Beoordelingen over Radisson Blu Park Hotel & Conference Centre Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Nizzastr. 55, 01445 Dresden, Duitsland

#75 van de 106 hotels in Dresden

Aanrader! Uitstekend hotel op een rustige locatie vlakbij Dresden en zeer prettig personeel.
    • Familiesuite

Prachtig hotel, mooi gelegen en vriendelijk en zeer behulpzaam personeel. We waren enorm verrast bij aankomst vanwege behulpzaam personeel, luxe kamers met keuken en prima airco. Twee nachten hebben we met plezier hier overnacht met een gezin en een hond. Het ontbijt was zeer uitgebreid en het personeel behulpzaam toen wij wat aan de late kant waren op dag twee. De deur was dichtgeslagen en de conciërge is heel snel ter plekke. Wij hadden de hele week hotels en hostel gezien, maar dit hotel was super! De hond kreeg zelfs een lekkernij bij aankomst en in het restaurant was er speciale plek om te zitten. De parkeergarage is ook prima en makkelijk bij aankomst om je koffers te pakken. Wij zaten in het appartementencomplex en heeft een heerlijk terras. Op straat is het ook goed parkeren en het dorp zelf heeft een heerlijke banketbakker, een goedkoop Grieks (afhaal)restaurant en een supermarkt op loopafstand. Verderop buiten het dorp ook heerlijk Italiaans gegeten in een pittoreske plaats. Dresden is ook vlakbij en een prachtige stad, makkelijk bereikbaar achteraf. Het zwembad is heerlijk en de fitness ook uitgebreid en airco. Kortom een aanrader.

• Beoordeeld op: 31 augustus 2018

Het ontbijt was heel lekker.

Ik vond het personeel niet altijd even vriendelijk (wel het personeel aan het ontbijt) De kamers waren wat gedateerd. Ook de douche kon moeilijk geregeld worden en was dikwijls te heet. Het ventilatierooster was al jaren niet proper gemaakt en vies! Over het algemeen is het hotel wat verouderd. Ook zat er geen water in het fontein, en waren er helemaal geen voorzieningen voor kinderen en lachten ze ons bijna uit toen we hiernaar vroegen. Het enige dat we echt super vonden was het ontbijt (heel lekker) en het zwembad.

Het ontbijt was heel lekker. Ook het zwembad was top en de groene omgeving was heel aangenaam.

Twee grote kamers, ontbijt was goed.
    • Familiesuite

Prullenbak in de badkamer was niet geleegd. Kamerinrichting vrij outdated en is aan renovatie toe. Zwembad slechts tot 21.00 uur open. Vrouw die daar werkte was super sjagrijnig toen we tegen 21.00 uur nog niet weg waren en deelde dat op niet al te vriendelijke manier mee.

Twee grote kamers, ontbijt was goed. Gratis parkeren in de buurt.

Op de heenweg hebben wij in dit hotel overnacht in een luxe...

Op de heenweg hebben wij in dit hotel overnacht in een luxe kamer in een bijgebouw voor 3 personen met airco. Ik had toen een summer deal en dus een gereduceerd tarief. Omdat het zo Goed was bevallen zijn we op de terugweg nogmaals hier gaan overnachten en dit maal Was de kamer veel duurder en hadden wij een kamer in het hoofdgebouw zonder airco en de kamer was minder luxe, warm en dus stukken duurder.

Ontbijt is perfect

Een kamer met airco geboekt. Bij aankomst een snikhete kamer zonder airco gekregen. Nadat we bij de receptie hebben geklaagd, hadden ze nog 1 (klein) kamertje met airco over.... het voelde een beetje als een left-over... een halve meter balkon moesten we het mee doen.

Ontbijt is perfect

De bedden zijn prima en de kamer is ruim.

Het is erg warm op de kamer. Geen airco en dan is een ventilator geen overbodige luxe.

