog (En het oor) Ontbijt was wel zeer verzorgd. En een zeer vriendelijk personeel.

Té warme kamer
    • Comfort Driepersoonskamer

Het was heel warm in de kamer. De luchtcirculatie in de douche werkte ook niet goed dus alle warmte, nadat drie mensen hadden gedoucht, kwam ook nog de kamer in. Met het raam open slapen is geen optie vanwege de herrie van de treinen. Zoek je rust, ga dan niet naar Rüdesheim of zoek een hotel die verder van de spoorlijn ligt.

De driepersoonskamer was praktisch ingericht. Het ontbijt lekker en vers.

niet goed

de kamer was veel te klein. Geen airco met deze warme dagen was dit wel groot nodig.de kamer bevond zich aan de straatkant en aan de overzijde was er het treinspoor waar ieder half uur een trein passeerde ook s'nachts. onze kamer bevond zich op het eerste verdiep net waar de mensen op het terras zaten, venster konden we niet open laten door het lawaai. parking was te klein, hebben in de buurt moeten betalend parkeren. enz, enz,.... Ik denk dat er voor ons geen volgende verblijf nog gaat komen in parkhotel Rudesheim.

ontbijt was goed.

Volgende keer niet hier.

Familiekamer was in een dependance, alwaar geen lift. Uitzicht op de (krappe) parkeerplaats en de overburen, maar niet op de Rijn of het achterland. Hygiène in restaurant, veel kleine vliegjes in vensterbank en op plafond, spinnewebben etc.

Prima ontbijt. Locatie, alle highlights op loopafstand.

Voor het hotel loopt een spoorbaan en om de 10 a 15 minuten...

Voor het hotel loopt een spoorbaan en om de 10 a 15 minuten komt er met veel kabaal een goederen of personentrein langs denderen. Duurt zeker tot 1 uur in de nacht. Met het raam dicht is het geluid te behappen maar zeker storend voor je rust

Ontbijt en behulpzaamheid van personeel was uitstekend.

Spoor tegenover de hotel met veel trein verkeer. Erg lawaaierig! Geen airco op de kamer. Wij waren er op erg warme dagen en als je wilde gaan slapen, kon je de ramen niet open laten vanwege de herrie van de trein. Hotel is gedateerd. Niet erg handig als je een rolstoel gebruiker ben, lift is zo krap dat een rolstoel alleen met ingeklapte voetsteunen erin kan.

Ontbijt en behulpzaamheid van personeel was uitstekend. Kamer was netjes en schoon.

klein stadje aan de Rhijn, leuk vertoeven.
    • Standaard Eenpersoonskamer

ontbijt kon ietsje beter , was niet echt super. Wel weinig parkeerplek van het hotel zo'n 6 -tal? overdekte plaatsen , in de buurt is er wel een parkeergarage doch ook niet goedkoop

klein stadje aan de Rhijn, leuk vertoeven. kabelbaan naar boven op de heuvel wel aanrader.

Er was een bus met Nederlanders in ons hotel.

Er was een bus met Nederlanders in ons hotel. Als je na de bus kwam ontbijten was er niet veel keuze meer en het duurde lang vooraleer alles terug aangevuld werd.

• Beoordeeld op: 3 december 2017

Volgende keer in Rüdesheim niet meer hier heen.

Treinen door je kamer

De ligging is ok maar je moet wel een kamer aan de achterkant hebben.Door de treinen die er elke 10 minuten langskomen aan de voorkant is er veel geluidsoverlast.

Heel jammer dat we lang moesten wachten ... nooit weer!

Zie bovenstaand. Plus dat booking.com had moeten vermelden dat het hotel via een veerboot overtocht bereikt moest worden.

We hebben bijna een uur staan wachten voordat we naar binnen konden..... Balen!

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

parkeer plaats

ontbijt was goed kamer aan de achterzijden was wat minder en dat geluid van het spoor om de 4a5 min een trein dat was vervelend we hebben ons toch goed vermaakt

Prima verblijf op mooie plek in Rüdesheim

Niets in het bijzonder.

3 nachten verbleven in het Parkhotel, keurige accommodatie, wel gedateerd, maar netjes schoon, prima ontbijt. We hadden een kamer aan de Rijnkant gevraagd maar kregen een kamer aan de achterzijde, dit vond ik achteraf geen probleem. Bedden waren prima. Geen last van de treinen gehad. Personeel vond ik wisselend vriendelijk, de meneer die hielp bij het parkeren vond ik met name erg vriendelijk en behulpzaam.

De douche was, naast heel klein, ook dramatisch! Een normale temperatuur was onmogelijk en hij had al een jaar geleden ontkalkt moeten worden. Mijn haar wassen was hier geen optie. En dat in een comfort kamer!

