Beoordelingen over Centro Hotel Ayun Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Deutz-Muelheimer-Str. 184, Mülheim, 51063 Keulen, Duitsland

#214 van de 223 hotels in Keulen

6,1

Prima hotel voor een midweekje

Hotel ligt langs een treinspoor waar de ICE en goederentreinen regelmatig langs denderen, verder stonk het naar afval op de gang

Ruimte genoeg in de hotelkamer, ontbijt was goed, kamer was schoon, sanitair was hygiënisch en het wifinetwerk was goed. Hotel ligt wel afgelegen, met de auto gaan is een aanrader

Alleen voor de stevige slaper geschikt.

Hotel ligt langs het spoor. Als ik dat had gezien met boeken, had ik nooit geboekt. ICE en goederen treinen rijden nachts door. Veel geluid overlast. Ook van andere kamers. Badkamer erg klein. Wastafel bv is er meer 1 uit een toilet. Kan ook niet anders, als je in 2 m2 een toilet, douce en wastafel moet stoppen.

Dicht bij mijn bestemming

Het ontbijt was lekker.

De kamers waren wat aan de kleine kant en luidruchtige hotelgasten tegenover onze kamer ondanks een kamer in het rustige gedeelte, maar daar kan het hotel niets aan doen.

Het ontbijt was lekker. De locatie is rustig, omdat het buiten het centrum ligt, maar goed bereikbaar.

De gordijnen waren voor de helft losgetrokken van de rails,...

De gordijnen waren voor de helft losgetrokken van de rails, de kamer is klein en er staan grote krassen in de muur. De badkamer is krap en oncomfortabel. Een late checkout was niet mogelijk wegens de 'grote drukte', terwijl we slechts twee andere gasten hebben gezien gedurende ons hele verblijf. Prijs-kwaliteit verhouding kan beter.

Voor de prijs die we betaald hebben, was het verblijf matig.

Een aantal dagen voor aankomst hebben we een mailtje gestuurd naar het hotel met een aantal vragen, hier op hebben we helaas nooit antwoord gekregen. Gebruik van de badkamer viel een beetje tegen, het water stroomde niet goed door het putje en de ondergrond raakte al snel vol met water. Helaas hadden we geen gootsteenontstopper mee op vakantie en moesten we wachten tot al het water door het putje wegstroomde zodat de volgende persoon kon douchen.

De kamers waren netjes en verzorgd, personeel was behulpzaam en vriendelijk.

• Beoordeeld op: 8 maart 2018

Op loopafstand van beursgebouw Köln Messe, met bijbetaling...

Geen bar, geen restaurant, ICE spoorbaan vlak langs het hotel op hoogte van 1e verdieping ( voordeel; u hoeft geen wekker mee te nemen).

Op loopafstand van beursgebouw Köln Messe, met bijbetaling prima ontbijt verkrijgbaar

Slecht!

Geen telefoon op de kamer! Dit mag officieel niet! Gewoon de ware foto’s op de Website.

De bed van de luxure kamer. Maar voor de rest helemaal niks! En de douch was ook wel oké.

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

Vriendelijk, netjes hotel iets buiten het centrum. Tevreden!

De omgeving van het hotel viel wel tegen. Hoewel je met de tram zo in het centrum bent, is er in de omgeving weinig en ziet de wijk er oud en slordig uit. De bar sluit ook vrij vroeg. Verder zag het oude gedeelte (de oude kamers en gangen) er erg oud uit. Maar de kamer zag er van binnen verder prima uit!

Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. De kamers waren schoon en het hotel zag er netjes uit. De parkeergelegenheid was zeer goed; een parkeergarage onder het hotel. De tram is goed te bereiken. Deze ligt drie straten verderop en vanuit daar ben je met 1 rechtstreekse tram in het centrum. Eén straat verder ligt een pinautomaat en een supermarkt. Er ligt eveneens een restaurant in de straat. Wij kwamen laat aan in het hotel, maar via het restaurant kun je laat nog eten laten bezorgen. Het hotel draagt hier zorg voor.

