Beoordelingen over Best Western Hotel Trier City Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kaiserstraße 29, 54290 Trier, Duitsland

#38 van de 43 hotels in Trier

Een prettig hotel vrijwel in het centrum van Trier.
    • Standaardkamer

Het was niet direct duidelijk waar je kon parkeren en daardoor kwamen we eerst aan de achterkant op een morsig parkeerterrein terecht. Op booking.com was niet duidelijk dat het hotel een eigen parkeerterrein heeft. Eén lamp maakte kortsluiting en er was geen afstandsbediening op de kamer. Dat is allebei naar tevredenheid opgelost.

De grootte van de kamer was okay. Er staat een fijn groot bureau/tafel, twee plaatsen om de koffers op te zetten, een goede stoel en een fauteuil. Matrassen prima en de bedden prettig hoog. Parkeerplaatsen bij het hotel. Lokatie super: je loopt zo het centrum in. Ontbijt heel goed.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

De parkeergarage was naast het hotel, dat was praktisch.

Kamer (suite) gedateerd, schimmel in voegen van de badkamer, vlekken in het tapijt. Het koelkastje wat in de kamer aanwezig was, bleek niet aangesloten. Antwoord receptie: “worden eruit gehaald, is nog van de vorige hotel-eigenaar”. De extra kosten voor de hond: 20 euro per nacht. Al met al een te duren overnachting voor de accomodatie.

De parkeergarage was naast het hotel, dat was praktisch. Ontbijt was prima en de begane grond was geheel vernieuwd en zag er goed uit.

• Beoordeeld op: 5 september 2018

• Standaardkamer

Misschien groepen van ontbijt in aparte ruimte plaatsen

Zalig ontbijt, prachtige grote kamer, vriendelijk personeel Alleen de ontbijtzaal was iets te luidruchtig maar het was ook enorm druk dit weekend

heel centraal gelegen, vlakbij de voetgangerszone en 700m...

opstelling ontbijt met 1 koffiezetapparaat. lange rij. Beter opstelling was efficiënter geweest

heel centraal gelegen, vlakbij de voetgangerszone en 700m van de Hauptmarkt.

Heerlijk ontspannen in een goed hotel.
    • Standaardkamer

Onze kamer was prima en er was zelfs airco. Alles netjes schoon. We hadden zelfs een ligbad, ook was er naast een "normale" douchekop een regendouche (beide goede krachtige waterstralen). We hadden ontbijt erbij geboekt, dat overtrof onze verwachtingen, zo uitgebreid en je kon het zo gek niet bedenken of het was er.

Prima hotel, goede locatie, vriendelijk perssonee.
    • Standaardkamer

Er was geen airco,, het was een warme periode. Gelukkig hadden we een rustige kamer aan de achterkant, en konden we 's nachts het raam goed openzetten, waardoor het uiteindelijk prima te doen was.

We hebben niet ontbeten. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Erg vriendelijk personeel.

Goed ontbijt en de ligging van het hotel, midden in het...
    • Standaardkamer

De stad Trier op zich viel ons tegen, we hadden meer bezienswaardigheden verwacht. Stadje verder wel gezellig met leuke terrasjes.

Goed ontbijt en de ligging van het hotel, midden in het centrum.

We zijn niets te kort gekomen.
    • Standaardkamer

Geen airco op de kamer,het was er zeer warm. Er ging maar 1 klein raampje open.

Het ontbijt is goed , de kamer was standaard . De tv zenders was ook maar beperkt.

Zeer goed maar helaas warm kamer
    • Standaardkamer

Parkeren is 12,50 euro per dag. Airco zou een hele aanbeveling zijn want de kamer is zeer warm. Ook een kleine koelkast is aan te bevelen daar het warm is op de kamer.

Ontbijt was goed en rijkelijk. Goed bed en heerlijk geslapen. Dicht bij het centrum en aan te bevelen.

Locatie is super!
    • Standaardkamer

Het was erg warm vorige week dus het was fijn geweest als er airconditioning zou zijn. Hierdoor sliepen we ook slecht, was echt veel te warm op de kamer. Bed was fijn, maar kussens zat bijna niets in. Hebben de dekens opgerold in de kussensloop en zwemhanddoeken als deken gebruikt. Ook geen minibar aanwezig. Zou met de hitte (en uberhaupt) fijn zijn om drinken koud te kunnen zetten. De receptie en lift zijn leuk verbouwd, maar de slaapkamers mogen ze ook nog wat aandacht aan besteden. Receptionisten zijn niet onaardig maar daarmee is het ook gezegd. Niet heel gastvrij/klantvriendelijk.

