Beoordelingen over Quentin Berlin Hotel am Kurfürstendamm Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Xantener Str. 4, Charlottenburg-Wilmersdorf, 10707 Berlijn, Duitsland

#459 van de 597 hotels in Berlijn

• Beoordeeld op: 21 oktober 2018

Een ok hotel.
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Het was enorm heet op de kamer. Slapen bij een temperatuur van 25 graden is niet fijn. We hebben een poging gedaan om de airco om te zetten (Dit heb ik het personeel nog moeten wijzen, dat wisten ze namelijk niet). Blijkbaar is het hele hotel centraal geregeld, waardoor er niets te regelen viel helaas. Op maandagavond zei de man achter de receptie dat er iemand daarvoor zou komen op dinsdag, maar dat was niet zo. De verwarming op de badkamer stond aan en was niet uit te zetten, waardoor de kamer wel vaker 27 graden was... We hadden een lowbudget kamer. Smorgens om half 6 gingen ze naast onze gehorige kamer het ontbijt klaar maken. En als ze boven vanaf 7 uur gingen ontbijten dan hoorden we de stappen en de stoelen bij ons in de kamer.

De ligging was als je in het westen van Berlijn wilde zijn prima. De u bahn was om de hoek. De bedden waren heerlijk!!!!

• Beoordeeld op: 19 oktober 2018

Heerlijke bedden.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Kranen maken veel geluid. Als de kamer boven de ingang zit dan komt er regelmatig een rook (of wiet!) lucht door het open raam naar binnen.

Heerlijke bedden. Vlak bij de U-bahn

• Beoordeeld op: 9 oktober 2018

• Luxe Tweepersoonskamer

het nachtpersoneel liet te wensen over - vragen en informatie te geven was hel al te veel - hij heeft gewoon mijn fct niet gemaakt ondanks dat ik hem mijn gegevens heb gegeven

Hoi, het ontbijt en hotel was geweldig super ligging - super kamer - echt geweldig

Prima locatie voor bezoek aan Berlijn.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Kamer werd gekwalificeerd met balkon, maar dat was wel erg overdreven! Personeel onvriendelijk en niet geïnteresseerd.

Locatie van het hotel en de kamer.

Zes heerlijke dagen gehad in Berlijn.

Schoonmaak, armoedige indruk.

Hotel is gelegen in enorm leuke en mooie, rustige buurt van Berlijn. Snel in het centrum en ook weer vlot op de weg naar buiten. Fijne, afgesloten parkeergelegenheid bij het hotel.

Een goed hotel met vriendelijk personeel.
    • Budgetvierpersoonskamer

We hadden een kamer met raam in de kelder. Eigenlijk kun je dit beter als een bovenlicht beschouwen.

We hadden een mooie kamer voor vier personen in de kelder. De bedden lagen heerlijk, er was een waterkoker voor thee en koffie zetten aanwezig.

Gasten welkom, maar hun auto's niet.
    • Luxe Driepersoonskamer met Balkon

Voor reizigers met de auto is dit hotel geen optie. De weinige parkeerplaatsen die het hotel telt worden zo slecht beheerd dat een aantal leeg blijft, terwijl er geen vrije parkeerplaatsen in de buurt zijn. Het personeel is niet vriendelijk en verleent geen hulp om oplossingen te zoeken voor een probleem.

De kamers zijn mooi ingericht en de receptie, annex bar en ontbijtruimte zien er uitnodigend uit.

Hotel is verder prima, aan Kdamen aanrader een fiets te huren en richting Oosten te fietsen (30min)
    • Budgetvierpersoonskamer

Wanneer je een 4 persoonskamer boekt, kun je een kamer krijgen zonder een raam (lichtrichel). Met name voor mensen met claustrofobie is dit een uitdaging. Vanwege de topdrukte niet mogelijk te veranderen van kamer (begrijpelijk). Alle kamers zouden toch een raam mogen hebben, die ook open kan.

De 'Zeit fuer Brot' om de hoek van het hotel was een uitkomst en aanrader voor eenieder die dit hotel boekt. Vers, biologisch en een enorme varieteit en zeer gunstig gerpijsd.

