3. Hotelbeoordelingen: Noordrijn-Westfalen
  4. Hotelbeoordelingen Keulen
  5. Beoordelingen van Pullman Cologne

Beoordelingen over Pullman Cologne Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Helenenstr. 14, Altstadt-Nord, 50667 Keulen, Duitsland

#72 van de 240 hotels in Keulen

7,6

• Beoordeeld op: 18 april 2024

• Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

te warm op kamer en kon het niet via thermostaat regelen

uitgebreid ontbijt - vriendelijk personeel - rustige ligging - proper hotel - betaalbare ondergrondse parking

• Beoordeeld op: 1 maart 2024

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Het ontbijt kost 31 euro en voor dat geld valt het toch een beetje tegen.

Mooie grote kamer met gratis mini bar.

• Beoordeeld op: 28 februari 2024

prima locatie, jammer van de details
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

het ontbijt: te duur en glutenvrije optie bestond uit broodje in plastic zak uit de magnetron. personnel bij het ontbijt is niet aardig. stoombad van sauna deed het niet.

fijne kamer en bedden. rustige buurt

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Alles in orde

• Beoordeeld op: 26 februari 2024

Was goed, alleen jammer dat ze niets hadden gezegd van de skyline bar dat je dat moest reserveren!!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ons werd verteld dat je wat kon drinken aan de bar. Wij gingen naar de bar en daar vroegen ze of we hadden gereserveerd. Uhh nee. Dat was ons niet verteld. Dus werden we weg gestuurd. Dit was wel jammer!!

Grote kamer. Goed bed.

• Beoordeeld op: 25 januari 2024

Mooi hotel op goede locatie met fantastisch ontbijt.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Er was in de nacht een erg harde wind. Hierdoor klepperde er een deur of raam. En dat hebben we de hele nacht gehoord. Erg vervelend. Weet niet of het hotel hier iets aan kon doen. Verder super gehad, hoor.

Ontbijt was super. Zeer uitgebreid en zelfs met een bubbeltje. :-)

• Beoordeeld op: 19 januari 2024

OK
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Tijdens ons verblijf was er een zeer groot carnavalsfeest. Bij aankomst konden we onze wagen niet plaatsen vanwege de vele feestvierders die voor de deur stonden te roken. De lobby van het hotel stond vol met carnavalisten, overal op de vloer stonden lege bierglazen en er was zeer veel lawaai. De kamers waren veel te warm, precies een sauna. Er werd ons als oplossing geadviseerd om met de ramen open te slapen.

Comfortabele kamers, zeer uitgebreid ontbijtbuffet, parking onder hotel.

• Beoordeeld op: 9 januari 2024

Prima ligging, taxi staat voor de deur te wachten, maar lopend ben je ook met 10 min. in de stad.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Ontbijtruimte was wel wat krap om te zitten. Maar goed, je zit er ook geen uren. Douchen in een badkuip is echt niet meer van deze tijd. WC zat te laag. Receptie mag wat vriendelijker zijn bij ontvangst. Ook als je binnen komt lopen is een hallo wel prettig.

Ontbijt was prima, keuze zat. Kamer was op de badkamer na ook goed, lekker bed. Parkeren in de garage was prima, wel wat krap. Er zijn oplaadpunten voor Tesla en voor andere auto's aanwezig. Wij konden zonder kosten gebruik maken hiervan.

• Beoordeeld op: 7 januari 2024

Goed, maar kan beter.
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Het personeel bij de receptie gaven de indruk dat je als gast te veel was. Kortaf antwoorden; weinig interactie met gasten, maar wel heel veel onderlinge interactie met elkaar in het kantoortje achter de receptie. Toen we wilden uitchecken op de dag van vertrek, behandelde de dame achter de balie onze afronding zichtbaar geïrriteerd; Je krijgt niet de indruk dat je welkom bent (geen smile, vriendelijke groet, vragen of je nog vragen hebt, etc). De temperatuur in de kamer was te hoog, terwijl we de thermostaat op 10 graden hadden gezet. Daardoor moest snachts het raam open staan om goed te kunnen slapen. Toen we dat aangaven bij de receptie, werd er niet op gereageerd.

Ontbijt was uitstekend. Restaarant personeel vriendelijk en behulpzaam. Housekeeping personeel erg aardig en professioneel.

• Beoordeeld op: 3 januari 2024

Geweldig!
    • Executive Kamer met Kingsize Bed

Ik kan eigenlijk geen minpunten benoemen maar heb wel een tip. Bij de receptie vertelde ze wel dat er ook een restaurant in het hotel is, maar kon nergens vinden wat de openingstijden `s avonds waren, misschien handig om dit nog te vermelden. Zag aan de buitenklant wel een menukaart hangen, zag er best goed uit en zeker voor een individuele reiziger handig.

