Beoordelingen over Park Plaza Trier Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Nikolaus-Koch-Platz 1, 54290 Trier, Duitsland

#7 van de 43 hotels in Trier

Geweldig hotel!

Ik kan niet verzinnen, er is geen zwembad dan zal het perfect zijn.

Geweldig hotel op een perfecte locatie, parkeergelegenheid is naar het hotel in toegankelijke parkeergarage. Trier is een leuke stad om te bezoeken. De hotel bar is geweldig, gezellige drukte en sfeervol. Wellnes is mooi en verzorgd.

• Beoordeeld op: 14 september 2018

wat teleurstellend

badkamer erg klein en weinig voorzieningen. Laag en klein wc-pot. Zeer bekrompen allemaal, Ook in het restaurant geen goede prijs/kwaliteit. Ontbijt wel uitstekend en overvloedig

Fantastisch!

Echter 1 minpunt is de ventilator op de badkamer. Nadat het licht is aangedaan in de badkamer gaat kort daarna automatisch de ventilator aan, maar deze maakt ontzettend veel herrie en kan niet worden afgezet; super storend.

Het hotel ligt op een fantastische locatie centraal in de stad, heeft een (weliswaar betaalde en openbare) parkeergarage onder het hotel (dus met lift naar hotel), is gezellig ingericht, personeel is uitermate vriendelijk, ontbijt fantastisch. Kamer voldoet prima.

Het was een schitterende kamer heel goed geschikt voor een...

In de badkamer zat lucht in de leidingen die daardoor borrelden, heel vervelend. Men wist er van maar had het niet verteld.

Het was een schitterende kamer heel goed geschikt voor een rolstoel

Uitstekend ontbijt, ruim gesorteerd en perfecte kwaliteit,...

de fitness ruimte in een hok van 4 x 5 meter is een aanfluiting, 3 apparaten (fiets-cross-loopband) en 2 antieke been en arm spier apparaten, rondom muren, geen uitzicht en buitengewoon slecht geventileerd en gekoeld, een schande voor een hotel in deze prijsklasse! Geen zwembad (dat wisten we overigens van te voren) maar toch jammer van een hotel wat zich deze allure aanmeet! Versleten en dunne armoedige handdoeken op de kamer, te zuinig om op tijd te vernieuwen!

Uitstekend ontbijt, ruim gesorteerd en perfecte kwaliteit, geweldige ligging van het hotel, hartje stad en de parkeergarage pal onder het hotel met een eigen hotelingang! Buitengewoon vriendelijk personeel en een restaurant waar het eten geweldig is , maar in verhouding (Brasserie i/d stad, 5 minuten lopen) peperduur en erg éénzijdig is gericht op rundvlees producten. Voor ons 3,5 sterren maar zeker helaas geen 4!

Personeel super vriendelijk behalve in het restaurant...
    • Suite

Personeel super vriendelijk behalve in het restaurant s'avonds. De dienster was snel op de tenen getrapt . Toen ik recht stond kreeg ik al te horen op grof manier dat ik nog moest tekenen terwijl mijn man nog zat. Dit was het enige dat een domper gaf.

Behoudens de ligging waren wij niet 100% enthousiast

Geen badjas of pantoffels om naar de Welness te gaan. Restaurant : Geen tafeldekking dus zeer povere tafels niettegenstaande het eten (Kreeft & Vlees)super was. Ook zijn niet alle voorgestelde vleessoorten beschikbaar. Dit was voor mij héél ontgoochelend gezien het een gespecialiseerd vleesrestaurant is. Wijnen VEEEL te duur en slecht geserveerd.

Uitstekend verblijf gehad.

Het restaurant is heel erg goed in het hotel. En de locatie is waanzinnig mooi. Je kunt heel makkelijk de stad in vanuit het hotel. En parkeer gelegenheid is er genoeg in de ondergrondse parkeer garage.

Aangenaam stadshotel op een top-lokatie om Trier te ontdekken.

Het eten was eerder prijzig voor wat er werd geserveerd. Ook was de versheid van enkele dingen twijfelachtig. vb: krielaardappeltjes zagen eruit alsof ze heropgewarmd waren (zwarte randen door zetmeel) De 'vers' gesneden fruitmelange aan het ontbijt was duidelijk reeds enige tijd ervoor klaargemaakt en zo goed mogelijk fris gehouden...