Goede locatie ligging, matige hotel

Warm water in douche niet constant Gordijnen sloten de ramen niet af Entree/receptie ziet er mooi uit, se rest is gedateerd en/of niet goed onderhouden

Locatie ten opzichte van het centrum

Veel te duur betaald voor het weinige dat de kamer bood

Kamer veel kleiner dan verwacht (op foto) Geen stopcontacten in de kamer Weinig tot geen licht Geen nachtkastje TV zonder afstandsbediening Zeer kleine badkamer Veel te duur voor was het was

Het ontbijt was in orde, voldoende keuze

Prima hotel voor city trip.

De badkamer is klein.

Goed hotel voor mensen die weinig hebben met een luxe hotel en voor weinig willen slapen. Kleine kamers, prima ontbijtbuffet. Ligging is goed, met taxi in 10 minuten in centrum. Auto gratis parkeren in de wijk. Prima budget hotel voor citytrip.

We hebben het zo laten verlopen

Op de cité mooie foto's waar we niets van gezien hebben we voelen ons bedrogen eerste maal

Ontbijt is gewoon kamer had een rare geur we hebben geslapen met ramen open

Een goedkoop maar proper hotel, aan te raden voor een korte trip naar Keulen.

NVT

Het ontbijt was goed, voldoende afwisseling,fruit ed. waren aanwezig. Ze waren de wonignen in de wijk aan het opknappen, maar savonds weinig van gemerkt.

Fijn en comfortabel verblijf, jammer van de tegenvallende locatie

Vrijwel niets is op loopafstand. Half uur lopen naar dichtbijzijnste treinstation vanaf waar het nog een paar minuten naar het centrum van Keulen is.

Aardig personeel, kleine maar keurige en schone kamers

Kamer was schoon, de bedden slapen goed.

We hadden geen airconditioning in de kamer, en de kamer had ook geen uitzicht (we keken naar een witte muur op een halve meter afstand). Ook had de kamer geen kluisje, ondanks dat dit wel wordt aangegeven op de website. Het personeel sprak eigenlijk alleen maar Duits, en af en toe een paar basis Engelstalige woorden.

Kamer was schoon, de bedden slapen goed. Lakens en handdoeken werden dagelijks vervangen. Het ontbijt was uitgebreid en volledig, en het personeel was vriendelijk.

Eenmalige verblijf in dit hotel

Weinig info v uitstapjes geen faciliteiten in het hotel zelf. Het ontbijt viel wel mee.geen ruime keuze v brood...we werden steeds in de ochtend gestoord of de deur ging open, terwijl we ah slapen waren door personeel..personeel doet geen moeite om engels te spreken. Badkamer was erg klein.

Niks om weer te geven

Wij waren in Keulen voor een 2 daags gothic festival en...

De kamers waren zeer klein. En onze kamer lag letterlijk een 5 meter van de treinsporen af. De badkamer was helaas ook zeer miniem en alles behalve proper. Wat voor een 3 sterren hotel toch wel niet mag. Nog urine op de wc van de vorige gasten. Haartjes in de lavabo etc. Dus tjah

Wij waren in Keulen voor een 2 daags gothic festival en tijdens het ontbijt speelde ze op de achtergrond gothic muziek voor alle festival gasten daar, wat ik wel heel gastvriendelijk vond. Ook de locatie van het hotel was goed. Op wandelafstand van alles. Dus geen klagen daarover.

• Beoordeeld op: 1 juli 2017

Schone, moderne kamer, goed ontbijt.

Geen air conditioning, kamers erg warm. Slecht avondeten en slechte service bar personeel. Advies, ga elders s'avonds eten.

Schone, moderne kamer, goed ontbijt. Vriendelijke service door personeel.

• Beoordeeld op: 15 juni 2017

Goed hotel, goede prijs kwaliteit verhouding.

Het enige minpunt was de trage afvoer van het water uit de douchebak.