Locatie is super! Badkamer was mooi! Fijne douche met waterval douchekop

Place to be om Trier te verkennen.

Mijn 1-persoonskamer lag aan de zuidkant en was zeer warm. Geen airco.

Ideale uitvalsbasis om de stad Trier te bezoeken. Zeer compleet en verzorgd ontbijt in een aangename kader

prima hotel!
    • Standaardkamer

bedden ,gezien de overname denk ik dat dit echt nog wel verbeterd...

Ontbijt was dik in orde! Kamers kan beter,ook de bedden.Gezien de overname van het vorige hotel denk ik dat best western hier echt nog wel aan gaat werken!

• Standaardkamer

Geen rustig ge;legen kamer waarom gevraagd was, hoewel men dat in het hotel zelf wel zo aangaf; bij uitchecken daarover beklag gedaan.

Ruime, goed ingerichte kamer, goed ontbijt, centraal gelegen (aan de rand van de 'oude' stad, bushalte voor het hotel, eigen (betaalde) parkeerplaats, bar met goede wijn, vriendelijk personeel.

Goed genoeg.
    • Standaardkamer

Het ontbijt. Dingen werden niet of niet snel aangevuld. Verder hadden we om een rustige kamer gevraagd maar kregen de kamer die precies boven de achteruitgang ligt. Daar kwamen de mensen laat binnen en ook niet stilletjes.

De locatie is prima. Je loopt zo de stad in.

Uitstekend gelegen hotel moet "in de steigers"!
    • Standaardkamer

De oubollige inrichting van het hotel, het bed en de kussens. Op de gevel was met een tijdelijk bord de naam van het hotel aangeduid. Het hotel heeft duidelijk een flinke restyling nodig.

De locatie van het hotel

Prima prijs/kwaliteit hotel op loopafstand van het...

Parking rondom hotel is beperkt. Je moet uitwijken naar de openbare parking onder het hotel

Prima prijs/kwaliteit hotel op loopafstand van het centrum van Trier.

Het was een degelijk verblijf!
    • Standaardkamer

We hadden een baby van twee maanden bij en er was nergens een deftige microgolf oven ter beschikking om de flesjes te stereliseren.

Heel vriendelijk personeel!!!

Uitstekend hotel nabij centrum Trier.

Dure parking.

Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Lekker, divers en uitgebreid ontbijt. Rustige en behoorlijk grote kamer. Goed gelegen want vlot bereikbaar en dicht bij het centrum.

ok voor één nacht, maar niet meer
    • Standaardkamer

Geen restaurant in het hotel, kamers en de gangen zijn verouderd. Geen airco in de kamers of een thermostaat om zelf de verwarming te regelen

Het ontbijt was ok en uitgebreid

Prima meegevallen!!
    • Standaardkamer

Konden de temperatuur in kamer niet zelf regelen, gevaarlijk om raam open te zetten

Dat er een wekkerradio aanwezig was, ook thee/koffie/water in kamer

Ruime kamer, prima bedden, rijk gesorteerd ontbijt en verder...
    • Standaardkamer

Ruime kamer, prima bedden, rijk gesorteerd ontbijt en verder goede service. Licht gedateerde inrichting van de ruimtes, maar nog in heel goede staat. Aanbevelenswaardig!

Prima hotel op mooie locatie, kamers zijn ruim en schoon, maar aan een opknapbeurt toe.
    • Standaardkamer

Het draai-/kiepraam op onze kamer sloot niet goed.

Prima hotel in een wat ouderwets gebouw. De begane grond is mooi opgeknapt, de kamers zijn helaas wat vergeten. Maar onze kamer was wel ruim, de bedden waren goed en de badkamer was brandschoon, dus niets te klagen. Ontbijt was zoals altijd in Duitsland fantastisch. Parkeren bij het hotel was wat onduidelijk. Gelukkig zijn we vaker in Trier geweest en weten we dat er in de buurt voldoende schone, ruime en goed verlichte parkeergarages zijn. Parkeren is niet goedkoop, maar in welke grote stad is dat wel zo?