Algemene aangename sfeer en ruimte in het hotel. Goede hygiëne. Uitgebreid ontbijtbuffet met meer dan genoeg keuze. Parkeergelegenheid onder het hotel. (= wel 15€/dag)

zeer mooi hotel op een perfecte locatie met heel goeie service

geen opmerkingen , alles was perfect in orde

Het hotel had een zeer leuke verrassing voor mijn verjaardag . Toen ik op de kamer kwam stond er een fles champagne met 2 glazen klaar en verjaardagskaart klaar. Top

Zeer aangenaam hotel met alwaar een positieve sfeer hangt.

De prijs van de garage; € 15 per 24 uur. Ook al is het een openbare garage die gelinkt is aan het hotel vind ik dat gasten een reductie zou moeten krijgen.

Zeer aangenaam hotel met alwaar een positieve sfeer hangt. Zeer proper en mooie kamers. Zeer centraal gelegen. Ruime keuze aan het ontbijtbuffet. Het restaurant (Plaza Grill) is eveneens aan te bevelen. Wel te reserveren op voorhand.

Comfortabele kamer. Restaurant in hotel is pluspunt. Ligging kan niet beter.

Parking apart te betalen. Badkamer was klein, maar alles was aanwezig.

Accomodatie comfortabel en ruim, schitterende ligging, parking onder hotel. Ontbijt prima, alles was er.

Hotel zeker aan te bevelen, het ligt in een geweldig wandelgebied.

De toegangskaartjes tot de kamer moesten elke dag opnieuw 'opgeladen' worden omdat deze niet meer werkten. Je betaalt automatisch € 4,- per dag voor de sauna, ook als je er geen gebruik van maakt. De (relax)massage van 85 minuten was ronduit slecht. Waarschijnlijk was het ontspannend voor de masseuse want ik had soms het idee dat zij in slaap viel tijdens de massage.

Ontbijt is zeer uitgebreid en de ligging van het hotel kan niet beter.

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Zeer goed en voor herhaling vatbaar.

In een hotel met expliciete vermelding "Welness" is het opmerkelijk dat naast de overnachtingsprijs een bijkomende prijs van 10 Euro aangerekend wordt per keer dat men de welness ruimte wil gebruiken. Gelukkig heeft het hotel dit snel en soepel opgelost.

Ontbijt was zeer goed. Welness-ruimte was prima. Ligging van het hotel optimaal

• Beoordeeld op: 22 december 2017

super hotel, super kamer, super ligging en een mooie stad.... wat wil je meer!

helemaal niets!

Alles! Ik reis met iemand in rolstoel... nergens hebben we ooit een betere kamer gehad. Helemaal geen gevoel van 'behinderde kamer' aboluut niet. Integendeel. Super personeel, zeer zeer goed restaurant, leuke bar..; beter kan men niet vinden! Zeker terug als we daar in de buurt zijn.

Super hotel, in het centum van Trier.

Mooi hotel met vriendelijk personeel, we hadden een mooi kamer, goed ingerichte badkamer, alles aanwezig. Het ontbijt was zeer uitgebreid en zeer verzorgd, en daar ook ongelooflijk vriendelijk personeel. Een aanrader.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

OK

Door de sneeuwval was er vorming van sneeuwdruppels op de gevel boven de kamervenster en zolang het sneeuwde vielen de druppels op de richel van de venster met het gevolg van het voortdurend getik op de richel, Slecht geslapen. Tik, tik, tik.

Mooi hotel, mooie en rustige kamer.
    • Executive Kamer

- Geen lactosevrije opties bij het ontbijt, wel gluten- en lactosevrije broodjes op verzoek. Weinig vegan beleg, enkel honing en confituur. - Bijbetalen voor gebruik van de sauna als men via booking reserveert.

Mooi hotel, mooie en rustige kamer. Zeer goede ligging in het centrum.

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Prima hotel. Uitstekende service.

Diners vonden we erg duur, maar er zijn veel restaurants in Trier. Trier zelf vonden we erg druk geworden te opzichte van een bezoek van maar een paar jaren geleden, maar daar kan het hotel niets aan doen, Trier blijft een interessante stad.

Fijn hotel op centrale plaats in Trier. Prima bedden en kussens . Zeer schoon. Zeer servicegericht personeel.