Erg goed.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het parkeren. Dit moest schijnbaar gereserveerd worden, en men wilde geen geld wisselen voor de parkeerplaatsen voor het hotel.

Goed ontbijt, bed en locatie.

Nabije ligging Kurfurstendam
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Geluidsoverlast door buren alles heel gehorig van boven naar beneden.Het geluid van de waterkraan is bij gebruik door het hele huis te horen.Wij komen er sinds jaren en hebben nu besloten een ander hotel te zoeken.Ook laat de hygiëne sinds 1 jaar te wensen over in het bijzonder de badkamer

Nabije ligging Kurfurstendam

Zeer goede uitvalbasis voor city trip
    • Budgetvierpersoonskamer

- design sanitair was wel mooi maar niet echt praktisch

Wij verbleven in een budget 4 persoonskamer in de kelder. Deze kamers hebben slechts een klein ruitje, dat je wel kan openzetten, maar dat weet je op voorhand. Tijdens ons verblijf hadden we - zeer goede bedden - goed ontbijt - mooi interieur - zeer propere kamer - kort bij station openbaar vervoer

oncomfortabel vanwege slecht matras
    • Luxe Tweepersoonskamer

helaas was het matras te zacht en heeft het hotel dit niet kunnen oplossen met een harde topper. Mijn man heeft op het bankje moeten slapen 1e nacht. Zou fijn zijn als hotel ons ontbijt had gecompenseerd voor dit ongerief. Hebben voor 2 nachten moeten betalen ondanks dat we bij check in meteen hebben aangegeven dat matras echt te zacht was

badkamer en design van hotel top. Prijs ook enorm goed.

prima prijs-kwaliteit verhouding!
    • Luxe Tweepersoonskamer

de synthetische matrasbeschermer: een topper van ademend materiaal zou het slaapcomfort voor mij sterk verhogen. ook: de kraan en wastafel in de badkamer zijn lastig te gebruiken zonder waterballet te maken. tip: een latte macchiato bij het ontbijt, als aanvulling op de bestaande filterkoffie, zou ik heerlijk vinden (extra kosten geen probleem)

De inloopdouche is heerlijk ruim, de regendouche met handdouche gaf flink water, dat is nog al eens anders. De kamer is compact, sober en netjes: prima.

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Hotelkamers in de kelder
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Als gasten in de kelder worden ondergebracht in een kamer met een horizontale glasstrook op 2,50 meter hoogte moet je je als booking.com echt afvragen of je dit je gasten toewenst. Onvoorstelbaar slecht!

• Beoordeeld op: 9 maart 2018

Bij 4 sterren verwacht ik meer, zie ''wat viel u tegen''
    • Luxe Vierpersoonskamer met Balkon

Personeel zou vriendelijker mogen zijn. Beddden zonder molton is niet hygienisch. Bedden slecht op gemaakt. Slechte/geen lucht afzuiging in douche, dus alles nat House keeping personeel zegt in het geheel niets

Leuk en modern hotel met minpuntjes.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het schoonmaakpersoneel komt meerdere keren ( 3x) en zonder kloppen de kamer ingelopen en vraagt in gebrekkig Duits wanneer we de kamer verlaten, totaal onacceptabel gedrag.

Goed ontbijt, mooie stijlvolle kamers, goede ligging en parkeermogelijkheden.

Prima verblijf voor een paar dagen in Berlijn.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Lift is erg klein, er passen maximaal 3 mensen in. Met bagage of rugtas nog maar 2.

Prima schone en moderne accommodatie. Douche is heerlijk en badkamer oogt modern. Bed is comfortabel, maar misschien iets te zacht. Hotel ligt aan een rustige straat. Openbaar vervoer is goed bereikbaar; bushaltes om de hoek, tram op 5 minuten loopafstand, dagkaart voor openbaar vervoer kost rond de €7,-. Dagkaart voor 5 personen voor het OV is nog net geen €20,-. Ontbijt kost €12,50 pp, maar in de buurt zijn genoeg eettentjes waar je voor €7,50 een goed ontbijt kunt krijgen in de vorm van belegde broodjes ed.