Niks mis mee. 2 dagen (1 nacht) is precies genoeg!
    • Standaardkamer

Erg warm in de lobby, en de kussens waren matig. Voor de rest is het best irritant dat je in Trier zelf vooral met cash dient te betalen (cafe, parkeergarage etc). Niet echt van deze tijd!

Uitstekende locatie, nette kamers, vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 7 april 2018

Vriendelijk personeel.
    • Standaardkamer

Op paasdag was het ontbijt op terwijl we bij het inchecken gereserveerd hadden voor het ontbijt

Vriendelijk personeel.De locatie is ook goed,dichtbij de bezienswaardigheden

Verblijf in mooie stad Trier in prima hotel.
    • Standaardkamer

Er zit een club achter de parkeerplaats van het hotel en kon met raam dicht het gedreun nog horen tot 5 uur in de ochtend. Gescheiden bedden in twee persoonskamer. Wel koelkast maar het werkte niet.

Uitgebreid ontbijt. Vrijwel direct in centrum. Publieke garage "onder " hotel. Prima kamers met badkamer.

Fijn om er even uit te zijn geweest. Jammer dat de kamers zo warm waren
    • Standaardkamer

Geen restaurant aanwezig in het hotel. Kamers zonder airco en ook geen andere ventilatie waardoor het heel benauwd op de kamer is!

Ontbijt prima. Kamers slecht omdat er geen ventilatie of airco was. Echt veel te warm waardoor we slecht konden slapen. Kamers wel netjes en schoon. Klacht ingediend bij hotel en ze vertelden dat ze aan het renoveren waren. Daarom een kamer gekregen die zo warm was. Jammer dat je de hoofdprijs betaald en twee nachten niet kunt slapen van de warmte! Lokatie hotel is wel top gelegen midden in het winkelcentrum.

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Tokkie hotel

Het was werkelijk waardeloos, het leek op de foto's en referenties allemaal prima, maar het was een vies hotel wat 2x te duur was, kamer was schoon, maar erg slechte kussens op het bed. Locatie is prima qua centrum. tapijt op de gangen was gewoon weg smerig (status van vier ver voorbij) Personeel loopt met petjes op en is getatoeëerd, iets waar wij niet van houden, zeker niet als je meent een kamer geboekt te hebben van € 150,- Hotel gaat deze week over naar Best Western, misschien dat die mee speelde in de mentaliteit van het personeel, maar dan nog blijft de prijs veel te hoog. ik zou dit hotel niet aanraden ook in de toekomst niet.

Fijne dagen in Trier, nog beter met een beter bed en gordijnen.
    • Standaardkamer

We hadden last vd wiebelende bedden. Bij iedere draai in bed was de ander wakker. Niet fijn. Verder kon je de gordijnen niet goed sluiten, waren vd haakjes af. De blindelings vd gordijnen waren ook los, dus slaapmasker mee!

Dicht bij centrum, binnen 5 minuutjes. Lekkere douche en bad.Ruime kamer met klein zitje, grote tv.

Weekend voor Kerst in Trier geweest en de stad is zeker een aanrader in deze tijd.

Wat jammer dat we maar op de eerste etage zaten waardoor het uitzicht minder was.

Het ontbijt was uitstekend. De eerste dag was het en kleinere opstelling maar werd er per tafel broodbeleg geregeld. De tweede dag stond er een hele ruim ontbijtbuffet voor ons klaar, ge-wel-dig !

Goede centrale locatie, paar kleine verbeterpuntjes, maar mooi en goed hotel!
    • Standaardkamer

Op de kamer had ik geen klein ijskastje of waterkoker (dus ook geen koffie en thee voorzieningen). De Wi-Fi werkte wel erg slecht op mijn telefoon en laptop.

De locatie was top! Op maximaal 10 minuten lopen was je in hartje centrum. De hotelkamer was een goede grootte, netjes en goede kamer temperatuur. Het ontbijt was goed.

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Eerder voor vertegenwoordigers-zakenmensen. Minder voor vakantie.
    • Standaardkamer

Donker, somber, de gangen tussen de kamers zijn verstoken van elke vorm van decoratie. Er zijn genoeg hotels in Trier met een veel betere prijs/kwaliteit verhouding. Harde matras en slappe hoofdkussens.