De bedden zijn prima en de kamer is ruim. Zwembad is groot en mooi. Het huren van een fiets is een aanrader.

kamer had wat groter gekund , hele grote gang en 16m2 slaap/zitkamer , beter een stukje gang bij de kamer betrekken , snelste weg naar de pool was door een warme stinkende parkeer garage , men kon ook buitenom , maar was een grotere afstand .

goed parkeren voor 12,00 per dag , is niet duur , Verder een echt mooi , ruim zwembad , goeie temperatuur , ontbijt was ook goed , maar mag ook wel voor 18,00 euro !! rustige omgeving . heel groot hotel in verschillende gebouwen ( Villa's )

• Beoordeeld op: 7 juni 2018

Prima hotel buiten centrum gelegen maar binnen 20 minuten in de stad.
    • Business Tweepersoonskamer

Het personeel achter de receptie niet vriendelijk. Er kan geen lach vanaf. Moest een paar keer erg dringend mijn dingen vragen. Kan echt beter. Personeel van het restaurant en bar veel vriendelijker. Kamer uitstekend echter niet erg schoon.

De ligging van de "villa" kamers. Rustig gelegen met terras. Heerlijk zwembad.

groot hotelcomplex net buiten stad , rustig en met alle comfort

Niet zeuren over een handdoekwissel

Groot professioneel complex , prima welness ( minpuntje: na 1 dag gebruik de badhanddoek wisselen kost € 2,- , erg kleinzerig ! ), zeer royaal ontbijt met alles erop en eraan . Leuke avond bar met kundige bartenders Locatie in buitenwijk dresden , met tram ( bijna voor de deur ) in 20m. in het centrum. Prachtig wandelgebied achter het hotelcomplex.

Met kinderen is dit een goede stop op weg naar elders.
    • Suite

Diner in restaurant viel dik tegen. Moesten dit niet betalen na klacht. Hotel met over de 500 kamers, dan kan het eten niet culinair zijn. Veel gasten, veel kinderen, ook honden. Geen producten in badkamer. Enkel zeepflacons aan de muur. Make-up-spiegel hangt veel te hoog voor kleinere dames. Parkeergarage overvol, t is zoeken naar een (krappe) plaats. 10€ per dag.

Zwembad van 25m. Goede en grote bedden met zowel stevige als zachte kussens. We hadden een suite genomen. Mooi en groot, maar onpersoonlijk en te duur. Wel erg netjes, proper en correct. Je slaapt er rustig, wegens ver van de stad, in een dorpje. Personeel is erg vriendelijk en correct.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

mooie zwembad
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

vuile kamer, niet vriendelijke personneel, lift was kaput als wij kwamen, moeten de valiezen 3 etage dragen. Het afdeling was super ver van de receptie, u moet door een park, niet so leuk ,'s nachts met kinderen en -5°; ontbijt aan 17euro (wij waren met 5 :( en het ergste, de kwaliteit van het buffet 's avonds voor 25 euro... niet de eten :(((((((( + Parking nog een extra 10 euro om voor buiten te parkeren voor het hotel (wij hadden een bak op het dak :(

mooie zwembad

Het hotel is onderdeel van een grote organisatie dat merk je goed. Alles is uitstekend geregeld
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

het water van het zwembad kan wat warmer en de lift is hoorbaar in veel kamers. dat is gemeld en wellicht dat ze daar iets mee doen in de toekomst

ontbijt erg uitgebreid en erg lekker. mooi en schone kamer met van alles aanwezig prachtig zwembad en fitness ruimte

Viel spaß und Danke fur alles!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De WIFI is over het algemeen slecht. 's Ochtends als er niet veel mensen online zijn, gaat het nog. Maar 's Avonds is het laden van een pagina al een probleem. Parkeerkosten van 9 euro per dag viel ons mee, maar het ontbijt van 18 euro per persoon vonden wij echt te veel! Voor de rest zou ik zeggen, lekker gaan en veel plezier.

