Beoordelingen over Pension Schweizerhaus Garni Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Weyarnerstr. 8, 83629 Weyarn, Duitsland

#1 van de 3 hotels in Weyarn

9,7

Zeer goed hotel voor overnachting op doorreis.

Ontbijt wel erg duur en wordt elk jaar duurder. . Geen airco op de kamer wat wel nodig is als het warm is.

De ligging is heel goed en mooi. Ontbijt heel goed. Kamer ruim en gezellig. Sanitair prima in orde.

Lag niet ver van de snelweg wat prettig is op doorreis, was zeer schoon en ruim (familiekamer). Personeel zeer vriendelijk. In het dorpje kun je goed eten, veel eetgelegenheden. Aanrader!

Ideaal verblijf

Geen opmerkingen, goed bed, goed ontbijt. Tip top.

Was meer een slaap plaats op doorreis. Dus late aankomst en vroeg vertrek. Maar ideaal gelegen, dicht bij de autosnelweg.

Prima tussenstop ,ruime kamer ,zeer proper ,uitstekend ontbijt .

Spijtig dat de bar dicht was op maandag en dinsdag ,terwijl de 2 gasthofen om s.avonds iets te eten ook gesloten waren op ma en di .

Een ideale tussenstop op weg nr vakantie !

Ideaal hotel om met je gezin te overnachten tijdens een lange rit

- geen info over nabijgelegen restaurants aan de receptie - verouderd interieur

- zeer ruime familiekamer met uitstekende bedden en corresponderende kinderkamer - uitgebreid ontbijtbuffet met aandacht voor mensen met coeliakie

De perfecte plek voor een overnachting op doorreis!

Top plek naast de snelweg! Uitstekend ontbijt, goede kamers en heel goede prijs/kwaliteitverhouding. Nu al voor de derde keer bezocht op doorreis naar Oostenrijk en Kroatie. Ik blijf terugkomen!

Lekker geslapen, net en schone badkamer en goed ontbijt,...

Geen contact gehad over de check in. Hoorde van andere collega's dat we op de dag zelf moesten bellen voor de late night check in. Deden we dat, vonden ze dat we te laat belde.. wel gewoon goed opgelost. Het liefst wil je dat zij zelf met deze informatie komen van te voren.

Lekker geslapen, net en schone badkamer en goed ontbijt, veel keus.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

fantastisch ontbijt, uitstekende prijs/kwaliteitverhouding, zeergastvrij

gastvrijheid perfect verzorgd heerlijk ontbijt nette kamers, fraaie stijl uitstekende prijs/kwaliteit verhouding mogelijkheid laat aan te reizen

Super pension om de omgeving te bezoeken of op weg naar Oostenrijk

Slaapbank was erg hard/minder comfortabel

Zeer ruime, schone en moderne kamer Zeer goed bed Uitstekend ontbijt Uitstekende locatie nabij A8 op weg naar Oostenrijk/Italië

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

TOP

Top! vriendelijk, behulpzaam, sfeer aangenaam, heerlijk ontbijt, schoon en goed bereikbaar. Familiekamer voor 2x2 personen met tussendeuren, gezamenlijke badkamer, prima.

Dicht bij snelweg.

Het was veel te warm in de kamer, waardoor ik slecht heb geslapen. Ramen open en radiator dicht hielp niet

Dicht bij snelweg.uitstekende badkamer. Goede kamer. Prima ontbijt

• Beoordeeld op: 21 september 2017

Zeer tevreden en gastvriendelijk.

Na een reis van 800 km aangekomen om met je kinderen eerst te eten was niet mogelijk het restaurant zat die week dicht. Dit hadden jullie echt moeten vermelden tijdens de booking. Nu konden we weer in de auto stappen om bij een ander hotel te moeten eten.

Ontbijt, speeltuin en de mooi ingerichte kamer.

Uitstekend! wij komen de volgende keer weer terug!

Wij miste op de kamer koffie/thee apparaat!

De kamer was erg mooi, super schoon. Het ontbijt was ontzettend goed en heel veel keus! Personeel was ontzettend aardig! Dicht bij de rijksweg, ideaal voor doorreis naar Oostenrijk. Ook is er voor de kinderen is er een speeltuintje en groot grasveld!

Prima hotel op doorreis naar het zuiden

Geen ruimte in het hotel waar ons kind even de energie kwijt kon na een lange reis. Doordat het de hele dag regende kon het speeltoestel in de tuin niet gebruikt worden.