De prijs van een glas witte wijn was €12,50!! Daar koop ik drie flessen voor en vond ik echt belachelijk. Met name gezien je in hét gebied zit waar de riesling vandaan komt

Een aanrader zeker voor een korte vakantie !!!!

De kamers zijn super schoon incl de badkamer . Het personeel is zeer attent , parkeren is heel makkelijk in de garage onder het hotel. En het mooiste van al het hotel ligt midden in het centrum van het mooie plaatsje Trier.

Zeer aangenaam.

Parkeren in openbare parkeergarage, betaling enz hiervoor regelen via receptie ook i.v.m. tussendoor verlaten van de garage voor uitstapje. Anders wordt het duur parkeren.

Heerlijk ontbijt. Hotel bevindt zich midden in de stad.

prima uitvalsbasis om de prachtige stad te verkennen !
    • Executive Kamer

- badkamer was wat aan de kleine kant - overdreven ijverig restaurantpersoneel dat bij het ontbijt veel te snel lege borden of glazen kwam wegnemen, terwijl je nog aan het ontbijten was

- heerlijke ligging vlakbij de voetgangerszone - heel comfortabele en geluidsdichte kamers met goed werkende airco - vriendelijk personeel - uitgebreid ontbijtbuffet

de ligging in het stadje is buitengewoon goed !

de hoofdmaaltijden met uitzonderlijk lekker vlees maar minder goed omkaderd wat groente betreft en veel zout gebruikt

ontbijt heel goed - badkamer heel klein maar met alle confort

Prachtig stijlvol ingericht hotel midden in Stad, behulpzaam...

Prachtig stijlvol ingericht hotel midden in Stad, behulpzaam personeel, eenvoudig parkeren in garage, goed restaurant, moderne nette kamers, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Akoestisch gegijzeld

Ik kreeg een kamer toegewezen aan de binnenzijde, dus boven de binnenplaats. Normaliter een rustige locatie. Maar er werd niet bijverteld dat daar de volgende avond een besloten verjaardagsfeest zou worden gehouden, tot 11 uur 's avonds. Ik heb geklaagd, gebeld etc., maar niets hielp. De muziek werd niet zachter gezet, eerder harder, zo hard dat ik niet normaal TV kon kijken en luisteren (video materiaal beschikbaar). De receptie was het helemaal met me eens en moedigde aan een klacht in te dienen. Het is gewoon stuitend dat een hotel meewerkt aan een besloten feestje, waardoor 42 kamers (dus ongeveer 80 gasten) akoestisch worden gegijzeld omwille van ca 40 feestgangers. Tot 11 uur: ja ja. Het ging gewoon door, dus heb ik om 11:15 u gedreigd met drastische stappen als het niet onmiddellijk ophield. Aldus geschiedde. De directie is wat mij betreft volledig verantwoordelijk voor dit gast-vijandig gedrag. Ik vind eigenlijk dat ik mijn volledig verpeste 2e nacht terugbetaald moet krijgen.

• Beoordeeld op: 30 juni 2017

Mooie ruime kamer, fijn het toilet apart en met een deur...
    • Grand Suite

Jammer dat het terras niet (deels) overdekt is. Zou fijner zijn bij regen en bij zon!

Mooie ruime kamer, fijn het toilet apart en met een deur naar buiten!

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Prima modern hotel hartje Trier

Schoonmakers op dag vertrek stoorden. Na een snelle klop op de deur stonden ze binnen 1 seconde binnen. Je gaat toch niet op de dag van vertrek schoonmaken als de vertrektijd nog niet gepasseerd is? Je moet dan dus het 'niet storen' bordje buiten hangen.

Modern hotel met Centrale ligging, schoon! En niet te vergeten, het uitstekende ontbijt

Genoten van Trier.

Prijs/kwaliteit verhouding. Door de ligging uiteraard. Maar het hotel is te zakelijk. Heeft niets liefs of warms...het ontbijt was veel te prijzig in verhouding. Gelukkig zat dat apart van het logement.

De ligging in het centrum, met de parkeergarage, die in verbinding staat met het hotel èn je verdieping! Toch is het rustig om je heen.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

De ligging, de inrichting, de kamer en het ontbijt.

Geen vrije stopcontacten in de kamer. Te trage wifi.

De ligging, de inrichting, de kamer en het ontbijt. Garage onder hotel. Goed restaurant met vlotte bediening.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Een ideaal 4* hotel in het centrum van een gezellige stad.