Een villa in Duitsland, wat wil u nog meer! U zet de auto in de ondergrondse garage (tiefgarage) en parkeert deze in een vak. U ziet staan wellness en receptie. De sleutel en uitleg worden gegeven door de zeer vriendelijke en behulpzame medewerkers van het hotel. Het hotel bestaat uit meerdere villa's en zodra u weet welke villa, kunt u uw auto parkeren bij het bordje van uw villa. Zo kan u de gehaalde boodschappen van de vlakbij gelegen supermarkten snel wegbrengen. Liften aanwezig naar kamers. U draait de sleutel om en ziet een prachtige kamer met voldoende zit -en liggelegenheid. De douche is een gescheiden ruimte met een prachtige stortdouche en apart toilet. De hygiene en schoonmaak zijn perfect. Wij zagen een kamer met zelfs kookgelegenheid en hebben heerlijke braadworst gebakken. Er is een koffiezetapparaat en een waterkoker, pannen, borden alles! Toen we het een keer niet hadden afgewassen, had de schoonmaak het zelfs gedaan. Even lekker buitenzitten of uitrusten op het bed, na een dagje Sächsische schweiz of Tsjechië, kan hier perfect. Zijn de kussens te slap? vraag dan stevigere bij de receptie. Geen probleem! Natuurlijk doe je daarna je slippers en badjas aan en loop je door de garage naar de wellness, om even heerlijk te ontspannen met een sauna of een slag in het 25m bad. Je vindt ze in de kast. Of spoel de spierpijn weg in het bubbelbad. Viel spaß und Danke fur alles!

Prima accommodatie met aparte appartementen, die ze villa's noemen. Heerlijk zwembad!
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

Niet veel aan te merken. Ze zouden wel wat behulpzamer kunnen zijn aan de receptie. Want de ondergrondse garage heeft wel een kleine gebruiksaanwijzing. Het diner is matig. Voor een huiswijntje vroegen ze 9,00 per glas! We hebben er alleen de eerste dag gegeten.

Het ontbijt is prima! De kamer is voorzien van een kookplaatje en een warmwaterkoker. Er is zelfs keukengerei. Het zwembad is fantastisch! Het ligt wel een stukje van Dresden af in de plaats Radebeul. Wij zijn iedere keer met de auto naar Dresden gegaan en hebben geparkeerd op een beveiligde parkeerplaats in de Wiesentorstrasse. Op de hoek vlakbij het hotel is een fantastisch Grieks restaurant! De ondergrondse parkeergarage is prima.

• Beoordeeld op: 9 september 2018

Een hotel met een leuke locatie, erg uitgebreid ontbijt en...

Een hotel met een leuke locatie, erg uitgebreid ontbijt en een fijn en schoon zwembad

Geslaagd verblijf

Erg goed ontbijt. Bij het hotel zat een mooi zwembad.

Ontbijtbuffet

Minder luxe als verwacht. Zwembad wat verouderd en weinig buiten te zwemmen.

Ontbijtbuffet

Ideaal uitgangspunt om langs de Elbe te fietsen.

Drankjes vonden wij duur

Prijs Kwaliteit verhoudinh

Goedkoop hotel met dure extra’s
    • Standaard Kamer met Kingsize bed

Airco deed het niet waardoor het erg warm was. Bijkomstigheden waren erg duur; parkeren, ontbijt etc.

Mooi pand en een handige locatie.

prima fitness ruimte en zwembad, mooie ligging, heerlijk...
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

prima fitness ruimte en zwembad, mooie ligging, heerlijk ontbijt

Het was een goede tussenstop.
    • Superior Appartement

De lcatie, het was toch wel ver van Dresden.

Het ontbijt !

• Beoordeeld op: 5 oktober 2017

Achteraf veel extra betalen

Achteraf veel extra betalen

Nacht Dresden
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

De luxe kamer en het wellness centrum.

• Beoordeeld op: 24 februari 2017

Het zwembad en Turkse hamam

Het zwembad en Turkse hamam

• Beoordeeld op: 29 oktober 2016

het buffet, locatie en parkeren
    • Superior Kamer met 2 Aparte Bedden

kamer is toe aan een refresh

het buffet, locatie en parkeren

• Beoordeeld op: 28 september 2015

- de kamer

- de informatie bij het inchecken had wat duidelijker mogen zijn aangezien het hotel uit meerdere villa's bestaat.

