Beoordelingen over Parkhotel Fulda Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Goethestrasse 13, 36043 Fulda, Duitsland

#29 van de 35 hotels in Fulda

Oudbollig en onvoldoende
    • Standaard Eenpersoonskamer

De kamer keek uit op een oude begraafplaats. Niet echt goed voor het vakantie gevoel. De ontvangst was ronduit onvriendelijk. Op niet mis te verstane wijze werd om vermeld dat we extra moesten betalen voor de hond (een klein shi tzu). Nu zijn we dat wel gewend maar de manier waarop ons dit werd meegedeeld verdiend geen schoonheidsprijs. De kamer rook bij binnenkomst erg muf en de lucht trok niet weg nadat we de ramen hadden open gezet. De douche was op het oog schoon maar tijdens het douchen dreven de haren uit het douche putje. De foto's op de website van het hotel komen niet overeen met de werkelijkheid. Voor parkeren op het eigen terrein van het hotel moest worden betaald terwijl in het tijdsbestek dat wij in het hotel verbleven (zaterdag vanaf 20.00u tot zondagochtend) gratis op de openbare weg geparkeerd kon worden direct onder ons hotelkamer raam. Dit is ons niet verteld.

Voor mensen met normaal dieet is het ontbijt voldoende maar niet echt vers. Onhandig personeel. Voor mensen met een glutenvrij dieet absoluut geen aanrader. Hotel reageerde snel op ons verzoek via de mail of glutenvrij ontbijten mogelijk was. Het aangeboden glutenvrije "brood" kon eigenlijk de term "brood" niet doorstaan en was niet weg te krijgen. Het is tegenwoordig echt niet zo moeilijk meer om aan eetbaar glutenvrij brood te komen. Gelukkig is Fulda een leuk stadje en kun je er tot laat op de avond (we arriveerden rond 20.00u bij ons hotel) zelf bij een Italiaans restaurant prima glutenvrij eten. Blij dat we niet zijn gaan dineren in het hotel.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Op vraag heel gevarieerd lunchpakket verkregen.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Zeer basic donkere kamer. Geen frigo aanwezig. Loshangende gordijnen.

Op vraag heel gevarieerd lunchpakket verkregen. Op loopafstand van het centrum van Fulda. Parkeergelegenheid (weliswaar betalend) bij hotel was zeer handig.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Iets buiten het stadscentrum gelegen, heerlijk rustig.

Naar mijn smaak was het bed te zacht en het kussen te hard.

Iets buiten het stadscentrum gelegen, heerlijk rustig. Goed te bereiken met de auto, ruime parkeerplaats. Nog geen tien minuten lopen naar het stadscentrum. Heel goed ontbijt !

• Standaard Eenpersoonskamer

Moest gelijk bij aankomst afrekenen, heeft iets wantrouwigs.

Ontbijt is fantastisch. Handige locatie, mooie buurt, vlak bij gratis openbaar vervoer!

• Beoordeeld op: 10 februari 2017

Ontbijt was OK maar mag gezien prijs wel iets meer zijn

Ontbijt was OK maar mag gezien prijs wel iets meer zijn

• Beoordeeld op: 25 augustus 2016

Overnachting op doorreis

Geen opmerkingen .

Het ontbijt was heerlijk. Kamers waren goed.

• Beoordeeld op: 5 april 2016

Erg schoon hotel met een heerlijk ontbijt buffet

gebrek aan drinken op de kamer .. geen mini bar ... bij late aankomst is er niets te eten te krijgen ..

Erg schoon hotel met een heerlijk ontbijt buffet

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Prima ontbijt, goed verzorgde kamer, geen geluidsoverlast,...

Prima ontbijt, goed verzorgde kamer, geen geluidsoverlast, gratis wifi

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Ligging t.

Dat ik niet met een Nederlandse pinpas kon betalen en de wifi verbinding.

Ligging t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 21 februari 2015

Bij een éénpersoonskamer heb je wel een hele kleine...

Bij een éénpersoonskamer heb je wel een hele kleine doucheruimte