Beoordelingen over CENTRAL Hotel Duesseldorf Dit is de officiële sterrenclassificatie die door een derde partij aan de accommodatie is gegeven - de Hotelstars Union. De accommodatie is vergeleken met de industriestandaard en beoordeeld aan de hand van de prijs, faciliteiten en aangeboden diensten. Gebruik de sterrenclassificatie om uw verblijf te kiezen!

Scheurenstr. 3, Friedrichstadt, 40215 Düsseldorf, Duitsland

#177 van de 207 hotels in Düsseldorf

6,4

6,4

• Beoordeeld op: 25 september 2018

De ligging is ideaal

De straat waar het hotel zich bevind zit vol met erotiek winkels. Maar daar totaal geen last van gehad.

De ligging is ideaal Het ontbijt was perfect Personeel zeer behulpzaam

Niks op aan te merken, prima basic verblijf op een goede centrale locatie tussen het oude centrum en het station!

Voor een redelijke prijs heerlijk geslapen, kamers voldeden aan alle basisbehoeftes qua comfort en hygiene

Tja wat zal ik er van zeggen..

De wat kleine kamer met kleine badkamer lag aan de straatkant, daar is veel geluid van verkeer. De raam moet wel dicht als je wil slapen wat erg benauwd is. De ontbijtruimte was te klein voor het aantal gasten dat verbleef. Het ontbijtbuffet is matig. We gaan er van uit dat een beoordeling boven de 7 voldoet aan onze verwachtingen maar dit viel nu tegen. Het hotel is verouderd maar dat hoeft geen probleem te zijn als bovenstaande wel op orde is.

De ligging, op loopafstand van het centrum. De kaartjes die je krijgt voor het vervoer.

• Beoordeeld op: 23 augustus 2018

Een prettig verblijf met schone kamers.

Ik miste hier wel een waterkoker waar je zelf koffie mee kan maken.

Het is gewoon een standaard ontbijt waardoor je de ochtend even mee kunt opstarten. Plus punt is, dat je voor heel de dag een gratis OV kaartje meekrijg en openbaar vervoer dicht bij het hotel, dus flink genoten. Ernaast zit er een REWE supermarkt waar je eventueel wat lekkers kan halen.

Noodzakelijke overnachting
    • Appartement (4 Volwassenen)

Wij hadden deze kamer geboekt omdat wij onverhoopt ‘s avonds laat via Düsseldorf naar huis in NL moesten vliegen. Omdat wij de volgende dag verder met de trein moesten reizen kozen wij een hotel dicht bij de Hauptbahnhof. In die zin voldeed het dan ook. Echter kregen wij als kamer de boarding room toegewezen, welke oud en donkerbruin was en muffig aandeed. Wel voldoende ruimte voor 4 personen en goede bedden, en ook niet echt vies, maar wel oud en we kregen er een unheimisch gevoel. Ontbijt was eenvoudig maar in verhouding erg duur (9 euro pp). Ook overnachting was in verhouding duur.

Personeel wel vriendelijk.

• Beoordeeld op: 9 februari 2018

Geen normale hotel

Er gebeurde dingen in het hotel die niet door de beugel kon. Heel rumoerig. Kamers heel erg gedateerd. Douchekop voor de oorlog en heel koud.

Gratis ov die we kregen.

Niet direct in de Altstadt maar dicht bij station en openbaar vervoer

De bar is slechts een klein kamertje zonder muziek. Je vraagt aan de receptionist een drankje.

Het personeel was heel vriendelijk en behulpzaam. Op hun aanraden in de nabijheid gaan eten bij Da Bruno. Lekker! En bij huisbrouwerij Schumacher... speciaal. Dicht bij station en tramhalte.

• Beoordeeld op: 31 januari 2018

had beter gekund

hotel had problemen volgens hun met 2 kamers (waterschade) ze stelden voor om ons allemaal in een gezamelijke kamer te steken.Na aandringen toch 3 aparte kamers gekregen,waarvan 1 in ander hotel.

ontbijt was eenvoudig maar niet slecht.

