Beoordelingen over Novina Hotel Herzogenaurach Herzo-Base Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Olympiaring 90, 91074 Herzogenaurach, Duitsland

#3 van de 5 hotels in Herzogenaurach

• Beoordeeld op: 24 september 2018

We komen zeker terug

Het was niet zo schoon als vermeld in de commentaren Het douchen in bad

De vriendelijkheid en het meedenken van het personeel 👍🏻 En de locatie, dichtbij de snelweg en toch rustig gelegen

Prima hotel voor doorreis van of naar Oostenrijk voor ons.

Prima hotel voor doorreis van of naar Oostenrijk voor ons. We hadden een familiekamer geboekt. Dit waren 2 kamers naast elkaar, maar met een tussendeur die open kon tussen beide is kamers. Ideaal met een kindje! Kamer netjes. Ontbijt prima

• Beoordeeld op: 14 september 2018

Goed hotel

De ontvangst kan wel vriendelijker. Zonder eerst gedag te zeggen werd er direct om mijn paspoort gevraagd. Dat komt niet zo gastvrij over.

Nette kamers. Goed ontbijtbuffet. Gevulde minibar op de kamer.

Groot en net hotel vlak bij de snelweg. je kan vroeg ontbijten als je vroeg weg wilt.

Ontbijt was zeer uitgebreid, maar brood erg oud en droog. Om 7 uur waren er nog geen broodjes, alleen die droge boterhammen, maar van andere mensen die later kwamen, kregen we het idee dat de broodjes ook niet echt vers waren. Mijn man had glutenvrij gevraagd, dit waren precies twee hele kleine, superdroge en niet te eten boterhammen. Bij zo een uitgebreid ontbijt verwacht je lekkerder brood.

Hotel was netjes, vlak bij de snelweg, wat ons doel was. Omgeving niet veel te doen. Restaurant; het eten was goed, alleen was het personeel wel heel snel met alles weghalen. Uitgebreid ontbijt.

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Mooie kamers.

Wat verwarring over het extra (derde) bed dat bijgeplaatst moest worden. Ondanks bevestiging waren deze niet voorzien maar dit werd snel recht gezet tijdens ons diner.

Mooie kamers. Ruim ontbijt. Prijs / kwaliteit een aanraders voor mensen onderweg (redelijk dicht bij de snelweg).

• Beoordeeld op: 1 september 2018

Heerlijk overnachtingshotel

Bedden liggen niet heel lekker, vrij hard matras, en lag soort onderlaken met plastic laag op wat het niet heel comfortabel maakte.

Hotel ligt vlakbij de snelweg, wat fijn is als je op doorreis bent. Kamer is comfortabel, prima badkamer, en koffie en thee op de kamer. We kwamen wat later aan, en toen bleek dat het restaurant tot 23u open was, heel prettig. Ruime keuze bij het ontbijt.

• Beoordeeld op: 30 augustus 2018

Heerlijk een aantal dagen kunnen ontspannen.

Fruit bij het ontbijt was niet zo lekker. Douchen in bad is altijd gevaarlijk. Koelkast deed het de eerste dag niet op de kamer. Voor de kleinere kinderen is er niet heel veel te doen in de directe omgeving.

Prima ontbijt, veel keuze. Kamers erg ruim en voldeed aan alle gemakken. Weinig tot geen last van andere gasten. Leuke ongedwongen sfeer. Prima bereikbaar en leuke outlet stores in de directe omgeving.

kamer was netjes.

kamer was netjes. Minpunt was de afvalbak die de schoonmaakster klaarblijkelijk was vergeten te legen (er lag nog een volle luier in) . Ontbijt was een dikke plus, ruime keuze. Sportfaciliteiten voldoende om even bezig te kunnen zijn. Wij zijn er 1 nacht geweest op doorreis. Ligt gunstig langs snelweg.

Fijne locatie nabij snelweg

Het was helemaal prima, uitstekend!