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

Heerlijk rustig schoon hotel op een toplocatie!
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Thee of koffie op kamer ontbrak Een zwembad

Toplocatie Heerlijk bed! Vriendelijk personeel Rustige straat Sober, masst prima ontbijt Lekkere broodjes

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

Een prima hotel op een goede locatie
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het viel ons op dat de baddoeken elke dag verwisseld werden. In veel hotels is de regel dat opgehangen baddoeken niet verwisseld worden, alleen de op de grond liggende. Dit om het milieu te sparen. Misschien een tip voor jullie?

Geen lawaai, dat was heel prettig.

Goed verblijf
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Op de bovenste etage is de luchtbehandelingsinstallatie goed te horen (gedreun)

Goed ontbijt en goed verzorgd. Jammer dat er geen bruine broodjes zijn.

• Beoordeeld op: 25 januari 2018

Hotel is geen 4 sterren waardig, locatie is prima.
    • Luxe Tweepersoonskamer

In de kamer waren veel blauwe led lampjes die in de nacht de hele kamer verlichten. Ze konden niet uit net als het lampje onder het nachtkastje. Bedden erg zacht. Badkamermeubel met wastafel was niet praktisch, kraan stond los en alles werd nat in de omgeving, toiletrol lag los in de houder en viel er dus steeds uit. Lift was erg klein. De trappen slecht verlicht evenals de gang naar de kamer. Er ontbrak een voorziening voor koffie of thee te zetten dat je wel mag verwachten bij 4 sterren.

De centrale ligging van het hotel. Divere restaurants in de omgeving evenals de metro.

• Beoordeeld op: 19 januari 2018

Vergane glorie, dringend aan renovatie toe! Maar locatie is wel prima.
    • Luxe Driepersoonskamer met Balkon

Het was steenkoud op de kamer en ondanks de verwarming (die het maar half deed) werd het maar niet warm op de kamer. De regendouche was een aanfluiting, was niet krachtig. Personeel kortaf! Parketvloer komt omhoog bij de badkamer dus pas op dat je je voet niet openhaald. Badslippers waren heel fijn geweest..Geen ontbijt gebruikt dus ook geen oordeel.

De ligging is op zich wel goed, vlakbij de Ku dus ook de winkels. Goede italiaan om de hoek!

Aangenaam en goed.

Lounge/bar/ontbijtruimte is functioneel maar niet echt gezellig. Vanuit de receptie lijkt er weinig toezicht wie er vanuit de straat of achteringang allemaal naar binnenloopt.

Er gunstige ligging nabij metro Platz Adenauer (150 meter). Parkeren direct achter hotel op priveparking. In de directe omgeving liggen meerdere goede restaurantjes. Naast een twee persoonskamer ook een tweede kamer voor onze drie kinderen geboekt. Deze tweede kamer had twee aparte ruimtes: één met dubbelbed en één met twee enkele bedden. Erg ruime kamers

Wij hebben het enorm naar ons zin gehad en zouden zeker terugkeren!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Toen we aankwamen was de kamer keurig, alles zag er piek fijn uit. De eerste dag hadden we zodoende geen behoefte aan de cleanservice, dit lichtje hadden we aangedaan, maar toen we terug kwamen waren was toch het bed opgemaakt. Andersom toen we er wel behoefte aan hadden, hadden we het idee dat alleen het bed opgemaakt was en dat ze de handdoeken hadden ververst, maar er lag nog veel stof op de nachtkastjes.

Personeel was enorm vriendelijk, we konden met elke vraag bij ze terecht en ze namen uitgebreid de tijd om te beantwoorden. Dachten mee met wat leuke plekken waren om te bezichtigen en wat we konden doen met oud en nieuw.

Schone kamers en locatie was top.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt viel tegen. We dachten een 4 sterrenhotel te boeken dus hadden er iets meer van verwacht, taaie broodjes en weinig keus. Ook kleine wiebelige tafeltjes dus niet echt ontspannen zitten.

Schone kamers en locatie was top. Dichtbij leuke restaurantjes, winkels en metro.

Leuk hotel, voor goede prijs
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Erg leuke lokatie, om de hoek van de Kürfursterdamm! Waren met de auto zodoende dit hotel geboekt omdat er parkeergelegenheid is! Prima eettentjes in de buurt.

