Beoordelingen over Pension Walddorf Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ruhbergstr. 7, Mollseifen, 59955 Winterberg, Duitsland

#28 van de 39 B&B's en herbergen in Winterberg

• Beoordeeld op: 30 maart 2018

tegenvaller

geen ontvangst , pension ruikt naar mazout , handdoeken stinken muf ,geen wifi en ontbijt minimaal ( broodjes niet doorbakken geen brood ei met ajuin en hesp )

Correct, netjes, vriendelijke bediening.

De zeer ijverige uitbaatster spreekt een beetje Engels, een beetje Duits. Ik veronderstel dat een Franstalige hier in de problemen kan komen :)

Zeer netjes, en een goed concept voor bar (zelfbediening, democratisch, gebaseerd op vertrouwen). Fijn om bij het haardvuur een pintje te kunnen drinken na het skiën. Ook de sauna staat je bijna gratis (5€) ter beschikking.

Viel niks echt tegen want je komt hoofdzakelijk voor te slapen. Zenderkeuze op tv en WiFi had beter gemogen. En dus iets meer keuze met ontbijt. Maar eigenlijk maken al die zaken niet uit want de gastvrijheid maakt alles goed.

Ontbijt goed, weinig keuze maar wel meer dan genoeg. Gastvrijheid is echt top. We mochten 5 uur eerder inchecken dan op de site stond. Niks geen moeilijk gedoe. Ingebouwde radio was ook leuke bijkomstigheid. Drooghok voor de skispullen.

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Prima verblijf!

Ik vond het bed minder fijn slapen, maar dat is erg persoonlijk.

De kamer was schoon en het ontbijt was prima, kortom prima verblijf! Voor €5 kan je een uur gebruik maken van de sauna. Heerlijk na een dag skiën! Daarnaast een drooghok voor je skispullen, heel fijn dat de volgende dag alle kleding en spullen weer droog en zelfs een beetje warm zijn.

Teleurstellend!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Dit pension had een goede beoordeling, maar ik snap werkelijk niet waarom. Oké, het was schoon, maar dat mag je voor deze prijs toch verwachten...??? De kamer was effectief, maar absoluut niet gezellig. En synthetisch linnengoed op de bedden gaat echt helemaal nergens over. We wisten dat het hotel buiten Winterberg zou liggen, maar als er dan in Mollseifen niets te doen is, zorg er dan wel voor dat je mogelijkheden biedt in je pension. De ligging van het pension tegen de berghelling en het gebouw biedt zoveel mogelijkheden waar werkelijk helemaal niets mee wordt gedaan. Echt een gemiste kans!

Rustig gelegen en van alle gemakken voorzien

De gastvrouw spreekt slecht duits engels en nederlands waardoor communiceren via de telefoon erg moeizaam verloopt.

Het appartement ligt een beetje afgelegen waardoor het er heerlijk rustig is en je echt van het natuur gebied kunt genieten we zagen bijv. herten toen we smorgen het rolluik omhoog deden. De gastheer spreekt goed nederlands en de kamer was netjes stevige matras en nette hygiëne.

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

Superlocatie met een uiterst vriendelijke eigenaar met perfecte service en voorzieningen!

Allereerst wil ik zeggen dat niets tegen viel, maar er zijn verbeterpuntjes, zie hiervoor mijn uitgebreide beoordeling van de accommodatie.