Deutsch, Arabisch, Türkisch, Englisch, Französich, Italienisch und Spanisch können wir auf die TV-Sender sehen. Aber kein Holländisch, die Sprache von zwei Ihrer Nachbarnländer (>25 Millionen Einwohner). Warum nicht 'B.V.N. T. V. Europa' (frei am Astra 11.186 V, 22.000 und Hotbird 10.815 H, 27.500)

Wij waren voor de 6de maal in het hotel en zijn steeds even tevreden over het geheel. Hotel ideaal gelegen in het centrum met vele resto's en winkels in de omgeving. Ruime openbare parking onder het hotel met directe lift naar de receptie. Zeer vriendelijke ontvangst en personeel. Ruime kamer (332) met zithoek (2 zetels) , bad, wifi. Tussen 07:00 en 08:00 is er in de kamer wel regelmatig een daverend/donderend lawaai te horen (verplaatsing van materiaal)? Het ontbijt is door de jaren steeds verbeterd: bubbels, zalm, vele broodsoorten ... wij komen hier graag terug.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Perfect verblijf voor stadsbezoek aan Trier en omgeving
    • Executive Kamer

badkamer aan de kleine kant ( wel oke, maar klein), haardroger werkte slecht

Ruime kamer, zeer goed bed, fantastisch ontbijt, gezellige lobby, gemakkelijk om te parkeren (nog te betalen)

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Geweldig kerstverblijf met kinderen in Park Plaza Hotel te Trier

Kinderen mochten mee gebruik maken van de wellnessfaciliteiten, wat ze zeer tof vonden, totdat bleek, dat er zowel gasten naakt als in badkledij rondliepen. Misschien toch best een keuze maken of bladkledij en kinderen al dan niet toegelaten worden, om ongemakkelijke situaties te vermijden. Buiten dit, was alles top!!

Een zeer mooi en gezellig ingericht hotel met ruime, moderne en propere kamers. Zeer uitgebreid ontbijt, in een gezellig kader.Vriendelijk personeel.Perfecte ligging, met de winkelstraat net om de hoek. Ook heel makkelijk bereikbaar met de auto, betaalparking onder het hotel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Fijn verblijf in een verrassend leuke stad

De bar , personeel kijkt niet om . 15 min gewacht en dan maar kamer gegaan ,spijtig

ontbijt was heel goed ,vriendelijk personeel ,aan de balie waren ze heel attent , alles tiptop .

• Beoordeeld op: 25 december 2016

prima ontbijt

kamers te warm. Dekbedden synthetisch en/of plastic onder hoeskaken waardoor je transpireert. Verlichting " too much" en niet dimbaar.

prima ontbijt

• Beoordeeld op: 24 december 2016

Verblijf tegen gevallen.

Betalen voor Spa en parkeren.In file staan om auto te parkeren in parkeergarage.Met 2 stellen kamers geboekt. Het ene stel kreeg welkom attentie op de kamer , het andere niet.Dit aan receptie kenbaar gemaakt echter er werd niets mee gedaan.

Ligging nabij centrum Trier

Dicht bij winkelcentrum

Sommige mensen aan de receptie niet behulpzaam en arrogant. Geen coffeine vrije koffie op de kamer, zelfs niet nadat we het expliciet gevraagd hebben. Dineren in het hotel is niet mogelijk, altijd volgeboekt.

Dicht bij winkelcentrum

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Weekendje Trier

Gezellig hotel in het hartje van Trier. Uitgebreid ontbijtbuffet. Rustige kamers. Lekker gegeten in het restaurant alleen de prijs was daar iets aan de hogere kant.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Zonder tegenvallers

Niets valt tegen in Park Plaza. Maar gasten die een bad in het badkamer wensen, zullen dit specifiek moeten aangeven. In onze kamer was enkel een (uime) douche aanwezig.

Dit hotel heeft een uitstekende ligging, service en hospitality zijn in iedere component geïntegreerd, veel faciliteiten, ondergrondse parking direct onder het hotel, een uitstekende keuken en vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 6 november 2016

Zeer angenaam.

Geen opmerkingen.

Het ontbijt was prima. Precies wat je verwacht. De kamer lag aan het eind van de gang met mooi uitzicht en was heerlijk rustig. Comfortabele kamer en schoon.