Heerlijk en uitgebreid ontbijt en een zeer goede prijs kwaliteit verhouding. Het stadje ligt in de nabijheid van het hotel en is zeer sfeervol en gezellig

Erg fijn hotel voor overnachting op doorreis

Het hotel ligt net iets buiten de stad en je kunt dus ook niet echt te voet de buurt verkennen. Wij hebben dat echter totaal niet gemist omdat we het puur gebruikten als overnachting op doorreis, en daarvoor is dit hotel echt ideaal (en juist fijn dat het zo goed bereikbaar is vanaf de snelweg).

Uitstekend hotel voor overnachting op doorreis. Goed bereikbaar vanaf de snelweg. 24-uurs receptie met snelle en hartelijke check-in. Kamer modern en zeer ruim, goede bedden, erg schoon en ruime badkamer. Uitgebreid ontbijt ‘s ochtends. Gratis parkeren voor het hotel.

Uitstekende ligging aan A3, prachtige ruime kamers. Goede faciliteiten in hotel, maar vooral een geweldig ontbijt. Zelden zo’n goed en uitgebreid ontbijt gehad.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een goed hotel dichtbij de snelweg.

Niks.

Het hotel ligt dichtbij de snelweg, maar totaal geen hinder van de snelweg. Het buffet (diner) was super! Alles vers van de bbq, lekkere salades en bijgerechten en desserts. De hotelkamer was keurig, twee aparte bedden zoals gevraagd. Het ontbijtbuffet overtrof onze verwachting. Heel veel lekkers en alles vers. Een top hotel.

Uitstekend!

Er was geen babybedje meer beschikbaar, maar dit was snel opgelost door ons eigen reisbed mee te nemen.

Heel uitgebreid en lekker ontbijt, het avondeten was buffetvorm bbq en ook uitstekend!

Perfecte overnachtingsplaats

Prima kamer en erg vriendelijk en behulpzaam personeel. zowel het diner- als ontbijtbuffet waren heerlijk. Wij waren op doorreis dus de ligging dicht bij de snelweg was perfect.

Het hotel is modern !

De locatie was in een nieuwe wijk waar nog veel wordt gebouwd. Dus herrie van de bouw alhoewel je er in het hotel niets van merkt. Dus eigenlijk mag ik dit niet eens noemen. Het ligt 3 km van de snelweg !

Het hotel is modern ! Functioneel en mooi ! Er is een minibar op de kamer en het ontbijt is fantastisch ! Het personeel is super aardig en behulpzaam! Kortom een aanrader is dit hotel.wij gaan er zeker weer slapen. De kamers zijn ruim en schoon ! Een top hotel ! Je kan er uitstekend eten ! Zelfs tot 23.00 uur

Heerlijk uitgerust in dit mooie rustige hotel.

De voegen in de douche zagen er niet heel fris uit door kalk. De rest van de badkamer en de kamer zelf was wel supernetjes en schoon! Personeel was vriendelijk maar gereserveerd. We checkten pas na 21:00u in en moesten best een tijdje wachten tot iemand aan de balie kwam. Door wat wegwerkzaamheden rondom het terrein van het hotel moesten we even zoeken waar we heen moesten.

Mooi luxe hotel voor een goede prijs. Het ontbijt was heel uitgebreid en erg lekker. We hadden aangegeven dat ons kind van 1,5 er bij was en we kregen van te voren een mailtje met de vraag of ze een bedje voor hem op de kamer moesten zetten. Erg attent. Mooie ruime kamer waar we makkelijk een campingbedje kwijt konden. Bij vertrek konden we nog een lekkere coffee to Go meenemen!

Ruime mooie kamers, grote parking, restaurant , ideaal voor...

Ruime mooie kamers, grote parking, restaurant , ideaal voor doorreis . Minibar met frisdrank gratis en gratis fruit ! Je kan een ontbijtpakket laten klaar zetten als je vroeg weg moet. Goede service

Mooi hotel. Goed gelegen t.o.v. de autobaan. Zeker voor herhaling vatbaar.

Mooie grote kamer en badkamer, goed restaurant. Heerlijk (betaalbaar) gegeten. Ontbijt was heel uitgebreid. Regelbare airco. Een groot pluspunt bij deze erge hitte. Groot parkeerterrein (gratis).