Bij aankomst werden wij ontvangen door de eigenaar van het pension, genaamd Ming. Een grote verrassing om midden in Duitsland door een Nederlands sprekende Chinese man te worden ontvangen. Verder super aardig personeel (famili van eigenaar) en ook erg behulpzaam. Het inchecken was ook een eitje! Over de kamer en dus het comfort/ faciliteiten, het was een ruime kamer voor 2 personen met eigen badkamer, wij verbleven op de bovenste etage. De kamer was ruim, voorzien van een groot bed met prima beddengoed. De badkamer was voorzien van een douche, wastafel en toilet, prima schoon en netjes van 2 badhanddoeken en 2 kleine handdoeken voorzien. De douche zelf was wat aan de kleine kant, deze was gesitueerd onder de schuine dak wand waardoor douchen met onze 1.90cm een uitdaging was. Desalniettemin was de douche prima warm en prima instelbaar. Leuk kleinigheidje: in de kamer en badkamer zit in de muur bij het lichtknopje een radio ingebouwd, zo kun je lekker muziek luisteren tijdens het douchen of als je even ontspannen op bed ligt. Onze kamer had ook een balkon met daarop 2 stoelen en een tafeltje, deze keek uit op het bos wat uiteraard helemaal besneeuwd was. Het pension had beneden in de ontvangsthal een tafelvoetbal spel staan, dit heeft ons iedere avond een hoop lol beleefd, zelfs de andere gasten hebben we kunnen uitdagen voor een potje! Ook was er een huiskamer met een aantal banken en een open haard, deze stond elke avond heerlijk aan en kon je ook zelf soms een blokje hout op gooien, erg leuk! Er stond een grote dubbele koelkast met verschillende soorten frisdrank, wijn en bieren. De koelkast was vrij toegankelijk en werkte middels een tellijst op de deur. 1.50 euro voor een normaal 33cl biertje en ik meen 1,80 euro voor een halve liter, erg goedkoop dus! Ook was er sterke drank voorhanden (schnaps en Jägermeister), vooral die laatste heeft ons heerlijk gesmaakt!

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Grote kamer, geen bar maar een koelkast met drank voor...

Prijs aan de hoge kant, maar dat is in de hele omgeving het geval. In het hotel is geen restaurant voor het diner, maar op verzoek maakt de aardige hoteldame iets (zeer) eenvoudigs. Wel leuk, maar met 10 euro p.p. prijzig voor het gebodene. In het restaurant op loopafstand is de kwaliteit/prijsverhouding beter.

Grote kamer, geen bar maar een koelkast met drank voor schappelijke prijzen en turflijst. Informele uitstraling, sauna aanwezig (5€). Skigebied Winterberg op 10 minuten met de auto. Aardige eigenaars (wel aandoenlijk dat de vrouw naast Chinees geen enkele andere taal machtig is, zelfs geen Duits).

Fijne kamer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen.

We hebben 3 overnachtingen gehad en er is niet een keer iemand geweest om de prullenbak te legen of handdoeken te vervangen. Daar moest je om vragen.

Fijne kamer, lekker ontbijt en vriendelijke mensen. Prachtige plek!

We hebben genoten

Ik had verwacht dat er iets van sjampoo aanwezig zou zijn en de sauna vond ik minder prettig ruiken

De lokatie. Aan de bosrand en niet ver van Winterberg af. De bedden lagen prima en het ontbijt was goed.

Een plezierig verblijf in een prettige accommodatie met zeer vriendelijke eigenaar.

Het ontbijt vonden wij nogal sober.

De vriendelijke en gastvrije eigenaar, schone en mooie kamer. Prettige accommodatie met gezellig zitje met open haard. De hele dag door gratis koffie en/of thee zelf te pakken.

Rustige plek aan doodlopende weg tegen de bosrand in heel klein dorpje

De koffie was erg slecht en jammer dat we (bijna) de enige gasten waren waardoor de koelkast uit werd gezet en daardoor de frisdrank lauw was en het bier ook. Wel koud bier verkrijgbaar bij de eigenaar maar die was er niet altijd.

Alles was heel schoon en keurig netjes. Gebouw was goed onderhouden. Eigenaar erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 1 maart 2017

Een heerlijk rustig gelegen pension op 10 minuten rijden van...

De eigenaar was er al mee bezig maar de wifi was niet best. Genoeg om je mail te checken maar te traag voor bijvoorbeeld Netflix. Dat is jammer want dat hoort er eigenlijk wel bij.

Een heerlijk rustig gelegen pension op 10 minuten rijden van de skipistes in Winterberg. Een prima pension voor de prijs de je er voor betaald. Wij werden hartelijk ontvangen door een Nederlandstalige eigenaar. De omeletten 's ochtends zijn aan te bevelen.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

Simpel maar goed!

Kamer was erg netjes, badkamer schoon en netjes. Ontbijt was goed. Gastheer maakte elke ochtend een heerlijke omelet. Verder was er een verwarmde ruimte waar natte skikleding uitgehangen kon worden en volgende dag weer droog was.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Keurige kamers, erg gemoedelijke sfeer.

De koffie vonden we niet lekker, de WiFi verbinding was met vlagen traag.

