Beoordelingen over Leonardo Hotel Karlsruhe Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Ettlinger Str. 23, 76137 Karlsruhe, Duitsland

#17 van de 45 hotels in Karlsruhe

Een mooi hotel met vlotte bediening in restaurant, parking bij de accomodatie top.

er viel niets tegen.

De kamer was in orde, waterkoker voorzien 's morgens een kopje koffie doet deugd, de badkamer was goed, een opfris beurt zou wel goed doen. Het ontbijt was heel uitgebreid en lekker. personeel heel vriendelijk en behulpzaam.

Prima hotel voor op doorreis.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeergarage heeft geen lift, wat met grote koffers onpraktisch is. Ligt wat van het hotel af en is erg donker, ik zou er als vrouw alleen niet parkeren.

Prima hotel voor op doorreis. Vlakbij snelwegen. Kamer niet superschoon, maar al met al wel ok. Ruime keuze bij het ontbijt. Personeel vriendelijk.

Prima hotel, schone kamers!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontvangst, er stond niemand bij de receptie toen wij wilden inchecken. Ook bij de bar niemand aanwezig. Ook niet na 17u, de medewerker zat achter bij de receptie. Later in de avond wel een prima bediening. Airco op kamer was matig, wij waren daar toen het buiten 38 graden was, dus de airco was echt wel belangrijk!

Kamer netjes en schoon. Goede bedden, douche prima. Gezellige terras buiten. Eten was prima, tegen Duitse prijzen. Ontbijt zeer uitgebreid en lekkere koffie!

Goed overnachtingshotel met goede prijs/kwaliteits verhouding
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vloerbedekking was oud en niet helemaal schoon.

Dit was een goed hotel als overnachting op doorreis. Goede prijs/kwaliteit voor dit hotel , goed ontbijt . Op loopafstand naar centrum. Gratis parkeren bij hotel, in garage € 12,00, wel openbare parkeergarage. Koffie to go bij weggaan. Goede service en vriendelijk personeel

Goede prijs/kwaliteit verhouding.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede prijs/kwaliteit verhouding. Zeer uitgebreid ontbijtbuffet. Zeer vriendelijk personeel. We hadden een kamer op de bovenste verdieping die tochtte omdat het hard waaide. Zonder problemen werd deze omgeruild voor een kamer op een lagere verdieping.

Ontbijt was uitgebreid en goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotelkamer was enorm klein voor een 2pers comfort. Babybed moest in het gangetje staan maar dan moest je je buik inhouden om naar de badkamer te komen. Tevens vond ik de badkamer er echt slecht uit zien.. bad was vies wat ook niet weg te schrobben viel. Deur was van hout waar de scheuren in zaten en de tegels zijn echt uit 1900 maar dat is een kwestie van smaak. Parkeren in de garage onder het hotel is duuuuur. Belachelijk.

Ontbijt was uitgebreid en goed. Personeel is klantvriendelijk

Naar verwachting prima.

Alles was in orde.

Ontbijt was heerlijk en kamer prima. Wij hadden dit hotel geboekt omdat wij met onze hond zouden reizen, zij is helaas in maart overleden.

Luxe, comfortabel en gastvrij hotel met goede keuken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Gastvrije ontvangst met een glaasje prosecco! Comfortabel. Luxe en smaakvolle inrichting, heerlijke slaapkamer met uitstekende bedden, koffie en theemogelijlheden. Ontbijt en diner ook erg goed verzorgd. Garage onder het hotel.

De ervaring met de lift bederft de hele situatie.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De deur van de lift sluit aan het einde te snel,daardoor het gezicht van mijn vrouw gebotst is ! Het gevolg daarvan kreeg ze een zwelling aan de wang!

slecht

Goede bestemming voor ons doel. Reisstop.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was te warm om lekker te kunnen slapen. Airco was niet makkelijk te bedienen. De koffie bij het ontbijt was echt niet lekker.

Aardige mensen en goed bereikbaar

Een prettige tussenstop
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De ligging is gunstig als je op doorreis bent. Het hotel is prima voor een nachtje slapen, de matrassen liggen lekker (jammer alleen van de plastic beschermhoes onder het laken). De badkamer is schoon en er is parkeerruimte bij het hotel. (Er zijn wel werkzaamheden in de straat van het hotel, maar het hotel is goed bereikbaar, daar heb je verder geen last van.)

Luxueus overnachten midden in de stad en toch rustige nacht gehad.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Weg voor het hotel was opgebroken waardoor het lastig was om het hotel te bereiken. Op de navigatie kon je niet afgaan omdat veel wegen afgesloten waren.