• Beoordeeld op: 5 november 2016

Tophotel op een toplocatie !

Werkelijk niets !!

Privé parking onder het hotel. Zeer centrale ligging. Uitgebreid ontbijt met bubbels ! Zeer mooi wellness aanbod. Vriendelijk onthaal. Upgrade gekregen omwille van rolstoel echtgenote zonder meerkost. Restaurant/grill top !!! Gezellige bar met groot aanbod.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Leuk

Het lawaai 's nachts dat van de ernaast gelegen Irisch Pub kwam. Luidruchtige groepen die om de haverklap naar buiten komen om te roken. Lachen, roepen, zingen,...

Prima kamer, soya melk in huis, bij het ontbijt werd constant bijgevuld.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

De ligging direct in het centrum was super!

De ligging direct in het centrum was super! Mooie inrichting, alles heel proper en extra's zoals verschillende soorten kussens mogelijk, fles water en thee-koker beschikbaar.

• Beoordeeld op: 25 september 2016

prima hotel met prettige bar om de dag af te sluiten met een...

vindt het in verhouding met andere hotels van vergelijkbare kwaliteit een beetje overpriced

prima hotel met prettige bar om de dag af te sluiten met een heerlijk drankje

AIRCO

TE LAAG ZITTENDE BANK EN STOEL

AIRCO

Plaza Gril restaurant.

Plaza Gril restaurant. Verbrande erg dunne hamburger.

Het was super zalig !
    • Grand Suite

Een parasol op het terras van de kamer !

Super ontbijt, prachtige kamer, super restaurant L

Aan te bevelen als weekend- of doorreis hotel

De ligging en de accomodatie.

Schitterend

Prachtig hotel en subliem ontbijt

Wij hebben er een perfecte fietsvakantie van gemaakt en de terrasjes 's avonds waren zalig.

Geen Belgisch of Nederlandstalige zender op TV; Tour ...

Het ontbijt was perfect; wij misten NIETS. ¨Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel.

De verzorgde luxe na een kampeervakantie was heerlijk.

De verzorgde luxe na een kampeervakantie was heerlijk.

De bediening was arrogant en opdringerig

De bediening was arrogant en opdringerig

Spraken alleen maar Duits

Spraken alleen maar Duits

Alles op loopafstand, makkelijk parkeren

Alles op loopafstand, makkelijk parkeren

zeer goed

prijs van de parking, dat mocht gratis zijn voor de gasten

ontbijt was prima, en zeer vriendelijk personeel

zeer uitgebreid ontbijt, goede bedden, lekker stil in het hotel

Heel goed

Het restaurant

Mooie lounge, mooie kamers

Kleine badkamer

Mooie lounge, mooie kamers

Leuk verlengd wekend

Zeer goed ontbijt Zéér mooi gelegen

Mooie kamer, heel proper.

Het uitzicht viel wat tegen.

Mooie kamer, heel proper. Heel lekker en uitgebreid ontbijt. Centrale ligging van het hotel.

prima hotel, l,euk stadje

Prima lokatie, ruime kamer, goed ontbijt

Locatie prima. Proper.

Het geluid van de ventilatie in de badkamer was storend.

Het ontbijt was matig en gezien zijn prijs onder het gemiddelde.

alles was zeer goed

alles was zeer goed

Relaxed verblijf met hoge kosten.
    • Suite

kosten van verblijf waren aan de hoge kant.

Kamers waren netjes.

Super weer op een top locatie

Super, lekker ontbijt, mooie kamers en alles was netjes 👍🏻

Prijzig ......

Alles was super !!

perfect

het restaurant

ontbjit was goed

Mooi hotel en aangename stad om een paar dagen te verblijven.

Eigenlijk niets viel tegen.

Heel goed ontbijt, vriendelijk personeel, prima locatie.

Fantastische ervaring
    • Grand Suite

Ontbijt erg goed, super bediening. Receptie erg vriendelijk. Restaurant heel erg goed

• Beoordeeld op: 27 januari 2018

mooie hoekkamer met uitzicht

mooie hoekkamer met uitzicht

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Gewoon goed !! een hotel om naar terug te komen!
    • Executive Kamer

Trier in de winter erg rustig , staat natuurlijk los van het hotel.

Erge leuke zaterdagavond in het hotel gehad door Range Rover Bar-Night !

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Het ontbijt en de ligging