Beoordelingen over Hotel Peterhof Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Salzstr. 1, 87435 Kempten, Duitsland

#6 van de 20 hotels in Kempten

Goed als doorreishotel. Goed ontbijt. Geen mogelijkheid tot lunch of diner.

Er was geen airco en je kan de ramen niet laten open staan door te veel geluidshinder van een drukke baan en stadsgeluiden.

Ruime nette kamers met geluidsdichte ramen.

Net hotel voor een redelijke prijs.

De kamer wordt in november gerenoveerd. Dat was geen overbodige luxe. Parkeergarage onder het hotel is voor motoren erg fijn.

24h receptie, vriendelijk personeel, goed en uitgebreid ontbijt. Op zondag geen mogelijkheid voor dineren maar er zijn eetgelegenheden genoeg in de buurt. De Griek is ook op zondag nog laat open en serveerde om 22:00 uur nog een heerlijke warme maaltijd.

Fijne accommodatie, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De badkamer was heel schoon, maar heel basic en een beetje verouderd. De locatie van het hotel is niet bepaald mooi, wel dichtbij de snelweg, dus handig als je op doorreis bent.

De vriendelijkheid van het personeel. De voorzieningen. Koffie en thee op de kamer en wat snacks. Ze hadden zelf een kussen en een kommetje voor mijn hond klaar gelegd.

Omdat er aanvankelijk een probleem was met onze eerste...
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Omdat er aanvankelijk een probleem was met onze eerste boeking (eerst geannuleerd door het hotel maar later toch bevestigd) kregen wij als tegemoetkoming een kamer-upgrade!

Als doorreis hotel met een kamer aan rustige zijde voldoet het zeker.
    • Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Kamer hing, merkwaardigerwijs, vol met koe-attributen. Er stond een mobiele airco, maar deze kon het niet bolwerken. De ligging van het hotel t.o.v. de mooie oude binnenstad is uitstekend, helaas wel bij een druk kruispunt (maar daar kan men niets aan doen). Belangrijk is dan dat de kamers op het punt van geluidsisolatie extra aandacht krijgen.

Service prima, personeel zeer vriendelijk, ontbijt ook goed.

Prima Hotel.

Geen.

Het Hotel is gelegen midden in het centrum van Kempten. Aanrader. Alles was daar prima in orde en alle faciliteiten zijn aanwezig. Parkeren en wifi is gratis. Aan de uitstraling wordt zo te zien gewerkt. Hoger gelegen etages gaan in de renovatie. Lobby, bar en receptie zijn inmiddels keurig gerenoveerd.

• Beoordeeld op: 20 juni 2018

mooie kamers met alle faciliteiten en een gewelig ontbijt voor € 5,- p.p.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Weer een upgrade gehad. de vorige keer hadden we die ook gehad. Ontbijt voor € 5,- voortreffelijk. We hadden dit hotel voor de heenreis naar Italië geboekt, het was zo goed bevallen dat we in Italië besloten het ook voor onze terugreis te boeken.

Toppie!
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Voor ons ontbrak enkel een sauna.

Goed hotel! Wij waren er onlangs 2 nachten in 10 dagen, tussenstop Italië. Gratis ondergrondse parking, goeie wifi, lekker ontbijt aan een eerlijke prijs 5,50 €. Mercure en Novotel mogen er een voorbeeld aan nemen, zij vragen vaak 18 € voor hetzelfde. Gezellige bar met goeie keuken, zeker de lekkere curryworst proberen!

Voor herhaling vatbaar.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Vooral de vriendelijkheid/behulpzaamheid/deskundigheid van álle personeensleden viel ons op. Parkeergarage en uitstekend ontbijtbuffet waren grote pluspunten. Je hebt het gevoel dat je meer krijgt dan waarvoor je betaald hebt. We waren op doorreis maar een meerdaags verblijf zou probleemloos kunnen!

Prima voor een tussenstop op weg naar Italie
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Fantastisch ontbijt voor € 5,50 p.p. Upgrade van de kamer gehad zonder daarvoor extra te betalen. Parkeren onder in de parkeergarage,vanuit de garage was het hotel met de lift bereikbaar.

