Beoordelingen over Radisson Blu Badischer Hof Hotel Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Lange Strasse 47, 76530 Baden-Baden, Duitsland

#42 van de 51 hotels in Baden-Baden

• Beoordeeld op: 4 september 2018

Heerlijk relaxed bijkomen in dit geweldige hotel.

De 'airco' kan maar tot 18 graden koelen. Dit zou 'aangenaam' moeten zijn maar dat viel toch tegen. Omdat het buiten koeler was de ramen open gezet maar we zaten aan de voorkant bij een drukke weg dus dat was ook geen succes. Verbeter tip zou zijn: echte airco.

Wij hadden een junior suite voor ons en onze 2 kinderen. Super mooie en grote kamer: mega bed, zitje, tafel, koffie/thee faciliteiten. Zwembad was ook geweldig, het buitenbad was zelfs verwarmd.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Fantastisch !!!

De bediening aan het zwembad was steeds afwezig toen wij er waren. Zou fijn zijn als daar iemand was als aanspreekpunt of om drankjes te bestellen.

Ontbijten op een schitterende locatie (binnen of in de mooie tuin) met keuze in overvloed. Locatie is schitterend in het historische deel van Baden-Baden gelegen, alles op loopafstand. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel. Parkeerplaats onder hotel.

Slechte service.

Het personeel is onbeschoft en zeer klant onvriendelijk. Vergeet service en als je iets vraagt zijn ze niet thuis. Zwembad is oud en donker zeker toe aan vervanging. Een schande dat radisson hier zijn naam aan koppelt. Als je een klacht doet nemen ze je niet serieus. Airco maakt henrie. Glazen zijn vies op de kamer. Op de hal staat overal vies servies dat niet wordt opgehaald.

Baden-baden is een mooi plaats en onze hotel kamer was ruim.

Je betaalt te veel voor wat je krijgt.

Je betaalt te veel voor wat je krijgt. Ontbijt is met name NIET het geld waard! Zwembad en sauna zijn oud en klein, geluidsoverlast van de aangrenzende gym. En of het nog niet duur genoeg is, moet je 17,60 parkeerkosten betalen! 😡 Never again.

Lokatie uitstekend.
    • Standaard Eenpersoonskamer

De tuin viel me tegen; een beetje saai, weinig bloemen, ook niet echt goed onderhouden. Dat laatste vond ik ook vd buitenkant vh ‘nieuwe’ hotelgedeelte. De schilder heeft hier nog wel een leuke klus aan.

Lokatie uitstekend. Ontbijt boven verwachting. Zeer vriendelijk personeel. Ook fijn zo’n parkeergelegenheid direct bij het hotel.

Goede locatie, vriendelijk personeel, prijs kwaliteit is prima!

Zwembad is niet geschikt voor de warme dagen, erg warm water. Geen hulp bij uitladen bagage.

Goede locatie, vriendelijk personeel. Parkeermogelijkheid is goed. Mooie frisse kamers.

hebben ook door warmwaterbron onder Baden Baden eigen spa, badjas handdoeken alles op de kamer

wij zijn hier twee keer per jaar op doorreis naar Milaan, nemen altijd half pension, avondeten, gewoon daghap, voor hoofd na, ia ok, ontbijt zeer uitgebreid, eigenparkeer garage of in de stad loopafstand

Had er meer van verwacht!

De airco stond naast het bed. Niet handig. De kamer was zeer warm. Raam open was heel lawaaierig. Veel herrie. De afzuiging in badkamer werkte ook niet. Veel damp. Ontbijt erg duur. WC heel laag. Voor ouderen een probleem. Ik hou keer van twee dekbedden ipv 1 groot dekbed.

De zwembaden. Koffie en thee faciliteit op kamer.

Hotel is mooi gerenoveerd, en daarmee een modernere frissere...