De locatie, aan het zuidelijk begin van verkeersluwe/vrije centrum. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 oktober 2017

Ontbijt.
    • Standaardkamer

Geen WiFi. Ik had het hotel gefilterd op gratis WiFi. Die was SLECHT. Ook de betaalde WiFi was uitermate slecht. Voor het parkeren moet je 11 euro per dag betalen. Dit staat niet duidelijk vermeld.

Ontbijt. Kamers waren netjes

Mooi hotel alleen jammer dat het design niet is doorgevoerd in de kamers
    • Standaardkamer

Zoals eerder vermeld de kamers zelf en het ontbijt.

Lobby is heel mooi, helaas de kamers wat minder. Jammer dat als je het hotel binnenloopt heel enthousiast wordt van de algemene ruimtes maar op je kamer is het design niet doorgevoerd. Ontbijt kon beter, er was snel veel op en duurde lang voordat er bijgevuld werd.

Fijn hotel met mooie kamer en goede faciliteiten
    • Standaardkamer

Parkeren op eigen terrein redelijk prijzig

Heerlijke bedden en super badkamer. Locatie vlakbij het centrum, aan de achterkant van het hotel loop je zo het centrum in. Rustig en fijn hotel!

ontbijt en bedden en douche waren prima
    • Penta Plus Kamer

rond half 6 s'ochtends wakker worden omdat de buurman gaat douchen. het lawaai in de buizen in de muren was qua Db niet om aan te horen. na een 20 minuten maar op de muur gebonkt. We hadden een Penta Plus kamer : maar geen uitzicht op stad maar parkeerplaats ( wat erg rumoerig was), geen koffie of thee, geen strijkvoorzieningen. parkeerplaats: parkeren was een risico. plinten van de muur, hotelgangen zijn erg donker ingericht. maar dat is natuurlijk persoonlijk, ons oogde het niet fris. Wifi was traag op de kamer. Houding van personeel wisselde erg. vreemde genoeg werd er bij inchecken werd 50,00 euro extra op de creditcard gereserveerd door het hotel medewerker. bij navraag was dit normaal en verplicht mochten we roomservice willen bestellen of iets kapot maken in de kamer. Nog nooit meegemaakt!

ontbijt en bedden en douche waren prima

alles prima, zeer gastvrij, korrekte prijs en aanpak !!!
    • Penta Plus Kamer

wat lawaai en gepraat op de gang tijdens de nacht gedurende hoop en al een twintigtal minuten, maar daar kan het hotel natuurlijk niets aan doen. Niks echt erg eigenlijk maar sommige mensen houden gewoon geen rekening met andere gasten of beseffen het niet, en daar kunnen ze dan ook niets aan doen...

Ontbijt was uitstekend, mooie en zeer ruime kamer met prima badkamer en sanitair. Zeer goede bedden, dekbedden met wasbare sloop en goede kussens. Airco was op het eerste zicht niet regelbaar, maar we hebben ook niet grondig gekeken. Het was nogal warm en drukkend tijdens de nacht maar het viel al bij al best mee. We hadden ook het raam nog wat kunnen openzetten in kiepstand, maar zo erg was het niet, dus niet nodig eigenlijk. Parkeergarage handig en droog onder het hotel, niet goedkoop maar wel de prijs waard omwille van de nabijheid en de veiligheid.

Trier mooie stad.....
    • Standaardkamer

Enkel de onthaalruimte is in een nieuw kleedje gestopt, de rest van het hotel , kamers, gang traphal allemaal heel oubollig. Overal voorzien van vloertapijt waardoor dit een muffe geur in het hotel naliet, vooral in de kamer. Ontbijt was een ramp, locatie van ontbijt gewoon veel te klein voor het aantal hotelgasten, resultaat geen ontbijt, achteraf gaan ontbijten in het centrum van Trier. Bij afrekening wel gezegd tegen de verantwoordelijke waar door ons geen kosten werden aangerekend. Foto's zijn genomen geven niet weer wat het hotel reeel voorsteld. Geen vier * waardig, mag gerust een * af.

Niet ver van het centrum maar daarmee is ook alles gezegd.....

Eigenlijk had ik bij het binnenkomen al spijt dat ik niet wat verder had gezocht op internet.
    • Standaardkamer

Ik vind dat de inkom en de lounge wel heel erg donker zijn. Gezellig is anders. Voor mij althans. En die donkere kleuren gaan verder op de verdiepingen. Zo donker om zich meteen ongemakkelijk te voelen. De kamer was dan weer licht van kleur, een goed proper bed maar het tapijt,dat is achterhaald. Zo ouderwets.