Zeer comfortabel, spotgoedkoop heerlijk ontbijt.

Enige wat nog aanvulling zou zijn is een safe.

Zeer comfortabel, spotgoedkoop heerlijk ontbijt. Goede parkeergarage. Plaatsje is aardig ,maar op zondag (enige dag dat hotel geen diner verzorgt) erg stil.m

Van alle gemakken voorzien en een top ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

- De kamer was erg warm bij binnenkomst en dat terwijl het geen warme dag was geweest. Er was gelukkig een ventilator, maar de ramen open zetten, had geen kwaad gekund. Wij kregen het niet volledig meer gekoeld. - Het gebouw ziet er van de buitenkant niet uit (maar dat is binnen gelukkig niet te zien).

- Ongevraagd een upgrade gekregen van de budgetkamer naar een standaard comfortkamer. Top! - Kamer van alle gemakken voorzien, net als de badkamer. - Vriendelijk personeel. - Ontbijt fantastisch. Naast de standaardzaken waren er bijv. heerlijke mini-croissants, roerei, spek, worstjes en (koude) zalmplakken. Jam en honing waren van lokale producenten. Absoluut erbij bestellen dus! Prijs van €5,50 is een lachertje gezien wat je allemaal krijgt. - Gratis plattegrond van Kempten beschikbaar bij de receptie met alle attracties. Wij waren er alleen op doorreis, maar zo te zien is er zeker genoeg te doen voor één dag.

Voor doorreis zeker voor herhaling vatbaar

Kamers zijn iets gedateerd maar worden in augustus 2018 gerenoveerd

Zeer aardige mensen, beneden alles mooi gerenoveerd. Super ontbijt en heerlijk dat je gratis kunt parkeren in de parkeergarage. Op doorreis geeft dit ook een goed gevoel

Heerlijk doorreis hotel met uitstekende prijs kwaliteit verhouding

Fijne ruime comfort kamer. Ontbijt was voortreffelijk. Zeer vriendelijk personeel. Heel goede prijs kwaliteit verhouding. Ook lekker eten in het restaurant.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Goed, vooral voor mensen die op doorreis zijn of 'n short-stay.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Duidelijker aangeven op de site dat de kamers met 2 losse bedden, ook weleens héél klein kunnen zijn en dat de bedden daarom áchter elkaar staan. Als je met je partner bent, niet zo "gezellig"...

Het ontbijt is zeer goed!onze kamer was goed, alleen klein. We hadden 2 aparte bedden die niet naast, maar achter elkaar stonden. Dat was minder. Tip:wij hadden via Booking.com geboekt, maar je kan beter rechtstreeks met het hotel bellen. Is ook nog eens goedkoper!

ondanks enkele minpunten kan ik hotel aanbevelen .
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

restaurant was dicht , badkamer . personeel was kamer al aan het schoonmaken terwijl wij nog niet uitgecheckt waren , en nog van kamer gebruik wilde maken .

ligging , parkeren en fijne bedden

• Beoordeeld op: 16 september 2017

Heerlijk ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kamer had twee volledig gescheiden éénpersoonsbedden (hotel voorziet deze kamers te renoveren).

Heerlijk ontbijt. O.a. uitgebreide keuze aan broodjes, naast gebakjes en zelf te snijden brood, vers fruit en talrijke kaassoorten. Verschillende soorten yoghurt in grote kommen met keurig naamkaartje erbij. Appelsiensap kon je zelf persen.

• Beoordeeld op: 19 augustus 2017

Ideaal hotel voor tussenstop in een leuke stad.

Geen opmerkingen.

Heel lekker ontbijt voor een erg lage prijs. Zelfs sekt en zalm worden aangeboden, naast een erg ruim aanbod aan brood, beleg, yoghurt, ...

Prima ontvangst bij het hotel.

Ik vond het bed erg hard , en het geluid van de weg rondom het hotel was behoorlijk luidruchtig.

Prima ontvangst bij het hotel. Parkeren ook prima geregeld in een parkeergarage zonder bijbetaling. Ontbijt voor hetgeen je ervoor betaald geweldig goed.