Het ontbijt was goed. Wat je normaal nodig hebt was aanwezig. De kosten voor het ontbijt waren naar verhouding aan de dure kant, wanneer men het vergelijkt met ontbijt in verhoudingsgewijs betere hotels. De kamer was goed en netjes. Het internet was goed. Het personeel was zeer vriendelijk. Goede bereikbaarheid.

Geweldig weekendje Keulen!

Het enige wat mij tegen viel was de gehorigheid qua kamers en de isolatie van de ramen. Geluiden van buiten, zoals voorbijrazende trein, hoorde ik goed. Ook intern was het redelijk gehorig. Verder niks op of aan te merken!

De kamers waren netjes en de bedden sliepen prima. Wij hadden geen ontbijt er bij in, dus daar kan ik geen uitspraak over doen. Ook was er een mogelijkheid om voor 8 euro per dag in de privégarage onder het hotel te parkeren of gratis in de wijk. Dit laatste hebben wij gedaan, was echt perfect! Ook is er een Lidl in de buurt wat ideaal is.

Een redelijk hotel voor 2 á 3 nachten

De toiletruimte in de kamer was erg klein en er is niets te doen in het hotel. De constructie van een boxspring zonder randen en met 2 aparte matrassen vind ik een onbegrijpelijke uitvinding.

Het vrij nieuwe sanitair was goed schoon. De ligging van het hotel is vrij rustig en de metro ligt op loopafstand.

Normaal hotel. Voldoet niet aan verwachtingen van luxe.

Volgens booking.com was de kamer normaal rond de 300 eu. Voor deze "speciale dagaanbieding" was de prijs nu 105 eu. Door de hoge originele prijs, verwachtte ik een luxe hotel. Wat ik echter aantrof was een hotel, vergelijkbaar met hotels waar ik in het verleden rond de 60eu voor betaalde.

Prima kamer met prima badkamer

Het bed was doorgezakt. Erg slecht bed. Op de foto's leek de kamer luxer/groter dan dat het in werkelijkheid is.

Prima kamer met prima badkamer

• Beoordeeld op: 10 maart 2017

klote

ontbijt warm water bij het douchen was er niet bij ontbijt geen eten borden messen en vorken iedereen klaagde en receptie gaf antwoorden zoals is niet voor ons geen bonnen bij drinken waarom niet op rekening kamer en koffie lauw

eigenlijk niets

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Waardeloos

Vaker in dit hotel verbleven, maar ze zijn erg stug als er iets aangepast moet worden. Late checkout, kamer keuzes, alles is erg lastig totdat je geld op de balie legt. Bij het boeken is een geen optie te kiezen voor een luxe kamer (die wel afgebeeld word) maar enkel mag als je extra betaald wanneer je daar bent.... ik boekte 1 nacht voor 94 euro. 2 nachten boeken kost 143. Aantal dagen van tevoren leek ons 2 nachten toch prettiger. KON. Heel fijn. Moest alleen wel 2x90€ betalen want die boeking stond al vast.... Waanzinnig. Niet gedaan. Nooit meer :-) Ook Booking.com hier van op de hoogte gesteld. Hebben gezegd dat ze hun best gingen doen maar ben niet gebeld en ook niet terug gemaild. Jammer. Gemiste kans.

Locatie is prima.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Ontbijt was top.

Locatie en buiten uitstraling van hotel....slechte wijk

Ontbijt was top...kamer miste een gordijn...toilet niet helemaal schoon...en geen telefoon op kamer om evt.direct contact op te nemen met de receptie. Nadat ik meerderemalen met eigen toestel heb gebeld werd de telefoon niet aangenomen.

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

In mijn beleving was het oke en niet al te duur.

Muren waren vies/onverzorgd. Douchegordijn was vies. Late inchecktijd en uitchecken is veel te vroeg. Als ze de kamer komen schoonmaken, doen ze alleen het bed opmaken en nieuwe handdoeken plaatsen. Zelfs de prullenbakken worden niet geleegd. Ontbijt viel ook heel erg tegen. Was veel te simpel voor de prijs.