Keurige kamers, erg gemoedelijke sfeer. Er was geen restaurant, maar we mochten in de avond wel meeeten met de eigenaar, heerlijk chinees gegeten! Er zat zelfs een lekkere sauna in het pension.

• Beoordeeld op: 19 februari 2017

We zouden deze locatie geen tweede keer boeken.

De ligging. Ruim een kwartier rijden naar het centrum van Winterberg. Je moest wel s,avonds weg om te dineren. In de winter is het een hele donkere bergweg.

Schoon pension

• Beoordeeld op: 13 februari 2017

Het huis is recentelijk gebouwd en ingericht.

Het huis is recentelijk gebouwd en ingericht. nieuw, schoon, de eigenaren zijn warmhartige. gezellige lounge, we hebben genoten van het drinken van bier er

• Beoordeeld op: 12 februari 2017

Is prima in verhouding met de prijs netjes schoon en verzorgt vriendelijke eigenaar ! Komen zeker nog eens terug

Het ontbijt was goed geen super de luxe maar wel genoeg te bieden

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Rustig en mooi pension

n.v.t.

Prima ontbijt, eigenaar maakte desgewenst elke morgen een heerlijke omelet. Vriendelijkheid van de eigenaar. Goede koffie, ondanks dat hij uit een automaat kwam. Hele dag gratis warme dranken, overige drankjes tegen heel schappelijke prijzen. Rustig gelegen. Tip: Op ca. 300m lopen bevindt zich een uitstekend restaurant, wel van tevoren reserveren.

• Beoordeeld op: 30 januari 2017

Ruime kamer maar verder matig
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden een andere verwachting; een gemoedelijk Duits pension, dat was het niet. Eigenaar aardig maar het pension mist alle sfeer en warmte die ik eigelijk had verwacht. Wordt gerund door een vriendelijk Chinees stel maar zij geven geen sfeer aan de accomodatie. Ontbijt erg standaard naar onze smaak met matige kwaliteit koffie en overige producten. Geen verdere mogelijkheid te eten in accomodatie. Op mijn verzoek voor een waterkoker op de kamer (ivm koken eigen water voor babyvoeding) kreeg ik voor een avond en waterkoker te leen die ik de volgende ochtend weer terug moest geven. De volgende avond vroegen we weer de waterkoker te leen maar deze had de eigenaar zelf nodig en we werden verwezen naar warm water uit de koffiemachine...teleurstellend. Tip voor de eigenaar: verhoog je service en schaf een extra waterkoker aan, dat zijn de kosten niet.

Ruime kamer en rustige ligging vh pension

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Voor herhaling vatbaar als verblijf voor lang weekendje skiën
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

Er kan niet gepind worden.

Ontbijt was prima verzorgt(niet luxe), maar de eigenaar bakt met veel plezier elke ochtend een heerlijke omelet voor je. Eenvoudig maar erg gemoedelijk pension. Eigenaar en zijn vrouw zijn erg gastvrij.Kinderen voelden zich direct thuis. Warme dranken de hele dag vrij verkrijgbaar. Andere dranken tegen schappelijke prijzen.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Heerlijk weekend gehad in Pension Walddorf

Broodbeleg keus was niet ruim, alleen kaas, 2 soorten vleeswaren en jam. Contant geld meenemen want pinnen is er niet mogelijk.

De kamers zijn groot en de douches waren heerlijk. Na een dag buiten zijn is het heerlijk om bij de openhaard te zitten die aanwezig is in het pension. Het uitzicht vanuit het pension is mooi. Ligt tussen skigebied Winterberg en Zuschen in dus je kunt makkelijk beide kanten op.

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Erg goed verblijf

Erg vriendelijk personeel. Je kan s avonds mee eten met wat de pot schaft. Dit moet je dan wel even aangeven. Ondanks de mega drukte in Winterberg, kun je vanaf het pension prima zonder files op de eerste piste in het gebied komen.

Het was een geweldige vakantie waar we met veel plezier op terug kijken!
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

We hadden wel WiFi op de kamer maar helaas viel deze af en toe weg. Het is geen klacht maar misschien wel een verbeterpunt.

