Beoordelingen over Parkhotel Flora am Schluchsee Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Sonnhalde 22, 79859 Schluchsee, Duitsland

#1 van de 14 hotels in Schluchsee

9,7

Excellent
    • Tweepersoonskamer 34m ²

In dit hotel klopt alles, goede kamer, aardig personeel, mooie sauna, lekker eten, chique maar ook informeel. En niet te vergeten heerlijk zonnen in de beschutte tuin, ook in de winter als de zon schijnt. We ware hier vaker en komen beslist weer terug.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Aangenaam en heel proper hotel.
    • Tweepersoonskamer 30m ²

Tijdens oudejaarsavond waren er alleen maar oudere stellen van 55+ Enkele dagen later waren er ook jongere mensen en gezinnen.

Zeer vriendelijke bediening. Lekkere fijne gerechten. We waren er met onze hond, onze kamer was heel mooi en ook heel proper. Het gebruik van de trein tot Freiburg is gratis met de gastenkaart. (Hond moet betalen)

Een aanrader
    • Tweepersoonskamer met Uitzicht op het Bos

Wifi verbinding was matig. In de omgeving was echter de G4 verbinding meestal ook slecht.

Eten was fantastisch,evenals debedieing.Geweldige kamer,en zeer ruime badkamer met dubbele wastafel.

Prijs-kwaliteitverhouding niet ok
    • Tweepersoonskamer 30m ²

Er was geen koelkast op de kamer! De badkamer was vrij klein. De sfeer in het restaurant is erg formeel. Ik had voor die prijs en de 4 sterren meer verwacht. Op de begane grond geen uitzicht op het meer. Het vegetarisch eten was matig.

Mooi buitenzwembad en aardig binnenzwembad. Mooi gelegen. Mooie tuin. WiFi is ok. Met zorg bereid eten. Speelpark voor kinderen vlakbij, hoewel het hotel niet gericht is op kinderen.

• Beoordeeld op: 8 maart 2017

Goed naar de zin gehad.
    • Tweepersoonskamer 30m ²

In het restaurant betaalden we voor water uit de kraan €2 voor een kruikje van naar schatting een halve liter. Bij een hotel/restraurant van dit niveau/deze prijs vinden wij dat eigenlijk onuitstaanbaar. De afscheiding tussen de hotelkamer en de badkamer was een glazen deur, niet prettig.

Ontbijt en diner waren prima. Ook Kaffee en Kuchen. Personeel heel vriendelljk en behulpzaam.

• Beoordeeld op: 17 februari 2017

Wij waren vaker in dit hotel en de atmosfeer bevalt ons...

De bedden zijn erg warm

Wij waren vaker in dit hotel en de atmosfeer bevalt ons prima. Het is chique zonder stijf te zijn. Buitengewoon vriendelijk personeel, lekker eten en een goede sauna. Bij mooi weer kan je heel snel in een ligstoel buiten genieten van de zon.

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Mooi en schoon hotel
    • Tweepersoonskamer 38m ²

Een van de vrouwelijke obers bij het ontbijt komt heel onaardig over. Moesten om bijvoorbeeld een eitje vragen terwijl ze het bij andere gasten aanbood. Dit was dus elke dag, enzo nog andere voorbeelden met deze dame.

Heel schoon en goede faciliteiten. De avond obers in het hotel waren allemaal super aardig en attent. Het kamermeisje doet haar werk fantastisch,super schone kamers!

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Heerlijk verblijf op een mooie locatie.
    • Comfort Suite

Dat er s'avonds na het diner weinig te doen was in de bar.

Het ontbijt was uitmuntend, en het diner was ook heerlijk en het was ook mooi dat je buiten kon eten.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Het was puur genieten!!

Helemaal niks

Alles klopte! Kamer, ontbijt, 5 gangen diner, vriendelijk personeel, ligging, geweldig binnenbad en fantastisch buitenbad met schitterend uitzicht, wellness, s'middags koffie met Kuchen, fietsverhuur. De rust!!!!! En alles zo schoon.

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Schitterend hotel, magnifieke keuken!
    • Tweepersoonskamer 38m ²

Schitterend hotel! Heel grote kamer, met eigen terras. Fijne attenties bv. het fruit dat klaarstond. Personeel zeer attent, altijd vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt en avondeten: schitterend, 5-gangendiner zeer verfijnd en met meer dan genoeg keuzemogelijkheden. Hier komen wij zeker terug. Topper!

• Beoordeeld op: 23 juli 2016

Hartelijk welkom in Schluchsee.
    • Tweepersoonskamer 34m ²

Verwacht geen uitgebreide moderne wellness.

Gelegen in een prachtige parktuin met mooi buitenzwembad. Wandelroutes vanaf het hotel. Zeer vriendelijk personeel.