Prima prijs / kwaliteitverhouding

Kamer was warm, maar dat kwam wellicht ook door hele warme weken voorafgaand aan onze overnachting

De ligging, we hebben het hotel geboekt als overnachtingshotel voor een vakantie naar Italie. Kwamen rond 5 uur aan en hotel ligt prima op loopafstand van het leuke centrum van Kempten. Aanrader.

Overnachting op doorreis van Italië naar Nederland
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Prima overnachtingshotel op doorreis van Italië naar Nederland, de kamer was niet al te groot maar netjes en schoon, het ontbijt was zeer uitgebreid. De mogelijkheid om te parkeren in afgesloten ruimte is ideaal. We komen zeker nog eens terug!

Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.

Boekingsfout werd zonder extra kosten gecorrigeerd (twee extra bedden). Uitstekende service!! Restaurant voor zes personen werd supersnel geregeld.

Het ontbijt was uitgebreid .
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het ontbijt was uitgebreid ... vriendelijk personeel .... wij hebben er een nacht doorgebracht omdat we op doorreis waren ... er is gratis garage.... voor ons was alles ok .... Iemand die allergisch aan tapijt moet wel weten dat er tapijt is in de kamer.

prima hotel voor kort verblijf
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

waren 2 losse bedden, los van elkaar, konden ook niet tegen elkaar gezet.

prima hotel, erg netjes en schoon, heerlijk ontbijt, vriendelijk personeel. heel fijn dat je bij het hotel gratis kan parkeren in de parkeergarage. hotel lag fantastisch tov centrum stad.

Ontbijt was voortreffelijk!
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

De airco was niet goed. Maar door grote ramen toch redelijk koele kamer.

Ontbijt was voortreffelijk! Bedden prima! Vriendelijkheid personeel was top. Prijs-kwaliteit was uitstekend!

Fijn hotel voor onze doorreis.

Jammer was dat het door ons geboekte extra bed niet klaar stond en bij navraag ook niet meer beschikbaar bleek. Hierdoor moest een 2 persoons bed (2 losse matrassen met ruimte ertussen) worden gedeel met 3 personen. De bedden waren wel erg goed en hebben toch heerlijk geslapen .

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en vanaf 7.00 uur te gebruiken. Het parkeren onder het hotel was fijn en makkelijk.

Tussenstop

Je hoort wel lawaai van buiten, maar ja dat is als je in de stad verblijft

Ontbijt was super uitgebreid. Bedden waren comfortabel. Personeel was heel vriendelijk. Prijs/kwaliteit was goed.

Op doorreis
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Al vroeg in de morgen ( 5.30 uur) veel geluiden op straat van het dagelijkse leven, zoals leeg maken van containers en dergelijke. Tweepersoonskamer, waarbij de 2 bedden niet tegen elkaar konden staan.

Ontbijt was prima. Leuk dorp, waar het goed toeven was. In de altstadt prima gegeten

Fijn verblijf met veilige parkeergelegenheid en ruim ontbijtbuffet
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Geen airco, ramen waren gesloten toen we aankwamen. Het was een warme dag geweest dus ook een warme kamer. Daar hadden ze wel wat aan mogen doen.

De kamer was ruim (comfort kamer). Een babybed werd snel geregeld. Ontbijtbuffet was goed verzorgd met voldoende keus. Parkeren in een eigen ondergrondse parkeergarage.

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Prima ontbijt, goede en vriendelijke ontvangst.

niets.

Prima ontbijt, goede en vriendelijke ontvangst. kamer was schoon en had airconditioning . Ook werd er goed uitgelegd hoe wij richting centrum konden wandelen en kregen wij een routeplan mee.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Fijn tussenstop hotel

Benauwd op de kamer, erg rumoerig. Slechte nachtrust daardoor. Met raam open slapen gaf erg veel lawaai.

Prima hotel voor onderweg, leuke ambiance, afgesloten parkeergarage ideaal. Ligging erg centraal, Kempten is een hele leuke stad.

Goed hotel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het enige minpuntje waren de zeer dunne gordijnen; daardoor zeer vroeg wakker.