Op het ontbijt viel niets aan te merken. Ik vond het reuze bord met allerlei citaten interresant om te lezen.

Fijne uitstap gehad!
    • Standaardkamer

Het uitzicht van het onthaal en ontbijtruimte is wel in contrast met de kamers.

De ligging van het hotel was prima, alles binnen wandelafstand. Heerlijk uitgebreid ontbijt (schuimwijn, veel verschillende fruitsappen, verschillende eierbereidingen, kazen, zoet gebak, vers fruit ...)

Geschikt hotel voor de zakelijk reiziger, maar te onpersoonlijk en sfeerloos voor vakantieganger
    • Standaardkamer

Het is een zakelijk hotel zonder sfeer, zoals je ze overal ter wereld kunt vinden. Het ontbijt is duur. €16,- p.p.

Prima hotel bij het centrum. Goede, schone kamer met goede,moderne badkamer waarbij alles goed werkt.

voor één nachtje om de stad Trier te ontdekken
    • Standaardkamer

Kamer was niet om 15.00 uur klaar, moesten wachten en na een lange reis was een kop koffie wel prettig geweest! Ook het terras buiten viel tegen was geen bediening en zag er niet uitnodigt uit om heerlijk te genieten van de zon! Erg jammer, het hotel verpauperd doet niets aan de uitstraling.

Dichtbij het centrum

Goed hotel met vriendelijk personeel.
    • Standaardkamer

De kussens zijn slecht. Geen goede ondersteuning. Jammer dat je €11,00 per dag moet betalen om je auto te parkeren. Ik vind dit er veel aangezien het terrein niet bewaakt is.

De locatie is top en een goed ontbijt

Ontvangst OK, ontbijt matig. Hotel ideaal gelegen tov centrum Trier.
    • Standaardkamer

Het ontbijt was duur voor de geleverde kwaliteit. De zeer donkere gangen naar de kamers die het hotel een gedateerde indruk gaven.

Ontvangst aan de receptie was prima.

Centrale ligging maar niet heel bijzonder
    • Standaardkamer

De kamers waren een beetje gedateerd en niet al het personeel bleek te handelen volgens de filosofie van de hernieuwde uitstraling. Wat jammer was was dat het brandalarm midden in de nacht afging waardoor we om 4 uur op straat stonden. Hoewel het vals alarm was buiten de schuld van het hotel, gingen zij hier nogal laconiek mee om

Frisse look beneden, leuk gerestyled met grappige elementen Hotel ligt centraal

Prima hotel om trier te bekijken.
    • Penta Plus Kamer

In de entree en lounge hangt een enorme irritante aftershave geur. Airco op de kamer maakt veel lawaai. Het lijkt alsof hotel door studenten wordt gerund. Niet super gastvrij.

Prima hotel om trier te bekijken. Via de achteruitgang sta je in het centrum van Trier. Goede bedden. Goed ontbijt. Schoon hotel

parking was vol konden maar konden parkeren in ondergrondse...
    • Standaardkamer

parking was vol konden maar konden parkeren in ondergrondse parking en kregen korting na betaling. Maar bij afreken van hotel wisten ze van niets . Dus geen korting.

goede locatie voor stadsbezoek.
    • Standaardkamer

De toegewezen kamer had s'middags in de zon gestaan en was bloedheet. Gelukkig had men nog een kamer met airco tegen 10 euro meerprijs.

ontbijt is prima verzorgt in buffetvorm en de kamer was prima en schoon.

Citytrip Trier
    • Standaardkamer

De kamers waren behoorlijk warm en er was veel tapijt in de kamers. Niet handig bij allergieën.

De bereikbaarheid, centrale ligging en vriendelijkheid van het personeel

• Beoordeeld op: 13 juli 2017

Mooi hotel, prijs kwaliteit niet geheel in verhouding.
    • Standaardkamer

kamer was helaas deels gedateerd( slecht beeld op tv, weinig tot geen bereik gratis wifi). Slecht bed( doorgelegen en niet stabiel), fris maar versleten beddegoed. Kamers mogen wel een update krijgen.