Het was een mooi en verzorgd pension. De bedden lagen heerlijk en het was fijn dat we een kamer hadden met een aparte deur naar de slaapkamer van de kinderen. Zo sliepen we toch op 1 kamer maar hadden we wel onze privacy terwijl hun lagen te slapen. Bij het ontbijt kregen we een lekker vers gebakken eitje, en ook voor het avond eten wou de gastheer wel zorgen als we dit zouden aangeven. Gastheer was zeer vriendelijk en behulpzaam!

• Beoordeeld op: 27 december 2016

voor herhaling vatbaar ...

Aandachtspunt: alleen cash betalen (zorg dat je dus vooraf genoeg gepind hebt)

Ontbijt was goed verzorgd, kamin-huiskamer gezellig. Goed (burgerlijk) restaurant in de buurt. Bos direct aan de deur, geweldige fiets en wandelmogelijkheden, Rustig gelegen. extra: Sauna, tafelvoetbaltafel, spelletjes, koffie+thee gratis, Eigenaar spreekt Nederlands + Duits, zijn vrouw spreekt Chinees en Engels.

• Beoordeeld op: 13 november 2016

Een hotelletje om naar terug te komen !!

Vriendelijke uitbaters die het de gasten naar wens willen maken, gezellig babbeltje aan de haard met een lekker drankje en goede wandeltip gekregen van de eigenaar waar we super van genoten hebben ! Verwarming op kamer laten aanstaan overdag zodat het toch nog lekker warm bleef op de kamer wanneer we na de sneeuwwandeling terug kwamen, leuk !

• Beoordeeld op: 3 oktober 2016

Prima hotel voor prima prijs!

Ontbijt tijd Was kort van 8.30 tot 9.30 uur.

Aardige eigenaren, leuke zitje met openhaard en eigenaar kan lekker koken, wel even van te voren aangeven dat je wilt eten. Je kan niet pinnen mooie locatie bis omgeving.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2016

Het zou fijn zijn als je buiten op een terrasje zo kunnen zitten

Kwaliteit prijs was super. Gratis koffie omdat je gast bent...en een gast betaald niet..top. Loopt zo het bos in

• Beoordeeld op: 16 augustus 2016

Kort verblijf.

Geen restaurant in het hotel. Wel een eetgelegenheid op loopafstand van het hotel waar je prima kunt eten. En niet duur!

Ligging direct aan het bos, heerlijk rustig.

• Beoordeeld op: 19 juli 2016

Heerlijk, een prachtige omgeving.

Erg jammer dat we onze hond niet mochten meenemen, de omgeving nodigt uit om heerlijke wandelingen te maken met je viervoeter. Denk er eens over na echtpaar!

Prima ontbijt, soms was een aanvulling nodig, die achterwege bleef. De rustige locatie is fantastisch! Zeer vriendelijk echtpaar met ambitie. Gunstig parkeren.

Zeer goed

Zeer behulpzame gastvrouw. Ze leende ons zelfs geld om in een restaurant contant te kunnen betalen! Zeer hartelijk en schoon verblijf.

niet voor herhaling vatbaar...

Weinig variatie van het ontbijt. geen zuivere linnen gekregen Douche aan de sauna was vuil

• Beoordeeld op: 15 maart 2018

Te duur voor accomodatie

Te duur voor accomodatie

• Beoordeeld op: 7 maart 2018

Prima verblijf. Hartelijke ontvangst.

Koffie uit de automaat viel tegen.

Kamers waren uitstekend.Ontbijt was niet heel uitgebreid maar Prima

Gastvrij schoon en knus

Dorpje

Knus

Gebroken fles op terras

Gebroken fles op terras Lege verpakking paracetamol en tandpasta in nachtkastje

Prima voor dat geld.

De locatie heeft niet echt een sfeervolle woonkamer/verblijfsruimte

De gastvrouw is erg aardig en gastvrij

vriendelijk personeel

ontbijt was mager bedden waren niet fantastisch

vriendelijk personeel

perfect voor korte vakantie
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

ruime familie kamer voor iedereen goede slaapplek. geen uitklapbed of zo.

Een prima pension, op 10min rijden van de piste, met aardige eigenaresse.

De dekens waren dun. Een extra deken heb ik gevraagd en direct gekregen. Het werd direct opgelost.

De eigenaresse deed erg veel moeite voor ons.

Bedden sliepen lekker.

Het ontbijt vond ik matig. Handdoeken ruw, kapot en niet wit.