Voldeed voor een City trip.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het personeel straalde geen vrolijkheid uit. Op de kamer waren wat dingen die het niet deden en alle kanalen van de tv waren Duits en alles was nagesingroniseerd.

De locatie zat vlak bij een metro station. Kamer was netjes.

• Beoordeeld op: 14 november 2017

Lokatie goed, ontbijt bij een bakker. Fijne bedden, grote inloopdouche.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De lift werkte alle 4 de dagen dat wij er waren niet. We moesten wel naar 4 hoog. Personeel had ook geen idee wanneer deze gemaakt zou worden. Ontbijt was 12 euro, dus we hebben buiten de deur ontbeten.

Lokatie was goed, dicht bij U-Bahn halte en bakker en restaurant om de hoek. Bedden waren lekker, ruime kamer, grote inloopdouche met (zachte) regendouche, maar weinig shampoo / badschuim voor 2 personen.

• Beoordeeld op: 7 november 2017

Prima bed, heerlijke douche, goed ontbijt
    • Luxe Tweepersoonskamer

Lift was 5 dagen defect. Onoplettend personeel aan receptie (iedereen kon zo in een uit lopen), donker en vies trappenhuis.

Prima bed, heerlijke douche, goed ontbijt

Hotel dat centraal ligt met moderne kamers!

Het ontbijt stelt voor een 4 sterren hotel niet veel voor

Hotel ligt om de hoek van de winkelstraat Kurfustendamm, heeft een eigen parkeergelegenheid waarbij je auto goed geparkeerd staat. Zeer moderne, ruime kamers! Het ontbijt was voor ons voldoende, maar voor een 4 sterrenhotel viel dat wat tegen. Weinig keuze en als je niet op tijd bent, dan is de helft al op. maar over het algemeen een net hotel met prima ligging!

• Beoordeeld op: 28 september 2017

Goed hotel als je de marathon in Berlijn wilt lopen
    • Luxe Tweepersoonskamer

Vitrage was vies met gaten. Had graag thee en waterkoker op de kamer gehad (kregen derde dag wel waterkoker mee de kamer op, werd zeer gewaardeerd)

Was in Berlijn voor de marathon. Zeer vriendelijk personeel. Ontbijt niet genuttigd in hotel. Goede lokatie, vlak bij U-bahn. Prima hotel, zou er zo weer naartoe gaan.

• Beoordeeld op: 2 september 2017

Heel erg leuk
    • Luxe Tweepersoonskamer

De kamer is zeer ruim en heel mooi en lux ingericht! Het personeel was vriendelijk en de locatie is top! Wat ook goed om te weten is dat je bij metro halte Adenaurerplatz uit moet stappen vandaar is het nog geen 5 min lopen naar het hotel of bus 192 pakken

• Luxe Tweepersoonskamer

De werknemers spraken heel vlot Engels! De fietsenverhuur is zeker een aanrader. Het ligt niet in het centrum maar je geraakt overal heel gemakkelijk met de fiets of met de tram/trein.

Goed hotel voor enkele dagen
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Gebouw is verouderd. Het licht in de spiegel op de badkamer werkte niet en ook het rolgordijn aan het raam tussen de slaap- en badkamer werkte niet. WiFi signaal zeer zwak

Ruime kamer met mooie badkamer en grote douche. Metrohalte vlakbij

Degelijk comfortabel hotel met goede ligging !
    • Low Budget Tweepersoonskamer

De geboekte kamer was wel op kelderverdieping zonder dat dit mij bekend was.Heb dan een upgrade gevraagd en dit kon voor 10 euro per dag.Gaf mooie kamer op het 6e verdiep.Perfekt uitzicht !

Ligging aan de kurfusterdamm is ideaal om Berlijn te bezoeken met openbaar vervoer direct in de omgeving.Ook enkele restaurants in dezelfde straat,Parking direct aan het hotel is wel een voordeel.

Het lag in een rustige, goede en centrale buurt van Berlijn.
    • Low Budget Tweepersoonskamer

We hadden drie kamers geboekt en die lagen alle drie in de kelder(onder de grond) en hadden geen daglicht, een kamer had een rooster aan de straatkant daardoor kwam er veel uitlaatgassen in de kamer zo ook de rokers stonden vlakbij het rooster te roken dat kregen we ook binnen via een raampje. Deze kamer lag ook net onder de eetzaal dus het schuiven van de stoelen was erg goed hoorbaar.

