Beoordelingen over Hotel Pension Fischer am Kudamm Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Nürnberger Str. 24a, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10789 Berlijn, Duitsland

#109 van de 598 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Schoon appartement, goed ontbijt, zeer vriendelijk en...
    • Comfort Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Aandachtspunten voor minder mobiele reizigers, accommodatie is gelegen op de derde verdieping en alleen bereikbaar via trappen (ong 65 treden)

Schoon appartement, goed ontbijt, zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, gelegen op een goede locatie, op korte afstand van Kurfürstendamm, Gedächtniskirche en U-bahn

Leuk verblijf, we komen zeker terug
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Gezellig hotel, perfect gelegen naast metrostation. De eigenaar is super vriendelijk en gaf nuttige tips voor ons eerste bezoek aan Berlijn. Ontbijt was lekker en verzorgd. We hadden een late check in, sleutel eenvoudig in key box opgepikt en parkeerkaart lag, zoals afgesproken, op onze kamer. Vooraf enkele vragen via mail gesteld en zeer snel antwoord gekregen.

Prima voor een kort verblijf in Berlijn
    • Comfort Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Tijdens ons verblijf was het erg warm, en op de kamer was geen airco aanwezig. Ramen kunnen wel open maar geven natuurlijk wel wat meer lawaai door van het verkeer (wat overigens niet extreem is hoor). Wel was er een ventilator op de kamer, die we dan ook gebruikt hebben.

Prima locatie. Op 50 m van U-bahn met prima verbindingen in alle richtingen. Waren met zn 2en en hadden een ruimte kamer, met balkonnetje en ook nog een slaapbank. Wellicht ook te huren als familie kamer. Vlak bij het pension is een supermarkt en ander klein winkeltje (met gekoelde dranken) voor het halen voor op de kamer. Ook prima, basic ontbijt met broodjes wat beleg en voor de liefhebber yoghurt. Het is een pension en dus zonder veel aanvullende voorzieningen (zoals in een Hotel) en geen 24h bezetting. Sleutel hebben we opgepikt via een keybox wat ook prima functioneerde.

super.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Slaapbank voor de kinderen was hard.

lekker en uitgebreid ontbijt, (met zalm). Personeel was behulpzaam. Kamer was heel netjes, rustig. Parkeren ook goed geregeld. Naast U-bahn halte, heel dicht in centrum.

• Beoordeeld op: 21 april 2018

Plezierig verblijf dicht bij de Gedächtnuiskirche en tegenover ons een ingang van de U-baan.
    • Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

Vriendelijke ontvangst, kamer schoon, ontbijt goed verzorgd. Goede kwaliteit - prijsverhouding. Vanwege problemen met de DB had de eigenaar goede alternatieven om terug te reizen. We hadden een rustige kamer aan de achterkant (kamer 8) met 2 éénpersoonsbedden.

• Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Eigen Badkamer

We waren er even niet op bedacht dat een Pension iets anders is als een hotel met een lobby etc. Nu moesten we zelf de sleutel pakken uit de kluis en dan konden we naar de kamer. Dit was prima geregeld overigens. Ook moet je er even aan denken om wat te drinken mee te nemen. ( geen hotelbar he) Kamer is netjes, bed is comfortabel. Badkamer ruim en schoon. Locatie prima centraal en toch heel stil om te slapen. Personeel heel vriendelijk en bereidwillig wat uit te leggen.

• Beoordeeld op: 10 februari 2018

Super verblijf voor citytrip op toplocatie!
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prijs kwaliteit is top! Kleine, gezellige kamer met zeer mooie moderne badkamer. Ontbijtbuffet met voldoende keuze en zeer vriendelijk personeel. De ligging is echt super, metro op 2 minuutjes wandelen. Shoppingcentra, restaurantjes en het park ook op wandelafstand. Zeker een aanrader!

Bevredigend
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Dit hotel bevindt zich op de derde verdieping en heeft geen lift. Niet toegankelijk voor invaliden. Dit gebrek is niet terug te vinden op de site.

Ontbijt okay.

• Beoordeeld op: 14 september 2017

Aangenaam verblijf.
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Eigen Badkamer

Ontbijt had misschien een beetje vroeger gekund - voor zaken reis. (Begon pas om 8u) Muren waren soms wat gehorig - maar door de kleinschaligheid en het beperkte aantal gasten was dat over het algemeen geen echt probleem

Gemoedelijke sfeer. Vriendelijk personeel. Rustige omgeving.

Prima uitvalbasis voor een stedentrip!
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

De kamer was wat gehorig. Maar als je dat vergelijkt met de prijs mag je niet klagen.

