Beoordelingen over Radisson Blu Scandinavia Hotel, Düsseldorf Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Karl-Arnold-Platz 5, Golzheim, 40474 Düsseldorf, Duitsland

#52 van de 197 hotels in Düsseldorf

Goed voor business, maar niet voor ons
    • Standaardkamer

De ontvangst had beter gekund, we voelden ons niet meteen welkom. Wij komen wel vaak bij hotels, dus dit viel ons wel wat tegen. Na ons verblijf was het “afscheid” ook niet echt hartelijk.

De bediening bij de bar was geweldig! Erg gastvriendelijk!

Jammer
    • Standaardkamer

Ik nog nooit zo veel betaald ( is de 6e keer dat ik hier kom) en dan he ik ook nog eens zo een slechte kamer gehad: lag aan de achterkant van het hotel met uitzicht op het parkeerterrein ipv aan de voorkant de Rijn. In tegenstelling tot besteld, had ik geen 2 maar 1 klein bed, wat voor ons niet comfortabel is. Bij het uitchecken werd er niet gevraagd naar mijn beleving. Bij het inchecken had de mijnheer aan de receptie ook al meer aandacht voor het helpen van zijn collega als voor mijn wensen en vragen. bovendien bleek mijn kamer als booking niet klaar te staan zoals gewoonlijk, maar nog even snel een kamer voor moest worden geregeld. Kortom er is iets aan de hand met het persobneel aan de balie en die verpesten een voor de rest erg goed hotel!. ik denk dat ik hier niet meer terug kom, er zijn zat andere hotels waar je voor 200 euro per nachty wel perfect wordt geholpen

Hotel is gewoon super, ook het ontbijt is top!

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid.
    • Standaardkamer

De airco van de kamer op de verdieping onder mij gaf een storend geluid in de nacht.

Het ontbijt was heerlijk en uitgebreid. Kamers waren schoon en modern.

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Ideale plaats om Düsseldorf te bezoeken
    • Standaardkamer

Weinig veranderd aan hotel sinds 2009, een beetje vernieuwing en opfrissing is aan de orde

Een Radisson Blue met wat je er mag van en kan verwachten. Dicht bij de Rhein, dus mooie gelegenheid om te wandelen. Tramhalte op 100 meter waardoor het gemakkelijk is om ergens te geraken. Ook vliegveld en de Dusseldorfer Messe in de nabije buurt. En uiteraard de Modestraat bij uitstek in Düsseldorf

alweer dik in orde!
    • Standaardkamer

Om misverstanden te vermijden misschien iets duidelijker maken dat de sauna zonder zwemkledij wordt gebruikt.

Nette ruime kamers. Niet ver van het centrum en toch rustig. Aangename welness area.

Hele goede ervaring, wij komen graag terug
    • Standaardkamer

We misten een informatie map op de kamer, waar bijvoorbeeld wat uitleg over de metro stond of tips over de stad. Daarnaast deed de metro machine voor de kaartjes het niet en konden ze ons bij de receptie hier niet echt mee helpen.

Mooi hotel, gezellige lounge en bar. Groot en mooie restaurant met heerlijk uitgebreid ontbijt. De kamer was wat klein maar prima voor een nacht, goed bed en hele fijne douche. Binnen 5 minuten in de stad met de metro.

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Verblijf met hindernissen
    • Standaardkamer

Het hotel oogt wat gedateerd. Ik ben vaker in dit hotel geweest en de laatste jaren is er nauwelijks een vernieuwing doorgevoerd. Tijdens ons verblijf waren er diverse storingen aan het internet en tv kabel en tot overmaat van ramp werkte de liften op zaterdag ochtend ook niet.

De locatie is top op slechts enkele minuten rijden van het centrum !

• Beoordeeld op: 13 december 2017

Prima zaken hotel op makkelijk bereisbare afstand van centrum
    • Standaardkamer

Ontbijt was goed maar belachelijk duur. Voor €28 euro pp verwacht ik echt veel meer. Méér keuze, méér luxe.

