Beoordelingen over Radisson Blu Hotel Schwarzer Bock Wiesbaden Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Kranzplatz 12, Mitte, 65183 Wiesbaden, Duitsland

#15 van de 56 hotels in Wiesbaden

• Beoordeeld op: 7 oktober 2018

Mooi hotel op top(centrum) locatie
    • Superior Kamer

Parkeren is lastig / duur, maar je zit dan ook midden in een stad. Ontbijt vonden wij in het hotel veel te duur. (gelukkig zat betaalbare ontbijtmogelijkheden in de buurt van het hotel)

Nette ontvangst. Leuke bar. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Geen geluidsoverlast op de kamer gehad, en dat midden in het centrum; niet van buiten en niet van de gang of andere kamers. Mooi oud pand. Goed bed. Goede douche. Goede massage in wellness gedeelte (Badhaus).

• Beoordeeld op: 2 oktober 2018

Klassiek spa-hotel op top locatie.
    • Standaard Kamer

Parkeren is gedoe, file op het pad voor de deur, geen valet. Gasten laten rommel achter bij de ligstoelen in het zwembad, personeel is niet alert om dit elk halfuur even op te ruimen.

Fraai hotel, perfect gelegen voor stedentrip, prima spa in het hotel, badjasjes en slippers zijn inclusief. Ik kreeg een gratis upgrade, dus ben misschien nog extra verwend met een grotere kamer.

Was een eenmalig verblijf.
    • Standaard Kamer

In de kamer was en enorme stank deze bleek uit de airco te komen. Gezien de temperatuur tijdens ons verblijf was een airco wel nodig maar dan was de stank niet te harden. Het ontbijt vonden we qua keuze en prijs niet in verhouding staan.

De centrale ligging van het hotel

volgende keer niet meer hier, want prijs kwaliteitsverhouding niet in orde volgens ons.
    • Standaard Kamer

zeer kleine kamer voor dit geld. ontbijt elders genoten want schrikbarend duur. tweede dag kamer niet schoongemaakt, moest ik om 16.00 uur nog om vragen. Wel gebeurd, maar tegenvaller. Er mag gerookt worden in het cafe, apart. Daar konden wij dus niet zitten.

lokatie, goede bedden, geluiddichte kamer, goede niet roken kamer.

De parkeergarage is heel ver weg, 10/15 min lopen.
    • Standaard Kamer

De parkeergarage is heel ver weg, 10/15 min lopen. Het personeel neemt niet de moeite om te zeggen dat de koffers al vast binnen gezet kunnen worden. Je krijgt ook geen routebeschrijving mee.

Goede locatie, vriendelijk, zeer correct personeel.
    • Standaard Kamer

TV was niet van Radison kanaal af te halen. Beetje promo ok maar ... ;) Badjassen daarvoor moet gebeld worden naar receptie. Heb je nodig in 'badhuis' maar dat bemerk je pas als je daar bent. Dan vindt je ze niet op kamer. Goede reden: "onnodig veel extra was". Parkeerplaats zoeken, weinig plek en geen eigen garage

Goede locatie, vriendelijk, zeer correct personeel.

• Beoordeeld op: 10 januari 2017

Heerlijk genoten en bijgekomen in Wiesbaden
    • Standaard Kamer

Tja geen echte noemenswaardige dingen eigenlijk. Vond dat er af en toe een vies luchtje hier en daar in de lucht hing. Uitleg over hoe de welness in elkaar zat, was er niet echt bij en het personeel kent zijn gasten niet echt, maar uiteindelijk hebben we onze weg wel gevonden. Als je een massage oid wilt, moet dat minimaal 24 uur van tevoren gereserveerd worden. Dat had op zich wel op de site mogen staan. Maar echt als we weer naar Wiesbaden gaan, zou ik zeker weer voor dit hotel kiezen.