De locatie was perfect. Openbaar vervoer was niet ver van de hotel. Ze mochten van mij wat meer toeristische informatie verschaffen omtrent OV. Parkeergarage aanwezig tegen schappelijke vergoeding.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

City trip

Bedden waren erg zacht (leek doorgezakt), kamer was 1x helemaal niet schoongemaakt. Gordijnen hingen er half bij, konden de gordijnen bijna niet dicht krijgen, misten veel haakjes!

Kamers waren ok, hotel zag er netjes uit.

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Hotel bar was gesloten het weekend dat wij er waren en aangezien het hotel erg afgelegen ligt zat er niks anders op dan vroeg naar bed te gaan en ook echt naar bed want de kamer was echt te klein voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 22 december 2016

Matras doorgezakt

Bar gesloten heel het weekend, dure automaat drankjes, doorgezakte matrassen, geen dubbel bed, arrogant poetspersoneel (laat materiaal in de weg liggen ed) ligging ver buiten de stad

Ontbijt, douche

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Vieze kamers.

Er zaten gaten in het beddengoed, we hadden om een tweepersoonsbed gevraagd maar twee losse bedden gekregen waardoor we de bedden tegen elkaar moesten schuiven, toen we dat deden zagen we dat er heel veel rommel onder de bedden lag, chips, viezigheid. Toen ik daarna ging douchen zaten er haren van een ander tegen de muur aan! Ook zat er schimmel tegen de douchewand! Erg slecht dus!!!!! Totaal niet goed schoongemaakt! Vies! Ook zouden de kamers geluidsisolerend zijn maar ik ben een aantal keer wakker geworden van herrie op de gang, herrie in andere kamers en treinen die langs kwamen. Ik hoop dat jullie ons kunnen compenseren aangezien we er genoeg geld voor hebben betaald en geen fijn verblijf hebben gehad.

De ligging.

de bereikbaarheid voor openbaar vervoer is heel dicht...

de hygiene in de kamer was ni echt alles, veel stofnetten aan de muren en op de radiator in de badkamer lag het stof er vinger dik op spijtig genoeg, de matrassen dringend aan vervanging toe want op kamer 225 zaten er gebroken veren in zodat men holtes krijg in de matras en dus niet goed slaapt, maar voor de rest viel alles zeer goed mee

de bereikbaarheid voor openbaar vervoer is heel dicht gelegen tegen het hotel, een zeer uitgebreide keuze van ontbijt al is dit niet in de prijs inbegrepen maar apart te bestellen, netjes hotel en zeker een aanrader voor vele mensen

• Beoordeeld op: 16 december 2016

zeer tegenvallend

zie hiernaast

Het ontbijt was goed, kamers waren goed Badkamer was heel klein, niet geschikt voor vollere mensen en douchebad 75 x 90 met douchegordijn is niet meer van deze tijd, vervolgens waren de voegen in de hoek van de douchebak zwart van de schimmelvorming

• Beoordeeld op: 15 december 2016

bezochten de WEihnachtsmarkt: mooi, gezellig, veel mooie artikelen (geen "rotzooi")

rumoerig vanwege trein en autoverkeer Receptioniste wat humeurig (had ws niet goed geslapen..??)

dichtbij centrum, met tram goedkoop en snel ( ca 10 min) naar centrum. gratis parkeren (indien je vroeg bent)

Kamer was netjes en schoon

Ontbijt: heel veel dingen waren op, 1 koffiezetapparaat was stuk waardoor alles stagneerde Te kleine ruimte waar het ontbijt geserveerd werd

Kamer was netjes en schoon

Er werd niet op tijd bij gevuld met het ochtend ontbijt...

Er werd niet op tijd bij gevuld met het ochtend ontbijt koffie zet apparaat kapot. Geen vrolijke bediening achter bar kijk smerig. Kamers waren niet zuiver.

Slechte ligging, geen parking en hoge prijs

Slechte ligging t.o.v. de binnenstad (40 min. stappen) en openbaar vervoer. Zo goed als geen parkeergelegenheid.

