Beoordelingen over Petul Apart Hotel City Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Katzenbruchstr. 7, Altenessen, 45141 Essen, Duitsland

#39 van de 68 hotels in Essen

• Beoordeeld op: 16 maart 2018

prima als overnachtingsoptie
    • Business Tweepersoonskamer

Duidelijk aangegeven bij het boeken dat het om 3 personen ging. Bij aankomst blijkt er alleen een 2 persoonskamer beschikbaar. Hierdoor moest mijn oudste dochter alleen op een kamer slapen. Op zich een goede oplossing, maar had liever 3 persoonskamer gehad.

Prijs-kwaliteitverhouding is prima. Er is geen personeel op lokatie aanwezig behalve schoonmaaksters

Uitstekend!
    • Business Tweepersoonskamer

Een simpele douche was beter geweest!

Mooie grote kamer. Goed schoon en heerlijke bedden. Dichtbij de tram waardoor je snel in de binnenstad bent. Al met al een goed hotel.

Prima locatie en hotel.
    • Business Tweepersoonskamer

Het is heel raar inchecken, je moet bellen naar de receptie en krijgt geen enkel personeelslid te zien. Je sleutel zit in een box waar je de code van krijgt.

De locatie, het zit heel dichtbij de tram die je zo in het centrum brengt.

Heel goed!
    • Business Tweepersoonskamer

Locatie, vlakbij het centrum, en het was er doodstil. Een Lidl supermarkt naast, dus ook makkelijk. Volop parkeermogelijkheden. De kamer was brandschoon!

Fijn hotel met mooie ruime kamers.
    • Business Tweepersoonskamer

Er zat geen hor voor het te openen raam zodat we een spin en een mug in de kamer hadden. Het gebouw had een plat dak maar geen airco. Een beetje warm in de zomer.

De kamer was goed ingericht en ruim.

• Beoordeeld op: 29 juni 2017

Kan beter
    • Business Tweepersoonskamer

Slecht binnenklimaat. Slechts 1 kantelraam. De mogelijkheid om deze verder te openen was geblokkeerd. Matrassen te zacht.

Hygiëne uitsteken. Kamer is redelijk groot.

• Beoordeeld op: 7 april 2017

Onpersoonlijk hotel maar wel met goede voorzieningen dicht bij centrum Essen
    • Business Tweepersoonskamer

De hotelformule zonder persoonlijk contact kost een paar punten. Bij inchecken toont display andere kamer wat weer leidt tot verwarring. Doorgeven kenteken auto voor parkeren ook weer via telefoon. Wel een interessante discussie, kan je gasten zonder persoonlijk contact ontvangen. Ontbreken van ontbijt betekent uitwijken naar de Lidl beneden of de Backerei in de Altenessenerstraat.

Business kamer is prima in orde, inclusief kitchenette en straaldouche, hoewel dat enige uitdaging vormt (hoe werkt die? beetje joystick kennis dus). Parkeergelegenheid is een plus, dito de loopafstand naar het centrum van Essen. Kamerprijzen kunnen echter verschillen in de Messe tijd.

• Beoordeeld op: 29 december 2016

Lekkere massage ;-)

We hebben eerder een Petul hotel gehad in Bochum en daar kregen we geen kamer, maar een volledige appartement voor dezelfde prijs. Dus de grootte van de kamer viel in Essen ontzettend tegen.

Er stond een massagestoel op de kamer en die werkte fantastisch! Heerlijk na een dag lang shoppen in Centro. De kamer was schoon.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Slecht informatie van boeking .

Slecht informatie van boeking .com gekregen. Het is namelijk zo! De betaling van het hotel vindt plaats op 2 kilometer afstand van hotel . Dus bij een andere hotel. Ik 2 keer boeking.com gebeld voor informatie. En tot 2 keer aan toe zeiden ze nee u betaal in het hotel waar u verblijft. Slecht informatie.