De inrichting van de kamer was mooi en goed ingericht.

Mooie stad, goed hotel
    • Low Budget Tweepersoonskamer

We hadden de lowbudget kamer en sochtends kwamen we er achter waarom dat was!!!! We sliepen onder het restaurant en sochtends vroeg hoorde je mensen eten en stoelen schuiven!!!! Voor mij geen probleem want ik slaap heel vast maar als je licht slaapt kan het vervelend zijn!!!!

Kamers waren super netjes en schoon, mooie badkamer met een grote regendouche!!!!

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

Het was goed
    • Luxe Tweepersoonskamer

De douche was slecht te regelen. De bedden hadden plastic onderlaken wat niet prettig is. Het hotel was " opgepimpt", en de entree had treden wat met een rolkoffer slecht te doen was.

De kamer was prima, idem het bed en de voorzieningen in de kamer. Mooie designdingen zoals de douche, electrische gordijnen.

Prima verblijf!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Ontbijt was erg mager. Beter geen ontbijt bij boeken en op de hoek zit een restaurant en daar kun je prima ontbijten en diner is ook top!

Super bedden en mooie ruime kamer

• Beoordeeld op: 3 juni 2017

Geen aanrader!
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

'het sobere ontbijt. personeel was op 1 na niet klantvriendelijk. warme kamer,met lawaaiige airco.Balkon stelt niks voor,afgebladerde muren! alle bedieningsknoppen werkten niet. Geen gezellige lounge om 's avonds te zitten.hotel viel tegen! krappe lift!

Dat we geen 'buren hadden. kamer was wel netjes

De locatie was super.
    • Luxe Tweepersoonskamer

We hadden in de avond nog wat trek maar er was geen room service. We vroegen om wat te eten of thee maar ze konden ons niks bieden. Dat vond ik erg slecht voor een 4 sterren hotel. En voor wat je betaald.

De locatie was super. Je was zo in de buurt van de winkels

• Beoordeeld op: 21 mei 2017

aanrader
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

niets alles was naar wens

De locatie vlak bij metro in zeer rustige straat acter de Kurforsterdamm,ruime kamer met ruime heerlijke bedden ruime schone badkamer en een volledig ontbijt. Enorme grote spiegel in kamer met trendy style.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

Zeer comfortabel hotel, op korte loopafstand van de metro.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De wasbak in de badkamer zag er geweldig leuk uit, maar was uiterst onhandig. Handen wassen zonder de ruimte eromheen nat te maken was echt onmogelijk.

De kamer was top. Het bed lag heerlijk. De inloop-douche comfortabel. Gordijnen elektrisch te bedienen vanuit bed, geweldig haha. Op hele korte afstand verschillende restaurants waar je heerlijk en goedkoop kon dineren, lunchen en ontbijten. Kluis in de kamer en een fijne ruime kast. De ingang naar de metro is heel dichtbij. Ik zou bij een volgend bezoek zeker weer dit hotel boeken.

• Beoordeeld op: 4 mei 2017

ACHTERSTALLIG Hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Achterstallig onderhoud .en kamers vuil .Als je de bank opzij schuift ligt het eronder vol met vuill.Ook de ramen zijn echt vuil.En dan de gordijnen gewoon geel en zwart.Het gebouw is aan de buitenkant en zeker aan de achterkant echt kansloos.Echt zwaar Achterstallig onderhoud ..Het ontbijt is erg sober en dat voor 12.50 pp .Zeer zeker niet doen er zijn zat bakkers in de buurt met verse broodjes want dat waren deze zeer zeker niet.Kortom dit hotel is zwaar onvoldoende en dat voor 100 euro per nacht Schande

De kamer is prima voor twee personen.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het balkon is een kleine richel waar je niet op kunt staan. het personeel was zeer chagrijnig. We konden de eerste dag niet parkeren wegens onvoldoende plek, echt de parkeerplaatsen waren allemaal leeg..