Prettige rustige kamers. Vriendelijk personeel. Smakelijke salade in restaurant.

• Beoordeeld op: 6 december 2017

• Standaardkamer

Ontbijt 26 euro pp??!!!! Is wel heel erg duur, en parkeren op de dag dat je overnacht in t hotel zou bij de prijs in moeten zitten , volgende dag langer parkeren na uitchecken is de uurprijs heel netjes.

Locatie, heerlijk bed, parkeren gemakkelijk , mooie badkamer

Geweldig hotel voor een weekendje naar de kerstmarkt!
    • Standaardkamer

Inchecktijd mag wel een stuk vroeger! En het ontbijt is aan de dure kant.

Prachtig zwembad met sauna, heerlijk dat het zo’n groot hotel was. Bovendien is dit 1 van de weinige hotels die in het echt net zo mooi is als op de foto.

Kamer was erg netjes en het bed oké, deze maal zat ik aan de...
    • Standaardkamer

Helaas moet je lang lopen naar het centrum (wel een fijne wandeling langs de Rijn) en de kerstmarkten, op de terugweg maar een taxi genomen, voor onder de 15 euro sta je weer voor de deur.

Kamer was erg netjes en het bed oké, deze maal zat ik aan de achterkant van het hotel en had een 2 persoonsbed ipv 2 eenpersoonsbedden. dat is mi iets minder comfortabel. Ontbijt en de rest waren weer heel erg goed verzorgd. Bij de receptie is het wel altijd druk, met name bij in en uit checken, men is altijd correct en vriendelijk

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Prima ontbijt en hotel is prima gelegen voor wie de stad vlot met openbaar vervoer wil bereiken.
    • Standaardkamer

We hadden een 2-persoonskamer geboekt met als specificatie dat de kamer door 2 personen zou gebruikt worden. De kamer was echter voorzien op 1 persoon: handdoeken voor 1 persoon, bed gedekt voor 1 persoon, enz. De kamer bevond zich tegenover de liften en dat gaf geluidsoverlast. Kamer was wel netjes gepoetst.

Het ontbijtbuffet is een aanrader.

Niet voor herhaling vatbaar dit hotel
    • Standaardkamer

onvriendelijk en ongeinteresseerd personeel, kamers waren niet schoon en te weinig handdoeken Als je naar het zwembad gaat moet je langs het restaurant die precies tegenover de lift zit.

Prima verblijf maar duur met ontbijt
    • Standaardkamer

Wat tegen viel is de kosten voor een ontbijt. Dta kost eur 24 p.p. en dat vonden wij erg veel. Hebben wij opgelsot met een uitgebreid ontbijt voor eur 9,50 in het centrum van de stad (begin Muhlenstrasse).

Gewoon prima hotel met goede bedden en prima kamers en badkamer etc.

Hotel met uiterst professioneel personeel
    • Standaardkamer

Water in het zwembad is echt koud te noemen.

Modern hotel op loopafstand (20 min) van het centrum. Gelegen in het zakengedeelte. Personeel is uitermate professioneel en vriendelijk.

• Standaardkamer

Eigenlijk niets, voorheen werd het hotel zonder ontbijt aangeboden en kostte dat in verhouding veel geld. Nu echter is het hotel voor een aantrekkelijke prijs inclusief een perfect en uitgebreid ontbijt te boeken, het aanbevelen waard

Top Hotel voor een betaalbare prijs binnen redelijke loopafstand van het (winkel)centrum

Kamer was uitstekend alleen te warm s'nachts.
    • Standaardkamer

Tegenvaller was niet gratis parkeren als je een hotel overnachting boekt.