Het ontbijt was niet echt uitgebreid maar wel lekker.

• Beoordeeld op: 9 december 2016

goed, voldoende en prima ontbijt

personele bezetting was in de spitsuren te laag. 1 persoon achter de balie. lange wachttijden en telefonisch was het hotel slecht bereikbaar vanwege te weinig personeel.

Ontbijt was prima, kamer ok en schoon. leuke inrichting, fris!

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Was oke maar kiezen niet meer voor dit hotel

De kamers waren heel klein, de douches waren vies. schimmel tussen de tegels. Gele aanslag onderaan het douche gordijn. De radiator was super stoffig. Ik miste bekers om me mond mee te spoelen. We hadden een tweepersoons bed geboekt en kregen 2 losse met 2 dekens. We hadden 2 kamers met een ander stel geboekt maar zaten niet naast of tegenover elkaar. De kamer van 1 van ons zat 5 meter van de spoorbaan hele nacht niet kunnen slapen omdat er elke keer een trein langs dendert. Lagen geen handdoeken in de kamer. 2x voor handdoeken naar beneden moeten gaan.

De bedden sliepen goed. Het ontbijt was goed maar niet bijzonder.

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Ontbijt de eerste dag.

Via mail de bevestiging gekregen dat er een kinderbed ging zijn. Bij aankomst geen kinderbed en werd ook niet gegeven wegens veiligheidsredenen volgens hèn Kind moest tussen ons slapen wat heeeel oncomfortabel wa..!!

Ontbijt de eerste dag., 2 de dag was er al veel dat op was... en niet werd bijgevuld

• Beoordeeld op: 4 december 2016

Lekker ontbijt,vriendelijk personeel.centrum goed te bereiken met metro.

De bedden zijn hard en slechte hoofdkussens.het bakje van de tv werkte niet.alsook werkte de lift niet,maar prijs kwaliteit zeker niet slecht.

Het ontbijt was top!alles was er,broodjes,beleg,vers fruit.espresso koffie.eitjes gekookt en vers gebakken spek.

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

niet kiezen als je dichtbij de stad wilt zijn of voor rust en comfort komt.

Comfort van de bedden. Een matras op een houten plank. Schimmel in de voegen en douchegordijn van de badkamer. Extra moeten betalen als je ontbijt wilt afnemen. De kamer was langs de treinbaan, heel goed voor je nachtrust!

Helaas niets.

Prima hotel, maar niet de beste prijs-/kwaliteitsverhouding

Locatie, de prijs en klantgerichtheid van het personeel. Ze waren vriendelijk, maar verschaften zeker niet meer informatie dan hoogst noodzakelijk was.prim

De mooie ruime en comfortabele kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

Was een prijs/kwaliteit goed hotel.

Bedden waren wat aan de zachte kant vind ik persoonlijk

Was een prijs/kwaliteit goed hotel. dichtbij de messe en met OV is centrum goed te bereiken

• Beoordeeld op: 9 oktober 2016

Ondanks ligging naast spoorlijn toch rustig in kamer.

Kamer klein, badkamer heel erg Klein. Toilet 10cm van muur, dus je moet er schuin op zitten. Internet viel uit. Buurt is matig, verlaten fabrieksgebouwen.

Ondanks ligging naast spoorlijn toch rustig in kamer. Bed was goed. Ligt op loopafstand van beurs. Gratis parkeren mogelijk.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Keurig, goed personeel, schoon!

Ik had bij het boeken 2 mnd van tevoren al aangegeven een late chckout te willen omdat wij een feest hadden die avond in Keulen. Dat was de reden van boeken. Ik vroeg om 14:00 maar dit bleek gewoon 11:00 te moeten. Uiteindelijk mochten we 12:00 uit checken. Dit was het enige min puntje.

Onze kamer was echt super! Denk recent vernieuwd. Zoals ik begreep waren andere kamers wat veroudert.