Goede ontvangst. Kamer was ruim, badkamer erg netjes. Ontbijt was goed verzorgd. Wij hebben hier overnacht op doorreis naar Kroatië. Hotel lag dichtbij de snelweg maar wel dusdanig ver dat je deze niet kon horen. Mooi speeltoestel in de tuin maar helaas door regen niet kunnen gebruiken

Heerlijk pension wanneer je in de buurt van Munchen wilt overnachten!

Het ontbijt is een Bayerns feestje. Er is erg veel keus uit broodsoorten, yoghurts en 10 potten met muesli/gedroogd fruit enz voor erin. De kok bakt eitjes met verse groente (naar wens), gekookte eitjes, verse salades, kaasjes, vleeswaren. Verder is het personeel erg vriendelijk, spreken goed Engels. De kamers zijn super schoon, ruim en erg mooi en praktisch ingericht. Mooi uitzicht op de alpen, rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Super verblijf zeer vriendelijk personeel en heerlijk ontbijt

De accommodatie was super goed en de kamers heel netjes en groot. Onze tweeling van 2 heeft heerlijk buiten gespeeld in het speeltuintje terwijl wij genoten van een top ontbijt. We werden door het zeer vriendelijk personeel dichtbij het raam gezet zodat we onze kids konden zien.

heerlijke omgeving, rustig, na een lange reis.

mogelijkheid om iets te eten op loopafstand.

heerlijke omgeving, rustig, na een lange reis. Zalige tuin en speelplaats voor de kinderen. Excellent ontbijt met veel keuze. Grote, ruime kamers met alles wat je nodig hebt. Dit jaar : mogelijkheid om iets te drinken op het terras. Super.

Met name de kamer en het ontbijt was super.

'S avonds was er geen mogelijkheid tot het bestellen van een drankje of koffie. Ook op de kamer was geen waterkoker. Verder geen mogelijkheid tot vertier 's avonds.

Heel fijn verblijf gehad met schone kamer

Niet heel goedkoop en er zit geen ontbijt bij de prijs inbegrepen en dat is nog 9 euro pp dus best duur. Geen avondeten verkrijgbaar hiervoor moet je in dorp zijn.

Kamers ruim genoeg voor gezin en alles ziet er nog nieuw en schoon uit. Compleet met handdoeken en douchegel en ook föhn wat ophangt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Omgeving heerlijk ruim en rustig. Ontbijt hoeft niet verplicht erbij te nemen want daar betaal je niet voor dus fijn als je vroeg weg wil dan kan dat gewoon. ( vanaf 7.00)

Proper, comfortabel en rustig gelegen hotel niet ver van de autostrade.

Kamers zijn met de aanwezige gordijnen niet volledig te verduisteren.

Ontbijt was super en zeer uitgebreid. Propere en recente badkamer met inloopdouche.

• Beoordeeld op: 20 augustus 2017

Prachtig verblijf...

Het was voor ons de 5e keer dat we gebruik maakten van een overnachting in deze B&B. Het ontbijt is dan ook altijd voortreffelijk hier. Mooie ruime kamers, goed sanitair, mooie speeltuin voor de kinderen en als ouders kun je heerlijk even buiten zitten met een drankje erbij.

Perfecte overnachting

Alles. Mooie grote en schone kamer. Prima personeel en een heerlijk ontbijt. Een perfecte plek voor een tussenstop. Echt een aanrader, wat mij betreft een dikke 10

In een woord TOP!

?????? Eigenlijk niets

Grote nette kamer. We zijn er op doorreis geweest met 2 volwassenen en 2 kinderen. Goede bedden. Goede douche gelegenheid in de eigen badkamer. Tevens grote TV aanwezig. Ontbijten is mogelijk. Dineren echter niet. Meer dan voldoende mogelijkheden in de nabije omgeving. Kortom TOP!

hotel zonder restaurant en niets te drinken na 18.00 muur. Lag helemaal in het buitengebied.

Openstelling bar tot maximaal 18.00 uur. Daarna niets meer te krijgen. Lag ver weg in het buitengebied waar niets te beleven viel. Enige mogelijkheid om een spelletje te doen was in de hal bij de receptie, waar men om 21.00 uur het licht uit kwam doen. Ik zal deze locatie niet meer boeken. Behoorlijke prijs en weinig te bieden.

Het ontbijt was zeer goed; kamers waren goed.

Fantastisch!