Voor de renovatie in de tijd dat dit nog een Steigenberger hotel was, lag het service niveau en vriendelijkheid van het personeel wat hoger. Was nu allesbehalve slecht maar was in het verleden iets beter.

Hotel is mooi gerenoveerd, en daarmee een modernere frissere uitstraling. De sauna en het zwembad zijn ongewijzigd, en nog steeds prachtig, helemaal als je daarna in de zon kan liggen in de mooie tuin met fluitende vogeltjes. Ontbijt is wat je van een dergelijk hotel mag verwachten.

Heeeeel kleine kamer gekregen.

Heeeeel kleine kamer gekregen. Dit hebben ze rechtgezet door ons van kamer te veranderen, maar toch heb ik tijdsverlies gehad door alles te verhuizen.

Genoten van Baden Baden en omgeving. Maar volgende maal een kleiner en gezelliger hotel.

Onze vrienden hadden een kamer met een terras. Wij hadden een iets ruimere kamer, maar die stak half in de grond. Wij hadden door een klein raam uitzicht op een betonnen muur, en op ooghoogte een gazon. Goed voor 1 dag, maar niet voor langer. Het licht in de kamer moest altijd aan. De ligweide rond het buitenzwembad was niet verzorgd. Het gras stond er 15 cm hoog. In de bar was de barman meer niet dan wel achter aan zijn toog.

Het ontbijt en het oude gedeelte van het gebouw. Het verwarmde buitenzwembad.

Klasse

Niets negatiefs kunnen ontdekken

Prachtig hotel. Buiten het seizoen via booking uiterst betaalbaar (wel wat rustig als je van röring houdt). Eten voortreffelijk. Ouderwets chique.

Een mooie groot hotel met zijn charme, alleen de matras kan beter.

Het bed is te hard en de kussen is te plat zoals ook in Radisson in Spa, België. Ik heb heel slecht geslapen.

De beste van het hotel is de buitenzwembad met het thermaal water die ook open is tot 23.00. De maat van sofa voor ons kind is echt groot, de kamer is ook ruim. De locatie is prima! Het ontbijt is ook heel uitbreiden.

altijd vaste overnachting op weg naar Italie

hotel is op loopafstand van Baden Baden, straat oversteken en je bent er, net als bij hele grote parkeergarage, die bij het Hotel is wat krap maar ligt aan mijn auto. nog even gezellig gewinkeld en op terrasje, met verwarming en comfortabele deken wat gedronken, boeken hier altijd half pension diner is echt gewoon goed, in Duitsland eet je nooit echt slecht, met goede Duitse lokale wijn en ontbijt is ook top. Portier helpt met bagage, dus beter wordt het niet, kamer brandschoon hebben ook nog door warme bron onder hotel, goede spa handdoeken badjassen slippers het hele circus is aanwezig en kost niets extra,

Ontbijt was erg goed.

Hotel is redelijk, kamers waren vernieuwd maar waren kamers met slecht en rommelig uitzicht, bedden kunnen veel beter, schuifdeur bij de kinderen was stuk, klein balkon met matig meubilair. Links en rechts spinnenwebben in de hoeken dus slechte schoonmaak. Het oude gedeelte is mooi maar het nieuwe gedeelte was matig. Al met al beetje achterhaald allemaal. We reizen veel en voor zulke prijzen mag je wel wat verwachten. Heb nog nooit feedback achter gelaten maar vond het dit keer wel nodig om wat tegen licht te geven op alle positieve feedback van het hotel. Gewoon een tegenvaller.

Ontbijt was erg goed.

• Beoordeeld op: 8 juli 2017

goede prijskwaliteitsverhouding ook dicht bij de autobahn

hotel ligt in het centrum op loopafstand, gezellig terrasje genomen, grote parkeergarage op 5 minuten loopafstand, het hotel heeft ook een eigen parkeergarage maar die was vol, wij boeken hier altijd halfpension, eten is gewoon goed ontbijt prima, prijskwaliteit is dik ok, verder is er een mooie spa, geen gebruik van gemaakt, maar op de kamer liggen handdoeken en badjassen, kamers zijn brandschoon.