Verbleven in juni 2016

Lekker gegeten en super vriendelijk personeel een top service
    • Tweepersoonskamer 38m ²

Hoofdkussens en er was geen airco en minibar op de kamer

Vriendelijkheid en de maaltijden

Super verblijf met een prachtige omgeving. Ideaal voor tussendoorvakantie.
    • Tweepersoonskamer 30m ²

Heel vriendelijk personeel, voor alles aandacht - zeer lekker eten - overal netjes

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

aan te bevelen!
    • Tweepersoonskamer 38m ²

uitgebreid ontbijt, alles kraaknet, uiterst vriendelijk personeel, verzorgde avondmaaltijd, prachtig zwembad en wellnes

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Wij komen terug!
    • Suite met Terras

Super vriendelijk personeel, zeer verzorgde omgang met de klant ! Gevarieërd eten!Aanrader !

• Beoordeeld op: 15 oktober 2017

Mooie omgeving ,super hotel.echte verwennerij.
    • Tweepersoonskamer 38m ²

Er zijn voor ons geen min punten.

Alles was geweldig.Wij werden gewoon erg verwend. Komen er al voor de tweede keer. Gaan volgend jaar zeker terug

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Alles bij elkaar geweldig
    • Tweepersoonskamer 34m ²

Meer keuze a la carte voor mensen die niet van rood vlees houden

Geweldig ontbijt Zeer mooie en schone kamer,ontzettend behulpzame en lief personeel

Op en top verwennerij
    • Tweepersoonskamer 30m ²

Het hele verblijf draaide om ons; altijd een vriendelijk woord, een helpende hand. Heerlijke 5 gangen menu's, inpandig zwembad.

Topper in het Zwarte Woud

Tophotel, aan de prijs maar pure verwennerij voor een paar dagen weg in het Zwarte Woud

• Beoordeeld op: 28 september 2016

vriendelijk personeel en directie

slechte wifi verbinding

vriendelijk personeel en directie

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Fantastische plek om van je vakantie te genieten
    • Tweepersoonskamer 34m ²

De vriendelijkheid van het personeel, de behulpzaamheid, en het perfecte eten,gewoon perfect.

• Beoordeeld op: 13 augustus 2016

Alles was perfect,een relaxe vakantie.echt de moeite waard.gaan zeker nog terug.

Wij zouden niks kunnen bedenken.

Alles was perfect. Het was echt verwennerij.

• Beoordeeld op: 9 augustus 2016

Beste hotel ooit en zeker voor herhaling vatbaar.

Geen aanmerkingen.

Alles was wat we ervan hadden verwacht. Zeer nette kamers, supervriendelijke bediening en uitstekende gastronomie.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2015

Vriendelijke ontvangst.

Vriendelijke ontvangst. Zeer verzorgde moderne kamers en wellness. Goed eten. Ruime parking. Wij kregen een thuisgevoel en hebben dan ook de intentie om eens terug te gaan in de winter.

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Prachtige omgeving, heel rustig gelegen.

Kamer was niet wat je zou verwachten voor 200+ euro per nacht (voor 2 personen + hond). Geen minibar/ijskast, balkon was zeer klein. Water in de douche werd pas na enkele minuten warm. Wifi zeer traag, en bijna onbruikbaar (max. 2 mbps) Werden als jonge gasten vaak raar bekeken, moesten na 4 nachten nog bij alles onze kamernummer vermelden, alsof we moesten bewijzen dat we echt in het hotel logeerden.Ook bij het ontbijt moesten we zelf naar zaken gaan vragen, terwijl bij andere gasten dit aan de tafel werd aangeboden (eitjes, chocomelk, koffie, etc.) Vriendin is zelfs éénmaal temidden haar ontbijt naar een andere tafel gestuurd. Hond mocht niet in het restaurant, en zelfs bij mooi weer was het terras vaak gesloten, dus werden we (vriendelijk) verplicht een ander restaurant op te zoeken.

Prachtige omgeving, heel rustig gelegen. Op wandelafstand van het stadje en het meer. Mooi binnen- en buitenzwembad. Zeer vriendelijk kuispersoneel.

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

Fijn (nieuw) buitenzwembad,super avondeten en heel tof is de...

Eigenlijk valt er niks tegen, het is er fantastisch....miss 2 stukjes spek bij het eitje 's morgens, vr de rest geen enkele opmerking!

Fijn (nieuw) buitenzwembad,super avondeten en heel tof is de namiddag koffie met gebak (gratis)vr de gasten...Zeer rustige locatie en supervriendelijk personeel. Niks is hun te veel...

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Als je naar dit hotel gaat, ga je voor deomgeving en voor de...

Wij hadden een mooie suite geboekt en dan verwacht je niet dat aan beide zijde van je suite honden zitten te blaffen, het werd wel opgelost maar toch,voor ons geen tweede keer in dit hotel

Als je naar dit hotel gaat, ga je voor deomgeving en voor de rust

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Het totaal plaatje was uitstekend

Heel weinig,niets dat het vermelden waard is

Het totaal plaatje was uitstekend

• Beoordeeld op: 24 augustus 2015

de persoonlijke aandacht en gastvrijheid

de persoonlijke aandacht en gastvrijheid

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

Uitstekende faciliteiten en een gemoedelijke atmosfeer.

Uitstekende faciliteiten en een gemoedelijke atmosfeer.

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

Vriendelijk personeel, uitstekende keuken, gunstige ligging...

Vriendelijk personeel, uitstekende keuken, gunstige ligging voor sportieve activiteiten, prettige kamer, balkon met ligstoelen.

Er zijn ook 10 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.