Het enige nadeel dat wij kunnen bedenken is dat je maar tot 18.00 kan inschecken. We waren wat later, maar ook dat was na een telefoontje geen probleem.

We verbleven met 3 personen op één kamer. Mooie kamer en badkamer en de bedden sliepen geweldig. Alles was heel schoon. 's Nachts was het heel rustig. Het ontbijt was fantastisch. Zou dit zeker opnieuw boeken.

Mooie kamer, goed ontbijt, goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Klein puntje was dat ik een prullenbak miste op de kamer.

Wij hebben dit hotel als doorgangshotel geboekt op onze reis naar Italië. Wij sliepen met onze 3 kinderen in een familiekamer. Mooi ruim en schoon. Het ontbijt was ook heerlijk met meer dan genoeg keuze. Er werd een eitje voor je gebakken zoals je het zelf wilde, daarnaast keuze uit verschillende broodsoorten, beleg, yoghurt, ontbijtgranen, fruit. Heerlijk!

Ruime, nieuwe en propere familiekamer.

De parkeerplaatsen zijn tegen het huis, de kamer was op 1ste verdiep, dus met raam open hoor je vlakbij wagens parkeren.

Ruime, nieuwe en propere familiekamer. Moderne badkamer. Gezellige ontbijtruimte, met een éénpansgerechtje van het huis.

Heerlijk pension voor onderweg

Kussens erg zacht en slap, maar voor een nachtke prima

Zeer mooie en rustige omgeving. Schoon en netjes pension in de nabijheid van de A8. Ontbijt is prima en voldoende keus aan beleg en diverse soorten brood.

Modern en proper maar geen restaurant

Niet echt iets te doen in de omgeving. Maar we waren bewust op doorreis, dus het geeft niet. Opgepast, enkel ontbijt, geen avondeten mogelijk.

Modern en zeer proper hotel.

Prima overnachtingsplek voor verblijf of doorreis

Misschien eeen kleinigheid...het stofzuigen onder het bed.

Ruime kamers met gezellige inrichting. Was voor ons een goede overnschtingsplek op weg naar Kroatië. Niet ver van de snelweg en wel lekker rustig.

Overnachting op weg naar Kroatië, zeer goede prijs-kwaliteit.

Dunne kussens.

Dicht bij autosnelweg, rustige en mooie omgeving, vriendelijke ontvangst, flexibele check-in uren, parking bij accommodatie, comfortabele ruime kamers, Wi-Fi, hygiënisch, geweldig en sfeervol ontbijt.

Zeer goed!

Jammer dat we hier niet konden eten. Maar we werden wel doorverwezen naar een lekker restaurantje in de buurt!

Ideaal om door te reizen. Heel proper! Leuke speeltuin voor kindjes, heel gezellig hotelletje!

De accomodatie was prima, het ontbijt was fantastisch en de...

De accomodatie was prima, het ontbijt was fantastisch en de chef die achter zijn bakplaat speciale en gewone eieren bakte. Kortom een uitstekend verblijf en passant hotel.

Supet hotel voor overnaching op doorreis

Alleen jammer dat je niet kunt eten later op de avond wat kunt drinken

Hadden een familiekamer erg leuke kamers en groot met 2 aparte slaapkamers , het ontbijt is echt uitstekent

Heerlijk ontspannend

Sfeer, geweldig mooie kamers, super ontbijt. Uitzicht. Niet te ver van de snelweg af. Vanwege de file waren wij te laat tien uur. Maar men heeft op ons gewacht. Super fijn.

Prima tussenstop

Eetmogelijkheid op de locatie zou fantastisch zijn.

Alles was prima. Geen rekening gehouden dat wij hier niet konden eten. Onze fout. Hadden wij bij de boeking op moeten letten. Na de reis moesten wij weer de auto in om naar een restaurant te rijden.

De kamers zagen er perfect uit, erg netjes. Dat wij er waren was het 35 graden, er was geen airco dus het was gigantisch warm op de kamer. Dat was een klein minpunt maar voor de rest was alles perfect.

Het pension was erg mooi, kamers waren supermooi en groot. Ontbijt was ook heerlijk.

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

Pension voor herhaling

Kleine zachte kussens en café gesloten bij aankomst. Dus konden wij niets drinken na een lange reis.

De kamer is super groot met een uitstekende badkamer en het ontbijt was prima verzorgd met een heelijk omeletje uit het kleine koekenpannetje.

• Beoordeeld op: 21 juni 2017

Perfekte accommodatie voor doorreis

Klein koelkastje in kamer, want je hebt daar helemaal niets meer in de avond.