Onze kamers waren wat ver lopen vanaf de ingang (goed voor de lijn). We hebben genoten van de rust in het welnessgedeelte, dit was net als de badjassen en slippers inbegrepen bij de overnachting. Winkels waren echt op loopafstand en de omgeving is leuk om doorheen te lopen. Het restaurant Alex is echt gezellig en een aanrader om te dineren; ook qua prijs. Er waren trouwens meer eetgelegenheden in de buurt hoor. Het bed lag echt heerlijk. We hebben als een blok geslapen ondanks het feit dat we vroeg op moesten en voelden ons zeker opgeladen. Het ontbijt was op zich uitgebreid en goed. De zaal was sjiek, maar aan de frisse kant. Het personeel was ontzettend vriendelijk en behulpzaam. Maar voor een ontbijt vind ik 25€ pp toch nog een hoop geld. Het diner bij Alex was in verhouding zeg maar goedkoper 😉. Er zijn 5 parkeerplaatsen voor de deur en je moet geluk hebben om daar te parkeren 25€ pn. Als ze bezet zijn moet je naar een in de buurt gelegen parkeerplaats om te parkeren.

Goed.
    • Standaard Kamer

Het ontbijt was chaos. Veel te druk en veel gerechten op. Te weinig personeel.

Ligging, sfeer en personeel.

• Beoordeeld op: 25 mei 2018

alles
    • Superior Kamer met een Balkon

alles

Voor 1 nacht prima hotel.

Het parkeren.

Kamer prima, bed prima, hygiëne goed maar douchegordijn in bad oud. 😝 Parkeren: slechts 1 plaats vrij voor ons, 25.- E wel duur.

Fijn hotel met heerlijk zwembad
    • Superior Kamer

Het zwembad (warm en zout water)

Nooi meer

Het belachelijke bedrag van 25 euro om de auto aan de straat teparkeren

Badkamer

• Beoordeeld op: 4 februari 2018

De wellness

Geen parkeerplaats

De wellness

De welness

Jammer dat het restaurant op zondag was gesloten!
    • Standaard Kamer

Jammer dat het restaurant op zondag was gesloten!

• Beoordeeld op: 16 februari 2017

Ontbijt was super

Ontvangst

Ontbijt was super

• Beoordeeld op: 31 oktober 2016

Van alle gemakken voorzien, heerlijke kamer, vriendelijke...
    • Standaard Kamer

Had graag koffieapparaat op de kamer gehad

Van alle gemakken voorzien, heerlijke kamer, vriendelijke staf, leuke bar

• Beoordeeld op: 27 oktober 2016

Fijn hotel in een leuke stad
    • Standaard Kamer

Heerlijk ontbijt en genoten van de Spa-faciliteiten. Hulpvaardig, mochten ook eerder inchecken

• Beoordeeld op: 19 oktober 2016

locatie en ontbijt kwaliteit
    • Standaard Kamer

parkeer mogelijkheden maar wel goed opgelost door verwijzing naar Kurhaus Parkplat

locatie en ontbijt kwaliteit

• Beoordeeld op: 27 maart 2016

Business suite was uiterst comfortabel.

Business suite was uiterst comfortabel. Heerlijk veel ruimte en smaakvol ingericht. Het hotel heeft een rijke historie en dat uit zich in prachtige ruimtes kroonluchters en houtsnijwerk.

• Beoordeeld op: 11 maart 2016

Ontvangst a/d receptie was heel goed.

Parkeerplaatsen voor de deur zeer beperkt. Matras is hard, dus beperking slaapcomfort.

Ontvangst a/d receptie was heel goed. Kamer was prima en aan rustige kant van hotel. Bediening in de bar was uitstekend en hulpvaardig. Klant is koning.

• Beoordeeld op: 9 maart 2016

het hotel staat midden in de stad Wiesbaden

het personeel viel erg tegen en we hebben ook een massage bij het hotel genomen en deze was een lachtertje, zeker als je je bedenkt dat je hier € 60,00 voor mag neerleggen. daarnaast was de masseuse verkouden en onder de behandeling snoot ze haar neus en waste zich daarna niet af

het hotel staat midden in de stad Wiesbaden

• Beoordeeld op: 10 december 2015

Onze kamers (342 en 343) lagen een beetje in een doolhof...