Midden in de stad en op loopafstand van allerlei bezienswaardigheden en toch zo stil nachts.

Aardig personeel.

Geen

Aardig personeel. We hadden een late check-in maar er werd niet moeilijk gedaan over dat we nog wat wilde eten. Heel goed ontbijt, veel keus. Comfortabele bedden. We waren op doorreis maar zullen zonder twijfel volgende keer weer voor dit hotel kiezen

Er is slechts voor enkele auto's gratis...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Er is slechts voor enkele auto's gratis parkeergelegenheid, wanneer die vol staat, wordt naar de openbare parkeergarage verwezen; weliswaar naast de deur, maar niet gratis.

Uitgebreid ontbijt.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was gedatteerd en klein, geen fijne bedden. We hebben allebei slecht geslapen en badkamer was ook niet van nu. Douche zat in het bad en het was niet superschoon. Ik had er meer van verwacht.

Uitgebreid ontbijt. Je loopt met een paar minuten in het centrum van Karlsruhe. Vanaf de snelweg goed te bereiken, we hebben dit hotel geboekt voor een tussenstop van Italie naar Nederland. Voor 1 nacht goed te doen.

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Tapijt in de hallen en in de kamer bevlekt. Parkeren bij hotel kost 15 euro per nacht. Douche in badkuip was moeilijk; de kop kon niet hoog en was vreemd gepositioneerd. Veel lawaaierige jeugd, meerdere touringcars vol. Ze waren aan het schreeuwen in de lobby en in de gangen. Dit kan echter een eenmalig geval geweest zijn.

Aardig personeel. Isolatie van kamers erg goed (de avond dat wij er waren veel lawaaierige jeugd, op de kamer niet meer van meegekregen). Kamers opzich netjes en voldoende groot. Het ontbijt had op zondag ruime toegangstijden, tot 10:30. Er was voldoende keus. Verwacht niet teveel extra's (zoetigheden of andere hartige gerechten), wat er was, was van goede kwaliteit. Prima verblijf!

Gelukkig maar 1 nachtje
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

AIRCO uit! Betere kussens en hogere waterdruk.

In de kamer bleef de airco de hele nacht aan en stond te loeien. De kussens waren een hoop lucht! Te weinig waterdruk om goed te kunnen douchen. Haren wassen niet fijn!! Deur binnenkant badkamer heeft dringend nieuw verfje nodig! Buffet viel tegen, glazige aardappels, weinig groenten en droge kip. A la Carte zag er beter uit.

Prima ontbijt
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers enigszins verouderd, matrassen zijn te hard en de maaltijden restaurant ziijn sober en veel te duur voor wat je krijgt.

Ontbijt was uitstekend en de vriendelijkheid van het personeel

Plezierige verrassing
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het diner was matig. Oude groenten en een te duur dessert.

Prijs kwaliteit opmerkelijk goed. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Een werkelijk fantastisch ontbijt.

Parkeren

Mooi hotel en goed gelegen binnen 2 km van het schloss en gelijk bij een prachtig park/dierentuin Alleen moet je geluk hebben voor een gratis parkeer plekje maar anders is de parkeergarage om de hoek tegen betaling,met korting toch minimaal 10 euries ,2 straten verderop kun je lekker in de biergarten bij de Turk lekker eten

Het ontbijt was matig goed
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Geen gratis parking en bijna niet te bereiken wegens wegwerkzaamheden , was op 50 meter en moest te voet naar receptie. Geen enkele wegwijzering !!!

Het ontbijt was matig goed

• Beoordeeld op: 2 juli 2017

Mooi Hotel, voor op doorreis of voor congressen.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamer was schoon en netjes, maar aan de kleine kant.

Mooi Hotel, schoon comfortabel met goede bedden. Onze kamer was nog niet zolang geleden gerestyled. Ontbijtbuffet kost 12 euro, maar was geweldig alles wat je maar bedenken kon was aanwezig! Loopafstand naar het centrum 15 minuten lopen.

Leonardo hotel Karlsruhe prima overnachtingshotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner was voldoende, maar het suikerlaagje op de creme brulee was aangebrand, dat is jammer!!

Wij hadden een comfortkamer deze was prima. We vinden het altijd fijn om 's-avonds in de kamer nog koffie te kunnen zetten en alles was daarvoor aanwezig. Het diner in de lobby van het restaurant was voldoende. Het ontbijt was perfect, alles aanwezig en werd goed aangevuld.

• Beoordeeld op: 11 juni 2017

Comfortabel hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het bed was een beetje hard maar sliep goed.