Kamer was uitstekend alleen te warm s'nachts. Ontbijt super. Parkeren was erg duur.

zeer ruim en uitgebreid ontbijt.
    • Standaardkamer

Er was gedurende de nacht veel lawaai van water die door buizen of zoiets klotste. Dit was zeer vervelend en ik kon er niet door slapen. Heb dit gemeld.

zeer ruim en uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 24 juni 2017

Prima hotel, zou er zo weer boeken, leuke bruisende omgeving...
    • Standaardkamer

Prima hotel, zou er zo weer boeken, leuke bruisende omgeving, weer eens wat anders dan het oude centrum. Ontbijt heel erg goed, maar ook heel erg duur: €25 pp

• Beoordeeld op: 22 juni 2017

zwembad, Super vriendelijke Ditte die onze vreselijk slechte...
    • Standaardkamer

amper hotelgasten die allemaal op één verdieping werden gesetteld. Muren leken van karton, elk woord van de buren verstaanbaar. Andere kamer gevraagd en gekregen op de 2e verdieping. Daar zou niemand ons "storen" Begrijpelijk: hele nacht piepend geluid van ??? Géén oog toegedaan ondanks oordopjes. 2e verblijf in dit hotel. 1e keer super, nu: never again

zwembad, Super vriendelijke Ditte die onze vreselijk slechte nacht probeerde op te vangen

• Beoordeeld op: 19 april 2017

• Standaardkamer

Het ontbijt was geweldig. Uitgebreid en luxe. Showcooking, en deze kok maakte de beste omeletten. Heerlijk. Het zwembad is niet groot, maar wel lekker en schoon. Net als de fitness en de sauna/spa. We gaan hier zeker nog eens terug.

• Beoordeeld op: 9 januari 2017

Het ontbijt is schandalig duur en eigenlijk is er niets...
    • Standaardkamer

Het ontbijt is schandalig duur en eigenlijk is er niets speciaals aan. Het is gewoon een standaard buffet, zoals je in zovele hotels krijgt. Sauna véél te heet, zwembad te koud.

• Beoordeeld op: 30 december 2016

Zwembad en sauna.
    • Standaardkamer

Bediening aan de bar was een beetje, traag misschien te weinig personeel? 1 persoon leek alle bestellingen van zowel het restaurant als de bar te moeten opnemen en serveren én de dranken aan de bar zelf te moeten klaarmaken.

Zwembad en sauna. Vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 26 december 2016

Goede ligging nabij de tramhalte om snel in de Altstadt te geraken, te voet een gezonde wandeling
    • Premium Kamer

Geen gegrilde tomaatjes en kiwi bij het ontbijt Ingewikkeld verlichtingssysteem in de kamer om stroom te hebben aan je nachttafel zonder dat de ledverlichting van het hoofdbord van het bed blijft branden

Ontbijt met kok aanwezig Prachtig vernieuwde SPA Mooie ruime kamer (business room) Gratis waterbedeling in de kamer Het eten à la carte in het restaurant is zeker aan te bevelen

• Beoordeeld op: 23 december 2016

Fantastisch hotel om de kerstmarkten van Dusseldorf te bezoeken.

Niets viel tegen.

Het ontbijt was werkelijk uitgebreid en rijkelijk. Een kok staat klaar om omelet naar je wensen te bereiden. Ook de inrichting van de ontbijtzaal is superieur.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Zeer goed hotel. Locatie op loopafstand (15 min)van de Altstad.
    • Standaardkamer

Ontbijt was te duur. €24 per persoon is echt té veel. Wel is het ontbijtbuffet van zeer goede kwaliteit en ruim voldoende gevarieerd.

Zeer net hotel. Luxe uitstraling. Alles goed geregeld. Recent gerenoveerde wellness ziet er ook prima uit.

• Beoordeeld op: 21 december 2016

Goed maar zeker geen goed begin en even afwachten of ze toch extra kosten in rekening gaan brengen.

