Beoordelingen over Hotel Linner Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Melkstattstr. 17, 85435 Erding, Duitsland

#1 van de 15 hotels in Erding

9,7

Het ontbijt was geweldig!

Het was onplezierig dat de receptie om 8 uur 's avonds sloot. Wij hebben ons erg moeten haasten om voor 8 uur in te checken. Slechte service!!! Er was dus ook 's nachts geen personeel bij de receptie. Er was geen airco, waardoor het vrij heet werd in de kamer. De ramen hadden geen muggengaas. Het afzuigsysteem van de douche bleef erg lang doorwerken. Daar ben ik voor uit bed gegaan om te kijken hoe ik dit kon stoppen, wat niet lukte. Ook viel de decoratie van het hotel mij bijzonder tegen. Ik zal dit hotel niet vlug weer kiezen. Erding is fantastisch, maar er zijn genoeg andere hotels.

Het ontbijt was geweldig! Bijzonder biologisch brood, lactosevrije melk en yoghurt, een stuk tuin naast de eetzaal was verdiept zodat het op het niveau van de eetzaal was en de eetzaal op een binnenplaats uitzag. Er was een prachtige tuin bij het hotel. De ramen in de kamer konden met rolluiken verduisterd worden. Het hotel is dicht bij vliegveld München. Het stadje Erding was een bijzonder grote verrassing. Een juweeltje! Prachtig om doorheen te lopen en op een van de vele terrsjes wat te eten.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Geweldig apart-hotel: onklopbaar in prijs/kwaliteit
    • Appartement (2 Volwassenen)

Het was geen grote luxe maar dat moest ook niet. Eigenlijk geen minpunt te vinden. Als ik echt moet zoeken: geen vers geperst sinaasappelsap bij het ontbijt

Netheid van alle kamers Uitrusting en grootte van de kamers Ontbijt: zeker het vers gebakken ei

informatie ivm avondeten in de stad

rustig gelegen, faire prijs, goed o tour, mooie kleine rotstuin

Slechts 1 nacht geweest ivm brouwerijbezoek

Geen eigen bar of iets na 21 uur

Grote van de kamer

Goed hotel, met ruime kamers.

Goed hotel, met ruime kamers. Op ongeveer 10 minuten loopafstand van het centrum. Vlakbij is er ook een bushalte

• Beoordeeld op: 10 juli 2015

grote kamer met babybedje

iets te ver van het centrum.

grote kamer met babybedje

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Hotel Linner