Heerlijke tussenstop

Inchecken had nog wel met een grotere glimlach van het baliepersoneel gekund, maar het was verder wel allemaal duidelijk. Douche in bad maakt het douchen iets minder comfortabel. En door het raam in de badkamer is er wat "minder privacy". Maar dat kan ook als gezellig worden ervaren.

Uitgebreidt ontbijt, dat goed werd aangevuld indien nodig. Meer dan genoeg parkeergelegenheid. Aardig restaurantpersoneel, het eten was smakelijk en voldoende keus. Verder heerlijk tot rust kunnen komen na een dag rijden richting Oostenrijk. Ook een goede nachtrust kunnen hebben. Het is een fijn tussenstop hotel!

Goed hotel voor doorreis naar Oostenrijk, paar minuten vanaf de snelweg. Gastvrije medewerkers

Ik had voor 3 personen geboekt, 2 volwassenen en 1 kind van 8 jaar. Was niet duidelijk bij boeking, dus geen extra bed. Wegens drukte ook geen extra bedden meer. Dochter heeft tussen ons in gelegen. Ontbijtbuffet werd niet berekend voor dochter vanwege misverstand, dat vond ik keurig

enkel voor 1 nacht

Het eten in het restaurant was niet goed, de hamburgers waren niet gebakken en er werd niets aan gedaan. In de avond was er een fuif waardoor we niet konden slapen van het lawaai

Op enkele kilometers van de autostrade, ideaal als tussenstop naar België Het ontbijt was zeer goed

Prima onderweg-hotel, aanrader!

- directe omgeving van het hotel, en het uitzicht, als er iets genoemd moet worden

- de geboekte familie kamer bestond uit twee aangrenzende 'normale' kamers met een tussendeur, dus ruimte genoeg én twee badkamers, voor een goede prijs. - modern en schoon - voldoende gratis parkeergelegenheid - prima locatie voor een onderweg-hotel

Op doorreis naar huis

Een 4* superior hotel, dus dan kan je al eens wat verwachten. De kamers zijn top! Zeer ruim en voorzien van alle comfort. 's Avonds in het hotel eten hebben we niet gedaan, dus daar kan ik niet over oordelen, maar het zag er alleszins dik in orde uit. Het ontbijt is zeer uitgebreid en lekker. De vrouw en dochters vonden de aanwezigheid van de Adidas en Puma outlet stores zeker een pluspunt. Als we nog eens een tussenstop nodig hebben in deze regio, dan weet ik wel waar ik zal boeken.

Niet voor herhaling vatbaar

Een hotel waar helaas ook buitenlandse voetbalteams zitten en andere groepjes. Tot diep in de nacht luidruchtige dronken groepjes van het hotel buiten. Jammer dat we dit geboekt hadden

Redelijke kamer. Goed ontbijt

Wij verbleven er als tussenstophotel op weg naar Beierse Woud. Zeer aan te bevelen !

Alles dik in orde !

Hotel met moderne uitstraling. Alles voorzien op kamer en badkamer. Ontbijt kleinschalig, maar met alles erop en eraan. Ook avondeten lekker. Hond verblijft gratis !

Tussenstop op terugreis in perfecte omstandigheden

Wegens werken was het even zoeken om de juiste toegangsweg tot het hotel te vinden. Had aangeduid mogen zijn.

Perfecte stop onderweg naar huis (Oostenrijk - België). Grote parking, makkelijke check-in, babybedje stond klaar, 4 drankjes per persoon gratis in de minibar, heerlijk en heel uitgebreid ontbijt.

Dichtbij de autostrada, heerlijke relaxte grote kamer.

Dichtbij de autostrada, heerlijke relaxte grote kamer. Sauna in hotel aanwezig, hadden een babybedje gereserveerd, was geen probleem. Ook het zeer uitgebreide ontbijt was top! We kwamen binnen lopen met de kleine stond er al direct iemand klaar met een kinderstoel! Wij komen zeker terug!

