Beoordelingen over Pension Absolut Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Erich-Weinert-Straße 26, 10439 Berlijn, Duitsland

#15 van de 107 B&B's en herbergen in Berlijn

• Beoordeeld op: 26 januari 2018

Prima pension voor een citytrip.
    • Tweepersoonskamer Eco

Hoewel de badkamer mooi en schoon was had de douche een drukknop die je steeds moet indrukken. Dit was niet zo fijn.

Het pension ligt in een rustige straat. Wij hadden een prima kamer op de begane grond. De kamer was schoon en licht. Het personeel was heel erg aardig en we konden eerder inchecken. Ook waren er rolluiken waardoor we geen last hadden van eventueel licht of lawaai van de straat.

• Beoordeeld op: 18 november 2017

Prima kamer en gebruik van gezamenlijke keuken was oké

De service had beter gekund(steeds handdoeken te weinig) en je gaat geen werkzaamheden op de kamer uitvoeren als deze verhuurd is! Dat hoort niet vinden wij.

De rust en het bed was prima!

• Beoordeeld op: 14 juli 2017

Mooi, rustig, ruim, en schoon hotel zonder ontbijt en niet altijd iemand bij de balie.
    • Tweepersoonskamer Eco

De ochtend van de dag dat we zouden inchecken kregen we een email met het paswoord om binnen te komen omdat er niemand bij de receptie zou zijn. Geen probleem voor ons, we ontvingen de email op tijd en hadden internet, maar er stonden verschillende gasten voor de deur die de email niet hadden ontvangen en niet naar binnen konden.

De privacy, en de rust in de omgeving. Loopafstand naar de barren en restaurants aan de Eberswalder strasse.

• Beoordeeld op: 16 mei 2017

De locatie is super.
    • Tweepersoonskamer Eco

Er waren niet heel veel voorzieningen. De kamer had twee ramen aan de straatkant maar gelukkig viel het lawaai mee.

De locatie is super. Kamers schoon en gezellig.

• Beoordeeld op: 16 april 2017

Grote kamer in leuke buurt, maar duur.
    • Tweepersoonskamer Eco

- 2,5u voor het inchecken kreeg ik een telefoontje (achteraf bleek het Pension Absolut Berlin te zijn) en daarna een mailtje met de code van de voordeur en kamerdeur want er zou niemand aanwezig zijn om ons welkom te heten. Toevallig keek ik mijn mails nog na, wat uitzonderlijk is als ik reeds onderweg ben. - Het ingeven van de code van de voordeur is zichtbaar voor buren en voorbijgangers want het paneel hangt erg hoog en is daardoor moeilijk af te schermen. Dat geeft geen veilig gevoel aangezien de code voor de kamer dezelfde is als deze voor de voordeur. - Sierkussens waren vuil. - Het gemeenschappelijke keukentje bevat geen koelkast en geen kookplaat. - De gordijnen waren niet groot genoeg om het volledige raam te bedekken. Op het gelijkvloers waar constant mensen langs wandelen is dat niet zo leuk. Je kan de rolluiken natuurlijk wel dichthouden als je geen inkijk wenst, maar aangenaam is dat niet overdag. - Het bed had een waterbed-effect: het golfde veel als de andere persoon zich omdraaide. - De douche springt telkens af na 30 seconden, wat een campinggevoel geeft (misschien is dit eigen aan de eco-kamer?) - Bij aankomst lagen er twee grote handdoeken per persoon klaar en een handdoekje voor op de grond. We lazen op de info op de deur dat als je je handdoeken wilt laten vervangen, dat 2,5 euro kost. Voor 2 nachten hoef ik geen nieuwe handdoeken, maar het voelt wel erg 'hostel' aan op deze manier. (Het handdoekje voor op de grond werd wel dagelijks vervangen.) - Hoge prijs naargelang de faciliteiten (geen koelkast).

- Leuke omgeving. - Dichtbij het openbaar vervoer. - Nieuwe badkamer (eco-kamer). - Kamer had een grote oppervlakte. - Aanwezigheid rolluiken. - Hoge plafonds en oude houten vloer geven een leuke uitstraling. - Kamer was proper (op de sierkussens na).

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ik zou er niet meer teruggaan
    • Tweepersoonskamer Eco

Slechte kussens, doorslapen matras en de muren waren net karton: Konden de tv van de buren horen. Ook lawaai vanop straat was ongelofelijk luid te horen in de kamer. Bedlinnen niet ververst en dit terwijl we er 4 nachten verbleven hebben. Handdoeken werden ook maar 1x vervangen. De WiFi was een algemene hotspot dus niet beschermd. Geen champoo of zeep voorhanden. Superkleine tv met quasi enkel Duitse kanalen.

De grootte van de kamer en de douche.

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Schoon simpel en vriendelijk
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De temperatuur van de douche is wel afhankelijk of andere mensen ook douchen.

Voor mensen die alleen overnachting nodig hebben in Berlijn is dit een goede optie. Je moet drie badkamers delen met zeven andere kamers, maar als je daar geen probleem mee hebt, dan zijn deze ruime kamers de prijs zeker waard.