• Beoordeeld op: 25 juni 2017

Wat een teleurstelling!

Voldeed niet aan onze verwachtingen. Standaard kamer is piepklein en staat vol met onnodig meubilair. Je kunt je koffer niet fatsoenlijk kwijt en meubels blokkeren deur naar balkon. Onze kamer was vergeten met de schoonmaak en we werden hiervoor niet gecompenseerd. Ontbijt is goed en zeer uitgebreid maar voor 24 euro krijg je geen verse koffie (automaat). Om de hoek heb je tig luxe koffiebarretjes waar je voor nog geen 10,- uitgebreid onbijt krijgt met verse cappuccino. Grootste teleurstelling is het wellness gedeelte, gedateerd en slecht onderhouden. Hotel is volledig gerestaureerd maar het welness gedeelte hadden ze echt beter kunnen sluiten.

Statig hotel, net gerestaureerd.

• Beoordeeld op: 11 april 2017

Radisson Blu te Baden Baden in Duitsland is uitstekend gelegen.

De echte saunaliefhebber komt in dit hotel duidelijk aan zijn trekken. Goed onderhouden, veilig ,zeer goed verwarmd en alles wat u van een saunabezoek verlangt. Hier ook een dikke 9,5 op 10. Helaas heel zwakke punten voor de infraroodcabine en de haman. Waren niet actief op het moment van ons bezoek (op verschillende momenten) Hier geven we nog een 4 op 10 omdat ze beiden goed onderhouden waren.

De keuken is van een uitstekend niveau. Diegene die verantwoordelijk is voor de keuze van het eten weet wat smaakvol is en beschikt over heel wat keukentalenten. Het uitgebreid broodassortiment 's morgens is verbluffend(de broodjes zijn een streling voor de tong )er is vers fruitsap (u perst het zelf) er is een zeer grote keuze aan confituren,granen, yoghurt teveel om op te noemen, alles wat een mens zich maar kan voorstellen. Ik kan me niet inbeelden dat er ooit iemand enige kritiek kan hebben op wat we in dit hotel op tafel krijgen tenzij men niet weet wat lekker is. Een keuken om U tegen te zeggen, geen 10 maar een dikke 9,5 op 10. De service aan tafel maakt het plaatje compleet. Te ontdekken voor jong en oud.

• Beoordeeld op: 20 december 2016

Nieuwe eigenaar heeft de ziel van dit hotel verprutst.

Ontbijt was niet klaar, Wifi was een ramp, geen bereik en zelfs een ongeldig certificaat. Sinds de overname door Rammada(n) hotels gaat alles volgend de regels. Room service (kopje koffie) bij zwembad kon niet meer. Men wilde het wel buiten (-2 graden) voor mij serveren.

• Beoordeeld op: 6 december 2016

Geen 4 sterren waard

Na 23:00 kan je in dit hotel helemaal niets meer. Iets eten of drinken lukt dan niet meer. Dan moet je echt naar de mac donalds die op 9 min rijden zit. Ook waren ze tijdens ons verblijf aan het verbouwen (daarvan zijn wij niet oo de hoogte gesteld) waardoor we iedere dag om 8 uur wakker waren, ook in het weekend. Kamer ook nog eens super klein. Al met al echt geen 4 sterren waard.

Locatie is prima, midden in het centrum

• Beoordeeld op: 3 november 2016

uitstekend

hotel was totaal gerenoveerd wij hadden een prachtige kamer, geboekt half pension dus diner en ontbijt diner top ontbijt gewoon uitstekend, portier bracht netjes bagage naar de kamer parkeerde auto in de parkeergarage beter wordt het niet.

• Beoordeeld op: 23 oktober 2016

De kamer was net gerenoveerd en zeer modern en hygiënisch.