De locatie was top (voor het wijnfeest)!

value for the money !

Zeer kleine badkamer. Te klein voor 2 personen ineens maar de rest maakt alles goed !!!

Ontbijt prima , alles vers ! gratis parkeren en zeer vriendelijke uitbaters. Propere kamers.

Gezellig weekend gehad in een leuk, gezellig dorpje aan de Rijn.

Het heeft ons niet gestoord maar wilt u volkomen ongestoord van uw nachtrust genieten verzoek dan om een kamer aan de achterzijde van het hotel. Aan de voorzijde geluidshinder van continue nachtelijke voorbij rijdende goederentreinen....!

De centrale ligging is geweldig; ontbijt was heerlijk en werd tot op het einde aangevuld!

het was een tussenstop voor onze reis naar Oostenrijk

ik heb navraag gedaan over mijn vergeten telefoonoplader per mail maar hierop geen antwoord gekregen en dat vind ik spijtig voor zo een goed hotel

zeer goed

Goed maar geen nachtrust door oververhitte kamers en hels lawaai

De kamers hebben 2x dubbel glas. Voor het hotel rijd dag en nacht , gemiddeld elke 3 min een goederentrein voorbij. Daar het zo warm is in de kamer en er geen airco is, probeer je met de raam open te slapen, wil je niet wegdrijven uit je bed... oorverdovend lawaai. Men levert oordopjes aan de receptie, m.a.w. men kent het probleem. We kregen dezelfde reactie van andere buren, zonder dat we erom vroegen. Jammer toch? Gezellig op het terras zitten, eten of ontbijten... neem er dan het zelfde enorme lawaai erbij. Resultaat: slecht geslapen en dus vermoeider per dag. Parkeren, hm voor € 10.00/n word je wagen in een kluwen van auto's geplaatst op een privé-parkeerplaats. betrouwde dat niet en parkeerde op de gratis parkeerplaats aan aanlegsteiger 8, zo'n 15 min stappen v/h hotel

Goed gelegen hotel. Zeer centraal en echt op een werpafstand van alles. Boot, kabelbaan, restaurants, wine stubes... Personeel zeer vriendelijk, gedienstig, goed ontbijt, hotel heeft alles, maar helaas... lees negatieve punten

Beoordeling Parkhotel Rudesheim

Parkeerplaats voor auto was heel klein en werd volgestouwd met auto's. Je kon hem er zelf niet uitrijden. Personeel ongeïnteresseerd en het leek erop alsof ze niet weten wie hun gasten zijn.

Aanwezigheid lift en goed ontbijt. Bedden ook prima.

het vriendelijk personeel komt moeilijk boven het lawaai van de locatie uit!

de locatie aan de doorgaande weg met voortdurend voorbijtrekkende mensen, auto's en denderende treinen, ook 's nachts. het eten in het restaurant.

de aardige en vriendelijke benadering van het personeel bij receptie, in het restaurant en bij de garage.

Geen airco

Lawaai van de trein waardoor je de vensters moet dicht houden maar er geen airco. Ventilator is er wel maar is niet afdoend

Vriendelijkheid , het eten.

ideaal voor drinkebroers ,

alles behalve het ontbijt

op het ontbijt zijn alleen positieve bemerkingen , feitelijk zeer goed het hotel is zeer oud en zou nu misschien 2 sterren krijgen , MAAR ZEKER GEEN 4 ligt juist naast de spoorlijn waar elke 5 minuten een goederentrein met 50 a 60 wagons langskomt advies : NIET naar RUDESHEIM GAAN !

Zeer aangenaam.

See all above.

Ontbijt zoals men in Duitsland kan verwachten.Goed en Plenty.Kamer niet up to 4 star standard. Geen koelkast .Geen balkon . UItzicht over rivier prima .Lawaai van enorm aantal treinen went gauw. Above all , geen airconditioning . Sorry , wij wonen in Singapore en reizen veel in USA en Australie. 4 star is een beetje anders daar.