De kamer is prima voor twee personen. Nette badkamer. Gelegen in een rustige wijk met voldoende restaurants, supermarkten en winkels.

-rustige omgeving
    • Luxe Tweepersoonskamer

-gebouw kan een lik verf gebruiken -glijgevaar in de douche -designsanitair mooi, maar niet altijd erg functioneel -'balkon' is een groot woord; er past geen stoel op -kleine lift (max 3 personen)

-rustige omgeving -goed geisoleerde kamer -heerlijk bed

de ligging was prima, maar de accomodatie had allemaal wat schoner mogen zijn
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Wat zeker beter had gekund was het schoonmaken van de kamers, dit liet nogal wat te wensen over. Het was allemaal niet erg schoon. Ook wat het ontbijt betreft had het ook allemaal wat beter gekund.

De kamers waren heel comfortabel

• Beoordeeld op: 20 april 2017

De kamer was heel ruim.
    • Low Budget Tweepersoonskamer

De kamer was best in orde. Alleen maakten de verschillende led-lichtjes van de nachtlampjes, tv, ... zeer veel licht 's nachts. Ook was er nog al veel lawaai van de airconditioning. Jammer dat de kamer niet kon verlucht worden door het raampje open te doen ( we zaten in de kelder). Het ontbijt was zeer lekker, maar niet genoeg aangevuld. Als je om 9u toekwam waren eieren met spek reeds op en werd deze niet bijgevuld. Jammer, want het smaakte naar meer! En ik vond dat het ontbijt inbegrepen mocht zijn in de prijs... €12 extra pp vind ik veel.

De kamer was heel ruim. Het was aangenaam ingericht. Het ontbijt was ook zeer lekker. De ligging was ook makkelijk, dichtbij een metrostation.

ruime kamer, goed bed en ruime badkamer, ligging van het...
    • Luxe Tweepersoonskamer

gordijn was kapot (haakjes hingen los), het was niet 100% schoon, met name de douche werd niet goed schoongemaakt en de minibar werd niet bijgevuld

ruime kamer, goed bed en ruime badkamer, ligging van het hotel, de parkeergelegenheid

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Zie boven

Zie boven

Ontbijt was karig stelde niks voor! Personeel heel onvriendelijk ! Geen goedemorgen niets! Kamers waren oke heerlijke douche verder erg stoffig ! Kussens waren waardeloos leek wel opgerold klein dekbed ( maar dat is waar je van houd dus persoonlijk ! Verder is hotel gemaskerd opgeknapt met weinig middelen

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Om te slapen goed genoeg. Maar vier sterren is zwaar overdreven.
    • Luxe Vierpersoonskamer met Balkon

De hygiëne. De badkamer werd niet goed schoongemaakt. De handdoeken waren oud en gerafeld en er zaten een keer haren in die niet van ons waren. De waterkoker stond niet zoals vermeld op site op de kamer. Daar moest om gevraagd worden evenals kopjes. De buitenkant van het hotel zag er armoedig uit. Gaten in het stucwerk. De deur sloot moeizaam en er was maar 1 sleutelkaart voor vier personen.

De familiekamer was ruim genoeg.De bedden waren goed en ondanks dat we een kamer naast de lift hadden, was er niet veel geluidsoverlast. Het personeel was vriendeljk

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

ik had dit hotel geboekt omdat er stond dat er eigen...
    • Luxe Tweepersoonskamer

ik had dit hotel geboekt omdat er stond dat er eigen parkeergelegenheid is die niet gereserveerd hoeft te worden. Die is er dus niet. En op vrijdag in het donker in de spits in het centrum van Berlijn een perkeerplaats moeten zoeken is niet mijn idee van een fijn weekend. Dit nooit weer dus. het personeel was niet bepaald behulpzaam.

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Goed, betaalbaar hotel stedentrip
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Ruim 10 minuten lopen naar centrum bij Gedachniskirche waar alle betaalbare winkels, eetgelegenheden, opstapplaats hop on hop off bussen zijn.

Eigen parkeerplaats en prachtige kamers twee minuten van metro

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Lawaaiig
    • Luxe Tweepersoonskamer

Alles maakte lawaai; de ventilatie, de leidingen, de douche.De kamer had geen balkon zoals wel geboekt. Personeel kon vriendelijker.