- de kamer - het ontbijt - het diner - ruime parkeergarage - vriendelijk personeel

• Beoordeeld op: 31 augustus 2015

Grote comfortabele kamer met terras, vriendelijk personeel,...

Restaurant en minibar zijn prijzig. Het is een zakelijk en erg goed georganiseerd hotel maar daardoor een wat kille sfeer. Het beddegoed (vederdons en hoofdkussens) vonden wij onaangenaam.

Grote comfortabele kamer met terras, vriendelijk personeel, groot zwembad, mooie wellness, lekker ontbijt. Parkeren onder het hotel voor €7 per nacht.

• Beoordeeld op: 28 juli 2015

Prima prijs kwaliteit.

Bedden voelden hard, je kon de spiralen voelen. Airco veel lawaai. WiFi was zwak en je kunt niet meer dan twee apparaten tegelijkertijd gebruiken.

Prima prijs kwaliteit. Veel voorzieningen.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

Het hotel is erg goedkoop en biedt desondanks nette kamers,...

Het hotel ligt ver van de binnenstad van Dresden (5 min. lopen + 25 min. tram of 10 min. lopen en 15 min. trein). Het is een verzameling van losse gebouwen met kamers ipv. één hotelgebouw. Bij ontbijt werd ons door het eigen personeel (!) aanbevolen om "vooral een gebakken ei of pannenkoek te bestellen, zodat de prijs/kwaliteitsverhouding van het ontbijt beter is". Het buffet zelf was inderdaad karig voor de 18 euro die het ontbijt moest kosten.

Het hotel is erg goedkoop en biedt desondanks nette kamers, vriendelijk personeel en een mooi zwembad voor sport (25m) en ontspanning.

• Beoordeeld op: 8 juli 2015

De bedden waren super,met heerlijke kussens.

Er was geen airco,en het was tegen de 40 graden,onze kamer had vanaf 14.00 pal de zon erop,dus het was echt niet te hebben. De inrichting ,meubilair was ietwat ouwbollig.

De bedden waren super,met heerlijke kussens. We hadden een super groot balkon. Het zwembad was erg lekker.

• Beoordeeld op: 3 mei 2016

Vriendelijk en behulpzaam personeel.

Vriendelijk en behulpzaam personeel. Prima uitgebreid ontbijt

• Beoordeeld op: 2 januari 2016

25m zwembad met warm water (29C).

Hoodkussens te plat en geven niet veel steun.

25m zwembad met warm water (29C). Mooie goede sauna. Propere kamer

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Goede service, uitstekende familiekamer, goedbereikbaar met...

Goede service, uitstekende familiekamer, goedbereikbaar met openbaar vervoer. Uitstekend verblijf

• Beoordeeld op: 27 november 2015

Geen

Hulpvaardig,proffesioneel,vriendelijk,eigenlijk perfect

• Beoordeeld op: 2 september 2015

Ruim opgezet.

Personeel is netjes en correct maar zonder overtuiging, het beetje extra miste.

Ruim opgezet. Mooie wellness. Heerlijke speeltuin

• Beoordeeld op: 11 augustus 2015

Comfort

Niet alle medewerkers kunnen even vriendelijk zijn; een overblijfsel uit de DDR-tijd neem ik aan.

Comfort

• Beoordeeld op: 8 augustus 2015

Mooie ruime kamers met airco.

Mooie ruime kamers met airco. Goede verbinding openbaar vervoer naar Altstad Dresden, goed ontbijt en lekker eten, goede prijs kwaliteit verhouding.

• Beoordeeld op: 14 juli 2015

hotel is prima

enorme prijs voor het ontbijt

hotel is prima

• Beoordeeld op: 24 juni 2015

lekker ontbijt, mooie grote kamer met terrras

veel reclame voor wellness maar altijd volgeboekt, spijtig

lekker ontbijt, mooie grote kamer met terrras

• Beoordeeld op: 4 januari 2015

zwembad, sauna en aardig personeel

ontbijt prijzig

zwembad, sauna en aardig personeel

Er zijn ook 20 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.