Fantastisch verblijf en goede voorzieningen goede lokatie

Uitgebreide ontbijtbuffet Ons hondje was welkom stond een hondenbak in de badkamer Alles was prima verzorgd en het diner s avonds was ook lekker nog een keer om terug te komen om de outlet zaken van Puma en Adidas te bezoeken ook leuk

ideale overnachting als doorreishotel

badkamer niet proper bij inchecken, wel direct verholpen.

schitterend uitgebreid ontbijtbuffet, ruime kamers, heel vriendelijk en behulpzaam personeel, ruime parkeergelegenheid

Prima overnachtingshotel, wel wat afgelegen

Locatie. Vrij afgelegen. Als je in de avond niet in het hotel wilt eten dan ben je afhankelijk van de auto om een restaurant te bereiken. Personeel bij receptie zakelijk maar niet echt vriendelijk.

Nieuw modern hotel met ruime parking, goed ontbijt en niet al te ver van de snelweg

- goede ruime kamers en ruime bedden

- avond eten valt beetje tegen in vergelijking met een zeer goed ontbijt - slappe kussens

- goede ruime kamers en ruime bedden - zeer goed uitgebreid ontbijt - Perfecte locatie - heel rustig en minder dan 10 minuten van de snelweg - Outlet (hoofdkantoor) Adidas/ Puma en een grote sportzaak (incl. NIKE outlet) met grote merken en scherpe prijzen

Prima overnachtingsplek voor op doorreis met een meer dan uitstekend ontbijt!

Wat wij een beetje vreemd vonden is dat er een raam in de doucheruimte zit. Vanuit de kamer zie je iemand dus staan douchen of (als je er dichtbij staat) op de wc zitten.

Het ontbijt is echt super luxe en uitgebreid! Je kunt ‘s avonds ook prima eten in het restaurant van het hotel. Wij bestelden de Novina-burger. Deze is echt enorm groot! Een volwassene en een kind zouden hier met gemak samen van kunnen eten (bij ons ging er dus helaas een hoop retour)! Wij hadden een familiekamer, dit waren 2 2-persoonskamers met een tussendeur. We hadden dus de beschikking over 2 wc’s en 2 douches, heel luxe. De bedden lagen goed en het hotel ligt vrij dicht bij de snelweg, ideaal voor op doorreis.

Prima onderbreking voor onze reis van NL naar Wenen

Badkamer kan iet was schoner

In het kinderbedje lag een dekbed in een kussenhoes gevouwen; te klein voor onze dochter. De nachtreceptionist regelde dit in zeer korte tijd. Prima hoe een foutje tot een goed iets word

Tophotel met alle comfort

Al de vierde keer in dit hotel verbleven. Professioneel, zeer nette kamers en zeer uitgebreid ontbijt. Parking voor de deur. Vlak bij de snelweg, en vlakbij de fabriekswinkels van Nike, Adidas en Puma. Op een sprong van het mooie Nurnberg, Würtzburg (met 2 mooie kastelen) en een uurtje rijden naar Wertheim village (outlet shopping street).

• Beoordeeld op: 17 maart 2018

Prima kamers, zeer goed uitgebreid ontbijt.

Prima kamers, zeer goed uitgebreid ontbijt. Parkeren voor de deur. Ligging paar min vanaf snelweg A3. Te midden van prachtige industriële gebouwen van Adidas en Puma.

Het toch afschrijven van het totale bedrag van mijn creditcard direct na boeking, hoewel dat niet van toepassing zou zijn! Ikzou betalen in het hotel.

Ruime kamer en zeer goed ontbijt.

Voor de tweede keer geslapen in Novina Hotel Herzogenaurach.

Voor de tweede keer geslapen in Novina Hotel Herzogenaurach. Op weg naar de wintersport een perfecte locatie vlak bij de snelweg met een hoog comfort. Heerlijk ontbijt, mooie kamers met drankjes in de minibar gratis ter beschikking. Een aanrader!

Op doortocht naar het Skieen met 3 jonge kinderen. We hadden 2 kamers geboekt. 1 kamer echt prima. Onze 2de kamer was een invalide-kamer waardoor de douche een stoeltje had en geen bad. Is geen probleem, maar vooraf even melden had fijn geweest.