Prima hotel op een mooie locatie! De eigenaar gaf veel goede tips over het bezoeken van de stad. De kamer was brandschoon. Het ontbijt was voldoende. Op de laatste dag moch ik na het uitchecken mijn bagage de hele dag nog in het hotel laten. Al met al prima geregeld!

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Het pension ligt naast een metro waardoor het goed...
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Het meubilair op de kamer was functioneel maar kon wel een opknapbeurt gebruiken dit gold overigens niet voor de kamer zelf, deze was niet al te groot maar keurig verzorgd. Wij vonden de buurt groots opgezet net als de restaurants in de buurt, dus voor ons niet altijd even gezellig.

Het pension ligt naast een metro waardoor het goed bereikbaar is. De kamer was schoon en voorzien van een zitje. Het ontbijt was prima verzorgd met broodjes ,eitje, zalm, yoghurt etc.

We hebben een plezierige week gehad, mede door de vriendelijke ontvangst en uitleg mbt metro etc.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Wij zijn goed te been, maar voor minder valide mensen zou ik een hotel met lift zoeken. Je moet 2 grote trappen op. Bedbank voor de kinderen vond ik iets te hard naar mijn idee.

Het hotel was dicht bij de kurfurstendam en vlak bij de metro. Voorts kregen we gelijk bij aankomst een aantal bruikbare tips. Het ontbijt vond ik persoonlijk goed en dat is lekker om de dag mee te beginnen. Zeer vriendelijk personeel. Tweepersoons bed was goed.

• Beoordeeld op: 22 oktober 2016

Niet aan te raden..
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

De kamer viel ontzettend tegen. Klein hokje met twee gescheiden éénpersoonsbedden waar de badkamer aan bijgeplakt is. Muffe kamer, gedateerd, grouw. Een te kleine tv. Super slechte WiFi. Lichten die telkens uitgaan op de gang. Schijnt geen licht doorheen. 24/7 is het donker op de gang. Personeel nauwelijks gezien. Ontbijtkamertje, het woord zegt het al, ontzettend klein. Het ontbijt was zeer beperkt en niet lekker. Tafels waren vies, er werd ook niet afgeruimd. Waardoor ik aan een vieze tafel moest eten. Het hotel/pension is totaal niet geschikt voor mensen in een rolstoel of die slecht ter been zijn. Niet voor herhalingvatbaar. Het was te veel voor te weinig.

De locatie was oke, erg dichtbij de beroemde winkelstraat. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2018

Goed startpunt om Berlijn te verkennen.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Goede ligging. Vlakbij metro. Kleinschalig. Kamers goed in een mooi oud pand. Matrassen iets te zacht, persoonlijk. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 21 september 2018

Comfortabel verblijf in een schoon pension.
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Prachtig nieuwe badkamer en goede locatie. Dichtbij de metro en Kurfustendamm

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Op en top TEVREDEN!!!

Geen lift😁....(met een GROTE knipoog)...😉😉😉

Alles was ZEER goed en positief. ZEER en ZEER vriendelijk personeel (vooral Christian Schulz👍👍👍)

GPEDE PRIJS KWALITEIT VERHOUDING

GPEDE PRIJS KWALITEIT VERHOUDING

Betere kussens

Sobere kamer

• Beoordeeld op: 20 april 2018

Kamer ruim en erg schoon
    • Comfort Tweepersoonskamer met Balkon en Eigen Badkamer

Kamer ruim en erg schoon Lag erg centraal om overal te komen

• Beoordeeld op: 15 december 2017

Heerlijk verblijf op een goede locatie !
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Lastig om via de trappen (met bagage) de accomodatie te bereiken

Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 23 november 2017

Goede accommodatie voor deze prijs
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Het ontbijt was prima, het hotel ligt midden in t centrum, metro station om de hoek.

Perfect locatie vr een city trip
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Super vriendelijk onthaal Heel nette kamers

Locatie was prima!

Locatie was prima!

Goede uitval om de stad te bezoeken.
    • Familiekamer met Eigen Badkamer

Zeer warm op de kamers, gelukkig stond er een ventilator. Het ontbijt was sober, eerder voor koppels.

Omgeving was heel goed.

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

gezellig pension
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Niets, voor deze prijs kwaliteit helemaal super

Gezellig personeel, alles keurig schoon, goed bed

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

Prima ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met Gedeelde Badkamer

Prima ontbijt. Handige locatie om Berlijn te verkennen.

