Beoordelingen over Quentin Design Hotel Berlin Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kalckreuthstr. 12, Tempelhof-Schöneberg, 10777 Berlijn, Duitsland

#457 van de 579 hotels in Berlijn

Aangenaam hotel op prima locatie.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer klein en wat gedateerd. TV werkte gebrekkig, dwz meeste zenders die in de kamergids stonden, waren niet te zien. Tijdens verblijf werd de lift gerenoveerd, erg onhandig met 3 koffers slepen naar de 4e verdieping en telkens die 88 treden moeten lopen. Hotel stelde daar geen enkele genoegdoening tegen over.

Ontbijt was prima, locatie was top!

1 persoons kamer
    • Budget Eenpersoonskamer

Ik hadt een 1 persoons kamer geboekt. Deze waren beneden in de kelder. Met een klein raampje wat ver boven het zicht was. Ik heb de kamer zelf geboekt. Gelukkig ben ik niet depersief anders kwam het door de kleine kamer niet goed.

Het was een nieuwe en schone kamer

Mooi hotel, slechte timing
    • Luxe Tweepersoonskamer

De timing van de renovatie van de lift was erg slecht. Het was een druk weekend in Berlijn-Schöneberg vanwege evenement, en dit hotel was duidelijk niet vol. Kamer lag op de 5e etage - 120 treden naar boven elke keer. Dit was jammer.

Het hotel had hele mooie kamers en een fijn ontbijt (voor 10 euro echt prima), met eitjes, roerei, spek, broodjes, brood, yoghurt, zoete mini-croissantjes & muffins, fijne bedden, ruime kamer, schoon, mooie badkamer met fijne douche en bad.

Simpel, maar goede hotelkamer.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was erg duur. Hebben wij daarom niet gedaan.

Prima kamer, klein maar wel schoon. Op loopafstand van 2 metrostations waardoor alles snel te bereiken is.

Fijn hotel op een aangename locatie.

De douche valt wat tegen, de straal is zwak en dun. De badkamer is natter door de kleine glaswand, dan dat je zelf wordt van het douchen. Er is niet veel licht in de kamers door het kleine raam. De airco had het zwaar bij de hoge temperaturen tijdens het bezoek.

Ruime kamers, met genoeg bergruimte. Betaalbare minibar. Vriendelijk en servicegericht personeel. Locatie in het hart van de LHBT-wijk is erg fijn. Aanrader en we komen zeker terug.

Mijn kamer was klein, maar fijn !
    • Economy Tweepersoonskamer

Mijn kamer was klein, maar fijn ! Precies groot genoeg voor 1 persoon. Hotel staat in een rustige straat en op loopafstand van het ka de we en het openbaarvervoer.

• Beoordeeld op: 24 maart 2018

Indien een ruimere kamer zeker een aan te raden hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Een te kleine kamer en bed, weinig opbergplaats. Maar om er enkel te slapen en te ontbijten is het wel voldoende

Voor het ontbijt was er voldoende keuze. Het hotel heeft wel een goede ligging dicht bij een metro station.

• Beoordeeld op: 13 maart 2018

Goed hotel, prettige sfeer, goede locatie en goede prijs/kwaliteit verhouding

Airco deed het niet. Bovenste verdieping was, ondanks de temp buiten erg warm..

Locatie vlak bij een knooppunt voor openbaar vervoer. Schone kamers en prettig personeel

Fijn hotel op goede plek
    • Budget Vierpersoonskamer

Ontbijt was niet verkeerd maar net iets te hmmmm om er 10 euro pp voor te betalen.

Keurig hotel in rustige en verder keurige buurt. Goed bereikbaar en dicht bij metro etc.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

Scoort alleen punten vanwege de locatie.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt is te beperkt om na de tweede dag nog interesse te wekken. Een luxe kamer boeken is de meerprijs echt niet waard als het alleen een slaapplaats is (enkel groter oppervlakte). De TV zenders storen/niet echt buitenlands aanbod.

Locatie is top.

• Beoordeeld op: 23 december 2017

Mooie kamer en vriendelijk personeel
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was echt klein, geen plaats om te bewegen of bagage weg te steken Qua housekeeping geen 1 keer gekomen voor nieuwe handoeken of bedopmaak

Kamer was mooi en proper

• Beoordeeld op: 25 november 2017

Lekker ontbijtje!
    • Economy Tweepersoonskamer

We kregen eerst een kamer die enorm naar rook stonk. Helaas moesten we hier wel een nacht blijven omdat we er al spullen hadden neergezet. Volgende ochtend kregen we een nieuwe kamer. Omdat we de economy kamer toch erg klein vonden hebben we voor 10 euro per nacht extra een grotere kamer geboekt. Deze kamer was vele malen beter. Ook beter bed en fijnere kussens.