Het ontbijt met onze jonge kinderen

Voor ons was het een doorgangs hotel op weg naar Oostenrijk.

Alle kamers hebben een douche in bad. Voor mij was dat, vanwege lichamelijke klachten, heel lastig en zelfs gevaarlijk.. De receptie heeft echter laten weten dat mensen met een beperking kunnen vragen naar een aangepaste kamer.

Het ontbijtbuffet was zeer uitgebreid en goed!

• Beoordeeld op: 9 januari 2018

Prima overnachtingshotel. Scherp geprijsd.

We moesten wat lang wachten voor we konden inchecken, omdat de balie tijdelijk onbemand was, maar voor de rest is het een uitstekend overnachtingshotel.

Comfortabele kamer. Prima, uitgebreid prima ontbijtbuffet.

Super hotel voor doorreis!!

Grootte van de kamer, onze kleine kon er prima kruipen. Ontbijt was super, en ook de bar was erg chill. Super hotel voor als je op doorreis bent in ieder geval!

Goed te doen voor een nacht.

Geen.

Dat je voor niet teveel geld daar aan een lopend buffet kon eten. Let op vraag wel om één glas wijn om niet vast te zitten aan een halve liter;-)

Een zeer goed hotel.

Dat het restaurant gesloten was tijdens ons verblijf konden dus niet avond eten in het hotel. Het dorp is. Het dorp in niet echt op loop afstand, ook daar was niet veel open waarschijnlijk voorafgaande aan de kest.

De kamers zijn zeer ruim en keurig, het hotel is rustig gelegen.

• Beoordeeld op: 24 december 2017

Prima verblijf in zakenhotel, wat volledig voldeed aan de verwachting

Moet ik echt diep gaan nadenken.... dus niet !

Uitstekend ontbijt en verder prima zakenhotel. Vanwege wisselingen in bezetting (Herzogenaurach is hoofdkwartier van zowel Puma als Adidas dus veel gasten zijn van deze bedrijven vanwege congres etc.) schommelen prijzen ook heel erg.

Zeer teleurstellende ervaring en absoluut niet het

Zeer teleurstellende ervaring. Kamer: was waarschijnlijk lang niet goed schoongemaakt; grijze randen langs de plinten en onfris ruikende kussens op het bed. Badkamer: toilet met zwarte rand; bad liep niet leeg tijdens douchen (zelfs niet nadat de stop verwijderd was). Restaurant: zonder meer kwalitatief slecht eten en bremzout terwijl wij vooraf zo zoutarm mogelijk hadden gevraagd. In de wijn dreven ondefinieerbare stofjes en "kruimeltjes". Gezien de onvriendelijke en zeer onbeleefde ober dit maar niet eens meer gemeld (de wijn uiteraard niet opgedronken). Personeel aan de receptie kortaf en weinig gastvrij/vriendelijk.

Het ontbijt is prima; ruime keuze. Personeel in ontbijtzaal was vriendelijk. Ruime parkeergelegenheid.

Zeer teleurstellende ervaring en absoluut niet het

Zeer teleurstellende ervaring en absoluut geen viersterrenhotel.

Zeer teleurstellende ervaring. Kamer: was waarschijnlijk lang niet goed schoongemaakt; grijze randen langs de plinten en onfris ruikende kussens op het bed. Badkamer: toilet met zwarte rand; bad liep niet leeg tijdens douchen (zelfs niet nadat de stop verwijderd was). Restaurant: zonder meer kwalitatief slecht eten en bremzout terwijl wij vooraf zo zoutarm mogelijk hadden gevraagd. In de wijn dreven ondefinieerbare stofjes en "kruimeltjes". Gezien de onvriendelijke en zeer onbeleefde ober dit maar niet eens meer gemeld (de wijn uiteraard niet opgedronken). Personeel aan de receptie ongeïnteresseerd en weinig gastvrij/vriendelijk.

Kamers zijn lekker ruim en de bedden zijn prima.

De muren zijn blijkbaar nogal dun en dat is vervelend als je buurman de hele nacht snurkt..

