Beoordelingen over Rathaushotels Oberwiesenthal Deze classificatie laat zien hoe de accommodatie vergeleken kan worden met de industriestandaard wat betreft prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Het is gebaseerd op zelf-evaluatie door de accommodatie. Gebruik deze classificatie om uw verblijf te kiezen!

Markt 15, 09484 Kurort Oberwiesenthal, Duitsland

#9 van de 12 hotels in Kurort Oberwiesenthal

We hadden veel meer verwacht van een 4sterren hotel. Zeker geen herhaling voor ons!
    • Familiekamer Rathaus

Kamer in het dak, waardoor er veel schuine muren waren en door de kamer lopen vaak moeilijk was (bukkend). Veeeeeel te korte dekens om te slapen. Gordijnen waren te klein voor de ramen. Veel licht binnen zodus. Water in douche liep amper weg. Zetelbed voor de kinderen in slechte staat. Ontbijt was zeer beperkt in keuze.

• Beoordeeld op: 18 mei 2017

ja
    • Tweepersoonskamer Keilberg

ja

• Beoordeeld op: 23 februari 2015

* leuk dat zonder extra kosten ons klein hondje mee mocht...

* sommige personeel had de lach nog niet gevonden… * geen koelkast of waterkoker of dergelijke op kamer * donsdekens wat te kort

* leuk dat zonder extra kosten ons klein hondje mee mocht (NIET in eetruimte wat voor ons zeer begrijpelijk was) * fijn dat er een mooie ontspanningsruimte, sauna was * (zeer) warm hotel & kamer * Leuk in het centrum en toch niet te druk of lawaaierig (geen geluidshinder) * Goede kamerservice (bedden opmaak, poets, …) * WiFi in gezamenlijke ruimtes was zeer ok * Het ontbijt en avonddiner was dik inorde (buffet) qua hygiëne, smaak, hoeveelheid, ...

• Beoordeeld op: 1 maart 2015

Parkeren, kamer en bar prima.

Schnitsels waren ruim een uur voor het einde van het buffet op.

Parkeren, kamer en bar prima. Hotel keurig schoon ook in openbare ruimtes.