Wij hebben de bedden als zeer hard en oncomfortabel ervaren. De fitnessruimte was klein en niet echt goed uitgerust. Het ontbijt was wel goed maar erg duur. Wij zijn gaan ontbijten in een tearoom in de buurt.

De kamer was net gerenoveerd en zeer modern en hygiënisch. Het zwembad was heerlijk. Al met al een goed hotel met een goede locatie om alle hoogtepunten in Baden Baden te ontdekken.

• Beoordeeld op: 21 oktober 2016

mijn zuster en ik zijn al vaker in dit hotel geweestt

het bed, het is net breed genoeg en het dekbed was heel "zwaar"! Tapijt oud

Het zwembad is heerlijk, de badkamer is nieuw en perfect, ook de slaapkamer is nieuw en mooi en de voorziening om koffie te zetten leuk

Impressies komen niet overeen met werkelijkheid, we hadden een kamer in een soort halve kelder

Goed bed

Compacte kamer maar gerieflijk en een heerlijk...

Compacte kamer maar gerieflijk en een heerlijk bed/beddengoed.

Kamer prima in orde.

Niets. Prima hotel.

Kamer prima in orde.

De ambiance.

Dure ontbijt...hebben we ook niet gedaan

De ambiance...prachtig

mooi wellness hotel , goed gelegen met rustige kamers aan de tuinkant

bar en restaurant zijn matig matras te zacht

ontbijt, wellness faciliteiten in het bijzonder het thermale bad, ligging, tuin

Leuk, als je van hete kamers en drukte & sigarettenrook tijdens het ontbijt houdt.

Kamers te heet en ondermaatse airco. Afstandelijk personeel. Veel groepsreizigers. Rokers tijdens ontbijt.

Ligt in het centrum

Ok, niks speciasls

Kamers niet al te groot. Eerste kamer was erg in gerookt!! Ontbijt betalen in het restaurant is duurder dan aan de receptie. Belachelijk!!

• Beoordeeld op: 10 maart 2018

Mooi gerenoveerd oud hotel

Matrassen van bedden zijn te hard

Mooi gerenoveerd oud hotel

• Beoordeeld op: 24 december 2017

dichtbij het centrum

de parking

dichtbij het centrum

De parkeerfaciliteiten zijn beperkt.

De parkeerfaciliteiten zijn beperkt.

Lekker verblijf onderweg naar italië. Goede plek voor één overnachting

De bedden, niet comfortabel

Personeel erg behulpzaam

een zalig weekendje weg

ontbijt was heerlijk veel keuze

Prima.

Eten en drinken bij het zwembad

Kamers waren, hygiëne.

Had me toch iets anders voorgesteld van dit Hotel

Slechte Airco WiFi functioneerde helemaal niet De receptie kon dit ook niet verhelpen

Dat de ramen open konden

Goede keuze aan ontbijt

Geen ontbijt genomen,wel in de stad.

Geen ontbijt genomen,wel in de stad...betere prijs.

Fijn verblijf. We komen terug.

Uitstekende service ( kamer was nog niet klaar, upgrade naar Junior Suite gekregen)

Mooi hotel, goede ligging in het stadje.

Het restaurant.

Kamer was keurig op orde en de airco werkte (matig). Het ontbijt was prima in orde.

• Beoordeeld op: 14 juni 2017

Geen aanrader. Te duur.
    • Business Tweepersoonskamer

De grootte van de kamer en de faciliteiten

Niet veel.

• Beoordeeld op: 9 mei 2017

Prima uitvalsbasis.
    • Economy Eenpersoonskamer

Ligging en bereikbaarheid hotel.

• Beoordeeld op: 3 november 2016

het ontbijt was niet uitgebreid, maar wel netjes verzorgd

betere koffie en gezondere alternatieven

het ontbijt was niet uitgebreid, maar wel netjes verzorgd

Er zijn ook 21 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.