Bedden zijn goed. Kussens waren heerlijk: niet dik en over de hele breedte van het bed. Ontbijt prima; zeer uitgebreid. Verse broodjes, ook op zondag. Ondergrondse afgesloten parkeergarage. Geweldig als de auto vol met vakantiespullen zit.

Prima locatie in leuke stad
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kleine kamer. Oncomfortabele kussens. Lawaaiig door mensen op straat, maar ook door hotelgasten.

Locatie nabij centrum van Kempten. Biologische vleeswaren bij ontbijt. Babybed

• Beoordeeld op: 28 juni 2017

We hadden een heerlijk koel appartement i.

Weet Ik niet

We hadden een heerlijk koel appartement i.p.v een kamer omdat het zo warm was. Vriendelijk personeel prima ontbijt. En gratis parkeer garage. Al met al een prima lokatie

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Een goed hotel met een fantastisch ontbijtbuffet waar de gastvrijheid vanaf straalt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Zowel voor de heenreis als de terugreis dit hotel als overnachtingshotel geboekt. Wat een geweldig ontbijt ! (Zeker voor die prijs!) Kamer was voor ons al gratis geüpgraded.

• Beoordeeld op: 8 juni 2017

Prima hotel, vooral voor doorreizigers.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Er zijn geen negatieve zaken te noemen.

De vriendelijkheid van het personeel, de ligging van het hotel en de rust die van het hotel uitgaat. Het diner en het ontbijt is uitstekend.

Goed en compleet hotel!

Compleet hotel met prima bar en terras, uitgebreid en goed ontbijt tegen zeer redelijk tarief (€5,50). Kinderbedje stond al klaar op de ruime kamer. Makkelijk om vanuit de parkeergarage direct op de gang van je kamer te komen met de lift.

• Beoordeeld op: 23 mei 2017

Perfecte tussenstop in zuid Duitsland op weg naar vakantiebestemming

geen negatieve ervaringn

vriendelijk personeel, goede tips voor restaurant (eigen restaurant gesloten op zondag). Prima ontbijt. Afgesloten parkeergarage

• Beoordeeld op: 20 april 2017

Prima hotel, prima faciliteiten, goed schoon, aardig personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Wij waren op doorreis en in dit hotel kan je laat aankomen, is er een restaurant aanwezig en is een bar open. Alles is schoon en een parkeergarage wordt gratis aangeboden Prima accommodatie dus!

• Beoordeeld op: 1 april 2017

Uitstekend overnachtingsverblijf!!
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Badkamer was m.i. toch wel enigszins gedateerd, vrij klein en hier en daar kleine mankementen, zoals niet goed sluitende douchedeuren en loszittend handdoekrekje. Een stoel te weinig op de kamer.

Goede kamers en prima ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goede overdekte parkeergelegenheid. Hotel vanaf de autobaan gemakkelijk bereikbaar. Centraal gelegen t.o.v. het centrum.

• Beoordeeld op: 30 maart 2017

Prima hotel met goede faciliteiten
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Wij waren op doorreis en in dit hotel kan je 24 uur per dag aankomen. Je kan er prima eten en ook de bar is open om nog even na te zitten. Gratis parkeren in een ruime parkeergarage. Kamers zeer schoon

• Beoordeeld op: 8 februari 2017

Rustig gelegen hotel tegen een aantrekkelijke prijs met een goed ontbijt.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Voor zo´n prijs was het geleverde prima.

ontbijt was goed voor een redelijke prijs. ligging aan een rustige locatie. parkeergarage inclusief. Mooie lobby.

• Beoordeeld op: 31 januari 2017

Denkelijk komen we bij een volgende gelegenheid terug , zeker bij een promo-aanbieding
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Misschien vloerbekleding (tapijt) in de toekomst vervangen !

Ontbijt was zeer ruim , kwaliteitsvol , met vers fruit en werd regelmatig aangevuld , dit voor de bijkomende prijs van 5,5 euro/persoon . Kamer was ietwat kleiner maar toch aan te bevelen , zeker voor de promoprijs . Zuiverheid van de kamer , niets op aan te merken .

• Beoordeeld op: 19 januari 2017

Een comfortabel hotel in een schattig stadje.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het personeel was super vriendelijk. Kregen een upgrade van de kamer, zodat we een 2 persoonsbed hadden in plaats van 2 1 persoonsbedden. Het ontbijt was lekker.