Ontbijt was heerlijk, toen we aan kwamen gezellig in het café wijntje gedronken , buiten op terras, erg vriendelijke mensen

Prima als tussenstop naar Kroatië.

Het is jammer dat je daar niet kunt eten.

Mooi hotel. Kamers ruim en netjes. Ligging op 4 km van de autobaan is heel handig. Ontbijt was super maar daar moet je apart voor betalen.

Lekker geslapen en gegeten maar met een dikke knie op vakantie.

Er zaten geen Rode strips langs af en opstapjes waar door het hoogte verschil niet of nauwelijks zichtbaar was en daardoor viel een van ons heel lelijk voorover met het gevolg een hele dikke knie en een bult op haar hoofd. Ons advies maak dat zichtbaar! Verder een heerlijk hotel.

De bedden zijn heerlijk ! Ruime kamers, en een goed ontbijt . Het personeel is ook erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 27 april 2017

prima kamer - schoon en rustig

Jammer dat je 's avonds niet even een biertje kunt drinken Irritante hoempa muziek tijdens ontbijt geen zoetigheden bij ontbijt

prima kamer - schoon en rustig

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Geweldige overnachtingsplek.

Kamers wel wat gehorig.

Mooie ruime kamers, met hout afgewerkt, met mooie badkamer. Alles heel schoon! Heerlijk uitgebreid ontbijt. Locatie prima, maar zo'n 2 km van de autobaan. Eigenaar verwees ons naar heerlijk restaurant voor diner.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

Prachtige kamer met zeer goede bedden en fraai sanitair

Mogelijkheid om 's avonds te eten is er niet. Het is een pension en geen hotel, dus dat is logisch. 900 meter verderop is een hotel waar we gegeten hebben, daar werden we echter niet heen verwezen. Kregen een adres dat 4 km verderop lag

Prachtige kamer met zeer goede bedden en fraai sanitair

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Prima als overnachting onderweg naar het skigebied

Het ontbijt was fantastisch! Ook zeer late aankomst was prima geregeld (mét wifi code!) Andere dag snel op plaats van bestemming zodat er nog geskied kan worden

Wat een heerlijk verblijf!

Helemaal niets!

Kamers, ontbijt, gastvrijheid, locatie, alles was uitstekend! Een absolute aanrader voor een nachtje onderweg, voor zeker ook voor een iets langer verblijf. Mooie fiets- & wandelmogelijkheden, leuke dorpjes en bij sneeuw zijn de Skimogelijkheden van de Bayerische Alpen vlakbij.

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Uitstekende overnachtingslocatie op doorreis naar het zuiden

Dit pension/hotel is een uitstekende locatie om te overnachten, op reis naar het zuiden. Zeer vriendelijk personeel (in lokale dracht), uitgebreid warm en koud ontbijt. Op verzoek wordt een heerlijke omelet gebakken. Landelijke ligging, op ca. 2 km van de autosnelweg. Prachtige kamers. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 15 september 2016

overnachting

Als je 950km hebt gereden ben je moe en wil je uitrusten en slapen. Toen we om 8 uur wilden gaan slapen ging men baebequen en stak men een grote vuurkorf aan op terras in de tuin voor ons balkon. (Bierdrinken en hard roepen) Toen het om 11 uur was gestopt waren wij zo moe dat we om 3 uur nog niet hadden kunnen slapen. (Het leek wel een campingfeest.) we konden ook niet reageren omdat er na 6 uur niemand meer bij de receptie is. Dus zijn we de volgende dag met hoofdpijn, moe en suf weer aan onze laatste 850 km begonnen. Ze hebben €8 van de prijs afgedaan maar dat weegt niet op tegen het risico dat je moet nemen als je niet uitgerust achter het stuur gaat. Je boekt een overnachting om uit te rusten en niet om wakker te liggen

Mooie kamer en goed ontbijt

• Beoordeeld op: 4 september 2016

Super plek voor een overnachting op doorreis.

Niets...

Pension was boven verwachting. Ideaal voor doorreis naar het zuiden maar ook zeer comfortabel voor een langere periode. Dicht bij de snelweg. Ontstekend ontbijt!

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Ontbijt, Speeltuintje, Uitstekende kamers.

Bedden waren wel erg hard

Ontbijt, Speeltuintje, Uitstekende kamers. Vriendelijke personeel, Geen diner mogelijk maar doorverwezen naar leuk restaurant in buurt.Dit hotel was een tussenstop voor onze reis naar Italie en zullen het wel weer nemen. Aan te raden.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2016

Prima hotel met fantastisch ontbijt!