Zeker geschikt voor enkele dagen

Het parkeren is niet zo praktis , alle auto 's staan door elkaar je moet u sleutel afgeven aan de receptie , al je u auto nodig hebt is er een personeelslid die hem er uit haalt kan wel even duren, elke 6 passeert er ook een trein aan de overkant van de straat dus rechttegenover het terras

Het ontbijt en het super vriendelijk personeel

voor een overnachting kan dit, zou hier niet langer willen zitten.

iedere drie minuten kwam er een goederentrein langs. deze was aan de andere kant van de straat op 10 meter van onze kamer. we sliepen namelijk aan de rijnkant.

kamers waren goed. alleen de badkamer was wat gedateerd. Je moest tevens douchen in het bad en deze was vrij hoog. Dus voor mensen die slecht ter been zijn is dit slecht.

matig hotel voor redelijk veel geld

Kleine kamer, die erg warm was. Gelukkig aan de achterkant, want aan de voorkant gaat de trein ongeveer elke 10 minuten, kwartier voorbij. En dat is jammer, want het uitzicht op de Rijn is mooi. Parkeren kan achter hotel voor 10 Euro per dag, maar er is niet veel plek. Andere parkeerplaatsen in het stadje zijn redelijk ver weg en kosten ook 10 Euro per dag.

prima ontbijt. vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Eens maar ,niet weer

Kamers aan de Rijnzijde s'nacht een ramp met de hele nacht door goederen treinen. Groot gezelschap maakte het wel remoerig

Ontbijt prima Keuken niet spectaculair

Prima basis hotel maar geen 4 sterren

Het douchegordijn!

Terug naar de Jaren 70 met een douchegordijn! gedateerd hotel, beperkte wifi en een kamer in de dependence zonder uitzicht. Wel een goed ontbijt en ook prima avondeten.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Het ontbijt was super goed.

De kamer was met uitzicht op de Rhein. Op zich een heel mooie uitzicht. Behalve dat alle paar minuten de slagboom die meteen tegenover het Hotel is, open en dicht gaat en dan de treinen met veel lawaai door reizen . Je kunt, als je op terras zit, geen gesprek voeren. En het was niet maar ff. Het bleef de hele tijd zo. De kamer was heel erg warm. Door de lawaai kon je ook geen raam open maken . Slapen was bijna onmogelijk door lawaai en warmte. Geen warmte maar wel een ventilator wat ook niet echt hielp .

Het ontbijt was super goed. Heel veel keuze. Alles vers. Je miste niets. Het was uitstekend zelf.Het personeel is super vriendelijk en erg behulpzaam met alles .

• Beoordeeld op: 26 mei 2017

Vriendelijk personeel 10 /10
    • Comfort Driepersoonskamer

vraag een kamer aan de achterzijde, minder geluid van de trein.

Prima ontbijt en middag eten was prima. Doe de ringtour, = - lift 1 - wandelen 5km - lift 2 - Boot op de Rein - deze mooie toer start op 300m van het Hotel, en eindigt op 150m van het Hotel, 15€ pp voor deze fijne toer Speelgoed museum 950M - 5€ (aanbellen om binnen te kunnen) Folter museum 500M - 6€ Dagje Wiesbaden of Koblenz +- 40 km

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Heerlijk verblijf aan de Rijn

Het was erg warm in het hotel en het was lastig om een raam open te zetten vanwege het treinverkeer.

Het personeel is vriendelijk voorkomend. Het ontbijt is goed, maar het avondeten is echt geweldig. We hadden niets te klagen.

• Beoordeeld op: 13 april 2017

bereikbaar met hindernissen
    • Comfort Eenpersoonskamer

er was geenparkeerplaats, er werd erg onaardig gereageerd over waar wij moesten parkeren. Tevens is het hotel bij voorkeur met de pond te ber3eiken maar die vaart in het voorjaar maar tot 21.15 waardoor wij erg om moesten rijden ps booking, ik geen aan dat het een zakenreis is en dan vragen jullie in de volgende vraag of ik met familie, kinderen of huisdieren heb gereisd, ik was met twee collega's maar die staan niet in de keuze optie

dat het restaurant tot 00 uur open was

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Een hotel aan De Rein waar je moet verbleven hebben!

Het hotel viel in alle opzichten bijzonder goed mee: (kind)vriendelijk en gedienstig personeel, gezellige ruime kamer, uitgebreid lekker ontbijt, schitterende omgeving, mooi restaurant met zicht op De Rein, prachtige kerstversiering. Een absolute aanrader!

Een gezellige hotel, schoon en vriendelijk personeel.
    • Comfort Driepersoonskamer

Een mooie kamer voor drie volwassenen, ruimte genoeg en lekkere bedden, we hebben heerlijk geslapen, een goed en uitgebreid ontbijt en hadden een mooie parkeerplaats.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Als de ramen ok zijn is het verblijf er te doen

Een van onze ramen was ontzet zodoende hadden we veel last van de treinen die 5 keer per uur op 10 meter afstand voorbij komen. Ik vond dat dit ook wel in de omschrijving va het hotel mag staan en niet alleen uitzicht op de Rijn. Verder was ons toilet niet doorgespoeld en lag er nog de boodschap van iemand

Het ontbijt was perfect

• Beoordeeld op: 28 oktober 2016

ontbijt en het a la carte menu gewoon goed indien de chef...

klachten t.a.v. kamer worden te laat of niet opgelost en er is dan geen terug koppeling. Personeel wat niet uit duitsland komt wat er werkt snappen sommige dingen zeer slecht.

ontbijt en het a la carte menu gewoon goed indien de chef kok aanwezig is

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Een aangenaam verblijf .

de parking was wel aan de kleine kant maar we werden heel goed geholpen .

ontbijt was heel goed verzorgd en alles was er in overvloed, keuze te over. ook de bediening was prima.