• Beoordeeld op: 10 januari 2018

Centraal gelegen (tussen treinstation en centrum van de...

Hotel is gedateerd.

Centraal gelegen (tussen treinstation en centrum van de stad) We kregen een kamer aan de straatkant, toen we vroegen om een rustiger kamer, kregen we kamer aan de achterzijde (dat vonden wij een topservice)

Volgende keer zeker niet in dit hotel!!!

Parkeren is bijzonder slecht. Betaald parkeren voor de deur, ALS je geluk hebt een plekje te vinden. Het hotelletje zelf is erg oud. Lift is nog van vóór de tweede wereldoorlog! Kamer was erg klein. 3x3 meter en daar staan dan 3 bedden in gepropt. Voor een persoon was er niet eens een hoofdkussen met bedlinnen en handdoeken.

Speciaal voor ons werd de bar s'avonds laat nog geopend.. Top!

Bedden waren prima.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Er was vlakbij iets met harde muziek wat tot midden in de nacht duurde. Omgeving met allerlei nachtclubs etc. Voor een deur mistten we een gordijn. Daardoor kon er naar binnen gekeken worden op ons bed. Wat er was bij het ontbijt smaakte best, maar er was weinig keus.

Bedden waren prima. Ruimte ook prima. Personeel netjes.

Goedkoper dan veel andere hotels in de stad, maar daar is 'de waar dan ook naar'.
    • Appartement (4 Volwassenen)

Het hotel staat naast een seksshop, er tegenover is een gokcafé. Niet een gezellige buurt. We kregen een appartement in het pand naast het hotel, met daaronder een kroeg die tot 4 uur voor de nodige herrie zorgde.

Groot pluspunt waren de 4 gratis kaartjes die we kregen voor bus en metro. Daarmee waren we zo in de binnenstad. En met een paar keer heen en weer rijden is dat een serieuze bijdrage voor je vakantie.

Onwijs fijn en aan te raden!

Het is een basic kamer, maar daar betaal je ook naar.

Gratis parkeren en super centraal. Je loopt zo de stad in. Helemaal geweldig. Ook het personeel was erg vriendelijk.

• Beoordeeld op: 17 december 2017

De gratis tickets voor het openbaar vervoer waren een...

De man die het ontbijt verzorgde was erg chagrijnig.

De gratis tickets voor het openbaar vervoer waren een positieve verassing. Vriendelijk personeel bij de receptie, die 24/7 open was. Prima prijs/kwaliteit verhouding. Het was niet " over de top", maar daar hebben we ook niet voor betaald.

• Beoordeeld op: 7 december 2017

Prima hotel voor een overnachting.

We hadden een kamer geboekt en aangegeven dat we met een kindje van 2 jaar en een baby waren. Helaas was er geen kinderbedje en ook geen babybedje. Gelukkig hadden we zelf voor de zekerheid een campingbedje meegenomen.

Het was maximaal 15 minuten lopen naar het centrum. Of je kon gratis met het openbaar vervoer want we kregen kaartjes voor het ov van het hotel. De tram zat tevens schuin aan de overkant van de hoofdstraat, dus zeer dichtbij. Daarnaast goed ontbijt.

Redelijke service, maar foute informatie
    • Appartement (4 Volwassenen)

Bij het hotel kreeg ik te horen dat ik 400 euro borg moest betalen. Bij het uithoeken hadden ze moeite met het terug betalen van de borg vanwege het systeem. Tot op heden de 400 euro borg nog niet terug gekregen.

Loopafstand van centrum

prima als je geen luxe verwacht en centraal gelegen een accomodatie zoekt

sanitair...

gratis ov-kaart vanuit het hotel ontvangen. ontbijt prima. geluiddichte kamer maar alles is wel erg gedateerd wat ruim wordt overtroffen door de eigenaar en personeel.

perfect voor een citytrip

het hotel is wat lastig te vinden omdat het moeilijk navigeren is in düsseldorf, ook de parkeergarage is lastig te bereiken omdat er veel 1 richtingswegen zijn.

personeel was erg behulpzaam en in voor een praatje, het hotel bevind zich vlak bij het station en we konden met een kaartje van het hotel vrij reizen met het openbaar vervoer van düsseldorf

• Beoordeeld op: 30 augustus 2017

Het was wel met genoegen om daar te verblijven, we zullen nog een keertje over doen, met extra bed:)

Jammer genoeg vanwege de kinderen kunnen geen kamer krijgen met 2 persoon bed en 1 persoon bed.