Verblijf was perfect
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

je moet met trap naar boven geen lift aanwezig

Het ontbijt was heerlijk en het personeel vriendelijk. Kamers waren keurig schoon en goed.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Prima locatie en aardige mensen
    • Tweepersoonskamer met Eigen Badkamer

Ons vielen de kussens tegen

Prima locatie en aardige mensen

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

de lokatie is top

zeer slechte wifi

de lokatie is top

Leuk appartementencomplex L, ruime kamer

Leuk appartementencomplex L, ruime kamer

• Beoordeeld op: 24 mei 2016

Uitstekende ligging vlak bij metrostation.

Uitstekende ligging vlak bij metrostation. Zeer vriendelijke eigenaars. Ontbijt was prima en alles voldoende. Begrijp niet dat hier negatieve opmerkingen over gemaakt worden. Alles was vers en ruim voldoende. Ruime en schone kamer. Tip voor openbaar vervoer: voor groepjes tot 5 personen: koop een Kleingruppenkarte aan de automaat van het metrostation. Voor 17,80 euro per dag kan je de ganse dag gebruik maken vanhet openbaar vervoer. Ook de halte van Bus 100 en 200 is vlakbij. Bus 100 stopt op elke belangrijke halte in Berlijn.

• Beoordeeld op: 3 april 2016

ligging was uitstekend voor een city trip

2de verdieping zonder lift, niet evident met wat bagage kleine ontbijt ruimte en grote familie aanwezig dus soms even moeten wachten om te kunnen ontbijten

ligging was uitstekend voor een city trip weinig geluidshinder en rustige, ruime kamer behulpzaam personeel- correct ontbijt

• Beoordeeld op: 19 maart 2016

Erg schoon.

Erg schoon. Prima bedden. Goed, maar niet overdreven, ontbijt. Metro naast de deur. Met het o.v. waren de bezienswaardigheden goed te bereiken. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 27 februari 2016

Bescheiden kamer met prima badkamer.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Bescheiden kamer met prima badkamer. Lekker ontbijt, geen hele grote keus maar wel precies goed en vers. Locatie is prima. Uitstekende uitvalsbasis voor het bezoeken van de stad. Eigenaren zijn vriendelijk.

• Beoordeeld op: 29 januari 2016

Metrohalte vlakbij, rustige locatie, vriendelijk personeel,...

Niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn: 5 trappen op naar de ingang van het hotel!

Metrohalte vlakbij, rustige locatie, vriendelijk personeel, goed ontbijtbuffet

• Beoordeeld op: 20 december 2015

Gastvrijheid van de eigenaar, grote schone kamer, goede...

Gastvrijheid van de eigenaar, grote schone kamer, goede bedden, prima ontbijt, douche uitstekend en een geweldige locatie, metro op 1 minuut lopen. Aanrader !!!!

• Beoordeeld op: 7 december 2015

De locatie was erg centraal, vlak naast een U-bahn.

Het is een vrij oud gebouw, dus af en toe kan het best gehorig zijn. Vanwege de prijs zullen er voornamelijk rustige mensen zitten.

De locatie was erg centraal, vlak naast een U-bahn.

• Beoordeeld op: 17 november 2015

Ontbijt was super, we misten niets.

Gordijn liet veel licht door waardoor het niet echt donker was in slaapkamer. Douchen in een bad is niet echt handig

Ontbijt was super, we misten niets. Alles was heel schoon. Gastheer vertelde veel over wat we konden doen, was heel prettig

• Beoordeeld op: 31 oktober 2015

De vriendelijkheid van het personeel, het lekkere ontbijt,...

sorry, geen tegenvallers ervaren.

De vriendelijkheid van het personeel, het lekkere ontbijt, alle gewenste hulp bij het vinden van de beste wijze om Berlijn te zien. Een e-mail ontvangen met een code en instructie om de sleutels van het hotel en de kamer ook na afwezigheid van het personeel eenvoudig en veilig te verkrijgen. Herr Schulz en zijn mensen zijn toppers. En dat voor deze top locatie voor zo'n redelijke prijs. Ik kom terug, z.s.m.

• Beoordeeld op: 27 mei 2015

Rustige ligging (kamer aan binnenplaats), het ontbijt en...

Rustige ligging (kamer aan binnenplaats), het ontbijt en vriendelijke eigenaren. Ook mochten we een sleutel lenen om onze fietsen veilig op de binnenplaats te kunnen stallen.

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

De ligging in het centrum is ideaal.

Het ontbijt is uiteraard niet zo uitgebreid als in de duurdere hotels, maar goed verzorgd met lekkere broodjes

De ligging in het centrum is ideaal. Het pension is oud maar goed onderhouden en erg schoon

• Beoordeeld op: 12 mei 2015

Aardig personeel, schone kamers en prima ligging.

Ontbijt op zich prima maar een eitje en croissantje z erbij zou lekker zijn.