Bedden sliepen lekker.

Sfeer,ontbijt en eten in het algemeen

Sfeer,ontbijt en eten in het algemeen

Heerlijk hotel vriendelijke eigenaren

De douche. Mijn partner kon niet rechtop eronder staan

De open haard

• Beoordeeld op: 13 januari 2018

Prettige sfeer!

Helaas waren de kamers wel minder sfeervol ingericht, maar verder prima te doen. Handdoeken vernieuwen.

De woonkamer met openhaard en de sauna.

Het was geweldig.

Ontbijt mocht iets uitgebreider zijn ik miste croissants en chocolade koeken.

Zeer vriendelijke mensen die het uitbaten. Familiale sfeer.

• Beoordeeld op: 27 oktober 2017

Jammer dat eigenares de taal niet beheerst.

Ondanks dat we de enigste gasten waren,was het onrustig. Constant de kinderen van de eigenaar bij ons.

Overnachten en ontbijten, verder zsm de deur uit.

Wij waren de enige gasten in het Pension. De gastvrouw (van chineese afkomst) was uitermate vriendelijk, maar sprak slecht Engels en geen Duits.

Rust

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Gastvrijheid.

synthetische handdoeken

Gastvrijheid. Zelfgemaakte maaltijd.

• Beoordeeld op: 3 maart 2017

Heel goede prijs/kwaliteit verhouding
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De koffie was echt niet lekker.

Hele lieve mensen die altijd klaarstonden om je te helpen. Ze hadden een hele hoge gunfactor.

• Beoordeeld op: 25 februari 2017

Mooie locatie en netjes

De gastvrijheid

• Beoordeeld op: 5 februari 2017

Heerlijke bedden

Kamer wordt alleen op verzoek schoon gemaakt Handdoeken worden alleen op verzoek verwisselt In het dorp was niets te beleven

Heerlijke bedden

• Beoordeeld op: 2 februari 2017

Heel vriendelijke eigenaars top ligging rustig gelegen en...

Heel vriendelijke eigenaars top ligging rustig gelegen en niet ver van alles auto wel aangeraden maar verder alles top! In het natuur..

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

gastvrije ontvangst en zorg van de gastheer en gastvrouw

gastvrije ontvangst en zorg van de gastheer en gastvrouw

• Beoordeeld op: 15 januari 2017

geen aanrader voor skiers

De onrust

De faculteiten,sauna

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heerlijk verblijf!

Hoteleigenaar was zeer vriendelijk!

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Korte wintersport

Locatie behoorlijk buiten winterberg

Mooie kamers. Modern en schoon.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Goed pension met vriendelijk personeel
    • Familiekamer (2 Volwassenen + 2 Kinderen)

De klant vriendelijkheid van het pension was top.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Prima, rustig gelegen pension

Tv op kamers te weinig zenders, zeker voor sporters die ook graag sport kijken

Ontbijt prima, kamers prima

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Eenvoudig pension, maar wel goed verzorgd en schoon

Tv zenders

Eenvoudig pension, maar wel goed verzorgd en schoon

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Fijne locatie in een mooie omgeving!

Fijne locatie, ruim opgezet en toch heel gezellig. Fijne openhaard en zeer vriendelijke mensen

• Beoordeeld op: 25 november 2016

Jammer van het geld en de tijd

Gastvrijheid was belabberd, het stonk er ontzettend naar oosterse kruiden, ontbijt was belabberd, kamer was koud, werd ook niet warm

kamer was schoon

• Beoordeeld op: 19 september 2016

Mooie bosrijke omgeving!

Het gebakken eitje elke ochtend was heerlijk, en de gastvrijheid was super! Top gedaan!

• Beoordeeld op: 10 september 2016

een gemoedelijk hotel waar de vriendelijkheid zeer goed

een gemoedelijk hotel waar de vriendelijkheid zeer goed

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

Mooie rustige locatie.

Ontbijt prima maar kaas boter en heerlijke schaal yogurt,en schaal omelet al op ,en niet snel aangevuld.

Mooie rustige locatie. Mooie kamer,douche, met balkon. Koffie en thee incl.

• Beoordeeld op: 10 maart 2016

Het ontbijt was goed geregeld.

n.v.t

Het ontbijt was goed geregeld. En de kamer was netjes en schoon. Eigenaars vriendelijk en hartelijk in de omgang. Verder was de omgeving mooi en heerlijk rustig!