Ontbijt was heerlijk en we mogen ook langer zitten dan de gestelde ontbijt tijd. De slaapkamer was ook netjes en we krijgen ook extra handdoeken bij.

Centrale ligging

Een directe omgeving met heel veel huisvuil en troep op de straten. In de straat van het hotel en directe omgeving alleen maar rondhangende moslim- allochtonen en zwervers. Overal allochtonen-bars, kebabtenten en sextenten. Een unheimische buurt waar autochtone duitsers zwaar in de minderheid zijn. Jammer voor het hotelpersoneel want dat zijn echt heel vriendelijke en behulpzame mensen en met het hotel is ook niets mis.

Zeer vriendelijk personeel, ligging

Geen verluchting of airco op kamer, indien je de venster open doet, veel nachtlawaai, slechte verlichting op badkamer,

Zeer vriendelijk personeel, ligging

• Beoordeeld op: 6 januari 2017

Matig tot slecht

Ik had thuis een aantal weken van te voren betaald met de creditcard van me vader want zelf heb ik er geen een. Toen ik in het hotel aankwam moest ik de creditcard opeens laten zien. Wat ik raar vind. Maar ik had de creditcard niet mee omdat: en de reis al betaald is en ik met mijn eigen bankpas in het buitenland ook gewoon kan pinnen. Dus van de mevrouw achter de receptie(die nauwelijks Engels sprak) moest ik daar direct betalen. En toen we vertrokken stond ze met een groep mensen voor het hotel te roken wat niet echt netjes staat en vroeg ons niet eens hoe ons verblijf was.

Dicht bij het station

• Beoordeeld op: 27 december 2016

De ligging is erg perfect!

Het warme water werd niet direct warm dus het duurde even. We probeerden de receptie te bellen maar dat lukte niet. Uiteindelijk naar beneden moeten lopen en toen bleek dat het gewoon zo moeten werken. Na nog 5 minuten proberen deed het warme water het wel gewoon... Klein minpuntje maar verder een erg goed hotel!

De ligging is erg perfect! Daarnaast is op 30 meter afstand een supermarkt met verse broodjes in de ochtend voor onderweg. (Wij hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt van het hotel)

Ok maar gedateerd hotel

Toch nog 20 minuten lopen van het echte centrum, kamer is gedateerd en redelijk klein. Ontbijtruimte is veel te klein voor het aantal hotelgasten.

Bed was prima, heel vriendelijk en behulpzaam personeel

Leuke citytrip, komen zeker nog eens terug.

De douche en nachtlawaai op de gangen door de toeristen.

Het ontbijt, alles kortbij 5 min. afstand van tram/trein. De vriendelijkheid aan het onthaal, gratis tickets tram.

Het ontbijt is prijs kwaliteit zeker de moeite.

Spijtig dat er geen parking voorzien is aan het hotel. Recht tegenover het hotel is er een parking voor € 6,- dag. deze was echter volzet en hebben € 12 betaald voor één nacht in nabijgelegen parking. Van vrijdagavond 20h tem zondag kan je gratis parkeren in de omgeving rond het hotel. Het is echter zeer moeilijk om een vrije plaats te vinden. Let op! Op zondag zijn de meeste parkeerplaatsen gesloten. Eigenlijk een ideaal hotel als je met de trein naar Dusseldorf afzakt.

Het ontbijt is prijs kwaliteit zeker de moeite. Hotel is vlakbij het centrum en je kan alles te voet doen. Gratis tickets ontvangen voor het openbaar vervoer die we niet gebruikt hebben.