Ondanks bewijs van booking.com gaf het hotel aan dat we niet geboekt hadden. Daarna enigzins met tegenstrubbelingen toch een kamer gekregen. 2 dagen later doodleuk een mail dat we nooit waren komen opdagen.... Heb factuur als bewijs. Wilde booking.com uitdraai niet eens inzien. Bleef narrig Duits brabbelen terwijl we in engels begonnen..... Eerste keer dat we een probleem hadden via booking.com (lag niet aan booking.com) Viel me tegen van Radisson.

ontbijt was prima. kamer netjes schoon Geen Nespresso machine zoals belooft.

Wat je van een 4-sterren hotel mag verwachten.
    • Standaardkamer

Ontbijt hebben we niet genomen. 24Euro pp!

Vlot in/uitchecken. Vriendelijk personeel. Kamer netjes. Zwembad goed van temperatuur en net groot genoeg om wat baantjes te zwemmen.

Topverblijf met geweldig ontbijt en ontspannen wellness. Perfect gelegen voor bezoek stad / voetbal.
    • Standaardkamer

Uiterlijk buitenzijde hotel wat verwaarloosd, gedateerd.

Geweldig ontbijt, prima wifi, fantastische faciliteiten (zwembad, sauna en fitness recent gerenoveerd), prima kamers met minibar, thee en goede bedden. Ligging perfect voor het bezoeken van een wedstrijd van Fortuna Dusseldorf: hotel ligt exact tussen Altstadt en Stadion in (beiden ca. 30 min wandelen). Ligging 100 m van het water (Rijn).

Relaxed, voor de 6e keer, maar nu met vernieuwde welness en duurdere kamer dan voorheen.
    • Standaardkamer

Prijzen diner en drank zijn fors, maar wwel heel goed. Ontbijt voor 24 euro is te veel. Aanbod zelfs minder dan een regulier hotel! Zwembad vrij koud, sauna te warm (als ervaren saunaganger water toegevoegd, daarna juiste temperatuur)

Goede kamers, goed ontbijt

Uitstekend hotel voor ons bezoek aan de kerstmarkten
    • Standaardkamer

Prijs ontbijt is hoog. Gezellig compleet ontbijt in de stad aan de helft van de prijs.

Nette en moderne kamer, gebruik van sauna en zwembad was een leuk suplement

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Top qua comfort, ontbijt super maar wel erg duur
    • Standaardkamer

Het ontbijt was super, maar € 24,-- pp is echt veel te hoog. Dat is bijna een 3 gangenmenu.

Het ontbijt en de douche, comfort van de kamer en de ligging dichtbij centrum

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Fantastisch weekend!
    • Standaardkamer

Uitchecken kan gewoon efficienter en klantvriendelijker....een wachtrij van meer dan 15 personen.....

Top locatie icm kerstmarkt, echt fijne kamers en erg goed ontbijt!

• Beoordeeld op: 4 december 2016

perfect hotel, minder goede ligging en dure maaltijden
    • Standaardkamer

Prijs ontbijt is in mijn ogen heel erg duur: voor 24 euro per persoon krijg je in Duitsland een hoofdgerecht met drinken, nu een broodje met een eitje? waarschijnlijk de tactiek van dit hotel: niet de dure kamers en dan terug scoren op net ontbijt, want dat neemt men toch wel. Ligging van het hotel is wel mooi, vlak aan de Rijn, maar wel in Dusseldorf noord, bijna een uur wandelen naar het oude centrum en de winkels, of 15 euro met de taxi.

heerlijk hotel, zeer goede kamers, heerlijk bed en goede badkamer. snelle en adequate receptie. keurig restaurent met goede bediening

• Beoordeeld op: 2 november 2016

Goed hotel, wat ver centrum
    • Standaardkamer

Kamers zijn niet geluidsdicht. Ja kan de buren horen. Kussen zijn enkel maar van veren... geen alternatief op de kamer. Airco werkte niet naar behoren. Het was veel te warm op te kamer. Maar airco koelde niet af. Dus hebben raam moeten opzetten, met straat geluid erbij...