Erg vriendelijk en vrolijk personeel. We kregen een upgrade naar een extra grote kamer. Leuk incl welkomstdrankje. Nette, schone kamer. Prachtig uitzicht vanaf hogere verdieping.

Fijn om op onze doorgangsroute een goed gelegen hotel waar...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Fijn om op onze doorgangsroute een goed gelegen hotel waar je toch tot rust kon komen te vinden onder andere door het grote terras met lekker eten en het aangrenzende park waar we met onze hond konden wandelen.

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Goed maar afstandelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Door plotselinge ziekte van zijn vrouw kon een vriend niet mee. Er was geen enkele mogelijkheid om mee de denken over een korting op de niet gebruikte kamer. Hotel was niet volgeboekt dus argument dat de kamer anders verhuurd kon worden houdt geen steek. Puur formeel klopt het, maar menselijk gezien helemaal niet. Wat ook tegenviel was dat de korting via Booking.com bleek te bestaan uit het feit dat het ontbijt afzonderlijk betaald moest worden waardoor de eindprijs weer de oorspronkelijke prijs was.

Goed hotel op redelijke locatie.

• Beoordeeld op: 22 maart 2017

Prima en prettig
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

In de parkeergarage bij het hotel kan alleen cash betaald worden. Dat is onhandig als je er op het laatste moment achter komt en 700 meter moet lopen voor de dichtsbijzijnde pinautomaat. Kan het hotel overigens niks aan doen, maar wel handig om in gedachte te houden.

Zoals gebruikelijk in Duitsland is de ontvangst door het personeel vriendelijk en prettig!

• Beoordeeld op: 28 januari 2017

Mooie kamers, erg goed hotel!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel: Niets Karlsruhe zelf: is een grote bouwval, zelfs voor het hotel.

Kamers waren netjes en schoon. Daarnaast is de locatie van het hotel erg mooi. Ik had helaas een hotelkamer aan de achterkant van het gebouw. Als je een hotelkamer aan de voorkant van het gebouw hebt, dan kijk je uit over de Zoo van Karlsruhe

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

heel goed hotel maar slechte service als het aankomt op de parkeergarage.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parkeergarage en service daarvan is zeer slecht. De parkeer garage is bedekt in logos van het hotel, maar wanneer je hulp moet hebben omdat de machines voor betaling alleen cash accepteren is het opeens van de gemeente en kan je niet in het hotel je credit of bank kaart gebruiken om geld te krijgen en word je geadviseerd om ergens 200 meter links van het hotel een pin automaat te zoeken. Niet fijn om na al die goede service, wanneer het over parkeren gaat, ze niks voor je willen doen. Wat hier erg vervelend aan is, is dat dit duidelijk een probleem is die ze vaak hebben en er gewoon niks aan hebben gedaan. Ze zouden mensen op zijn minst gewoon aan de receptie moeten laten pinnen on geld te krijgen voor de betaling van het parkeren.

kwaliteit van service en kamers.

• Beoordeeld op: 24 januari 2017

Goed hotel. Volgende keer weer
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De verwarming kon niet uit. Nagevraagd maar is centraal geregeld. Dus enige manier was het raam open zetten.

Kamer was ruim met mooie badkamer. Wij hadden een prachtig uitzicht op de stad vanaf de 10e etage. Ontbijt was heerlijk en uitgebreid.

• Beoordeeld op: 8 januari 2017

Onredelijk
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Onze zoon sliep alleen op een 2persoonskamer. Moest daartoe voor 2 personen betalen. Dat was nog redelijk, maar daarbovenop werd nog 15 euro voor de overnachting van zijn hondje in rekening gebracht. Dit vonden wij niet kloppen. Onze kamer was bedompt, rook niet fris.

Goed bed.

Heel prettig verbijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Service receptie en nette schone kamer. In het stadscentrum.

konden geen separaat ontbijt krijgen alleen in combinatie...

het ontbijt

konden geen separaat ontbijt krijgen alleen in combinatie met een brunch

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Ontvangst,behulpzaamheid,vriendelijkheid,

Prima hotel voor doorreis

Weinig gratis parkeerplaatsen

Locatie vriendelijk personeel

Vriendelijk personeel, hele schone kamers en zachte...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Vriendelijk personeel, hele schone kamers en zachte dekbedden.

Zeer attent om bij het uitchecken zonnebrand crème mee te...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer attent om bij het uitchecken zonnebrand crème mee te geven. Locatie is perfect tov centrum.

Prima hotel, niets op aan te merken.

Prima hotel!!

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Afstand van het hotel naar de stad was 10 minuten lopen. Perfect ontbijt. Ontbrak niets super vriendelijk personeel.