Als je binnenkomt is er een zeer ruime ontvangstruimte met ook een tafel waarop verschillende drankjes staan om te gebruiken, nog nooit meegemaakt, zeer gastvrij. Het receptie personeel was zeer vriendelijk en in de trein telefonisch contact gehad, was namelijk mijn paspoort vergeten, maar gelukkig was een rijbewijs ook goed om in te checken, heel fijn. Na het ontbijt trof ik de interieurverzorgers aan die de kamer aan het schoonmaken waren, ook uitermate vriendelijk en wat maken ze de (bad) kamer toch netjes schoon, ook het bed weer opgemaakt alsof ik er niet in had geslapen, mijn complimenten! De kamer was boven mijn verwachting toch ruim, heerlijk super king size bed en de grote tv was hellemaal geweldig, ook een relaxte stoel om in te zitten. Ik had wel een zeer luxe kamer geboekt inclusief minibar met heerlijke drankjes, en heb ontzettend genoten van het mooie uitzicht (zie foto).

• Beoordeeld op: 2 januari 2024

Goede locatie
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Dit hotel oa geboekt voor de Rooftopbar LAB12 - deze bleek helaas gesloten en dit wordt nergens vermeld op de website dus teleurstellend. Ook de bar in de lobby was gesloten en dat op oudejaarsavond. Geen mogelijkheid meer om nog iets te drinken bij aankomst in het hotel, wat wel een tegenvaller was op zo'n avond. Voorgaande jaren in Amsterdam en Londen steeds mogelijk om in de hotelbar nog een slaapmutsje te drinken. Zeker voor een grote hotelketen toch wel teleurstellend. Heel harde bedden

Heel centrale ligging. Goed ontbijt Vlotte check inn en parkingfaciliteit

• Beoordeeld op: 30 december 2023

• Deluxe Kamer met Kingsize Bed

Deluxekamer mocht wat ruimer. Geen apart toilet, gescheiden van de badkamer.

Vooral uitstekend ontbijt. Zeer goede locatie.

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Lekker centraal gelegen degelijk hotel!
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Toilet krap in de badkamer/vrij warm op de kamer, ook nadat we ventileren.

Locatie/ mooie grote kamer

• Beoordeeld op: 23 december 2023

Goede locatie voor bezoek aan de kerstmarkten
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Erg warm op de kamer, zelfs met hele dag het raam open.

Op loopafstand van de kerstmarkten en winkelgebied. Fijne kamer, bed sliep lekker. Gebruik van badjas en slippers. Aantal gratis drankjes en water in de minibar.

• Beoordeeld op: 21 december 2023

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Prijs voor ontbijt... zijn in de stad gaan ontbijten..

Locatie het hotel is super

• Beoordeeld op: 20 december 2023

Wifi

Locatie top. Ontbijt goed. Personeel wel oke

• Beoordeeld op: 19 december 2023

Geen

Heerlijk ontbijt en voldoende keus en variatie. Kamer netjes kregen een gratis upgrade

• Beoordeeld op: 12 december 2023

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Koffie bij ontbijt was slecht. Ontbijt is wel minder als jaren geleden. Geen €30 waard

Ligging

• Beoordeeld op: 12 december 2023

Goed verblijf gehad!
    • Superior Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden

Wel druk in de ontbijtzaal doordat het eten niet zo goed verspreid stond en koffie/thee... kan beter in een andere hoek staan en apart.

Zeer gevarieerd ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 december 2023

We hebben genoten
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Dat de prijs voor dit weekend 2,5x zo hoog was als normaal, dus erg duur voor één nachtje. Alle hotels trouwens 🙁 Het was er zo warm overal dit als zeer onprettig ervaren.

We waren daar om de kerstmarkten te bezoeken, dit hotel ligt op loopafstand van het centrum dat was zeer prettig.

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Tevreden van kamer ,van poetsmensen en van minibar
    • Superior Kamer met Kingsize Bed

Teveel mensen op een zelfde tijdstip zorgde voor plaats tekort

Heel goed.soms wel plaats tekort volgens aantal personen

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Tapijt in de slaapkamer. Er was maar één lift die werkte.

Centrale ligging hotel en een top ontbijt. Een heel goed bed.

• Beoordeeld op: 9 december 2023

Prima voor één nacht, goede locatie.
    • Deluxe Kamer met Kingsize Bed

- Dame bij de receptie leek niet erg veel plezier in haar werk te hebben - Ontbijt voor 31 euro per persoon slaat nergens op, loop 100 meter verder op en je bent bij een bakker waar je lekker kan zitten en voor 10 euro een heerlijk ontbijt krijgt. - Parkeerplaatsen onder het hotel zijn erg klein. Met een beetje grote auto is het een leuke uitdaging, - Kamer temperatuur valt niet te regelen, snikheet op de kamer. Als je vervolgens de ramen open zet krijgt het straat lawaai de overhand.

- Prima kamer, goed bed, prima douche - Gevulde mini bar die free of charge is - Net hotel op een goede locatie - Prima voor 1 nacht.

• Beoordeeld op: 8 december 2023

• Superior Kamer met Kingsize Bed

Lang wachten aan de balie.

Top locatie dicht bij de drukke winkelstraten en bezienswaardigheden. Hotel beschikt over een parking. Kamers zijn zeer netjes en ontbijt is voortreffelijk.