• Beoordeeld op: 2 oktober 2016

Redelijk voor het doel; overnachten en wegwezen

Ontvangst viel tegen; Receptiedame ging stug door met werkzaamheden, zonder zelfs maar te groeten. Check-out was daarentegen zeer vriendelijk. Verder was de bar om 10.30 al dicht

locatie

• Beoordeeld op: 27 september 2016

Schoon, goed bed, goed ontbijt.

Maar een personeel in de receptie, moest heel lang wachten met inchecken. Van de twee ramen eentje zonder gordijn, hierdoor vroeg wakker. kamer nr 234

Schoon, goed bed, goed ontbijt.

bed was prima.

De badkamer was klein en het ontbijt was slecht. Geen brood beschikbaar en dat duurde ontzettend lang.

bed was prima.

Ontbijt.

Ligging, vies, te duur, geen bar, is een soort arbeiders hotel.

Ontbijt.

Gemoedelijk vriendelijk personeel

Gemoedelijk vriendelijk personeel

Viel mee, maar kleine kamer, dicht tegen treinsporen en weinig plaats.

Kleine kamer, heel dicht tegen de sporen, maar 1 stoel, weinig plaats

Hygiëne was top

Steden trip

Steden trip

Het lawaii buiten ons ram,mensen loud praten tot na middernacht.

Ja het was heerlijk.

Goed maar dat ene bed was slecht!

Een van de bedden was slecht..

• Beoordeeld op: 21 april 2018

alleen inacht slapen

groote van kamer en bedden

Dichtbij beurs

Goed ontbijt

Goed ontbijt

• Beoordeeld op: 21 maart 2018

Niet tevreden

Er was een felle rookgeur in de kamer, bar en restaurant waren dicht

Parking, dichtbij koelmesse

• Beoordeeld op: 20 februari 2018

Ons verblijf was heel goed qua locatie en afstand van hotel tot de stad perfect receptie was 24 uur

Dat er geen zeep en stopcontact in de badkamer waren. De uitzicht minder prettig.

Het personeel was wel aardig en vriendelijk.

De bedden

De bedden

Een fijn hotel

Er was maar 1 lift en heel onvriendelijke schoonmakers receptie personeel vond ik wel aardig

Mijn slaapkamer

• Beoordeeld op: 30 januari 2018

Voor de prijs van Eur. 300 per nacht mag je wel iets meer verwachten..................

Slechte kamer met de nodige beschadigingen. Douche die verstopt was etc.

Ligging t.o.v. beursgebouw

• Beoordeeld op: 23 januari 2018

Gezien de prijs hadden wij hogere verwachtingen van de kamer, de faciliteiten etc.

• Beoordeeld op: 18 januari 2018

Teleurstelling

Matrassen heel slecht

Kolnmesse is dichtbij , voor de rest 10x niks

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

6,0
    Het was een beetje lastig dat we telkens in het begin een nieuwe sleutelkaart krijgen en een ander k

de bedden te smal

Tegenvaller

de bedden zijn mega slecht

Prijs verhouding goed

Goedkoop en super goed ontbijt.

Bed was vreselijk.

Bed was vreselijk. Geen parkeerplaats beschikbaar ondanks reservering

Ontbijt was goed, maar de glazen en borden waren op.

Bedden zijn erg smal.

Ontbijt was goed, maar de glazen en borden waren op. Ze waren niet ingesteld op veel mensen die tegelijk willen ontbijten.

prima te doen oor een nachtje, ontbijt prima.

jammer dat je geen diner kan nuttigen in het hotel zelf

prima te doen oor een nachtje, ontbijt prima...

• Beoordeeld op: 17 december 2017

Locat

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Prima hotel voor een goede prijs met goed ontbijt en behulpzaam personeel! Dichtbij metro

n.v.tt

Prima ontbijt. Kamers schoon en voldoende ruimte

• Beoordeeld op: 5 december 2017

De kamers waren mooi ingericht, deftig en modern.

De kamers waren mooi ingericht, deftig en modern. Het ontbijtbuffet is vrij uitgebreid en lekker.

Late check out was niet mogelijk

Late check out was niet mogelijk