Onze kamers (342 en 343) lagen een beetje in een doolhof verborgen, maar hiervan werden we op voorhand door de receptie gevraagd of dat paste. Na een ietwat lange zoektocht gevonden, en ze waren prachtig!

• Beoordeeld op: 7 december 2015

Prachtig hotel met de grandeur van weleer, gelegen in het...

Prachtig hotel met de grandeur van weleer, gelegen in het centrum van Wiesbaden. Uitstekend werkende WiFi, fijn bed met donzen dekbedden en kussens. Zeer prettig verblijf. Kamer aan de voorkant van het hotel. Door dubbele ramen en deuren geheel geen last van geluid. Zwembad met heilzaam water 30gr uit de bronnen onder de grond. Gebruik hiervan, alsmede turks bad en sauna is inclusief kamerprijs.

• Beoordeeld op: 16 april 2015

Kort bij luchthaven

De meest onaardige vrouwelijke manager aller tijden, door eigen schuld verkeerde datum geboekt waar dus hernieuwd geboekt, echter de foute boeking die over drie maanden is kon niet worden terug gedraaid wat een klantonvriendelijke dame mij ff te woord stond schande en Radisson onwaardig

Kort bij luchthaven

• Beoordeeld op: 7 april 2015

Uitstekende ontvangst bij inchecken, upgrading tegen...

Bij het inchecken werd vermeld dat de bar tot 24.00 uur open zou zijn, maar bij terugkomst in het hotel om 23.20 uur was deze gesloten. Dit is mij overigens ook tijdens het vorige verblijf in dit hotel overkomen.

Uitstekende ontvangst bij inchecken, upgrading tegen redelijke meerprijs, prima kamer.

• Beoordeeld op: 5 februari 2015

Personeel bij ontvangst

Wij zijn echte Radisson Blu fans en nog nooit teleurgesteld....tot nu! Niet adequate ontvangst buiten, moeilijk doen met auto's tevens daardoor irritatie andere hotelgasten. Kamer was Bussiness Class 45m2 maar je kon net naast je bed staan. Veel loze ruimte dus. Badkamer is niet netjes meer, zeker niet goed schoongemaakt met schimmelresten, kalkvlekken en haar. Als je in de toilet keek brrrrr echt vies hoor! Ontbijt om 9.00 uur, thermoskannen koffie op tafel ipv verse koffie. Geen vraag of je misschien cappucino of thee of iets dergelijks wil. Schalen met vleeswaren waren echt verkleurd en uitgedroogd. Veel was op en werd pas 45 minuten later aangevuld (ei, zalm, kaas etc.) dus iets om op je brood te doen waarvan je weet dat je niet ziek zult worden was erg moeilijk als je niet van zoet houd. Dit was echt een aanfluiting, wij zullen er nooit terugkeren!

Personeel bij ontvangst

• Beoordeeld op: 17 april 2016

Kamer zeer goed.

Prijs ontbijt

Kamer zeer goed. Geen ontbijt geboekt.

• Beoordeeld op: 12 januari 2016

personeel was zeer vriendelijk, attent en alert

personeel was zeer vriendelijk, attent en alert

• Beoordeeld op: 29 december 2015

Heerlijke bedden.

Prijs van het ontbijt

Heerlijke bedden. Mooie gerenoveerde kamer en badkamer.

• Beoordeeld op: 17 mei 2015

Locatie en voorzieningen comfort

Receptie service zowel als restaurant scoren dikke onvoldoende personeel was overbodig incompetent en onzichtbaar

Locatie en voorzieningen comfort

• Beoordeeld op: 28 april 2015

Het comfort in ieder opzicht!

Er is niets?

Het comfort in ieder opzicht!

• Beoordeeld op: 21 april 2015

locatie en prettig hotel

parkeren € 25,00 per nacht, wel met haal en breng servcie.

locatie en prettig hotel

• Beoordeeld op: 30 januari 2015

parkeren moeilijk

parkeren moeilijk

Er zijn ook 15 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.