Aardig personeel, schone kamers en prima ligging. Hotel met 10 kamers dus geen massale toestanden.

• Beoordeeld op: 29 maart 2015

- Ligging (nabij Gedächniskirche, U-banh om de hoek)

- Wifi was zeer matig (qua beschikbaarheid netwerk en qua snelheid) - Niemand aanwezig bij aankomst. Ik zou een mail moeten hebben ontvangen met instructie voor aankomst op zondag (echter, nooit ontvangen), waardoor ik ter plekke moest bellen met pensionbeheerder op de stoep voor een gesloten voordeur.

- Ligging (nabij Gedächniskirche, U-banh om de hoek) - Hygiëne (schoon en fris) - Verhouding prijs-kwaliteit

• Beoordeeld op: 25 maart 2015

Zeer prettige en vriendelijke ontvangst.

Zeer prettige en vriendelijke ontvangst. Zeer hartelijk. Prima kamer, rustig en schoon. Prima ontbijt. Eigen parkeerplaats in garage. Vlakbij Kurfürstendamm en de Gedächtnis-kirche.

• Beoordeeld op: 28 april 2016

Fijne kamer, ruim, licht en rustig.

Bed was voor mijn doen wat hard (persoonlijk)

Fijne kamer, ruim, licht en rustig. Ontbijt goed verzorgd.

• Beoordeeld op: 26 april 2016

Alles was op en top in orde!

Alles was op en top in orde! Dikke pluim!

• Beoordeeld op: 18 april 2016

Goede eenvoudige kamers met een perfecte ligging direct aan...

Goede eenvoudige kamers met een perfecte ligging direct aan een metrostation.

• Beoordeeld op: 13 maart 2016

De ondernemer en zijn personeel zijn zeer betrokken en doen...

NVT

De ondernemer en zijn personeel zijn zeer betrokken en doen alles om het de gast naar de zin te maken.

• Beoordeeld op: 28 februari 2016

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

Centraal gelegen, ruime familiekamer en goed ontbijt

Centraal gelegen, ruime familiekamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 december 2015

De locatie in Berlijn

De locatie in Berlijn

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Schone kamers , rustige ligging.

Schone kamers , rustige ligging. Zeer vriendelijke ontvangst klantvriendelijke informatie !! Super ontbijt !!!

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Vriendelijke en ontspannen sfeer in het hotel.

Vriendelijke en ontspannen sfeer in het hotel.

• Beoordeeld op: 5 november 2015

Breakfast

bij aankomst was de vloer van de badkamer niet proper Geen lift Anoniem - geen receptie - geen ontvangst

Breakfast

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

locatie

5e bed was slecht

locatie

• Beoordeeld op: 27 oktober 2015

Locatie en vriendelijkheid personeel

De kussens; erg zacht en vormenloos.

Locatie en vriendelijkheid personeel

• Beoordeeld op: 20 oktober 2015

Lekker rustig, uitstekend ontbijt, vriendelijke mensen.

Lekker rustig, uitstekend ontbijt, vriendelijke mensen.

• Beoordeeld op: 8 oktober 2015

Persoonlijke service, een beetje het gevoel hebben alsof je...

Persoonlijke service, een beetje het gevoel hebben alsof je thuiskomt, niets was de eigenaar te veel, klein maar ontzettend knus, top locatie!

• Beoordeeld op: 15 augustus 2015

Zeer gastvrije mensen.

Wij hadden een familiekamer. Deze kamer ligt aan de straatkant. Veel lawaai.

Zeer gastvrije mensen.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Geen eitjes bij het ontbijt

Ligging Correcte afhandeling

• Beoordeeld op: 10 augustus 2015

De ligging en de sfeer van het pand

Helemaal niets

De ligging en de sfeer van het pand

• Beoordeeld op: 21 juli 2015

De kamers zijn mooi ingericht en goed onderhouden, prima als...

De kamers zijn mooi ingericht en goed onderhouden, prima als uitvalsbasis voor een bezoek aan Berlijn

• Beoordeeld op: 9 mei 2015

Zeer centrale plek, vlakbij U en S bahn en station.

Zeer centrale plek, vlakbij U en S bahn en station. Grote familiekamer

• Beoordeeld op: 28 april 2015

De locatie, prijs kwaliteitsverhouding en het personeel

De locatie, prijs kwaliteitsverhouding en het personeel

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Personeel is heel behulpzaam

Ontbijt pas om 8:30 uur in het weekend. Dat is laat met jonge kids.

Personeel is heel behulpzaam

• Beoordeeld op: 17 maart 2015

Locatie/prijs verhouding

Locatie/prijs verhouding

Er zijn ook 12 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.