• Beoordeeld op: 13 oktober 2016

Aan te bevelen prima hotel, dat 4* verdient. Een omweg meer dan waard !
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

- Kamer was een upgrade zonder prijstoeslag - uitgebreid ontbijtbuffet - avondmaal was zeer verzorgd en aan correcte prijs - zeer vriendelijk en gastvrij personeel; geen moeite was teveel

Zie voorgaande.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Dat er heel hard gereden wordt door de straten, waardoor je de ramen moet sluiten om het lawaai buiten te houden.

Voor de rest een prima hotel.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Overheerlijk en uitgebreid ontbijt.

Kussens

Overheerlijk en uitgebreid ontbijt. Vriendelijkheid en behulpzaamheid personeel.

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heel goed ontbijt
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kamers erg gedateerd, niet mooi.

Heel goed ontbijt

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Goede stek voor de doorreis !
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het stadje is verder wat saai , wij konden moeilijk een leuk restaurantje vinden .

Ligging dicht bij het oude stadshart , wat mooi en fotogeniek is .

Top ontbijt

GOED

ONDERGRONDSE PARKING

mooie ruime kamers en mooie eetzaal, vriendelijk personeel
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

ontbijt was uitgebreid en lekker

Mooie stopplaats op doorreis naar Italië.
    • Tweepersoonskamer met Queensize Bed

Geen airco in de kamer, men had wel een mobiel toestel geplaatst.

De vernieuwde kamer De ruime ondergrondse privé parking

GOED

DE ONDERGRONDSE GARAGE DIE INBEGREPEN WAS . EEN MEERWAARDE;

Grote praktische kamer, ontbijt en parkeergarage

Geen airco in de kamer, maar voor die prijs is dit niet abnormaal.

Grote praktische kamer, ontbijt en parkeergarage

Goede kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Goede kamers, vriendelijk personeel, goed ontbijt.

Voortreffelijk
    • Tweepersoonskamer met Queensize Bed

gewoon een uitstekend hotel met vriendelijk gastvrij...

gewoon een uitstekend hotel met vriendelijk gastvrij personeel! honden zijn ook welkom, erg leuk dat er een hondenkleedje neer was gelegd!

Centrale ligging
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Kamers wat klein maar wel modern en net herenoveerd

Centrale ligging

Alle faciliteiten mogelijk en alles mooi in boekje gebundeld.

Honden in inkomhal

Alle faciliteiten mogelijk en alles mooi in boekje gebundeld.

Twijfelgeval

We waren omgeboekt naar een appartement van het hotel maar stoel, bank en bedden waren duidelijk versleten (te zacht geworden)

alles was goed naar onze zin

weet ik niet

eten en drinken en kamers waren goed .goede plaats voor auto en motor

Geweldig.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Alles was uitstekend verzorgd.

Er viel niks tegen

Leuk stadje als tussenstop , hotel ligt vlakbij stadje

Prijs/kwaliteit verhouding.

Eigenlijk niets

Prijs/kwaliteit verhouding. Zeer goed.

• Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

Het ontbijt was grandioos!

Het ontbijt was grandioos!! zeker voor die prijs van 5,50 E. Kamers ook lekker fris, gezellig en ruim genoeg. Heerlijk hotel voor een tussenstop.

goed overnachtingshotel met prima ontbijt

goed ontbijt en goed parkeren bij het hotel.

Geweldig hotel als tussenstop naar het zuiden.

De deur van de badkamer is doorschijnend. s'Nachts geeft dit licht in de kamer.

Prijzen van de kamer en het ontbijt

alles was goed verzorgd ook het ontbijt en loopafstand van...
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

alles was goed verzorgd ook het ontbijt en loopafstand van centrum waar wij heerlijk hebben gegeten

Kleine doucheruimte

Kleine kamer

Heerlijke kamer goed bed

Perfecte tussenstop voor vakantie naar Italie.
    • Tweepersoonskamer met 2 Eenpersoonsbedden.

er is niets slecht bevallen!

Locatie dicht bij het oude centrum met de leuke terrasjes