Prima voor een of twee overnachtingen, niet voor langere duur.
    • Business Tweepersoonskamer

De mevrouw die we spraken via de intercom vertelde dat er problemen waren geweest met de koppeling met Booking.com. Hierdoor was het Petul Apart Hotel boven de Lidl (die we dus geboekt hadden via Booking.com) overboekt. Ze had nog wel een kamer voor ons vrij bij Petul Apart Hotel City. Dit complex was 500 meter verderop en verschilde weinig van het orginieel geboekte complex. Negatief: overboekt en indirect contact via intercom. Positief: het werd opgelost met een andere kamer. Er zaten nogal wat vlekken in het tapijt, hierdoor zag dat er een beetje ranzig uit. Wat zachte bedden en het waren twee losse boxsprings tegen elkaar. Ze schoven dus uit elkaar toen we lekker wilden spoonen. De gangen/kamers zijn wat gehorig, 's nachts hoorden we jongeren op de kamers, gangen en balkons. Er was geen WiFi

De kamer was schoon, op het tapijt na. Ruime kamer Hele fijne en luxe douche Waterkoker, koelkast en magnetron aanwezig Redelijk dicht bij het centrum, ongeveer 20 minuten lopen. Systeem met intercom en kluisjes waar de pasjes in zitten werkt opzich prima. (Aanrader: Banana Leaf restaurant in het centrum. Als je van Thai's eten houdt kun je hier hele lekkere curry's scoren voor weinig geld)

Leuk hotel voor een nacht.
    • Business Tweepersoonskamer

Er is geen receptie. Bij ons was er iets niet goed met de betaling waardoor we naar een ander hotel moesten om even te betalen.

Leuk hotel voor een nacht. Niks bijzonders maar dat kan ook niet voor dat geld.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Supermarkt onder het hotel was ideaal!
    • Business Tweepersoonskamer

Schoonmaak in de kamer. We verbleven hier 3 dagen en de kamer is niet schoongemaakt (was niet heel erg nodig, maar we misten wel nieuwe handdoeken)

Supermarkt onder het hotel was ideaal! Ook waren de kamers mooi ingericht met een top badkamer.

• Beoordeeld op: 27 november 2016

Kamer was oke, maar geen personeel aanwezig/onpersoonlijk.
    • Business Tweepersoonskamer

Geen personeel aanwezig; je moet bij de entree met een telefoon bellen naar een centrale receptie op een andere locatie, en je krijgt dan een kluiscode om je pasje voor de kamer eruit te halen. Niet erg persoonlijk terwijl het hotel niet erg goedkoop is. Niet heel erg, maar je voelt je dan niet zo welkom. Ook kan niemand bij de receptie tips/informatie enz geven, en dat vind ik juist leuk aan een hotel. Verder werkte het stopcontact in de badkamer niet. De massagestoel op de afbeeldingen is niet aanwezig in onze 'business tweepersoonskamer', ik vraag me af bij welke kamer dan wel?

Prima bed, douche, locatie niet al te ver van het centrum, schoon, netjes, handig dat het boven de Lidl zit (ontbijt kopen enz).

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goed hotel voor korte trip in Essen.
    • Business Tweepersoonskamer

De douche dient echt voorzien te worden van een handleiding. Geen koffiezetapparaat; geen instantkoffie. Inchecken is toch even wennen (geen receptie; alles dient geregeld via telefoon).

Locatie. Parkeergelegenheid. Frisse kamer.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Centraal gelegen voor een shop weekendje in zowel Essen als Oberhausen
    • Business Tweepersoonskamer

Voor ons was het geen probleem, maar je kan je kamer alleen bereiken via een trap. Er is geen lift aanwezig.

