Beoordelingen over Parkhotel Güldene Berge Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Langendorfer Strasse 94, 06667 Weißenfels, Duitsland

#2 van de 10 hotels in Weißenfels

Ik was op doorreis naar de Sächsische Schweiz voor vakantie

Een aandachtspunt voor het hotel is de variatie in het ontbijt; dit verdient een upgrading. Voor reizigers die gevoelig zijn voor geluid: Houdt er rekening mee dat het hotel op een kruising is gesitueerd waar het verkeer van diverse kanten komt. Mij heeft het niet gestoord maar dat geldt wellicht niet voor iedereen.

Hotel Güldene Berge serveert zowel op het terras als in het hotel drankjes en/of maaltijden. Het is heel plezierig op het terras te kunnen genieten van de prachtig aangelegde tuin. Het hotel kent drie gebouwen waarvan er twee aan de overkant van de straat zijn gesitueerd. In één van deze beide panden had ik een 2-persoonskamer die me uitstekend is bevallen. Een ruime kamer, goed bed en een prima/schone badkamer met een lekkere douche. Voldoende handdoeken beschikbaar. Het eten (avondmaaltijd) was heerlijk; met zorg bereid.

• Beoordeeld op: 9 december 2017

Vriendelijke medewerkers en prima schone kamer! Eten in restaurant en ontbijt ook goed.

Uitstekend hotel met een mooi terras en een goed restaurant.

Uitstekend hotel met een mooi terras en een goed restaurant. Ook ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Prima hotel.

Airco op de kamer!

Prima hotel.

• Beoordeeld op: 26 april 2017

Zeer goed hotel voor overnachting met gezin
    • Suite

Zeer ruime kamers en gewoon erg goed hotel

• Beoordeeld op: 3 mei 2015

we kwamen aan bij het hotel en er was een bruiloft en we...

eigenlijk niets

we kwamen aan bij het hotel en er was een bruiloft en we kregen gelijk een betere kamer toegewezen ivm met evt geluidsoverlast ( met korting)

• Beoordeeld op: 26 juli 2015

Harde bedden