Geen diner mogelijkheid, maar 1km verderop prima restaurant.

Fantastisch ontbijt en vriendelijke eigenaar. Vlak langs de snelweg dus prima voor een overnachting op doorreis naar Kroatië.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Uitstekend!

Zeer vriendelijke eigenaren, goed ontbijt. Rustig gelegen maar op een redelijke afstand van de snelweg. Voor de kinderen mooie speeltuin, gezellig terras. Ruime kamers met goede bedden, keurig sanitair.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

Heerlijk verblijf, dicht langs snelweg en supermooie lokatie.

Pas gerenoveerd/deels nieuwbouw. Mooie ruime kamers / appartementen. Ruime badkamers, compleet met fohn en een goede douche. Ontbijt is zeer veelzijdig en er worden eitjes gebakken, omelet enz. Je kunt er niet lunchen of dineren, maar een drankje verzorgen ze wel. Op 1km lopen door de mooie glooiende omgeving kom je bij een gasthof waar je prima snitzels kunt eten.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2016

Gezellig en comfortabel pension, heerlijk ontbijtbuffet.

Geen echt goede mogelijkheden voor diner in de buurt.

Geweldige ligging. Echte landelijke sfeer, compleet met personeel in klederdracht. Heerlijk ontbijt en ruimeappartementen.

• Beoordeeld op: 21 augustus 2016

Je vakantie begint hier

Niets. Zijn naar restaurant gelopen dorpje verder. 1 km

Superhotel, perfect voor doorreis. Speeltuin voor kinderen. Ontbijt zeer uitgebreid. Grote schone kamers en alles redelijk nieuw

• Beoordeeld op: 20 augustus 2016

Heel leuk hotelletje in een mooie streek.

De speeltuin is heel ruim en leuk. Een mooie, ruime en nette kamer. Het ontbijt was heel uitgebreid en verzorgd. Dicht bij de snelweg en toch heel rustig.

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Wij hebben het als overnachting gebruikt.

Rustig gelijk een nadeel. Er is weinig tot niks te beleven in de buurt

Wij hebben het als overnachting gebruikt. Dit is enorm goed bevallen. Hygiene perfect en lekker rustig

• Beoordeeld op: 18 augustus 2016

Super tevreden

Ik persoonlijk miste alleen maar een airco het was heet en ik ben het ook gewent van thuis uit misschien daarom niet reeel.😦

Een super kamer voor de prijs

• Beoordeeld op: 17 augustus 2016

Super verblijf op rustige plek dichtbij snelweg.

Super mooie kamer, mooie badkamer, erg schoon. Het ontbijt was echt geweldig. Ook fijne buitenruimte met speeltoestellen voor de wat kleinere kinderen en veld om te voetballen.

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Super pension

Geen negatieve punten.

Perfect pension met vriendelijke eigenaar. Kamer was super mooi en ontbijt was ook helemaal top! En dat ook nog eens tegen een gunstige prijs. Met een leuk terrras om 's avonds nog wat te drinken. Echt een aanrader!

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Prima ontvangst, schone en ruime kamer en een heerlijk ontbijt. Prima plek voor een doorreis.

Eigenlijk niets, het was een prima plek voor een overnachting op doorreis.

Een mooie appartement, heel erg compleet. Het ontbijt wat fantastisch, typisch Duits.

• Beoordeeld op: 12 augustus 2016

Aardig doorreis verblijf maar zeker geen 9,1

De 9,1 rating is overtrokken. Er zijn buiten het ontbijt geen faciliteiten overdag en S avonds aanwezig (koffie of een broodje) Wij zaten in een familie kamer op de tweede etage. Met kleine raampjes en een schuin dak. Internet ging via een voucher en viel na verloop automatisch uit. Daardoor deed de babyfoon app het niet.

Rustige locatie buiten het dorp weyarn. Speeltoestellen en trampoline in de tuin. Ontbijt was prima.

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima voor overnachting op doorreis.

Mijn man mocht zijn racefiets niet op de kamer zetten. Moest hij ergens neer zetten, onder een trap waar iedereen bij kon!! Beetje jammer! Jammer dat je voor diner ergens anders heen moet.

Heerlijk uitgebreid ontbijt!!

• Beoordeeld op: 11 augustus 2016

Prima hotel!