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prettig verblijf voor een nacht !

Badkamer was een erge hoge instap voor onder de douche en er zat schimmel op de badrand

Fijn hotel alleen parkeren was wat lastig maar gelukkig ging er in de straat iemand weg en konden we gratis parkeren en dat nog wel bijna voor de deur

Kort uitstapje

Steeds om aanvulling bij ontbijt te moeten vragen,maar aan 1 heer van de bediening heeft het zeker niet gelegen.

Bed was wat aan de kleine kant. Ontbijttafel voor 4 personen ook wat te klein.

• Beoordeeld op: 24 september 2018

Locatie was uitstekend

Locatie was uitstekend

Ontbijtbuffet

Het bed want er zat een kuil in het matras dus je lag niet lekker

Ontbijtbuffet

Ok

Niets, beetje rumoerig snachts

Goedkoop goed hotel met net ontbijt

Geen warm water.

Geen warm water. Zeiden aan de receptie dat het verblijf nog niet betaald was.

Perfecte kamer voor een gezin

Geen airco

De grootte van het appartement

Zuivere kamers, fijn personeel

Zuivere kamers, fijn personeel

Was zeer goed

Prijs kwaliteit is perfect

goed basic hotel

ontbijt weinig keus

ontbijt viel beetje tegen . verouderde kamers . wel vriendelijk personeel

Vriendelijkheid medewerkers

Gehorig

Vriendelijkheid medewerkers

goedkoop en duf

kleine kamer, verouderd sanitair, niet heel schoon

Het was goedkoop en snel

Ok

Verpakte chocoladekoeken, geen goed hoofdkussen

Rustige kamer, warme douche, gratis metrokaarten

gratis OV kaart

vieze stoffige kamer, tv hing langs het bed ipv tegenover het bed. lastig tv kijken.

gratis OV kaart

Prima ,kregen openbaar vervoer kaart. We zijm tevreden

Parkeer gelegenheid

Humor vsn de receptionist (mnl)

ligging t.

ligging t.o.v. tram/metro, rustige straat. Snel in centrum. Diverse goedkope parkeergarages in de buurt

Kamer was klein

Voor een nacht was het goed te doen🙃, zou het zo weer boeken.

De kamers zijn erg gehorig.

De kamer was groot, en het ontbijt was heerlijk.

Kamer was proper

Bij ontbijt ware de broodjes op geen plaats om te zitten.

Kamer was proper

• Beoordeeld op: 10 december 2017

het hotel was ok

badkamer douche

ontbijt 8/10

• Beoordeeld op: 10 december 2017

Goed bed maar slecht kunnen slapen door gehorigheid.

Super gehorig, daardoor echt slecht geslapen.

Goed bed , goed ontbijt, vriendelijk personeel.

• Beoordeeld op: 2 december 2017

eenvoudig toch schoon hotel en vriendelijk personeel

zeer slechte badkamer lekt water, douchekraan slecht regelbaar niet meer van deze tijd

de ligging/ eenvoudig toch goed ontbijt

• Beoordeeld op: 29 november 2017

Hygiene

Locatie is goed

Hygiene

Locatie is goed

Personeel was erg behulpzaam.

Douchestraal was vrij zwak.

Personeel was erg behulpzaam. Kamers waren goed verzorgd.

Vriendelijk en gastvrij personeel goede ligging om de stad te verkennen

Goed ontbijt

Over het algemeen redelijk/goed.

De douche

Goed ontbijt er werden eieren gebakken

Dak boven het hoofd

Geen wifi op de kamer

Het ontbijt .

Het ontbijt . De kamers

Redelijk

De locatie heeft wat weg van een achtergestelde buurt.

Het personeel was zeer vriendelijk.

plezierig.

niks.

beetje hoeren hotel, de hele ambiance.in de hele wijk, vrolijk.

Voor herhaling vatbaar !

De vriendelijke ontvangst !