Eigenlijk kan ik niet veel zeggen over de kwaliteit van het personeel en de faciliteiten want die zijn niet aanwezig op deze locatie. Maar de kamer was comfortabel, fris en schoon. Je moet wel wat Duits/Engels kunnen om via de telefoon in te checken in het hotel. Maar de dame die ik sprak was erg vriendelijk. Verder was de parkeerplaats top geregeld (echt gereserveerd voor de hotel gasten). Wifi deed het prima, code vond ik in onze kamer. De Lidl onder het hotel is een uitkomst (veel ruimer assortiment dan in NL) en er is een koelkastje op de kamer aanwezig om wat koud te zetten. Het centrum van Essen ligt 1 rechte straatlengte/ 10 wandel minuten verderop waar een prachtige shopping mall is, en genoeg restaurants om wat te eten (s'avonds laat in het donker terug lopen door diezelfde straat is echter wel een beetje eng). Centro O in Oberhausen is ook slechts 15km verder, daar hebben we lekker ontbeten de volgende ochtend. Voor ons doel was het een prima hotel! Langer dan 1 a 2 dagen zou ik echter niet blijven.

• Beoordeeld op: 29 september 2016

- netheid appartement
    • Business Tweepersoonskamer

- iets meer servies, het was net voldoende, maar een paar kopjes extra was fijn geweest - gebruiksaanwijzing van de douche: het duurde even voor we wisten hoe ie werkte - we misten een plattegrond van de stad en info over het openbaar vervoer

- netheid appartement - goede bedden - fijn dat het boven de lidl was, handig voor de boodschappen - aparte parkeerplek

• Beoordeeld op: 15 september 2016

• Standaard Eenpersoonskamer

Lekker dicht bij het centrum van essen,waar een geweldig overdekt winkel centrum zit met daar buiten bij ook nog vele winkels,echt een super gezellige stad

• Beoordeeld op: 26 juli 2016

Betaalbaar appartement vlakbij tramhalte
    • Standaard Eenpersoonskamer

Slechts 4 haltes met de tram vanaf station Essen. Handig om een magnetron en waterkoker te hebben. En een koelkast, al stond die er eerst niet en moest ik hierover bellen (werd binnen enkele minuten gebracht). Geweldige douche, vanaf het moment dat je begrijpt hoe die werkt (tip: de grootste knop omhoog duwen, dan komt het water).

Verblijf was goed service minder

Geen internet

Badkamer

Heerlijk uitgerust
    • Business Tweepersoonskamer

Prijs was aan de hoge kant

Netheid kamer

Netheid kamer

• Beoordeeld op: 8 februari 2018

comfort id kamer en proper altijd

comfort id kamer en proper altijd

• Beoordeeld op: 12 januari 2018

Prima.
    • Business Tweepersoonskamer

Roken op de gang bij het raam, door de buren.

Alles.

• Beoordeeld op: 21 december 2017

kertsmarkt

een lift

de kamers waren perfect

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Perfect

Kamers netjes

Petul is zeker voor herhaling vatbaar
    • Business Tweepersoonskamer

Niets. Alles was prima in orde.

Superschoon en lekker ruim. Auto eigen parkeerplek en gratis

De lokatie
    • Business Tweepersoonskamer

De eerste nacht was op een kamer met een vochtprobleem. Het stonk en we hebben niet kunnen slapen.

De lokatie

kamer was prima maar vreselijke buurt
    • Business Tweepersoonskamer

de buurt is totaal niet kindvriendelijk. heel veel ruziemakende dronken mensen op straat.

hygiene was top

Prima prijs kwaliteit!

?? eigenlijk niets

Supergoede prijs/kwaliteit verhouding! Inchecken via intercom was ook top, lukte prima en geen wachtrijen voor een balie dus.

Zo zo..... :-(

De schoonmaak van de kamer en de gordijnen konden niet helemaal dicht.

De massagestoel op de kamer

• Beoordeeld op: 9 april 2017

Ga ik zeker een naar terug.
    • Standaard Eenpersoonskamer

Ruimte met alle faciliteiten eromheen, alles is aanwezig.

• Beoordeeld op: 16 januari 2017

Perfecte verblijf gehad en vermits ik regelmatig id buurt moet snookertoernooien spelen of voor mijn
    • Standaard Eenpersoonskamer

Geen receptie ter plaatste...