Kamers zijn lekker ruim en de bedden zijn prima. Een minibar met gratis frisdrank en water is natuurlijk ook prima. Ontbijtbuffet was okay.

Een hypermodern hotel in een ongezellige omgeving.

De ontvangst was te onpersoonlijk. De airco was slecht afgeregeld: we hadden koud het in de kamer terwijl het buiten warm was. Het avondeten onder buffetvorm was niet smakelijk.

De foto's van sportlui aan de wanden en de binneninrichting.

Heel goed begin van onze vakantie. We waren heel positief verrast.

Ruime parkeergelegenheid. Zeer vriendelijk personeel.(spraken ook erg goed Engels) Zowel buffet, van de kaart als ontbijtbuffet zeer goed. Ruime kamers, goede bedden en kussens.

behoorlijke doorreis overnachting

bij aankomst om 17 uur waren de kamers nog niet klaar. Wij hebben nog meer dan een half uur op de kamers moeten wachten.

ontbijt was prima. Kamers nogal klein.

Relaxt

We hadden 2 kamers als gezin, maar de verbindende deur was afgesloten. Dit was jammer, maar niet onoverkomelijk.

Super service, we kwamen laat aan maar konden nog wat drinken en alle faciliteiten waren netjes verzorgd. Ontbijt was prima. Meerdere keuzemogelijkheden en ook hier prima service.

Prima voor tussenstop, erg goed ontbijt

We waren met 2 volwassenen en 1 kind van 6 maar geschikt geachte kamer had 1 tweepersoonsbed. We moesten dus met z'n drieën in dat bed of bijbetalen.

Prima hotel, goed voor tussenstop, goed ontbijt

Wat is het nut van speciale verzoeken?

We hadden connecting doors gevraagd, zodat wij (de ouders) en de kinderen apart konden slapen (we wisten dat dit kon omdat we de vorige jaren een zulke kamer hebben gehad). Maar dit jaar was het blijkbaar niet mogelijk... Daardoor moest op elke kamer 1 ouder slapen, met elks 2 kinderen... We waren de dag erna allebei niet uitgeslapen om onze doortocht naar Oostenrijk verder te zetten. De week erop hadden we wel connecting doors, maar geen extra bedden (hoewel dit wel was aangevraagd, en we het de week ervoor wel hadden)... Het personeel was daarbij ook heel onvriendelijk. Ze hadden 'geen extra bedden' meer. Daardoor moesten we in een tweepersoonsbed met 3 personen liggen (volwassene en kinderen). Ze deden geen moeite om ons te helpen, en waren zelfs tegen het grove af (we moesten het zelf maar regelen wie waar zou slapen, want het zat 'niet in onze boeking', hoewel de boeking exact dezelfde was als de week ervoor... Flauwe kul)! We vragen ons af wat het nut is van "speciale verzoeken", als er toch niet naar wordt gekeken? We gaan hier al 5 jaar op rij, en elk jaar is het wel iets... Dit hotel is geen aanrader...

• Beoordeeld op: 19 juli 2017

Perfect overnachtingshotel

Perfect hotel om te overnachten op reis naar vakantieadres. Grote kamer, prima badkamer, modern, schoon, goede parkeermogelijkheid, prima ontbijt.

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

Goed voor een korte tussenstop

Wifi is gratis maar erg traag. De service van het personeel was erg rommelig, strookt niet met het uiterlijk van het hotel.

Hele mooie kamers en een goede prijs/kwaliteit verhouding

• Beoordeeld op: 18 juli 2017

We hadden een familiekamer gereserveerd maar bij aankomst kon men ons enkel 2 aanpalende kamers geven zonder tussendeur. Mijn vrouw en ik hebben dus, elk met een kindje, apart moeten slapen. Ter compensatie wel een drankje bij de bar gekregen.

Goed gelegen als stopplaats, dicht bij de autostrade. Zeer uitgebreid ontbijt. Zeer grote outlet winkels van Adidas, Nike en Puma in de buurt.

