Beoordelingen over Villa am Park Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kogelweg 8, 83646 Bad Tölz, Duitsland

6,2

5,3

een dikke nul

zie hierboven

Ontvangen als boeren, niks voorzien voor onze kleine. vuile zetel. parking ??? goed gelachen. Voor ons nooit meer in dat hotel. Wat betreft onze beoordeling : een dikke nul

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Prachtige omgeving.

Een rusthuis voor herstellende ouderlingen is niet mijn geplande vakantieomgeving. Bij het ontbijt werden mijn toastsneetjes gepickt door een vermoedelijk dementerende bewoner. De ontbijtserveerster deed haar job niet zo graag had ik de indruk. In de kamer moet je altijd opletten...naast elke lichtschakelaar, wc en bad, is er een paniekknop of een trektouwtje voor hulp van de verpleegster. Mocht ik hulpbehoevend zijn, ik zou daar wel willen wonen.

Villa in het Park was wegens verbouwingen gesloten. We hebben kunnen overnachten in het "bijbehorende" FRISIA pension. Een groot pension van 4 verdiepingen voor herstellende ouderlingen. Accommodatie en ontbijt is zeer goed. In de receptie staat een verpleegster!

De bergen zijn het hoogtepunt.

Vier nachten opstaan met verschrikkelijke rugpijn wegens een kussen en een matras dat helemaal doorzakte. In de villa is niemand aanwezig buiten de gasten. Bij het inchecken werd de sleutel overhandigd en dat was het. Geen info niks. Voor vragen moet je naar het bijzijnde hotel waar de nachtzuster als receptioniste handelt en zij veel te veel aan haar hoofd heeft waardoor ze niet behulpzaam is. De sleutel van de kamer paste ook op de inkom deur van het hotel, de deur van de villa, de nachtingang... dus de kans dat iedere gast dezelfde sleutel heeft is groot. Het kamermeisje heeft deze vier nachten niets aangeraakt buiten de laatste avond de bedden opgemaakt, niet ververst. De handdoeken werden niet vervangen omdat het niet de bedoeling was dat we elke dag nieuwe kregen. Geen probleem geweest als er een douche gordijn bij het bad was. Elke douchebeurt veranderde de badkamer in een zwembad. De enige optie waren de handdoeken op de grond. Maar je krijgt wel geen nieuwe. Geen internet ook al staat dat in de beschrijving. Geen zeep, shampoo maar dit nemen wij gelukkig standaard mee. Als je graag om zes uur in de ochtend wakker wordt van het zonlicht dan zijn de gordijnen positief. Slaap je graag uit, dan heb je pech. Parking is op goed geluk want ze hebben er maar vier. De rest is voorbehouden voor de gasten van het kuurhotel. Het centrum is niet ver weg maar af en toe loop je bergaf maar de andere keer dan bergop. Goed voor de conditie, dat wel. Bad Tölz... tot volgend jaar. Villa am Park... tot nooit meer.

Grote kamer. De omgeving, de uitzichten en de mensen maakten het een aangenaam verblijf. Wij komen zeker terug naar Bad Tölz alleen niet meer bij Villa am Park. Wil je graag uitrusten, genieten van het kuuroord dan boek hun kuurhotel en niet de villa. Overdekte parkeergarage in het centrum was €0,40 het uur!!! Amai.. zeggen ze bij ons.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Matig tot slecht géén aanrader.

Ontbijt matig, Hygiëne was slecht smerige toiletbril. Dit was een soort Kuuroord dames en heren met badjassen over de gang en na 22.30 centrale deur op slot. Ongeschikt voor zakenreizigers.

weinig

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het koud en warm stromend water.

Het koud en warm stromend water. Op de wastafel weinig water uit de kraan en de douche matig water. WiFi zou ook handig zijn.