Lekker ontbijtje!balie personeel vriendelijk. Auto kan gratis geparkeerd worden in de straat eromheen.

Uitstekend.
    • Economy Tweepersoonskamer

Wij kregen bij aankomst zonder extra kosten een upgrade naar een kamer op de eerste etage. Prima bed, fijne badkamer en rustig gelegen aan de achterzijde van het hotel. Het hotel lag op loopafstand van een groot metrostation. Voldoende winkels en eetgelegenheden in de buurt.

• Beoordeeld op: 29 oktober 2017

Prima. Ik zou het zo weer boeken voor wat dagen Berlijn.

De badkamer en de slaapkamer waren oppervlakkig schoongemaakt. De tv sprong soms spontaan aan. De economy 2-persoonskamer is echt heel klein. Gelukkig kon deze worden geruild voor een gewone 2-persoonskamer.

Fijne bedden. Vriendelijk personeel bij de receptie. Goede locatie en uitvalsbasis om Berlijn te ontdekken.

• Beoordeeld op: 22 september 2017

Geen aanrader Prijs/Kwaliteit

Opgelet, onhygiënisch!!! Het haar van de persoon voor mij was zichtbaar. Onvriendelijk personeel.

Ruime kamer en het internet werkt - maar dat is het dan ook.

De locatie was top.
    • Budget Vierpersoonskamer

We sliepen in de kelder en via de ramen kon je niet naar buiten ontsnappen in geval van calimiteiten. Op de gang wel 2 nooduitgangen.

De locatie was top.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Heerlijke verzorgde locatie.

Al meerdere keren in dit hotel geweest maar eigenlijk nooit iets tegengevallen. Verstandig is wel een wat grotere kamer te boeken. Dat is het echt waard! De goedkopere kamers zijn aan de kleine kant maar wel mooi en verzorgd ingericht.

Heerlijke accommodatie op een rustige plek. Het hotel is mooi en erg schoon. Gezellige kamers vooral op de hogere verdiepingen zijn ze mooi en ruim. Gezien de prijs en kwaliteitsverhouding is dit een goed en erg schoon hotel. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam en spreekt naast Duits ook Engels. Hotel heeft een relaxte binnentuin. Tevens zijn er ook huurfietsen verkrijgbaar. Parkeren in de omliggende straten is gratis. Dicht bij de kurfurstendam en de Berlijnse zoo.

Geweldig leuke kamer, perfecte ligging in een leuke wijk.

Ontbijt is goedkoop maar stelt niet veel voor. Rondom het hotel zitten veel leuke terrasjes en een warme bakker.

Geweldig leuke kamer, perfecte ligging in een leuke wijk. Gratis parkeren voor de deur!

Uitstekend!

Zoemende geluid van luchtsysteem was even wennen in de nacht, lekkende water in de badkamer als je doucht...jammer van het uitzicht aan de achter kant door het kleine raam...

Supernetjes en mooi hotel! Aardig personeel en prima ontbijt

Aanbevolen, maar niet in een kamer economy classe als je meer dan één nacht blijft.
    • Economy Tweepersoonskamer

Het ontbijt was in verhouding tot de prijs erg matig.We hebben deze week buiten de deur ontbeten, overigens in dezelfde straat. Klasse voor minder geld.

Kamer voor één nacht geboekt via booking.com was economy classe. Erg klein en krap, verder goed koelsysteem en mooi ingericht. Wij wilden meerdere nachten blijven, totaal acht. De locatie beviel ons, we hebben dus gevraagd of er andere kamers beschikbaar waren. Voor een goede prijs hebben we voor ons verdere verblijf een prachtige grote kamer gekregen, twee keer zo groot als de geboekte eerste kamer. Verder beviel het ons uitstekend dat we zo dicht bij de Kurfurstendamm zaten en zo dicht bij de metro's. Rustig hotel, aanbevelenswaardig!

Het was er rustig en het bed sliep heerlijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

De badkamer was aan de kleine kant en ik ben geen fan van een douche in een badkuip. In en uit het bad stappen gaat moeilijk. Ook was de vloer drijfnat na het douchen, er was maar een kleine afscheiding van douche en badkamer. Maar de badkamer werdt elke dag gereinigd.

Het was er rustig en het bed sliep heerlijk. Wij nemen altijd onze kussens mee ( wij waren met de auto) want de kussens in Duitsland zijn altijd te slap.