Prima hotel voor doorreis naar Oostenrijk

Modern en comfortabel hotel. Dicht bij snelweg, maar verder onaantrekkelijke omgeving. Meer dan prima ontbijt, rustig hotel, voldoende parkeergelegenheid.

• Beoordeeld op: 10 juni 2017

Voor ons de ideale etappe van en naar het zuiden

Het hotel mist misschien wat "warmte" en persoonlijkheid, maar als etappe-hotel is dat geen nadeel. Misschien zelfs integendeel.

Zeer effectief en functioneel hotel. Zeer practische en propere kamers. Efficiente en vriendelijke staff. Lekker en compleet ontbijt. Redelijk gemakkelijk bereikbaar vanaf de autostrade.

prima tussenstop

Het was best warm op de kamer / in het hotel zelf. We hebben er twee keer overnacht, eerste keer sliepen we op een hoek (einde van de gang), tweede keer vlak bij de lift. Tweede keer vrij veel rumoer op de gang, rond 23.00u 's avonds nog veel mensen die bleven hangen en kletsen op de gang.

Fijn hotel voor tussenstop op doorreis naar Wenen, alles wat je nodig hebt is aanwezig, inclusief babybedje voor onze baby die voor het eerst in een hotel sliep (wat haar best goed beviel). Ruime keuze voor ontbijt, lekkere opties. Ook menu van het restaurant is prima (kies wel side dishes voor een kleine meerprijs want anders dan wij gewend zijn zitten die niet standaard bij je hoofdgerecht). Vriendelijk personeel, behulpzaam wanneer je er om vraagt. M.b.t. wifi, is een telekom hotspot, dus je moet steeds opnieuw akkoord gaan voor gebruik. Prima om even snel je mail te checken maar verwacht er verder niet teveel van.

Modern, sportief hotel

De omgeving is niet erg mooi inspirerend, maar passend bij het sportthema van het hotel, met bedrijven als Adidas en Puma (incl. outlet) in de directe omgeving.

Prettige ontvangst (ondanks het late tijdstip) en voldoende gratis parkeergelegenheid. De kamer was prima: groot, schoon en modern ingericht met het sportthema dat in het design van het hele hotel is doorgevoerd. De minibar was gratis en het ontbijt was uitgebreid en goed.

practische overnachtingsplek vanaf de autobahn

uitstekende ligging vlak aan de autobahn: prima als overnachtingsplek van nederland naar oostenrijk ! Schoon en comfortabel , mooie kamer, goede parkeerplek voor een camper op de grote parkeerplaats'. Restaurant tot 23.00 uur geopend: goede kaart !

• Beoordeeld op: 14 april 2017

Luxe - ontspanning - top

De kussens waren voor mij iets te zacht, maar dat is erg persoonlijk. Mijn partner vond de kussens dan weer super. Verder kan ik niets negatiefs bedenken.

We werden super vriendelijk onthaald. Alle faciliteiten, zoals de fitnessruimte, de sauna, het solarium... zijn gratis te gebruiken. Grote kamers. Kleine dingetjes maken het leuk: douchekapje, bodylotion, veel handdoeken, pantoffels, zeepjes, naaisetje... Het ontbijt was ontzettend uitgebreid en lekker. De bedden zijn groot en hebben een goede matras (als ruglijder kan dat tellen!). Heel rustig hotel, waar je geen straatlawaai of lawaai van de gasten ervaart. Tophotel voor als je de natuurgebieden rondom wil verkennen of voor als je op doorreis bent. Nog 1 plusjes: Adidas, Puma en Nike hebben op nog geen 2km van het hotel hun shops (ook outlet).

• Beoordeeld op: 16 maart 2017

Het hotel is prima: kamer, personeel, ontbijt, prijs (lager...

Het hotel is prima: kamer, personeel, ontbijt, prijs (lager dan gebruikelijk), ... Alles eigenlijk. De locatie is ook bijzonder. Herzogenaurach is namelijk het Adidas-Puma dorp.

• Beoordeeld op: 13 maart 2017

Goede kamers

Wij hadden pech met het avondeten. Dat werd uiteindelijk goed opgelost door de manager die avond, maar was helaas niet doorgegeven voor het uitchecken. Daardoor moest opnieuw het hele verhaal worden toegelicht.