Mooie monderne kamers en inrichting Zwembad was ok.

• Beoordeeld op: 1 november 2016

Zeker in orde!
    • Standaardkamer

Het eten in het restaurant was lekker, maar kleine porties. De bediening daar was ook niet zoals het moet zijn.

Vriendelijke receptie, lekker ontbijt, nette kamer en sauna met zwembad. Meer was er niet nodig om het een onvergetelijk weekend te maken.

• Beoordeeld op: 17 oktober 2016

Prima locatie, heerlijk ontbijt.
    • Standaardkamer

Kamer was benauwd, het koelde nauwelijks af (medio oktober) met de raam open. Vloerbedekking is een punt van aandacht, onhygiënisch.

Het ontbijt was heerlijk (huisgemaakte zalm!). Openbaar vervoer voor de deur (in 10-15 min ben je op Hbf).

• Beoordeeld op: 20 september 2016

Tophotel. Stom dat ze voor een ontbijt 24 euro vragen.
    • Standaardkamer

Stom dat er voor het ontbijt 24 euro gevraagd wordt. Veel te duur. Daardoor zijn we langs de Rijn naar de stad gewandeld en hebben daar zalig ontbeten voor 14 euro.

Zeer mooi hotel. Alles dik in orde. Goede bedden, proper, heerlijke badkamer met moderne inloopdouche, zwembad en sauna.

• Beoordeeld op: 29 augustus 2016

ontbijt is perfect, heb weinig keren zo goed ontbijt mee...
    • Standaardkamer

De airco had moeite om het hotel koel te houden, de buitentemperatuur was 30+ en in de avond koelde het buiten ook niet goed af, het is een klein min puntje, voor een uitstekend hotel.

ontbijt is perfect, heb weinig keren zo goed ontbijt mee gemaakt. het hotel ziet er aan de buitenkant wat ouder uit, maar aan de binnenkant is het modern, iets wat je standaard van deze hotel keten mag verwachten.

• Beoordeeld op: 24 augustus 2016

Ik had een kamer gevraagd op een van de hogere verdiepingen...
    • Standaardkamer

Ik had een kamer gevraagd op een van de hogere verdiepingen en zat op 2de verdieping; bovendien een kamer naast de liftdeuren, dus ik heb de ganse nacht de lift horen open en dicht gaan. Ze hebben niet echt rekening gehouden met mijn verzoek een rustige kamer te hebben.

Ontbijt was lekker en een mooi nieuw zwembad en sauna
    • Superior Kamer met Uitzicht op het Rheinpark

Het bed was nog wat klein

Ontbijt was lekker en een mooi nieuw zwembad en sauna

Goed restaurant, fijne badkamer
    • Standaardkamer

Door grote raam vrij warm in de kamer

Goed restaurant, fijne badkamer

Kamers was super .

Onvriendelijkheid aan de receptie

Kamers was super .

Goed hotel, goede ligging, prima faciliteiten!
    • Premium Kamer

Parkeerkosten! Parkeren op eigen terrein 40 euro! Dat was echt een domper...Personeel bij receptie spreken slecht Engels!

Ontbijt top! Ruime kamer!

Goed.
    • Standaardkamer

Het 2 persoons bed was wat aan de kleine kant (smal).

Het ontbijt was voortreffelijk en zeer uitgebreid.

Goed te gasn

Duur eten

Leuke hotel eten en drinken duur

• Beoordeeld op: 23 maart 2018

prima verblijf, hotel was 4 jaar geleden alles overziend wel beter
    • Premium Kamer

kakkerlak in de kamer, dit hoort niet in een 4 **** hotel.

Goed ontbijt, fijn zwembad

• Beoordeeld op: 21 februari 2018

Een beurs bezoek.
    • Standaardkamer

Het is onpersoonlijk, en ja voor een nacht, wat maakt het uit?