De kamer was schoon en netjes, met alle benodigdheden en een comfortabel bed. De douche was erg fijn en ruim.

• Beoordeeld op: 29 november 2016

Toplocatie maar onvriendelijk personeel! Hygiëne zijn super!
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het personeel is ontzettend asociaal en zeggen niet eens goedemorgen of hallo bij het inchecken.

Het ontbijt was ontzettend lekker en uitgebreid! Toplocatie!

• Beoordeeld op: 10 november 2016

Fijn hotel, goede service.
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Locatie. Lag best ver van het centrum vandaan en was ook een stuk lopen naar treinstation.

Kamers waren schoon en zagen er netjes en modern uit. De jongen aan de balie was erg enthousiast en heeft ons van leuke informatie voorzien.

• Beoordeeld op: 8 november 2016

Top verblijf
    • Luxe Tweepersoonskamer

Het uitzicht was slecht. Maar daar kan het hotel zelf niks aan doen. De lamp in de badkamer was kapot.

Het was een zeer luxe en net hotel. De kamers waren in orde en waren met alle voorzieningen voorzien. Ideaal. Inloop douch was heerlijk en het bed was groot en de kamer was ruim! Echt een aanrader !

• Beoordeeld op: 3 november 2016

Modern en rustig hotel op goede locatie.
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Ik zou niet in het souterrain willen overnachten.

Heerlijk bed! In het souterrain is geen bereik voor je mobiel en een klein raampje voor frisse lucht, maar kijkt in een put.. Ik heb gevraagd om een andere kamer, daar werd geen probleem van gemaakt en daarna was alles prima in orde.

• Beoordeeld op: 12 oktober 2018

Zeer matig

Ontbijt slecht

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

• Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Parkeren is niet inbegrepen. 100 Euro borg bij inchecken.

Kamer en ontbijt

• Beoordeeld op: 23 september 2018

comfort

Donkere gangen

comfort

Rustige omgeving.
    • Luxe Tweepersoonskamer

De wasbak in de douche. Sorry.

Rustige omgeving.

Kamer geweldig

ontbijt voor 12e

ontbijt voor 12e

Prima; goede locatie; rustige buurt; dichtbij Ubahn
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De lift is erg klein en doet wat gammel aan.

Mooie kamer, smaakvol ingericht, goede bedden, mooie badkamer.

Net hotel en openbaar vervoer was dichtbij
    • Luxe Tweepersoonskamer

het uitzicht op de parking

De kamers waren heel proper, goede bedden. Het was er redelijk stil.

Prima bed.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Wastafel - kraan sloot niet echt aan op elkaar, zodat alles onder gespetter werd. Tv beeld slecht.

Prima bed. Locatie.

Zeer tevreden en voor herhaling vatbaar!
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

De lift is erg klein maar wel noodzaak als je naar de 6e verdieping moet.

Heerlijke bedden op een lekker koele kamer met een zeer nette badkamer!

GEWELDIG
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Jammer dat de rolluiken niet werken tussen de badkamer & de slaapkamer

Mooi uitgeruste kamer + goed ontbijt

Super verblijf
    • Low Budget Tweepersoonskamer

Wij lagen in de kelder geen uitzicht

De kamer was heel goed met moderne snufjes zalig bed

Zeer gooed hotel
    • Luxe Tweepersoonskamer

Geen mogelijkheid om te dineren.

Luxe ruime kamer met moderne badkamer.

Uitstekend op een gunstige ligging dicht bij restaurants, luchthaven en openbaar vervoer.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Water dat de douchecel verliet op de badkamervloer.

Kamers OK, ontbijt op een andere locatie in de buurt genomen aan de helft van de prijs.

Alles was prima!

Alles was prima!

Bed/matras prima.
    • Luxe Tweepersoonskamer

Bed/matras prima. Rustig geen last van verkeer, raam om die reden opengehouden.

Goede uitvalsbasis voor een stedentripje Berlijn !
    • Luxe Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden en Balkon

Dichtbij alle voorzieningen, goede parkeergelegenheid bij het hotel en een mooie, frisse, moderne kamer

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van Quentin Berlin Hotel am Kurfürstendamm