Het tweepersoonsbed was wat hard en kraakte. De overige bedden waren prima!

We kregen een mooie ruime kamer (met 2 slaapkamers en een ruime badkamer). De service was prima en het ontbijt was goed. Voor de kinderen was de tuin met klimrek en trampoline heerlijk na een lange reis. We zouden zeker opnieuw kiezen voor dit hotel al doorreishotel.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Fantastisch!!!

Alles was perfect!

Het ontbijt met streekproducten en de persoonlijke bediening waren fantastisch! De speeltuin & de grote tuin zijn ook super voor de kids! Dicht bij de autostrade dus ideaal als tussenstop naar Slovenie of Kroatie.

• Beoordeeld op: 7 augustus 2016

Prima adres voor overnachting op doorreis.

Geen keuken. Net als alle andere nederlanders blijf je niet langer dan een nacht.

Prima adres voor overnachting op doorreis. Goed ontbijt maar waarom geen diner? Op zich leuk wandelingetje naar nabijgelegen dorp maar daar is keuze ook beperkt. Kamer zeer schoon en nieuw. Kinderen kunnen op de trampoline.

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

super gastvrij

wel erg gehorig. boven ons renden de kinderen de hele tijd. jammer dat je er niet kan dineren

Super kamers. super ontbijt, zeer gastvrij en vriendelijk

• Beoordeeld op: 6 augustus 2016

Op doorreis naar Italië 1 nachtje geslapen.

voor het avondeten moet je naar het ernaast gelegen dorpje..

Op doorreis naar Italië 1 nachtje geslapen. Ruime kamers. Buiten groot speelgedeelte voor de kinderen. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Volgend jaar weer!

Veel muggen. Regelmatig rijen bij de douche. Roken mag bij de eetgelegenheden (vind ik persoonlijk niet fijn). Niet 1 zwembad wat diep was. Bedjes bij het zwembad voor ons gezin met 3 kids niet te betalen.

Het meest beviel ons het geweldige animatieteam!!!! De kids hebben zo genoten!! Op het park al zoveel te doen dat je het park eigenlijk niet af hoeft. Superschoon sanitair Veel lekkere eetgelegenheden op het park. Tip: Neem echt stepjes of fietsje mee!! Tip: piratenboot op di of do is echt leuk voor de kids!! Tip: Neem muggenspul mee

• Beoordeeld op: 5 augustus 2016

Wij hebben hier overnacht op weg naar Venetië.

Wij hebben hier overnacht op weg naar Venetië. Dichtbij de snelweg, maar rustig gelegen. Ideaal speeltuin/veldje voor kleine kinderen. Mooi 4-persoonsappartement, met keukentje (niet voor lange mensen) en een heerlijke badkamer, met fijn hoekbad! Goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Uitstekend locatie voor tussenstop (hele vakantie)!

Niets!! (Misschien een waterkoker op de kamer.)

De kamer (twee persoons superior) was uitstekend, echt als nieuw!! Groot en comfortabel. Heerlijke bedden en goede service! Omdat wij kleine kinderen hebben, is het grasveldje achter uitstekend!

• Beoordeeld op: 2 augustus 2016

Prima overnachtingslokatie voor doorreis naar Italie, met super ontbijt.

Wellicht erg veel kinderen tijdens onze overnachting. Maar voor anderen kan dat juist leuk zijn.

Geweldig ontbijt (met o.a. luxe en zeer smakelijke ommelet in een klein pannetje gemaakt). Zeer vriendelijk personeel. Het op loopafstand gelegen dorp heeft een leuk klooster café. Gunstig gelegen tov autobahn (dichtbij maar zonder lawaai).

• Beoordeeld op: 31 juli 2016

Grandioos

Helaas geen mogelijkheid tot avondeten. Zou echt een aanwinst zijn om hier 's-avonds te kunnen eten zodat je na een lange reis niet nog eens naar een restaurant hoeft te lopen/rijden.

Fantastisch pension, zeer verzorgde kamers en alles zag er super schoon uit. Personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was grandioos.

• Beoordeeld op: 24 juli 2016

Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd.

Het ontbijt was tot in de puntjes verzorgd. Onze kinderen en kleinkinderen zijn 's morgens langs gekomen om aan te sluiten voor het ontbijt. De mensen van het pension hebben onmiddellijk gezorgd voor een grote tafel zodat wij allemaal samen konden buiten ontbijten.

Heerlijk de batterij opladen, na een lange autorit!

De kamer, de plek en het heerlijke ontbijt.