De kamers waren ruim en voorzien van alle gemakken. Inclusief inhoud minibar.

Een super hotel

geen verbeter punten

Het avondbuffet was heerlijk en uitgebreid, lekker dat je bij aankomst zo kon eten, het ontbijt was ook super. De kamer was heel ruim en de badkamer was goed en schoon

• Beoordeeld op: 5 maart 2017

Mooi hotel.
    • Executive Tweepersoonskamer

Omdat dat de boeking voor 4 personen niet goed overgekomen was, stond er geen bed klaar voor onze 2 kinderen. Het hotel was volgeboekt, dus was er geen kamer beschikbaar waar wij wel met ons vieren konden slapen. Het personeel heeft erg zijn best gedaan om toch extra bedden bij ons op de kamer te plaatsen, zodat we allemaal in een eigen bed konden slapen. Het ontbijt was erg goed, vriendelijk personeel, alles ziet er mooi uit, rustige liggen en makkelijk vanaf de snelweg te bereiken.

• Beoordeeld op: 28 februari 2017

Top hotel met sportieve toets. Outletstore Puma, Nike en Hofmann vlakbij!

Sportief business hotel! Kamer piekfijn in orde. Goede fitnesszaal met een vijftal grote toestellen. Ook een sauna en voldoende douches voor nadien. Super groot ontbijtbuffet. Professioneel hotel, maar zeker geschikt voor vakantiedoortocht naar Tsjechië en Oostenrijk. Aaneengrenzende kamers met tussendeur!

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Perfecte locatie als tussenstop met als extra de fabriek outlets van Adidas, Puma en Nike.

Helaas veel kleine kinderen die rennen door de gang, gillen en helaas geen ouders die hier bij optreden...

Ontbijt goed, diner goed, bedden goed, kamer schoon! uitstekend.

• Beoordeeld op: 26 februari 2017

Ik had een driepersoonskamer geboekt en later om extra bed...

Ik had een driepersoonskamer geboekt en later om extra bed verzocht. Bij aankomst is geen extra bed beschikbaar. Dat is wel vreemd. Ik kan het ook niet goed aantonen omdat men de kamer eerst 1-persoonskamer noemde.

• Beoordeeld op: 6 februari 2017

Hotel heeft alles wat je zoekt!!

Het was een geweldig hotel. Alles!! Jammer dat we er maar voor één nacht waren. Mooie ruime, schone kamers, vriendelijk personeel en een super ontbijt.

• Beoordeeld op: 7 januari 2017

gewoon top een dikke 10 waard

er viel niets tegen

alles was tip top in orde het personeel heel vriendelijk heel verzorgde kamers ,zeer net en groot er was een overheerlijk ontbijt met heel veel keuze zowel warm als koud en een goeie bediening voor ons (groot gezin 2 volw en 4 kinderen ) was dit het beste hotel die we al gedaan hebben

• Beoordeeld op: 4 januari 2017

ontbijtbuffet viel tegen

ontbijtbuffet was duidelijk minder als vorige keren - enkel witte broodjes - geen bruine en bovendien uitgedroogd - verder minder keuze als bij vroegere bezoeken - werd ook niet meer aangevuld bv hesp was op van voor 9u30 en werd niet meer aangevuld

De kamers zijn ruim en heel netjes - TV hangt wel op moeilijke plaats als je van uit je bed wil TV kijken - scherm mocht ook beetje groter zijn

• Beoordeeld op: 3 januari 2017

Het ontbijt en de zeer ruime familiekamers (2 kamers met een...

Niets. We komen hier zeker nog vaker op doorreis naar Oostenrijk of Italië.

Het ontbijt en de zeer ruime familiekamers (2 kamers met een deur ertussen).

• Beoordeeld op: 31 december 2016

Uitstekende bedden en ontbijt.

Uitstekende bedden en ontbijt.Heel goed bereikbaar vanaf de snelweg!de locatie is wat ongezellig, allerlei shoppingsmals in de buurt, maar van binnen is t allemaal goed geregeld.