Erg leuke locatie om 's avonds een hapje in de wijk te doen.
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer is wel wat klein en door de materiaalkeuze oogt het niet zo fris. De standaard huurfietsen (bij elk hotel dezelfde)zijn matig en relatief duur.

Prima douche. Geregeld schone handdoeken. Ligging in de wijk. Airco werkte goed. Fijn personeel aan de balie. Kamer was compleet.

Perfecte locatie, maar achterstallig onderhoud en hygiene beperkt - Geen herhaling voor mij

De hygiëne van het hotel viel mij zwaar tegen. De eerste nacht was het bed te ranzig voor woorden. Het beddengoed was na het beslapen doordrenkt met vuil (bloed/urine en wat nog) vanuit de matras. Ik heb een andere kamer gekregen, waar dit probleem niet was. Ik neem aan dat ze de matras vervangen, want die was niet meer te redden. Overall was de kamer stoffig en zaten op de meubels vlekken die best even weggepoetst hadden kunnen worden. Het sanitair was op zich schoon, maar aan slijtage onderhevig. Als de bovenburen douchten, drupte het bij mij in de badkamer in de badkuip door lekkage van boven. Op diverse plekken in kamer was het meubilair eveneens beschadigd. Ik had geen ontbijt geboekt bij het hotel. De eerste en laatste nacht heb ik wel gebruik gemaakt van het ontbijt (10euro). De selectie en verversing van het ontbijt viel mij tegen. Bij afrekenen van de kosten, bleek ik niet te hoeven te betalen voor het ontbijt (waarschijnlijk compensatie voor het ongemak). Er was wel een lobby, maar niet iets van een bar o.i.d. waar je overdag een drankje kon bestellen en kon zitten. Daarmee een wat kaal geheel. De omgeving biedt overigens genoeg alternatief daarvoor. De prijs van het hotel, in combinatie met de sterrenclassificatie en de foto's op de site hadden bij mij een hogere verwachting gewekt. Voor mij dus niet een aanrader voor een volgend verblijf.

- De locatie van het hotel was voor mij top. Centraal in de wijk waar ik wilde zitten en dichtbij diverse openbaar vervoersopties. - WIFI was goed - Personeel vriendelijk en behulpzaam

Onze verwachting werd niet overtroffen maar overall was het gewoon goed

Het ontbijt was wel uitgebreid maar de verzorging en versheid van broodjes en beleg kon beter. De totale sfeer beleving is niet echt uitnodigend

Er was een tuin waar je lekker buiten kon zitten en fijne bedden.

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

Het ontbijt was goed en de bedden sliepen heerlijk

De vloer van de kamer was niet gedweilt. Ook was er geen parkeer mogelijkheid toen we aan kwamen. Er was van te voren gezegd dat we dat niet hoefte te reserveren. Toen we aankwamen was er niks. Ook was de afstand naar het centrum verder weg dan aangegeven!

Het ontbijt was goed en de bedden sliepen heerlijk

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

De ligging was heerlijk rustig in de regenboog wijk.
    • Budget Tweepersoonskamer

De kamer was behoorlijk klein, bed was aan de kleine kant met zn 2en Dit is op de site van booking niet aangegeven met fotos

De ligging was heerlijk rustig in de regenboog wijk. Metro op loopafstand en potsdammer platz is met 45 minuten lopen te doen.

• Beoordeeld op: 10 mei 2017

H
    • Economy Tweepersoonskamer

Kamer was een metertje te klein, maar ach. Bij 1 bed was jammergenoeg geen bedlampje.

Fijn hotel, mooi ingericht en goede, rustige ligging. Heerlijk ontbijt.

• Beoordeeld op: 6 april 2017

Volgend jaar als we de halve marathon van Berlijn weer gaan lopen, gaan we weer naar dit hotel
    • Budget Tweepersoonskamer

eigenlijk niets want het verblijf is ons uitstekend bevallen.

Goed ontbijt, en mooi ingerichte kamer naar moderne stijl. Vriendelijke service van het personeel. Daarnaast is het centrum, zoals de KaDeWe op 5 minuten afstand, en dus erg dichtbij, met ook het station nagenoeg om de hoek voor het ov. Tevens hebben ze ook een fiets voor de deur die gehuurd kan worden.

• Beoordeeld op: 28 december 2016

Prijs, kwaliteit..en locatie en buurt helemaal goed!
    • Economy Tweepersoonskamer

Tweede keer in dit hotel en nu een tweepersoonskamer heeel klein, en een vrij klein bed tegen de muur..beetje krap. Eerste keer hadden we een ruime kamer met groot bed..maar zelfde prijs? Smoezelige vloerbedekking.

