Beoordelingen over Hotel Pension Jägerstieg Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Von-Eichendorff-Straße 9, 37539 Bad Grund, Duitsland

9,8

Prachtig familie pension met een fijn zwembad en goed ontbijt.

De gordijnen in de slaapkamer laten zeer veel zonlicht door. Daardoor is het in de zomermaanden al erg vroeg licht. Door dit gebrek aan verduistering wordt het in de kamer tevens (erg)warm.

Wij hadden een 4 persoonskamer met een tussendeur. Daardoor ook 2 badkamers. Alles was netjes en schoon. De eigenaresse (Catharina) is zeer vriendelijk, hulpvaardig en gastvrij! Zwembad is heerlijk en het ontbijt ook. De locatie midden in het Harz is gunstig. Op loopafstand (15 minuten) bevinden zich een paar goede restaurants.

• Beoordeeld op: 4 augustus 2015

Het feit dat je een balkon hebt en daar even heerlijk kunt...

Mijn man had een matras met een kuil erin. Mijn bed kraakte behoorlijk als ik me omdraaide.

Het feit dat je een balkon hebt en daar even heerlijk kunt zitten.