Lobby en restaurant is fris, modern en smaakvol ingericht, Prima moderne badkamer en een heerlijk ontbijt. Prima service.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Donker en qua prijs enorm duur voor wat je krijgt.
    • Standaardkamer

De kamers zijn op zich goed, maar zo bol gestouwd met kasten en enorm groot bureau je kan je ko t niet keren. En het donkere in de gangen etc. Alles anthraciet grijs enorm donker hotel. Personeel aan de balie is niet klantvriendelijk. Er kan geen goedemorgen ofzo vanaf.

Ontbijt was prima, maar erg prijzig 17 euro per pp. Per ontbijt.

Een toplocatie voor een weekend Trier
    • Standaardkamer

De kamer wat iets minder qua comfort en uitstraling, wij hadden standaardkamers en die mogen misschien wel wat moderner. De badkamer was wel vernieuwd, klein maar zeer netjes en handige douche en leuke lavabo.

De inkomhal straalt een leuke sfeer uit met veel gezellige zithoekjes. Top. Het ontbijt was heerlijk, en we konden bij het mooie weer gezellig buiten eten. Het hotel ligt vlakbij de ring maar we hadden geen last van lawaai, in tegendeel een oase van rust en via de achterkant van het hotel direct toegang tot het centrum. Alles op wandelafstand bereikbaar.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Leuk, er waren veel bezienswaardigheden in de buurt
    • Standaardkamer

Het uitzicht van onze kamer, de snelheid van de wifi. En er was een vreend luchtje in het trappenhuis en in de gangen.

Het eten was echt super goed. Een heerlijk ontbijtje en het avondeten was ook geweldig.

Zeer goed hotel op een schitterende locatie!
    • Standaardkamer

Wij hadden een kamer zonder airco. Aangezien het 's nachts fris genoeg was, konden open ramen wel verluchting bieden.

Een zeer degelijk hotel: goed ontbijt, mooie kamers, moderne badkamer, ... De locatie is top! Je bent direct aan de gezellige straten van Trier, veel eetgelegenheden in de buurt en alle monumenten liggen op wandelafstand.

Vreselijk verblijf veel geld kwijt voor niks. Doodzonde!!!
    • Penta Plus Kamer

De kamer klein wifi deed het niet arco deed het niet bleef warm geen nederlandse tv geen koffie en thee faciliteiten op de kamer. Geen goeie kussens wisten van gekheid niet hoe we moesten liggen om naar de DUITSE tv te kijken. Ontbijt zeer beperkt alleen maar varkensvlees kannetje filter koffie kreeg je... Hoe zijn ze in godsnaam aan die vier sterren gekomen

Spijtig maar er beviel niets

• Beoordeeld op: 19 april 2017

Mooi, leuk hotel op wandelafstand van het centrum
    • Penta Plus Kamer

Als ik dan iets negatief moet zeggen, vind ik de wifi verbinding enorm traag.

Locatie is echt ideaal. Kamers zijn heel rustig, geen last van lawaai op straat. Ontbijt was uitgebreid en zeer lekker.

• Beoordeeld op: 2 maart 2017

Ideale locatie
    • Standaardkamer

Het gratis Wifi netwerk kan wat kracht gebruiken. Als je het betalend Wifi netwerk gebruikt gaat het, naar zeggens van het personeel, een stuk sneller.

• Beoordeeld op: 27 februari 2017

locatie is goed
    • Standaardkamer

prijs ontbijt is te hoog prijs parking is te hoog gelijkvloers is modern en nieuw, maar alle kamers daarboven niet..

locatie is goed kortbij de grootste winkelstraat

• Beoordeeld op: 20 februari 2017

Niet hondvriendelijk maar wel honden toegelaten (20 euro aub !!!)
    • Standaardkamer

Wij hebben 20 euro moeten betalen voor het verblijf van ons hondje. Veel geld hiervoor vinden wij en dan was er nog niets voorzien, geen eetbakje of drinkbakje of (misschien) een koekje als verwelkoming ????

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

Winkelen en goed slapen
    • Penta Plus Kamer

Prijs voor parking,24€ ( verblijf 2 nachten ) .eten prijs kwaliteit ok maar wachttijden ,3 uur voor een voorgerecht en hoofdschotel. Iersekoffie is koffie in tas met whisky in dromen. De bar werkt niet naar behoren

Kamers,bedden uitstekend,ontbijt ,parking,de menu diner,eten was ook lekker,maar..... Wij gaan zeker nog terug naar dit hotel,maar eten niet MEER.goede ligging voor winkelen en eten in de stad.