• Beoordeeld op: 6 maart 2016

Mooie rustige locatie.

Er lagen een heel aantal haren in het midden van het bed. Toen wij hier naar vroegen bij de eigenaar werd dit afgedaan met dat dit kon gebeuren door het verschonen en de wasmachine. Verder werd hier niets aan gedaan. Ook tijdens het ontbijt kwamen wij 15 minuten nadat het ontbijtbuffet was geopend binnen en waren er al een aantal producten van het ontbijt op.

• Beoordeeld op: 5 maart 2016

Alles netjes onderhouden en schoon.

Alles netjes onderhouden en schoon. Chinese familie runt het hotel, helaas zitten ze niet goed in hun talen. Kamers zijn keurig en schoon. Het ontbijt was ook prima en er was voldoende speelgoed aanwezig voor kleinere kinderen.

• Beoordeeld op: 23 februari 2016

Ontbijt was goed voor elkaar , de kamers waren van een goed...

Dat er geen mogelijkheid was om met pin te betalen. En de dichtstbijzijnde pinautomaat was 10 km verder

Ontbijt was goed voor elkaar , de kamers waren van een goed formaat

• Beoordeeld op: 22 februari 2016

Een heel schoon, rustig gelegen pension met ruime kamers en...

Een heel schoon, rustig gelegen pension met ruime kamers en een badkamer met een goede douche. De ontvangst en het ontbijt waren voortreffelijk en de gratis warme dranken vielen erg goed in de smaak.

• Beoordeeld op: 16 februari 2016

Schoon, simpel ontbijt maar wel vanalles aanwezig.

Schoon, simpel ontbijt maar wel vanalles aanwezig. Avondeten kan niet in het pension, maar op 5 min. lopen zit een ander pension waar dat wel kan. Prima service daar!

• Beoordeeld op: 28 januari 2016

Lekker rustig.

Het personeel(de twee Chinese eigenaren vermoedelijk) spraken geen Duits Nederlands en maar een klein beetje gebrekkig Engels. Op de heer na, maar die was maar een paar uurtjes daar. Mevrouw begreep helemaal niks van wat we zeiden. Naar ontbijt moeten vragen waar het bleef. Blijkt dat ze ons vergeten was en dat we nog de enige waren in het pension.

Lekker rustig. We kregen een familie kamer(s) terwijl we een twee persoons kamer geboekt hadden. 👍

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

De ligging is erg mooi (als je van rust houdt) en het pand...

Een paar zaken ter verbetering: internet/WiFi (wordt aan gewerkt) Ik had graag electronisch of van te voren willen betalen. Er is echter geen pin/creditcard mogelijkheid.

De ligging is erg mooi (als je van rust houdt) en het pand ziet er keurig uit.

• Beoordeeld op: 31 december 2015

Vriendelijk ontvangst van de Nederlandse eigenaar.

Vriendelijk ontvangst van de Nederlandse eigenaar. Gezellige sfeer in het pension, heerlijk ontbijtje en prima kamers ( wij hadden de familiekamer, waarbij ons zoontje zijn eigen kamer had)

• Beoordeeld op: 4 maart 2015

Zeer vriendelijk ontvangst in en een nette schone kamer.

De kamer heeft twee hele kleine ramen waardoor geen uitzicht naar buiten. Verder is het erg warm wanneer de kamer zich op de bovenste verdieping begeeft, is het erg gehorig en zijn de bedden heel hard.

Zeer vriendelijk ontvangst in en een nette schone kamer. Na skiën mogelijkheid om gratis gebruik te maken van sauna. Heerlijk eten (wel reserveren).

• Beoordeeld op: 27 februari 2015

Heel erg schoon, heerlijk warm op de kamer, lekker ontbijt.

Zoals zovelen hadden we eigen kussen mee, de kussen van het hotel zijn dun.

Heel erg schoon, heerlijk warm op de kamer, lekker ontbijt. Heerlijke bedden, goed te ventileren op de kamer. Goed bereikbaar ondanks de sneeuw. Fijn dat er een droogruimte aanwezig is voor de skispullen. Prima te berijden naar het skigebied van Winterberg, Ongeveer 15 min.

Er zijn ook 41 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.