Het is een prima lokatie, maar verder niet veel bijzonders! duur

• Beoordeeld op: 11 februari 2018

De prijs voor 1 glas wijn 12 euro vind ik erover

• Beoordeeld op: 24 januari 2018

was echt prima
    • Standaardkamer

beperkt aanbod aan snacks aan de bar kosten voor parkeren nogal hoog

de spa was top

Heerlijk weekendje weg naar een leuke stad.

geweldig ontbijt

• Beoordeeld op: 11 januari 2018

fijn

parkeren was erg duur

uitcheck was erg slecht

uitcheck was erg slecht

Nette, hygiënische kamers.
    • Standaardkamer

Nette, hygiënische kamers. Voldaan aan mijn verwachtingen. Dicht gelegen bij de tram, gemakkelijk om zo naar het centrum te reizen voor weinig geld.

Prachtige hotel

Prachtige hotel

Geweldige hotel
    • Standaardkamer

Alles was geweldig. Zwembad goed verwarmd..de kinderen hebben echt lol gehad. Kamer was erg schoon.

4 dagen Dusseldorf
    • Standaardkamer

Eerder koele ontvangst aan de balie

Het ontbijt en de rustige ligging

• Beoordeeld op: 12 december 2017

zeer tevreden

zeer nette moderne kamers. Super ontbijt ,één van de betere

• Standaardkamer

Ik had de kamer iets groter verwacht!

Het zwembad en de sauna waren heerlijk, handdoeken genoeg en heerlijk relaxen

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Fijne stille kamers

Ontbijt 26 euro te duur

Fijne stille kamers Zwembad met sauna (wel gladde vloer) Ligging vlakbij tramhalte

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Zeer goed
    • Standaardkamer

Sigaretten lucht op de gang

uitstekend
    • Standaardkamer

ontbijt top kamer prima geweldige service

• Beoordeeld op: 1 december 2017

Perfekte kamer

Perfekte kamer

Heerlijk ontbijt mooie kamers prima bedden

Heerlijk ontbijt mooie kamers prima bedden

het hotel is comfortabel en zeer goed bereikbaar
    • Standaardkamer

het goede ontbijt en de vernieuwde zwembad/sauna

Vatbaar voor herhaling.

Parking prijs.

Perfect ontbijt. Rustige kamers. Omgeving.

Ruime kamer, goede ligging nabij metrohalte en het hotel was...
    • Standaardkamer

Ruime kamer, goede ligging nabij metrohalte en het hotel was goed uitgerust met een zwembad, trainingsruimte en sauna.

Restaurant was prima

Uitzicht en verschil plaatje/realiteit

Restaurant was prima

De vriendelijkheid van het personeel!
    • Standaardkamer

De vriendelijkheid van het personeel!!

Leuk hotel voor een weekendje Dusseldorf, op 4 haltes van het centrum.
    • Standaardkamer

Heerlijk ontbijt, mooi Hotel en uitstekende bar. Kamer was goed in orde, alle faciliteiten die je mag verwachten.

Goede rustige ligging, aangenaam hotel

Ietwat verouderd

Zeer goed ontbijt.

• Beoordeeld op: 23 juni 2017

Echt fantastisch!
    • Standaardkamer

Het feit dat we weer naar huis moesten.

Alles! De kamer, het ontbijt, diner, personeel, locatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

locatie en hygiene perfect, maar ik zal er persoonlijk nooit meer naartoe gaan. slechte bedden.
    • Standaardkamer

niet kunnen slapen, zeer slechte bedden/matrassen en kussen. Kwam echt gebroken uit bed en zonder nachtrust.

Hygiëne

Prachtig ontbijt.
    • Standaardkamer

Lobbypersoneel onervaren bij aankomst, checkout idem.

Prachtig ontbijt. Gezellig ingerichte ruimte.