Zalig bed en propere kamer Prijs/kwaliteit zeer goed

• Beoordeeld op: 12 januari 2017

bezoek essen en duisburg

de ligging

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Een prima hotel waar je goed kunt verblijven voor een schappelijke prijs.

De kamers waren prima.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

In de kamer nr.
    • Business Tweepersoonskamer

In de kamer nr.16 met bank ( 3-de bed voor negen jarige kind was niet bed overtrek ,lakens en kussen) en bank was vis

• Beoordeeld op: 16 september 2016

Locatie parking uitstekend .

Slecht internet

Locatie parking uitstekend .

• Beoordeeld op: 1 september 2016

Prima lokatie met een fraaie kamer op loopafstand van het centrum van Essen.
    • Business Tweepersoonskamer

Mooie kamer met een supermarkt eronder.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Afstand tot centrum niet te ver

3 kamers waarvan de douche er leuk uit zag maar niet goed werkte. en bij de buren kwam er helemaal geen water uit. Dit wel vermeld maar een zeer matige reaktie

Afstand tot centrum niet te ver

• Beoordeeld op: 12 december 2015

De aanwezigheid van de Lidl en de korte afstand tot centrum.

De gehorigheid van straatverkeer (sirenes, schoonmaakauto, vrachtverkeer) en de wisselende waterdruk en warmte van de regendouche (dan weer warm, dan weer minder warm).

De aanwezigheid van de Lidl en de korte afstand tot centrum.

• Beoordeeld op: 2 december 2015

Supermarkt onder hotel: goedkoop ontbijt op bed dus :)

De receptie zit op een andere locatie circa 1 km verderop. op de locatie zelf is geen receptie/ personeel aanwezig (behalve schoonmaaksters)

Supermarkt onder hotel: goedkoop ontbijt op bed dus :)

• Beoordeeld op: 9 november 2015

De massagestoel in de kamer en de douche met massagestralen...

Het feit dat er geen receptie was en dat alles via de telefoon geregeld moest worden kwam onpersoonlijk over.

De massagestoel in de kamer en de douche met massagestralen waren zeer aangenaam.

• Beoordeeld op: 4 september 2015

Parkeren Privacy

Geen airco .. Geen koelkast ...rommelig buro kabels en veel mappen met info ...te weinig contactdozen ...iets meer denken aan moderne reiziger .. WiFi beter .. Tiekomst

Parkeren Privacy

• Beoordeeld op: 9 juni 2015

De stad Essen

Het hotel nam onze betaling via booking.com niet serieus, zou niet betaald zijn. Ondanks betaalbewijs moesten wij opnieuw betalen. Navraag bij de bank leverde op dat er een dubbele betaling is gedaan en nu dus via de bank fraude desk bezig geld terug te vorderen.

De stad Essen

• Beoordeeld op: 15 mei 2016

locatie

locatie

• Beoordeeld op: 30 januari 2016

Snachts is het rustig

Geen receptie en geen ontbijtmogelijkheid. Nauwelijks restaurants en bars in de buurt

Snachts is het rustig

• Beoordeeld op: 17 december 2015

Nette ruime kamer.

Nette ruime kamer.Rustig,niet gehorig

• Beoordeeld op: 3 december 2015

Zeer goeie prijs voor deze kamers.

Mooie douche, alleen jammer dat hij niet zo goed werkte door al het kalk en viezigheid.

Zeer goeie prijs voor deze kamers.

• Beoordeeld op: 1 december 2015

De locatie.

Sleutel halen via telefoon. Als je niet goed duitch spreekt is niet makkelijk

De locatie. Makkelijk te lopen naar centrum

• Beoordeeld op: 19 november 2015

Was dichtbij beurs Dusseldorf, goede restaurants in de buurt

onpersoonlijk en geen ontbijt mogelijk.

Was dichtbij beurs Dusseldorf, goede restaurants in de buurt

• Beoordeeld op: 12 september 2015

reservering was met balkon (op de foto duidelijk...

reservering was met balkon (op de foto duidelijk weergegeven), ter plaatse moesten we 10,= per nacht bijbetalen...

Er zijn ook 17 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.