Stad karlsruhe

Stad karlsruhe

Het avondeten was slect, dreef in water, zwarte stukken aan...
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het avondeten was slect, dreef in water, zwarte stukken aan aardappels

5,5
    Voldoende maar niet meer dan dat
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was klein en gedateerd

Het personeel was heel vriendelijk en het ontbijt was hoed

Zeer goed ontbijt en gemakkelijk bereikbaar.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Zeer goed ontbijt en gemakkelijk bereikbaar.

Wij zijn zaterdag om 18.00 uur aangekomen en om 10.00 uur de volgende dag vertrokken.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Wij vonden de verzorging top

De hoffelijkheid van het personeel en de kwaliteit van het diner en ontbijt.

Verblijf prima!!! Afhandeling... drama!!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Ontbijt prima, kamer prima!! Had per ongeluk dubbele reseviring gemaakt..... geen redundantie van hotel of booking.com!!!!! Jammer!!!!!!!

Hotel op wandelafstand van het centrum. Parkeergelegenheid ( tegen betaling) in en bij hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

uitgebreid en gevarieerd ontbijt. er kon zowel binnen als buiten worden ontbeten.

Erg prettig.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Buitenruimte; tuin met lounge banken en andere zitgelegenheid

• Beoordeeld op: 26 mei 2018

Was super

Was super

• Beoordeeld op: 28 maart 2018

Prima hotel.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kamers schoon en fris. Ontbijt ronduit voortreffelijk! Alleen al om het ontbijt is dit hotel aanbevelenswaardig.

Slechte douche

Slechte douche

Dichtbij autobaan.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Dichtbij autobaan.!prima schoon hotel en goede bedden.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Goed.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Diner. Vlees was droog. Deegwaren te hard.

Uitstekend ontbijt

Een aangenaam verblijf

Eigenlijk weinig

Zeer goed ontbijt , een rustige locatie dicht bij centrum

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Kwaliteit buffet diner kan beter.

Zeer mooie, grote kamer. Onbijtbuffet goed en uitgebreid.

Dichtbij de snelweg, zeer goede accommodatie prijs/ kwaliteit
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De wegwerkzaamheden dicht bij het hotel.

De kamers waren netjes en het ontbijt was heel uitgebreid. Het personeel was behulpzaam en vriendelijk.

Goede prijs kwaliteit verhouding!
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Goede kamers met een top ontbijt. Veel keuze en variatie

• Beoordeeld op: 13 oktober 2017

Slecht bereikbaar ivm weg werkzaam heden

Slecht bereikbaar ivm weg werkzaam heden

• Beoordeeld op: 12 oktober 2017

het onbijt was goed en de kamers waren uitstekend
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Hotel was slecht bereikbaar vanwege weg werkzaamheden

het onbijt was goed en de kamers waren uitstekend

Dichtbij het centrum , prima

Het eten

Dichtbij het centrum , prima

Pijn aan de rug

De matras

Kamer was voldoende

• Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Nette kamer. Vriendelijk ontvangst. Parkeren gratis voor de deur van het hotel.

Gezellige sfeer voor kort verblijf
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De bediening in het restaurant voor het diner

Aangenaa
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De kamer was OK gelukkig konden we de airco afzetten(veel lawaai).het ontbijt was lekker maar als je ietsje later kwam waren er geen koeken meer.

Prima hotel, op loopafstandvan het centrum

Kamers waren een beetje gehorig, parkeren kost nog 12,-/dag extra

Goed bed, schone kamer

Ontbijt!

Ontbijt! Geweldig!

Het was bloed heet op de kamer.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het was bloed heet op de kamer.De airco deed het wel maar kreeg de kamer niet op tijd cool.

Super!!7
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De parking die moest bijbetaald worden ,12 EUR met 20 % KORTING voor en nacht is te veel.

Het bed

Rustig en voor een tussenstop uitstekende aanrader
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Uitstekende kamer en prima eten en ontbijt. In een rustige omgeving.

Prima als doorreis hotel.
    • Superior Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Het eten was erg matig geen kindermenu

Prima als doorreis hotel

Alles prima!

Alles prima!!

Oud hotel
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

Oud hotel Ontbijt aan de dure kant!

Fantastisch ontbijt.
    • Comfort Tweepersoonskamer met 1 of 2 Bedden

De stad lag opengebroken.

Fantastisch ontbijt.

Accomodatie ligt schitterend, faciliteiten zijn meer dan prima, het personeel is zeer plezierig!!

Weg werkzaamheden rond hotel

Het avond eten was heerlijk