Leuke buurt, loopafstand van het centrum. Ontbijt in het hotel prima!

• Beoordeeld op: 27 november 2016

aanrader!

Als we dan toch íets moeten noemen, heel flauw, de lift was traag en vervelend....Maar ik zou me uiteraard hier niet door laten leiden. Sowieso beter de trap te nemen.

Kamers worden iedere dag opgeruimd en schoongemaakt. Schoon, modern, mooi interieur, goed ontbijt, vriendelijk en flexibel personeel. Locatie is perfect.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Prijs kwaliteit waard

De straat kant is minder om dat ik altijd met venster open slaap

De grote kamer en groot bed ,wifi op de kamer een safe op de kamer!!! En een mooi badkamer

• Beoordeeld op: 11 oktober 2016

Goed hotel voor citytrip Berlijn!
    • Economy Tweepersoonskamer

Erg klein kamer. We konden nauwelijks rond het bed lopen, welke overigens nog aan de korte kant waren. We hadden eerst een kamer op de 5e verdieping, hier was het erg warm. Na een klacht hebben we direct een andere kamer gekregen, dat was erg netjes opgelost.

Prima ontbijt en een goede centrale ligging. Slechts 5 minuten lopen van het metrostation waardoor de hele stad binnen handbereik ligt.

• Beoordeeld op: 4 oktober 2016

Zeer matig
    • Economy Tweepersoonskamer

De gordijnen gingen niet volledig dicht, daardoor kwam veel licht binnen "s ochtends, de luxaflex tussen badkamer en kamer sloot niet, het water liep uit de douche de badkamer in, meest belangrijk : de kamer (economy) was erg klein, voor een lagere prijs kan ik een 3 x zo grote kamer boeken bij een hotel om de hoek. Het 'design' is deze prijs niet waard !

Buurt en prijs kwaliteit is goed

Lift was kapot en op zondag was er geen warm water zodat we niet konden douchen.

Buurt en prijs kwaliteit is goed

prettig

de kleine kamer

ontbijt was compleet en konden in de tuin ontbijten. kamer was klein maar heel practisch.

Was goed fijn hotel. ga in nov.weer trug naar het hotel .
    • Economy Tweepersoonskamer

Niets goed en fijn hotel voor mijn .

Goed bed

Met hart en ziel

Kamer was klein

Personeel

Prima onderkomen zou het zo weer boeken.

Mooi centraal gelegen, 15 minuten lopen vanaf KDW

Lekker ontbijt en leuke restaurantjes in de buurt

Geen op-/aanmerkingen

Goed ontbijt, zeer vriendelijke medewerkers. Was ons tweede bezoek aan dit hotel. We komen zeker terug.

Vriendelijk personeel en het ontbijt was niet enorm groot...
    • Economy Tweepersoonskamer

Vriendelijk personeel en het ontbijt was niet enorm groot maar zeker voldoende en verzorgt

Badkamer

Badkamer

Berlijn was top, het hotel matig maar we zijn meest buiten de deur geweest.
    • Economy Tweepersoonskamer

De kamer was wel erg klein, matige koffie, geen verse jus. Tapijt in het trappenhuis was wel erg vies.

DeLocatie was goed.

Goede locatie tegen een scherpe prijs, schoon en aardig...

Bed was erg klein (Ben 1.79 en stak al uit met mijn voeten) Douche is erg klein

Goede locatie tegen een scherpe prijs, schoon en aardig personeel.

Veel lawaai smorgens op de gang van personeel die kamers...
    • Budget Vierpersoonskamer

Veel lawaai smorgens op de gang van personeel die kamers kuist

Dicht bij de metro en de kurfurstendam

Kleine kamers en schoonmaak.

Dicht bij de metro en de kurfurstendam

• Beoordeeld op: 11 oktober 2017

Hotel in de homo buurt van Berlijn

Geen bar, erg kleine kamers en de schoonmaak is matig..

Eenvoudig maar goed ontbijt. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Goed bed.

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Kamers zijn top!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Klein hotel. Alleen een receptie aanwezig. Geen bar of overige activiteiten.

Kamers zijn top! Ruim en modern.

Schoonheid en vriendelijkheid personeel

Locatie, bed, prijs

Erg kleine kamer

Locatie, bed, prijs

De locatie ten opzichte van stad en openbaar vervoer

De locatie ten opzichte van stad en openbaar vervoer

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Tripje Berlijn

Personeel zeer behulpzaam en vriendelijk. Mooie kamer

• Beoordeeld op: 7 juni 2017

Ben zeer tevreden over de ligging van het hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Had niet zoveel mannelijke accommodatie in de buurt verwacht, maar ja ieder zijn eigen ding zal ik maar zeggen.