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Warum ist es am Rhein so schön...
    • Standaard Eenpersoonskamer

Er komen ook groepen in het hotel en die ouwehoeren altijd op de gang, te luid en met volstrekt overbodige conversatie.

Perfecte locatie tegenover de aanlegsteiger van de Köln-Düsseldorfer. Prachtig uitzicht op de Rhijn. Mooi terras om buiten te eten en te drinken. van het hele rijtje Rhijnoeverhotels ziet dit er het fraaist uit.

aangename dagen beleefd

ontbijt was goed ; de kamer een ietsje te klein

Verder was het goed

Het bier viel tegen en ook het aanbod gemixte dranken

Ontbijt was heel goed het andere eten ook

De ligging met uitzicht op de Rhein

De ligging met uitzicht op de Rhein

goed ontbijt en mooie lokatie

geluidsoverlast,,midden in het centrum, veel trein verkeer

goed ontbijt en mooie lokatie

Formidabel ga zeker nog.
    • Comfort Driepersoonskamer

Niets allen de taal ned.

Heel dicht bij alles boot en winkels restaurant eindelijk het beste hotel proper vriendelijk en alles bij de hand.

volgens verwachtingen

bureau tafel zat onder het stof

ontbijt volumineus en lekker

Prima hotel.

We hadden tien nachten geboekt. Prima bevallen, mede ook omdat we een mooie grote kamer met badkamer kregen. Super vakantie gehad.

Prima.

Veel treinverkeer, ook 's nachts

Gunstige ligging t.o.v. de boot. Uitstekend ontbijt, buiten op terras

• Beoordeeld op: 8 juni 2018

Miste airco op kamer

Mooie ligging

Goed en leuk verblijf.

Betaald parkeren

De kamer. Hadden een upgrade naar suite gekregen.

• Beoordeeld op: 19 april 2018

Ontbijt was eerder beperkt

Een croissant of andere koek voor ontbijt

Ontbijt was eerder beperkt

Mooi ligging aan de Rijn

Mooi ligging aan de Rijn

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Leuke tussenstop

Parkeren in de garage zeer smal

Het ontbijt was zeer uitgebreid . De ligging alles in het dorpje op loopafstand

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Wij hebben ons vermaakt .

Er viel ons niets tegen

De kamer was goed .Het zag er netjes uit .Ruimte genoeg .I

• Beoordeeld op: 21 december 2017

Het bad in de badkamer is gevaarlijk glad.

Het bad in de badkamer is gevaarlijk glad.

Heerlijk, volgend jaar weer.
    • Comfort Driepersoonskamer

Alles was goed, schoon, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Lekker ontbijt met veel keuze

De kamer is aan de kleine kant. De badkamer is verouderd

Lekker ontbijt met veel keuze

• Beoordeeld op: 5 december 2017

Prima voor herhaling vatbaar

Geen idee

Heel goed ontbijt. Kamers ook prima

top ligging, geweldige service, super schoon, heerlijk...

top ligging, geweldige service, super schoon, heerlijk ontbijt

Leuk

Badkamer gedateerd

Ontbijt heerlijk

prima ontbijt en schone kamers.

prima ontbijt en schone kamers. Geen geluidsoverlast van treinverkeer.

Het lag er midden in

Auto parkeren achterom

Het lag er midden in

Kwaliteit prijsverhouding

Heb niks negatiefs

Kwaliteit prijsverhouding

Vriendelijk Hotel

De parkeerplaats was veel te klein

Mooi gelegen

grandioos ook met trein voor de deur

parkeren

geweldig vers ontbijt

Spoorlijn vlak voor het hotel is storend!

Spoorlijn vlak voor het hotel is storend!!

Centraal gelegen
    • Comfort Driepersoonskamer

De spoorlijn die zo dicht bij het hotel langs gaat met heel druk vrachtvervoer over het spoor!

Centraal gelegen

Rudesheim is een zeer mooie streek

Het lawaai van de trein aan de voorkant en langs het voorters

Zeer vriendelijk personeel

trein