• Beoordeeld op: 16 november 2016

Goed pension op goede locatie
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Kamers zijn wel wat gehorig en omdat de badkamers worden gedeeld kun je daar in de ochtend nog wel last van hebben.

Leuk pension in een erg leuke wijk in Berlijn. Veel leuke winkeltjes en restaurantjes op korte afstand en ook het OV makkelijk te bereiken. Kamer is prima in orde, zeer schoon. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 14 oktober 2016

Gezellig!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kussens zijn heel erg zacht waardoor wij pijn in onze nek hadden na het slapen. Een minpuntje: pas bij 4 nachten of meer worden de handdoeken gewisseld. Dit kan echt beter!!!

Er is geen ontbijt beschikbaar, maar op de hoek zit een heerlijk restaurant genaamd Spreegold met heel veel ontbijt keuze. De kamers zijn gezellig ingericht en de locatie is dichtbij een metro en trein. Alles is netjes en schoon, ook de gedeelde badkamers

• Beoordeeld op: 30 september 2016

Een echte aanrader!
    • Tweepersoonskamer Eco

Prachtig pension met eigen ingang. Wij hadden een kamer met badkamer wat helemaal perfect was en hip gestyled.er zijn ook kamers met gedeelde badkamers dus even opletten wat je boekt.

• Beoordeeld op: 20 september 2018

Goede badkamer

Vloerbedekking was vol vlekken en de kamer maakte een smoezelige indruk

Goede badkamer

• Driepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Verhouding prijs/kwaliteit is heel goed Zeer net !

• Suite

Voor de tweede keer geweest! Gewoon super mooie pension, fijn personeel en rustige locatie.

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Prima verblijf, dicht bij winkelcentrum en metro. Prima prijs kwaliteit verhouding.
    • Tweepersoonskamer Eco

De kamer was schoon en ruim, de buurt is rustig s avonds.

Citytrip Berlijn met vriendin en 2 tiener kids

Herrie van de deuren en geluid in gang van andere gasten.

Leuke inrichting van kamers en verblijf. Loopafstand van parkeergarage en metrostation.

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Goede basic plek om te verblijven!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Fijne en originele manier met de pincodes! Schoon, ruim, goede locatie.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Mooie kamer en badkamer, confortabel bed, rustige straat,...
    • Tweepersoonskamer Eco

Geluidshinder van de gang en de voordeur.

Mooie kamer en badkamer, confortabel bed, rustige straat, maar vlakbij metro halte, winkels en restaurants

• Beoordeeld op: 14 november 2016

centraal gelegen accomodatie

oppervlakte kamer

centrale ligging

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goede prijs kwaliteit, leuke buurt!
    • Tweepersoonskamer Eco

De kamer kon niet volledig donker gemaakt worden. De gordijnen laten nog veel licht door.

Goede prijs kwaliteit, leuke buurt!

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

Prima locatie, dichtbij U bahn, netjes en goed geregeld

WiFi verbinding

Prima locatie, dichtbij U bahn, netjes en goed geregeld

• Beoordeeld op: 25 juni 2015

De kamer was heel mooi, badkamers waren ruim, paktisch...

We kregen de code van de deur via een email toegestuurd en het duurde 2 dagen voordat we de eigenaar/personeer zagen. In principe niet zo heel erg maar ik vond dit wel vreemd!

De kamer was heel mooi, badkamers waren ruim, paktisch ingericht en schoon. Vlak bij liggen de S en U Bahn in verschillende richtingen dus je bent snel bij verschillende bezienswaaridigheden. In de buurt liggen een paar eettentjes (waaronder een klein bakkertje met uigebreid heerlijk ontbijt voor 3,50) en een winkelcentrum met ruime openingstijden

• Beoordeeld op: 26 mei 2015

Prima locatie, veel leuke winkels en restaurantjes in de...

Wij hadden twee kamers gehuurd die onderling verschilden in kwaliteit voor dezelfde prijs, dit was minder.

Prima locatie, veel leuke winkels en restaurantjes in de buurt, rustig gelegen

• Beoordeeld op: 23 maart 2016

Alles was schoon en de kamers waren gezellig ingericht!

Iets meer een zithoekje had leuk geweest.

Alles was schoon en de kamers waren gezellig ingericht!

• Beoordeeld op: 15 februari 2016

De ontvangst was erg hartelijk, de kamer en de badkamer zeer...

De ontvangst was erg hartelijk, de kamer en de badkamer zeer proper en groot. De ligging was voor ons top!

• Beoordeeld op: 15 september 2015

Nette 1persoonskamer in leuke buurt.

Nette 1persoonskamer in leuke buurt.

• Beoordeeld op: 9 januari 2015

Alles, zeker de vrijheid met Keycode en de metrolijn U2,...

1 dag regen

Alles, zeker de vrijheid met Keycode en de metrolijn U2, deze dwars door Berlijn gaat

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Pension Absolut Berlin