• Beoordeeld op: 17 april 2017

Ontbijt was goed , niet te uitgebreid maar van alles voorzien

Ontbijt was goed , niet te uitgebreid maar van alles voorzien

goeie locatie, goed ontbijt

goeie locatie, goed ontbijt

Te duur voor dit hotel

Prijs kwaliteit Kamers gedateerd Douchen in een bak van ongeveer 50cm hoog en vieze douche schimmel

Receptie was onvriendelijk

Receptie was onvriendelijk

• Beoordeeld op: 18 december 2016

Kerstmarkt

Warm water was bruin en vies. Wc en douche ruimte waren van glas en dus zichtbaar. Je kamergenoot kon lekker meegenieten.

Lekker goedkoop

praktisch maar niet prettig

hotel/kamer oogt niet zo schoon, badkamer stonk, handdoeken waren stuk, lang niet echt onderhouden

ontbijt was goed

voor bezoek kerstmarkt prima Hotel

Prima locatie voor ons.

• Beoordeeld op: 11 december 2016

Net hotel alleen het parkeren van auto viel me tegen

Parkeren

Netjes

Ontbijt was goed.

Ontbijt was goed... Meer dan voldoende.. Vriendelijk personeel, en we kregen een ov kaart. Prima hotel voor een citytrip

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Prijs kwaliteit niet in verhouding

Eerst geen rookvrij kamer. Daarna 2 losse bedden. Veel lawaai. Ontbijt niet berekent op meer dan 10 mensen

• Beoordeeld op: 5 december 2016

Mooie locatie voor de stad - geen zekerheid niet roken kamer's.

Niet roken kamers gereserveerd en rokers kamers gekregen. Konden ze ook niet meer aanpassen. Brandharen in het tapijt en erge stank..

• Beoordeeld op: 8 mei 2016

Degelijk, correct en verzorgd ontbijt.

Er is wel een kitchenette, maar niets van kookmateriaal, bestek of glazen.

Degelijk, correct en verzorgd ontbijt. Zeer ruim appartement, ideaal voor gezin met kinderen. Frigo is een pluspunt. Centrum van Düsseldorf ligt op wandelafstand, maar je krijgt van het hotel ook gratis tickets voor het openbaar vervoer, tramhalte is vlakbij het hotel. Auto parkeer je heel goedkoop (€6 per dag) vlakbij het hotel in een parkeergarage.

• Beoordeeld op: 16 januari 2016

Het Hotel is vlak bij het station 5 minuten ook goede...

Het Hotel is vlak bij het station 5 minuten ook goede restaurants in de buurt alles op loop afstand.Het is niet super de luxe maar voor de prijs echt uitstekend. ik boek volgend jaar in ieder geval weer.

• Beoordeeld op: 24 december 2015

Ontvangst was vriendelijk.

Het derde bed was niet comfortabel, niet gelijk waardig. staat wel in de beschrijving! De grote van de kamer, met drie volwassenen weinig ruimte! foto geeft andere indruk!

Ontvangst was vriendelijk.Ontbijt goed. helaas op zondag iets te klein. Was druk. Afstand naar centrum goed te lopen.

• Beoordeeld op: 15 december 2015

Centrale ligging

Verpaupering van de buurt waar het hotel ligt. Heel gehorige kamer tegen de liftschat aan. Je hoort elke keer de liftbeweging. Maar aan een zijde een nachtkastje. Bedgenote moet snachts over je heenklimmen om naar de wc te kunnen omdat het bed met 1 kant tegen de muur staat. Kamer lag op de allerhoogste verdieping met als indruk hoe hoger in het hotel des te minder de kamers. Eerder een 2 sterren hotel dan een 3 sterren hotel,

• Beoordeeld op: 15 december 2015

dicht bij het centrum.

veel geluidsoverlast van andere hotelgasten, ook midden in de nacht. Het moet duidelijk ook beneden te horen zijn geweest, dan hoort er ingegrepen te worden.

dicht bij het centrum.

Er zijn ook 39 beoordelingen zonder commentaar. Deze beïnvloeden de algemene beoordelingsscore.

Bekijk de galerij met reizigersfoto's van CENTRAL Hotel Duesseldorf