DE kamer is goed

Heerlijk genoten van betaalbare luxe in een mooi stadsdeel van Berlijn.

Bodem bad was erg glad met douchen.

Ligging. Goede bedden.

• Beoordeeld op: 31 mei 2017

Uiterst slechte gastvrijheid!

Slechte service van de staf

prima in orde.

prima in orde.

• Beoordeeld op: 6 mei 2017

Prima verblijfplaats voor een citytrip in Berlijn.

Kamers waren erg prima. Goede bedden en vriendelijke personeel

• Beoordeeld op: 5 mei 2017

hele kleine kamer, vies, personeel onaardig

hele kleine kamer, vies, personeel onaardig

Mooie kamers, in goede staat en erg vriendelijk en...
    • Economy Tweepersoonskamer

Mooie kamers, in goede staat en erg vriendelijk en behulpzaam personeel.

Hygiene in de kamers en de staat van meubilair, inrichting...
    • Luxe Tweepersoonskamer

Hygiene in de kamers en de staat van meubilair, inrichting en badkamer

• Beoordeeld op: 28 april 2017

Teleurstellend

Kamer was zeer benauwd, niet schoon, wifi was 1 van de 2 dagen niet beschikbaar.

Het bed was redelijk,verder niks positief verrassend.

• Beoordeeld op: 23 maart 2017

ontbijtzaal was erg vol ingericht, weeinig loopruimte,...
    • Luxe Tweepersoonskamer

ontbijtzaal was erg vol ingericht, weeinig loopruimte, verder prima

• Beoordeeld op: 21 maart 2017

Een ontspannen verblijf in modern en goed uitgerust centraal gelegen hotel!

Schoonmaak van badkamer.

Het ontbijt was zeer goed verzorgd. Volop verse broodjes en andere heerlijkheden. Kortom, top!

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

• Beoordeeld op: 7 februari 2017

locatie

inrichting ontbijt ruimte

locatie bed inrichting

• Beoordeeld op: 1 januari 2017

Heel mooi appartement voor aantal dagen.

grootte van de kamer.

Mooi centraal gelegen in West Berlijn

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Genoten van ons weekendje Berlijn... x

Dat er geen bar was, om iets te drinken..

Zalige kamers en vriendelijk onthaal, behalve 1 medewerker ,zaterdagavond.

• Beoordeeld op: 2 december 2016

Prima kamer schoon

• Beoordeeld op: 20 november 2016

Goed hotel
    • Economy Tweepersoonskamer

Design was niet echt aanwezig vond ik.

Centrale ligging ten opzichte van S-Bahn en rustige ligging.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

Perfecte locatie
    • Economy Tweepersoonskamer

Prima kamers, heel goed, uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 10 mei 2016

lokatie is top, dicht bij kurfurstendam en in heerlijke...

iets beter fietsen :).

lokatie is top, dicht bij kurfurstendam en in heerlijke rustige straat. Restaurants om de hoek.personeel (receptionist) super vriendelijke meedenkende man. perfect plek om met een gehuurde fiets van het hotel door de stad te gaan.

• Beoordeeld op: 28 maart 2016

de prijs was fantastisch voor een verblijf zoals deze

het ontbijt had iets uitgebreider gekund alhoewel je goed in de buurt kan ontbijten zowel biologisch ontbijt als gewone ontbijtjes zijn makkelijk te verkrijgen

de prijs was fantastisch voor een verblijf zoals deze

• Beoordeeld op: 4 maart 2016

Prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed in balans.

Prijs/ kwaliteit verhouding is erg goed in balans. Vriendelijk geholpen en het hotel is centraal gelegen. Zowel qua bezienswaardigheden als uitgaansmogelijkheden.

• Beoordeeld op: 1 maart 2016

kamer top ,.

Er is geen room service ook geen bar

kamer top ,.ontbijt geen gebruik van gemaakt, daar je in Berlijn gewoon buiten je hotel moet ontbijten zoals zoveel Berliners dat doen. Ontbijt zaal zag er niet gezellig uit

• Beoordeeld op: 2 februari 2016

Degelijk bed, vriendelijk personeel, proper hotel.

Badkamer liep onder telkens we en douche namen, piepkleine kamer (hoewel een grote kamer geen vereiste is voor een kort verblijf)

Degelijk bed, vriendelijk personeel, proper hotel.

Er zijn ook 27 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Quentin Design Hotel Berlin