• Beoordeeld op: 18 december 2016

voor stadsbezoek goede ligging
    • Penta Plus Kamer

lawaai van muziek. we sliepen boven de feestzaal. terwijl er een feest was geen goede combinatie.

ontbijt prima wel erg veel tafels te kort bij elkaar

• Beoordeeld op: 30 november 2016

zeer gunstig gelegen nabij het centrum.
    • Standaardkamer

ontbijt is goed maar iets te duur. Wifi in de kamer was ronduit slecht.

zeer gunstig gelegen nabij het centrum. Parkeerplaats is er voldoende aan een betere prijs dan in het centrum. Kamers proper en netjes. Personeel is behulpzaam.

• Beoordeeld op: 15 november 2016

De inkom en lounge zien er fantastisch uit en het ontbijt...
    • Standaardkamer

Jammer genoeg was het personeel niet echt vriendelijk. Bij het inchecken kregen we geen uitleg over het hotel, geen uitleg over het ontbijt of andere fasciliteiten. Hoewel we een 2-persoonsbed hadden geboekt, kregen we een kamer met twee aparte 1-persoonsbedden. We hebben wel een nieuwe kamer gekregen, maar het was precies teveel om ons te helpen. De kamer is oubollig, niet fris en erg donker. In de badkamer (wel vernieuwd) hingen nog grote spinnenwebben en stof op de haardroger. De fitness is erg beperkt, maar wel proper. De bowlingbaan werkte niet, dus hier konden we geen gebruik van maken.

De inkom en lounge zien er fantastisch uit en het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 7 november 2016

Hotel met goede prijs/kwaliteitsverhouding maar interieur nogal zakelijk
    • Standaardkamer

Interieur door donkere kleur in gangen nogal somber.

Dicht bij centrum makkelijk bereikbaar te voet en parkeerplaats onderin hotel. Uitgebreid en goed ontbijt. Gratis fles water bij aankomst. Bar blijft hele nacht open.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Goed hotel op goede locatie coor stedentrip
    • Standaardkamer

Locatie is top! Goede parkeergelegenheid onder het hotel. Je staat direct aan de ingang van het centrum. Goede locatie voor weekendje weg. Vanaf trier rij je een prachtige route langs de moezel richting het noorden

• Beoordeeld op: 1 oktober 2016

Plezierig hotel
    • Penta Plus Kamer

Er was een vergissing gemaakt met het toewijzen van de kamers waardoor een stel in de kamer voor een persoon terecht kwam en de single in een ruime tweepersoonskamer. Jammer.

Keurige, schone kamers met kraakhelder beddengoed.

• Beoordeeld op: 26 september 2016

Goede locatie met goed ontbijt, maar zeer harde bedden waardoor je slecht slaapt. beter poetsen.
    • Penta Plus Kamer

Zeer harde bedden. Er wordt niet goed schoon gemaakt. De afzuiging in douche zit vol stof. De airco zit ook stof in.

Ontbijt perfect. Ligging goed. Parkeren onder hotel zeer handig.

• Beoordeeld op: 12 september 2018

Goed hotel op uitstekende ligging.

Goed hotel op uitstekende ligging. Parkeerfaciliteiten aanwezig.

Ligging is prima.

Ligging is prima. Zeer tevreden

ontbijt en locatie van het hotel.

ventilatie in de badkamer

ontbijt en locatie van het hotel.

Degelijk Businesshotel , kamers en gangen wat gedateerd , Loby en ontbijtzaal zeer modern

Parking

24 Uur Receptie

Zeker voor herhaling vatbaar!

Het personeel was stug.

Nette kamer, erg schoon. Centraal gelegen in het centrum op loopafstand, zo'n 500 meter.

Geweldig verblijf in een mooie stad met een heerlijk ontbijt!!

Wij hadden geen airco op de junior suite!

De complete sfeer in het hotel!!

het viel mee , maar er is voor die prijs wel beter te vinden
    • Standaardkamer

de kamer was oubollig en er is geen airco aanwezig

ontbijt was heel ruim , er was zelfs zalm , een verscheidenheid aan broden en koffiekoeken

Goede locatie
    • Standaardkamer

Goede locatie, schone kamer en een lekker ontbijt.

zeer aangenaam en comfortabel

niet van toepassing! :)

de airco op de kamer en de regendouche in de badkamer.